Leeuwarden Lounge

Korfmakersstraat 13 8911 LA Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Leeuwarden Lounge

Lounge in Leeuwarden

Een modern ingericht restaurant met een onmiskenbaar mystieke Midden-Oosterse sfeer. Laat jezelf vallen op de stijlvolle loungebanken en geniet van alle geuren en smaken. Leeuwarden Lounge bezorgt je een bijzondere avond met hemelse tapas. Sluit de avond af met een verse thee of een goed glas wijn. Er is ook keuze uit diverse shisha’s en een breed aanbod van bijzondere smaken. Zo sluit je een Oosterse avond echt goed af!

Meer informatie over restaurant Leeuwarden Lounge

Ja

Dinsdag t/m Zondag
- Bar 21:30 - 23:30

• Mastercard , Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
martyslager .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Diane H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
gerda V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke sfeer, bediening was vriendelijk, kennis van de dranken kon wat beter. Ik zou persoonlijk liever wat meer aandacht besteden aan de zitplaatsen. Maar al met al, heerlijke avond!
Anita1854 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij werden zeer gastvrij ontvangen. Wij hebben op aanraden v/d gastheer een arrangement besteld met verschillende koude en warme tapas. Alles vonden wij heerlijk! Ook de wijn was voortreffelijk een rode Merlot uit Spanje een volle wijn met een wat zoetige afdronk. Als dessert had ik het granddessert besteld dat was echt super! En dat voor maar €4,00. Ik vind dit restaurant echt een aanrader en kom hier beslist weer een keer terug!
marcel M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heel erg vriendelijke gastheer die de heerlijke gerechten met Afghaanse twist nog lekkerder presenteert. De sfeer is authentiek. De iets lagere tafels met bijbehorende comfortabele stoelen zitten heerlijk.
padvries .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We waren in Leeuwarden voor de tentoonstelling Alma Tadema in het Fries Museum en hadden dit restaurant opgezocht i.v.m.. de Albert Heyn actie (In Leeuwarden deden er maar 2 mee !) Ik was even in de war gebracht door het woord "tapas", dacht dat het Spaans was, maar bij het restaurant bleek dat ze dit woord gebruikten voor kleine Afghaanse hapjes. Misschien en beetje misleidend, desondanks was het wel een ware verrassing, heerlijk zowel koud als warm, erg afwisselend en op verzoek niet alleen vegetarisch maar ook vlees gekregen. Eigenlijk viel het ons allemaal 100% mee, alhoewel het aangeboden 7 gangenmenu niet gehaald wordt, we kregen 4x een bordje met div. kleine gerechtjes, die overigens voor ons wel voldoende waren, mede gezien het (heerlijke) Turkse brood, dat royaal mee geserveerd wordt.
De enige grote teleurstelling was de bij het dessert extra bestelde Baklava voor € 2,--.
Werkelijk ongelooflijk dat ze voor die prijs een stukje durven te geven van amper 1 vierkante centimeter.
Ik zou me kapot schamen om zoiets te serveren! Of zeg het van te voren, want dit is absoluut onaanvaardbaar.
En dat geeft dan toch uiteindelijk een onprettig gevoel voor zo'n plezierige eetervaring!
Nynkel .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Via AH-actie. We hebben heerlijk gegeten. Eten wat we normaal niet zouden uitzoeken. Erg verrassend. Bediening vriendelijk en de lounge banken zaten boven verwachting erg lekker!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Erg knus getafeld op Kerstavond, met veel kleine gerechtjes in oplopende lekkerte. Een omgestoten glas muntthee werd vakkundig opgeruimd en gratis vervangen. We werden er blij van!
anneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijke gerechtjes en hele persoonlijke bediening.
We stonden op tijd, was goed geregeld!
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk tapas gegeten in een fijne sfeer. Restaurant was aangekleed in een oosterse sfeer, heerlijk relaxed! Bediening super aardig. Komen vast nog eens!
Marije T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten! Goede mix van vriendelijkheid en lekker eten, in een leuke omgeving. Ik had er nog nooit gegeten omdat mijn vriend bang was dat er niet genoeg vleesgerechten zouden zijn - maar hij heeft al aangegeven binnenkort weer te willen gaan! Genoeg keuze dus. We hadden 6 gangen tapas, zelf was ik helemaal fan van de worteltapanade (dat zou ik thuis ook wel willen hebben!) en de Mantu (een typisch Afghaans gerecht). Leuk om een keer wel tapas te eten, maar niet alle standaard Spaanse gerechten die we nu wel kennen. Echt een aanrader!
Eelkje S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerijk avondje genoten met mijn vriend bij Leeuwarder Lounge. We waren hier met de AH restaurant actie. We waren verrast door het eten, het was weer eens iets anders dan anders. Bij elk gerecht kregen we een goede uitleg. Ook de gastvrijheid en bediening was top! Juist de Lounge setting was erg ontspannend en het was een heerlijke witte wijn die geschonken werd.
Enig minpuntje is dat de porties klein waren. 4x een bord met tapas om te delen, wat een leuk idee is, maar naar mijn mening te weinig was.
Janpeter B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gisteren hebben wij hier gegeten met een AH actie en ik heb nog nooit zo goed gegeten voor zo weinig geld! Dus prijs kwaliteit is echt een DIKKE 10+!!!! We kregen de Tapas combo waar we naast het 4 gangen menu ook een mooie verhaal kregen te horen over Afghanistan en de achtergronden van elk gerecht. Elke gang was huisgemaakt en lekker gekruid. Wat me vooral opviel is het sfeer je kunt hier echt tot rust komen en lekker origineel thee drinken heel origineel allemaal. Kreeg als extra gerecht lams koteletten die stonden nog niet op de kaart dus eigenlijk kregen we 5 gangen. Ik heb uiteindelijk met alles erop en eraan maar 32 euro betaald en dat ook nog eens met z'n tweeën dus 16 euro pp!!
Joranne D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een waardeloze tent.
Meermaals aangegeven allergisch te zijn voor bepaalde dingen en zeker 4x gerechten teruggestuurd en of veranderd. Nogmaals aangegeven allergisch te zijn. Excuses van de bediening gehad en netjes afgehandeld door de bediening. Koffie aangeboden gekregen ter compensatie, is de koffie koud. Nu niet eens meer de moeite genomen om te klagen. Eerste en ook zeer zeker laatste keer hier geweest.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk Afgaans gegeten, het was een ware ontdekkingstocht met alle verschillende tapas! Min puntje vonden wij het meubilair: alles zit heel laag en ver van de tafel af. Al past dit natuurlijk wel goed bij een lounge, alleen minder handig als je wilt eten (rugpijn gegarandeerd)
De service was daarentegen top en maakte onze avond helemaal af!
Dordje .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Van het weekend gegeten in dit sfeervolle restaurant. Lekker gevarieerd eten en verast door de Afghaanse keuken. Vriendelijke bediening met goede tips voor lekkere combinaties.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteravond bij Leeuwarden Lounge gegeten met de AH actie. Heerlijke gerechten en goede bediening. Ik kom zeker nog eens terug!
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond bij Leeuwarden Lounge gegeten. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en uitstekende service! Hier kom ik zeker nog eens terug.
B G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hadden ons verheugd op tapas-hapjes, maar deze waren zo miniem en zo weinig vlees (1 gehaktballetje) dat wij als vleeseters teleurgesteld waren. Voor de prijs vonden wij dit geen volwaardige maaltijd. Misschien iets voor jonge romantische mensen die graag liggend, half hangend wat eten. Wij konden gelukkig wel gewoon aan een tafeltje zitten.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Absoluut een aanrader. Wij aten hier met de Ah actie en mijn ervaringen daarmee bij andere restaurants is matig. Maar bij Leeuwarden Lounge was alles top geregeld. Goede bediening, relaxte sfeer en de combinatie van gerechten verrassend en goed op elkaar afgestemd.