LEEF Tapas

Lange Houtstraat 25 2511 CV Den Haag Nederland Kaart
31-707620150

Over het restaurant LEEF Tapas

In het bruisende hart van de Hofstad

Aan de rand van het statige Voorhout en te midden van de dagelijkse drukte in de Hofstad, zit LEEF Tapas. LEEF Tapas serveert jou de meest uiteenlopende overheerlijke Tapas. Het is een plek waar het allemaal draait om genieten; van goed eten, heerlijke wijnen en uitstekende service. De chef werkt het liefst met eerlijke, biologische producten en creëert heerlijke, kleine gerechtjes. Alles is ter grote van een voorgerecht, dus je kunt lekker veel proeven! Laat je adviseren in een lekker glas wijn en je gaat diep en diep tevreden weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant LEEF Tapas

Vanaf Den Haag Centraal station neem je tram 9. Je stapt uit op Den Haag Malieveld en vanaf hier is het ongeveer 4 min lopen.
  • Kom je met de auto?
    Komende vanaf de A12 volg je de Utrechtsebaan richting de Bezuidenhoutseweg. Vanaf hier rijdt je richting de Korte Voorhout.

Dinsdag t/m zaterdag 15:00 – 23:00
Maandag gesloten

(Indien je graag een zakelijke bijeenkomst, feest of partij wenst op andere tijden, is dit uiteraard bespreekbaar!)

Jouw recensie over het restaurant LEEF Tapas

Jasmin E.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Het was erg gezellig, hele vriendelijke bediening. Bediening had humor. Jammer dat er deze keer geen asperges waren, maar er waren gelukkig genoeg andere lekkere dingen om uit te kiezen. Kwaliteit/prijs verhouding was erg goed.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Enige tijd geleden geweesteten was lekker maar duurde erg lang voordat het elke keer kwam tussenpozen van soms meer dan een half uur dus met nog lege maag naar huis gegaan!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten was lekker maar de bediening traag en incompleet. Leuke aankleding maar niet iedereen zat comfortabel op de bankjes aan de muur.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was verder goed, maar de rest was teleurstellend. Het eten duurde heel erg lang, er waren een aantal dingen op (wat ik bij onbeperkt tapas niet vind kunnen) en de mevrouw die ons bediende was buitenlands en begreep ons heel vaak niet. Ze was ook niet erg vriendelijk, wat de beleving erg omlaag hield. We kregen wel voor het wachten een gratis drankje, dat was wel netjes.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten was goed, maar wat een slechte service heeft dit restaurant. Je zit een uur tot 1.5 uur te wachten op een ronde. Ook verkeerde gerechten geleverd en gerechten die we besteld hadden kregen we niet. Als excuus gaven ze aan dat ze ook op een foodfestival stonden. Ondertussen zat heel het restaurant te wachten op eten. Hier wordt duidelijk gekozen voor massa = kassa ipv.kwaliteit.Er was een fles wijn besteld, die het restaurant zelf had uitgekozen, daar werd doodleuk 29.50 per fles voor gevraagd. Kortom, eten goed, maar zeker niet voor herhaling vatbaar
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Je kunt lekker, gezellig de hele avond eten met familie, vrienden. Wij waren eerder al op het strand van Kijkduin gaan eten. Maar het was net zo gezellig in het centrum van Den Haag en de witte sangria is een aanrader☺️
Coen H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
zo lekker.. gezellige bediening en heerlijke sangria
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Wat een verschil van dag en nacht mbt onze eerste ervaring bij Leef Tapas! De vorige keer (ander filiaal) was zeer teleurstellend maar wou het graag nog een kans geven. Supervriendelijke, behulpzame bediening. Brood vooraf met aioli en tapenade kwam meteen op tafel. Karaf water voor de medicijnen en gerechten kwamen snel door. Er zat alleen geen tomaat bij de salade caprese... Het toetje zit NIET inbegrepen, maar kreeg wel een glaasje limoncello van het huis. Tot slot nog een koffie en espresso aan het einde. Ook die was niet gerekend. Kwam daar later pas achter, maar ik denk dat dat bewust niet is gerekend vanwege de slechte ervaring van de vorige keer. Wat overigens niet hun schuld was. Ons zie je zeker nog eens terug, dank jullie wel.
M. A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
De warme rondes bestonden vooral uit vlees. Wij misten de groente in het aanbod. Prettige sfeer in het restaurant en heerlijke sangria!
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een prima restaurant met een goed concept van onbeperkt kleine gerechten bestellen. Jammer was dat wij een uur moesten wachten op het volgende gerecht.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Erg leuke avond gehad. Alles klopte eigenlijk. Sympathieke bediening, erg lekkere gerechten en prima huiswijn in een leuke atmospheer. We gaan er ook een keer lunchen.
jessyvos .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Al meerdere keren geweest. De menu kaart was vernieuwd. Nieuwe hapjes geprobeerd. Het was weer helemaal top!! Het was druk maar gezellig druk.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Erg lekker en gezellig
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijke avond gehad met vriendinnen.
Wat hebben we weer lekker gegeten. En de bediening was top!
Bedankt voor de fijne complete avond!
Cisca G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig! Kaart slecht te lezen.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke tapas. Fijne bediening en inrichting. Beetje jammer was alleen de wachttijd voor de gerechten. We hebben er gegeten op weg naar de Schouwburg en kwamen daardoor een beetje in tijdnood en hebben maar 2 rondes kunnen bestellen.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
lekkere tapas gegeten
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Eten was heel erg lekker. Alleen werden er meerdere keren verkeerde dingen gebracht en was de carpaccio om half 7 al op. Er stonden ook opeens 2 drankjes op onze rekening die wij nooit hebben besteld.
martine W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het was een heerlijke avond bij dit restaurant. De bediening was vriendelijk en het eten was heerlijk.
Het enige wat ik jammer vond, was dat er (blijkbaar) een feest was vanaf 20.30. Alle tafels om ons heen werden al weggehaald. Dat gaf heel erg het gevoel dat we moesten opschieten. Het personeel bleef vriendelijk. Ik had liever gehad dat dit was gemeld toen ik reserveerde, dan was ik eerlijk gekomen namelijk.
Amanda S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We hebben hier gisteren gegeten voorafgaand aan een theatervoorstelling. Het meisje dat ons hielp was erg aardig. De hapjes die we kregen waren erg lekker.
Uiteindelijk echter alleen stokbrood en twee rondes tapas gegeten (2 gerechtjes p.p.) omdat de derde ronde nooit meer is gekomen (terwijl we qua tijd dachten wellicht nog een vierde te kunnen bestellen). We vroegen nog waar de derde ronde bleef maar kregen geen terugkoppeling. Bij het afrekenen gaven we aan dat de derde ronde niet meer hoefde te komen omdat we naar een voorstelling moesten. Er werden nog excuses aangeboden en we mochten na de voorstelling nog een kop koffie komen drinken op hun kosten maar dat hebben we niet meer gedaan. 100 euro afrekenen voor 3 personen en met honger weggaan....wat een teleurstelling en zonde van het geld.