Leff

Peperstraat 6 3262 JK Oud-Beijerland Nederland Kaart

Over het restaurant Leff

Diner onder de rook van Rotterdam

Bij Leff is het goed toeven! Met ieder gezelschap kun je hier terecht voor smakelijke gerechten en frisse of warme drankjes. Dit knusse stadje is een uitstekende plek om de drukte van de stad te ontwijken. Met een moderne sfeer en gezellige vibe geniet je hier van de heerlijkste en culinaire gerechten!

Meer informatie over restaurant Leff

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,5
9,1

Jouw recensie over het restaurant Leff

Amanda H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening; top dus!
Hannakuipers95 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Voor de 4de keer gedineerd bij Leff. Alles was weer top. Heerlijk gegeten, zeer goede bediening. Niets op aan te merken.
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Leuke ontdekking waar je dit niet zou verwachten! Mooie gerechten, opmaak echt perfect, Prima service. Hoger prijssegment.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Prachtige gerechten en heel erg lekker. Wat ik minder leuk vind, is dat je niet slechts 1 serveerster aan je tafel krijgt gedurende de avond, maar steeds iemand anders.
Hansjan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
1 woord: FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Alles was perfect op elkaar afgestemd. Menu van de chef is een aanrader.
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Zeer verassend en zeer goed gegeten. Pluim voor de eigenaars
marry V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende combinaties op ons bord. Verrassingsmenu is een aanrader. Is goed geluisterd naar onze wensen. Al met al een gezellig etentje gehad.
Koos O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zeer goede ontvangst. Heerlijk 5 verrassings 5gangenmenu. Heerlijk gegeten. Nieuwe inrichting ten opzichte van een jaar geleden met veeel sfeer.
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Super lekker verrassingsmenu gegeten. Originele combinaties met veel smaak samengesteld. Heel gastvrij ontvangen door gepassioneerde medewerkers. Zeker een aanrader ons eens langs te gaan!
D. T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Top restaurant een aanrader. Fantastische binnenkomst, lekker cocktails en super eten.
Wij hebben een hele leuke aavond gehad.
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Knus restaurant in Oud-Beijerland. Goede service en kennis van zaken, heerlijke en mooie gerechten. Laagdrempelig genoeg voor als je wat luxer uiteten wilt. Het enige jammere vond ik dat we ondanks de 5 gerechten niet vol zaten, terwijl wij dat normaal gesproken wel hebben als we luxe en duurder uiteten gaan. Maar dat doet zeker geen afbreuk aan de leuke avond die we hebben gehad.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Patat van fabriek truffel niet echt maar van tapenade wij biscardo pino grigio is van Lidl opmaak is prima maar product inkoop moet beter ossenhaas lekker maar slechte inkoop kan veel beter inkoper gebruik je smaak en ik kom zeker een keer terug bediening perfect groeten van leo den blanken
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Gezellige tent met een “Huiselijk gevoel”

Eten was verrassend en volgens ons echt heel lekker.

Kok en de bediening snappen het gastheerschap en geven je absoluut het gevoel dat ze trots en blij zijn dat je er bent! De klant voelt zicht koning en eet als vorst(in)

Bedankt team leff
Bedankt team leff
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wow wat een leuk restaurant, jong team wat er alles aan doet om je een super avond te bezorgen! Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen, een aanrader!!
R.E S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Fantastisch!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Voor de 4e maal gegeten hier, wat een rop restaurant! Ze zijn zeker sterwaardig!
Heerlijke verfijnde en mooi opgemaakte gerechtjes met daarbij heerlijke wijnen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Weer fantastisch gegeten!! Altijd top
JConstandse .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Met 5 personen een vijf-gangen verrassingsmenu gekozen met wijnarrangement. Hier werd alle tijd voor uitgetrokken. Goed tempo en lekker gegeten op een prettige manier. Goede en duidelijke uitleg over alles. In het wijnarrangement was ook ruimte voor de BOB.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018