LEF Elst

Halve Morgen 9 6662 DG Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant LEF Elst

Ambachtelijke gerechten met LEF

Chefkok Leon en gastvrouw Femke zijn in het bruisende Elst neergestreken nadat zij een aantal jaren in het buitenland verbleven om hun culinaire ervaring uit te breiden. Samen met hun jonge team staan zij voor je klaar om je te laten genieten in het onlangs vernieuwde restaurant. Op de lunchkaart vindt je sandwiches van huisgebakken brood, frisse salades en warme gerechten. De dinerkaart, die 3-wekelijks wisselt, is gevuld met gerechten uit de Frans-Mediterane keuken met soms een Aziatische twist. Alles wordt ambachtelijk bereid met zoveel mogelijk lokale producten. Ook wijnliefhebbers komen aan bod, er zijn vele wijnen per glas te bestellen en de wijnkaart wisselt regelmatig. Tot ziens in Elst!

Meer informatie over restaurant LEF Elst

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant LEF Elst

mmeelen .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Tussen de gerechten door hebben we bijna bij elk gerecht 3 kwartier moeten wachten. Alleen het toetje was er redelijk snel. het lijkt erop da als het restaurant vol zit men de hoeveelheid in de keuken niet aan kan. jammer want het eten is prima.
Elise W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lef heeft een mooie menukaart opgesteld voor de AH-actie met veel keus. Wij hadden allemaal verschillende voor- en hoofdgerechten en alles was heerlijk. Ook de desserts zijn lekker. Echt een aanrader.
(Tip voor Lef. Zorg voor het goed afregelen van het koffieapparaat. De cappuchino is niet warm genoeg)
Mariekevo .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hadden het menu dat hoorde bij de AH restaurantactie. Dit was een prima menu met vrij veel keuze. Ook konden we kiezen voor een extra Green Egg menu, voor een kleine meerprijs. Onze voorgerechten waren er vrij snel en heel erg lekker. We hadden allebei hetzelfde hoofdgerecht, maar we kregen allebei een ander gerecht. Kan gebeuren natuurlijk, en we kregen vrij snel wat we wel hadden besteld. Ook dit was lekker. Het toetje viel voor ons allebei (weer hetzelfde) wat tegen. Het huisgemaakte ijs is echter echt heerlijk. Toen we aangaven dat we het niet zo lekker vonden, maar het ijs wel, kregen we bij de thee een extra bolletje ijs, heel attent! De bediening is vriendelijk en het restaurant heeft een redelijk moderne uitstraling.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Redelijk goed gegeten en goede bediening en ontvangst. Wij gaan veel uit eten en dan wordt je kritisch .Je gaat vergelijken en dan zouden wij er niet voor een tweede keer gaan eten. Er zijn voor dat geld restaurants waar je lekkerder eet. Als cijfer zou ik ze een 7 geven dus toch ruim voldoende.
Marga S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij zijn hier meerdere keren geweest en opnieuw is het ons heel goed bevallen. De gerechten worden zeer mooi gepresenteerd en smaken echt in een woord voortreffelijk. Ga zo door! Echt een aanrader voor iedereen die hier nog nooit geweest is. Marga
wilmasiccama .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Neutrale, weinigzeggende gerechtjes. Alles vrij snel achter elkaar geserveerd gekregen. Wel attente sommelier: goede uitleg over de wijn & van te voren slokje hiervan kunnen proeven.
theavanoostveen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We maakten gebruik van de AH actie, maar konden dat naar eigen believe uitbreiden of aanpassen. Alles zag er smaakvol uit.
M. T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Ik vond het bij binnenkomst groter dan ik verwacht had. Leuke ontvangst en gezellige drukte. Het eten was lekker maar voor ons niet echt voor erg vaak herhaalbaar. Het is niet onze soort keuken. terwijl alle gerechten lekker en smaakvol waren. Ik persoonljk vond het wel storend dat er heel vaak werd gevraagd of je nog drinken wilde. We vroegen ons af waarom het restaurand Lef heet is dat omdat het gerechten zijn met Lef?
M D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wat wij enorm op prijs stellen is dat bij alle geserveerde gerechten uitleg gegeven wordt wat het is! ook een
compliment aan de eigenaars zij werken beide hard mee en dat merk je als consument.
Alles is bespreekbaar en er wordt altijd naar een oplossing gezocht, met een lach, de gastvrijheid, moodmaker,
en vriendelijkheid in een zeer schoon restaurant, heerlijk!!!

M. De Wolff
jolo62510 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst vlotte aardige bediening,lekker gegeten.Aanrader.............. ...... ......... ........ ....
........................ ..............
Siza V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Leek eerder op een mini warme maaltijd ipv een lunch. Speciaal samengestelde lunchkaart voor de AH restaurantactie. Smaak viel tegen. We kwamen voor een lunch niet voor warm eten.
Niesje H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Gezellig, hartelijk, gul en heerlijk zijn steekwoorden voor LEF. Heel veel méér maar nix minder! Wij hebben genoten van de, met zorg bereide, lunch. Een echte aanrader voor als je culinair wilt genieten. Wij gaan binnenkort in ieder geval terug voor het diner :-)
Cin H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Hip,Modern,huiselijke uitstraling,
Het eten was echt heerlijk,vriendelijke en goede bediening,
Creatief koken met liefde noemen ze dat!
Een echte aanrader!
prinsjes .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prima restaurant, met vriendelijke en attente bediening. Kwaliteit eten uitstekend. We hebben het zeer naar ons zin gehad.
klompwij .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben hier geluncht.Vriendelijke ontvangst, gezellig terras, heerlijk gegeten. Geen lange wachttijden. Voor herhaling vatbaar.
William E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
wij hebben gezegd dat wij de tomatensoep te pittig vonden. Op deze feedback is adequaat gereageerd. Prestige service en rustige sfeer.
Daniël ..
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Bijzonder eten voor een redelijke prijs ivm Groupon. De voorgerechten (ham en rilette van forel) waren zeer goed, mooie combinaties en prima porties. Het hoofdgerecht (parelhoenfilet) was lekker, maar niet bijzonder. Erg jammer dat er geen garnituur bij werd geserveerd, hierdoor was het hoofdgerecht zeker te weinig.
Het nagerecht (perzik uit de oven) was ook lekker, lekker huisgemaakt ijs en een mooie combinatie.
Het duurde wel erg lang voordat wij het brood kregen en het voorgerecht, daarna ging het gelukkig wat sneller. Het restaurant vonden wij niet echt sfeer hebben, wel comfortabele stoelen.
Conclusie: voor de normale prijs zouden wij hier zeker niet gaan eten, voor een gereduceerd tarief (Groupon, Social Deal, AH etc.) is het eten wel erg goed, alleen was de ontbrekende garnituur bij het hoofdgerecht een gemiste kans van LEF.
mmeelen .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Voor de tweede keer terug tijdens de actie en er waren nieuwe gerechten aan de kaart toegevoegd. Alles was weer bijzonder goed. Fijn restaurant.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Ons dinertje is een heerlijke ervaring geweest. De gerechten waren prachtig opgemaakt en van een fijne kwaliteit. We hebben genoten van de mooie combinaties die ons werden voorgeschoteld. De keuze van de gerechten was prima. We komen graag nog een keer terug, mogelijk samen met anderen, om nog eens te genieten.
Wienanda D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening. Het was behoorlijk druk, maar we hoefden nooit lang te wachten. Kosten voor het AH-spaaractie menu waren van tevoren niet echt duidelijk, en het bleek nog vrij prijzig, maar alles in aanmerking genomen was het het geld zeker waard!