Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,6
9,3

Jouw recensie over het restaurant Leff

E H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2019
Bep O.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Ondanks dat het druk was, alle tafels bezet, had men alle aandacht voor de gasten. Sfeer en ambiance is naast het heerlijke eten prima!
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
1e kerstdag hier opnieuw fantastisch gegeten! Knap dat het jonge team het kwaliteitsniveau weet te behouden. Prachtig samengesteld menu en goed wijnarrangement.
T&Tb .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
De Peperstraat in Oud-Beijerland, fraaie plek voor een uitstekend avondje uit! mooi opgemaakte gerechten met daarbij de heerlijke wijnen maken het helemaal af. Een aanrader.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Ondanks dat bij Iens staat aangegeven dat men Amex accepteert bleek dit niet zo te zijn en dat was vervelend.
Voor een restaurant met deze prijs/kwaliteit kan dit niet.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Gezellig.Leuk jong personeel.Geen harde muziek! Eten was .geweldig.Attentie me naar huis.
AANRADER
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wij waren na een zeer drukke periode (o.a. studie van mijn vrouw) wel weer toe aan een echt avondje uit.
Ik koos voor Leff. Ontvangst en bediening waren perfect! We lieten ons verrassen en verwennen. Erg leuk en wat een prachtige gerechten! Heerlijke smaaksensaties en de opmaak is een lust voor het oog. Ook qua timing is het allemaal erg goed verzorgd. De wachttijd was wel lang maar dat hoort ook zo. Je bent immers een avond uit, toch?
Restaurant Leff is echt een restaurant waar je blij van wordt. Persoonlijke aandacht en professionele bediening. Als je echt iets te vieren hebt moet je bij Leff zijn!
Francien H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Eten was goed, bediening was vriendelijk en netjes. Er was door alle drukte toch ook nog tijd voor persoonlijke aandacht. In 1 woord top.
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Altijd een feest om hier te eten. Groot compliment deze keer ook voor de jonge bediening. Chapeau! Jullie komen er wel!!!
Fiona H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Het is een feestje om bij Leff te eten. Mooie smaken, goede service, fijne wijn en een ober met karakter.
Ik ga zeker terug!
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het eten was heerlijk en zag er mooi uit.
Bediening correct en vriendelijk.
Het restaurant was warm en gezellig.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Stadse topkwaliteit in het dorp. Mooie presentatie, goede bediening. Wordt steeds drukker in dit restaurant. Kwaliteit bewijst zich vanzelf. Een echte aanrader.. Beste restaurant in de Hoeksche waard!!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Ons laten verassen door een heerlijk diner van de mensen van leff!
Shir H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Erg leuk restaurant. Goed eten en fijne service. Je wordt echt verzorgd. Heb in veel restaurants in alle klassementen gegeten en Leff doet niet onder voor het hoogste klassement. Prijs/kwaliteit is prima. Tot de volgende keer!
Hettie B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Wat een geweldige tent . Heerlijk eten, geweldig personeel, eigenaar ook helemaal top , en zeer vriendelijk. Een avond helemaal verzorgt . Top personeel. Gr hettie
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Persoonlijke ontvangst en service. Verrassingsmenu was heerlijk. Was zeer geslaagd en we gaan zeker nog eens terug.
Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Super gastvrij Heerlijk gegeten Jammer dat hoofdgerecht iets al met warmhouder stond waardoor je dit proefde merkte
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Zeer aan te bevelen restaurant!
Cees H V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Was voor het eerst in Leff. Is uitstekend bevallen. Goed gastheerschap, prima bediening, sfeervolle embiance.
Vond persoonlijk de porties te klein. Zonder brood ga je met honger van tafel. Storend vind ik de prijs van het water 5,90 per fles een ook het brood is fors geprijsd. Maar mijn vrouw en ik hebben genoten van de avond en van het verfijnde voedsel
Thea En Ger L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We laten ons altijd verrassen met de gerechtjes. Echt een beleving van uitstekend op elkaar afgestemde smaken. Fijne bediening. Echt een aanrader!