Leeuw aan de brug

Theo Dorrenplein 22 6301 DV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Leeuw aan de brug

- Bar 10:00 - 02:00

Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gisteravond
Super lekker gegeten
Ondanks de drukte in Valkenburg
Was dit voor ons een gezellige plek om met een groep van 8
Relaxed te zitten
Voor ons ook nog een groep dus het kon wat langer duren
Nou als het maar gezelig is
Eten prima en bediening top
Wij komen beslist nog weer terug
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Decor is erg mooi en personeel was prima. Het eten was echter flink onder de maat. In de pasta kip waren letterlijk 2 blokjes kip te vinden. Vispannetje was veelste zout. Al met al geen plek die ik zou aanraden om te gaan eten.
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Gisteren hier gegeten. Wij hebben een kip- en een stoof pannetje gegeten. Helaas was het kippen gerecht koud evenals de apart bestelde aardappelen. Het kip pannetje hebben wij voor verwarming teruggeven. Van de jongeman kregen wij het pannetje weer verwarmd, met excuses, terug. De bediening was overigens wel netjes
Overigens waren de gerechten wel lekker.
De locatie, het terras aan de Geul, is mooi.
R_en_T .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Op zondagavond gegeten op het terras aan het water, prachtlocatie. Biefstuk en saté, prima eten. Personeel is vrij jong, de één heeft het wat meer in de vingers dan de ander. Het blonde meisje was erg vriendelijke en servicegericht.
Ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Geweldig terras aan de Geul. We hebben hier geluncht en hadden een plankje met verschillende hapjes. De Rose was goed droog en de witte sauvignon is een echte terraswijn.
Bediening was nog wat onwennig. Later vertelde hij ook dat dit wijn eerste dag was. Dat in ogenschouw nemend was de service meer dan voldoende.
Vooral voor de zomer een goed adres
Kvernooy .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Erg leuk gelegen terras en vriendelijke en nette bediening, maar eten was echt onder de maat. Helaas was er een beperkte kaart. satesaus bij de balletjes was veel zout en rib-eye was koud en smaakloos. Helaas een erge tegenvaller.
Jammer dat we u niet de kwaliteit hebben kunnen bieden die we iedereen willen bieden. We zijn een iets andere weg ingeslagen met onze keuken. Wellicht een mooie gelegenheid voor u om toch snel weer eens een bezoek te brengen aan Leeuw aan de Brug!?
Koen T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Na een lange dag wandelen neergestreken op het (zo bleek) nieuwe terras, in het zonnetje. Lekker Belgisch biertje gedronken en besloten wat te eten. de prijzen van de gerechten zijn laag, maar het zijn dan ook kleine gerechten, merkten we later. Je zou dus best twee hoofdgerechten kunnen bestellen. Ware het niet dat de 45 minuten moesten wachten op het voorgerecht: 3 superkleine croquetjes (voor €7,75, dus die waren wel flink aan de prijs), zelfgemaakt, dat wel. Om ons heen werden meer gasten nerveus van de lange wachttijd. Misschien was het een uitzondering deze avond, maar de bediening had er geen oplossing voor... er werd niets gecommuniceerd. Ze lieten ons gewoon wachten wachten... Een middelmatige rode bordeaux 'van eigen chateau' gedronken voor €5,50. De sauvignon en chardonay waren ook niet bijzonder, cafeewijntjes, zeg maar, voor cafeeprijsjes dat wel.
Dank voor uw recensie, dit waarderen we enorm. Communicatie is altijd een belangrijk punt, zeker op zo'n drukke dagen. We hebben dit puntje van kritiek dan ook meegenomen in onze evaluatie van ons eerste halfjaar dat we nu open zijn. We hopen u, ondanks de lange wachttijd afgelopen bezoek, u toch weer snel te mogen verwelkomen op ons mooie terras!

Team Leeuw aan de Brug
Mario S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Voor ons een nieuw restaurant in Valkenburg, gelegen op een prachtige locatie met een formidabel terras. De bediening is aardig en geeft prima uitleg bij de kaart ( kleine porties voor kleine eters genoeg, voor grote eters aanbevolen een supplement of twee kleine gerechten te nemen). Redelijk wat keus. Wij namen gevulde parelhoen in stoofpotje en entrecote.Beiden prima bereid, parelhoen mooi gaar en entrecote precies gebakken als gevraagd. Keuze in nagerechten is beperkt ( drie desserts) en bevatten allen chocolade,wat meer afwisseling in keuze zou beter zijn. Leeuw aan de brug is een aanwinst voor Valkenburg, goed eten voor een lage prijs.
Dank voor deze mooie recensie. Tot snel weer!
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Sinds de opening op 24 juni 2014 zijn we nu de tweede keer gaan eten bij Leeuw aan de brug. Het decor ziet er zowel binnen als buiten heel mooi uit, het ademt een sfeer van een café uit de jaren zestig met het comfort van nu. Het mooie pand ligt vlak bij de in aanbouw zijnde Geulpoort op het Geuleiland. Achter de zaak ligt misschien wel het mooiste terras van Valkenburg? Het is een erg lang terras dat helemaal aan de oever van de Geul ligt. De ruimtes tussen de tafels is ruim en de stoelen zitten, zeker met de kussentjes, goed. De kaart is niet heel erg groot, maar er is zeker keus genoeg. Buiten de kaart om is er ook nog een voorgerecht en een hoofdgerecht. De filosofie achter de kaart is dat er meerdere iets kleinere gerechtjes gekozen kunnen worden. Hierop zijn de prijzen dan ook aangepast. Mijn vrouw heeft Zeezicht gekozen een medaillon van verse zalm en scampi, met een blanke botersaus op basis van Prior Tongerlo (€ 11,25) ik had de suggestie van de chef kabeljauw met lekkere zomergroenten en en een heerlijke saus(€ 10,50). Wij hadden als extra een portie frietjes met mayonaise besteld. Hiervan hebben we genoten op het zonnige terras en hierbij hebben we 2 glazen huiswijn (Merlot) en 2 glazen Tongerlo bruin gedronken. De totale kosten waren € 37 en dat is gezien de geboden kwaliteit, service en gezelligheid een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Waaw, wat een mooie recensie! Tot snel weer op ons mooie, zonnige terras!