Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,6
s24 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Afgelopen week heb ik voor de tweede keer gegeten bij restaurant Leff. De service is super, het eten heerlijk en de borden zijn erg mooi opgemaakt. Daarnaast ziet het restaurant er top uit, vooral de bar is een echte eyecatcher! Wat ik ook erg leuk en onderscheidend vind is het karretje met friandises. Deze wordt bij de koffie naar de tafel gereden en hier mag je dan van kiezen. Kortom een echte aanrader!
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Gisteravond hier voor het eerst gegeten. De recensies klonken goed dus we waren zeer benieuwd. Bij binnenkomst waren we de eerste gasten, het was de avond van nederland tegen costa rica wk dus we hadden niet verwacht dat het afgeladen zou zitten... De zaak ziet er erg verzorgd en mooi uit. Personeel in matchende kleuren, erg leuk detail. Het menu was vantevoren al op internet bekeken dus er was snel een keuze gemaakt wat er genuttigd ging worden. Alle gerechten waren goed op smaak en erg mooi gepresenteerd. Er wordt erg veel zorg aan alles besteed. Het gerecht wat er bovenuit sprong was de kabeljauw met krokante gamba. Mooie pure smaken en erg mooi in balans. De friandises bij de koffie waren erg mooi gepresenteerd op een kar met bijpassende uitleg.
Aanwinst voor oud beijerland, zoiets is er nog niet. Alles erg goed uitgevoerd! De zaak was niet erg vol, er waren 5 tafels bezet. Ik hoop dat dat beter zal zijn op een niet - wk avond. De enthousiaste eigenaren verdienen het in ieder geval! Wij gaan hier zeker vaker komen.
MarjoleinvanLeijden .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Afgelopen donderdag voor de 2de keer in Restaurant Leff gegeten. Net als de eerste avond was het weer heerlijk, de carpaccio vooraf is een aanrader. Het is verrassend dat als je een gerecht kiest met een ingrediënt waar je 'normaal niet zo van houdt' het toch erg smakelijk is, je kunt er vanuit gaan dat de kok de ingrediënten smakelijk en subtiel combineert. De borden zijn prachtig opgemaakt en worden in de keuken verwarmd waardoor het eten niet snel afkoelt. Het is een aanrader om aan de heren in de bediening over te laten welke drank bij het gerecht geserveerd dient te worden (veel kennis van bijpassende wijnen). De kaart is klein en wisselt iedere maand. Voor wie geen dessert meer wil zijn er ook friandises bij de koffie en thee, lekkere kleine zoetigheden die je zelf uit kunt kiezen door de kar die naar de tafel toe wordt gereden. Erg leuk gedaan! Verder mooie inrichting met een open keuken en een leuke trendy bar die veel sfeer geeft. Een aanrader voor een gezellige avond met heerlijk eten!
Vergeet-me-nietje I.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Restaurant Leff heeft sinds kort haar deuren geopend. Tijd voor een eerste kennismaking.
De ontvangst was allerhartelijkst en met persoonlijke aandacht. Het restaurant is modern, sfeervol ingericht. De kaart bestaat uit slechts 4 voor-, hoofd-, en nagerechten. Ook is er de mogelijkheid te kiezen voor een 3- gangen menu voor de prijs van €32,50. Je kunt dan zelf een keuze maken uit de gerechten op de kaart. Iedere maand gaat de kaart wisselen.
We hebben steeds twee verschillende gerechten gekozen en wat uitgewisseld. We waren verrast! Hebben echt zitten genieten. Het meest verrast was ik door het voorgerecht met de geroosterde tonijn.
Het oog van de mens wil ook wat en dat heeft men daar goed begrepen. De presentatie is oogstrelend. Ook de wijnen die gepresenteerd worden, zijn van prima kwaliteit. Zo ook de huiswijn. Men heeft veel kennis in huis op dat gebied. Je wordt goed geadviseerd.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Als je als gast behandeld wilt worden en heerlijk wilt eten, moet je zeker een bezoek brengen aan dit nieuwe restaurant. Wij gaan zeker terug.
We wensen de jonge, enthousiaste eigenaren heel veel succes!
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2014
Nog niet lang open, maar wat een aanwinst in Oud-Beijerland.
Wat lekker binnenkomen! Hartelijk ontvangst, jassen worden aangenomen en tafel gewezen, super. Je kan de koks in de keuken bezig zien, wat een strakke, schone keuken. Gezellig restaurant met een prachtige bar. Bediening vlot en persoonlijk! Het eten was heerlijk, 3 gangen, alles met zorg klaar gemaakt en zo lekerrrrr.
Friandises als 'uitsmijter' ....ja hier ga ik regelmatig terug komen!!
Ype Swart .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Leff is pas geopend in Oud-Beijerland. 2 Jonge gasten, die lef tonen, door in deze tijd een dergelijk restaurant te beginnen. De kaart is niet erg uitgebreid, en dat isverstandig; je kunt beter goed zijn in weinig, dan matig in veel. De huisgerookte zalm was heerlijk, en dit voorgerechtje zag er fantastisch uit. Ook het hoofdgerecht, de franse kip, was bijzonder goed op smaak (geen plofkip!) en het bord was een schilderijtje. Het dessert was gewoon erg lekker, en weer zeer verzorgd opgemaakt. (De crème brulee)
Alleen: wanneer iets zo lekker is, zou ik er graag wat meer van krijgen. De kip is heerlijk, maar wel een heel klein stukje... De nieuwe Franse keuken van de jaren 90 onderscheidde zich ook door de extreem kleine porties, maar die tijd is echt voorbij. Een stukje brood erbij, of wat franse frietjes (en dan niet voor meer dan 4 euro!) zou wellicht een idee zijn.
Toch hoge cijfers, omdat deze gaan over de kwaliteit, en niet de kwantiteit. Of ik terugkom? Alleen wanneer ik niet veel honger heb....