Leefcafé het Spiegelbeeld

Dommelstraat 22 5611 CL Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Verlengstuk van je eigen huis

In de keuken van dit 'leefcafé' bereiden ze 'tapa' gerechten van heel de wereld: Spaans, Grieks, Frans, Italiaans én Turks. Bijna alles bereiden ze van begin tot het einde zelf, en daar zijn ze trots op! Het is een plek om vrienden te ontmoeten en om, onder het genot van een hapje en een drankje, de buitenwereld aan je voorbij te laten gaan. Dit is hoe de medewerkers het restaurant zelf omschrijven. Of wij het ermee eens zijn? Reken maar!

Geniet van kleine tapasporties, voor een vaste prijs en stel zelf je favoriete menu samen! Bij bestellen kan voor grotere eters natuurlijk altijd! In voor een biertje? Kies dan voor een uit hun verrassende bierselectie, met meer dan 125 speciaalbieren. Uit 6 tapkranen zijn er 3 gereserveerd voor deze bieren, variatie ten top!

Meer informatie over restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Het NS trein/bus staion is op 5 min. loopafstand verwijderd.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag open vanaf 17.00

Marrit1981 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gezellig restaurant, ontzettend vriendelijk en vrolijk personeel. Goed eten, maar er mag iets meer aandacht besteed worden aan de opmaak.
Wilhelmienfrunt .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het is gezellig ingericht. De gerechtjes waren voldoende. Het personeel was vriendelijk. De reden waarom ik het duur vond, dat er bij veel gerechten bij betaald moest worden. Tussen 5.75 euro en 8 euro. Dan wordt het toch wel prijzig! Zonder een actie vind ik het te duur om daar te gaan eten.
Corry.duquesnoy .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig restaurant, maar neem de tijd. De bediening is niet vlot
De gerechtjes zijn smakelijk en gevarieerd.
Mooie bierkaart, minder geschikt voor een verwende wijn liefhebber.
Ell T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Eten was in de magnetron opgewarmd. Aioli was gemaakt van mayonaise met knoflook. Met AHbon 50% nog 41 euro. Anders waren we dus 72 euro kwijt voor 2 man!! Alles was slecht. Ze hebben zelfs niet gevraagd of het smaakte, dat zegt voldoende.
Raoul S.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg lekker gegeten bij het Spiegelbeeld gisteren. Lekkere gerechtjes, het feit dat je 2 gerechtjes met een meerprijs moet kiezen was geen enkel probleem. Al met al lekker gegeten, heel relaxte sfeer en dat alles voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Hartelijk ontvangst, AH actie, ze zijn hier heel prettig in. In andere restaurants moet je perse een nagerecht nemen, hier was dit niet noodzakelijk, als je maar 3 tapa hoofdgerechtjes nam pp. Prima.
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Tijdens de DDW afgelopen woensdag de Dommelstraat in gelopen na een tip van een standhouder en in het Spiegelbeeld terecht gekomen. Wij wonen in Den Bosch en gaan graag goed uit eten. Deze zaak trok ons aan vanwege de relaxede en warme uitstraling. nu houden we ook van speciaal bier dus de keuze was snel gemaakt! Binnen gekomen was het gezellig druk, maar we werden wel direct aangesproken door oplettend personeel. De tafels zijn rustiek ingericht met mooie -echte :-) - kaarsen. Aan tafel werd ons hun concept uitgelegd, maar vooral ook dat het slechts om een aangeraden richtlijn ging (ik hoor niet vaak: bestel niet teveel, het is zonde als je het niet op krijgt..? je kunt altijd bij bestellen). De gerechtjes die je in een keer besteld komen in twee gangen zodat je relaxed kunt eten. Wat ik daarvan fijn vind is dat alle bestelde -heerlijke- gerechtjes niet half koud zijn voordat ze op zijn. In Den Bosch hebben we wel eens het idee dat we 'door moeten eten want er komen weer nieuwe gasten'. Hier niet zo! Super! Tijdens het eten hebben we een heerlijk en voor ons onbekend bier van het vat in een erg mooi glas gedronken; een Gulden Draak Brouwmaster. De combinatie van het eten, de bieren, entourage en vriendelijke hardwerkende bediening maakte voor ons een heerlijke dag af! Top!
Wij komen zeker terug om weer heerlijk te genieten van echte bourgondische professionele gezelligheid!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer aardige werknemers, rennen hard voor je. Je moet wel reserveren, het was super druk, wel gezellig. We deden mee met de AH actie, beetje ingewikkeld met andere menu kaart en aparte regels. Eten was prima, niet spectaculaire kon kiezen uit tapas gerechten. Ik had er geen last van, maar mijn partner wel, als je zwakke maag hebt moet je uitkijken, we vonden de gerechten vrij vet. Maar al met al een gezellige avond en op zich prima gegeten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben hier echt super gegeten met de kortingsbonnen van de AH, en erg lekkere bieren dmv een biermenu gedronken. Ik lees wat negatieve reacties hieronder; wat een onzin! Het is duidelijk als duidelijk duidelijk is. Het stond op de AH website uitgelegd en je krijgt zelfs een A4 waar het op staat voordat je bestelt. Natuurlijk willen ze dat je hun kaart probeert (ze bestaan 10 jaar geloof ik) en niet alleen voor een goekope hap komt. Dat hebben wij dan ook niet gedaan; de ribeye steak doet mij watertanden als ik er nog aan denk! Ik zou me wel kunnen voortstellen dat ze stoppen met de actie want wie wil nou zeurpieten in je tent? Ons zien jullie zeker terug!
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Dit was de tweede keer dat ik hier ben gaan eten. De eerste keer was geweldig!!!. Deze tweede keer ging ik dus vol goede zin hier naartoe. Het was ronduit bizar slecht!!! Ze maken reclame dat 80% van de klanten 3 tapas pp meer dan voldoende vinden. Met de AH actie wordt je opeens verplicht om een voorgerecht te nemen! Daarna wordt je verplicht om tenminste een duur gerecht te kiezen of je dat nu wil eten of niet! Toen ik vroeg waarom ik daartoe verplicht werd kreeg ik als antwoord dat moet van Albert Hein die heeft dat zo geregeld!!! Ronduit belachelijk! alsof AH daar overgaat!! We moesten alle gerechten in een keer bestellen en de keuken bepaalde wat we als eerste ronde te eten kregen. Met het gevolg dat als eerste alles voor mijn vriendin kwam en ik kon toekijken daarna alles voor mij en mijn vriendin kon toekijken, lekker gezellig!! Varkensvlees was rauw, dat wilde ze nog wel ff opnieuw gaan opwarmen, nou nee laat maar....Aan mij werd gevraagd of alles naar wens was dus ik nogeens uitgelegd wat ik ervan vond. Kreeg ik als antwoord dat ze het dit jaar zo hadden geregeld (voorgerecht, duur gerecht) omdat er anders alleen maar mensen kwamen die voor een habbekrats wilde eten!!!!!! Als je zo over je klanten denkt waarom doe je dan mee met deze actie??????? Waardeloos!!
Winterpants .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We hebben hier een top avond gehad! Lekker gegeten, fijne sfeer en gezellige bediening! In tegenstelling tot sommige berichten helemaal geen probleem met de restaurantactie. Het werd gewoon duidelijk uitgelegd en je krijgt 50% korting op alles! Ons volgend etentje hier is alweer gereserveerd!
Jeannevanhoof .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Hoewel we niet hebben aangegeven dat wij voor de AlbertHeijn actie kwamen hebben ze ons toch gebruik laten maken van hun actie omdat wij vroeg op de dag kwamen. Ik had enkele recenties gelezen en kon mij geen beeld maken wat we konden verwachten. Bijna alle zijn goed op een paar recentere na. Nu ik in deze leuke zaak ben geweest kan ik niet anders zeggen dat ik haast niet kan geloven dat deze mensen hier echt zijn geweest! Wij hebben heerlijk op het terras gegeten; een super malse ribye, lekkere mosselen, gegrilde tonijn en meer. De uitleg van de actie is heel duidelijk en krijg je ook nog eens op een A4 uitgelegd. Hoe moeilijk kan het zijn? niet dus. even lezen en voor ons meer dan duidelijk! Alles door de helft :-) Meer/duurder eten? meer korting! Toen ik de -zeer vriendelijke- ober vroeg naar wat hij vond van de recenties merkte ik dat hij het erg vervelend vond als mensen ontvreden waren. Mijn conclusie uit zijn woorden is dat er op de AlbertHeijn actie ook mensen afkomen die voor een habbekrats willen eten en helemaal niet geinteresseerd zijn in wat een keuken te bieden heeft. Ga dan naar de Mc Donalds was mijn reactie! Wij hebben hier heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, mooie bierkaart. Wij komen terug!
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Verassend tapas gegeten bij Spiegelbeeld. De verrassing kwam toen we moesten afrekenen met allerlei onverwachte toeslagen. De ossehaasjes waren lauw en taai maar de koolsla was lekker evenals de garnalen en de zalm. De gebakken aardappeltjes waren erg zout maar wel lekker. Met de kleine porties was het lekker- maar in verhouding toch wel duur eten ondanks een aktie van tweede menu gratis.
Beste Betty, wij vinden het jammer dat uw bezoek aan ons niet dat was van wat u er van had verwacht. Als u aan tafel aangeeft dat er iets niet in orde is lossen wij dit graag voor u op! Jammer dat dit niet gebeurd is. Ik nodig u bij deze uit om met ons contact op te nemen zodat ik u een tegoed bon kan geven om onze keuken nogmaals te proeven zoals hij werkelijk is; Lekker, goed en betaalbaar!
Ivm de kosten; Er wordt duidelijk op de AH promotie site aangegeven dat van ALLES wat u eet, u slechts de helft betaalt. Ook worden daar de spelregels uitgelegd die u ook, voordat u bestelde, op een A4 aan tafel heeft gekregen. Dus minimaal € 13.50 voor een 3 gangen menu wat u zelf kunt samen stellen. Lamskoteletten, Zalmoten, Rib-Eyes, Ossehaaspuntjes ed. kunnen hier allemaal deeel van uitmaken. Als u echter voor een snelle goedkope hap wilde gaan, was u bij ons inderdaad niet aan het goede adres. Wij bestaan 10 jaar, leveren een hele goede prijs/kwaliteistverhouding aan gerechten en daar zijn we trots op!
M.velthuijsen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
het arrangement klopte niet helemaal een voorgerecht en 3 tappas. lekker maar te zout. terwijl ik thuis zout gewend ben.
Eeeef .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Vol goede moed gingen we met de Albert Heijn spaaractie bij dit restaurant - Leefcafé Het Spiegelbeeld - tapas eten.
Het zeer onvriendelijke personeel legde ons het menu erg onduidelijk uit waardoor we bij betaling voor een verrassing kwamen te staan (door gerechten met toeslag die je verplicht was te bestellen).
Daarnaast was het eten slecht: friet dat naar vis smaakt en veel te zout, te kleine gerechtjes wat 'goed' gemaakt werd met een enorme lading brood om je toch een vol gevoel te geven. Ook werd een drankje weggepakt terwijl er nog een paar slokken in het glas zaten. Het toppunt was een koud stuk tonijn. Beide hadden we geproefd en besloten er wat van te zeggen. De tonijn ging terug naar de keuken en hetzelfde aangegeten stuk kwam lauwwarm terug.
Al met al was dit de eerste en de laatste keer dat we hier gegeten hebben.
Iris2213 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Dit was de tweede keer dat ik hier ben gaan eten. Ook ditmaal was het weer erg smakelijk. De bediening is vrolijk en snel, en het menu heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.
M.martens2 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Super aardige bediening, weten wat ze in huis hebben. Gaan goed met allergieën om en zijn hiervan volledig op de hoogte, zelfs de menukaart is hierop ingericht. Veel variatie en veel keuze en enorm lekker.
Dolf_ans .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten en gedronken bij Het Spiegelbeeld. Gezellige en ongedwongen bediening met een grap en een lach. Door het mooie weer de hele avond heerlijk buiten op het terras gezeten.
Mfa P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Net bij het spiegelbeeld gegeten met de Ah actie. Krijgen we de rekening, worden er ineens allerlei extra kosten gerekend die niet van te voren genoemd zijn. Dachten we lekker de tweede maaltijd gratis te hebben. 17,95 per twee zou het dan zijn. Uiteindelijk hebben we op een euro of 4 net zoveel moeten betalen als zonder die actie. Echt niet de bedoeling lijkt me, misleidende actie
Beste Mfa1, wij vinden het jammer dat uw bezoek aan ons niet dat was van wat u er van had verwacht. Ik vindt het ook jammer dat u geen woord rept over de kwaliteit van onze gerechten. Bij navraag aan tafel vond u het "heerlijk!" Uw negatieve ervaring is dus helaas prijs bepaald. Er wordt echter duidelijk op de AH promotie site aangegeven dat van ALLES wat u eet, u slechts de helft betaalt. Ook worden daar de spelregels uitgelegd die u ook, voordat u bestelde, op een A4 aan tafel heeft gekregen. Dus minimaal € 13.50 voor een 3 gangen menu wat u zelf kunt samen stellen. Lamskotelet, Zalmoot, Rib-Eyes, Ossehaaspuntjes ed. kunnen hier allemaal deeel van uitmaken. Als u echter voor een snelle goedkope hap wilde gaan, was u bij ons inderdaad niet aan het goede adres. Wij bestaan 10 jaar, leveren een hele goede prijs/kwaliteistverhouding aan gerechten en daar zijn we trots op! (waar eet je nog goed naar keuze voor € 17.95 zonder korting!) En dan niet zeggen Mc Donalds; die vinden wij zelfs duur ;-) en niet lekker
Lisa-truijens .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was erg lekker. De service was goed en erg sociaal, ze gaven ons goede tips over de keuze van ons eten. Al heel snel hadden we ons voorgerecht en het hoofd en nagerecht kwam met een goed tempo erachteraan. Alles was vers en er werd ons 2x gevraagd of alles naar wens was. Ik raad dit restaurant zeker aan!