Leeuwarden Lounge

Korfmakersstraat 13 8911 LA Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Leeuwarden Lounge

Lounge in Leeuwarden

Een modern ingericht restaurant met een onmiskenbaar mystieke Midden-Oosterse sfeer. Laat jezelf vallen op de stijlvolle loungebanken en geniet van alle geuren en smaken. Leeuwarden Lounge bezorgt je een bijzondere avond met hemelse tapas. Sluit de avond af met een verse thee of een goed glas wijn. Er is ook keuze uit diverse shisha’s en een breed aanbod van bijzondere smaken. Zo sluit je een Oosterse avond echt goed af!

Meer informatie over restaurant Leeuwarden Lounge

Ja

Dinsdag t/m Zondag
- Bar 21:30 - 23:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Leeuwarden Lounge

Martin N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg gezellig, prima eten voor weinig geld. Waar vind je dat nog?
Diety R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was erg goed. uitleg wat we aten. We kregen ruim de tijd om te eten. Het werd niet in een hoog tempo geserveerd. Porties goed.
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Onze favoriete plek om lekker met de familie te chillen . Supervriendelijk ook naar kinderen toe .
Gister na de begrafenis van opa met ons hele gezin lekker na kunnen praten
I.M. S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vanavond voor 't eerst hier gegeten, lekker eten voor een goede prijs, gastheer was erg vriendelijk en legde veel uit over de tapas. Inrichting 1000 en 1 nacht achtig, niet mijn persoonlijke smaak. Maar wij komen zeker terug!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was prima! Voor herhaling vatbaar!
Ie M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We bestelden een 6 gangen menu. Na de 4de gang vertelde de ober dat dit de laatste was. De eigenaar erbij geroepen hij had vaag verhaal Het was zo druk dus hij de gangen samengevoegd of we dan niet genoeg gehad hadden. We mochten eventueel een van de 4 gangen nogeens bestellen.Bij het weggaan kon er geen groet meer vanaf. Jammer opzet is leuk eten is lekker maar wij komen niet meer terug.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Isabel H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening! Heerlijk eten ! Beter dan gewone tapas ....
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben hier vorig weekend heerlijk gegeten. Prijs/ kwaliteit en service is uitstekend. We komen hier zeker terug. Bedankt voor de gastvrijheid. :)
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Erg mooi restaurant, hier een geweldige avond gehad met heerlijke hapjes en super wijnen. Heel goede prijs kwaliteit verhouding.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij kozen het tapas-arrangement met 6 gangen tapas. We kregen hierbij een voorgerecht en daarna 3 rondes tapas. Het Grand Dessert (voor 2 personen) kwam pas een half uur na bestellen op tafel, de drankjes die we hierbij besteld hadden kwamen helemaal niet (Later nagevraagd, dit was vergeten). De avond begon goed, de sfeer was gezellig, geen last van andere gasten, vriendelijk personeel, het eten smaakte goed (fijn dat er meer dan voldoende vega opties waren!). Jammer dat de avond zo eindigde, op het eind leek het alsof er alleen nog maar aandacht was voor de grote groep voorin het restaurant. Al met al wel een zeer gezellige avond gehad.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wat een ontzettend leuke plek om te eten, we voelden ons meer dan welkom en de uitleg van de kaart en de werkwijze van de keuken was heel prettig. We hebben ontzettend genoten van het heerlijke eten en komen graag terug om nog meer te mogen proeven!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
We zijn erg positief verrast. Heerlijke gerechtjes, erg vriendelijke gastheer en heel sfeervol ingericht. Zeker een aanrader!
Kornelis D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Genoten!!
D F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik ben hier vandaag wezen eten met mijn vrouw, haar familie en 3 kinderen. We werden heel leuk en persoonlijk ontvangen door de eigenaar van het restaurant. Hij legde keurig en fijn uit wat we zouden krijgen en hoe het menu in elkaar zat. Ook gingen ze leuk met de kinderen om. Ze hadden er zelfs de plaats op aangepast. Het feit dat het een familiebedrijf is met recepten van o.a. zijn oma maakte het bijzonder. Wij zaten heerlijk in de lounchestoelen/banken. Het eten was verrassend en erg lekker. Leuk om eens iets anders te proberen. Ook het desser was om van te smullen. Wellicht is het slim om voor de jongste kinderen geen gehaktballetjes te bestellen bij het kindermenu. Deze zijn best pittig, zeker voor kinderen. Ook hier gaan ze goed mee om. We konden er zo een frikandel voor krijgen. We hebben een leuke/gezellige avond gehad en komen zeker nog eens terug.
hillie D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk tentje, prima bediening en geen gekke prijzen! de moeite waard voor als je een keer in de buurt bent, zeker als het zonnetje schijnt!
T V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk relaxed gegeten, daar staat " Lounge" dus voor, op de Afghaanse manier dus. Allemaal kleine gerechtjes
Dit was nieuw voor ons, maar erg lekker. We komen zeker terug
CKoopmans .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten met collega's. De meeste collega's waren hier nog nooit geweest maar iedereen was aangenaam verrast. Bij de reservering al leuk contact gehad met Tarek en ook tijdens de avond was hij enorm gastvrij en vertelde met veel enthousiasme over de gerechten van zijn moeder en oma. Het verhaal achter de gerechten maakt de beleving compleet. Wij komen snel weer!
Bibi1965 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben hier al een paar keer gegeten en steeds tot grote tevredenheid. De gerechten zijn heerlijk, sommige zijn Afghaans en sommige met een Turkse twist. Echt fijn eten. De ontvangst is prettig en je kunt (mits niet helemaal vol) ook kiezen hoe je gaat zitten, wat lager op een bank, of aan een gewoon tafeltje.
Wij komen graag weer.
Marion A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten in een relaxte omgeving. Ideaal voor een avondje ontspannen. Vooral oma,s gerecht is om te smullen.