LEF Elst

Halve Morgen 9 6662 DG Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant LEF Elst

Ambachtelijke gerechten met LEF

Chefkok Leon en gastvrouw Femke zijn in het bruisende Elst neergestreken nadat zij een aantal jaren in het buitenland verbleven om hun culinaire ervaring uit te breiden. Samen met hun jonge team staan zij voor je klaar om je te laten genieten in het onlangs vernieuwde restaurant. Op de lunchkaart vindt je sandwiches van huisgebakken brood, frisse salades en warme gerechten. De dinerkaart, die 3-wekelijks wisselt, is gevuld met gerechten uit de Frans-Mediterane keuken met soms een Aziatische twist. Alles wordt ambachtelijk bereid met zoveel mogelijk lokale producten. Ook wijnliefhebbers komen aan bod, er zijn vele wijnen per glas te bestellen en de wijnkaart wisselt regelmatig. Tot ziens in Elst!

Meer informatie over restaurant LEF Elst

Dinsdag t/m Zondag
Vrijdag t/m Zondag

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Ons jaarlijkse diner na de vierdaagse met 8 personen was weer uitstekend. Prachtige gerechten die er ook nog eens mooi uitzagen en een zeer attente bediening. Alles verliep vlotjes terwijl het restaurant toch behoorlijk vol geboekt was. Een echte aanrader voor decfijnproevers.
José S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Vorige week vrijdag bij restaurant Lef samen met mijn zussen heerlijk geluncht!
We hadden een 3 gangen lunch en die was in een woord voortreffelijk!
De gerechten waren allemaal heerlijk en van super kwaliteit en de gastvrouw was zeer vriendelijk.
We komen zeker terug voor lunch of diner.
Restaurant Lef is een echte aanrader!!!
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
zeer goed uitstekend komen zeker terug. personeel zeer vriendelijk. locatie zeer goed en ruime parkeer gelegenheid. meer kan ik er niet over zeggen
Heleen M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hadden met vrienden afgesproken bij LEFF.
Hebben lekker gegeten en een ontspannen avond gehad.
De borden waren mooi opgemaakt, er is aandacht aan besteed.
Vera K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We kwamen met drie personen met de A.H. kortingsbon. We werden netjes ontvangen en naar een tafeltje gebracht. De bediening was vriendelijk en het ging vlot. Het eten (voor- hoofd- en nagerecht) was prima en het werd mooi opgemaakt op een bord, voor alle drie gelijk geserveerd. Lefrestaurant is beslist de moeite waard om eens te proberen. Ik kom zeker nog eens terug.
W T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Met de AH resteurantactie gegeten. Genoeg keuzemogelijkheden. Bediening vriendelijk eten was heerlijk. Je kan ook lekker buiten zitten
Jane V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vanavond avond bij Lef gegeten voor de eerste keer.
Het eten was heerlijk...verrassend lekker..ik had een heerlijke witlof salade en vis en mijn man had sukade..Niks op aan te merken...heerlijk avondje. we komen zeker terug.
ine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk eten, een lekker glas wijn , mooi weer en gezellige vrienden, wat wil een mens nog meer!
Snel nog eens terug!
Zeker de moeite waard.
annelies.keultjes .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Plezierige sfeer. Goede ontvangst. Het eten was zeer smakelijk. Na de wisseling van de bediening was de ober minder correct in die zin dat de buiten zitjes van kussens werden voorzien en wij als gasten volop in de tocht werden gezet.
Marga M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Goede smaak, maar de hoofdmaaltijd was echt te weining. Daarnaast stonden de tafels dicht op elkaar en kon
Je elkaar amper verstaan. De smaak en bediening was goed.
saturnus01 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het eten was heerlijk, de prijs vinden we wel wat aan de hoge kant voor wat je krijgt.
Mooi en gezellig restaurant met de parkeerplaats voor de deur, ideaal!
Johanhesselink .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wij hebben op 24 juni met z'n zessen heerlijk gegeten. Ondanks de drukte, de zaak zat helemaal vol, werden de vier gangen vlotjes uitgeserveerd. Alle gerechten waren heerlijk. Het nagerecht dat bestond uit ijs en een toetje van vruchten en roomachtig materiaal. Het bosbessenijs was voortreffelijk. Het roomtoetje was wat vlak van smaak. In combinatie met het ijs was het weer verrassend.
Wij gaan vast terug naar LEF!
ahm F.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk geluncht met mijn nichtje....was verrukkelijk ....mooie ambiance en leuk ingericht.. Gastvrouw erg vriendelijk.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Eten was uitstekend, de prijs aan de hoge kant. Vriendelijke en attente bediening. hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Beide heerlijk gegeten met de AH actie
vooraf ham en viskoekje erg lekker
hoofdgerecht sucade mocht net iets langer stampotje erg lekker, parelhoen geweldig
toetje het chocoladetoetje was de topper van de avond. zo lekker, daar kan je heel lang op teren.
mmeelen .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima menu. Goede porties. Alles even lekker. Bediening kwam wat laat op gang. Toen de bestelling eenmaal doorgegeven was liep het vlot.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Erg leuke avond gehad. Het personeel was meer dan vriendelijk, we hebben allemaal heerlijk gegeten en we hadden een heel mooi plekje in de tuin waar we tot s' avonds laat lekker buiten konden zitten. Helemaal niks op aan bemerken. Wij komen zeker nog een keer terug!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wat een héérlijke lunch!
We maakten gebruik van de AH restaurant actie. Hiervoor was er een speciaal 3-gangen keuzemenu met verschillende soorten soep en salade, voor het hoofdgerecht was er keus uit parelhoen, rosadafilet en gegrilde artisjok. En als afsluiting een café complet met huisgemaakte chocoladetruffels, amandel kletskop en een klein dessert van hangop met vruchtencompote.
Wij kozen een salade en parelhoen. Daarbij een erg lekkere huiswijn, een witte sauvignon blanc / verdejo.
We hebben volop genoten; de gerechten waren heerlijk en mooi opgemaakt, aan tafel gebracht en gepresenteerd door de chef.
De sfeer was aangenaam, rustig en toch vlot en attent.
Als wij weer eens in de buurt van Elst zijn, dan gaan we zeker weer eten bij Restaurant Lef.
john D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Op eerste pinksterdag wezen uiteten bij restaurant LEF. Heb verschillende goede rescensies gelezen dat het eten goed smaakte dus ik was benieuwd. Heb vijf gangen genomen met wijn arrangement erbij. De wijnen paste perfect bij het elke gerecht en alles werd duidelijk uitgelegd door de bediening. Relatief kleine restaurant maar het zag er leuk uit. Ik ben er zeer over te spreken en kom hier zeker terug. Absolute aanrader!! Heb zelfs de laatste beetje wijn meegekregen wat er over was omdat ik vertelde hoe lekker ik de fijn vond, echt helemaal top.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met 4 personen geluncht. AH-restaurantactie-menu. Zeer verrassend. Zelfs 3-gangen. Met keuzemogelijkheid voor-
en hoofdgerecht. Heel lekker. Zeer vriendelijke bediening. Een plek om terug te komen. Zeker.