Leeuwarden Lounge

Korfmakersstraat 13 8911 LA Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Leeuwarden Lounge

Lounge in Leeuwarden

Een modern ingericht restaurant met een onmiskenbaar mystieke Midden-Oosterse sfeer. Laat jezelf vallen op de stijlvolle loungebanken en geniet van alle geuren en smaken. Leeuwarden Lounge bezorgt je een bijzondere avond met hemelse tapas. Sluit de avond af met een verse thee of een goed glas wijn. Er is ook keuze uit diverse shisha’s en een breed aanbod van bijzondere smaken. Zo sluit je een Oosterse avond echt goed af!

Meer informatie over restaurant Leeuwarden Lounge

Ja

Dinsdag t/m Zondag
- Bar 21:30 - 23:30

• Mastercard , Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Ik was onlangs geweest met mijn vrouw voor een weekendje Leeuwarden en we hebben geweldig genoten. Lekker door de stad gewandeld en via IENS kwamen we bij Leeuwarden Lounge terecht. We hoefden niet te reserveren en konden gelijk plaatsnemen. We waren welkom ontvangen door een zeer gastvrije heer Tarik. Het eten was super. We lieten ons verrassen door de chef en bestelden een 7-gangen menu, met o.a. worteltapanade, koude tapas, aubergine en wat erg lekker was Mantou. Achteraf lekker het eten weggedronken met een rode huiswijntje. Al met al, een goede einde van een zeer geslaagd weekendje weg in eigen land.
Jannie de Leeuw D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
We waren met z'n 4en en hebben voor 4 personen arrangementen besteld. Er waren nog een tafeltje met drie en 1 met 2 personen, rustig dus. Het eten was lekker maar alle vier hadden erna en 's nachts erge dorst en 1 persoon had de volgende ochtend last van de buik. Wel eens leuk om Spaans te eten, ook traditionele gerechten, maar niet nog een keer.
Hayeda A.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Wij zeer gastvrij ontvangen. We hadden gereserveerd voor 2 maar uiteindelijk 4 geworden geen probleem bij ontvangst. we hebben heerlijk gegeten van heerlijk Afghaanse / Perzisch gerechten (enorm verrassend lekker) alles was zo goed op smaak, de gerechten waren echt heerlijk ik weet de namen niet meer maar nooit bij een ander Afghaanse restaurant gegeten. Alles was top!

Wij komen zeker terug met familie om hun ook lekker te laten genieten bij Leeuwarden Lounge! We zijn heel blij dat we dit restaurant hebben ontdekt dankzij goede de recensies. ik raad iedereen Leeuwarden Lounge dan ook aan!
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wij hebben gisteravond gebeld en twee mixed tapas besteld en thuis opgegeten. Binnen het uur tussen bellen en kunnen opeten. Een variatie van overheerlijke verse gerechten. Je proeft de versheid van de ingrediënten en de volle smaak. Heerlijk!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Blij verrast, wij komen zeker terug!!
Door AH actie hier terechtgekomen. Toen we binnen kwamen zagen we vele loungebanken/stoelen in Oosterse sferen, wat gezellig! We kregen een 5 gangen verrassings tapas menu, wat ontzettend lekker en bijzonder! De wijn smaakte ook goed. De gastheer (Afghaans) en personeel zijn erg aardig en geven heel goede uitleg over de hapjes. Na afloop kregen wij de AH kaarten weer mee met de mededeling dat we binnenkort een keer terug mogen komen met de kaarten en dat de aanbieding dan weer geldt! Dit gaan wij zeker doen want onze nieuwsgierigheid naar de rest van de kaart is gewekt!
Ilse F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
we hadden 1 uur gewacht alvorens we het eerste gerecht kregen! Er zou een gratis rondje drankjes aangeboden worden....bij afrekening is dit niet meer verrekend.....had dit niet meegekregen helaas....voor de rest was ambiance oké....wellicht kan dit een eerst volgende x alsnog worden verrekend?!
GSoft .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima sfeer, personeel is helemaal ok, en wat belangrijker is, ook het eten is uiterst smakelijk ! We hebben een mooie avond gehad, mede dankzij de bijzondere muziekkeuze (gevarieerd en geen platte verzameling van hitjes uit heden en verleden). Kortom, wij waren er blij mee. Dit keer voor het eerst door de AH actie, maar dat gaat zeker een vervolg krijgen.
margath1 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
in bijna alle gerechten proefden we dezelfde kruiden, het laatste gerecht, na 3 tapasborden, was de grootste, namelijk rijst met kip, terwijl de gegrilde geitenkaas en de kaassigaar aan het begin werden geserveerd.
Wij hadden het wel andersom gewild en de kaas aan het eind.
Anne Marie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bezoek aan Leeuwarden Lounge met 4 personen op zondagavond ca 20.00 uur. De lounge was redelijk bezet, met nog voldoende ruimte op de banken in de kussens. Erg leuke oosterse sfeer en aankleding direct al bij binnenkomst. Vriendelijke en attente ontvangst. Indien gewenst uitgebreide uitleg over tapas systematiek en ook over de tapas zelf.
Uitgebreide lijst van bijzondere tapas, meestal gebaseerd op mediterrane/ Turkse en vooral Afghaanse keuken. Veel huisgemaakte tapas met zeer bijzondere verfijnd-lekkere smaak en kruiding.
Wij waren in het kader van de AH actie met vast aantal gangen en gerechten, maar met twee vegetariërs en twee niet-vegetariërs was er van alles mogelijk.
We hebben zeer gezellig en relaxed, maar vooral zeldzaam lekker gegeten!
Leeuwarden Lounge is volgens ons een absolute aanrader; wij komen zeker op korte termijn terug.
Kitty R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Erg lekker gegeten in een sfeervol restaurant. De gastheer en gastvrouw deden erg hun best om het gezellig te maken en gaven achtergrond informatie bij de Afghaanse gerechten. Wij kregen het AH/iens menu en dit was erg geslaagd, een proeverij van verschillende gerechten. Wij zullen hier zeker terugkomen.
LianeB .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Laag drempelig restaurant met een zeer vriendelijke jonge bediening. We aten voor de eerste keer Afghaans en we vinden het erg lekker. Verrassende gerechtjes waarbij we een goede uitleg kregen. Een fijne ervaring waar we zeker vaker gaan eten.
martyslager .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Super lekker gegeten; prijs en kwaliteit waren uitstekend
geweldige sfeer en amiance
ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam'
goede en correcte uitleg over de verschillende etenswaren
Diane H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten, samen met een vriendin.
Het ontvangst was heel vriendelijk, alle gerechten kwamen met een verhaaltje en een samenvatting over de ingrediënten en herkomst van het recept.
Wij hebben heerlijk gegeten!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Zeer klantvriendelijk personeel. Bij alle gerechten kregen we een uitleg met wat het was. De kok heeft veel recepten van zijn moeder geleerd. Het was erg leuk om op deze manier een andere cultuur te leren kennen en het is weer eens wat anders dan een biefstukje of varkenshaas.
gerda V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Leuke sfeer, bediening was vriendelijk, kennis van de dranken kon wat beter. Ik zou persoonlijk liever wat meer aandacht besteden aan de zitplaatsen. Maar al met al, heerlijke avond!
Anita1854 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij werden zeer gastvrij ontvangen. Wij hebben op aanraden v/d gastheer een arrangement besteld met verschillende koude en warme tapas. Alles vonden wij heerlijk! Ook de wijn was voortreffelijk een rode Merlot uit Spanje een volle wijn met een wat zoetige afdronk. Als dessert had ik het granddessert besteld dat was echt super! En dat voor maar €4,00. Ik vind dit restaurant echt een aanrader en kom hier beslist weer een keer terug!
marcel M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heel erg vriendelijke gastheer die de heerlijke gerechten met Afghaanse twist nog lekkerder presenteert. De sfeer is authentiek. De iets lagere tafels met bijbehorende comfortabele stoelen zitten heerlijk.
padvries .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We waren in Leeuwarden voor de tentoonstelling Alma Tadema in het Fries Museum en hadden dit restaurant opgezocht i.v.m.. de Albert Heyn actie (In Leeuwarden deden er maar 2 mee !) Ik was even in de war gebracht door het woord "tapas", dacht dat het Spaans was, maar bij het restaurant bleek dat ze dit woord gebruikten voor kleine Afghaanse hapjes. Misschien en beetje misleidend, desondanks was het wel een ware verrassing, heerlijk zowel koud als warm, erg afwisselend en op verzoek niet alleen vegetarisch maar ook vlees gekregen. Eigenlijk viel het ons allemaal 100% mee, alhoewel het aangeboden 7 gangenmenu niet gehaald wordt, we kregen 4x een bordje met div. kleine gerechtjes, die overigens voor ons wel voldoende waren, mede gezien het (heerlijke) Turkse brood, dat royaal mee geserveerd wordt.
De enige grote teleurstelling was de bij het dessert extra bestelde Baklava voor € 2,--.
Werkelijk ongelooflijk dat ze voor die prijs een stukje durven te geven van amper 1 vierkante centimeter.
Ik zou me kapot schamen om zoiets te serveren! Of zeg het van te voren, want dit is absoluut onaanvaardbaar.
En dat geeft dan toch uiteindelijk een onprettig gevoel voor zo'n plezierige eetervaring!
Nynkel .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Via AH-actie. We hebben heerlijk gegeten. Eten wat we normaal niet zouden uitzoeken. Erg verrassend. Bediening vriendelijk en de lounge banken zaten boven verwachting erg lekker!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Erg knus getafeld op Kerstavond, met veel kleine gerechtjes in oplopende lekkerte. Een omgestoten glas muntthee werd vakkundig opgeruimd en gratis vervangen. We werden er blij van!