Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,5

Jouw recensie over het restaurant Leff

Janna D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant! De bediening was erg vriendelijk en veel gezellige praatjes aan tafel! Eten was uitmuntend! Het verrassingsmenu werd ons aangeraden en was leuk samengesteld!
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer goed verzorgde avond gehad! Service met een persoonlijke touch: veel aandacht voor ons als gasten. De verschillende gangen waren van hoge kwaliteit en creatief opgemaakt. En op persoonlijke wijze met een vrolijk accent en uitleg uitgeserveerd. De tijd tussen de gerechten was op zich lang, maar dat hoort ook zo. Dit is de Franse keuken en manier van eten. Daar kwamen wij voor. Werd trouwens wel netjes aan ons gevraagd of we er de tijd voor wilden nemen. Voor ons, ter gelegenheid van onze trouwdag, echt een avondje uit en een feestje! Hier gaan wij zeker terugkomen!
Wrappange .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer goed en lekker gegeten. Goede bediening zonder opdringerig te zijn. Uitleg bij elk gerecht. Zeker aan te bevelen als je iets anders wil dan standaard.
A. W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Super lekker, verrassend en gezellig gegeten! Attente bediening! Met allergieën werd goed rekening gehouden! Komen zeker terug!
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Verwachtingen overtroffen!

Achteraf gezien schrijf ik met schaamte deze recensie, op nog geen 500 meter van ons huis dit geweldige restaurant wat er al ruim 3 jaar zit en vandaag pas voor de eerste keer gegeten.

Op de verjaardag van mijn vrouw met de kinderen hier gegeten.
Genoten van 3 gangen a la carte.
De tonijn als voorgerecht echt subliem, de kabeljauw als hoofdgerecht en tournedos in een woord geweldig.

Kortom een aanrader en lekker dichtbij huis, we hebben genoten hoor mannen. Bedankt voor de super geslaagde avond.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Bij leff al een paar keer gegeten en iedere keer weer op hoog niveau, bediening zeer netjes en goede uitleg bij de gerechten en de wijnen, voor herhaling vatbaar en de sfeer in het restaurant erg mooi en sjiek????
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Zeer gastvrij en gezellige sfeer met een heerlijk verrassings menu.
J.H. V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Voor wat de hoeveelheid eten betreft zou het i.v.m de prijs iets meer mogen zijn. Een menukaart werd niet aangeboden,daar moet men naar vragen. Wel een heel goed restaurant,echt aan te bevelen!
winanda1 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
leuke ontvangst mooie ambiance zeer gezellig en bovenal zeer vriendelijke en kundige bediening en perfect gegeten kortom een aanrader en verrijking voor oud beyerland
Bram N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Persoonlijk en met aandacht. Fijne avond gehad!
Marielle O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Sterwaardig eten en fantastische bediening.
Ilse R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Geweldig gegeten alles was super lekker echt een aanrader!
Nanine V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Het was weer goed toeven bij Leff! Heerlijk eten, het interieur is erg mooi geworden en de bediening is professioneel en vriendelijk. We komen gauw weer eten.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, leuk betrokken personeel. Het verassings 4-gangen menu was geweldig. Lekkere smaken en mooie presentatie. Makkelijk aangepast aan onze dieet wensen. We komen zeker weer!
R D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Echt een top restaurant hier weten ze met hun klanten om te gaan.
Eten super lekker en de wijn word netjes op het eten afgestemd ????
marjan.de.groot D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ik heb er met vriendinnen geweldig gegeten. Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk eten. Prima wijn en prima bediening. Een aanrader! Zijn er nu 3x geweest. Altijd verrassingsmenu genomen en iedere keer iedere gang helemaal top!
Annemieke N.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het was erg rustig in de zaak. Ze hadden ale tijd voor ons en namen die dan ook. Gezellige zaak,die mannemn hebbenn het goed voor elkaar.
Nicolette W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Meer dan verrukkelijk gegeten.
Heel gezellig en top bediening.
Niet alleen wij maar ook onze vrienden, voor wie het een eerste kennismaking was, gaan zeker weer terugkomen.
Bedankt dames en heren voor een geweldige avond.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Samen met mijn partner zijn we zeer hartelijk ontvangen en het restaurant. gooien uitleg over de wijnen en de kaart. De witte huis wijn is heerlijk, het eten was goed op elkaar afgestemd en was heerlijk.
Onze ervaring was een totaal feestje, zeker een aanrader voor alle mensen die van lekker eten houdt.