Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,6
Tante_Lin .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Het personeel was erg vriendelijk. Hoewel er geen keuze was in het 3-gangenmenu in de restaurantweek, hielden ze wel rekening met allergieen/intoleranties. Het eten was goed en lekker.
Er worden echter hoge prijzen berekend voor extra's, zoals een mandje brood vooraf (4,50 euro!) of een bakje friet bij het eten. Bij de koffie en thee aan het eind kwam een medewerker met een karretje langs, waarop allerlei lekkere zoetigheden lagen. Ze zei dat we mochten kiezen en we mochten zoveel kiezen als we wilden. Superleuk en erg lekker! Maar we waren onaangenaam verrast toen we onze keuzes vervolgens op de rekening terugvonden... Dit was er niet bijgezegd. Ze deden het voorkomen alsof het gewoon bij de koffie en thee hoorde. Zo waren wij al met al 100 euro kwijt voor twee personen, terwijl we voor 30 euro per persoon gingen eten.
Jennifer M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Het voorgerecht, een garnalensalade, was heerlijk en bovendien heel mooi opgemaakt en gepresenteerd. Daardoor konden wij niet wachten op het hoofdgerecht wat dit zou zijn en of dit ook boven verwachting zou zijn. En ja hoor, ook dit gerecht met speenvarken/runderrollade groene asperge en knolraap was ontzettend lekker. Het nagerecht was ook goddelijk. zeker een aanrader en wij komen hier zeker terug.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Leff is een sfeervol ingericht restaurant met een open keuken. Wij werden vriendelijk ontvangen door de gastheer. Bij elk gerecht werd door de bediening verteld wat er allemaal in het gerecht zat en de gerechten werden ook keurig met "handschoentjes" aan geserveerd. Het bedienend personeel was vriendelijk en alert, ondanks dat het hele restaurant vol zat. Wij kregen garnalen als voorgerecht, speenvarken als hoofdgerecht en als nagerecht yoghurtijs en mousse. Het was echt heerlijk. Wat wij erg leuk vonden, is dat bij de koffie de ober met een serveerwagen vol met bonbons naar de tafel kwam. Wij mochten onbeperkt kiezen. Wij hebben een leuke avond gehad, heerlijk gegeten en Leff is zeker een aanrader.
esther311 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Heerlijk gegeten en de bediening was super, niets was te veel en inrichting heel sfeervol. Hier gaan we zeker terugkomen
mail26 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Eten was goed, maar wij waren wel erg verbaasd dat de restaurant eigenaar niet wist dat hij op jullie site stond.
Wel prijzig en enkele van het bedienend personeel waren erg goed maar twee er van hebben nog wel wat opleiding nodig. Zeker in het benaderen van klanten.
Gaz .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Al veel goede verhalen gehoord over Leff en wij kunnen bevestigen dat dit een prima restaurant is. Zeker niet goedkoop maar de kwaliteit van de gerechten en de professionele bediening maakt veel goed. Wij hebben ons laten verrassen door de chef en dat kan je bij Leff prima aan de keuken brigade overlaten. Het voorgerecht van garnaal met appel was eenvoudig maar goed, het hoofdgerecht van Wildzwijn was daarentegen verrassend goed. Zelfs tafelgenoten die wat minder fan zijn van Wildzwijn waren erg te spreken over dit gerecht. Daarna nog een kaasplankje besteld wat prima geselecteerd was en een lekker dessert. De gastheer en de dame van de bediening verdienen een compliment, informatief sterk en op een leuke vrijblijvende manier je boodschap overbrengen is een vak apart en dat beheersen ze bij Leff. We komen hier zeker terug.
Ger_Kamp K.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Hartelijke ontvangst, professionele bediening, gezellige sfeer.
Uitstekende service en overheerlijk gegeten.
Gaan er zeker nog een keer eten.
Koen222 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij Leff. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! We hebben 4 gangen op met bijpassende wijnen. Bediening erg attent en leuk en niet zo stijf aan tafel. Interieur erg mooi en warm ingericht! Heel goed restaurant waar we zeker vaker gaan komen!
s24 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten bij Leff. We hebben gekozen voor het 4 gangen menu. Echt super! Vooral de coquilles in het tussengerecht waren top. Prijs kwaliteit echt heel bijzonder hier! Leuke ongedwongen sfeer en heel gezellig! We blijven zeker terugkomen!
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Al even geleden dat we bij Leff hebben gegeten. Via kennissen de tip gekregen om Leff een keer te proberen. We waren aangenaam verrast!
Gekozen voor het 3-gangen verrassing menu wat leuk toegankelijk was. De verschillende smaken en gerechten waren zeer mooi in balans! Service was ook goed.. en leuk enthousiast!

Als weer in de buurt zijn komen we hier snel terug.
Bert W. .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Het restaurant is nieuw en sfeervol ingericht met een zeer fraaie bar. Ontvangst zeer vriendelijk, conform de status "klasse" van dit restaurant. Gekozen voor het verrassingsmenu. Elk onderdeel van het menu werd met kennis van zaken gepresenteerd dat al de nodige verwachting gaf, welk door het gerecht ruimschoots werd overtroffen. Kortom elk gerecht bleek een verrassing. Hoewel geen wijndrinker kregen we een witte wijn gepresenteerd die bij een ieder in de smaak viel. Kortom, advies van een kenner. Hoewel we bij aanvang hadden gekozen voor een menu met frites werd een 4 gangen menu afgeraden omdat dit alles bij elkaar teveel zou zijn. Kortom een klasse zaak, met eerlijke voorlichting, waar men de tevredenheid van de klant hoog in het vaandel heeft staan
lekkereten2222 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Restaurant ziet er gezellig uit. Bediening vindt zichzelf erg populair. Eten is veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt. Eten op zich niet vies maar bereiding is weinig verrassend. Voor een menu met weinig smaak en één gerecht echt vies, één glas water en één glas wijn 110 euro betalen is niet in verhouding.
MJSchaap .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Afgelopen vrijdag voor het eerst kennis gemaakt met Restaurant Leff..
Volgens kennissen moeten we dit een keer proberen!
In 1 woord.. TOP!!

Mijn man en ik hadden gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu.
We hebben genoten van prachtige gerechten met velen smaken en leuke/nette opmaak van de gerechten, maar die smaken.. ze knallen echt!! De complimenten naar de Chef!

Het decor ziet er netjes en goed verzorgd uit.. wat een eyecatcher is die bar!! Prachtig met al die verlichting erin.

Wij komen weer hier zeker snel weer terug!
En niet te vergeten de complimenten naar het bedienend personeel! Heel open en gezellig!
MChristiaan .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Afgelopen zaterdag bij Restaurant Leff geweest voor een high tea.
Het was zeer compleet, en ook mooi en stijlvol geserveerd.
Deze eigenaren weten hoe ze de gasten moeten verrassen!!
Fijne zaak waar ik zeker zal blijven komen.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
In Oud Beijerland zijn we gezegend met geweldige restaurants en cafe's waardoor een nieuw restaurant als Leff echt wat moet bieden om de Bourgondische mensen uit de Hoeksche Waad te overtuigen. Nadat wij hier gisteren zijn geweest, schiet dit restaurant met stip de top 3 in van de hele regio, wat een heerlijk restaurant. Zalige gerechten, buitengewoon goede service. Iets hogere prijsklasse, maar zeker kwaliteit!! Met veel plezier kijken we al weer uit naar de volgende keer. Goed gedaan!!!
Goosjes .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Om maar met de deur in huis te vallen...GEWOON DOEN!
Heerlijk eten in een gezellige ambiance en met buitengewoon goede service. Wat wil je nog meer?!
Na al eens eerder te hebben genoten van een goed verzorgde high tea (ook een absolute aanrader dames), zijn we wederom aangenaam verrast. Onze complimenten aan het gehele personeel. Het concept ademt visie/ondernemerschap en dat zie en proef je. Een absolute aanwinst voor Oud-Beijerland. Jullie zien ons gegarandeerd terug!

Albert F.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Vorige week zaterdag heerlijk met min vrouw gegeten bij leff. We hebben beiden gekozen voor het 4 gangen verassingsmenu, wat ze je eigenlijk direct aanbieden in plaats van de kaart. De bediening is goed en zorgt ook prima voor de drankjes en licht telkens elk gerecht netjes toe. Vooraf een zalm met geitenkaas op 4 verschillende manier klaargemaakt,als hoofdgerecht een heerlijke zachte kalfsstaart en daarna een kaasplankje met wat zachte kazen. De afsluiter een chocoladetaartje met frambozen mousse en een beetje ijs.
We hebben genoten, zeker voor herhaling vatbaar
Glerum .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Hebben ons laten verrassen met een 3 gangenmenu. De gerechten waren heerlijk en heel mooi opgemaakt, de runderentrecote en sukade waren heerlijk. De bediening was heel vriendelijk en het restaurant is heel schoon en mooi ingericht. Bij de koffie zijn de verschillende lekkernijen (friandises) die door de chef gemaakt zijn voortreffelijk. Voor herhaling vatbaar
JFVT .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Het hartelijke welkom en de smaakvolle inrichting brachten onze groep direct in de juiste stemming om er een gezellige avond van te maken. Helaas volgde al snel een kleine domper, toen men kwam vertellen dat we verplicht van het verrassingsmenu gebruik moesten maken. Eerder was aan de organisator van het etentje nog toegezegd dat we met 10 personen vrije keuze van de kaart zouden hebben. Gelukkig bleek de kwaliteit van het 3 gangen menu erg hoog en was de 'valse start' snel vergeten. We begonnen met tartaar van kalf met o.a. kwarteleitjes en haringkaviaar, zowel qua smaak als opmaak een erg mooi gerecht. Daarna volgde parelhoenfilet met risotto en truffelsaus. Als dessert kregen we een gebakken vanille pudding met o.a. hangop en limoncello ijs. Alles bij elkaar een heerlijk menu, waarbij wel opgemerkt moet worden dat de porties vrij klein waren. De vier bakjes friet die dit moesten compenseren bleken voor maar liefst 9 euro op de rekening te verschijnen. En voor een fles water moest bijna 7 euro neergeteld worden. Persoonlijk zie ik toch liever iets hoger geprijsde gerechten dan dat er dergelijke forse bedragen worden gevraagd voor alle bijbestellingen. Ondanks de kritische noten in deze recensie gaan wij, met name door de prestaties in de keuken, zeker nog eens terug naar Leff!
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Dit jaar Leff al bezocht. Het was wederom op alle fronten zeer goed in orde.
De Chef en zijn crew leveren een formidabele prestatie in de keuken. Gisteren ben ik voor "vis" gegaan met een bijpassende witte wijn. Echt heerlijk.
De bediening is goed op elkaar ingespeeld en hun vlotte wijze van bediening spreekt mij enorm aan. T.o.v. eerder bezoek is de akoestiek verbeterd en de toilet blokken her-ingericht. Fraaie verbeteringen. Deze eigenaren leveren een top prestatie en Leff is inmiddels een 'begrip'in Oud-Beijerland en daarbuiten!