Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,6
9,2

Jouw recensie over het restaurant Leff

Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Gisterenavond met vrienden hier gegeten. Echt een avondje uit. Vriendelijk ontvangst en we hebben van een geweldig 4 gangen menu genoten, met vooraf een lekkere cocktail. Alle gerechten smaakten super, en werden mooi gepresenteerd. De koffie op het einde, met heerlijke friandises, waren een mooie afsluiting van een geslaagde avond. Kortom hier komen wij zeker nog een keer terug.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten, smaakcombinaties zijn echt heel goed. Prima bediening, relaxte sfeer en uitzonderingen op het menu zijn geen probleem voor ze. Kortom een echte aanrader!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Een echt avondje uit!
Heerlijke gerechten en hele goede bediening!
Complimenten
Hannemiek S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Boven gemiddeld goed gegeten in een prettige informele sfeer. Vijf gangen verrassingsmenu was van hoog culinair niveau. Vooral het hoofdgerecht kalfsstaartstuk verdient extra vermelding, Het vlees was heerlijk en professioneel bereid, buitengewoon goed. We eten graag in Rotterdam bij restaurants als Fred, Joelia en HMB, We waren blij verrast dat we een dergelijke culinaire ervaring ook dichterbij huis in de Hoeksche Waard konden beleven. Complimenten!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Hrerlijk gegeten met mooie, bijpassende wijnen erbij.
Goede service en heel vriendelijk personeel.
Je bent echt een avondje uit.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Een korte stroomstoring kion het team wel even van slag brengen, maar werd super opgelost en door ging de service met weer top eten.
Marielle O.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wederom een fantastische, culinaire belevenis in een zeer gastvrije ambiance! Verrassende gerechten en smaakcombinaties, waarbij de keukenbrigade van Chef Hans een uitzonderlijke flexibiliteit liet zien.
Dominic C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk eten zoals altijd!
Service altijd top! We hebben hier al heel vaak gegeten en nooit wat te klagen gehad.
Marielle O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Geweldig menu. Verrassende smaakcombinaties, goede wijnen. Meest upscale restaurant in oud-beijerland. Aanrader!!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Verrassingsmenu icm met wijnarrangement was echt top. Complimenten aan de kok en de zeer goede gastheer.
Komen zeker weer.
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Gisterenavond de verjaardag van mijn vriendin hier gevierd. Gastheer en eigenaar Ron Boender verwelkomde ons zeer vriendelijk en heeft ons de gehele avond samen met de rest van het personeel erg fijn van gerecht naar gerecht begeleid. We kozen voor het 5-gangen verrassingsdiner en dit stelde zeker niet teleur. Elke gang was erg fijn van smaak en zag er geweldig uit. Kortom een aanrader voor een ieder die even lekker wil gaan zitten en zich wil laten verrassen met heerlijke gerechten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ontvangst en het eten inclusief de presentatie waren geweldig
Een heerlijk avondje uit met lekker eten
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het was nog beter dan top..
De ontvangst.
Gewéldig eten.
En enthousiaste bediening met
Janet S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het was weer fantastisch!! Sterwaardig!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Deze jonge heren met Leff hebben een parel neergezet in Oud-Beijerland.
Hier eet je ster waardig, altijd bijzondere gerechten. Tip is, kies voor het menu van de chef!! Als je binnen korte tijd weer komt zorgen ze dat je iets anders eet dan de keer ervoor en je wordt daarbij altijd verrast!!

Bediening is helemaal goed, netjes met goede uitleg over de gerechtjes.

Tot snel weer! Aanrader !!!
Ria P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Bij LEFF is het eten en de bediening altijd een feestje!!!!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
een prima restaurant met zeer vriendelijk personeel en uitstekende gerechten, een echte aanrader, kok weet wat hij doet en weet verrassende smaakcombinaties te maken
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
In verband met hun komende vakantie was er geen menukaart, maar werden de ingrediënten gebruikt die nog in voorraad waren, om zodoende zo min mogelijk etenswaren weg te moeten gooien. Dit vonden wij een heel mooi plan en hadden daar geen bezwaar tegen. Volgende keer zouden we toch wel graag een menukaart willen hebben. Het was een geweldige avond met een fijne gastheer en vlotte en leuke, gezellige bediening. We voelden ons op ons gemak.
Amanda H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening; top dus!