Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

9,6
9,2
Erwin A.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leff Restaurant is echt aan te bevelen. Het eten is met liefde bereid, lekker en gedoseerd in eetbare porties, zodat je niet oververzadigd raakt. De bediening doet zij best er een feest van te maken.
Lenny D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Het eten was fantastisch.
De smaken en de geuren van de gerechten waren heel goed en het klopte gewoon.
Vier gangen verassingsmenu gedaan en t was echt n verassing, heerlijk.
Ook de kok verdient n pluim wat n kunstwerken er geserveerd werden
Last but not least, alle personeel deden hun best er een feestje van te maken en dat was het.
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. De ontvangt was zoals altijd bijzonder hartelijk. Een klein half jaar geleden ook geweest, de eigenaar wist nog precies welke wijn wij toen dronken. Ook nu stond er weer een fles voor ons klaar. Erg leuk. Wij komen zeker terug.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Hetj eten was helemaal niets op aan te merken. Maar de slinkse manier waarop je van alles aangeboden wordt, waar je later voor moet betalen , (koekje bij de koffie voor betalen kan echt niet) zorgt ervoor dat wij toch met een nare bijsmaak aan dit etentje terug denken.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Hele fijne beleving. Van aankomst tot weg gaan. Vriendelijke bediening, erg lekker eten met lekkere variaties.
Voor herhaling vatbaar,
Amanda H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Gekozen voor het verrassingsmenu en heerlijk gegeten. Zowel voor de ‘alleseters’ tot vega was het heel goed.
Mooie zaak en vriendelijk & servicegericht personeel, top dus!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Wij hadden het 7 gangen verrassingsmenu . Het begon al super met een bijzondere cocktail als aperitief . Alle gerechten waren super vooral de kalfswang was heerlijk ! Ook mijn complimenten aan de bediening , daar kunnen veel zaken wat van leren .
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Prettige ontvangst, goede uitleg over het heerlijke eten. Begonnen met een op een wel heel aparte manier geserveerde cocktail uit de keuken, leuke gastheer, complimenten voor chef-kok. Echt avondje uit!
Angela G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Erg lekker en gezellig gegeten.
De snelheid tussen de gerechten door en vooraf had wat sneller gemogen.
Prijs was wel wat we ongeveer verwacht hadden.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Zeker de moeite waard om terug te gaan. Ik kan het iedereen aanraden om daar te gaan eten. Geweldig. ????????????
hanny.dejong .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben samen genoten van het verrassingsmenu afgelopen zaterdagavond. Het eten was heerlijk en de sfeer in Leff is heel gezellig.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Perfecte bediening. Er was een groep van 30 personen. Dan toch knap om de overige gasten ook keurig op tijd en met aandacht te bedienen.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Hele goede gastheer heeft ons zeer prettig verrast met menu, wijnarrangement en extra kaasplankje. Kwaliteit prima, heerlijke bijpassende wijnen en ongedwongen sfeer. Bedankt voor een topavond Rob!!
Bert, Irma, René & Tanja
Donald W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Eten goed alleen kalfswang te droog, wijn redelijk, rekening te hoog
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Samen met een vriend op een rustige dinsdagavond wezen eten bij Leff.
Bij de deur al zeer vriendelijk onthaald door de gastheer. Hij legde aan tafel zijn mogelijkheden uit en hij gaf aan een verrassingsdiner te willen serveren. We gingen hierin mee. Ook een cocktail vooraf genomen welke heerlijk was. Voorgerecht: carpaccio. Hoofdgerecht: Kalfswang en Kalfsstaartstuk (verrukkelijk) met een lekkere Roemeense wijn erbij, Dessert: flexibele chocolade (heerlijk) Als afsluiter koffie met keuze uit enkele koekjes (smakelijk) .

Een zaak van 2 jonge gasten die het zeer goed voor elkaar hebben en je een zeer fijne avond geven. Ga zeker keer terug.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het personeel is vriendelijk en gastvrij en heeft een heel professionele uitstraling.
De inrichting van het restaurant is mooi en de stoelen zijn prima om er een hele avond op te zitten.
Wij kozen het 4 gangen verrassingsmenu en er werd goed rekening gehouden met de ingrediënten die je liever niet eet, deze werden vervangen door goede alternatieven.
De geserveerde gerechten zijn van zeer hoge kwaliteit en mooi opgemaakt.
Het restaurant zat vol, maar dat resulteerde niet in lange wachttijden.
Op deze manier is uit eten gaan een geslaagd avondje uit!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Bij ons 1e bezoek aan restaurant Leff hebben wij ons laten verrassen met een 4-gangen verrassingsmenu. Het was allemaal heel erg lekker en mooi gepresenteerd. De zaak en de bediening stralen professionaliteit uit. Goede stoelen zorgen ervoor dat je makkelijk een paar uur gezellig kan tafelen. Ik vind dit restaurant een echte aanrader als je houd van net iets meer verfijnde keuken, intieme sfeer en personeel dat ontzettend hun best doet om je een mooie avond te bezorgen. Hier betaal je dan ook net iets meer voor dan in het gemiddelde restaurant, maar wij hadden dat er zeker voor over!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten met fijne en attente bediening. Ron zorgt altijd voor een persoonlijke noot, waardoor je je zeer welkom voelt.
Robbert J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Topavond gehad met super eten! WoW hoe mooi kan je vertellen over wijnen! Alles straalt passie uit! GEWELDIG ! Komen terug!
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten, wat een leuk Valentijns menu! Het personeel is goed op elkaar ingesteld, loopt vlekkeloos, weten ook veel over de producten, was niet onze eerste keer, maar ook zeker niet de laatste keer, als afsluiting kregen we nog een doosje met lekkers en een rode roos, top kok en zijn collega’s in de keuken en top bediening, we hebben weer genoten!!!