Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

9,6
9,2
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Super lekker verrassingsmenu gegeten. Originele combinaties met veel smaak samengesteld. Heel gastvrij ontvangen door gepassioneerde medewerkers. Zeker een aanrader ons eens langs te gaan!
D. T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Top restaurant een aanrader. Fantastische binnenkomst, lekker cocktails en super eten.
Wij hebben een hele leuke aavond gehad.
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Knus restaurant in Oud-Beijerland. Goede service en kennis van zaken, heerlijke en mooie gerechten. Laagdrempelig genoeg voor als je wat luxer uiteten wilt. Het enige jammere vond ik dat we ondanks de 5 gerechten niet vol zaten, terwijl wij dat normaal gesproken wel hebben als we luxe en duurder uiteten gaan. Maar dat doet zeker geen afbreuk aan de leuke avond die we hebben gehad.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Patat van fabriek truffel niet echt maar van tapenade wij biscardo pino grigio is van Lidl opmaak is prima maar product inkoop moet beter ossenhaas lekker maar slechte inkoop kan veel beter inkoper gebruik je smaak en ik kom zeker een keer terug bediening perfect groeten van leo den blanken
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Gezellige tent met een “Huiselijk gevoel”

Eten was verrassend en volgens ons echt heel lekker.

Kok en de bediening snappen het gastheerschap en geven je absoluut het gevoel dat ze trots en blij zijn dat je er bent! De klant voelt zicht koning en eet als vorst(in)

Bedankt team leff
Bedankt team leff
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wow wat een leuk restaurant, jong team wat er alles aan doet om je een super avond te bezorgen! Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen, een aanrader!!
R.E S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Fantastisch!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Voor de 4e maal gegeten hier, wat een rop restaurant! Ze zijn zeker sterwaardig!
Heerlijke verfijnde en mooi opgemaakte gerechtjes met daarbij heerlijke wijnen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Weer fantastisch gegeten!! Altijd top
JConstandse .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Met 5 personen een vijf-gangen verrassingsmenu gekozen met wijnarrangement. Hier werd alle tijd voor uitgetrokken. Goed tempo en lekker gegeten op een prettige manier. Goede en duidelijke uitleg over alles. In het wijnarrangement was ook ruimte voor de BOB.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk eten gewoon top
Rebecca V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een top avond gehad. Heel erg genoten. Elke gang was weer een ware smaaksensaties. De bediening is echt TOP! Wij komen zeker nog een keer terug.
Stefan A.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en naar o ze tafel gebracht. Was onze 1e x dus we wisten totaal niet wst we konden verwachten.
De jongen man kwam ons vertellen dat het gaat om een 3 gangen menu.
Maar op de rekeing stonden er 6.
Bij aankomst werd ons een welkomst cockatail gebracht (1) en tussen het hoofd en na gerecht kwam een kaasplankje of pre dessert (2) en na het dessert nog bonbons die normaal bij de koffie kwamen maar die we niet namen (3) .
We hadden een 3 gangen +3 die er extra bij kwamen. Daar kwamen we achter toen we gingen afrekenen. Zelfs het brood waar ze om vroegen stond erbij. Dit verwacht je niet als je ergens voor de eerste x komt.
Blen43 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Voor herhaling vatbaar!!
Vriendelijke benadering.
Jassen keurig aangenomen en bij vertrek geholpen bij het aantrekken.
De hoeveelheid van de gerechten voldoende en de uitstraling mooi.
Zeer smaakvol.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
leuke ontvangst
bediening is vlot en adequaat
het eten is heerlijk, uitgebalanceerde gerechte
we hadden een verrassingsmenu genomen en daar zeker geen spijt van
Tristan D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
super lekker gegeten behulpzaam en nette personeel. gezellig ingericht sfeervol. lekker cocktail. prijs was voor het eten goed
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Bijzondere smaken opmaak van de gangen. Er is veel zorg besteed aan de kwaliteit. Hartelijke en persoonlijke bediening.
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
6-gangen verrassingsmenu gekozen incl. kaasplankje en lekkere port, wijnarrangement erbij. FANTASTISCH !
Bediening SUPER
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Geweldig gegeten. Een smaaksensatie van jewelste. Alles wordt enthousiast aangeprezen. Jammer dat de prijzen er niet bij genoemd worden want de rekening aan het eind is pittig.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ons laten verrassen met verschillende smaakvol geserveerde gangen en uiteindelijk heerlijk en gezellig gegeten.
Familie uit HI Ambacht waren net zo tevreden als wij, A. en S. Monster. Zeker tot een volgende keer !