Leeuwarden Lounge

Korfmakersstraat 13 8911 LA Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Leeuwarden Lounge

Lounge in Leeuwarden

Een modern ingericht restaurant met een onmiskenbaar mystieke Midden-Oosterse sfeer. Laat jezelf vallen op de stijlvolle loungebanken en geniet van alle geuren en smaken. Leeuwarden Lounge bezorgt je een bijzondere avond met hemelse tapas. Sluit de avond af met een verse thee of een goed glas wijn. Er is ook keuze uit diverse shisha’s en een breed aanbod van bijzondere smaken. Zo sluit je een Oosterse avond echt goed af!

Meer informatie over restaurant Leeuwarden Lounge

• Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Genoten!!
D F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik ben hier vandaag wezen eten met mijn vrouw, haar familie en 3 kinderen. We werden heel leuk en persoonlijk ontvangen door de eigenaar van het restaurant. Hij legde keurig en fijn uit wat we zouden krijgen en hoe het menu in elkaar zat. Ook gingen ze leuk met de kinderen om. Ze hadden er zelfs de plaats op aangepast. Het feit dat het een familiebedrijf is met recepten van o.a. zijn oma maakte het bijzonder. Wij zaten heerlijk in de lounchestoelen/banken. Het eten was verrassend en erg lekker. Leuk om eens iets anders te proberen. Ook het desser was om van te smullen. Wellicht is het slim om voor de jongste kinderen geen gehaktballetjes te bestellen bij het kindermenu. Deze zijn best pittig, zeker voor kinderen. Ook hier gaan ze goed mee om. We konden er zo een frikandel voor krijgen. We hebben een leuke/gezellige avond gehad en komen zeker nog eens terug.
hillie D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk tentje, prima bediening en geen gekke prijzen! de moeite waard voor als je een keer in de buurt bent, zeker als het zonnetje schijnt!
T V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk relaxed gegeten, daar staat " Lounge" dus voor, op de Afghaanse manier dus. Allemaal kleine gerechtjes
Dit was nieuw voor ons, maar erg lekker. We komen zeker terug
CKoopmans .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten met collega's. De meeste collega's waren hier nog nooit geweest maar iedereen was aangenaam verrast. Bij de reservering al leuk contact gehad met Tarek en ook tijdens de avond was hij enorm gastvrij en vertelde met veel enthousiasme over de gerechten van zijn moeder en oma. Het verhaal achter de gerechten maakt de beleving compleet. Wij komen snel weer!
Bibi1965 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben hier al een paar keer gegeten en steeds tot grote tevredenheid. De gerechten zijn heerlijk, sommige zijn Afghaans en sommige met een Turkse twist. Echt fijn eten. De ontvangst is prettig en je kunt (mits niet helemaal vol) ook kiezen hoe je gaat zitten, wat lager op een bank, of aan een gewoon tafeltje.
Wij komen graag weer.
Marion A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten in een relaxte omgeving. Ideaal voor een avondje ontspannen. Vooral oma,s gerecht is om te smullen.
N P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijke ontspannen sfeer. Echt een aanrader. Bediening was perfect. Wij komen zeker een keer (of vaker) terug. Wij hebben de waterpijp niet gebruikt maar anderen hebben dat wel gedaan. Het verhoogde wel de gezelligheid.
Sjouke W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Alles vers en puur. prima uitleg van wat er opgediend. Gezellige sfeer en zeer zeker voor herhaling vatbaar
pamfloris .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Een heerlijk avondje doorgebracht in Leeuwarden Lounge. Vier gangen met veel verschillende tapa's, echt smullen. Ook de wijn smaakte uitstekend, prima bediening en de entourage is heel sfeervol en authentiek Oosters. Zeker de moeite van een bezoekje waard, al dan niet met AH-zegeltjes :-)
Gesina G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Erg mooie en eerlijke smaken. Zeker ook verrassend. Het was binnenkomst even zoeken naar een tafeltje, er zijn in het restaurant nl ook een soort van lig/lounge plaatsen. Maar hoe dat precies werkt is iets wat onduidelijk.
Wij gaan dit restaurant zeker vaker bezoeken.
lotus658 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten, authentiek, romantisch. Gastvrije ontvangst, muziek mag wat zachter. Toiletten zijn aan renovatie toe.
Josje V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Hartelijk en gastvrij ontvangen. Goede uitleg over het menu, inspirerend! Eigenaar heeft veel oog voor persoonlijke aandacht, voelt goed aan wat hij wel en niet kan zeggen. Een aanrader!
Harry-Jan W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leeuwarden Lounge is een toplocatie! Eigenaar Tarek Hashemi verstaat als geen ander het vak van gastheer. Je voelt je er na binnenkomst direct thuis. Om kennis te maken met het restaurant en met de Afghaanse/Turkse keuken is een 5-gangen arrangement een goede keuze. De Korma Zardak is fantastisch (een oud recept van de grootmoeder van Tarek) en bestaat uit geraspte wortel, gebakken in zoete en lichtpikante tomatensaus. Terecht een klassieker! Hier komen we graag voor terug!
josekamminga .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten in sfeervol, origineel en authentiek restaurant. Hele leuke bediening. De eigenaren zijn echt trots op hun keuken en stralen plezier en passie voor hun werk uit. Echt een aanrader!
romanska .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en warme inrichting. Als ik een minpuntje zou moeten noemen dan is dat dat de muziek te hard stond (wel leuke jazz muziek!)
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Super aardige ontvangst van jongeman waar we een leuk gesprek mee hadden, hij legde graag de gerechten uit. smaakte uitstekend. Heel goede sfeer.
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prima eten. Verscheidene nieuwe smaakjes. Vriendelijk personeel. Gezellig restaurant. Een aanrader om eens wat andere tapas te eten.
Esmee B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van de Afghaanse keuken! Echt een aanrader! Als je met de AH-acties komt eten is er een vast menu voor je samen gesteld. Hierdoor eet je ook dingetjes wat je normaal gesproken niet zou bestellen (bijv. Wortelcompot wat super lekker was) Er hangt een zeer gezellige sfeer en het eten is echt een gelegenheid, wij hebben er dan ook ruim 2, 5 uur gezeten. De bediening is vriendelijk en spontaan ze nemen dan ook de tijd om ook even gezellig met je te kletsen. Het enige wat zowel mijn vriend als ik wel hadden was dat er voor ons nog een gerechtje bij had gemogen. Hierbij moet ik wel aangegeven dat zowel mijn vriend als ik allebei grote eters zijn. Maar wij zullen hier zeker nog een keer gaan eten!
sjoukje O.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Schrijf normaal geen recensies maar vond het gisteravond erg geslaagd. Hadden i.v.m. Albert Hein soort van proeverij. Heerlijke smaken uit Afghaans en Turkse keuken en zeer vriendelijke en enthousiaste bediening waardoor je je gewoon thuis voelt. Perfecte locatie voor een ongedwongen avondje uit!