Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,6
9,2

Jouw recensie over het restaurant Leff

Nathalie K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Super gastvrij Heerlijk gegeten Jammer dat hoofdgerecht iets al met warmhouder stond waardoor je dit proefde merkte
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Zeer aan te bevelen restaurant!
Cees H V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Was voor het eerst in Leff. Is uitstekend bevallen. Goed gastheerschap, prima bediening, sfeervolle embiance.
Vond persoonlijk de porties te klein. Zonder brood ga je met honger van tafel. Storend vind ik de prijs van het water 5,90 per fles een ook het brood is fors geprijsd. Maar mijn vrouw en ik hebben genoten van de avond en van het verfijnde voedsel
Thea En Ger L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We laten ons altijd verrassen met de gerechtjes. Echt een beleving van uitstekend op elkaar afgestemde smaken. Fijne bediening. Echt een aanrader!
Nanine V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Altijd gezellig, lekker eten en goed toeven! Huiskamersfeer, maar dan sjieker en met gerechten om je vingers bij af te likken. Niets is te gek, zelfs glutenvrij zonder problemen. Topzaak.
Leontine N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Een aanwinst voor èchte fijnproevers die ook gevoelig zijn voor een zeer smaak- en stijlvol ingericht interieur.
Als gast hebben wij ervaren, dat wij niet alleen werden verrast door de passie en creativiteit van de kok , maar óók door de prettige persoonlijke bediening waaruit de liefde voor het vak is gebleken.
Jedidja H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Super lekker gegeten en heel vriendelijk personeel.
Tessa G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Een verborgen parel in Oud-Beijerland gevonden. Gastvrij ontvangst en heerlijk gegeten, echt een aanrader!
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Gisteravond hebben wij gedineerd bij Leff. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen waarna wij kozen voor een verrassingsmenu van 6 gangen. De gerechten hadden bijzondere en zeer prettige smaken en waren goed op elkaar afgestemd. De echte kracht van Leff zit het hem echter in de bediening. Deze is zeer vriendelijk en weet precies de goede middenweg te vinden tussen amicaal en professioneel wat een knappe prestatie is. Wij hebben 4 uur in het restaurant doorgebracht en genoten elke minuut van het eten, de sfeer en het compleet ongedwongen gevoel. Wij komen hier zeker nog eens terug!
Noortje V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Een gezellig restaurant in een heel leuk straatje. We hadden het verrassingsmenu, was heerlijk. Het waren ware kunstwerkjes. Personeel super vriendelijk. Echt een super gezellige avond gehad, een aanrader.
Maarten J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Bij Leff een avond uit geweest! De ontvangst was hartelijk. Goede informatie over het eten. Het hoofdgerecht was af: Kalfstaartstuk en kalfswang, de huiswijn was prima bijpassend! Alles is af! De sfeer is fantastisch, interieur heel fraai. O ja...de friandises mag je niet overslaan
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Erg goed restaurant met aandacht voor de klant.
Veel kennis over wijnen in huis en het eten is een feestje!
Een echte aanrader!
M W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Na een jaar wederom een bezoek gebracht. Blijft een aanrader. Goede kwaliteit, uitstekende service. Iedere keer opnieuw een verrassing.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Wat een TOP restaurant is dit toch! Fantastisch eten, geweldige bediening ....... alles is gewoon helemaal goed hier. Wij komen zeker weer terug!
Gerrit En Mijnie H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Alles prima. Maar daar hangt ook een Kostenplaatje aan.
Debbie V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Wederom een heerlijke avond met een 3-gangen verrassingsmenu. Mooie aankleding, fijne bijpassende wijnen en een gezellige ober die ons herkende van de vorige x terwijl dit al lange tijd terug was. Aanrader dus!
Birgit H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Bij Leff voel je je echt welkom! Hele vriendelijke bediening!!
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een fijne gastheer.
De gerechtjes zijn mooi in balans en de rosè van van het wijn arrangement was erg lekker!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Gisterenavond met vrienden hier gegeten. Echt een avondje uit. Vriendelijk ontvangst en we hebben van een geweldig 4 gangen menu genoten, met vooraf een lekkere cocktail. Alle gerechten smaakten super, en werden mooi gepresenteerd. De koffie op het einde, met heerlijke friandises, waren een mooie afsluiting van een geslaagde avond. Kortom hier komen wij zeker nog een keer terug.
Enrico V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Voor de eerste keer bij Leff. We werden met alle egards ontvangen. We hebben ons laten verrassen door de chef met een 5 gangen menu. Kleine goed verzorgde en heerlijke gerechtjes die samen voor een goede balans zorgden. Heerlijk gegeten! We komen zeker weer.