Leeuwarden Lounge

Korfmakersstraat 13 8911 LA Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Leeuwarden Lounge

Lounge in Leeuwarden

Een modern ingericht restaurant met een onmiskenbaar mystieke Midden-Oosterse sfeer. Laat jezelf vallen op de stijlvolle loungebanken en geniet van alle geuren en smaken. Leeuwarden Lounge bezorgt je een bijzondere avond met hemelse tapas. Sluit de avond af met een verse thee of een goed glas wijn. Er is ook keuze uit diverse shisha’s en een breed aanbod van bijzondere smaken. Zo sluit je een Oosterse avond echt goed af!

Meer informatie over restaurant Leeuwarden Lounge

Fieneke D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Blijkbaar was er onderbezetting en waren hulpkrachten ingeroepen, maar de bediening liet te wensen over. Toen het uitserveren van gerechten niet goed ging liet de medewerker weten dat het “ook in de keuken een chaos was”. Dat valt in de top 10 van dingen die je NIET tegen klanten zegt.
Het eten zelf was overigens uitstekend
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Niet Spaans maar Afghaanse tapas, brengt toch weer andere smaken met zich mee. Lekker vegetarisch arrangement, zeer aardige bediening, lekker gegeten.
Jitte H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Enthousiaste ontvangst. Heerlijk gegeten. Serie hapjes uit de Afghaanse keuken, zeer smakelijk. Aanrader - wij komen zeker terug!
M.R. V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
vriendelijke bediening door de eigenaar. uitleg bij de gerechten. Positieve indruk.
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
De vermelding op internet doet misschien anders vermoeden, maar het eten is fantastisch! En zeer betaalbaar.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk eten tegen een lage prijs. Ik ken weinig restaurants in Leeuwarden met zulk lekker vers eten. Zeker een aanrader ook voor shisha en een borrel!
Gerrit P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vlees arrangement en combi arrangement. Veel verschillende gerechtjes proberen en bijna allemaal erg lekker!
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Erg gezellig, prima eten voor weinig geld. Waar vind je dat nog?
Diety R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het eten was erg goed. uitleg wat we aten. We kregen ruim de tijd om te eten. Het werd niet in een hoog tempo geserveerd. Porties goed.
Jeannet B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Onze favoriete plek om lekker met de familie te chillen . Supervriendelijk ook naar kinderen toe .
Gister na de begrafenis van opa met ons hele gezin lekker na kunnen praten
I.M. S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vanavond voor 't eerst hier gegeten, lekker eten voor een goede prijs, gastheer was erg vriendelijk en legde veel uit over de tapas. Inrichting 1000 en 1 nacht achtig, niet mijn persoonlijke smaak. Maar wij komen zeker terug!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was prima! Voor herhaling vatbaar!
Ie M.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
We bestelden een 6 gangen menu. Na de 4de gang vertelde de ober dat dit de laatste was. De eigenaar erbij geroepen hij had vaag verhaal Het was zo druk dus hij de gangen samengevoegd of we dan niet genoeg gehad hadden. We mochten eventueel een van de 4 gangen nogeens bestellen.Bij het weggaan kon er geen groet meer vanaf. Jammer opzet is leuk eten is lekker maar wij komen niet meer terug.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Apart eten, heerlijk! Leuke ambiance, vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Alleen jammer voor het lange wachten totdat we de bestelling konden doorgeven.
Isabel H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zeer vriendelijke bediening! Heerlijk eten ! Beter dan gewone tapas ....
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben hier vorig weekend heerlijk gegeten. Prijs/ kwaliteit en service is uitstekend. We komen hier zeker terug. Bedankt voor de gastvrijheid. :)
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Erg mooi restaurant, hier een geweldige avond gehad met heerlijke hapjes en super wijnen. Heel goede prijs kwaliteit verhouding.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wij kozen het tapas-arrangement met 6 gangen tapas. We kregen hierbij een voorgerecht en daarna 3 rondes tapas. Het Grand Dessert (voor 2 personen) kwam pas een half uur na bestellen op tafel, de drankjes die we hierbij besteld hadden kwamen helemaal niet (Later nagevraagd, dit was vergeten). De avond begon goed, de sfeer was gezellig, geen last van andere gasten, vriendelijk personeel, het eten smaakte goed (fijn dat er meer dan voldoende vega opties waren!). Jammer dat de avond zo eindigde, op het eind leek het alsof er alleen nog maar aandacht was voor de grote groep voorin het restaurant. Al met al wel een zeer gezellige avond gehad.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Wat een ontzettend leuke plek om te eten, we voelden ons meer dan welkom en de uitleg van de kaart en de werkwijze van de keuken was heel prettig. We hebben ontzettend genoten van het heerlijke eten en komen graag terug om nog meer te mogen proeven!