Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant Leff

Esther K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, gemoedelijke bediening, kortom zeer geslaagde avond
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
culinair prima, niet voor hongerigen
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De wachttijd was precies goed, maar dat staat niet bij de opties, verder was het toppie, niets negatiefs te melden, de gerechten heel apart en smaak goed, de bediening alert
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Je hebt Leff en dan een hele tijd niks en dan komen pas de andere restaurants in Oud-Beijerland.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg lekker eten en prima wijnen. De service was uitstekend. Al met al een geslaagde avond
Pascalle D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wat een prachtige zaak. Heerlijk gegeten, mooie gerechten met heerlijke wijnen. We hebben een hele fijne avond gehad. Weer voor herhaling vatbaar!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
heerlijk gegeten bij Leff in een mooie gezellige ambiance.! enthousiaste gastheer alsook het overige personeel.
lekker relaxed van mooi opgemaakte gerechten genoten!
Wilbrecht G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het bestek val een beetje uit de toom bij het mooie servies.
De Japanse kers (boom/plant) doet denken aan een Japans restaurant; dit zou ik anders doen...

Het eten en de bediening: SUPER!
menno D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een ontvangst en Genoten van het eten.
Personeel legt alles in detail uit en smaakpapillen worden ultiem getest door aangeboden hemelse gerechtjes.
Prima eetgelegenheid die wij zeker zullen aanraden binnen kennissenkring.
Jeanmark K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Maar zeker niet de laatste Keer. Top ontvangst geweldige bediening.gerechten waren plaatjes. Bedankt en tot snel
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een ontzettend leuk restaurant! Op de gok hier vanavond voor het eerst gegeten, op basis van de goede recensies op IENS. Een hele enthousiaste, jonge gastheer waar je je meteen bij op je gemak voelt. Je waant je in een sterrenrestaurant, met de mooi opgemaakte en bijzondere, overheerlijke gerechten. Maar dan wel met een fantastische, ongedwongen sfeer en zonder poespas. Ga zo door! Jullie hebben lef(f) en verdienen het dubbel en dwars dat jullie zaak fantastische recensies krijgt.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en een super gastheer . Wij voelden ons meteen op ons gemak. We komen zeker terug. De wijn was ook heerlijk bij de gerechten.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Na een hartelijke ontvangst werd ons de mogelijkheid van een 3-gangen-menu aanbevolen. Dit werd naderhand nog uitgebreid met een kaasplankje. Na het serveren volgde een uitleg. Kwaliteit was goed. Echt een aanrader.
robboud58 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wij waren aangenaam verrast door de jonge leeftijden van de keuken brigade en bedienend personeel.
Dit had zeer zeker geen invloed op de kwaliteit en het ontbreken van kennis over de wijnen en het heerlijke eten.
Wij hebben het gisteravond bij Leff als bijzonder prettig ervaren en vinden wij dit restaurant een absolute aanrader !!
Monique Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten. Het stond al lang op het verlanglijstje om hier een keertje te gaan eten en het was verrukkelijk. Een warm welkom. gezellige sfeer, trendy maar absoluut niet kil, goede uitleg van de gerechten en de bereiding van de gerechten was voortreffelijk. Alles zag er zo mooi verzorgd uit en de smaak was nog beter.
Een grote, dikke aanrader!!!!
Cynthia K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Fantastisch. Heerlijke smaak combinaties geweldige service.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, verassingsmenu genomen. Goede bediening
A.S. V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Niks aan toe te voegen, gewoon een geweldige plek om lekker te eten.
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lekker gegeten goed gastheerschap door de bediening , tot ziens!
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben ons laten verrassen met een vier-gangen menu, dat echt heerlijk was! Daarbij hebben we per gerecht aanbevolen wijn gedronken en de combinatie was perfect! Leuke ober, zeer gastvriendelijk, echt de moeite waard! Wij komen zeker terug!