Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,5
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Zeker de moeite waard om terug te gaan. Ik kan het iedereen aanraden om daar te gaan eten. Geweldig. ????????????
hanny.dejong .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben samen genoten van het verrassingsmenu afgelopen zaterdagavond. Het eten was heerlijk en de sfeer in Leff is heel gezellig.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Perfecte bediening. Er was een groep van 30 personen. Dan toch knap om de overige gasten ook keurig op tijd en met aandacht te bedienen.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Hele goede gastheer heeft ons zeer prettig verrast met menu, wijnarrangement en extra kaasplankje. Kwaliteit prima, heerlijke bijpassende wijnen en ongedwongen sfeer. Bedankt voor een topavond Rob!!
Bert, Irma, René & Tanja
Donald W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Eten goed alleen kalfswang te droog, wijn redelijk, rekening te hoog
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Samen met een vriend op een rustige dinsdagavond wezen eten bij Leff.
Bij de deur al zeer vriendelijk onthaald door de gastheer. Hij legde aan tafel zijn mogelijkheden uit en hij gaf aan een verrassingsdiner te willen serveren. We gingen hierin mee. Ook een cocktail vooraf genomen welke heerlijk was. Voorgerecht: carpaccio. Hoofdgerecht: Kalfswang en Kalfsstaartstuk (verrukkelijk) met een lekkere Roemeense wijn erbij, Dessert: flexibele chocolade (heerlijk) Als afsluiter koffie met keuze uit enkele koekjes (smakelijk) .

Een zaak van 2 jonge gasten die het zeer goed voor elkaar hebben en je een zeer fijne avond geven. Ga zeker keer terug.
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Het personeel is vriendelijk en gastvrij en heeft een heel professionele uitstraling.
De inrichting van het restaurant is mooi en de stoelen zijn prima om er een hele avond op te zitten.
Wij kozen het 4 gangen verrassingsmenu en er werd goed rekening gehouden met de ingrediënten die je liever niet eet, deze werden vervangen door goede alternatieven.
De geserveerde gerechten zijn van zeer hoge kwaliteit en mooi opgemaakt.
Het restaurant zat vol, maar dat resulteerde niet in lange wachttijden.
Op deze manier is uit eten gaan een geslaagd avondje uit!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Bij ons 1e bezoek aan restaurant Leff hebben wij ons laten verrassen met een 4-gangen verrassingsmenu. Het was allemaal heel erg lekker en mooi gepresenteerd. De zaak en de bediening stralen professionaliteit uit. Goede stoelen zorgen ervoor dat je makkelijk een paar uur gezellig kan tafelen. Ik vind dit restaurant een echte aanrader als je houd van net iets meer verfijnde keuken, intieme sfeer en personeel dat ontzettend hun best doet om je een mooie avond te bezorgen. Hier betaal je dan ook net iets meer voor dan in het gemiddelde restaurant, maar wij hadden dat er zeker voor over!
Wilma D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk eten met fijne en attente bediening. Ron zorgt altijd voor een persoonlijke noot, waardoor je je zeer welkom voelt.
Robbert J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Topavond gehad met super eten! WoW hoe mooi kan je vertellen over wijnen! Alles straalt passie uit! GEWELDIG ! Komen terug!
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Weer heerlijk gegeten, wat een leuk Valentijns menu! Het personeel is goed op elkaar ingesteld, loopt vlekkeloos, weten ook veel over de producten, was niet onze eerste keer, maar ook zeker niet de laatste keer, als afsluiting kregen we nog een doosje met lekkers en een rode roos, top kok en zijn collega’s in de keuken en top bediening, we hebben weer genoten!!!
nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Het personeel mag nog iets mee kennis mee krijgen over de wijn. Maar voor de rest goede aandacht voor de gasten.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een hele prettige sfeer. Goede bediening met een persoonlijke touch. Echt een aanrader.
ralph V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Via de diverse media en bekenden gewezen op “ upcomming” restaurant Leff. Twee jonge bevlogen kerels, verstand van zaken . De een kookt gewoon heel lekker, zeker voor het prijsniveau!! 4 gangen voor nog geen 4 tientjes ..., lekker en mooi gepresenteerd .De ander heet je hartelijk en gemeend welkom, verteld je hoe je een leuke beleving kunt ervaren , en als je slim bent ga je hier gewoon in mee ..! Als aperitief de tweemaal de huis cocktail de ene met cranberry sap, komkommer en vermout, de andere alcohol vrij. Het 4 gangen menu met bereidingen van zalm, biet en quinoa, daarna, steak tartaar, 65c eitje, truffel, haringcaviaar, vervolgens, kalfswang krokant, parelhoenders, bloemkool, polenta, en als dessert flexibel choco met bloedsinaasappel en hazelnoot met yoghurt..., prima menu ...!
Rudy K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Aanrader????
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Op donderdag 1 februari jl wezen eten bij Leff. Wel bekend. De cocktail om mee te starten was verrassend. De rundercarpaccio als van ouds, geweldig én dat mag ook gezegd van de parelhoen... wat een smaak!! Complimenten voor de chef-kok en zijn brigade.
De gastheer en overige medewerkers in de bediening zorgen goed voor je, attent en vlot. Het was een mooie avond.
Marielle Z.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Samen met mijn vriend ontzettend lekker gegeten. We hebben ons laten verassen door de keuken, en genoten van iedere gang. Fijne gastheer en een goede sfeer.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk gegeten en ouderwetse gastvrijheid, deur die al voor binnenkomst wordt geopend, hartelijk welkom, goede adviezen, alles klopte, we hebben genoten
Michelle H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een geweldige ervaring gehad hier bij Leff! Geweldig eten,geweldige sfeer, uitstekend personeel! Bedankt!!
Dominique W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Op 1e Kerstdag voor de tweede keer bij Leff gegeten.

Werkelijk alles klopte gewoon vanaf het moment dat de deur voor je geopend wordt en je binnen stapt tot en met het moment dat je weer naar buiten gaat.

Een echte aanrader voor iedere liefhebber van de gastronomisch keuken.

Kortom alle lof voor Leff!