Leeuwarden Lounge

Korfmakersstraat 13 8911 LA Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Leeuwarden Lounge

Lounge in Leeuwarden

Een modern ingericht restaurant met een onmiskenbaar mystieke Midden-Oosterse sfeer. Laat jezelf vallen op de stijlvolle loungebanken en geniet van alle geuren en smaken. Leeuwarden Lounge bezorgt je een bijzondere avond met hemelse tapas. Sluit de avond af met een verse thee of een goed glas wijn. Er is ook keuze uit diverse shisha’s en een breed aanbod van bijzondere smaken. Zo sluit je een Oosterse avond echt goed af!

Meer informatie over restaurant Leeuwarden Lounge

Ja

Dinsdag t/m Zondag
- Bar 21:30 - 23:30

• MasterCard , Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Symen abe H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Super relaxed gegeten!
Renie Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op een heerlijke zomerse dag buiten gezeten. Service was goed, we kregen uitleg bij alle gerechten. Jammer dat er zo weinig mensen waren.
Nynke N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was overheerlijk, veel variatie en alles was even lekker. Vooral het recept van oma: de korma zardak is overheerlijk ( helaas geheim familierecept). De bediening is zeer vriendelijk en weet je echt in de watten te leggen voor een letterlijk heerlijk avondje uit, waar mijn moeder van bijna 90 jaar ook zeer van heeft genoten.
H W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Opvallend en eigenzinnig decor dat ons goed beviel. Bediening was vriendelijk en het tapassysteem werkt erg goed - je bestelt een paar gerechtjes en als je meer wilt kun je daarna gemakkelijk bijbestellen. Het eten zelf was smakelijk.
Paar kritiekpunten: na een 2e keer bestellen van de (lekkere) gamba's bleek die 2e ronde ongepelde gamba's te bevatten. Bij navraag bleek dat de gepelde gamba's op waren geraakt en men dus over was gestapt op ongepelde. Een mix van gepelde en ongepelde gamba's (zonder mogelijkheid om de vingers goed schoon te krijgen) was het gevolg en dat was onaangenaam. Daarnaast nestelden zich in de loop van de avond enkele heren in de hoek met wat lage banken om daar vervolgens waterpijp te gaan roken. Ons is verzekerd dat de rook die daarbij ontstond geen schadelijke stoffen bevatte (nicotine en dergelijke) maar we vonden het desondanks onplezierig.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Was gezellig, goed, leuke sfeer en inrichting en heerlijk gegeten! Echt een aanrader...en kom zeker nog eens terug!! Bediening was ook prima alle gerechten werden goed uitgelegd!
kave V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Verrassend leuk interieur, zie je niet zo aan de buitenkant. Superleuke enthousiaste en toegewijde bediening en prima keuken. Genoeg redenen om nog ns terug te komen.
Mariska N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Eten was echt
lekker. Weer eens wat anders. Bediening was zeer vriendelijk.
klinkenberg78 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Verrassend in alle vormen, smaken en gerechten. We waren met 9 personen en iedereen had voortreffelijk gegeten. Een leuke en spontane bediening in een relaxte sfeer. Hier niet gaan eten is een gemiste kans. Leve de Afghaanse tapas. Subliem.
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Goede en vriendelijke bediening (Daan). Bij elk gerecht leuke informatie over wat je eet. Vernieuwende en erg lekkere smaken.
Het interieur kan nog wel wat aandacht gebruiken, maar het eten en de bediening maakten dat goed.
Fokke Jan P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gastvrij ontvangst in een gezellige ingericht restaurant. Onze keuze was een heerlijk combo menu met een grote diversiteit aan smaken. 6 gangen met gevarieerde vegatarische hapjes en met vlees. De enige kantekening is de huiswijn (rood), erg zoet en weinig alternatieven. De eigenaar heeft overigens enorm zijn best gedaan om een andere wijn te vinden die wat steviger of voller van smaak was.

Zeker een
C. V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst, goede service, prima kwaliteit eten. Een aanrader.
Floor M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Een bijzondere ervaring. Heel relaxt van oosterse tapas genieten, terwijl de gastvrouw uitlegt wat voor eten je op je bordje krijgt. Wij lieten ons verrassen met het eten en bijna alles was lekker. Goede kruiden, maar wel toegankelijk voor een ieder. De service was top: de gastvrouw kwam iedere keer precies op het juiste moment. Verder werd steeds gevraagd of we al de volgende gang wilden of nog even wilden wachten. Dat is een fijne extra. Al met al heerlijk gegeten, maar wellicht niet de plek waar je heel romantisch gaat zitten.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ik was onlangs geweest met mijn vrouw voor een weekendje Leeuwarden en we hebben geweldig genoten. Lekker door de stad gewandeld en via IENS kwamen we bij Leeuwarden Lounge terecht. We hoefden niet te reserveren en konden gelijk plaatsnemen. We waren welkom ontvangen door een zeer gastvrije heer Tarik. Het eten was super. We lieten ons verrassen door de chef en bestelden een 7-gangen menu, met o.a. worteltapanade, koude tapas, aubergine en wat erg lekker was Mantou. Achteraf lekker het eten weggedronken met een rode huiswijntje. Al met al, een goede einde van een zeer geslaagd weekendje weg in eigen land.
Jannie de Leeuw D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
We waren met z'n 4en en hebben voor 4 personen arrangementen besteld. Er waren nog een tafeltje met drie en 1 met 2 personen, rustig dus. Het eten was lekker maar alle vier hadden erna en 's nachts erge dorst en 1 persoon had de volgende ochtend last van de buik. Wel eens leuk om Spaans te eten, ook traditionele gerechten, maar niet nog een keer.
Hayeda A.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wij zeer gastvrij ontvangen. We hadden gereserveerd voor 2 maar uiteindelijk 4 geworden geen probleem bij ontvangst. we hebben heerlijk gegeten van heerlijk Afghaanse / Perzisch gerechten (enorm verrassend lekker) alles was zo goed op smaak, de gerechten waren echt heerlijk ik weet de namen niet meer maar nooit bij een ander Afghaanse restaurant gegeten. Alles was top!

Wij komen zeker terug met familie om hun ook lekker te laten genieten bij Leeuwarden Lounge! We zijn heel blij dat we dit restaurant hebben ontdekt dankzij goede de recensies. ik raad iedereen Leeuwarden Lounge dan ook aan!
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben gisteravond gebeld en twee mixed tapas besteld en thuis opgegeten. Binnen het uur tussen bellen en kunnen opeten. Een variatie van overheerlijke verse gerechten. Je proeft de versheid van de ingrediënten en de volle smaak. Heerlijk!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Blij verrast, wij komen zeker terug!!
Door AH actie hier terechtgekomen. Toen we binnen kwamen zagen we vele loungebanken/stoelen in Oosterse sferen, wat gezellig! We kregen een 5 gangen verrassings tapas menu, wat ontzettend lekker en bijzonder! De wijn smaakte ook goed. De gastheer (Afghaans) en personeel zijn erg aardig en geven heel goede uitleg over de hapjes. Na afloop kregen wij de AH kaarten weer mee met de mededeling dat we binnenkort een keer terug mogen komen met de kaarten en dat de aanbieding dan weer geldt! Dit gaan wij zeker doen want onze nieuwsgierigheid naar de rest van de kaart is gewekt!
Ilse F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
we hadden 1 uur gewacht alvorens we het eerste gerecht kregen! Er zou een gratis rondje drankjes aangeboden worden....bij afrekening is dit niet meer verrekend.....had dit niet meegekregen helaas....voor de rest was ambiance oké....wellicht kan dit een eerst volgende x alsnog worden verrekend?!
GSoft .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima sfeer, personeel is helemaal ok, en wat belangrijker is, ook het eten is uiterst smakelijk ! We hebben een mooie avond gehad, mede dankzij de bijzondere muziekkeuze (gevarieerd en geen platte verzameling van hitjes uit heden en verleden). Kortom, wij waren er blij mee. Dit keer voor het eerst door de AH actie, maar dat gaat zeker een vervolg krijgen.
margath1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
in bijna alle gerechten proefden we dezelfde kruiden, het laatste gerecht, na 3 tapasborden, was de grootste, namelijk rijst met kip, terwijl de gegrilde geitenkaas en de kaassigaar aan het begin werden geserveerd.
Wij hadden het wel andersom gewild en de kaas aan het eind.