Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

K50 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, een echte aanrader. Daarbij ook super gastvrij, persoonlijk, er hangt een hartelijke en relaxte sfeer, je voelt je echt welkom.
Vertrouw het de chef ook gerust om je maaltijd samen te stellen, met een passend wijntje erbij - dat is super onspannen, verassend en ook nog eens erg lekker. Wij genoten er in ieder geval van!
Cris I.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker uit eten geweest. Van de eerste hap tot en met de koffie bijzonder. Zo kun je het thuis niet maken. Vriendelijk en communicatief personeel. Toppertje.
S24 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer lekker gegeten bij Leff! Prima ontvangst en bediening door de gastheer. De gerechten waren erg lekker, de schelvis met boerenkool is een aanrader! Gezellige en warme sfeer in het restaurant.
Merel J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Bij Leffe eten is echt een avondje uit! Je wordt hartelijk ontvangen en de hele avond in de watten gelegd. We hebben ons laten verrassen met een verassingsmenu en een wijnarrangement erbij. Dat was erg goed bevallen. Heerlijk gegeten en de wijnen paste goed bij de gerechten. Wij komen zeker nog een keer terug.
W.versnel .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten, prettige bediening. Helaas was het erg warm binnen, er waren gasten aanwezig die wilde de airco uit en skai bekleding op de stoelen dus erg warm, dat is een aandachtspunt voor de zomermaanden. maar absoluut een aanrader !
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het was niet druk door het mooie weer, maar de bediening wist er een prima avondje van te maken met gepaste aandacht. Eten was prima in orde en uitstekende prijs/kwaliteit, een prima zaak! en we komen snel weer
Nelpaal .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Afgelopen vrijdag genoten met zijn vieren van een heerlijk 4 gangen diner!
Alles was tot in de puntje verzorgd! Als voorgerecht hadden we een steak tartaar, deze zag en smaakte fantastisch! de bediening was ook super vriendelijk en vakkundig!

Hier komen we zeker terug!
Willem M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten was goed, service was nog beter. Veel persoonlijke aandacht en leuke mensen en eigenaren. Decor is eenvoudig. Mooie tent!
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Op de allerlaatste vakantiedag een tochtje naar Oud-Beijerland en de recensies doornemend terechtgekomen bij Leff. Enthousiaste bediening die ons richting het verrassingsmenu manoeuvreerde. Daar hebben we geen spijt van gehad. Heerlijk en goed gedoseerd voor de culinaire genieter. De cijfers op deze site voor deze eetgelegenheid zijn dan ook terecht. Genieten van een heerlijk diner. Huiswijn trouwens ook voortreffelijk.
Bakaju .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Leff. 4 gangen verrassingsmenu gekozen. Heerlijk! Iedere gang was top! De bediening is ook zeer vriendelijk en denkt mee. Enige tip zou zijniet dat de wijnen iets smaakvoller mogen zijn. Echt een aanrader!
Denboens .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk bij Leff gegeten. Ontvangst was vriendelijk en persoonlijk! Gekozen voor 3 gangen menu van de chef. Het waren allemaal plaatjes om te zien, en de smaak was zeer goed! Ondanks dat wij niet vaak in oud-beijerland zijn, rijden wij voor Leff wel een stukje om!!

Bedankt voor de leuke en lekkere avond! Tot snel!
S.majoor .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten, we hebben ons laten verrassen door de kok en daarbij een passend wijn arrangement genomen. Prima combinaties. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer, heel relaxed, een goed eet-adres in Oud Beijerland, voor herhaling vatbaar.
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het was geweldig, we waren hier voor t eerst maar alle vijf waren we erg tevreden. We zullen dit restaurant dus zeker aanbevelen aan vrienden en zelf zeker nog een keer terugkomen.
Michel_bol .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
De service is top, lekkere wijn en eten is buitengewoon!! Een bijzonder gezellige avond gehad bij een top zaak. Met uiterst leuk en sympathiek personeel. Top toko!
Pietkor .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij restaurant Leff. We hadden gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Mooie gerechten en heerlijke smaken! Vooral het hoofdgerecht met de langzaam gegaarde kalfstaartstuk was geweldig! Bediening was ook zeer goed en attent.
Prijs kwaliteit klopt helemaal.

HarrySimonse .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vrijdag hier heerlijk gegeten! Leuke en zeer vlotte bediening, je word als een echte gast ontvangen. Gekozen voor 3 gangen verrassingsmenu, met heerlijke gerechten! Vooral het desert was een topper!

Mijn vriendin en ik zullen hier snel terug komen!!
Marlijn F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Fantastisch lekker gegeten. heerlijke wijn, en de ontvangst bijzonder warm. ondanks dat we ruim een uur later binnen kwamen dan dat we hadden gereserveerd! (vertraging aankomst op zestienhoven) Een aanrader. ...
Corry79 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteravond met 2 vriendinnen heerlijk gegeten bij Leff! Schrijf normaal nooit iets op een website, maar maak 1x een uitzondering.

We hadden gekozen voor het 3-gangen verrassingmenu wat de gastheer aanbood aan tafel! Vanaf het begin tot het eind ware het prachtige schilderijtjes, met vooral als hoogte punt het kalfstaartstuk bij het hoofdgerecht! Het smolt op je tong, echt heerlijk!

Restaurant ziet er knus en gezellig uit! Wij komen hier zeker nog een keer terug, want we hebben gister TOP gegeten! Bedankt team Leff