Leipzig

Antoine Platekade 9 3072 ME Rotterdam Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Leipzig

Vanaf Rotterdam Centraal kunt u zowel met de metro (Lijn D + E) als de tram* (lijn 20, 23 en 25) reizen. Uitstappen bij halte Wilhelminaplein. Voor het openbaar vervoer in Rotterdam heeft u een OV-Chipkaart nodig.
  • Kom je met de auto?
    Zie voor meer info http://www.leipzig.nl/route-naar-leipzig-rotterdam/auto/

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Leipzig

J.w S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
voorafgaand aan het concert van The Alan Parsons Project hier genoten van een 3-gangen keuzemenu. Heerlijke en mooie verrassende gerechten die keurig op tijd geserveerd werden. De ontvangst was ook bijzonder netjes en gastvrij. In de pauze stond het drankje en hapjes die we gereserveerd hadden netjes klaar. Kortom: een aanrader als je in het Nieuwe Luxor moet zijn.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Top, aanrader. Heerlijk gegeten, nette bediening. Fijn dat je gelijk theater in kan. Waarom moet ik meer feedback geven, jammer.
Chanti P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Personeel was heel vriendelijk! Wij hebben heerlijk gegeten. Wij hebben ook de pauzehap genomen en het was er heerlijk rustig en wij konden direkt eten en drinken
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was van een goede kwaliteit, de aansluitende voorstelling begon al om 19.00 uur en het eten hiervoor sloot goed aan op deze voorziening.
Lile V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten kwalitatief niet top en ik vond het ook erg weinig. Bediening en service zeer middelmatig. Weinig aandacht, Lang moeten wachten om te kunnen bestellen en ook lang moeten wachten tot het eten kwam. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Adrie J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben een heerlijk 3 gangen menu gegeten
Het was prima goede prijs
Lekker van smaak en gezellig
Goede wijn en goede bediening
Ineke W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wat een geweldige combi: voor het theaterbezoek van de musical Marathon heerlijk in de stemming komen door te genieten van een heerlijke maaltijd geserveerd door vriendelijk personeel in de sponsershirtjes van de Marathon
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Verrassend en van zeer goede kwaliteit. Vooral in combinatie met bezoek theater een uitkomst.
Was nagenoeg volledig bezet maar bediening kon dit goed aan.
Ed G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met zijn 2 voor de voorstelling in Luxor heerlijk gegegeten, allebei 2 voorgerechten gehad met prima bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Goede service, lekker eten, gezellig aan de Rijnhaven.
Duivesteijn-Ockeloen .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Prettig restaurant en lekker vegetarisch eten. Fijn om te eten waar rekening gehouden wordt met de aanvangstijd van de voorstelling. Vriendelijke bediening.
wilfried L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
altijd leuk om weer terug te komen. De tijd wordt altijd in de gaten gehouden om de voorstelling niet te missen. Kwaliteit en bediening zijn goed.
jantienvanderhout .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Een van ons eet geen lopen, werd uitstekend opgepakt. Bij het opdienen ging het mis, maar onze eigen tafel ober greep meteen in om de borden zo te zetten dat het allemaal weer klopte. Erg vriendelijke bediening. Ook het pauze arrangement stond keurig klaar. We hadden een heel gezellige avond
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten, personeel werkt hard om iedereen voor de voorstelling hun eten te serveren. Maar hebben toch oog voor detail!
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
prima restaurant. gezellig voor een voorsteling in het luxor theater. de menukaart is ruim
voldoende en de prijs is van een gangbaar niveau . personeel is heel vriendelijk
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We werden aangesproken alsof we kleuters waren, op het snibbige af. Toen mijn man wilde pinnen, werd zijn pas bijna uit zijn gegrist. Erg vervelend en niet echt vriendelijk.
Jeroen A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten, attent en vriendelijke bediening.
Aanrader als je naar een voorstelling in het Nieuwe Luxor gaat, Top !
Brouwer L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke locatie om te combineren met een avondje theater. De prijs van kindermenu is te hoog voor wat je ervoor krijgt. Ze hebben niet veel keus, zou er ook iets van pasta aan toevoegen. En wat rauwkost in de vorm van stukjes komkommer, paprika, tomaatjes.
johndr .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig en goede bediening, het 3 gangen menu geeft voldoende keus voor een ieder en is goed verzorgd.
Een goed idee om op je gemak te kunnen eten voor je naar een voorstelling gaat.
josephine W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We waren bij Leizpig tijdens het kinderen voor kinderen concert. Er is goed ingespeeld op de kinderen. Ze hebben genoten van het buffet. Maar ook wij ( ouders) hebben heerlijk gegeten. Er was genoeg keus en we werden snel en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader om hier te gaan eten in combinatie met een theaterbezoek.