Leerhotel Het Klooster

Daam Fockemalaan 10 3818 KG Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Leerhotel Het Klooster

Vakmannen en -vrouwen in spe

Op deze schitterende locatie in Amersfoort schuif je maar wat graag aan voor een avond uitgebreid tafelen. Het personeel hier is in de leer, dus misschien missen ze soms wat ervaring. Dit maken zij echter ruimschoots goed met hun enthousiasme. Laat u verrassen! Wie weet eet u hier wel een gerecht van een sterrenchef in spe.

Glas champagne

- Ontbijt 08:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Leerhotel Het Klooster

A C H H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het is een leer hotel dat was te merken maar iedereen deed zijn best en het eten was lekker.
Martin T.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Was werkelijk weer top eten en bediening. Je eet in de regio nergens beter en wij kunnen het weten! Alle gerechten waren op topniveau. Jullie zien ons gauw weer terug.
William V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het bijzondere van het Leerhotel het Klooster is de combinatie van hoge kwaliteit gerechten en de leuke bediening door studenten, die nog volop moeten leren. Een ervaring apart, die je gewoon een keer moet uitproberen!
Vero N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Erg prettige ervaring . Het eten was erg lekker en het is een hele mooie omgeving .
Het enige wat ik iedere keer aan tafel miste was een glimlach .
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is gehuisvest in een oud gebouw (klooster?) en is sfeervol. Het is overigens wel een "leerhotel", dus soms gaat er wel eens iets mis. Maar als je dat geen al te groot probleem vindt kun je hier prima terecht voor een mooie prijs.
boypouwels .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Instructeurs en 3e jaars begeleiden 1e jaars studenten bij alle restaurantactiviteiten op een rustige en adequate wijze. Hulde!
Als hoofdgerecht serveerde men procureur. Het vlees was voor mij nog enigszins om door te nemen met een mes, bij mijn vrouw zelfs onmogelijk. Terug naar de keuken!
Hoe wijs is de keuze voor dit type vlees??
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De soep was bijzonder smakelijk, de broodjes waren erg taai en koud, (onze indruk was dat ze lang van tevoren waren klaargemaakt).
Martinet C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Een hele positieve ervaring! Lekker eten, fijne mensen en goeie sfeer. Wachttijd had ik liever geantwoord: Prettig - Goed.
Toos en Rob O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een goede bediening. Je moet van te voren op de site kijken wat er op het menu staat. Soms is er keus tussen twee gerechten of soms is er ook een menu.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannen rustige sfeer.Ook de wijnen waren prima.Het Klooster is een aanrader voor heerlijk eten.De verkeerssituatie buiten het Hek is gewijzigd? En niet zo erg duidelijk.
Harry F.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Prima soep, maar aan de lauwe kant
Debroodjes hadden beter voorzien kunnen worden van verse sla en herkenbare ingredienten.
Arina A.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hebben genoten van de prachtig opgemaakte gerechten, geserveerd door bedienend personeel dat zijn/haar uiterste best doet het zo goed mogelijk te doen. Kwaliteit gecombineerd met charme, dat is voor ons de winnende formule van Leerhotel Het Klooster.
demaarschalk2 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
De bediening was onervaren en niet geschikt voor de horeca. Het meisje dat ons bediende wist slechts 3 van de 5 soorten belegde broodjes te noemen en toen zij terug kwam uit de keuken was haar aanvullend antwoord dat we niet konden kiezen uit 5 soorten omdat er vor elk van ons al 3 broodjes klaarlagen....!
Toen zij ons de koffie serveerde nam zij de schone lege wijnglazen van tafel mee : zij pakte ze vast door drie vingers in het glas te steken!
Overigens sprak zij ons steeds aan met jullie ipv met u.
Martin T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Prima eten en een prettige sfeer. Als het druk in het restaurant is, dan is het wel rumoerig. Je weet dat het een leerhotel is en gaat er ook wel eens wat fout, verder TOP!
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Voor herhaling vatbaar! Echt aan te raden om een keer te gaan doen. Het menu is echt een verrassing. Bedankt voor de goede zorgen.
William V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mooi samengesteld menu, informele sfeer en studenten die heel erg hun best doen... kortom: een leuke ervaring om eens in het Leerhotel te eten.
A. H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was prima. Zeer smakelijk en prachtig opgediend. Bediening paste in een leeromgeving. Charmant.
geeshummel .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
de ontvangst, de bediening en het eten was alle 3 super!goed. En van de rekening krijg je geen hoofdpijn.. Da's een avondje uit GENIETEN met hoofdletters!
evdajoha .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Hele sympathieke sfeer om lekker te lunchen. Leuk om mee te maken hoe de studenten begeleid worden.

De wand met smalle houtlatjes is erg onrustig en onprettig om naar te kijken als je er precies tegenover zit.
esthertijmensen .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
De bediening was goed en gezellig.
Mooie inrichting.
We hebben een gezellige avond gehad!