Leipzig

Antoine Platekade 9 3072 ME Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Leipzig

Uit eten in het nieuwe Luxor

Grenzend aan het water serveert restaurant Leipzig op de Wilhelminapier in Rotterdam heerlijke internationale gerechten in een sfeervolle ambiance. Geniet hier van een vers, puur en eerlijk diner voor een voorstelling in het Luxor theater. Theater en diner vormen samen een perfecte combinatie.

Laat u verwennen van aperitief tot aan de koffie. Zelfs in de pauze van iedere voorstelling zorgt Leipzig voor uw drankje en hapje. Na de voorstelling is Leipzig ook geopend en biedt het u de mogelijkheid om in een ontspannen sfeer nog even na te praten. Leipzig is ook zeer geschikt voor groepsreserveringen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Leipzig

Vanaf Rotterdam Centraal kunt u zowel met de metro (Lijn D + E) als de tram* (lijn 20, 23 en 25) reizen. Uitstappen bij halte Wilhelminaplein. Voor het openbaar vervoer in Rotterdam heeft u een OV-Chipkaart nodig.
  • Kom je met de auto?
    Zie voor meer info http://www.leipzig.nl/route-naar-leipzig-rotterdam/auto/

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00 (alleen geopend bij voorstelling Nieuwe Luxor theater)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Leipzig

Beyadin B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Jack D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Goede bediening ,heel aardig en attent.Eten zeer goed.
Cathy H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijke 3-gangen menu met lekker wijntje genuttigd bij Restaurant Leipzig. Dagspecialiteiten gekozen. Zonder zorg op tijd in het theater. Zéker voor herhaling vatbaar!!
B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Boven verwachting goed gegeten, Gerechten waren smaakvol en mooi opgediend. Bediening was prima, korte wachttijd. Een zeer fijn begin van mooie avond.
D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
De verjaardag van mijn man gevierd met een heerlijk diner voor het theaterbezoek. Jammer dat er geen kleine attentie was voor zijn verjaardag! Verder hebben we heerlijk gegeten en de bediening was ook prima.
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Door files waren we heel laat binnen terwijl we toch op tijd wilden zijn voor een voorstelling. Werd door de dames en heren zeer voortvarend opgepakt. We hebben nog relaxed kunnen eten en dat voor een prima prijsje.
Hilly K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk eten en een leuke cliëntvriendelijke bediening.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Vooraf hadden we het menu betaald, keuze was prima en de gerechten werden snel (niet te snel) opgediend. Heerlijk gegeten, de vegetarische Wellington was heerlijk. We zagen af van een nagerecht of koffie vanwege de voorstelling die bijna begon. Verrassend genoeg werd aangegeven dat we nu geld terugkregen, omdat we bij lange na ons 'tegoed' niet gebruikt hadden. Mijn broer werd netjes begeleid in zijn rolstoel naar de lift in het restaurant, zodat we binnendoor naar het theater konden. Prettige sfeer, keurige bediening en lekker eten. Zeer de moeite waard.
B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Op het eind een beetje chaotisch. Maar dat kwam omdat de voorstelling bijna begon. Maar alles was prima geregeld. 22 november komen we weer !!!!
Toesja V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Wij hadden een hele leuke betrokken ober, deed het erg leuk. Om 17.30 uur aangekomen en om 19.50 uur ons hoofdgerecht gekregen, we moesten erg erg erg lang wachtten, dat was niet fijn. Snel toetje opgegeten en geen tijd meer voor koffie, erg jammer. Eten was okay, voor een keertje prima, maar volgende keer zoeken wij iets anders en kleinschaligers uit.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Prima restaurant met een mooie ligging aan het water en handig dat het inpandig het Luxor Theater is.
Bediening was alert, vriendelijk en goed verzorgend.
Lenny S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Persoonlijk vond ik de stoelen te laag en een tafelpoot in het midden van de tafel is vreselijk hinderlijk. Ik kreeg er kramp van in mijn benen. Het eten en het personeel was prima.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vriendelijke en nette bediening en heerlijke gerechten met een prima huiswijn en op tijd klaar voor een voorstelling in het theater, garderobe service is ook ideaal.
Fenna S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Enorm lekker gegeten en er was een ontspannen sfeer. Ideaal dat het zo super geregeld is met een voorstelling. Op tijd klaar en direct doorlopen naar je plaatsen.
Matt M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Genoten van de menukaart en de service. Makkelijk met het theater. Snap alleen niet waarom de recensie 120 tekens moet hebben.
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het was een geslaagde avond. Leuk ontvangst bij binnenkomst en de bediening was zeer vriendelijk. Het eten was erg goed en zeker voor herhaling vatbaar.
Adriaan P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijk gegeten voor de voorstelling van All Stars. Met prachtig uitzicht op het water. Complimenten over de eendenborst met bramensaus. Zeer vriendelijke bediening. Heel fijn dat je de jas kan laten hangen tot na de voorstelling. Bij ons volgende thearerbezoek komen we weer terug.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Had nog nooit van Leipzig gehoord maar wat een mooie locatie aan het water en ook leuk dat de verlichting bijdraagt aan de sfeer. De wildzwijnham en de zalm is wel echt een aanrader.
B. R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het restaurantbezoek gekoppeld met het theater was een aangename verrassing. Fleurige en kleurige borden en genoten van de wildzwijnham met het oerhammetje en een lekker speculaastaartje. Bedankt!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Eten was van goede kwaliteit en complimenten voor het personeel waren zeer vriendelijk Makkelijk door naar het theater kom zeker terug