Leeuwarden Lounge

Korfmakersstraat 13 8911 LA Leeuwarden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 33€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Onderstaande rondes worden allen geserveerd:
    • Ronde 1: Koude Tapenades (tatsjiki, geitenkaas tapenade, tomaten tapenade, olijven tapenade en humus)
      Ronde 2: Afghaanse rijst, Kofte (gehaktballetjes in tomatensaus), Curry van kip in roomsaus)
      Ronde 3: Mantu (tortellini gevuld met gehakt), gebakken geitenkaas met honing en walnoot, Sigara Boregi (Turks bladerdeeg sigaartje gevuld met feta)
      Ronde 4: Bon-jan (stoofpotje van aubergine), Kormazardak (oma's wortel tapenade)
      Ronde 5: Grand Dessert (schaal met zoete heerlijkheden) of een Shisha (waterpijp)

Over het restaurant Leeuwarden Lounge

Lounge in Leeuwarden

Een modern ingericht restaurant met een onmiskenbaar mystieke Midden-Oosterse sfeer. Laat jezelf vallen op de stijlvolle loungebanken en geniet van alle geuren en smaken. Leeuwarden Lounge bezorgt je een bijzondere avond met hemelse tapas. Sluit de avond af met een verse thee of een goed glas wijn. Er is ook keuze uit diverse shisha’s en een breed aanbod van bijzondere smaken. Zo sluit je een Oosterse avond echt goed af!

Meer informatie over restaurant Leeuwarden Lounge

Ja

Dinsdag t/m Zondag
- Bar 21:30 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Leeuwarden Lounge

Eline D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Unieke beleving van smaak en sfeer. Een echte aanrader!
Hennie S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Ah actie menu is erg smakelijk! En bediening heel vriendelijk. Gezellig sfeertje, we hoorden alleen twee verschillende soorten muziek door elkaar... Maar evengoed een leuke avond gehad. We komen graag weer.
A B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Onze kennismaking met de Afghaanse keuken is ons erg goed bevallen. De ontvangst en het overige contact was zéér goed. De prijs van het AH-menu was aangepast (gemiddeld 20,- ; voor twee 33,- .... ?) .
H.K. B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Gezien de hartelijke en open ontvangst door degene die de leiding heeft in dit restaurant, gun ik hem qua gebouw een iets betere situatie. Terwijl we aten viel het licht uit. Gelukkig volop kaarslichtjes. Lekkage door boven het restaurant wonende huurders en eigenaar die hun afvoer en kranen niet in orde hebben: kortsluiting. Het werd allemaal in goede orde opgelost, maar zo iets wil je niet als restauranthouder voor je klanten.
Carine W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Het is er ontspannen vertoeven. Goede sfeer en lekker eten. Ook glutenvrij mogelijk. Komen terug.
Margrietderuiter D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Wat een verrassing, Leeuwarder Lounge. Binnenkomend niet weten wat je verwachten moet en dan verrast worden met de lekkerste Afghaanse hapjes. Bij iedere gang en gerechtje het verhaal van wat het is en hoe het eventueel bereid wordt. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeer zeker weer.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Naast het prima eten was er ook een heel relaxte sfeer
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellig en rustig. Bediening is top
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Heerlijk gegeten, veel variatie in de smaakvolle gerechten. Bediening is zeer vriendelijk.
Banken zitten wat minder.
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Afghaanse keuken was heerlijk om te proberen, het eten was heerlijk!
Gezellige sfeer met lekkere zittingen. Aanrader.
Ymie M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Het was er erg gezellig, lekker en
vriendelijk personeel.
Mineke L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
We hebben met ons vijven prima gegeten, Afghaanse gerechten zijn weer eens wat anders dan gebruikelijk en bovendien erg smakelijk. Een aanrader!
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Wij hebben gebruik gemaakt van een AH actie bon. Het Afgaanse eten, (deels eigen recept)
vier gangen menu was verrassend, heerlijk en voldoende!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wat een leuk, en vooral goed restaurant. Afghaans eten is lekker en heel gevarieerd. Leuke eigenaar en uitstekende bediening. Is dat we in Harderwijk wonen, anders kwamen we vaker. Aanrader voor iedereen die een restaurant in Leeuwarden zoekt. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.
Nelleke H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Zeer vriendelijk. Goede uitleg, goede snelheid in bezorgen.
Elise H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten, kleine gerechtjes met verrassende smaken. Echt een aanrader! De bediening weet ook veel van het eten en de sfeer is gezellig en ongedwongen.
Mieke F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Een hele goeie kennismaking en opgewekt personeel!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk eten, prima bediening!
Klaas V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk eten en een prettige bediening. Wij komen hier graag.