Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,6
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Ontvangst was goed, het eten was fantastisch, en de sfeer was top! Heerlijk 4-gangen diner gehad, wat allemaal perfect verzorgd was. Hier gaan we zeker nog een keer terug komen!
nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vriendelijke ontvangst
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
echt zo super leuk ontvangst, zeer aardig en spontaan.
gebruik gemaakt van verrassing menu.... echt een aanrader. hier gaan wij zeker vaker komen.
complimenten aan de cheff kok
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben het verrassingsmenu gekozen en hebben echt heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar
Floris G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gisteren hier lekker gegeten met een paar vrienden, we hadden het drie gangen menu van 32 euro en bijpassende wijn, uiteindelijk gingen we voor 80Euro pp de deur uit, prijs is wat mij betreft echt in onbalans met de locatie waar je aan het eten bent, jammer.
AdrieAudi F.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wezen eten met familie bij Restaurant Leff. Wat een gezellig restaurant. Prettig ontvangst en fijne sfeer. Wat is het mooi, modern binnen!! Zeer smaakvol......en ja dat kan ook van het eten gezegd worden. De chef-kok en zijn brigade hebben ons met het verrassingsmenu inderdaad verrast. Wat een smaak, presentatie echt heel mooi. De cappuccino met de friandises waren een mooie afsluiting van een gezellige avond!!
GerardenHeleen V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Echt heel goed gegeten. We kozen voor 4-gangen verrassingsmenu. Alles heel smaakvol en ook prachtig opgemaakte borden. We werden oa bediend door één van de eigenaren, heel gezellig en attent. Het was onze eerste keer bij Leff, maar wij komen zeker terug!!!
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Super gegeten bij Leff op Valentijn! Top eten, top service! Echt geweldig! Iedereen neemt de tijd en je krijgt wat je wenst. Hier komen we zeker terug!
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
prettige bediening, heerlijk eten dus zeker voor herhaling vatbaar
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Top gegeten!! Binnenkomst was erg goed geregeld en voelde ons al meteen thuis bij Leff. Zaak ziet er ook zeer mooi uit, de gastvrouw vertelde ons dat de zaak net helemaal opgeknapt is! Zeer geslaagd naar onze mening.

Eten was in 1 woord TOP! Gekozen voor een 3 gangen verrassingsmenu, goede smaken van de chef en vooral veel oog voor de opmaak. Porties waren ruim voldoende en vooral het karretje bij de koffie was leuk en lekker!

Wij komen hier zeker snel een keertje terug!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vanavond een heerlijke avond gehad. Ontvangst, bediening, wat een hoffelijkheid. Aardig en hartelijk. Compliment, !! Eten was heerlijk. Wij komen zeker terug. Dank !
Rik J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Perfect
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij hadden een verrassingsmenu met wijnarrangement. De heteluchtkacheltjes, geplaatst omdat de verwarming kapot was, konden de temperatuur net niet op het gewenste niveau krijgen, maar de ontvangst door de bediening maakte dat helemaal goed. De gerechten waren uitstekend: een prachtig zalm-voorgerecht, een heerlijk mals stukje parelhoen met eend. Bij het nagerecht had de chocolade iets krachtiger van smaak mogen zijn. De wijn bij het hoofdgerecht was juist weer iets te overheersend. In deze prijsklasse, net iets meer dan € 50 per couvert inclusief de aangeklede koffie, is dit restaurant een top-keuze.
Berry P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wat een warme en hartelijke ontvangst.
Zeer vriendelijk en leuk personeel. Heerlijk gegeten mooi opgemaakte gerechten en heerlijke combinaties!
Sven H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vanwege een jubileum met mijn vriendin, zijn we afgelopen zaterdag voor het eerst in Leff geweest. We hadden voor een 6-gangen verrassingsmenu gekozen. Ik kan niet anders zeggen, dan dat alles tot de puntjes was verzorgd. Elk gerecht was verrassend, smaakvol en een hele beleving. Daarbij is er ruimte om van tevoren aan te geven wat je echt niet lekker vind, in ons geval staan we wel overal voor open. Zelfs als niet-visliefhebber, waren de gerechten met vis- en schelpdieren heerlijk. De service was gastvrij, vriendelijk en heel professioneel.

Mijn vriendin en ik zijn niet echt van een wijnarrangement, maar de bediening is flexibel genoeg om aan een alternatief naar persoonlijke voorkeur te voldoen. Zelfs voor de bier- en cocktailliefhebber zijn er de nodige alternatieven om het plaatje compleet te maken.

Kortom; wij komen hier zeker terug, voor een culinaire belevenis hoef je de Hoeksche Waard zeker niet uit.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wat een pareltje! Echt genoten in een gezellige ambiance. En dat voor een schappelijke prijs. Een absolute aanrader! Prachtig opgemaakte borden met heerlijke gerechten en dito bijpassende wijnen. Ook de bediening is van uitstekend niveau. De kar met hapjes bij de koffie is erg leuk en de friandises zijn te lekker.
K50 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk eten en fijne bediening. Sfeervol klein restaurant. Een verbeterpunt: Koemelkallergie vantevoren aangegeven maar bij kaasplankje bijna alles koemelkkaas. Voor de rest heel goed.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, een echte aanrader. Daarbij ook super gastvrij, persoonlijk, er hangt een hartelijke en relaxte sfeer, je voelt je echt welkom.
Vertrouw het de chef ook gerust om je maaltijd samen te stellen, met een passend wijntje erbij - dat is super onspannen, verassend en ook nog eens erg lekker. Wij genoten er in ieder geval van!
Cris I.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker uit eten geweest. Van de eerste hap tot en met de koffie bijzonder. Zo kun je het thuis niet maken. Vriendelijk en communicatief personeel. Toppertje.
s24 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer lekker gegeten bij Leff! Prima ontvangst en bediening door de gastheer. De gerechten waren erg lekker, de schelvis met boerenkool is een aanrader! Gezellige en warme sfeer in het restaurant.