LEF Elst

Halve Morgen 9 6662 DG Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant LEF Elst

Chefkok Leon en gastvrouw Femke heten je welkom in het bruisende Elst. Samen met hun jonge team staan zij voor je klaar om je te laten genieten in het onlangs vernieuwde restaurant. De dinerkaart, die 3-wekelijks wisselt, is gevuld met gerechten uit de Frans-mediterrane keuken met soms een Aziatische twist. Alles wordt ambachtelijk bereid met zoveel mogelijk lokale producten. Ook wijnliefhebbers komen aan bod, er zijn vele wijnen per glas te bestellen en de wijnkaart wisselt regelmatig.

Meer informatie over restaurant LEF Elst

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant LEF Elst

Jet D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Omdat de afstand voor ons wat te ver is om nog eens terug te komen zoals beloofd hierbii een goede recensie.
En waarom? Omdat je bij dit restaurant heerlijk kan eten. Ze hebben verrassende combinaties die, zoals je op de borden ziet, met zorg zijn bereid. Het personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. De zaal is sfeervol ingericht. Kortom, een aanrader!
Jet D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Zoals beloofd, omdat de afstand voor ons wat te ver is om nog eens terug te komen, hierbij een goede recensie.
En waarom? Omdat je bij dit restaurant heerlijk kan eten. De menu's met zorg zijn bereid. De combinaties zijn verrassend en erg lekker, vriendelijk personeel dat er alles aan doet om het naar je zin te maken en het is sfeervol ingericht. Wij zaten aan een ronde tafel en hebben genoten.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Zeer goede prijs-kwaliteit. Fijn ook die gerechten van de Green egg, heerlijk! De porties zijn aan de grote kant, zeker niet karig. Vrij veel wijnen per glas, en lekker!
De inktvis, zeebaars en gamba’s van de Green egg hartstikke goed. De steak tartare was wel heel smeuïg fijn gepureerd, ik heb liever dat je het vlees nog echt terugziet. Die zou ik niet meer bestellen maar dat is persoonlijk.
Personeel ook dikke prima. Enige puntje is de akoestiek. En ik zou met liefde wat meer betalen als het vlees verantwoord was, er wordt niet gewerkt met lokale diervriendelijke boeren.
Maar: Al met al een aanrader.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Erg lekker gegeten, de porties waren precies goed. De parelhoender was erg mals en de koolvisfilet met risotto was ook ontzettend lekker. Voor een hoofdgerecht, wijn en koffie met iets lekkers na, was de prijs erg gunstig. Zeker een aanrader.
John D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Afgelopen week hier wéér wezen eten. Vriendelijk geholpen zoals altijd, goed personeel en grote porties. Echter werd de wijn niet ingeschonken aan tafel maar achter de bar, ook de uitleg over de wijnen ontbrak. Voorheen kreeg ik dit altijd netjes uitgelegd.. wellicht nieuw personeel.. ik weet het niet. Wederom toch een voldoende.
Sandra L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Voortreffelijk gegeten! Vriendelijke en vlotte bediening ook.
Eerder ook van een heerlijke lunch genoten op het gezellige terras.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Leuk restaurant in zijstraat winkelstraat. Gegaan voor viergangenmenu, vooraf heerlijke ham, tussengerecht Thaise viskoekjes, ook wel lekker maar textuur te fijn. Hoofdgerecht een complete misser. Een stuk (overigens heerlijk malse) sukade in een pannetje met enorm veel vocht. Gerecht en groente verzoop hierdoor onder een dikke laag vocht en kruidenboter. Erg jammer en hierover een opmerking gemaakt. Nagerecht een tiramisu en bolletje ijs, erg smaakvol. Prima gegeten, nette bediening, mooi zaak, jammer van het hoofdgerecht.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Na een telefoontje was een veganistisch diner geen enkel probleem. Prachtig verzorgd en heerlijk. Wij komen zeker terug!
Mariëlle H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige locatie met vriendelijk en bekwaam personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening verloopt vlot en zeker een aanrader om vaker te bezoeken.
Emily D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
het restaurant was erg vol en heel rumoerig. het personeel was vriendelijk. het voor- en hoofdgerecht waren veel te zout, waardoor je de smaken nauwelijks kon onderscheiden, en we misten groenten, 2 mini stukjes broccoli was alles. al met al een beetje teleurstellend.
ingridlive .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was allemaal top verzorgd
Echt een aanrader
We hadden de AH aktie
Er stond niet vermeld dat je een apart menu had
Wilde je iets van de kaart dan moest er bij betaald worden
Dat was jammer
Maar wat we gegeten hebben was zeer lekker
Misschien een tip om het toch te vermelden op de site
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Verrassend lekker gegeten onder genot van een prima toegelicht wijnarrangement in een gezellige omgeving. Wat wil je nog meer! Hier komen wij zeker nog een keer terug!
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel en weten wat zij serveren.
Hebben heerlijk gegeten en dus voor een ieder een echte aanrader.
LEF bedankt en ga zo door toppie.
Hanny L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij kwamen met de AH restaurant aktie. Hiervoor was een aparte kaart. Deze kon tegen bijbetaling worden uitgebreid. Mooie, verrassende lekkere gerechten met veel details, met zorg klaargemaakt en geserveerd.
Goede wijn en lekker biertje van de tap.
Mario C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met AH bon gaan eten in dit restaurant. Bij aankomst hoefde de AH niet te worden ingeleverd (konden we bewaren voor een volgende keer). De kwaliteit van het eten was bijzonder goed! Helaas viel de rekening uiteindelijk toch behoorlijk tegen. Op de rekening stond 2x AH menu vermeld, terwijl de AH actie duidelijk aangeeft dat het 2e menu gratis is!
A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De zaak moet het hebben dat denken wij van de mond tot mond reclame want van de straatkant heeft het pand niet veel uitstraling ingang klein je moet even zoeken om naar binnen te gaan , maar eten kun je er fantastisch en is zeker een een aanrader
brigitterutten .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben met vier personen gedineerd en gebruik gemaakt van de AH actie. De gerechten waren zeer smakelijk en mooi verzorgd. Alleen het gerecht met sukade vlees was een krappe portie, niet voor de gemiddelde eter. De prijs die normaal voor het driegangenmenu geldt vinden wij wel aan de hoge kant. De sfeer was gezellig en wij kregen goede uitleg over de gerechten. Ook voldoende keuze voor vegetariërs. Wij zullen zeker nog eens gaan eten bij LEF. Op de lijst van restaurants met de AH korting vinden wij dit het beste restaurant tot nu toe!
Xander B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een geweldig leuk restaurant met verschillende "hoekjes" en sfeerplekken waar je kunt zitten. De gerechten waren prima! Mooie kaart. Een restaurant als dit zou het geweldig doen in Maastricht waar toprestauratie een fenomeen is.
Meike K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mijn vriend en ik hebben lekker gegeten en zijn erg te spreken over de service. Er zijn goede vegetarische gerechten. Wij hebben genoten. Onze complimenten!
FamilievandePol .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Informeel leuke sfeer, mochten zelf een tafel kiezen en hebben een 4 pers. tafel genomen omdat de nog beschikbare 2 pers. tafels waar we lang liepen niet echt ''gezellig'' gesitueerd stonden. Verwacht geen hoogstaande en deskundige uitleg bij het serveren van de gerechten, maar geniet van goed eten en een enthousiaste sommelier die van relatief eenvoudige wijnen een feestje maakt.