Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,6
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Geweldig gegeten alles was super lekker echt een aanrader!
Nanine V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het was weer goed toeven bij Leff! Heerlijk eten, het interieur is erg mooi geworden en de bediening is professioneel en vriendelijk. We komen gauw weer eten.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuk betrokken personeel. Het verassings 4-gangen menu was geweldig. Lekkere smaken en mooie presentatie. Makkelijk aangepast aan onze dieet wensen. We komen zeker weer!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Echt een top restaurant hier weten ze met hun klanten om te gaan.
Eten super lekker en de wijn word netjes op het eten afgestemd ????
marjan.de.groot D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ik heb er met vriendinnen geweldig gegeten. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk eten. Prima wijn en prima bediening. Een aanrader! Zijn er nu 3x geweest. Altijd verrassingsmenu genomen en iedere keer iedere gang helemaal top!
Annemieke N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het was erg rustig in de zaak. Ze hadden ale tijd voor ons en namen die dan ook. Gezellige zaak,die mannemn hebbenn het goed voor elkaar.
Nicolette W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Meer dan verrukkelijk gegeten.
Heel gezellig en top bediening.
Niet alleen wij maar ook onze vrienden, voor wie het een eerste kennismaking was, gaan zeker weer terugkomen.
Bedankt dames en heren voor een geweldige avond.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Samen met mijn partner zijn we zeer hartelijk ontvangen en het restaurant. gooien uitleg over de wijnen en de kaart. De witte huis wijn is heerlijk, het eten was goed op elkaar afgestemd en was heerlijk.
Onze ervaring was een totaal feestje, zeker een aanrader voor alle mensen die van lekker eten houdt.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Top restaurant in de Hoeksche waard. Ontvangst goed en prettige entourgae . Restaurant is stijlvol aangekleed. Het eten: fantastisch!
De chef-kok en zijn brigade hebben ons met het verrassingsmenu totaal verrast. Presentatie heel mooi, veel zorg aan besteed. Wijnadvies was prima. De friandises als sluitstuk bij de koffie zijn bijzonder lekker!!
Arjen M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
lekker gegeten, verrassende spannende gerechten, jong en Enthousiast team, mooi eten voor een nette prijs, komen zeker een keer terug.
Jogonda V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening. Heerlijk gegeten.
Een verrassing menu met voor iedereen toegankelijke gerechten. Daarnaast een prima huiswijn.
Het enige verbeter puntje vonden wij de frietjes. Die waren niet huisgemaakt
De prijs kwaliteit verhouding was ook goed.
Wij gaan hier zeker meer eten.
Wout B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heelijk met mijn vrouw een 4 gangen verassingsmenu gegeten. Geen grote porties wel bijzonder smaakvol. En prettige service die goed rekening houdt met je wensen.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
we hebben ons, op aanraden, laten verrassen met het 4 gangen menu. Verrassend was het zeker. Het was een ware smaaksensatie/ervaring.
W.j. M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Voor de eerste keer in dit restaurant met twee oud collega's. Verrassend goede gerechten in het verrassingsmenu. Prima bediening. En geluidsniveau ook prima. Voor mij beelangrijk i.v.m. Hoortoestellen.
Dit restaurant zomaar geklzen via de IEns site om half jaarlijks etentje te organiseren.
Geen spijt van
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wat een enthousiasme! Het straalt er vanaf. Hier voel je je echt welkom. Zonder het door te hebben word je in de gaten gehouden en wordt het waterglas bijgevuld of de wijn aangeboden. Wij kozen voor het drie gangen verrassingsmenu. Een echte aanrader. We zijn blij verrast met gerechten de we zelf nooit zouden hebben gekozen, en waarvan we nu hebben genoten. We komen hier zeker terug!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Kijk, dit is nou een leuk restaurant waar je je snel thuis voelt. Niet te groot, tafeltjes op voldoende afstand voor genoeg privacy maar ook weer niet te ver van elkaar zodat het toch gezellig is. Ontvangst is vriendelijk. De bediening is attent maar niet overheersend. Jonge mensen met echte aandacht voor een onvergetelijke avond uit. De keukenstaf weet een goede gevarieerde maaltijd te bereiden. Smaakvol en weet goed in te spelen op specifieke dieetwensen. Prima plek! Tip: reserveer tijdig.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heerlijke avond gehad bij Leff. Wederom een verrassingsmenu gekozen met Bob arrangement. Iedere gang is af. De bediening is ook super. Echt een aanrader!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
We werden hartelijk ontvangen, Het verassing menu werd gepresenteerd, de bediening was gezellig en goed. Zeker een goede gelegenheid om nog eens naar terug te gaan.
Rien S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Een parel in de Hoeksche Waard! Alles heeft aandacht: manier van begroeten, omgang gedurende de avond en, last but not least, het diner. Alles is in balans. We komen terug en bevelen aan waar we maar kunnen!!