Leef Ugchelen

Bogaardslaan 81 7339 AN Ugchelen Nederland Kaart

Over het restaurant Leef Ugchelen

Twee broers, één droom

Twee broers, één passie. Een droom die uitkwam, namelijk het gelukkig maken van gasten in hun geliefde stadje Ugchelen. Hier is het van donderdag t/m zondag genieten geblazen. Elke twee maanden wordt het menu helemaal overhoop gehaald om er nieuwe smaaksensaties voor in de plaats neer te zetten. Nestel je lekker voor de open haard en laat het ontspannen beginnen!

Meer informatie over restaurant Leef Ugchelen

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Leef Ugchelen

j D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het meisje wat bediende vroeg of de schnitzel rare of medium moest, misschien nog wat te leren?
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij Leef in Ugchelen. De bediening was erg vriendelijk en je hoefde nergens lang op te wachten. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Verse en goed bereidde producten. Een aanrader.
Willem Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een prima restaurant waar het goed toeven is en heerlijk eten.
mc.hollander .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Bij binnenkomst hartelijke ontvangst, gezellige sfeer en goede temperatuur. Lichte kleur tafels en verdere inrichting wat open aandoet. Bediening heel vriendelijk en niet opdringerig. Wij waren hier nog nooit geweest maar vonden het allemaal een super adres. De portie zeer ruim bemeten, nagerecht was al te veel, kon volstaan met een heerlijk kopje koffie.
vanesa .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima gegeten met de ah actie. Vrije keuze uit de kaart. Zijn druk bezig met de verbouwing wat zeker een verbetering is met een paar jaar geleden. Eigenaar was zelf aan het bedienen was best druk alleen.
aldo K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Fijn dat door de nieuwe entree er makkelijker binnen gekomen kan worden.
Ook mooi dat je tegenwoordig alle gerechten telefonisch kunt bestellen en ophalen, waardoor je de kwaliteit ook echt op je eigen eettafel kunt hebben.
Klasse acties.
Aldo Klein
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was lekker, niets op aan te merken. De bediening was erg vriendelijk. De ambiance was ondanks een verbouwing prettig. Het restaurant was alleen wat moeilijk te vinden.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten!!! De bediening was super vriendelijk. Echt een aanrader! Als het niet zo ver weg zou zijn, zouden we hier regelmatig terug komen. Bedankt!!!!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Als je aankomt is het niet wat je verwacht als je naar een restaurant gaat. De locatie, een buurtgebouw, waarbij het in het donker niet duidelijk is waar Leef zit en waar de entree is. Je komt eigenlijk met een apart gevoel aan. Bij binnenkomst zijn de lichten ook nog fel aan waarmee je nou niet echt die knusse sfeer creëert. Zoek dan nog maar een leuk tafeltje.. eentje die minder in de spotlight is. Verder wat betreft het meubilair wel modern. Met een negatief gevoel begin je aan het diner want weglopen doe je dan ook niet zo gauw meer. Maar dan.. het eten wordt geserveerd en maakt een heleboel goed. Dit was echt heerlijk en het gevoel van net een beetje extra. Hier moeten ze het dan ook echt van hebben. Wat betreft het eten zou ik zeker andere mensen aanraden bij Leef te gaan eten. Maar dan moet je niks verwachten van de sfeer...
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
In één woord perfect!! Op ons verzoek langere pauzes tussen de gangen. Prima bediening (deed erg haar best het ons naar de zin te maken).
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Was vanwege verbouwing van pui wat lastig te vinden. Was te donker en geen verlichting van eventuele reclame borden. Maar dit is tijdelijk. Locatie is wel bijzonder. oud school gebouw
Leontien80 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! We hebben een ah bon ingeleverd, mochten kiezen van de gehele kaart. Het was zeker voor herhaling vatbaar.
Erika D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten, maar een extra personeelslid in de bediening was handig geweest. Inrichting niet slecht voor de locatie maar niet heel sfeervol.
nienketimmerman .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vriendelijk personeel en lekker eten. Buurthuis wat is ingericht als restaurant, goed geprobeerd maar de sfeer van buurthuis blijft door o.a. de ruimte en oefenen door plaatselijk popkoor in ruimte ernaast. Op zich geen probleem, maar verwacht geen romantisch restaurant.
marieke D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prima gegeten, alle 3 de gangen lekker! Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening. Kom zeker weer eens terug!
ingebodingius .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Goed eten voor een prima prijs. De ruimte en sfeer vielen wat tegen. Aan de buitenkant zie je niet dat het een restaurant is. De beschonken champignons zijn een aanrader.
Bellis .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met de AH-bon is het prima, maar zonder zou ik hier niet snel heen gaan. Het voelt nogal onprofessioneel aan, de bediening loopt niet lekker, de hoofdgerechten waren karig en het toetje werd in wijnglazen (?) geserveerd. De serveerster was wel erg aardig.
Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten waren allemaal goed en de porties zijn meer dan voldoende. Met vier kinderen in de groei kun je zeker zeggen dat het ruim voldoende is. De bediening was goed met persoonlijke aandacht (zelfs met 8 man wist ze precies wie wat besteld had). Top! Zeker voor herhaling vatbaar. Het feit dat Ugchelens Belang ook een buurthuis is (met op deze avond het koor Knap Eigenwijs) geeft een gemoedelijke sfeer.
van.bijnen .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We zijn daar terecht gekomen d.m.v. een gekregen giftbon. Het eten was smaakvol, de locatie was in een soort buurthuis, ook geen echte sfeer binnen. Het hoofdmenu is karig en niet volledig zoals het hoort. Met de prijs weten ze wel raad, veel te duur voor wat je krijgt. bijv. simpel ijsje € 7,00 Dit is dus geen aanrader. eens en nooit meer.