Leefcafé het Spiegelbeeld

Dommelstraat 22 5611 CL Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Verlengstuk van je eigen huis

In de keuken van dit 'leefcafé' bereiden ze 'tapa' gerechten van heel de wereld: Spaans, Grieks, Frans, Italiaans én Turks. Bijna alles bereiden ze van begin tot het einde zelf, en daar zijn ze trots op! Het is een plek om vrienden te ontmoeten en om, onder het genot van een hapje en een drankje, de buitenwereld aan je voorbij te laten gaan. Dit is hoe de medewerkers het restaurant zelf omschrijven. Of wij het ermee eens zijn? Reken maar!

Geniet van kleine tapasporties, voor een vaste prijs en stel zelf je favoriete menu samen! Bij bestellen kan voor grotere eters natuurlijk altijd! In voor een biertje? Kies dan voor een uit hun verrassende bierselectie, met meer dan 125 speciaalbieren. Uit 6 tapkranen zijn er 3 gereserveerd voor deze bieren, variatie ten top!

Meer informatie over restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Het NS trein/bus staion is op 5 min. loopafstand verwijderd.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag open vanaf 17.00

Jouw recensie over het restaurant Leefcafé het Spiegelbeeld

Nicoline M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Leefcafé Spiegelbeeld, de smakelijkste woonkamer van de Dommelstraat. Laat het team je verrassen met heerlijke tapas en een lekker biertje erbij en je hebt altijd een topavond.
Fam. R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eten was lekker, cafe/restaurant was knus ingericht, de bediening was vriendelijk en aardig, zeker voor herhaling vatbaar, wij komen hier zeker terug
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Gezellig en vriendelijk personeel waar je gezellig mee kan buurten. Het eten is lekker en de verschillende soorten bier maken het helemaal af.
Z.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Rustige avond, desondanks warm welkom, gastvrij. Eten zoals altijd prima, lekker afwisselend, goed biertje erbij geadviseerd.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Het spiegelbeeld is een zeer gezellig huiskamersfeer biercafe met een afwisselend menu. Een fijn plekje om vaak terug te komen.
Steef L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Lekker gegeten en fijne sfeer. Goede locatie
Rita F.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Een minpuntje was de extra bedragen bij bijna alle vlees en visgerechten op de menu prijs van van 19,95 euro van ongeveer 5 a 6 euro per gerecht.
V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wij hebben met 8 mensen, inculsief 2 kinderen ter ere van mij verjaardag een tapasmenu genoten. Het was echt genieten!! Gezellig, erg lekker en zeker betaalbaar. Top.
Iris O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Jammer dat de albertheijn je doorstuurt naar de pagina van Iens
Toen we kwamen kregen we te horen dat zij niet meededen met de actie van AH je voelt je dan toch misleid door de website
Erg teleurstellend want hierdoor vonden we ook dat we het niet konden maken elders te eten.. dus uiteindelijk heeft t nog ceel geld gekost
riavervoort .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk tapas gegeten op het terras (weliswaar met warmtelamp) en leuke bediening. Keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Je mag drie gerechten kiezen per persoon voor een redelijke prijs. Wij waren met zijn tweetjes en zes gerechten is dan ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dolf H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het was wederom een gezellige avond, lekker gegeten én gedronken. Aangenaam gezelschap, prettige bediening, lekker eten en biertjes die er prima bij passen.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Weer heerlijk en gezellig gegeten. Door het mooie weer konden we gezellig buiten zitten. Een echte aanrader! En hier komen we ook terug.
Helmi D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
zoals ik had gevraagd bij de reservering, werden we feestelijk verwelkomd met een glas heerlijke prosecco. Daarna hebben we heerlijk gegeten. Aanrader.
F.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heel fijn personeel wisten echt ook de geschiedenis over bijna elk biertje te vertellen.
We hebben het super naar ons zin gehad, en het was ook nog lekker eten !
nicole J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gezellige plek met heerlijke tapas!! De ribeye en de garnalen in pernod-saus waren echt heerlijk! lekkere temperatuur in het restaurant en hele vriendelijke bediening!
Antoon V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad met heerlijke tapas. Een lekkere ongedwongen sfeer, brabantste Bourgondische gezelligheid, met een mediterraanse touch...
K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We hadden een leuke avond. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten ....... genoeg keuze en afwisseling in gerechten. "We komen nog eens terug! "
Maya J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Weer heel goed gegeten, leuke sfeer en heel vriendelijke bediening. Enig minpuntje dit keer was dat we wel erg lang op onze bestelling moesten wachten. Dat zijn we hier eigenlijk beter gewend. Maar we komen zeker weer een keer terug!
R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gezellige uurtjes gehad met collega's na het werk.
Ook lekker samen gegeten, vorkje prikken!
Voor herhaling vatbaar.
Drie hapjes pp is zeker voldoende, zoals meneer al aangaf.