LEF Elst

Halve Morgen 9 6662 DG Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant LEF Elst

Chefkok Leon en gastvrouw Femke heten je welkom in het bruisende Elst. Samen met hun jonge team staan zij voor je klaar om je te laten genieten in het onlangs vernieuwde restaurant. De dinerkaart, die 3-wekelijks wisselt, is gevuld met gerechten uit de Frans-mediterrane keuken met soms een Aziatische twist. Alles wordt ambachtelijk bereid met zoveel mogelijk lokale producten. Ook wijnliefhebbers komen aan bod, er zijn vele wijnen per glas te bestellen en de wijnkaart wisselt regelmatig.

Meer informatie over restaurant LEF Elst

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant LEF Elst

Mariëlle H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige locatie met vriendelijk en bekwaam personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bediening verloopt vlot en zeker een aanrader om vaker te bezoeken.
Emily D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
het restaurant was erg vol en heel rumoerig. het personeel was vriendelijk. het voor- en hoofdgerecht waren veel te zout, waardoor je de smaken nauwelijks kon onderscheiden, en we misten groenten, 2 mini stukjes broccoli was alles. al met al een beetje teleurstellend.
ingridlive .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was allemaal top verzorgd
Echt een aanrader
We hadden de AH aktie
Er stond niet vermeld dat je een apart menu had
Wilde je iets van de kaart dan moest er bij betaald worden
Dat was jammer
Maar wat we gegeten hebben was zeer lekker
Misschien een tip om het toch te vermelden op de site
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Verrassend lekker gegeten onder genot van een prima toegelicht wijnarrangement in een gezellige omgeving. Wat wil je nog meer! Hier komen wij zeker nog een keer terug!
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel en weten wat zij serveren.
Hebben heerlijk gegeten en dus voor een ieder een echte aanrader.
LEF bedankt en ga zo door toppie.
Hanny L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij kwamen met de AH restaurant aktie. Hiervoor was een aparte kaart. Deze kon tegen bijbetaling worden uitgebreid. Mooie, verrassende lekkere gerechten met veel details, met zorg klaargemaakt en geserveerd.
Goede wijn en lekker biertje van de tap.
Mario C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Met AH bon gaan eten in dit restaurant. Bij aankomst hoefde de AH niet te worden ingeleverd (konden we bewaren voor een volgende keer). De kwaliteit van het eten was bijzonder goed! Helaas viel de rekening uiteindelijk toch behoorlijk tegen. Op de rekening stond 2x AH menu vermeld, terwijl de AH actie duidelijk aangeeft dat het 2e menu gratis is!
brigitterutten .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben met vier personen gedineerd en gebruik gemaakt van de AH actie. De gerechten waren zeer smakelijk en mooi verzorgd. Alleen het gerecht met sukade vlees was een krappe portie, niet voor de gemiddelde eter. De prijs die normaal voor het driegangenmenu geldt vinden wij wel aan de hoge kant. De sfeer was gezellig en wij kregen goede uitleg over de gerechten. Ook voldoende keuze voor vegetariërs. Wij zullen zeker nog eens gaan eten bij LEF. Op de lijst van restaurants met de AH korting vinden wij dit het beste restaurant tot nu toe!
A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De zaak moet het hebben dat denken wij van de mond tot mond reclame want van de straatkant heeft het pand niet veel uitstraling ingang klein je moet even zoeken om naar binnen te gaan , maar eten kun je er fantastisch en is zeker een een aanrader
krak .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Ontvangst was op zich goed. Wat erg irritant was, is dat de kok bij elke gang bij het tafeltje naast ons uitgebreid en luidkeels kwam kleppen en ons totaal negeerde. Het eten was redelijk. Voor de prijs (39,50 voor een drie-gangen menu) verwacht ik betere kwaliteit. Normaal kost een drie-gangen menu 31,50 of 34,50. Bij navraag werd ons verteld, dat de kosten van de iens-actie (2,50 p/p) aan de klant doorberekend werd. Voor meer keuze van de kaart werd een meerprijs berekend. (4,00 voor-, 8,00 hoofd- en 2,50 nagerecht). Al met al viel de prijs/kwaliteit verhouding tegen. Wij hoefden de AH-zegels niet in te leveren. Die mochten we opnieuw gebruiken in hun restaurant tot eind van het jaar. Dat zullen wij niet snel doen.
XanderBakker .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Een geweldig leuk restaurant met verschillende "hoekjes" en sfeerplekken waar je kunt zitten. De gerechten waren prima! Mooie kaart. Een restaurant als dit zou het geweldig doen in Maastricht waar toprestauratie een fenomeen is.
Meike K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mijn vriend en ik hebben lekker gegeten en zijn erg te spreken over de service. Er zijn goede vegetarische gerechten. Wij hebben genoten. Onze complimenten!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten met AH actie . Erg prettig is de mogelijkheid tot combineren, tegen bijbetaling, met gewone kaart!
Kom zeker nog eens terug!!
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Maakte gebruik v.d. AHactie maar de verrekening 3x€19,50 t.w. 3 personen met een AH kaart is mij niet duidelijk kunnen maken.
Regina Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Leuk speciaal ah menu, maar ook keuze uit sommige gerechten van de kaart.
Mooie prijs/kwaliteit verhouding.
Zeker aanrader om dit te proberen!
Marisca Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Dit restaurant zit een beetje uit onze normale route in Elst, waardoor we er nog nooit geweest waren en dat is zonde want je eet er heerlijk! We aten het keuzemenu van de AH-actie en vooral de hoofdgerechten waren uitstekend bereid. Ook onze kinderen van 6, 8 en 9 jaar oud aten een hoofdgerecht en aten hun borden nagenoeg leeg. De procureur in een kaaskorst was heerlijk mals en over het parelhoen hoorde ik ook lovende woorden.
De desserts en service (een extra drankje van de zaak omdat de kinderen het voorgerecht hadden overgeslagen) waren ook super. Wij komen zeker nog eens terug!
mmeelen .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Tussen de gerechten door hebben we bijna bij elk gerecht 3 kwartier moeten wachten. Alleen het toetje was er redelijk snel. het lijkt erop da als het restaurant vol zit men de hoeveelheid in de keuken niet aan kan. jammer want het eten is prima.
Elise W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lef heeft een mooie menukaart opgesteld voor de AH-actie met veel keus. Wij hadden allemaal verschillende voor- en hoofdgerechten en alles was heerlijk. Ook de desserts zijn lekker. Echt een aanrader.
(Tip voor Lef. Zorg voor het goed afregelen van het koffieapparaat. De cappuchino is niet warm genoeg)
Mariekevo .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hadden het menu dat hoorde bij de AH restaurantactie. Dit was een prima menu met vrij veel keuze. Ook konden we kiezen voor een extra Green Egg menu, voor een kleine meerprijs. Onze voorgerechten waren er vrij snel en heel erg lekker. We hadden allebei hetzelfde hoofdgerecht, maar we kregen allebei een ander gerecht. Kan gebeuren natuurlijk, en we kregen vrij snel wat we wel hadden besteld. Ook dit was lekker. Het toetje viel voor ons allebei (weer hetzelfde) wat tegen. Het huisgemaakte ijs is echter echt heerlijk. Toen we aangaven dat we het niet zo lekker vonden, maar het ijs wel, kregen we bij de thee een extra bolletje ijs, heel attent! De bediening is vriendelijk en het restaurant heeft een redelijk moderne uitstraling.
hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Redelijk goed gegeten en goede bediening en ontvangst. Wij gaan veel uit eten en dan wordt je kritisch .Je gaat vergelijken en dan zouden wij er niet voor een tweede keer gaan eten. Er zijn voor dat geld restaurants waar je lekkerder eet. Als cijfer zou ik ze een 7 geven dus toch ruim voldoende.