Over het restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Verlengstuk van je eigen huis

In de keuken van dit 'leefcafé' bereiden ze 'tapa' gerechten van heel de wereld: Spaans, Grieks, Frans, Italiaans én Turks. Bijna alles bereiden ze van begin tot het einde zelf, en daar zijn ze trots op! Het is een plek om vrienden te ontmoeten en om, onder het genot van een hapje en een drankje, de buitenwereld aan je voorbij te laten gaan. Dit is hoe de medewerkers het restaurant zelf omschrijven. Of wij het ermee eens zijn? Reken maar!

Geniet van kleine tapasporties, voor een vaste prijs en stel zelf je favoriete menu samen! Bij bestellen kan voor grotere eters natuurlijk altijd! In voor een biertje? Kies dan voor een uit hun verrassende bierselectie, met meer dan 125 speciaalbieren. Uit 6 tapkranen zijn er 3 gereserveerd voor deze bieren, variatie ten top!

Meer informatie over restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Het NS trein/bus staion is op 5 min. loopafstand verwijderd.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag open vanaf 17.00

Jouw recensie over het restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Bij binnenkomst hebben we even moeten wachten vanwege de drukte. Na een korte uitleg te hebben gehad het eten besteld. Dit was prima verzorgd, het eten was af en toe wat flauwtjes. De steak was matig omdat er erg veel vet op zat. De spareribjes waren erg lekker net als de kip tandoori
Ralf M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De bediening was goed en zeer vrolijk. Hier krijg je gewoon goede zin van. En ook de formule vond ik zeer geslaagd. Kortom, het was een mooie en leuke avond! Zeker voor herhaling vatbaar!
Maya J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ruime keuze uit lekkere gerechten, voldoende keuze ook voor vegetariërs. De porties zijn royaal met lekker veel brood om in de heerlijke sauzen te dippen. Vriendelijke en vlotte bediening.
Hanneke W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Gewoon erg lekker gegeten. Gehoord van mijn zusje. En het klopt. Geweldige bediening. Hapjes uit de hele wereld. En mooie grote porties in plaats van de vingerbakjes elders. Het menu was ruim voldoende
marit T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Lekkere tapas, gevarieerd en goede porties. En gezellige plek om te zitten, warm en met fijne bediening. Maar het fijnste is de grote selectie speciaal bier ;)
Elke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig eetcafé, leuke bediening, en goed eten. Ook de muziekkeuze past goed,... al stond de muziek een beetje hard. Al met al een prima ervaring!
pvangendt .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten met de AH kaart. Zeer criendelijke bediening, heel erg lekker eten en behoorlijk veel. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug.
loesenroelf .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
3 erg eenvoudige gerechtjes voor 19,50. Bijna de helft van de gerechtjes hebben een forse meerprijs van 5 euro of meer. Je wordt binnen gelokt dat je een volledige tappasmaaltijd krijgt voor 19,50.Een karafje wijn kost 14,50, 0,5 liter. Een zeer slechte prijs/kwaliteits verhouding.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
leuk bruin cafe en restaurant
goed bereikbaar in het centrum
men kan er vroeg in de avond al terecht
mvg...........wim van alst
averstappen1 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en een vriendelijke service met een lach. Gezellig zitten daar. Veel speciale biertjes. Daar houdt mijn man wel van. We zaten goed vol toen we klaar waren. Voor herhaling vatbaar.
Feline H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Met de ah-restaurantkaart waren we 14,50 kwijt per persoon. Een goedkoop avondje, voor een zeer goede prijs. Het menu bestond uit een voorgerecht en 3 tapas gerechten, geheel zelf te kiezen van de kaart. We mochten per persoon ook 1 gerecht waar eigenlijk een bijbetaling voor gold. Het pannetje stoofvlees met patatas brava was absoluut onze favoriet!
De bediening was vriendelijk, vooral de heer die ons bediende. En hou je van bier? Dan is dit restaurant zeker een goede aanrader: keus genoeg! Als we weer eens in Eindhoven zijn weten wij waar we gaan eten!
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Hier afgelopen zondag gegeten samen met een vriendin. Er is fantastisch meegedacht met mijn dieetwensen, heerlijke avond gehad. We zijn erg goed geholpen. Ook de wijn was lekker.
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hadden voor 2 personen gereseveerd om 20.30 en een uurtje ervoor gebeld of we met 6 personen konden komen en dat was helemaal geen probleem.
Het personeel was heel vriendelijk en het eten heerlijk.
Prijs en kwaliteit prima.
Een aanrader!!
Ad F.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Goed restaurant ! Die een prima product serveren, tegen een goede prijs.
Als we weer in de gelegenheid zijn, komen we zeker terug.
Jos C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De menu samenstelling was voor mij niet helemaal duidelijk. Wist af en toe niet meer wat voor mij en voor de anderen was. Voor de rest was het prima!
Jolan D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We hebben bij T Spiegelbeeld gegeten met de AH Actie.
Een driegangen menu met 50% korting.
Alleen jammer dat drie gangen tapas op de kaart €19,95 kostte en wij €28,50 voor twee personen betaalden?
Bovendien waren er teveel gerechten op de (wat summiere) menukaart waarvoor bij betaald moest worden.

De bediening was erg vriendelijke het eten was best goed en de wijn ook, voor deze prijs.
Met normale prijzen zouden we er niet nog eens heen gaan
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was wel goed alleen het samenstellen van het tapas menu was verwarrend. Keuze uit 1 voorgerecht en 3 tapas maar dit waren grote porties. Vaker gegeten bij een tapas restaurant en daar bestelde je meerdere kleine porties en meer keuzes. Het eten smaakte goed maar keuze is beperkt
Carina P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten, niet een standard restaurant met eten uit een streek / land of alleen de tapas uit Spanje maar diversiteit van de wereld en de grote van de gerechten was super
jang46 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Goede, gezellige ontvangst en bediening. Fijn verwarmd terras. De catamares waren niet erg knapperig en sommige taai. De lamscotteletjes waren vrij rauw opgediend, maar werden op verzoek zonder problemen opnieuw geroosterd.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We werden heel gezellig ontvangen was een leuk eet café hing een gezellige sfeer
En het eten was super het was echt lekker bediening ook helemaal top