Leeuwarden Lounge

Korfmakersstraat 13 8911 LA Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Leeuwarden Lounge

Lounge in Leeuwarden

Een modern ingericht restaurant met een onmiskenbaar mystieke Midden-Oosterse sfeer. Laat jezelf vallen op de stijlvolle loungebanken en geniet van alle geuren en smaken. Leeuwarden Lounge bezorgt je een bijzondere avond met hemelse tapas. Sluit de avond af met een verse thee of een goed glas wijn. Er is ook keuze uit diverse shisha’s en een breed aanbod van bijzondere smaken. Zo sluit je een Oosterse avond echt goed af!

Meer informatie over restaurant Leeuwarden Lounge

Ja

Dinsdag t/m Zondag
- Bar 21:30 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Leeuwarden Lounge

Henriëtte B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk eten, verassend en vol smaak! Erg vriendelijke bediening. Zij geven ook goede uitleg over de hapjes.
Fijne informele sfeer en verschillende vormen van "zitten".
Rene L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Superverrassend restaurant in Leeuwarden. Authentieke gerechten die bol staan van de smaak, heerlijk! Ook de gastvrijheid en de uitleg bij de gerechten maken dat je eerder het gevoel krijgt op visite te zijn, dan "gewoon" uit eten. Absolute aanrader,hier rij je voor om!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Lekkere diverse hapjes uit de Afghaanse keuken, ruim voldoende voor een complete maaltijd, bij elk gerechtje duidelijke en symphatieke uitleg. Advies: rustig aan eten met pauzes tussen de hapjes. Men kan zowel aan tafel zitten als op de loungebanken. Net wat je wil. Rustige en gezellige sfeer. Zou dit niet hebben opgezocht, maar door de AH restaurantactie een eet-ervaring rijker. Gewoon doen!
San D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was lekker, maar vond de rekening hoog gezien de hapjes die wij kregen. Wij waren er met de AH restaurant actie.
benitam1962 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten met ons tweeën. Genoten van de Afghaanse en Turkse keuken. Verse gerechten en lekker van smaak. Veel variatie. De bediening was uitstekend en ondanks de drukte, relaxed. Je waande je mede door de gastvrijheid in een andere cultuur. Zeker een aanrader.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was prima!! Mooie inrichting en met recht loungen. Lekkere Afghaanse tapas. Enige minpunten waren dat het wel veel gerechten met brood erbij waren en het was te weinig. Het was geen volwaardige maaltijd. Het was meer een proeverij dan een maaltijd. Dat was erg jammer. Wij denken dat dat komt omdat we met de AH actie kwamen eten.
Miep M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De tapas waren smakelijk en afwisselend. Alleen duurde het allemaal erg lang, we zijn er 4 uur geweest. Ontvangst en gastheer waren erg goed. We hebben wel een gezellige avond gehad.
Anja L.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Vriendelijke, persoonlijke bediening, door de drukte soms wat vergeetachtig. Heerlijke kleine gerechten. Sfeervolle ambiance.
Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Leeuwarden lounge echt een aanrader. Sfeervolle oosterse inrichting met goede golden oldies muziek.
Keuze is ruim. Lekker eten.
Wij hebben de bediening laten kiezen en dat is goed bevallen.
Bediening is geïnteresseerd en hij weet wat hij serveert.
Fijne relaxte avond,
Misschien volgende keer toch met een waterpijp afsluiten.

Tot ziens,
Stefan en Winy.
Shanthi K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Altijd lekker erg vriendelijk personeel alles lekker vers....erg gezellig!!
Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Met gezin, vier personen incl twee oudere kinderen, gegeten bij Leeuwarden Lounge in kader van AH actie. Op zeer smakelijke en sfeervolle wijze kennis gemaakt met typische gerechten uit de Afghaanse keuken in vier gangen. De uitleg en adviezen waren precies op maat gesneden en zeer informatief. Twee personen waren vegetarisch en twee niet; was geen enkel probleem.
Prettige sfeer en zeer vriendelijke bediening. Muziekkeuze, hoewel westers, past goed bij relaxte lougesfeer zonder zweverig te worden.
Zeer smakelijke en positieve ervaring, die smaakt naar meer!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heel fijn om hier te eten! Lekkere gerechten, goeie muziek op de achtergrond en vriendelijke bediening. De vier gangen waren precies genoeg. Aanrader!
P H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hartelijk ontvangst en prima uitleg bij de verschillende gerechten. Goed AH menu. We wilden graag buiten zitten en dat werd voor ons geregeld.
Ploegstra .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechtjes en voldoende te eten. 1 minpuntje: Bediening wist niet wat voor menu bij de ah actie hoorde. We liepen bijna ons heerlijke dessert mis. Verder was alles uitstekend! We gaan zeker op herhaling.
scholkist .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prima mix van allerlei afghaanse hapjes. Aardige bediening en er werd goed rekening gehouden met allergieen. Wij hadden 1 persoon met koemelk allergie en 1 persoon met noten allergie en dat was geen probleem.
Symen abe H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Super relaxed gegeten!
Renie Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op een heerlijke zomerse dag buiten gezeten. Service was goed, we kregen uitleg bij alle gerechten. Jammer dat er zo weinig mensen waren.
Nynke N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was overheerlijk, veel variatie en alles was even lekker. Vooral het recept van oma: de korma zardak is overheerlijk ( helaas geheim familierecept). De bediening is zeer vriendelijk en weet je echt in de watten te leggen voor een letterlijk heerlijk avondje uit, waar mijn moeder van bijna 90 jaar ook zeer van heeft genoten.
H W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Opvallend en eigenzinnig decor dat ons goed beviel. Bediening was vriendelijk en het tapassysteem werkt erg goed - je bestelt een paar gerechtjes en als je meer wilt kun je daarna gemakkelijk bijbestellen. Het eten zelf was smakelijk.
Paar kritiekpunten: na een 2e keer bestellen van de (lekkere) gamba's bleek die 2e ronde ongepelde gamba's te bevatten. Bij navraag bleek dat de gepelde gamba's op waren geraakt en men dus over was gestapt op ongepelde. Een mix van gepelde en ongepelde gamba's (zonder mogelijkheid om de vingers goed schoon te krijgen) was het gevolg en dat was onaangenaam. Daarnaast nestelden zich in de loop van de avond enkele heren in de hoek met wat lage banken om daar vervolgens waterpijp te gaan roken. Ons is verzekerd dat de rook die daarbij ontstond geen schadelijke stoffen bevatte (nicotine en dergelijke) maar we vonden het desondanks onplezierig.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Was gezellig, goed, leuke sfeer en inrichting en heerlijk gegeten! Echt een aanrader...en kom zeker nog eens terug!! Bediening was ook prima alle gerechten werden goed uitgelegd!