Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,6

Jouw recensie over het restaurant Leff

Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Bij Leff beleef je een avond uit zoals dit hoort te zijn met een perfecte service en een fantastische maaltijd,
Alle gerechten zijn ware kunstwerken en smaken minstens zo lekker als ze er uit zien.
Sonja M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer goed restaurant, heerlijke wijn, komen terug
WJ V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Leuke ontvangst en zeer vriendelijke bediening. Gezellige sfeer en mooie inichting. Eten van zeer goede kwaliteit en mooi geserveerd. Zeker een aanrader!
jaapvroegindeweij .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Uitstekend restaurant. Verrassende gerechten, kundige adviezen ook inzake wijnen.
Hele prettige, persoonlijke bediening. Zonder meer een aanrader!
bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vrijdagavond 8 december 2017 fantastische avond gehad bij Leff samen met tafelgenoot. Online plaats gereserveerd via Iens en dat ging prima. We werden gastvrij ontvangen. Vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt. Keuze viel op 4-gangen verrassingsmenu met veel verschillende smaken. Hoofdgerecht hertenvlees met kalfswang, smaakte fantastisch. Kaasplankje met verschillende kaasjes samengesteld door lokale kaaswinkel uit Oud-Beijerland, smaken zijn goed op elkaar afgestemd. We hebben ontzettend lekker gegeten, veel heerlijke smaken en uitstekende wijn. Zaak is gezellig druk, je kunt elkaar goed verstaan, interieur is modern. Dit is echt een adres om voor om te rijden en zeker aan te raden als je van lekker eten en uitgebreid tafelen houdt. We willen heel graag nog een keer langskomen.
J.W V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Hartelijke ontvangst, gekozen voor het 4 gangen verrassings menu, gerechten geserveerd op prachtig opgemaakte borden, alles heel erg lekker. Complimenten voor de kok en gastheer.
a.c. V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gerechten waren geen smaak explosie maar erg vlak en kleine hoeveelheden, mensen om ons heen gingen bordjes met friet bestellen wat wel genoeg wil zeggen, ook een vreemde gewoonte om vooraf een broodplankje te gaan bestellen als je komt eten en direct een liter fles water aan te bevelen als je met twee personen komt eten.
Wij waren nog aan het denken over het Kerstdiner, maar dat zit er hier niet in.
Helaas
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De eerste keer dat ik bij restaurant Leff ben geweest. Het restaurant bevindt zich op een leuke plek in Oud-Beijerland, in een straatje met meerdere eet- en uitgaansmogelijkheden. Leff heeft mijn verwachtingen overtroffen! Wat een leuke ambiance, zeer verrassende gerechten en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Hier kom ik zeker nog eens terug!
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten, alles tot in de puntjes verzorgd, absoluut voor herhaling vatbaar.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance, gemoedelijke bediening, kortom zeer geslaagde avond
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
culinair prima, niet voor hongerigen
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De wachttijd was precies goed, maar dat staat niet bij de opties, verder was het toppie, niets negatiefs te melden, de gerechten heel apart en smaak goed, de bediening alert
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Je hebt Leff en dan een hele tijd niks en dan komen pas de andere restaurants in Oud-Beijerland.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg lekker eten en prima wijnen. De service was uitstekend. Al met al een geslaagde avond
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
heerlijk gegeten bij Leff in een mooie gezellige ambiance.! enthousiaste gastheer alsook het overige personeel.
lekker relaxed van mooi opgemaakte gerechten genoten!
Pascalle D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wat een prachtige zaak. Heerlijk gegeten, mooie gerechten met heerlijke wijnen. We hebben een hele fijne avond gehad. Weer voor herhaling vatbaar!
Wilbrecht G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het bestek val een beetje uit de toom bij het mooie servies.
De Japanse kers (boom/plant) doet denken aan een Japans restaurant; dit zou ik anders doen...

Het eten en de bediening: SUPER!
menno D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wat een ontvangst en Genoten van het eten.
Personeel legt alles in detail uit en smaakpapillen worden ultiem getest door aangeboden hemelse gerechtjes.
Prima eetgelegenheid die wij zeker zullen aanraden binnen kennissenkring.
Jeanmark K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Maar zeker niet de laatste Keer. Top ontvangst geweldige bediening.gerechten waren plaatjes. Bedankt en tot snel
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een ontzettend leuk restaurant! Op de gok hier vanavond voor het eerst gegeten, op basis van de goede recensies op IENS. Een hele enthousiaste, jonge gastheer waar je je meteen bij op je gemak voelt. Je waant je in een sterrenrestaurant, met de mooi opgemaakte en bijzondere, overheerlijke gerechten. Maar dan wel met een fantastische, ongedwongen sfeer en zonder poespas. Ga zo door! Jullie hebben lef(f) en verdienen het dubbel en dwars dat jullie zaak fantastische recensies krijgt.