Leipzig

Antoine Platekade 9 3072 ME Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Leipzig

Uit eten in het nieuwe Luxor

Grenzend aan het water serveert restaurant Leipzig op de Wilhelminapier in Rotterdam heerlijke internationale gerechten in een sfeervolle ambiance. Geniet hier van een vers, puur en eerlijk diner voor een voorstelling in het Luxor theater. Theater en diner vormen samen een perfecte combinatie.

Laat u verwennen van aperitief tot aan de koffie. Zelfs in de pauze van iedere voorstelling zorgt Leipzig voor uw drankje en hapje. Na de voorstelling is Leipzig ook geopend en biedt het u de mogelijkheid om in een ontspannen sfeer nog even na te praten. Leipzig is ook zeer geschikt voor groepsreserveringen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Leipzig

Vanaf Rotterdam Centraal kunt u zowel met de metro (Lijn D + E) als de tram* (lijn 20, 23 en 25) reizen. Uitstappen bij halte Wilhelminaplein. Voor het openbaar vervoer in Rotterdam heeft u een OV-Chipkaart nodig.
  • Kom je met de auto?
    Zie voor meer info http://www.leipzig.nl/route-naar-leipzig-rotterdam/auto/

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00 (alleen geopend bij voorstelling Nieuwe Luxor theater)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Leipzig

R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Vriendelijk personeel en prima eten ook voor vegetariërs. Fijn dat het bij het theater zit, dus altijd op tijd klaar voor de voorstelling.
Vincent H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Lekker gegeten. Zeer goede carpaccio, lekker stoofpotje. Bonuspunten voor de uitstekende rolstoeltoegankelijke wc.
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lekker eten en prima ????. Het had iets warmer uitgeserveerd kunnen worden maar met 4 verschillende gerechten begrijp ik dat dat wat lastig is
Sonja J.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
een goed begin van een mooie avond uit; dat is het 3-gangenmenu bij Leipzig vooraf aan een voorstelling; in dit geval de prachtige balletvoorstelling de Notenkraker; zeer klantvriendelijk en gastvrij. er is voldoende keuze; voor elk wat wils; onze gerechten hebben ons heel goed gesmaakt; een volgend bezoek aan het Nieuwe Luxor laat ik in elk geval weer vooraf gaan door het 3-gangenmenu van Leipzig!
mmijzeren .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Allereerst: keurige bediening en het eten was echt goed. Alleen vonden wij het voorgerecht en het hoofdgerecht wat aan de kleine kant. Bij hoofdgerecht stuk vlees/vis was goed, maar puree en risotto erbij was echt heel weinig. Hierdoor moesten we (gratis) patat bestellen, maar wij hadden liever meer puree/risotto gehad. Nagerecht was prima formaat. Dan de 3 hapjes + gratis drankje voor 5 euro tijdens de pauze: dit was echt teleurstellend: 3 bittergarnituur units, wij hadden niet groter verwacht, maar niet iets uit de frituur! Heel jammer!
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Prima restaurant met goede bediening en een leuke kaart. Een goede start van een avond theater want je kunt je jas laten hangen en in de pauze of na afloop nog wat drinken met een hapje erbij.
Susan A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Prima crew goed samen werkend. Vlot en ontspannen tegelijk. Onze wijnfeest bewaakt voor de pauze!
Eten heel goed, mag warmer.
Helma T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Ontvangst was uiterst vriendelijk. Ook de bediening; attent, vriendelijk. Men nam de tijd om iets uit te leggen. En dat terwijl het heel erg druk was.
Genoten van het diner en de wijn. Enige minpunt was de temperatuur in het restaurant. Wij zaten aan de raamkant. Mooie plek maar wel behoorlijk fris. Niet echt aangenaam.
Verder niets dan lof! Wij komen graag nog eens terug.
ieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Een theaterrestaurant (1) met een heel goed concept. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk, efficiënt personeel. ( Heerlijke frietjes! )
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Altijd vriendelijk en goed eten met gezellig uitzicht.
John T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
We waren alleen ons toetje vergeten! Dat stond voor ons klaar in de pauze... En toen won onze musical opeens een Award en zijn we dat compleet vergeten..... kunnen we dat een andere keer nog eens inhalen?
Geachte heer Tak, allereerst gefeliciteerd met het winnen van de Award!
We begrijpen het dat u niet meer aan uw dessert gedacht had, uiteraard kunt u dit een keer inhalen. U kunt bij uw volgende bezoek dan refereren naar dit bericht en wij zorgen dat alles geregeld wordt. Groet Paul
S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Ideale combinatie, eerst heerlijk eten bij Leipzig en daarna naar de musical!
Het eten is overheerlijk en de bediening zorgt dat je aan niks tekort komt. Vanaf het restaurant loop je bijna zo de zaal in in vervolgens te genieten van een leuke voorstelling. Niks geen gehaast, alleen maar genieten!
Jessica D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Zou ook bij het hoofd menu kip willen zien staan. Nu had je twee vlees en twee vis soorten. Kan dan toch ook een kip of kalkoen bij.
Geachte mevrouw de Werk, we hebben altijd gevogelte op de kaart staan, op dit moment de eendenborst. Het komt regelmatig voor dat we ook piepkuiken op de kaart hebben staan, misschien op de volgende kaart weer.
jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Lekker gegeten. Lekker makkelijk om te doen vooraf aan een theatervoorstelling. Je kan je jas in de garderobe van het restaurant laten en binnendoor naar het theater. Na de voorstelling lekker rustig je jas weer ophalen.
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Gezellig restaurant met uitzicht op het water, aardig en vriendelijk personeel. Ruime keuze uit de voor-, hoofd- en nagerechten. Extra brood kan gewoon gevraagd worden, net als patat en salade bij het hoofdgerecht. De Rotterdamse krotenmosterdsoep vind ik echt een aanrader.
Lieka P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijke en smaakvolle gerechten.
Supervriendelijke en gastvrije bediening.
Zeer relaxed met het inbegrepen pauze drankje.
Bedankt.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Het eten was goed evenals de prijs, bediening was vlot en wat fijn dat de jassen kunnen blijven hangen het scheelt zeker tijd omdat je niet in de rij hoeft voor de garderobe. Vanuit het restaurant kun je zo het theater inlopen.
Norma M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Een goed begin bij een avond theater. Ontvangst en bediening erg attent en vriendelijk en het eten was van goede kwaliteit.
M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Prima geregeld.Gezellig restaurant. lekkere gerechten. Op tijd klaar voor de voorstelling.
Keuze voldoende op de menukaart.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechten op mooi opgemaakte borden.
Bijzonder smakelijk, zelfs het dessert, wat ik meestal oversla, was een traktatie in de mond en een feest om te zien.
Complimenten voor de kok en voor de bediening.
Heerlijke, goed gekozen wijnen.
We hebben genoten.
Kortom echt een avondje uit op een mooie locatie.
Wij komen zeker nog eens terug.