Leeuwarden Lounge

Korfmakersstraat 13 8911 LA Leeuwarden Nederland Kaart

Over restaurant Leeuwarden Lounge

Lounge in Leeuwarden

Een modern ingericht restaurant met een onmiskenbaar mystieke Midden-Oosterse sfeer. Laat jezelf vallen op de stijlvolle loungebanken en geniet van alle geuren en smaken. Leeuwarden Lounge bezorgt je een bijzondere avond met hemelse tapas. Sluit de avond af met een verse thee of een goed glas wijn. Er is ook keuze uit diverse shisha’s en een breed aanbod van bijzondere smaken. Zo sluit je een Oosterse avond echt goed af!

Meer informatie over restaurant Leeuwarden Lounge

Ja

Dinsdag t/m Zondag
- Bar 21:30 - 23:30

• Mastercard , Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Catering , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Marije T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Eelkje S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerijk avondje genoten met mijn vriend bij Leeuwarder Lounge. We waren hier met de AH restaurant actie. We waren verrast door het eten, het was weer eens iets anders dan anders. Bij elk gerecht kregen we een goede uitleg. Ook de gastvrijheid en bediening was top! Juist de Lounge setting was erg ontspannend en het was een heerlijke witte wijn die geschonken werd.
Enig minpuntje is dat de porties klein waren. 4x een bord met tapas om te delen, wat een leuk idee is, maar naar mijn mening te weinig was.
Janpeter B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Gisteren hebben wij hier gegeten met een AH actie en ik heb nog nooit zo goed gegeten voor zo weinig geld! Dus prijs kwaliteit is echt een DIKKE 10+!!!! We kregen de Tapas combo waar we naast het 4 gangen menu ook een mooie verhaal kregen te horen over Afghanistan en de achtergronden van elk gerecht. Elke gang was huisgemaakt en lekker gekruid. Wat me vooral opviel is het sfeer je kunt hier echt tot rust komen en lekker origineel thee drinken heel origineel allemaal. Kreeg als extra gerecht lams koteletten die stonden nog niet op de kaart dus eigenlijk kregen we 5 gangen. Ik heb uiteindelijk met alles erop en eraan maar 32 euro betaald en dat ook nog eens met z'n tweeën dus 16 euro pp!!
Joranne D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een waardeloze tent.
Meermaals aangegeven allergisch te zijn voor bepaalde dingen en zeker 4x gerechten teruggestuurd en of veranderd. Nogmaals aangegeven allergisch te zijn. Excuses van de bediening gehad en netjes afgehandeld door de bediening. Koffie aangeboden gekregen ter compensatie, is de koffie koud. Nu niet eens meer de moeite genomen om te klagen. Eerste en ook zeer zeker laatste keer hier geweest.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk Afgaans gegeten, het was een ware ontdekkingstocht met alle verschillende tapas! Min puntje vonden wij het meubilair: alles zit heel laag en ver van de tafel af. Al past dit natuurlijk wel goed bij een lounge, alleen minder handig als je wilt eten (rugpijn gegarandeerd)
De service was daarentegen top en maakte onze avond helemaal af!
Dordje .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Van het weekend gegeten in dit sfeervolle restaurant. Lekker gevarieerd eten en verast door de Afghaanse keuken. Vriendelijke bediening met goede tips voor lekkere combinaties.
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gisteravond bij Leeuwarden Lounge gegeten met de AH actie. Heerlijke gerechten en goede bediening. Ik kom zeker nog eens terug!
Karen B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gisteravond bij Leeuwarden Lounge gegeten. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en uitstekende service! Hier kom ik zeker nog eens terug.
B G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hadden ons verheugd op tapas-hapjes, maar deze waren zo miniem en zo weinig vlees (1 gehaktballetje) dat wij als vleeseters teleurgesteld waren. Voor de prijs vonden wij dit geen volwaardige maaltijd. Misschien iets voor jonge romantische mensen die graag liggend, half hangend wat eten. Wij konden gelukkig wel gewoon aan een tafeltje zitten.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Absoluut een aanrader. Wij aten hier met de Ah actie en mijn ervaringen daarmee bij andere restaurants is matig. Maar bij Leeuwarden Lounge was alles top geregeld. Goede bediening, relaxte sfeer en de combinatie van gerechten verrassend en goed op elkaar afgestemd.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten hier! Mijn vaste restaurant als ik weer eens in Leeuwarden ben. Nu heb ik mijn vriend ook eindelijk kunnen laten kennismaken met deze overheerlijke tapasgerechten!!
Wij hebben genoten en komen zeker weer eens langs!
IJtje V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gastvrije ontvangst. We kregen een goede uitleg van de gerechten. Lekker gegeten en verrassend eten. Ontspannen sfeer. Verlichting kon wel wat beter.
Esther K.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Muffe ruimte. Kleine porties. Veel geitenkaas en veel brood, maar weinig goed eten. Daarna nog naar pizzeria geweest. Bediening zonder horeca ervaring.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Het ruikt heel muf als je binnen komt. Met de ah actie gegeten. De porties zijn echt voor 1 persoon en niet smakelijk. Alles drijft in de olie. Ik ga er niet nog een keer heen.
Alindajantine .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Erg lekker gegeten, zeer gevarieerd en alles is zelf bereid. Vriendelijk personeel!! Maken tijd voor een praatje.
Lekker eten voor weinig geld!
Sylvia De Groot .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Via de AH Restaurantactie 2x in dit restaurant geweest. De 2e keer omdat de eerste keer zo goed beviel. Ook de 2e keer was het helemaal top! Leuke, hartelijke bediening met goede uitleg over de diverse gerechten. Heerlijk, lekker gekruid eten. Ook voor vegetariërs is dit een aanrader. Krijg je nog eens iets anders dan het eeuwige gegrilde geitenkaasje. (Maken ze trouwens ook, maar dan heel lekker.) :) Ook de vleesgerechten zijn erg lekker.
Dit restaurant verdient het dat het wat drukker wordt!
Jolien1994 G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Een paar leuke bijzondere gerechtjes gehad. Leuke bediening die goed op de hoogte is van de gerechtjes. Soms duurde het wel lang voordat de volgende gang kwam.
AHoo .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het was een verrassing, heerlijke hapjes met uitleg. Turks en Afghaans, mooie combinaties. Een aanrader om nog eens weer te gaan eten.
Jannie_helder .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij vonden het eten erg lekker en de bediening legde alles keurig uit. Een minpuntje vonden wij dat ze niet meer wisten wat wij gehad hadden en wat wij nog moesten hebben. Ook kregen wij een bestelling die bij een andere tafel moest zijn. Verder was alles goed en ook de rekening kregen wij van tevoren te zien en werd uitgelegd en de prijs viel mee. Wij hadden namelijk twee drankjes en een extra toetje.