Lei Sing

Meer informatie over restaurant Lei Sing

7,2
David851 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016

Helaas een zeer slechte ervaring gehad. We komen er regelmatig en eten was altijd prima. Echter de laatste keer een stuk minder. Het ei was groen en het spek veel te vet of zelfs te doorbakken. Op zich niet heel erg, maar toen ik daar een opmerking over maakte begon de eigenaar/kok te schreeuwen en wilde hij ons niet laten gaan totdat we betaalde. Erg ongemakkelijk en onprofessioneel. Wat een schande. NOOIT meer naar Lei Sing in Leidschendam.
Drommels .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
de fijne chinees in de regio. Je moet nog al eens lang wachten op het eten maar dan krijg je ook wat. zeer smakelijk. De gastvrouw mag zich wel ietsje meer van de vrolijke kant laten zien want daar schort het nog weleens aan. inrichting restaurant gedateerd. Afhalen dus het beste
C B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
We zochten een paar jaar geleden naar een goed Chinees restaurant in onze woonomgeving. Na vele goede recensies over Lei Sing gelezen te hebben, hebben we het een keer geprobeerd. De gerechten worden met zoveel zorg en aandacht bereid en de keuze is uitstekend. Mijn man kiest altijd voor Peking-eend. Dit wordt hier het beste bereid, was zijn commentaar. Eigenlijk is het cijfer 10 nog te laag. Ook wij zijn vaste klant geworden.

Het interieur vinden we niet belangrijk; daar komen we ook niet voor. Als het eten maar goed is en dat is echt top!
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Het restaurant is al zo'n 25 jaar in Leidschendam op deze plek. Het interieur is in al die tijd niet zichtbaar veranderd. De mensen ook niet. Van mij behoeft het restaurant ook helemaal geen verandering. Wij voelen ons hier thuis. Gezellig. Vanwaar altijd dat gezeur over het interieur. Doe dat thuis maar. Overigens heb ik in een chinees restaurant nog nooit een toilet zo compleet en zo schoon aangetroffen! Het eten is prima. Ook aan groente wordt veel aandacht geschonken. Lekker knapperig. Deze keer hebben wij gebakken inktvis met groente en rijst gegeten. Wij nemen ons iedere keer voor niet weer die gebakken banaan te nemen. Maar helaas wij kunnen de verleiding toch niet weerstaan. Wat is dat heerlijk. Verse banaan, soepel door een meelpapje geslagen daarna licht gefrituurd. Afgemaakt met een wolkje poedersuiker. Een aanrader voor iedere restaurateur. Kom eens kijken en probeer het na te maken.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
de vrijdag bij ons is makkelijk eten dag, dus loempia"s heerlijk zo vers klaargemaakt krijg je ze in de omgeving nergens,en groot goed gevuld een complete maaltijd ook de overige maaltijden zijn prima vooral de specialiteiten, de aankleding van het restaurant is erg simpel maar je komt toch voor het eten en de gezelligheid moet je zelf overal maken!
JP H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Hier kom je echt om te eten en moet je niet teveel van het decor verwachten. Wat wil je dan ook in een klein restaurant in een minder drukke wijk van de stad. Ondanks de minder in oog springende locatie, is het best druk bij het afhalen. Advies is dan ook voortijdig telefonisch de bestelling door te geven, zodat je het alleen op afgesproken tijd hoeft af te halen.
Het eten is goed opsmaak en is goed uitgebalanceerd. Wil je rustig genieten van het goede eten, daan kan je hier goed terecht. De bediening lijkt dan ook persoonlijker, doordat het restaurant lijkt op een goed familie bedrijfje, waar ik toch menig topetentje heb genoten.
de prijs is neutraal, net als ieder restaurant. Neem ook eens een pittig gerecht en geniet van de smaakexplosie in je mond, ook hier is de balance goed, waardoor je niet alleen maar peper proeft.