Leipzig

Antoine Platekade 9 3072 ME Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Leipzig

Uit eten in het nieuwe Luxor

Grenzend aan het water serveert restaurant Leipzig op de Wilhelminapier in Rotterdam heerlijke internationale gerechten in een sfeervolle ambiance. Geniet hier van een vers, puur en eerlijk diner voor een voorstelling in het Luxor theater. Theater en diner vormen samen een perfecte combinatie.

Laat u verwennen van aperitief tot aan de koffie. Zelfs in de pauze van iedere voorstelling zorgt Leipzig voor uw drankje en hapje. Na de voorstelling is Leipzig ook geopend en biedt het u de mogelijkheid om in een ontspannen sfeer nog even na te praten. Leipzig is ook zeer geschikt voor groepsreserveringen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Leipzig

Vanaf Rotterdam Centraal kunt u zowel met de metro (Lijn D + E) als de tram* (lijn 20, 23 en 25) reizen. Uitstappen bij halte Wilhelminaplein. Voor het openbaar vervoer in Rotterdam heeft u een OV-Chipkaart nodig.
  • Kom je met de auto?
    Zie voor meer info http://www.leipzig.nl/route-naar-leipzig-rotterdam/auto/

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Leipzig

Henk D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Leipzig is een prima restaurant wat een avondje uit compleet maakt. Vriendelijke bediening, de gerechten en de prijs-kwaliteitsverhouding is prima.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Diamanthaasje met vijgensaus was flauw en weinig gekruid. De gekarameliseerde ananas daarentegen was mierzoet. Smaken niet helemaal in verhouding.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
het eten was prima. alleen het meedenken met ons was wat minder. we zijn 2 meiden in een elektrische rolstoel toen we aankwamen netjes de plank en de deur, alleen wij gingen naar theater dan kan je binnen door met de lift naar theater alleen omdat ze ons op een plek hadden gezet ver van de lift werd ons gezegd nee dat gaat niet lukken is te druk. dus jullie moeten buiten om het regende en moeite met jas hielpen niet ook niet met de deur. Dus meer inlevingsvermogen mag wel wat meer zijn en vriendelijkheid. hierdoor zou ik niet snel meer terug komen
Lisette I.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Prettig restaurant en fijn om met het theater te combineren. Prijs 3-gangen menu meer da acceptabel. Wijnprijs aan de hoge kant.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Een geweldig begin van een geslaagde avond start in Leipzig met een heerlijke 3 gangen menu.
Een absolute aanrader. De uiterst vriendelijke gastvrouwen gaven ons alle gevraagde informatie. De voorgestelde wijnen waren heerlijk.
jngvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
we hebben vooraf gaand aan de musical een prima diner genoten. De bediening was heel leuk en behulpzaam . De plaats waar wij zaten was wel wat onrustig door de loop van het personeel naar de keuken en weer terug.
Bij een volgende keer zullen we wel om een andere locatie vragen.
M H.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Gisteren voor de voorstelling in het Luxor heerlijk gegeten in restaurant Leipzig, we werden vriendelijk ontvangen ,het eten was heerlijk en heel vriendelijk aardig personeel.
Wij waren zeer tevreden .
V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk en relaxed gegeten. Erg goede sfeer en heel erg lieve bediening. Super! Leuk, de keuze tussen verschillende vaste gerechten en het gerecht van de dag dat op een sympathieke manier aanbevolen wordt.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Een hele fijne avond. Ondanks de zogezegde korte tijd hebben wij ons 3-gangen diner als zeer relaxt ervaren. Onze complimenten aan de deskundigheid en gezelligheid van onze gastvrouw. Ideale avond uit in zijn geheel.
wiman .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Voorafgaand aan een voorstelling in het theater Luxor hier gegeten en aangenaam verrast. Het eten was erg smakelijk en bediening vonden wij erg attent (mag wat vrolijker gekeken worden). Keuzes in overvloed en ook dag specialiteiten menu goed samengesteld. Kortom een aanrader voor een voorstelling. Tegenvaller slechts de wijnkeuze van huiswijn droog wit. Komt in een open fles zonder etiket en prijs is behoorlijk hoog voor de volle fles besteld (21 euro). Dit zou wat anders moeten.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Eten was btje simpel. Groenten te
Lang gekookt. Vlees droog en niet echt warm
henri S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Restaurant was volledig bezet. Hadden wat meer aandacht kunnen gebruiken hetgeen niet aan de inzet lag van de bedienden.....eerder misschien onderbezetting ?
janny V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Goede ontvangst en een prima bediening . Heerlijk gegeten en luxe dat het dessert in de pauze kon plaats vinden . We waren dik tevreden en komen terug .
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heel goed vonden wij verse friet, huisgemeekte mayonaise, huisgemaakte gravad. dessert, ananas mat garnituur, leuk gepresenteerd, origineel. Dessetvstondvklaar i de pauze.
Prima gedaaan!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Bevalt altijd prima. De kaart wordt regelmatig veranderd. Keuze genoeg voor menu om uit te kiezen. Bedienend personeel altijd vriendelijk. Ideaal voor een gezellig avondje uit.
Goof W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Rustig eten is er niet bij. Als je op de kop in de middelste rij in de buurt van kassa zit, vliegen de medewerkers
links en rechts om je heen. De airconditioning maakt een hoop lawaai , waardoor gesprek met je tafelgenoot haast niet mogelijk is.
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Kom hier al jaren eten als we naar het theater gaan. Is altijd goed, lekker, en ziet er smakelijk uit. En vriendelijke bediening.????????
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het was een uitstekend avondje uit met prima eten. Enorm compliment voor de gastvrijheid en het goed voorbereide personeel die uitstekend op de hoogte was van het feit dat we een persoon bij ons hadden die super allergisch is. Voor haar was er een prima keuze en werd er zelfs met de groente rekening gehouden. We komen hier zeker weer terug. Eten was prima, bediening vriendelijk vlot met goede aandacht voor de tijdigheid zodat we met het grootste gemak naar de voorstelling door konden. Een echte aanrader zowel met familie, vrienden als zakelijk. Komen hier zeker weer terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Goed geregeld en perfect getimed ivm theater bezoek goede service
Heel flexibel en meedenkende bediening. De optie voor een pauze drankje met kleine versnapering is ook goed bevallen, even rustig onder elkaar in de pauze.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
betreft de wachttijd: het antwoord wat ik hier op moet geven komt niet overeen vind ik.
het tempo was helemaal goed. omdat ze rekening houden met de voorstelling weet het personeel goed hoe ze hierop moeten inspelen.