Leefcafé het Spiegelbeeld

Dommelstraat 22 5611 CL Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Verlengstuk van je eigen huis

In de keuken van dit 'leefcafé' bereiden ze 'tapa' gerechten van heel de wereld: Spaans, Grieks, Frans, Italiaans én Turks. Bijna alles bereiden ze van begin tot het einde zelf, en daar zijn ze trots op! Het is een plek om vrienden te ontmoeten en om, onder het genot van een hapje en een drankje, de buitenwereld aan je voorbij te laten gaan. Dit is hoe de medewerkers het restaurant zelf omschrijven. Of wij het ermee eens zijn? Reken maar!

Geniet van kleine tapasporties, voor een vaste prijs en stel zelf je favoriete menu samen! Bij bestellen kan voor grotere eters natuurlijk altijd! In voor een biertje? Kies dan voor een uit hun verrassende bierselectie, met meer dan 125 speciaalbieren. Uit 6 tapkranen zijn er 3 gereserveerd voor deze bieren, variatie ten top!

Meer informatie over restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Het NS trein/bus staion is op 5 min. loopafstand verwijderd.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Decor7,8/10
Voordelig
Jeannevanhoof . (0 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten! Hoewel we niet hebben aangegeven dat wij voor de AlbertHeijn actie kwamen hebben ze ons toch gebruik laten maken van hun actie omdat wij vroeg op de dag kwamen. Ik had enkele recenties gelezen en kon mij geen beeld maken wat we konden verwachten. Bijna alle zijn goed op een paar recentere na. Nu ik in deze leuke zaak ben geweest kan ik niet anders zeggen dat ik haast niet kan geloven dat deze mensen hier echt zijn geweest! Wij hebben heerlijk op het terras gegeten; een super malse ribye, lekkere mosselen, gegrilde tonijn en meer. De uitleg van de actie is heel duidelijk en krijg je ook nog eens op een A4 uitgelegd. Hoe moeilijk kan het zijn? niet dus. even lezen en voor ons meer dan duidelijk! Alles door de helft :-) Meer/duurder eten? meer korting! Toen ik de -zeer vriendelijke- ober vroeg naar wat hij vond van de recenties merkte ik dat hij het erg vervelend vond als mensen ontvreden waren. Mijn conclusie uit zijn woorden is dat er op de AlbertHeijn actie ook mensen afkomen die voor een habbekrats willen eten en helemaal niet geinteresseerd zijn in wat een keuken te bieden heeft. Ga dan naar de Mc Donalds was mijn reactie! Wij hebben hier heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, mooie bierkaart. Wij komen terug!
Betty B. Gastronoom (15 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Verassend tapas gegeten bij Spiegelbeeld. De verrassing kwam toen we moesten afrekenen met allerlei onverwachte toeslagen. De ossehaasjes waren lauw en taai maar de koolsla was lekker evenals de garnalen en de zalm. De gebakken aardappeltjes waren erg zout maar wel lekker. Met de kleine porties was het lekker- maar in verhouding toch wel duur eten ondanks een aktie van tweede menu gratis.
Beste Betty, wij vinden het jammer dat uw bezoek aan ons niet dat was van wat u er van had verwacht. Als u aan tafel aangeeft dat er iets niet in orde is lossen wij dit graag voor u op! Jammer dat dit niet gebeurd is. Ik nodig u bij deze uit om met ons contact op te nemen zodat ik u een tegoed bon kan geven om onze keuken nogmaals te proeven zoals hij werkelijk is; Lekker, goed en betaalbaar!
Ivm de kosten; Er wordt duidelijk op de AH promotie site aangegeven dat van ALLES wat u eet, u slechts de helft betaalt. Ook worden daar de spelregels uitgelegd die u ook, voordat u bestelde, op een A4 aan tafel heeft gekregen. Dus minimaal € 13.50 voor een 3 gangen menu wat u zelf kunt samen stellen. Lamskoteletten, Zalmoten, Rib-Eyes, Ossehaaspuntjes ed. kunnen hier allemaal deeel van uitmaken. Als u echter voor een snelle goedkope hap wilde gaan, was u bij ons inderdaad niet aan het goede adres. Wij bestaan 10 jaar, leveren een hele goede prijs/kwaliteistverhouding aan gerechten en daar zijn we trots op!
M.velthuijsen . 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
het arrangement klopte niet helemaal een voorgerecht en 3 tappas. lekker maar te zout. terwijl ik thuis zout gewend ben.
Eeeef . 1e beoordeling (1 recensie) 4 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Vol goede moed gingen we met de Albert Heijn spaaractie bij dit restaurant - Leefcafé Het Spiegelbeeld - tapas eten.
Het zeer onvriendelijke personeel legde ons het menu erg onduidelijk uit waardoor we bij betaling voor een verrassing kwamen te staan (door gerechten met toeslag die je verplicht was te bestellen).
Daarnaast was het eten slecht: friet dat naar vis smaakt en veel te zout, te kleine gerechtjes wat 'goed' gemaakt werd met een enorme lading brood om je toch een vol gevoel te geven. Ook werd een drankje weggepakt terwijl er nog een paar slokken in het glas zaten. Het toppunt was een koud stuk tonijn. Beide hadden we geproefd en besloten er wat van te zeggen. De tonijn ging terug naar de keuken en hetzelfde aangegeten stuk kwam lauwwarm terug.
Al met al was dit de eerste en de laatste keer dat we hier gegeten hebben.
Iris2213 . Fijnproever (6 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Dit was de tweede keer dat ik hier ben gaan eten. Ook ditmaal was het weer erg smakelijk. De bediening is vrolijk en snel, en het menu heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.
M.martens2 . Fijnproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Super aardige bediening, weten wat ze in huis hebben. Gaan goed met allergieën om en zijn hiervan volledig op de hoogte, zelfs de menukaart is hierop ingericht. Veel variatie en veel keuze en enorm lekker.
Dolf_ans . Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten en gedronken bij Het Spiegelbeeld. Gezellige en ongedwongen bediening met een grap en een lach. Door het mooie weer de hele avond heerlijk buiten op het terras gezeten.
Mfa P. 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Net bij het spiegelbeeld gegeten met de Ah actie. Krijgen we de rekening, worden er ineens allerlei extra kosten gerekend die niet van te voren genoemd zijn. Dachten we lekker de tweede maaltijd gratis te hebben. 17,95 per twee zou het dan zijn. Uiteindelijk hebben we op een euro of 4 net zoveel moeten betalen als zonder die actie. Echt niet de bedoeling lijkt me, misleidende actie
Beste Mfa1, wij vinden het jammer dat uw bezoek aan ons niet dat was van wat u er van had verwacht. Ik vindt het ook jammer dat u geen woord rept over de kwaliteit van onze gerechten. Bij navraag aan tafel vond u het "heerlijk!" Uw negatieve ervaring is dus helaas prijs bepaald. Er wordt echter duidelijk op de AH promotie site aangegeven dat van ALLES wat u eet, u slechts de helft betaalt. Ook worden daar de spelregels uitgelegd die u ook, voordat u bestelde, op een A4 aan tafel heeft gekregen. Dus minimaal € 13.50 voor een 3 gangen menu wat u zelf kunt samen stellen. Lamskotelet, Zalmoot, Rib-Eyes, Ossehaaspuntjes ed. kunnen hier allemaal deeel van uitmaken. Als u echter voor een snelle goedkope hap wilde gaan, was u bij ons inderdaad niet aan het goede adres. Wij bestaan 10 jaar, leveren een hele goede prijs/kwaliteistverhouding aan gerechten en daar zijn we trots op! (waar eet je nog goed naar keuze voor € 17.95 zonder korting!) En dan niet zeggen Mc Donalds; die vinden wij zelfs duur ;-) en niet lekker
Lisa-truijens . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was erg lekker. De service was goed en erg sociaal, ze gaven ons goede tips over de keuze van ons eten. Al heel snel hadden we ons voorgerecht en het hoofd en nagerecht kwam met een goed tempo erachteraan. Alles was vers en er werd ons 2x gevraagd of alles naar wens was. Ik raad dit restaurant zeker aan!
Am_637 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Prima eten met voldoende keus en leuke vriendelijke bediening.
In het begin n beetje moeilijk hoe het werkt maar personeel legde het perfect uit.
Eten was smaakvol en ruim voldoende.
Komen hier zeker nog een keer terug.
Biko16 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De ossenhaas was verrukkelijk. De sfeer gemoedelijk en het personeel heel vriendelijk. Heerlijk buiten kunnen eten. Wat wil je nog meer op zo''n avond

Route_a58 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Geweldig lekker gegeten en de sevice was top. Komen zeker terug.
Veel keuze uit de gerechtjes en lekker buiten kunnen zitten. De eigenaar en zijn personeel denken goed mee en zijn klantvriendelijk
Arwinvdv . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een gezellig restaurant met vriendelijk personeel en een gezellige gastheer. Heerlijke gerechten en goede combinaties. De spelregels leken wat lang maar waren duidelijk. Aanrader!
Michelle_van_geffen . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bediening is erg vriendelijke en capabel. Beste gerecht vondt ik de spareribs. Spiegelbeeld is sfeervol ingericht.Het was erg gezellig! :-)
Fijn-proevertje . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Echt goedkoper met de AH actie is het niet. Door onduidelijke regels wat je bestellen moet wordt de prijs opgevoerd en ben je uiteindelijk duur uit. Het eten was niet bijzonder. Ossenhaas taai en lauw dit zelfde geld voor de lams kotelet. Bediening is goed en attent en je zit gezellig in de dommelstraat. Wij gaan niet meer terug.
Stavronius . Bourgondiër (2 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was goed, maar te duur (zelfs met de AH actie). De service was een beetje langzaam (zeker in het begin), maar wel vriendelijk. Wij zaten buiten, maar de décor binnen zag er goed uit.
Maya J. Bourgondiër (4 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
We zijn hier al vaker geweest en iedere keer valt weer de hartelijke gezellige bediening op. Er staan leuke, lekkere gerechten op de kaart en de porties zijn ruim. Favoriet bij mij zijn toch wel de garnalen in pernod saus, met lekker veel brood erbij om te dippen.
Marijkestrand . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was heerlijk. Het was druk, maar de bediening verliep zeer goed.
Wij hebben met 4 personen genoten van de ah actie.
E.zwerver3 . 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
ik vond het concept raar je moest per zee een duur gerecht er bij kiezen en het was niet duidelijk hoe het werkte niet betaald voor de 2e gratis maar veel meer dat is jammer.
Saskia_1985 . 1e beoordeling (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Met de AH restaurantactie gereserveerd. Vrije keuze uit de gebruikelijke kaart, postief. Ook het personeel niks op aan te merken. Echter, het eten was niet goede De kruidenboter te zout, de zalm te gaar met teveel saus met brokjes erin, de rib eye te rauw met teveel vet (geen vraag gesteld hoe het gebakken moest worden), de garnalen in knoflook smaakten erg vreemd en dreven in met water aangelengde olie. Alleen de kip tandori was lekker. Ook al is de prijs laag (€35 voor 2 personen met 2 drankjes), wij komen hier niet meer terug. Liever het dubbele betalen en goed eten. Jammer.