Leerhotel Het Klooster

Daam Fockemalaan 10 3818 KG Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Leerhotel Het Klooster

Bij Leerhotel het Klooster in Amersfoort geniet je nog echt van passie voor gastvrijheid en kun je smakelijk dineren op een prachtige locatie. Laat je gastronomisch verrassen door de smaakvolle en schitterende creaties van ambitieuze jonge professionals van de MBO Hotelschool, met een grote liefde voor het vak. Schuif aan en laat je smaakpapillen prikkelen met diverse, heerlijke gerechten! Voor het diner kun je je keuze laten vallen op een heerlijk samengesteld en seizoensgebonden driegangenmenu, waarbij je kennis maakt met verschillende smaakcombinaties. Laat je betoveren door de unieke locatie en geniet van smaakvolle gerechten bij Leerhotel het Klooster in Amersfoort!

Glas champagne

- Ontbijt 08:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Leerhotel Het Klooster

G. V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het eten was van prima kwaliteit. De bediening was goed. ( alleen ze moeten soms wel een spiekbriefje gebruiken)
Alleen was het wel vreemd dat je niet een menukaart kreeg, maar dat de bediening meteen begon over het verrassingsmenu.
H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Deze keer (vakantietijd?) werden we niet door stagaires bediend, wat toch vaak een deel van de charme uitmaakt, maar door het eigen personeel. Ook goed natuurlijk.
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
De leraar die moet toezien of zijn leerlingen hun werk goed doen (het ging te vaak fout) stond wel bij de kassa maar was in de eetzaal afwezig !!!!!!!! Dit vonden wijzen een grote misser.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk restaurant. Verborgen parel wat nog lang zo mag blijven.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Lekker en voor een leuke prijs eten! Sfeervolle binnenplaats, redelijk vlotte bediening.
Verder weinig te melden, nu alleen de verplichte 120 tekens volmaken....
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Een perfecte combinatie van Quality & Hospitality. Ik kan iedereen een verblijf in dit hotel en restaurant aanbevelen!!!
T F.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Een drama schandelijk koude soep broodjes vier kleine stukjes brood en twee cola en dat voor 35 Euro we kwamen er rollend weg .
Marian L.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Heerlijk eten en verrassend chique opgediend. Professionele, toegankelijke bediening. Goede sfeer en prettig gebouw. We hebben genoten.
S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Keurige ontvangst. Vlotte bediening. Goed eten. Goede ambiance. Pr./kw. verhouding goed. Kortom, komen graag met vrienden terug.
K.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Het restaurant is ons prima bevallen en bij gelegenheid komen we zeker nog eens terug. Een aanrader! Voor iedereen die in een rustige en mooie omgeving wil dineren of alleen iets drinken.
willem.wallet .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Wij vinden het heel erg prettig om hier te eten. De kwaliteit is zeer goed en het personeel/ de studenten doen zeer goed hun best om het de klanten naar de zin te maken. Voor ons een restaurant om vaker terug te komen.
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Via socialdeal een lunch gegeten bij dit Leerhotel. Prachtige locatie, studenten doen het prima. Zou wel iets minder formeel mogen.

Het 2-gangenmenu bestond uit een salade met heilbot en een wellington van konijn.

De salade was prima. Lekkere heilbot. Eigenlijk zou je dit al bijna een maaltijdsalade kunnen noemen. Daarna kwam het konijn in bladerdeeg, met aardappel en groenten. Lekker gerecht. Wel vrij zwaar, en ook nog eens flinke porties. Voor een lunch wat teveel van het goede.

Prijs/kwaliteit is dik in orde. Mooie (vernieuwde) inrichting, correcte bediening. We komen nog eens terug.
J V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wat ons betreft was dit een enorme deceptie. Het eten was heel karig en wat betreft de kwaliteit/prijsverhouding echt slecht. Er was bij het reserveren niet aangegeven dat er een thema avond met lopend buffet was. Ook was er geen dessert mogelijk(wut?!) Er werd niet gevraagd of we iets wilden drinken, dit hebben we tot 3x toe zelf moeten vragen. De eigen gebrouwen bier was ook op/niet gekoeld en bij het afrekeneb werd niet gevraagd of het gesmaakt had. We hadden namelijk graag wat feedback willen geven. Er waren best wat verwachtingen, ook ten aanzien van de prachtige locatie! Voor ons niet voor herhaling vatbaar
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Wij hebben er heerlijk gegeten.
Petje af ook voor de bediening.
Het restaurant ziet er erg gezellig uit en met mooi weer kun
je er lekker buiten eten.
A.H.P. K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zeer klantvriendelijk; vriendelijke , correcte en enthousiaste bediening; prima keuken; gezellige entourage; gemakkelijke website om te reserveren
Everhard V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Een prima 4-gangen diner genoten waarbij je op voorhand weet dat je door leerlingen bediend wordt. Die doen echter uitermate hun best maar het is natuurlijk nog niet perfect. In de keuken wordt heel goed werk geleverd, kortom een aanrader om een keer naar toe te gaan. Wij gaan in ieder geval zeker terug.
markbakermans .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Prijs - kwaliteit verhouding goed.
Leuk om door leerling medewerkers bediend te worden en verschil te ervaren tussen 1e - 2e - en 3e leerjaar studenten.
Locatie goed en parkeren prima.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Bij binnenkomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen, en naar onze tafel gebracht. We waren zeer verrast dat het zo prachtig was verbouwd. We zaten met z,n vijfen aan een ronde tafel. Er kwam direct een medewerker om te vragen of we iets wilde drinken. Daarna werd er verteld dat we konden kiezen uit een drie of vier gangen asperge menu. Wij kozen voor een vier gangen. Alle gerechten werden uitgelegd. Het was heerlijk. Een zeer geslaagde avond.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
we hebben genoten van het aspergemenu. Zag er mooi uit en smaakte heerlijk. De leerlingen deden het goed. We gaan beslist nog een keer.
Aart S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke ervaring om in een leerhotel te eten. Jammer dat het heel erg rustig was: nu was er meer personeel in het restaurant zichtbaar dan dat er gasten waren, voelde mij af en toe ''op mijn bord gekeken''.
Bediening was zeer vriendelijk.
Klein minpuntje: we moesten er zelf naar vragen wat er op ons bord gepresenteerd werd (we hadden een verrassing-lunch).