Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,6
Merel J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bij Leffe eten is echt een avondje uit! Je wordt hartelijk ontvangen en de hele avond in de watten gelegd. We hebben ons laten verrassen met een verassingsmenu en een wijnarrangement erbij. Dat was erg goed bevallen. Heerlijk gegeten en de wijnen paste goed bij de gerechten. Wij komen zeker nog een keer terug.
w.versnel .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten, prettige bediening. Helaas was het erg warm binnen, er waren gasten aanwezig die wilde de airco uit en skai bekleding op de stoelen dus erg warm, dat is een aandachtspunt voor de zomermaanden. maar absoluut een aanrader !
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was niet druk door het mooie weer, maar de bediening wist er een prima avondje van te maken met gepaste aandacht. Eten was prima in orde en uitstekende prijs/kwaliteit, een prima zaak! en we komen snel weer
Nelpaal .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Afgelopen vrijdag genoten met zijn vieren van een heerlijk 4 gangen diner!
Alles was tot in de puntje verzorgd! Als voorgerecht hadden we een steak tartaar, deze zag en smaakte fantastisch! de bediening was ook super vriendelijk en vakkundig!

Hier komen we zeker terug!
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten was goed, service was nog beter. Veel persoonlijke aandacht en leuke mensen en eigenaren. Decor is eenvoudig. Mooie tent!
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op de allerlaatste vakantiedag een tochtje naar Oud-Beijerland en de recensies doornemend terechtgekomen bij Leff. Enthousiaste bediening die ons richting het verrassingsmenu manoeuvreerde. Daar hebben we geen spijt van gehad. Heerlijk en goed gedoseerd voor de culinaire genieter. De cijfers op deze site voor deze eetgelegenheid zijn dan ook terecht. Genieten van een heerlijk diner. Huiswijn trouwens ook voortreffelijk.
Bakaju .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Leff. 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Heerlijk! Iedere gang was top! De bediening is ook zeer vriendelijk en denkt mee. Enige tip zou zijniet dat de wijnen iets smaakvoller mogen zijn. Echt een aanrader!
Denboens .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk bij Leff gegeten. Ontvangst was vriendelijk en persoonlijk! Gekozen voor 3 gangen menu van de chef. Het waren allemaal plaatjes om te zien, en de smaak was zeer goed! Ondanks dat wij niet vaak in oud-beijerland zijn, rijden wij voor Leff wel een stukje om!!

Bedankt voor de leuke en lekkere avond! Tot snel!
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het was geweldig, we waren hier voor t eerst maar alle vijf waren we erg tevreden. We zullen dit restaurant dus zeker aanbevelen aan vrienden en zelf zeker nog een keer terugkomen.
michel_bol .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
De service is top, lekkere wijn en eten is buitengewoon!! Een bijzonder gezellige avond gehad bij een top zaak. Met uiterst leuk en sympathiek personeel. Top toko!
Pietkor .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij restaurant Leff. We hadden gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Mooie gerechten en heerlijke smaken! Vooral het hoofdgerecht met de langzaam gegaarde kalfstaartstuk was geweldig! Bediening was ook zeer goed en attent.
Prijs kwaliteit klopt helemaal.

HarrySimonse .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vrijdag hier heerlijk gegeten! Leuke en zeer vlotte bediening, je word als een echte gast ontvangen. Gekozen voor 3 gangen verrassingsmenu, met heerlijke gerechten! Vooral het desert was een topper!

Mijn vriendin en ik zullen hier snel terug komen!!
Marlijn F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Fantastisch lekker gegeten. heerlijke wijn, en de ontvangst bijzonder warm. ondanks dat we ruim een uur later binnen kwamen dan dat we hadden gereserveerd! (vertraging aankomst op zestienhoven) Een aanrader. ...
Corry79 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteravond met 2 vriendinnen heerlijk gegeten bij Leff! Schrijf normaal nooit iets op een website, maar maak 1x een uitzondering.

We hadden gekozen voor het 3-gangen verrassingmenu wat de gastheer aanbood aan tafel! Vanaf het begin tot het eind ware het prachtige schilderijtjes, met vooral als hoogte punt het kalfstaartstuk bij het hoofdgerecht! Het smolt op je tong, echt heerlijk!

Restaurant ziet er knus en gezellig uit! Wij komen hier zeker nog een keer terug, want we hebben gister TOP gegeten! Bedankt team Leff
Marina '.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Culinair gegeten bij Leff! We hadden al eerder over Leff gehoord, maar besloten er nu toch eens zelf een kijkje te nemen en het overtrof onze verwachtingen.
Het verrassingsmenu zat goed in elkaar. Het bakje patat, dat we extra namen, paste eigenlijk niet naast het verfijnde hoofdgerecht. Daar had wel extra groente bij gemogen, in de stijl van de gerechten. De vis en het vlees waren mals en geweldig van smaak. Qua prijs zit Leff boven het gemiddelde, maar voor een speciale gelegenheid vinden wij deze zaak een aanwinst voor Oud- Beijerland.
s24 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Weer fantastisch gegeten bij restaurant Leff! Vanaf begin af aan voel je je hier helemaal welkom. We waren met zijn 2en en hadden gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Voorgerecht met gerookte zalm, biet, geitenkaas, kappertjes en mierikswortel was echt super. Net als alle andere gerechten trouwens! We blijven hier zeker vaker terugkomen!
iwp .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Leuke en spontane ontvangst door de gastheer, hij herkende ons nog van een eerder bezoek. Ambitieuze gerechten worden mer verve geserveerd. Wijnen smaken goed bij de gerechten, je merkt dat ze hier een slag in hebben geslagen. Ook aandacht voor de jonge fijnproevers, het kindergerecht is ook culinair, aangevuld met een lekker frietje, hetgeen we erg prettig vinden.
Ambitieus team staat er in de keuken, aanbeveling waard!
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Wat een fijn restaurant. De bediening maakt dat je je direct welkom voelt. Attent en vriendelijk en kennis van zaken. Dat zit wel goed. De carpaccio is ongeëvenaard en raad ik iedereen aan om deze te gaan eten. De kaasplank is nieuw en is zeer compleet, leuk gepresenteerd! De avond hebben we besloten met de Dame Blanche "Leff"....heel bijzondere presentatie en zo lekker.
Het was een een gezellige avond in de Peperstraat van Oud-Beijerland.
ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Ik heb nog nooit drie maal een tien gegeven. Zelfs niet voor driesterrententen. Maar deze keer doe ik dat wel omdat ik ook de prijs´/kwaliteit verhouding in deze recensie meeneem.
Mijn tafelgenoten wilden graag het verrassingmenu, daar sloot ik me bij aan, hoewel ook op de kaart mooie gerechten stonden.
Als voorgerecht hadden we labelrouge hoen met parmezaan op een bedje van quinoa. --voor de frisse noot was hier appel in verwerkt. Het zout kwam van de ham. Afgemaakt met een smakelijke parmezaan creme. Alles zeer smakelijk.
Het hoofdgerecht was een mooi gegaard stukje kalf met een aardappelmousseline, verse doperwten en tuinboontjes vergezeld van een asperge. Over smaak valt te twisten van mij had de t wat nootmuskaat, maar mijn disgenoten vonden dit niet.
Compliment moet uitgaan naar degene welke de asperge geschild heeft, want voor het eerst in tijden proefde ik geen hout oid, zorgvuldig gewerkt dus.
Voor het dessert had ik een mooi kaasplankje en mijn medeeters een mooi dessert waar zoet en zuur een mooi contrast hadden.
De zwarte brigade deed zijn werk meer dan goed en maakte het ik ben uit plaatje compleet. De gastheer verstaat zijn vak. Ik ben wel van mening dat er veel personeel liep. V oordeel daarvan is wel dat zelfs grote tafels in een keer uitgelopen werden, waardoor niemand op een ander hoefde te wachten.
We hebben alle drie de huiswijnen gedronken (wit, rood en de rose) deze zijn zo smaakvol dat ik mijn neiging om in de wijnkaart te gaan spitten, niet nodig vond.
Als je dan afrekenen gaat wordt de glimlach nog groter. Prijs kwaliteit is hier meer dan op orde.
Al met al een restaurant waar we zeker terugkomen en een aanrader om om te rijden
ErikPolder .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Een jaar geleden hebben we al een keer een voorproefje gehad in dit restaurant, waar we eigenlijk te lang zijn weg gebleven. Een zaak met een mooie ambiance, stijlvol en goed meubilair. De bediening is super professioneel op sterren niveau (maar geen prijzen op sterren niveau), gelukkig niet stijf en alles is mogelijk om het menu samen te stellen.

Wanneer het verrassingsmenu geserveerd wordt het komt het overeen met het voorproefje van een jaar geleden en dat de mede eigenaar zich aan zijn woord houd. Een onberispelijk heerlijke carpaccio als voorgerecht. Een tussengerecht van label rouge hoender, quinoa, appel, eidooier en parmazaan. Als hoofdgerecht werd een kalfsstaart stuk geserveerd wat een garing van 18 uur had doorstaan. Het dessert was opgebouwd van Savarin van framboos, crème van perzik en witte chocolade, crushed ijs van perzik en limoncello, sorbet van framboos en dragon.

Het diner in dit restaurant was voor ons een mooi begin van het weekend. Ik zal deze keer geen jaar wachten om hier terug te komen.