Leipzig

Antoine Platekade 9 3072 ME Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Leipzig

Uit eten in het nieuwe Luxor

Grenzend aan het water serveert restaurant Leipzig op de Wilhelminapier in Rotterdam heerlijke internationale gerechten in een sfeervolle ambiance. Geniet hier van een vers, puur en eerlijk diner voor een voorstelling in het Luxor theater. Theater en diner vormen samen een perfecte combinatie.

Laat u verwennen van aperitief tot aan de koffie. Zelfs in de pauze van iedere voorstelling zorgt Leipzig voor uw drankje en hapje. Na de voorstelling is Leipzig ook geopend en biedt het u de mogelijkheid om in een ontspannen sfeer nog even na te praten. Leipzig is ook zeer geschikt voor groepsreserveringen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Leipzig

Vanaf Rotterdam Centraal kunt u zowel met de metro (Lijn D + E) als de tram* (lijn 20, 23 en 25) reizen. Uitstappen bij halte Wilhelminaplein. Voor het openbaar vervoer in Rotterdam heeft u een OV-Chipkaart nodig.
  • Kom je met de auto?
    Zie voor meer info http://www.leipzig.nl/route-naar-leipzig-rotterdam/auto/

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Leipzig

Michel K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Perfect combinatie met de theater en het parkeren. Uitgebreid menu, goede gerechten, vriendelijke service. Direct toegang naar de theater. En heel gezellig avond.
Roos S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Altijd prima om hier voor de voorstelling te eten. Eten is goed en de bediening vriendelijk.
Ook handig dat je je jas achter kunt laten tot na de voorstelling. Scheelt een wachtrij.
Andre .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
restaurant leipzig een aanrader en goede sfeer en lekker eten voor een leuke prijs
en zeker als je naar theater gaat of gewoon door de weeks of in het wekend lekker hapje eten
gr R Wielaard Schiedam
Jta .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Verwarming mag wel wat hoger, verschillende mensen zaten met jas aan tafel.
Eten en bediening was goed, prijs-kwaliteit is ok.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Even
Petje af voor deze brigade die er in slaagde tijdens het filmfestival van de Volkskrant de hongerigen te spijzigen.
De klafssuKade was lekker, evenals de aardappyelstamp. Het was een krappe pauze tussen twee films door en dan ook nog een keuzemenu voorleggen: prima prijs-kwaliteit dik in orde voor€ 15
Cristina M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Voor een voorstelling geweest. Het eten was matig in vergelijking met de prijs. Het nazit arragement met “luxe hapjes” vond ik niet zo goed geregeld, de hapjes waren al op tafel toen wij aan kwamen en goed koud. Het zou beter kunnen.
Joselien S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Jaarlijks combineren wij ons theaterbezoek met een theatermenu in Leipzig. Uitstekend driegangenmenu voor een goede prijs. Mooi opgemaakte borden en vriendelijk personeel. Helaas wel erg veel rumoer als het restaurant bijna vol zit. Maar de kwaliteit van het eten is het waard. Volgend jaar weer!
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
keurig geregeld en goed eten, houden zelfs de tijd voor je in de gaten ivm voorstelling
H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het ontvangst was prettig. Het menu was uitstekend.Een gevarieerde keuze. De gerechten waren heel erg goed. Het maakt een avond Luxor komplot. Heel erg bedankt
A.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Dit restaurant is een echte aanrader. Gezellige sfeer. Vriendelijk personeel en de gerechten zijn om te smullen.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Prima ontvangst met garderobe, ook meteen voor het theaterbezoek, hoefden we niet in de rij voor de garderobe in t nieuwe Luxor. Lekker gegeten, wel iets te koude forel bij t voorgerecht, mss iets eerder uit de koeling halen. De kalfssukade was superzacht, veel vlees, wel weinig groente. Frites iets te zout. Toetje was heerlijk.
Overall prima, ook personeel zeer vriendelijk, maar er valt altijd iets te verbeteren.
B. R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een heerlijk diner voorafgaand aan Nick & Simon. Wij hadden een ontzettende leuke gastheer Paul, die echt de puntjes op de I zet betreffend de service. Wij vonden het waanzinnig leuk dat er een valentijnsmenu was en de Bavette was super! Bedankt voor een complete avond. Complimenten naar de keuken.
WG H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het 'Oerhammetje' is een absolute aanrader, zowel qua smaak als qua hoeveelheid.
Bediening en ontvangst zeer vriendelijk en attent.
Was als voorbereiding op de voorstelling (Martha Graham) een perfecte opmaat.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De vriendelijkheid en servicegerichtheid van het personeel springt ruim boven gemiddeld uit! Goed en actief meedenken over lactose intolerantie en alternatief van de keuken gaven blijk van echte gastvrijheid.
Machteld M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Redelijk goed menu, prettige bediening en vooral erg dicht bij het theater. De zaal was echter heel rumoerig en het voorgerecht en toetje ware heerlijk, maar het hoofdgerecht (vegetarische portobello schotel) naar onze smaak te zuur (met zilveruitjes, paprika ...) Praktisch wel een goede uitkomst om gelijk na het diner de voorstelling in te kunnen gaan.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
De kaart was wat klein, maar de gerechten zelf waren wel helemaal prima. Het voor- en nagerecht kwam wel wat snel (na bestelling binnen 5 minuten op tafel), maar het hoofdgerecht duurde gelukkig wat langer. Prijs/kwaliteit was helemaal prima en ook de service was erg goed. Fijn ook dat je je jas kan laten hangen als je nog naar het theater gaat.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten, overzichtelijk 3-gangen menu. Goede service m.b.t. theaterbezoek, gerechten kwamen snel door en dessert stond keurig op ons te wachten na de voorstelling, top!
Wilbert H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Net restaurant met nette service.
T.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
snelle service, ondanks de drukte. Kwaliteit van het eten kan wat beter, maar voor de prijs mag je eigenlijk ook niet meer verwachten.
K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Na een hele goede ontvangst hadden wij lekker snel ons drankje geserveerd gekregen. Wij hebben heerlijk gegeten in een zeer prettig tempo. De tijd tussen gangen was prima gedoseerd zodat er optimaal van de gerechten genoten kon worden. Zeer vriendelijke personeel en ook complimenten voor de keuken voor de goede bereiding van ons diner.