Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,5
menno D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een ontvangst en Genoten van het eten.
Personeel legt alles in detail uit en smaakpapillen worden ultiem getest door aangeboden hemelse gerechtjes.
Prima eetgelegenheid die wij zeker zullen aanraden binnen kennissenkring.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een ontzettend leuk restaurant! Op de gok hier vanavond voor het eerst gegeten, op basis van de goede recensies op IENS. Een hele enthousiaste, jonge gastheer waar je je meteen bij op je gemak voelt. Je waant je in een sterrenrestaurant, met de mooi opgemaakte en bijzondere, overheerlijke gerechten. Maar dan wel met een fantastische, ongedwongen sfeer en zonder poespas. Ga zo door! Jullie hebben lef(f) en verdienen het dubbel en dwars dat jullie zaak fantastische recensies krijgt.
Jeanmark K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Maar zeker niet de laatste Keer. Top ontvangst geweldige bediening.gerechten waren plaatjes. Bedankt en tot snel
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een super gastheer . Wij voelden ons meteen op ons gemak. We komen zeker terug. De wijn was ook heerlijk bij de gerechten.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Na een hartelijke ontvangst werd ons de mogelijkheid van een 3-gangen-menu aanbevolen. Dit werd naderhand nog uitgebreid met een kaasplankje. Na het serveren volgde een uitleg. Kwaliteit was goed. Echt een aanrader.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij waren aangenaam verrast door de jonge leeftijden van de keuken brigade en bedienend personeel.
Dit had zeer zeker geen invloed op de kwaliteit en het ontbreken van kennis over de wijnen en het heerlijke eten.
Wij hebben het gisteravond bij Leff als bijzonder prettig ervaren en vinden wij dit restaurant een absolute aanrader !!
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. Het stond al lang op het verlanglijstje om hier een keertje te gaan eten en het was verrukkelijk. Een warm welkom. gezellige sfeer, trendy maar absoluut niet kil, goede uitleg van de gerechten en de bereiding van de gerechten was voortreffelijk. Alles zag er zo mooi verzorgd uit en de smaak was nog beter.
Een grote, dikke aanrader!!!!
Cynthia K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Fantastisch. Heerlijke smaak combinaties geweldige service.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, verassingsmenu genomen. Goede bediening
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Niks aan toe te voegen, gewoon een geweldige plek om lekker te eten.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lekker gegeten goed gastheerschap door de bediening , tot ziens!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben ons laten verrassen met een vier-gangen menu, dat echt heerlijk was! Daarbij hebben we per gerecht aanbevolen wijn gedronken en de combinatie was perfect! Leuke ober, zeer gastvriendelijk, echt de moeite waard! Wij komen zeker terug!
Rosalie K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We hebben hier gister voor de tweede keer gegeten. De eerste keer was al een geweldige ervaring; fijn ontvangst, vriendelijk personeel, snelle service en heerlijke gerechten. Het is altijd de vraag hoe zo’n tweede keer is, maar dit restaurant is echt een aanrader. We hebben wederom ontzettend goed gegeten. Verrassende gerechten met heerlijke smaakcombinaties. Wij zijn niet echte durfals in restaurants, maar hier kun je het met een gerust hart aan de chef over laten.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer goed verzorgde avond gehad! Service met een persoonlijke touch: veel aandacht voor ons als gasten. De verschillende gangen waren van hoge kwaliteit en creatief opgemaakt. En op persoonlijke wijze met een vrolijk accent en uitleg uitgeserveerd. De tijd tussen de gerechten was op zich lang, maar dat hoort ook zo. Dit is de Franse keuken en manier van eten. Daar kwamen wij voor. Werd trouwens wel netjes aan ons gevraagd of we er de tijd voor wilden nemen. Voor ons, ter gelegenheid van onze trouwdag, echt een avondje uit en een feestje! Hier gaan wij zeker terugkomen!
Janna D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant! De bediening was erg vriendelijk en veel gezellige praatjes aan tafel! Eten was uitmuntend! Het verrassingsmenu werd ons aangeraden en was leuk samengesteld!
Edith R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer goed en lekker gegeten. Goede bediening zonder opdringerig te zijn. Uitleg bij elk gerecht. Zeker aan te bevelen als je iets anders wil dan standaard.
A. W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super lekker, verrassend en gezellig gegeten! Attente bediening! Met allergieën werd goed rekening gehouden! Komen zeker terug!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Verwachtingen overtroffen!

Achteraf gezien schrijf ik met schaamte deze recensie, op nog geen 500 meter van ons huis dit geweldige restaurant wat er al ruim 3 jaar zit en vandaag pas voor de eerste keer gegeten.

Op de verjaardag van mijn vrouw met de kinderen hier gegeten.
Genoten van 3 gangen a la carte.
De tonijn als voorgerecht echt subliem, de kabeljauw als hoofdgerecht en tournedos in een woord geweldig.

Kortom een aanrader en lekker dichtbij huis, we hebben genoten hoor mannen. Bedankt voor de super geslaagde avond.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bij leff al een paar keer gegeten en iedere keer weer op hoog niveau, bediening zeer netjes en goede uitleg bij de gerechten en de wijnen, voor herhaling vatbaar en de sfeer in het restaurant erg mooi en sjiek????
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer gastvrij en gezellige sfeer met een heerlijk verrassings menu.