Leefcafé het Spiegelbeeld

Dommelstraat 22 5611 CL Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Verlengstuk van je eigen huis

In de keuken van dit 'leefcafé' bereiden ze 'tapa' gerechten van heel de wereld: Spaans, Grieks, Frans, Italiaans én Turks. Bijna alles bereiden ze van begin tot het einde zelf, en daar zijn ze trots op! Het is een plek om vrienden te ontmoeten en om, onder het genot van een hapje en een drankje, de buitenwereld aan je voorbij te laten gaan. Dit is hoe de medewerkers het restaurant zelf omschrijven. Of wij het ermee eens zijn? Reken maar!

Geniet van kleine tapasporties, voor een vaste prijs en stel zelf je favoriete menu samen! Bij bestellen kan voor grotere eters natuurlijk altijd! In voor een biertje? Kies dan voor een uit hun verrassende bierselectie, met meer dan 125 speciaalbieren. Uit 6 tapkranen zijn er 3 gereserveerd voor deze bieren, variatie ten top!

Meer informatie over restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Het NS trein/bus staion is op 5 min. loopafstand verwijderd.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag open vanaf 17.00

Jouw recensie over het restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Iris O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Jammer dat de albertheijn je doorstuurt naar de pagina van Iens
Toen we kwamen kregen we te horen dat zij niet meededen met de actie van AH je voelt je dan toch misleid door de website
Erg teleurstellend want hierdoor vonden we ook dat we het niet konden maken elders te eten.. dus uiteindelijk heeft t nog ceel geld gekost
riavervoort .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk tapas gegeten op het terras (weliswaar met warmtelamp) en leuke bediening. Keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Je mag drie gerechten kiezen per persoon voor een redelijke prijs. Wij waren met zijn tweetjes en zes gerechten is dan ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dolf H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het was wederom een gezellige avond, lekker gegeten én gedronken. Aangenaam gezelschap, prettige bediening, lekker eten en biertjes die er prima bij passen.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Weer heerlijk en gezellig gegeten. Door het mooie weer konden we gezellig buiten zitten. Een echte aanrader! En hier komen we ook terug.
Helmi D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
zoals ik had gevraagd bij de reservering, werden we feestelijk verwelkomd met een glas heerlijke prosecco. Daarna hebben we heerlijk gegeten. Aanrader.
F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heel fijn personeel wisten echt ook de geschiedenis over bijna elk biertje te vertellen.
We hebben het super naar ons zin gehad, en het was ook nog lekker eten !
nicole J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gezellige plek met heerlijke tapas!! De ribeye en de garnalen in pernod-saus waren echt heerlijk! lekkere temperatuur in het restaurant en hele vriendelijke bediening!
Antoon V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met heerlijke tapas. Een lekkere ongedwongen sfeer, brabantste Bourgondische gezelligheid, met een mediterraanse touch...
K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We hadden een leuke avond. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten ....... genoeg keuze en afwisseling in gerechten. "We komen nog eens terug! "
Maya J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Weer heel goed gegeten, leuke sfeer en heel vriendelijke bediening. Enig minpuntje dit keer was dat we wel erg lang op onze bestelling moesten wachten. Dat zijn we hier eigenlijk beter gewend. Maar we komen zeker weer een keer terug!
R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellige uurtjes gehad met collega's na het werk.
Ook lekker samen gegeten, vorkje prikken!
Voor herhaling vatbaar.
Drie hapjes pp is zeker voldoende, zoals meneer al aangaf.
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Top tent, paulaner van t vat maakt de avond compleet en het eten is van prima kwaliteit! Ga zo door! Gr uit heitse
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bij binnenkomst hebben we even moeten wachten vanwege de drukte. Na een korte uitleg te hebben gehad het eten besteld. Dit was prima verzorgd, het eten was af en toe wat flauwtjes. De steak was matig omdat er erg veel vet op zat. De spareribjes waren erg lekker net als de kip tandoori
Ralf M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De bediening was goed en zeer vrolijk. Hier krijg je gewoon goede zin van. En ook de formule vond ik zeer geslaagd. Kortom, het was een mooie en leuke avond! Zeker voor herhaling vatbaar!
Maya J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ruime keuze uit lekkere gerechten, voldoende keuze ook voor vegetariërs. De porties zijn royaal met lekker veel brood om in de heerlijke sauzen te dippen. Vriendelijke en vlotte bediening.
Hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Gewoon erg lekker gegeten. Gehoord van mijn zusje. En het klopt. Geweldige bediening. Hapjes uit de hele wereld. En mooie grote porties in plaats van de vingerbakjes elders. Het menu was ruim voldoende
marit T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Lekkere tapas, gevarieerd en goede porties. En gezellige plek om te zitten, warm en met fijne bediening. Maar het fijnste is de grote selectie speciaal bier ;)
Elke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig eetcafé, leuke bediening, en goed eten. Ook de muziekkeuze past goed,... al stond de muziek een beetje hard. Al met al een prima ervaring!
pvangendt .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten met de AH kaart. Zeer criendelijke bediening, heel erg lekker eten en behoorlijk veel. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug.
loesenroelf .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
3 erg eenvoudige gerechtjes voor 19,50. Bijna de helft van de gerechtjes hebben een forse meerprijs van 5 euro of meer. Je wordt binnen gelokt dat je een volledige tappasmaaltijd krijgt voor 19,50.Een karafje wijn kost 14,50, 0,5 liter. Een zeer slechte prijs/kwaliteits verhouding.