Leidsch Beleg

Turfmarkt 12 2312 CE Leiden Nederland Kaart
31-715652030

Meer informatie over restaurant Leidsch Beleg

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Cyresse .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Altijd lekkere broodjes! Soms een lange wacht-tijd, maar maakt dat nou zo veel uit als je zo'n lekker broodje krijgt? De werkbanken zien er wel chaotisch uit en soms lijkt de bediening elkaar interessanter te vinden dan de broodjes en de gasten, maar echt super storend is dit nou ook weer niet.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Echt hele lekkere broodjes, ik kom er met regelmaat broodje met truffel is verrukkelijk. Broodje met zalm en avocado echt super en ben nooit meer dan 4,50€ kwijt.
Pdamen82 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Wij gingen hier om 15.00 eten. Misschien niet de beste tijd om langs te gaan. Want toen we besteld hadden, kon een van de broodjes niet gemaakt worden. Prima, dan wat anders. Tot drie keer toe kwamen ze terug en moesten we onze bestelling veranderen. Uiteindelijk kregen we alles ook nog op het ander brood soort dan wat wij besteld hadden. Hoe moeilijk kan het zijn. Ingrediënten lijken niet vers en gewoon van de supermarkt. Aangezien van alles op was, moesten ze naar de winkel en liepen ze langs ons. Beetje jammer dat het dan uit een plastic verpakking van een supermakt product lijkt te komen.

En een klein glaasje juice voor €3.35 is ook iets te overpriced en kon geen mango en kokos terug vinden, alleen maar yoghurt en een beetje aardbei.

Bediening was aardig, jammer van de broodjes.

Wij slaan deze maar over de volgende keer.
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
We (ik en twee anderen) hadden een bon van Groupon, voor twee broodjes en een flesje jus d'orange per persoon. Voor zo'n prijs verwachtte ik niet veel, ik had gedacht dat het kleine broodjes zouden zijn, of hele simpele broodjes. Maar nee, echt twee grote broodjes, rijkelijk belegd met verse groenten, een lekker sausje, en helemaal niet zuinig geweest met vlees. En het sapje was ook niet uit een pak, maar vers geperst, zelfs nog een sinaasappelpitje gevonden in mijn flesje. Ik was zeer onder de indruk. We mochten ook nog eens uit alle broodjes van de kaart kiezen, en ook uit alle typen broodjes (hard, zacht, wit, bruin...) zonder bij te betalen. Ongelofelijk. Twee van zulke broodjes waren zelfs nog te veel voor de lunch, maar zelfs nadat broodje nummer twee een paar uur in onze tas had rondgeslingerd, smaakte het nog uitstekend. Kan alleen maar vers brood zijn. We zijn erg tevreden en onder de indruk. Ook zonder korting zouden we hier komen om een broodje te halen.
René K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Lekker geluncht bij Leidsch Beleg. Je voelt er je al snel thuis door de ongedwongen sfeer en het vriendelijke personeel. Mooie verse producten en creativiteit van de kok zorgen voor verrassende broodjes, welke ook goed betaalbaar zijn .
Van De Brink .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Genoten van een heerlijke lunch. Huisgerookte verse zalm met een heerlijk knapperig vers broodje. Vandaag met een fantastische bediening
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Super broodjes voor niet al te veel geld. Erg gezellig sfeertje voor z'n klein winkeltje. Voor de zaak bestellen wij ook regelmatig voor vergaderingen.
Ghislaine L.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Heerlijke broodjes en heerlijke cappucino! De Kip Indienne en het HB'tje zijn echte aanraders. De Italiaanse pommedori-bol is ook super!! T ligt centraal, vlak naast de winkelstraat, er is een snelle service dus uitstekend om een keer te gaan lunchen tijdens het shoppen of na college. Ik kom er zelf vaak tussen het winkelen door, in de lunchpauze van werk of na college! Prijs-kwaliteit verhouding is ook prima! Ook hebben ze heerlijke maandspecials, die van deze maand is zeker het proberen waard!
JohnDeHaan .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Fijne broodjeszaak. Is er behoorlijk op vooruit gegaan sinds de vorige eigenaar eruit is. Er wordt netjes gewerkt en ik heb bewondering voor het geduld van de medewerkers als er veel klanten in de zaak staan. Ik eet graag het broodje van de maand en mijn favoriet is de Mega Club.
Watersporter .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
Heerlijke broodjes. Haal er regelmatig eentje als ik in de stad ben. Pistolet brak of bolletje valk. Ruim belegd. Zakelijk bestellen we elke vrijdag bij Leidsch Beleg, bezorging altijd rond afgesproken tijd en zelfs de broodjes oma's bal zijn dan nog warm.
Suikerbuikje .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
In vergelijking met de vorige eigenaar is dit zaakje er enorm op achteruit gegaan. Ik heb hier een paar keer broodje brak gehaald, nou het deed zijn naam eer aan, om boter gevraagd geen boter erop en het broodje zelf was duidelijk van de dat ervoor. Daarnaast viel het me op dat de werkplek chaotisch wordt gerund, tegen het ranzige aan. Lange nagels kan echt niet als je een broodje smeert doe dan in ieder geval een handschoentje aan wel zo fris.
Thijmen D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Wij hebben hier geluncht na een lange wandeling door leiden. De wandeling was top. Dus we dachten de dag kan niet meer stuk.
Het werd alleen maar beter. Wat een broodjes! De brak! Wat een lekker broodje en dan de clubroll, helemaal top! Daarna ook nog eens de beste koffie ooit! Helemaal genoten!
Akke-Spring .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Vandaag met het gezin, 2 volwassenen en 2 kinderen van 8 en 10 jaar, wezen lunchen bij Leidsch Beleg. Eerlijk is eerlijk, ik zou er zelf nooit op de bonnefooi zo zijn binnengestapt maar wat was ik blij dat mijn man zijn huiswerk via Iens had gedaan. We hebben heerlijk gegegeten, de broodjes werden voor onze neus gemaakt terwijl er voor iedereen een vriendelijk woord was. Ook met de kinderen werd een praatje gemaakt en ondertussen werkten ze keurig door om ook alle andere klanten te helpen met voor iedereen een keurig en vriendelijk woord. ik kan niets anders dan deze lunchroom aanraden. Bezorgen doen ze ook en er werd ook veel afgehaald. Top!!
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2013
Heerlijke broodjes altijd vers voor mijn neus bereid. Soms wel erg druk waardoor de service iets minder word. Maar dat weet iedereen in Leiden geloof ik.