LEF Elst

Halve Morgen 9 6662 DG Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant LEF Elst

Ambachtelijke gerechten met LEF

Chefkok Leon en gastvrouw Femke zijn in het bruisende Elst neergestreken nadat zij een aantal jaren in het buitenland verbleven om hun culinaire ervaring uit te breiden. Samen met hun jonge team staan zij voor je klaar om je te laten genieten in het onlangs vernieuwde restaurant. Op de lunchkaart vindt je sandwiches van huisgebakken brood, frisse salades en warme gerechten. De dinerkaart, die 3-wekelijks wisselt, is gevuld met gerechten uit de Frans-Mediterane keuken met soms een Aziatische twist. Alles wordt ambachtelijk bereid met zoveel mogelijk lokale producten. Ook wijnliefhebbers komen aan bod, er zijn vele wijnen per glas te bestellen en de wijnkaart wisselt regelmatig. Tot ziens in Elst!

Meer informatie over restaurant LEF Elst

Dinsdag t/m Zondag
Vrijdag t/m Zondag

Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Anuschka S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Lef, altijd een feestje!
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Nette zaak in zijstraat van de winkelstraat. Parkeerterrein bijna voor de deur. Volle zaak deze avond. Gegaan voor viergangen verrassingsmenu. Biet en lauwwarme geitenkaas, erg lekker. Hierna buikspek met prei, ook goed. Hoofdgerecht kalfssukade. Als nagerecht erg lekker ijs en mango. Al met al zeker een voldoende, maar toch mis ik, zoals eerder is geschreven, wat lef op het bord. Bij bv de geitenkaas zou mierikswortel zitten, maar helaas, het knalde niet van het bord, jammer. Bediening informeel en attent. Verlichting wat onrustig door oude lampen op een dimmer. Prijs kwaliteit misschien iets te hoog, maar wel een aardige avond gehad, maar volgende keer graag meer knallen met smaak.
Justin K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Lekker gegeten via de AH restaurantactie, van een de aangepaste kaart. Prima gerechten, verrassende opmaak t.o.v. wat je verwacht, smaak was prima. Benieuwd naar de gerechten van de á la Carte, dus ik kom nog wel terug.

Wat de sfeer betreft, in het uitgebouwde strakke deel oog het wat koeltjes. Zou liever in het andere deel zitten, dat oogt een stuk knusser/intiemer. Niet dat het de ervaring bederft, of dat men in het moderne deel verkeerd zit. Het is puur een persoonlijk gevoel.
Arien K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hadden hoge verwachtingen van het etentje, ook door de de goede/redelijke recensies van Iens maar werd een tegenvaller voor een restaurant in de aangegeven hogere prijsklasse €€€€€

Het Carpaccio voorgerecht was gepekeld vlees ipv zacht en dun rauw carpaccio rundvlees, teveel truffelmayonaise, gewone hompjes jonge kaas erop, en geen pijnboompitten. Bij navraag waarom gepekeld vlees, jonge kaas en geen pijnboompitten kregen we een blozende reactie dat dit 'hun' carpaccio was.

Vegetarisch hoofdgerecht was een potpourri van verschillende gerechten, gemixed door elkaar, dus zoeken naar wat er in zat en welke smaak het had. In een paar gepaneerde kubusjes bleek gerookte knolselderij te zitten maar dat moesten we navragen wegens de baconsmaak.

Witte wijn was prima maar één glas rode wijn zat vol met bezinksel.

Geen uitleg van de bediening wat je op je bord kreeg voorgeschoteld.

Dus helaas, prijs/kwaliteit verhouding slecht.
Martin C D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Aparte kaart voor AH-klantem, dus niet wat we gewend waren. Was erg lekker, niet heeeel bijzonder!
Komen wel een keertje terug! Vriendelijk personeel! Heel goed parkeren!
j.nijhuis3 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol ingericht restaurant met ontzettend vriendelijke en deskundig personeel. Echt een aanrader voor een gezellige avond.
faasse .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een verrassing bij binnenkomst: mooie nieuwe stoelen en tafels! De stoelen zitten goed en de ronde tafels staan erg leuk. Het was lekker druk, maar we werden hartelijk ontvangen en kregen een fijne ruime tafel met een plaats voor de hond, die altijd welkom is. We hebben weer super lekker gegeten en heerlijke wijn gedronken. Verrukkelijke ribeye van de Green Egg barbecue met een kruidenboter met eekhoorntjesbrood: om je vingers bij af te likken!! Ook de gebakken griet was perfect met een mooie hollandaisesaus. De herten biefstuk was heel mooi gegaard en met een heerlijke wildsaus. Lekkere bijgerechten zoals gegrilde roseval aardappeltjes, groenten, zoete aardappeltjes en pastinaak: wat een smaken! Wat een meesterlijke keuken! En bediening natuurlijk: zo gastvrij en vriendelijk, zonder capsones. We voelen ons echt welkom. De frites die we extra vroegen waren heerlijk met zelfgemaakte mayonaise, wat altijd een teken van kwaliteit is. Ik nam geen nagerecht, maar kreeg toch een proeverijtje 'van de zaak': te gek! Kortom: een feestje om hier te zijn!
P W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Geweldig geluncht, vooral de vissoepen de tomaten soep was perfect en een aanrader, ontzettende leuke gastrouw, die alle tijd voor je nam, een aanrader.
telegirl .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Super goed ,heerlijk gegeten de bediening was erg vriendelijk en gastvrij echt een aanrader om te gaan eten .

Wij komen zeker nog eens terug
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Net ingerichte zaak met vriendelijke bediening. Wij misten alleen een beetje LEF in de gerechten, er zaten geen smaken bij die er uit sprongen.
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke attente bediening. Enige minpuntje vonden wij de garderobe. Simpele haakjes aan de muur passen niet bij de kwaliteit (en prijs) van het eten.....
PKC .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor ons de eerste keer, wat een leuk restaurant! We waren van de AH akie....het was geweldig maar 3 gangen vond ik geen €39,95 waard ( Originele prijs zonder bon) dat is dan wel een min punt.
Maar het smaak was fantastich, maar 1 krieltje welgeteld en 7 harcotferts en 1 peul is wel heel weinig garniteur.....
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
heel vriendelijk personeel leuke bediening lekker eten vooraf, hoofdgerecht nagerecht was allemaal heel lekker. gaan we vast nog eens doen.
lfmvandenbroek .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was een drukke avond, waardoor de zwarte brigade hard moest lopen en dus niet veel tijd hadden om een praatje te maken. Desalniettemin waren ze alle drie aardig en beleefd. Wij hebben het menu van de restaurantweek gegeten met daarbij een lekkere fles wijn. Met name de tomatensoep was heerlijk. De thermostaat van de verwarming had wel wat hoger gezet mogen worden. Het was frisjes binnen, maar de warme soep maakte veel goed.
tot .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met gebruik making van de AH-actie , 2de menu gratis , hier met vrienden gegeten.
Ontvangst rommelig, jassen worden niet aangenomen .
Tafels in de serre staan erg dicht op elkaar.
Personeel niet erg enthousiast , beleefd maar niet meer dan dat.
Eten niet slecht maar prijs/kwaliteit verhouding niet juist naar onze mening.
Nog koffie en thee na het dessert, geen koekje-bonbonnetje erbij dat vonden we een gemis.
aemberends .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voor de tweede keer met zegelactie hier gegeten. Wederom goed. Met een kleine toeslag kun je van de normale kaart eten. Ik denk dan wel dat het kortingsmenu afgestemd is op de prijs.....
nel H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
wij hadden gereserveerd via de AH restaurantactie. daar hadden ze een menu op samengesteld en hier kon je van afwijken door (meerprijs) van de kaart te kiezen, wat wij ook gedaan hebben het eten was er zout, mijn man had een bijpassend wijnarrangement. ,maar nam geen toetje en kreeg dus ook geen dessertwijn terwijl die wel op de rekening stond, wel nam hij koffie met een likeur als afsluiting,en de likeur stond ook gewoon op de rekening.
al met al vielen ons de gerechten wat tegen , jammer we hadden er meer van voorgesteld
Mariposa C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Fantastisch gegeten! Eten was van top kwaliteit, genoten van de ambiance, de prettige bediening en de opmaak van de borden was ook een feest. Al met al een echte aanrader!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Perfect. Bij leff restaurant is alles perfect. Geen lange wachttijden. Je kuntzelf aangeven of het sneller moet.
Maar wij zijn van het hele rustige.