LEF Elst

Halve Morgen 9 6662 DG Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant LEF Elst

Huisgemaakt brood in Elst

Nadat de eigenaren Leon en Femke een aantal jaar in het buitenland gebivakkeerd hebben om hun culinaire ervaring uit te breiden, hebben zij LEF numero twee opgericht in Elst. Zeker de lunch is hier een aanrader, vanwege het overheerlijke huisgebakken brood dat ze gebruiken voor de grandioze sandwiches. De dinerkaart, die 3-wekelijks wisselt, is gevuld met originele gerechten en vraag ook zeker aan de alleraardigste sommelier voor een uitleg bij de heerlijke wijn. Geniet!

Meer informatie over restaurant LEF Elst

Dinsdag t/m Zondag
Vrijdag t/m Zondag

faasse .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Een verrassing bij binnenkomst: mooie nieuwe stoelen en tafels! De stoelen zitten goed en de ronde tafels staan erg leuk. Het was lekker druk, maar we werden hartelijk ontvangen en kregen een fijne ruime tafel met een plaats voor de hond, die altijd welkom is. We hebben weer super lekker gegeten en heerlijke wijn gedronken. Verrukkelijke ribeye van de Green Egg barbecue met een kruidenboter met eekhoorntjesbrood: om je vingers bij af te likken!! Ook de gebakken griet was perfect met een mooie hollandaisesaus. De herten biefstuk was heel mooi gegaard en met een heerlijke wildsaus. Lekkere bijgerechten zoals gegrilde roseval aardappeltjes, groenten, zoete aardappeltjes en pastinaak: wat een smaken! Wat een meesterlijke keuken! En bediening natuurlijk: zo gastvrij en vriendelijk, zonder capsones. We voelen ons echt welkom. De frites die we extra vroegen waren heerlijk met zelfgemaakte mayonaise, wat altijd een teken van kwaliteit is. Ik nam geen nagerecht, maar kreeg toch een proeverijtje 'van de zaak': te gek! Kortom: een feestje om hier te zijn!
j.nijhuis3 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol ingericht restaurant met ontzettend vriendelijke en deskundig personeel. Echt een aanrader voor een gezellige avond.
P W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Geweldig geluncht, vooral de vissoepen de tomaten soep was perfect en een aanrader, ontzettende leuke gastrouw, die alle tijd voor je nam, een aanrader.
telegirl .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Super goed ,heerlijk gegeten de bediening was erg vriendelijk en gastvrij echt een aanrader om te gaan eten .

Wij komen zeker nog eens terug
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Net ingerichte zaak met vriendelijke bediening. Wij misten alleen een beetje LEF in de gerechten, er zaten geen smaken bij die er uit sprongen.
Jannie S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke attente bediening. Enige minpuntje vonden wij de garderobe. Simpele haakjes aan de muur passen niet bij de kwaliteit (en prijs) van het eten.....
PKC .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor ons de eerste keer, wat een leuk restaurant! We waren van de AH akie....het was geweldig maar 3 gangen vond ik geen €39,95 waard ( Originele prijs zonder bon) dat is dan wel een min punt.
Maar het smaak was fantastich, maar 1 krieltje welgeteld en 7 harcotferts en 1 peul is wel heel weinig garniteur.....
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
heel vriendelijk personeel leuke bediening lekker eten vooraf, hoofdgerecht nagerecht was allemaal heel lekker. gaan we vast nog eens doen.
lfmvandenbroek .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was een drukke avond, waardoor de zwarte brigade hard moest lopen en dus niet veel tijd hadden om een praatje te maken. Desalniettemin waren ze alle drie aardig en beleefd. Wij hebben het menu van de restaurantweek gegeten met daarbij een lekkere fles wijn. Met name de tomatensoep was heerlijk. De thermostaat van de verwarming had wel wat hoger gezet mogen worden. Het was frisjes binnen, maar de warme soep maakte veel goed.
tot .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Met gebruik making van de AH-actie , 2de menu gratis , hier met vrienden gegeten.
Ontvangst rommelig, jassen worden niet aangenomen .
Tafels in de serre staan erg dicht op elkaar.
Personeel niet erg enthousiast , beleefd maar niet meer dan dat.
Eten niet slecht maar prijs/kwaliteit verhouding niet juist naar onze mening.
Nog koffie en thee na het dessert, geen koekje-bonbonnetje erbij dat vonden we een gemis.
aemberends .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voor de tweede keer met zegelactie hier gegeten. Wederom goed. Met een kleine toeslag kun je van de normale kaart eten. Ik denk dan wel dat het kortingsmenu afgestemd is op de prijs.....
nel H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
wij hadden gereserveerd via de AH restaurantactie. daar hadden ze een menu op samengesteld en hier kon je van afwijken door (meerprijs) van de kaart te kiezen, wat wij ook gedaan hebben het eten was er zout, mijn man had een bijpassend wijnarrangement. ,maar nam geen toetje en kreeg dus ook geen dessertwijn terwijl die wel op de rekening stond, wel nam hij koffie met een likeur als afsluiting,en de likeur stond ook gewoon op de rekening.
al met al vielen ons de gerechten wat tegen , jammer we hadden er meer van voorgesteld
Mariposa C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Fantastisch gegeten! Eten was van top kwaliteit, genoten van de ambiance, de prettige bediening en de opmaak van de borden was ook een feest. Al met al een echte aanrader!
Nico S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Perfect. Bij leff restaurant is alles perfect. Geen lange wachttijden. Je kuntzelf aangeven of het sneller moet.
Maar wij zijn van het hele rustige.
Froggie .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goed gegeten met vrienden. De mogelijkheid om ook van de kaart tegen meerprijs een ander gerecht te kiezen , was prettig.
We hadden nl een ah aanbieding.
Wijn was ook goed.
Kortom een gezellige avond!
l1anne .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We werden goed ontvangen, Het restaurant had niet echt veel sfeer. Het personeel aan detafel was niet heel vriendelijk en legde ook niet uit wat we op ons bord hadden liggen. De vegetariërs onder ons hadden een bruin blokje op het bord waar niemand iets van kon maken. Het bleek pompoen te zijn.
Het eten was niet slecht, maar veel te duur en niet verfijnd genoeg voor wat je er voor moet betalen, zeker ten opzichte van andere restaurants met AH actie. Het dessert was wel erg lekker. We wilden nog een rondje koffie op het einde maar tafels afruimen was belangrijker.
hemc .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima restaurant, waar je heerlijk kunt eten. Mooie en gezellige aankleding en rustige omgeving met een nette bediening.
maacuplar C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De buitenkant zag er neit erg aanlokkelijk uit, Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en de zaak bleek groter dan verwacht. De inrichting was zeer sober maar voldoende ruimte. De bediening was zeer vriendelijk en hoffelijk. en het eten was geweldig. Deze laatste 2 maakte alles goed. dus voor herhaling vatbaar.
Corina D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bij LEF konden ze goedrekening houden met gluten- en lactose vrij zonder dat dit ten koste ging van de kwaliteit van de gerechten.
petra2cv .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen. De inrichting is vrij strak, zou van ons wat gezelliger-warmer mogen maar is een questie van smaak. Het AH menu was prima, genoeg keus uit lekkere gerechten maar er was ook best te praten over een verandering met een gerecht van de kaart, ze deden totaal niet moeilijk. Het eten was héérlijk vooral het toetje met het warme chocoladecakeje is een aanrader!