Leefcafé het Spiegelbeeld

Dommelstraat 22 5611 CL Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Verlengstuk van je eigen huis

In de keuken van dit 'leefcafé' bereiden ze 'tapa' gerechten van heel de wereld: Spaans, Grieks, Frans, Italiaans én Turks. Bijna alles bereiden ze van begin tot het einde zelf, en daar zijn ze trots op! Het is een plek om vrienden te ontmoeten en om, onder het genot van een hapje en een drankje, de buitenwereld aan je voorbij te laten gaan. Dit is hoe de medewerkers het restaurant zelf omschrijven. Of wij het ermee eens zijn? Reken maar!

Geniet van kleine tapasporties, voor een vaste prijs en stel zelf je favoriete menu samen! Bij bestellen kan voor grotere eters natuurlijk altijd! In voor een biertje? Kies dan voor een uit hun verrassende bierselectie, met meer dan 125 speciaalbieren. Uit 6 tapkranen zijn er 3 gereserveerd voor deze bieren, variatie ten top!

Meer informatie over restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Het NS trein/bus staion is op 5 min. loopafstand verwijderd.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag open vanaf 17.00

pvangendt .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heel lekker gegeten hier. De formule is prima, de bediening vriendelijk en vlot en het eten is heerlijk, om niet te zeggen overdadig. Wij hebben met een AH restaurantkaart gegeten en dan was de prijs prima, maar zonder die kaart vinden we het menu ook wel prijzig. Misschien iets kleinere porties hier en daar, dan is het ook nog ruim genoeg, en dan ook een wat lagere prijs? Maar in ieder geval complimenten voor kok en bediening.
Monique-Eindhoven .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ossenhaas puntjes waren koud; t enige dat ze daaraan doen is opwarmen? Ze kwamen nl op t zelfde bord weer retour...gemiste kans qua service. Drankopname werd paar keer vergeten te brengen en drankvoorraad niet op peil...vergeten drankjes vaker meegemaakt helaas. Kwaliteit van eten niks op aan te merken!
Arn B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten, keuze is niet zo groot maar alles is smakelijk. Zalm is een aanrader.
Het is best druk in een kleine ruimte maar dat maakt het vooral gezellig. Veel keuze voor de bierliefhebber.
wilhelmienfrunt .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ondanks dat er verschillende personeelsleden ziek waren zijn wij vriendelijk ontvangen. Wij kwamen met de A.H actie, maar daar was niets van te merken. Het eten smaakte prima en was meer dan voldoende. Wij komen zeker een keer terug.

Wilhelmien
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Samen met vrienden een gezellige avond gehad. De mannen waren in hun nopjes met de speciaalbiertjes. Eten was oke, maar niet super veel keus. Er is een vaste menuprijs per persoon, alleen moet er voor opvallend veel gerechten worden bijbetaald - een beetje misleidend dus.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
‪Eten met AH 2de gratis actie , kost een menu in een keer €28,75 i.p.v. €19,50 zoals op de site staat vermeld, daarbij is het 3 gangen menu naar een 2 gangen menu gebracht omdat niemand het dessert nog op kan ???? zonder daar de prijs op aan te passen #Thanx #AH #Spiegelbeeld eindhoven # nooit meer # waardeloos‬
Yvonne-P .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Service was snel en vriendelijk. Eten viel kwa kwaliteit en smaak tegen. Leek vaak te ver tevoren klaargemaakt, waardoor het niet lekker was, zoals het toetje de arretjescake die erg hard was. Ook de hoeveelheden vielen tegen voor de prijs. Als laatste was er teveel vet in de visgerechten, waardoor het de smaak teniet deed. Veel potentie in de gerechten alleen laat de uitvoering te wensen over.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Bediening is vriendelijk, de inrichting is gezellig en gemoedelijk.
Misschien is er een nieuw kok, het eten ging, we hebben hier in het verleden veel lekkerder gegeten.
De zalm was nog koud, kreeg een nieuwe, deze was wel warm al was de saus wel erg zout. De patatas bravas waren vrij vet. Jammer,
Deze keer waren we hier met de AH actie, prijs viel wel tegen.....
Misja G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het eten was helaas teleurstellend. Al het vlees was te vet, overal werd te pas en te onpas aioli als saus bij geserveerd en de calamaris hadden een veel te dikke deegrand. De gastheer daarentegen was wel heel vriendelijk en leuk! De sfeer was goed en ze hadden veel lekkere biertjes.
Stacy M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zoals altijd zijn ze daar super vriendelijk, behulpzaam en het eten is voortreffelijk! Het Spiegelbeeld is een aanrader en wij gaan zeker terug.
Josy222 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben hier gegeten met de AH aktie en voor die prijs was het prima. Als we echter de volle prijs hadden moeten betalen vind ik het redelijk prijzig. Het eten was erg lekker, de bediening heel vrienelijk en attent. En het is een gezellig restaurant, de muziek was aangepast aan Kerst. Voor de entourage en bediening en de smaak van het eten zou ik zeker terug gaan!
Hilde R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heel gezellig, lekker eten, veel keuze. Zeker een aanrader !
We hadden een verzoek en hebben daar rekening mee gehouden.
DickenAnneke .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het Spiegelbeeld is een leuk ingericht restaurant. De bediening is persoonlijke, hartelijk. Het eten is gevarieerd mediterraan, niet specifiek Spaans (tapas), het eten is vers, niet bijzonder, bijvoorbeeld de tzatziki lijkt een sausje uit een potje.
De prijs vind ik aan de hoge kant voor de tapas-achtige restaurants. De achtergrondmuziek was teveel op de voorgrond. Voor een tapasrestaurant verwacht ik passende Zuid-Europese muziek en geen Sky of Radio 538 genre.
marrit1981 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gezellig restaurant, ontzettend vriendelijk en vrolijk personeel. Goed eten, maar er mag iets meer aandacht besteed worden aan de opmaak.
wilhelmienfrunt .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het is gezellig ingericht. De gerechtjes waren voldoende. Het personeel was vriendelijk. De reden waarom ik het duur vond, dat er bij veel gerechten bij betaald moest worden. Tussen 5.75 euro en 8 euro. Dan wordt het toch wel prijzig! Zonder een actie vind ik het te duur om daar te gaan eten.
corry.duquesnoy .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig restaurant, maar neem de tijd. De bediening is niet vlot
De gerechtjes zijn smakelijk en gevarieerd.
Mooie bierkaart, minder geschikt voor een verwende wijn liefhebber.
Raoul S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg lekker gegeten bij het Spiegelbeeld gisteren. Lekkere gerechtjes, het feit dat je 2 gerechtjes met een meerprijs moet kiezen was geen enkel probleem. Al met al lekker gegeten, heel relaxte sfeer en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hartelijk ontvangst, AH actie, ze zijn hier heel prettig in. In andere restaurants moet je perse een nagerecht nemen, hier was dit niet noodzakelijk, als je maar 3 tapa hoofdgerechtjes nam pp. Prima.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Tijdens de DDW afgelopen woensdag de Dommelstraat in gelopen na een tip van een standhouder en in het Spiegelbeeld terecht gekomen. Wij wonen in Den Bosch en gaan graag goed uit eten. Deze zaak trok ons aan vanwege de relaxede en warme uitstraling. nu houden we ook van speciaal bier dus de keuze was snel gemaakt! Binnen gekomen was het gezellig druk, maar we werden wel direct aangesproken door oplettend personeel. De tafels zijn rustiek ingericht met mooie -echte :-) - kaarsen. Aan tafel werd ons hun concept uitgelegd, maar vooral ook dat het slechts om een aangeraden richtlijn ging (ik hoor niet vaak: bestel niet teveel, het is zonde als je het niet op krijgt..? je kunt altijd bij bestellen). De gerechtjes die je in een keer besteld komen in twee gangen zodat je relaxed kunt eten. Wat ik daarvan fijn vind is dat alle bestelde -heerlijke- gerechtjes niet half koud zijn voordat ze op zijn. In Den Bosch hebben we wel eens het idee dat we 'door moeten eten want er komen weer nieuwe gasten'. Hier niet zo! Super! Tijdens het eten hebben we een heerlijk en voor ons onbekend bier van het vat in een erg mooi glas gedronken; een Gulden Draak Brouwmaster. De combinatie van het eten, de bieren, entourage en vriendelijke hardwerkende bediening maakte voor ons een heerlijke dag af! Top!
Wij komen zeker terug om weer heerlijk te genieten van echte bourgondische professionele gezelligheid!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer aardige werknemers, rennen hard voor je. Je moet wel reserveren, het was super druk, wel gezellig. We deden mee met de AH actie, beetje ingewikkeld met andere menu kaart en aparte regels. Eten was prima, niet spectaculaire kon kiezen uit tapas gerechten. Ik had er geen last van, maar mijn partner wel, als je zwakke maag hebt moet je uitkijken, we vonden de gerechten vrij vet. Maar al met al een gezellige avond en op zich prima gegeten.