Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Ian T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
prettige bediening, heerlijk eten dus zeker voor herhaling vatbaar
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Top gegeten!! Binnenkomst was erg goed geregeld en voelde ons al meteen thuis bij Leff. Zaak ziet er ook zeer mooi uit, de gastvrouw vertelde ons dat de zaak net helemaal opgeknapt is! Zeer geslaagd naar onze mening.

Eten was in 1 woord TOP! Gekozen voor een 3 gangen verrassingsmenu, goede smaken van de chef en vooral veel oog voor de opmaak. Porties waren ruim voldoende en vooral het karretje bij de koffie was leuk en lekker!

Wij komen hier zeker snel een keertje terug!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vanavond een heerlijke avond gehad. Ontvangst, bediening, wat een hoffelijkheid. Aardig en hartelijk. Compliment, !! Eten was heerlijk. Wij komen zeker terug. Dank !
Rik J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Perfect
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij hadden een verrassingsmenu met wijnarrangement. De heteluchtkacheltjes, geplaatst omdat de verwarming kapot was, konden de temperatuur net niet op het gewenste niveau krijgen, maar de ontvangst door de bediening maakte dat helemaal goed. De gerechten waren uitstekend: een prachtig zalm-voorgerecht, een heerlijk mals stukje parelhoen met eend. Bij het nagerecht had de chocolade iets krachtiger van smaak mogen zijn. De wijn bij het hoofdgerecht was juist weer iets te overheersend. In deze prijsklasse, net iets meer dan € 50 per couvert inclusief de aangeklede koffie, is dit restaurant een top-keuze.
Berry P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wat een warme en hartelijke ontvangst.
Zeer vriendelijk en leuk personeel. Heerlijk gegeten mooi opgemaakte gerechten en heerlijke combinaties!
Sven H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Vanwege een jubileum met mijn vriendin, zijn we afgelopen zaterdag voor het eerst in Leff geweest. We hadden voor een 6-gangen verrassingsmenu gekozen. Ik kan niet anders zeggen, dan dat alles tot de puntjes was verzorgd. Elk gerecht was verrassend, smaakvol en een hele beleving. Daarbij is er ruimte om van tevoren aan te geven wat je echt niet lekker vind, in ons geval staan we wel overal voor open. Zelfs als niet-visliefhebber, waren de gerechten met vis- en schelpdieren heerlijk. De service was gastvrij, vriendelijk en heel professioneel.

Mijn vriendin en ik zijn niet echt van een wijnarrangement, maar de bediening is flexibel genoeg om aan een alternatief naar persoonlijke voorkeur te voldoen. Zelfs voor de bier- en cocktailliefhebber zijn er de nodige alternatieven om het plaatje compleet te maken.

Kortom; wij komen hier zeker terug, voor een culinaire belevenis hoef je de Hoeksche Waard zeker niet uit.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wat een pareltje! Echt genoten in een gezellige ambiance. En dat voor een schappelijke prijs. Een absolute aanrader! Prachtig opgemaakte borden met heerlijke gerechten en dito bijpassende wijnen. Ook de bediening is van uitstekend niveau. De kar met hapjes bij de koffie is erg leuk en de friandises zijn te lekker.
K50 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk eten en fijne bediening. Sfeervol klein restaurant. Een verbeterpunt: Koemelkallergie vantevoren aangegeven maar bij kaasplankje bijna alles koemelkkaas. Voor de rest heel goed.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, een echte aanrader. Daarbij ook super gastvrij, persoonlijk, er hangt een hartelijke en relaxte sfeer, je voelt je echt welkom.
Vertrouw het de chef ook gerust om je maaltijd samen te stellen, met een passend wijntje erbij - dat is super onspannen, verassend en ook nog eens erg lekker. Wij genoten er in ieder geval van!
Cris I.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker uit eten geweest. Van de eerste hap tot en met de koffie bijzonder. Zo kun je het thuis niet maken. Vriendelijk en communicatief personeel. Toppertje.
s24 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer lekker gegeten bij Leff! Prima ontvangst en bediening door de gastheer. De gerechten waren erg lekker, de schelvis met boerenkool is een aanrader! Gezellige en warme sfeer in het restaurant.
Merel J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bij Leffe eten is echt een avondje uit! Je wordt hartelijk ontvangen en de hele avond in de watten gelegd. We hebben ons laten verrassen met een verassingsmenu en een wijnarrangement erbij. Dat was erg goed bevallen. Heerlijk gegeten en de wijnen paste goed bij de gerechten. Wij komen zeker nog een keer terug.
w.versnel .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten, prettige bediening. Helaas was het erg warm binnen, er waren gasten aanwezig die wilde de airco uit en skai bekleding op de stoelen dus erg warm, dat is een aandachtspunt voor de zomermaanden. maar absoluut een aanrader !
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was niet druk door het mooie weer, maar de bediening wist er een prima avondje van te maken met gepaste aandacht. Eten was prima in orde en uitstekende prijs/kwaliteit, een prima zaak! en we komen snel weer
Nelpaal .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Afgelopen vrijdag genoten met zijn vieren van een heerlijk 4 gangen diner!
Alles was tot in de puntje verzorgd! Als voorgerecht hadden we een steak tartaar, deze zag en smaakte fantastisch! de bediening was ook super vriendelijk en vakkundig!

Hier komen we zeker terug!
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten was goed, service was nog beter. Veel persoonlijke aandacht en leuke mensen en eigenaren. Decor is eenvoudig. Mooie tent!
antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op de allerlaatste vakantiedag een tochtje naar Oud-Beijerland en de recensies doornemend terechtgekomen bij Leff. Enthousiaste bediening die ons richting het verrassingsmenu manoeuvreerde. Daar hebben we geen spijt van gehad. Heerlijk en goed gedoseerd voor de culinaire genieter. De cijfers op deze site voor deze eetgelegenheid zijn dan ook terecht. Genieten van een heerlijk diner. Huiswijn trouwens ook voortreffelijk.
Bakaju .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Leff. 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Heerlijk! Iedere gang was top! De bediening is ook zeer vriendelijk en denkt mee. Enige tip zou zijniet dat de wijnen iets smaakvoller mogen zijn. Echt een aanrader!