LEF Elst

Halve Morgen 9 6662 DG Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant LEF Elst

Huisgemaakt brood in Elst

Nadat de eigenaren Leon en Femke een aantal jaar in het buitenland gebivakkeerd hebben om hun culinaire ervaring uit te breiden, hebben zij LEF numero twee opgericht in Elst. Zeker de lunch is hier een aanrader, vanwege het overheerlijke huisgebakken brood dat ze gebruiken voor de grandioze sandwiches. De dinerkaart, die 3-wekelijks wisselt, is gevuld met originele gerechten en vraag ook zeker aan de alleraardigste sommelier voor een uitleg bij de heerlijke wijn. Geniet!

Meer informatie over restaurant LEF Elst

Dinsdag 17:30 - 21:30
Woensdag t/m Zondag

aemberends .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voor de tweede keer met zegelactie hier gegeten. Wederom goed. Met een kleine toeslag kun je van de normale kaart eten. Ik denk dan wel dat het kortingsmenu afgestemd is op de prijs.....
nel H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Mariposa C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Fantastisch gegeten! Eten was van top kwaliteit, genoten van de ambiance, de prettige bediening en de opmaak van de borden was ook een feest. Al met al een echte aanrader!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Perfect. Bij leff restaurant is alles perfect. Geen lange wachttijden. Je kuntzelf aangeven of het sneller moet.
Maar wij zijn van het hele rustige.
Froggie .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goed gegeten met vrienden. De mogelijkheid om ook van de kaart tegen meerprijs een ander gerecht te kiezen , was prettig.
We hadden nl een ah aanbieding.
Wijn was ook goed.
Kortom een gezellige avond!
l1anne .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We werden goed ontvangen, Het restaurant had niet echt veel sfeer. Het personeel aan detafel was niet heel vriendelijk en legde ook niet uit wat we op ons bord hadden liggen. De vegetariërs onder ons hadden een bruin blokje op het bord waar niemand iets van kon maken. Het bleek pompoen te zijn.
Het eten was niet slecht, maar veel te duur en niet verfijnd genoeg voor wat je er voor moet betalen, zeker ten opzichte van andere restaurants met AH actie. Het dessert was wel erg lekker. We wilden nog een rondje koffie op het einde maar tafels afruimen was belangrijker.
hemc .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima restaurant, waar je heerlijk kunt eten. Mooie en gezellige aankleding en rustige omgeving met een nette bediening.
maacuplar C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De buitenkant zag er neit erg aanlokkelijk uit, Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en de zaak bleek groter dan verwacht. De inrichting was zeer sober maar voldoende ruimte. De bediening was zeer vriendelijk en hoffelijk. en het eten was geweldig. Deze laatste 2 maakte alles goed. dus voor herhaling vatbaar.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bij LEF konden ze goedrekening houden met gluten- en lactose vrij zonder dat dit ten koste ging van de kwaliteit van de gerechten.
petra2cv .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen. De inrichting is vrij strak, zou van ons wat gezelliger-warmer mogen maar is een questie van smaak. Het AH menu was prima, genoeg keus uit lekkere gerechten maar er was ook best te praten over een verandering met een gerecht van de kaart, ze deden totaal niet moeilijk. Het eten was héérlijk vooral het toetje met het warme chocoladecakeje is een aanrader!
myriam56 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij hebben een heerlijk menu gehad met verrassende gerechten. De roodbaars in de saffraansaus was van een topniveau. De parelhoen in de paddenstoelensaus met het taartje van bospaddenstoelen was ook heerlijk. Prima bediening, heerlijke wijn. Kortom een aanrader.
Annicka R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, bediening was goed. Enig puntje van aandacht is dat er onenigheid was tussen kok(s) en bediening, met zicht op de keuken kregen wij dit ook mee en dat lijkt mij niet echt de bedoeling. Verder zou ik zeggen ga zo door en als we weer een hapje willen eten in de buurt zullen we zeker weer bij Lef aanschuiven!
itc .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellig restaurant. Goed ontvangst. Sfeervolle ruimte. Vriendelijke bediening. Ruimte tussen voor- en hoofdgerecht was prima. Daarna verliep het wat rommelig, met langere wachttijden. Er werd netjes excuses voor gemaakt. Kok kwam zelf het nagerecht brengen. Ook de rekening liet wat lang op zich wachten. Maar we hebben ook ontzettend gelachen. Dus het is ze vergeven. Bedankt voor deze culinaire avond met onze vrienden.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Eten viel behoorlijk tegen, bediening was heel vriendelijk. Leuk geprobeerd, maar niets voor ons.
Ook behoorlijk prijzig i.v.m. Andere ah actie restaurants
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Afgelopen vrijdag weer eens lekker gegeten bij LEF.
Mijn trouwe start was weer een heerlijke Gin Tonic, perfect.
De Chef carte blanche gegeven wat weer zeer goed uitpakte. Bij elk gerecht werd natuurlijk weer een perfect wijntje geserveerd. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker van de nieuwe kaart genieten.
margaret V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten bij LEF in Elst.
Wij hebben ons dit keer laten verrassen door de chef, hetgeen resulteerde in vijf uitstekende gangen, mooie combinaties en volle smaken. Top!
Bij het uitstekende menu een wijnarrangement gekozen, welke door de gastvrouw met passie aan ons is uitgelegd waardoor alle gerechten samen het culinaire genot compleet maakte.
Bediening uiterst correct en vriendelijk. Kortom, een heerlijke avond !.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Hier gegeten met de AH restaurant actie. Weinig keus, wel met bijbetaling van de "gewone" menulijst. Heel rumoerig , tafels dicht bij elkaar. In eerste instantie een tafeltje vlak bij de uitgang en op n halve meter afstand van andere gasten, kregen na overleg een ander tafeltje. Duurt lang voor de bediening aan je tafel komt. Eten was goed maar voor ons geen reden om nog eens terug te komen.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Geweldige avond gehad bij LEF in Elst. Gerechten waren heerlijk van smaak en mooi gepresenteerd. Bediening is heel vriendelijk en kundig. We kozen voor bijpassende wijnen bij het menu en die waren ook erg lekker. De onlangs vernieuwde inrichting is sfeervol en het was gezellig druk in de zaak. Wij komen zeker nog eens terug!
wouterdevries1985 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij LEF. De bediening en service was uitstekend. Het menu bood voldoende keuze en het was ook mogelijk een a la carte gerecht te kiezen. We waren met z'n drieën en kregen alledrie korting. In het restaurant voelden we ons op het gemak en door de relaxte sfeer was de avond zo weer om. We komen zeker een keer terug om al het andere lekkers te proeven.
wim1.kuipers .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het was vanaf het begin tot het einde een fijne verrassing voor al onze smaakpapillen. Ze kwamen allemaal aan hun trekken. LEF zullen we vaker voor een dinertje bezoeken.