Leef Ugchelen

Bogaardslaan 81 7339 AN Ugchelen Nederland Kaart

Over restaurant Leef Ugchelen

Twee broers, één droom

Twee broers, één passie. Een droom die uitkwam, namelijk het gelukkig maken van gasten in hun geliefde stadje Ugchelen. Hier is het van donderdag t/m zondag genieten geblazen. Elke twee maanden wordt het menu helemaal overhoop gehaald om er nieuwe smaaksensaties voor in de plaats neer te zetten. Nestel je lekker voor de open haard en laat het ontspannen beginnen!

Meer informatie over restaurant Leef Ugchelen

Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Als je aankomt is het niet wat je verwacht als je naar een restaurant gaat. De locatie, een buurtgebouw, waarbij het in het donker niet duidelijk is waar Leef zit en waar de entree is. Je komt eigenlijk met een apart gevoel aan. Bij binnenkomst zijn de lichten ook nog fel aan waarmee je nou niet echt die knusse sfeer creëert. Zoek dan nog maar een leuk tafeltje.. eentje die minder in de spotlight is. Verder wat betreft het meubilair wel modern. Met een negatief gevoel begin je aan het diner want weglopen doe je dan ook niet zo gauw meer. Maar dan.. het eten wordt geserveerd en maakt een heleboel goed. Dit was echt heerlijk en het gevoel van net een beetje extra. Hier moeten ze het dan ook echt van hebben. Wat betreft het eten zou ik zeker andere mensen aanraden bij Leef te gaan eten. Maar dan moet je niks verwachten van de sfeer...
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
In één woord perfect!! Op ons verzoek langere pauzes tussen de gangen. Prima bediening (deed erg haar best het ons naar de zin te maken).
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was vanwege verbouwing van pui wat lastig te vinden. Was te donker en geen verlichting van eventuele reclame borden. Maar dit is tijdelijk. Locatie is wel bijzonder. oud school gebouw
Leontien80 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! We hebben een ah bon ingeleverd, mochten kiezen van de gehele kaart. Het was zeker voor herhaling vatbaar.
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten, maar een extra personeelslid in de bediening was handig geweest. Inrichting niet slecht voor de locatie maar niet heel sfeervol.
Nienketimmerman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijk personeel en lekker eten. Buurthuis wat is ingericht als restaurant, goed geprobeerd maar de sfeer van buurthuis blijft door o.a. de ruimte en oefenen door plaatselijk popkoor in ruimte ernaast. Op zich geen probleem, maar verwacht geen romantisch restaurant.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima gegeten, alle 3 de gangen lekker! Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening. Kom zeker weer eens terug!
Ingebodingius .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed eten voor een prima prijs. De ruimte en sfeer vielen wat tegen. Aan de buitenkant zie je niet dat het een restaurant is. De beschonken champignons zijn een aanrader.
Bellis .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met de AH-bon is het prima, maar zonder zou ik hier niet snel heen gaan. Het voelt nogal onprofessioneel aan, de bediening loopt niet lekker, de hoofdgerechten waren karig en het toetje werd in wijnglazen (?) geserveerd. De serveerster was wel erg aardig.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren allemaal goed en de porties zijn meer dan voldoende. Met vier kinderen in de groei kun je zeker zeggen dat het ruim voldoende is. De bediening was goed met persoonlijke aandacht (zelfs met 8 man wist ze precies wie wat besteld had). Top! Zeker voor herhaling vatbaar. Het feit dat Ugchelens Belang ook een buurthuis is (met op deze avond het koor Knap Eigenwijs) geeft een gemoedelijke sfeer.
Van.bijnen .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We zijn daar terecht gekomen d.m.v. een gekregen giftbon. Het eten was smaakvol, de locatie was in een soort buurthuis, ook geen echte sfeer binnen. Het hoofdmenu is karig en niet volledig zoals het hoort. Met de prijs weten ze wel raad, veel te duur voor wat je krijgt. bijv. simpel ijsje € 7,00 Dit is dus geen aanrader. eens en nooit meer.
Edwin.hendriks01 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Bij aankomst leek het wel gesloten. Maar via de achteringang kwamen we uiteindelijk in een buurthuis. Het biljard werd gebruikt als een uitstalling; geen uitstraling, geen sfeer, slechte acoustiek. Eten was basis, maar goed. De bediening deed zijn best, maar paste bij het restaurant.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
slechte ervaring, matige ambiance, eten was matig, de carpaccio te koud, de biefstuk was ok, de sate was echt slecht (saus zeker niet ter plekke gemaakt maar uit een matig zakje of pakje), geen gezellig muziekje. Voor ons zeker geen tweede keer.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Na mijn eerdere loftuiging over "Leef" in Ugchelen, ben ik na ons bezoek van gisterenavond minder enthousiast met name door de prijs-kwaliteitsverhouding inrelatie tot ambiance en portie.
Bij binnenkomst stond de radio redelijk hard en voor het hoofdgerecht begon de repetitie van de fanfare in de zaal ernaast. De pomodorisoep was goed, maar de courgettesoep was zeer dik met een vlakke smaak en twee flinters zalm als vulling. De scholfilet was goed de biefstuk op zich ook, maar de rode wijnsaus was nauwelijks te proeven door de minimale hoeveelheid, ondanks de €2,00 toeslagprijs. Daarnaast was het groente- en aardappelgarituur zeer minimalistisch, 1 radijsje, 1 stukje romanesco en bloemkool, schaaltje sla en klein stukje aardappelgratintaart. Als je niet apart aardappel en groente bij bestelt, ga je zeker met een hongergevoel weg.
Het nagerecht Ugchels keitje smaakte goed en zag er leuk verzorgd uit.
Ook de wijn smaakte goed maar ook hierbij was de prijs van €4,25 te hoog bij de hoeveelheid. Ik kreeg zelfs het laatste uit de fles en schat dat er ruim zeven glazen uit de fles worden geschonken. Wij kwamen zeer positief maar na afloop was dit beduidend minder en zullen wij ons op andere restaurants richten. Ik hoop dat het management uit deze reactie toekomstige klanten een zelfde teleurstelling voorkomt
Kris T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
'Leef Ugchelen' is een restaurantje waar je niet zomaar tegenaan loopt.
Het ligt in een woonwijk en is gehuisvest in een voormalig wijkgebouw/verenigingsgebouw o.i.d.
Eenmaal binnen tref je een prettige atmosfeer met een ietwat minimalistische insteek.
Het eten is gewoon goed.
De als vooraf genuttigde pomodori-soep en champignons waren goed bereid en gepresenteerd.
Ook de als hoofdgerecht gekozen biefstuk was prima voor elkaar. De frites waren wellicht wat 'zwaar', maar de smaak was prima.
Als nagerecht gekozen voor de zomerkoninkjes en eton-mess. Ook hier was niets op aan te merken.
Alle gerechten waren goed en zonder overbodige opschmuck gepresenteerd.
Het enige dat ons opviel was de doorlooptijd. Het was kennelijk onverwacht druk, waardoor het best lang wachten was tussen de gangen.
Voor ons niet een probleem, maar wanneer je weinig tijd hebt kan dat vervelend zijn.
De bediening was verder uitermate vriendelijk en correct.
Wij komen zeker weer eens terug.
Rinrin .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Alle 3 gangen waren even lekker.
Ook meer dan voldoende voor twee hongerige magen.
De bediening was prima.
Het is een gezellige rustige plek; we zaten erg leuk op het terras.
Mirjam_leenheer .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was top! Service en ambiance waren ook goed in orde. Het was alleen erg druk en we moesten tussen de gerechten door best lang wachten vond ik. Etentje duurde langer dan ik had gepland.
Janny.bozon .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren heerlijk op terras gezeten.
Verwacht hier geen hoogstandjes maar de kwaliteit was uitstekend. Eten was goed bereid en mooi gepresenteerd.
Voldoende keus ook. Mochten met ah-actie vrij van de kaart kiezen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Vriendelijke bediening.
Al met al goede keus
W.capel .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Kwa kwaliteit/prijs hebben we lekker gegeten in een leuke, kleine charmante ruimte. Alles was lekker vers en werd gezellig opgediend.