Leerhotel Het Klooster

Daam Fockemalaan 10 3818 KG Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Leerhotel Het Klooster

Bij Leerhotel het Klooster in Amersfoort geniet je nog echt van passie voor gastvrijheid en kun je smakelijk dineren op een prachtige locatie. Laat je gastronomisch verrassen door de smaakvolle en schitterende creaties van ambitieuze jonge professionals van de MBO Hotelschool, met een grote liefde voor het vak. Schuif aan en laat je smaakpapillen prikkelen met diverse, heerlijke gerechten! Voor het diner kun je je keuze laten vallen op een heerlijk samengesteld en seizoensgebonden driegangenmenu, waarbij je kennis maakt met verschillende smaakcombinaties. Laat je betoveren door de unieke locatie en geniet van smaakvolle gerechten bij Leerhotel het Klooster in Amersfoort!

Meer informatie over restaurant Leerhotel Het Klooster

D W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Scholieren die hard aan het leren zijn en veel moeten leren. Ze deden echt hun best maar prijs kwaliteit is echt uit balans. maak gebruik van de geschiedenis van het klooster. last de scholieren hier ook iets over vertellen over deze unieke locatie. . te duur in verhouding.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Er werd in het restaurant goed omgegaan met veranderende omstandigheden. Vegetarische eters, een verkeerde witte wijn werd vliegensvlug omgeruild, helemaal goed. Duidelijke uitleg over de gerechten.
E.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Wanneer je een culinaire lunch krijgt, zou het fijn zijn als bij het serveren wordt verteld wat er precies op je bord ligt. Ook in verband met allergie of dieet. Wachttijd voor een lunch mag wel iets korter. Verder prima, netjes ontvangen en netjes bediend.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Prachtige ambiance en heerlijk eten!
Bediening goed met de coach op de achtergrond.
Wij komen graag nog een keer terug voor overnachting.
C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wij hebben genoten van ons bezoek. Leuke kennismaking met het Leerhotel. De bediening is duidelijk aan het leren hoe de regels zijn. Dus er gaat dan ook nogal eens iets niet helemaal hoe het zou moeten. Wij vonden het fijn om op deze wijze een bijdrage te kunnen leveren aan jonge mensen die het vak willen leren. Voor herhaling vatbaar.
h.hoogerbrugge .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Helaas had het meisje dat ons bediende het over "linasoep" hetgeen na 3 x vragen niet begrepen. Degene die de soep kwam serveren, bracht linzensoep. Alles opgelost.
Mogelijk puntje van aandacht.
Hebben genoten van goed verzorgde uitgebreide lunch
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Voortreffelijk gegeten. vijf gangen van uitzonderlijk hoge kwaliteit in een zeer aangename sfeer.Ik hoop nog veel te gaan eten in het Klooster
V Jfm K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van de prachtige gerechten. De temperatuur in het restaurant had iets hoger gemogen. Ondanks dat is het zeer de moeite waard om bij jullie te eten en komen we zeker terug.
N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Je zag heel erg dat het lerende personeel nog wat onwennig was en het aangeleerde (kunstje) ten uitvoer wilde brengen. Maar het was erg goed gedaan.
Henry V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fijn restaurant. Sfeervol ingericht en vriendelijke bediening. De gerechten waren wel wat klein en zeker het hoofdgerecht verdient wat meer groente of aardappelgarnituur of iets dergelijks. De soep werd absoluut niet warm opgediend en ook hier was de hoeveelheid matig. Nagerecht was heerlijk en goed verzorgd.
D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Wat een genot om hier binnen te komen! Het is alsof er een warme deken om je heen wordt gelegd.
Iedereen is vriendelijk en doet zijn uiterste best om tegemoet te komen aan jouw wensen. We waren blij verrast en voelden ons dan ook erg welkom. Zowel diner als ontbijt was erg lekker.
A.H.P. K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
de kwaliteit van de gerechten en de bediening was prima; zeer gezellige en sfeervolle avond met correcte bediening; goede verhouding prijs kwaliteit
Henrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
?...........................?...................................................................................?..................................
Lian D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heerlijk gegeten! We hebben genoten van de jongeren die vol passie het vak willen leren! Wij komen nog eens terug en zullen dit restaurant ook zeker aanbevelen bij anderen.
Mirjam A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Samen met mijn dochter genoten van een heerlijke lunch in een prachtige omgeving!
Echt verwend!
Voor herhaling vatbaar!
Aanrader!
B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prima lunch gegeten met soep, broodjes, warme snack. Hoeveelheid eten was ruim (voor ons teveel).
Ik had (vooraf) aangegeven zwanger te zijn maar we kregen toch twee broodjes met gerookte zalm op ons plateau..'die kunt u niet eten omdat u zwanger bent'. Dat had natuurlijk ook door iets anders vervangen kunnen worden...
Leuk om te zien dat de bediening enthousiaste jongelui zijn.
BEN T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Met 14 vrienden hebben wij uitstekend gegeten in de Gregoriuszaal. Iedereen was tevreden over zowel het eten als de bediening. En wat een heerlijke omgeving! Wij kunnen het iedereen van harte aanbevelen.
H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
fantastische ambiance, zo'n vriendelijke jonge knul die helemaal in de leerstand is, feedback krijgt aan tafel. wij hebben genoten. En het eten was echt voortreffelijk. De borden waren schilderijtjes.
Ga zo door!
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
We hebben hier nu meerdere keren gegeten en iedere keer is het weer heerlijk. Super leuk om de studenten aan het werk te zien. Natuurlijk gaat niet altijd alles goed maar dat maakt ook helemaal niets uit, het geeft het geheel een charme waardoor we nog vaker zullen komen eten. Echt een aanrader dus.