Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,6
masaja11 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
Voor het eerst bij Leff gegeten. Op deze locatie hebben diverse restaurants het geprobeerd maar meestal lukte het niet. Dit concept kan laten zien dat op deze locatie je wel een restaurant kan laten slagen. Eten goed geprijsd, heerlijke smaak en goede bediening. Vriendelijkheid komt echt over. Kom er zeker weer een keer.
elsvandongen .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Vanavond voor de 2 e keer een heerlijke avond gehad bij Leff. Super lekker gegeten door 1 vegetarier en 4 "alles-eters". Voor allemaal was het heerlijk en heel gezellig. Hele leuke ontvangst en bediening. Goede suggesties en lekkere wijn. Kortom: een aanwinst voor de Hoeksche Waard en zeker voor herhaling vatbaar. Dank.
Els van Dongen oftewel Boon en van Dongen
Jeroense1973 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Voor het eerst gegeten bij Leff gisteravond en we lieten ons verrassen met een verrassingsmenu. Wij zijn best kritisch als het om eten gaat,maar wat was het heerlijk!!! Mooie gerechten,zelfs voor vegetariërs. En een hele goede service,vriendelijk,correct en je merkt dat ze er lol in hebben. Hier komen we zeker nog een keer terug....mijn complimenten
Cjhw .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Afgelopen zaterdag voor het eerst wezen eten. Na een leuke wandeling over de kerstmarkt aangekomen in Leff. De ontvangst was super gastvrij en kregen een leuke tafel aangewezen.
De sfeer en decoratie kloppen.. past perfect bij de Peperstraat!
Wat ons ook opviel is de akoestiek.. want er zaten grotere groepen, maar het klonk heel stil en gedempt! Na navraag aan de gastheer scheen dit pas sinds heden te zijn aangebracht en verholpen.

Na goed advies van de gastheer gekozen voor een 3-gangen verrassingsmenu.
Heerlijke gerechten,. de smaken kloppen en de opmaak van de borden is netjes en speels.
Wat ook opviel zijn de verschillende borden die voorbij komen! Echt leuk! Zeker het leisteenbord.
Wij hadden gekozen voor een heerlijke Italiaanse wijn,. het paste perfect bij de gerechten die de chef ons voorschotelden.

Conclusie: Een aanwinst in de Hoekschewaard en wij komen hier snel weer terug!
bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Op sinterklaasavond lieten we ons vol verwachting aangenaam verrassen met een drie gangen verrassingsmenu. O wat hebben we genoten van de gerechten, die niet alleen een plaatje zijn om naar te kijken, maar ook tongstrelend zijn. We hebben genoten van heerlijke parelhoen met rode bietjes. Een glas wijn erbij maakte het heerlijke avondje uit tot een welkome sinterklaas surprise. Absolute aanrader om nog eens terug te komen.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Op zaterdag 29 november voor het eerst bij Leff gegeten. Ons gezelschap bestond uit 5 personen. Wij hebben genoten van het surprisemenu, waarbij rekening werd gehouden met de wens van één van ons om geen gevogelte te serveren. We hebben heerlijk gegeten en van een lekker flesje wijn gedronken. De eerder genoemde lekkernijen bij de koffie vielen ook bij ons goed in de smaak. We komen zeker nog een keertje terug!
gouweloos .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Vanavond voor het eerst bij leff gegeten en ik moet zeggen het viel me zeker niet tegen,sterker nog ik vond het uitstekend.
Het eten was van zeer goede kwaliteit en en de mensen in de bediening hadden goede kennis van zaken en waren vriendelijk.
Het is zeker een aanrader en wij zullen zeker nog een keer terug komen.

mvg Gouweloos
Piet1979 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier wezen eten. Het was echt fantastisch. Vanaf de binnenkomst merk je dat je hier welkom bent.
Het eten was heel lekker en de bediening was zeer attent en had goede kennis van zaken.
De huisgemaakte friandises bij de koffie waren helemaal super. Deze worden op een karretje gepresenteerd.
Deze jonge eigenaren weten waar ze mee bezig zijn. Ga zo door!!
Pascal4158 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Op 13-11 ben ik hier gaan eten vanwege het 25 jarig huwelijk van mijn ouders. Restaurant Leff maakt de naam waar. Het jonge team dat zo'n prestatie weet neer te zetten, daar heb ik geen andere woorden voor. Het restaurant zelf ziet er gezellig uit, hier en daar iet wat luidruchtig, maar daar schijnt op korte termijn verandering in te komen, maakt de eigenaar ons duidelijk. Wij hebben gekozen voor het 3-gangen verassing menu met daarbij het wijnarrangement. Vooraf kregen wij overheerlijke gemarineerde tonijn met een rouleaux van kalf en parmezaan, erg lekker! Als hoofdgerecht gebakken eendenborst, gekonfijte eendenbout en zuurkool met een saus van topinamboer, heerlijke combinatie en dat vooral met de wijn die erbij werd geschonken. Het dessert bestond uit een flexibele chocolade met verschillende bereidingen van peer en een schuim van pistache, in 1 woord: heerlijk. Naast dit 3 gangen menu hebben wij ons bij de koffie ook nog laten verleiden door de huisgemaakte friandise-kar. Ik heb ontzettend genoten van het eten en de wijnen bij Restaurant Leff! Deze jonge eigenaren weten wat ze willen en laten dit duidelijk zien. Dit is zeker voor herhaling vatbaar, een aanwinst in de hoeksche waard.
Annemarie W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Lage cijfer omdat dit naar mijn idee het eten/service en decor rechtvaardigt. Mijn advies is, ga naar een ander restaurant waar ze klantvriendelijk zijn en een karaf water neerzetten. We waren met 12 dames dus er werd voldoende gegeten en gedronken alleen een karaf water kon er niet van af. Dit kenmerkt naar mijn inziens de trieste manier van zaken doen. Het eten was wel redelijk, wel summier. Ik miste de extra's die je vaak wel krijgt in de betere restaurants.
Het was enorm gehorig dit kwam volgens ons doordat er geen gordijnen of andere aankleding was om het geluid te temperen.
Tip voor Leff;
-Van een karaf water neerzetten ga je niet failliet
- een amuse doet altijd leuk aan en krijg je in de betere restaurant (jullie pretenderen een "goed" restaurant te zijn alleen zijn jullie hierin veel te zuinig)
-Als iemand alleen vis eet breng dan ook variatie aan in het voorgerecht nu ging het zo terug naar de keuken. Zelf van 1 persoon ging het gehele hoofdgerecht terug naar de keuken. Er werd pas geheel aan het eind van het gerecht gevraagd waarom het terug ging. Tip hou je klanten in de gaten zodat je direct kan vragen of er iets niet in orde is en dan kan je er direct op in spelen of verhelpen. Als iedereen klaar is met zijn gerecht ben je te laat.

Leff heeft behoorlijk wat verbeter punten en is er nog lang niet op alle punten een dikke onvoldoende prijs/kwaliteit verhouding zeer slecht.

hildefrietema .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Dit was de 3e keer dat ik bij restaurant Leff gegeten heb. Wederom uitstekend! Het eten is exclusief, wordt mooi opgediend en gewoon super lekker. Erg vriendelijk personeel. Het is alsof je in een sterrenrestaurant zit maar dan met normale tarieven. (€32,50 voor 3 gangen) Heerlijke wijnen. Het verrassingsmenu is zeker een aanrader.
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Leff stond al een tijdje op m'n lijstje om eens te gaan eten. Nieuw in de Hoeksche Waard, dus leuk om eens te proberen. Ik heb duidelijk te lang gewacht; dit had ik veel eerder moeten doen. Echt een toprestaurant met gerechten met heel pure smaken. Kwalitatief heel goed, zeker gezien de prijs.
We gingen voor het viergangenmenu met wijnarrangement. Mooie combinatie. Voor een zwangere vriendin werden niet alleen aangepaste gerechtjes gemaakt, maar zij kreeg ook leuke alcoholvrije cocktails ter vervanging van de wijn.
Toon K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wat een geweldige ervaring bij dit vrij nieuwe restaurant. Topbediening, het verrassingsmenu was in een woord geweldig. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Culinair topniveau.
Kwikkie2426 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Op vrijdag gegeten . Verrassingsmenu 4 gangen. Eten is uitstekend . Bediening zeer attent alles word op het juiste moment gebracht. Ondanks dat het er toch vol zat.
Wimtien S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Met vier bij Leff gegeten. Hele vriendelijke bediening. Lekker warm vers brood met heerlijke aioli. De menukaart is niet groot, maar er staan zeer verschillende gerechten op. Vooraf carpaccio, tonijn en makreel. Flinke porties, heel smakelijk.
Toen schelvis, scholfilet en twee maal gestoofde kalfswang. Heerlijk! Chocolade dessert was top!
Wijnkaart prima en er wordt meegedacht over de keuze. Water uit de kraan gevraagd, geen probleem. Maar er stond hiervoor wel 7.50 euro op de rekening. Is eraf gehaald. Het was, op donderdag, behoorlijk vol, gezellig. Prima adres, voor herhaling vatbaar.
marienke88 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Wat een toprestaurant! Heerlijk eten voor een goede prijs. Bediening is top, ze weten precies wat er geserveerd wordt. Ze hebben kennis van de wijnkaart en doen bij elk gerecht een goede suggestie.
Gerechten worden super opgediend en smaken worden perfect gecombineerd. De porties zijn precies goed, zodat er na de drie gangen ook nog plek is voor de heerlijke zelfgemaakte friandises. Er hangt een gezellige sfeer en de stijlvolle bar maakt het helemaal af. Ook voor een High Tea is dit restaurant een echte aanrader.
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Lekker gegeten bij Leff maar we waren wel blij met de frites want de porties zijn niet groot. heerlijke wijn en de bediening is vriendelijk. Hier komen we nog wel een keer terug.
MChristiaan .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Al veel positiefs gehoord over Leff! Het klopt. Wat een goed restaurant met een prettige uitstraling. Prima keuken met een overzichtelijke kaart, die elke maand wordt aangepast.
Dat heet lef.....maar is ook een prima concept!
Bediening is vlot & vriendelijk. Vanaf binnenkomst tot het moment dat je weg gaat hebben ze oog voor je. Goed werk "leffers".....en ga zo door. Ik kom zeker terug.
Dit is een aanwinst in Oud-Beijerland, voor de hele Hoeksche Waard!!
miraa .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Ik heb hier met mijn ouders gegeten omdat ze 45 jaar getrouwd waren. De " echte viering" was echter zondag. Leff was voor onze setting (geen eetcafe, maar ook geen sterrentent) prima! Mooi om te zien dat er met enthousiasme wordt gekookt en bediend. Prijs-kwaliteit verhouding is echt uitstekend. Er lagen mooie gerechten op onze borden/leistenen, waar duidelijk veel aandacht aan was besteed. Ik houd er van dat dat dan ook gehandschoend wordt opgediend. Met drie gangen hadden wij meer dan genoeg, al was er nog net wat ruimte over voor de zelfgemaakt friandises (die dan weer heel leuk met een kar aan je tafel worden gebracht, zodat je zelf kan kiezen) Ik zeg: doen! Ga eten, in deze aanwinst voor de Hoeksche Waard!
M R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Ik vond het een aardig restaurant. Bediening niets op aan te merken, het eten heb ik niet echt geen commentaar op, was prima. Het interieur is minder chique dan hoe LEFF zich profileert. Mijn indruk was dat ik echt bij een zaak zou komen te eten met Allure. Dat vind ik LEFF niet hebben. In soort gelijke restaurants oogt het interieur chiquer. Op zich is de aankleding wel prima. Goed gewerkt met belichting en juiste tinten/kleuren. Voor de Hoeksche Waard is het zeker een pluspunt, dat een ondernemer op deze manier zich wil onderscheiden met andere eetgelegenheden in die contrijen. Daarom voor zowel voor eten, service en decor een 8 !