LEF Elst

Halve Morgen 9 6662 DG Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Over restaurant LEF Elst

Huisgemaakt brood in Elst

Nadat de eigenaren Leon en Femke een aantal jaar in het buitenland gebivakkeerd hebben om hun culinaire ervaring uit te breiden, hebben zij LEF numero twee opgericht in Elst. Zeker de lunch is hier een aanrader, vanwege het overheerlijke huisgebakken brood dat ze gebruiken voor de grandioze sandwiches. De dinerkaart, die 3-wekelijks wisselt, is gevuld met originele gerechten en vraag ook zeker aan de alleraardigste sommelier voor een uitleg bij de heerlijke wijn. Geniet!

Meer informatie over restaurant LEF Elst

Aemberends .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was kwalitatief goed. Service was wat langzaam maar wel erg vriendelijk. Wij kregen het voor en hoofdgerecht erg snel achter elkaar waardoor het wat te veel was. Toen de serveerster dit zag werd er een drankje van de rekening gehaald...super service. De volgende keer geven wij aan dat we er wat meer tijd tussen willen hebben. Zeker nog eens langs.
H-Slot .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was goed maar zonder de AH-restaurantactie te duur voor wat er geboden werd.
De bediening had vanavond wat problemen door ziekte maar daarvoor hebben ze zich geëxcuseerd.
Voor een goede beoordeling zouden we nog eens moeten gaan op een niet zo drukke avond en met voltallig ingewerkt personeel.
Tersteegster .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellig gegeten met familie. Akoestiek is oorverdovend, waardoor je zelf hard moet praten om t te overstemmen. Voorgerecht herfsalade was prima. Hoofdgerecht redelijk. Groenten overgaar. Welke volgens chef toch enkel geblancheerd waren...
Leuk om te proberen met AH actie. Niet voor herhaling vatbaar
Marian C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten tgv 25 jarig huwelijk en 80 st verjaardag (o)pa. Gezellig gezeten, goed een vriendelijke bediening! Kortom; aanrader. Komen zeker terug!!
J.zwartkruis .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het was druk en daardoor erg rumoerig, een normaal gesprek kon je niet voeren...de tafels stonden ook wel erg dicht op elkaar. Het voor- en nagerecht waren heerlijk, het hoofdgerecht was erg zout, maar er werd ons eventueel wat anders aangeboden.
De bediening was perfect.
Bgrimes .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant Lef. We namen het verrassings menu met voor af mooi gerecht met gerookte zalm. Hoofdgerecht kalfs sukade met morilles saus ( super lekker)! Daarna een dessert met mango en ananas sorbet. We hebben genoten en we komen zeker terug!
Froggie .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij vonden het hoofdgerecht, de rode mul, niet zo geweldig! En zeker niet verrassend.
Verder waren we heel tevreden!
Prima wijn en vriendelijke bediening.
Julia M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op 5 november gebruik gemaakt van een lunch. De gerechten waren zeer smaakvol, vers en uitermate goed bereid. Doorgaans vind ik salades in tenten maar weinig inspirerend en gevuld. Hier heb ik echt genoten van de diverse ingredienten. Voorts vind ik dat de gastvrouw heel goed naar mij heeft geluisterd vwb mijn wens om geen rauwe uiensoorten te willen. Bij twijfel kwam zij met mij afstemmen en droeg zij zelf alternatieven aan. Dat kan ik enorm waarderen. Hier word je serieus genomen. Hier is men blij met jou als klant en doen zij het voor jou. Ik kom hier zeker terug, alhoewel ik niet uit de buurt kom. Jullie zijn heel goed bezig. Ik kan alleen maar zeggen, blijf dit handhaven, dan blijf je je onderscheiden van de rest.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Eten was top! Bediening heel fijn. Toetjes, verrukkelijk! Stoelen beetje doorgezakt, schilderij zou minder fel lampje in moeten. Wij waren met 6 personen en we mochten ook zelf aangeven wanneer het nagerecht door mocht komen. Hier gaan we vaker heen, sterker nog, we hebben alweer gereserveerd :))
I-tje .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wezen dineren met de AH bonnen en zoals bij veel restaurants ook hier een speciaal menu voor samengesteld.
Voorgerecht was eenvoudig maar goed van kwaliteit en smaak. Hoofdgerecht was lekker en mooi opgemaakt. Hoeveelheid was goed maar op het randje. Dessert was matig. Had mijns inziens beter gekund en viel tegen in vergelijking met het hoofdgerecht. Locatie en inrichting buitengewoon sfeerloos en hier valt veel op te winnen. Personeel / eigenaar zijn vakmensen.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zijn afgelopen vrijdag avond de 28e wezen eten met mijn ouders. Nadat we de recensies hadden gelezen waren wij erg benieuwd, omdat er soms wel een zeer laag cijfer gegeven werd.
Wij vonden als fijnproever de gerechten zeer verfijnd en van hoge kwaliteit, service, bediening en inrichting waren ook zeer goed.
A S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Bij ontvangst vroegen we om een karaf water, echter, werd ons meteen verteld dat we er wel wat anders bij moesten bestellen. het water was in dit geval gratis en anders zouden ze failliet gaan. de manier waarop dit gezegd werd gaf een nare ondertoon aan ons etentje.
Ingeborg L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijke High tea gehad.
Appelkroost .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Samen met oud-collega's gegeten. Na de ontvangst kwam er een broodplankje met olijven van het huis. Dit was smakelijk.
Vooral was er een gemarineerde rundercarpaccio met oude kaas, truffelmayonaise en rucola, huisgerookte zalm met aardappelsalade, zoet-zure bietjes, appelchips en schuim van rode biet en Klassieke runder steak tartaar; met een gepocheerd ei en bieslookmayonaise. Deze waren smakelijk en mooi gepresenteerd.
Wanneer je wijn besteld krijg je zonder verder te vragen een glas wijn. Er wordt niet gevraagd wat voor wijn of een wijnkaart aangeboden, een gemiste kans.
Voor het hoofdgerecht bestelde iedereen de procureur van scharrelvarken met paddenstoelentaartjes, risottokoekjes en romige saus van morilles. Wat hierbij opmerkelijk was is dat de porties vlees heel erg varieerden in gewicht. De bijgerechten waren smakelijk maar waren niet zo warm.
Als dessert had ik een kaasplankje. Het waren redelijk gangbare kazen voor een kaasplank. Er was een lepelkaas bij en die was volledig van de lepel gelopen.
We kregen drie verschillende personeelsleden aan tafel voor de bediening die voor mijn gevoel onrustig en niet geïnteresseerd waren in alle gasten.
Geen ervaring op basis waarvan ik nog een keer terug zou gaan.