LEEF Tapas

Lange Houtstraat 25 2511 CV Den Haag Nederland Kaart
31-707620150

Over het restaurant LEEF Tapas

In het bruisende hart van de Hofstad

Aan de rand van het statige Voorhout en te midden van de dagelijkse drukte in de Hofstad, zit LEEF Tapas. LEEF Tapas serveert jou de meest uiteenlopende overheerlijke Tapas. Het is een plek waar het allemaal draait om genieten; van goed eten, heerlijke wijnen en uitstekende service. De chef werkt het liefst met eerlijke, biologische producten en creëert heerlijke, kleine gerechtjes. Alles is ter grote van een voorgerecht, dus je kunt lekker veel proeven! Laat je adviseren in een lekker glas wijn en je gaat diep en diep tevreden weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant LEEF Tapas

Vanaf Den Haag Centraal station neem je tram 9. Je stapt uit op Den Haag Malieveld en vanaf hier is het ongeveer 4 min lopen.
  • Kom je met de auto?
    Komende vanaf de A12 volg je de Utrechtsebaan richting de Bezuidenhoutseweg. Vanaf hier rijdt je richting de Korte Voorhout.

Dinsdag t/m zaterdag 15:00 – 23:00
Maandag gesloten

(Indien je graag een zakelijke bijeenkomst, feest of partij wenst op andere tijden, is dit uiteraard bespreekbaar!)

Lisa W.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Erg lekker gegeten, verse smaak aan de gerechten. Ook het meisje wat ons hielp was erg aardig! Goede service dus. Zeker een aanrader.
Selena D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
We hebben lekker en gezellig zitten eten. Eten is goed en de bediening is erg aardig en vriendelijk en behulpzaam. Zeker dat we hier terug komen!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gerechten waren lekker met de opmerking dat de warme gerechten niet echt warm waren. Dit doorgegeven. Keus is prima. Porties zijn groot. De rekening viel mee. Lang niet alles was gerekend of verkeerd vermeld. (Zagen we bij controle thuis).
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Prima eten, maar niet heel bijzonder.. de service was minder: het uitserveren duurde erg lang en ze waren helaas niet zo vriendelijk. Vanaf het moment dat we koffie en desserts hadden besteld was de bediening niet meer in zicht. Daarbij stond er 2x tapas te veel op de rekening, maar daarvoor kregen we geen excuses. Na lang wachten konden we eindelijk betalen..
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijke tapa's , aardige bediening, de laatste twee gerechten kwamen niet meer op tijd helaas, omdat we naar de schouwburg moesten konden we niet meer wachten. Ze vonden dat erg vervelend en wij hoefden een fles witte wijn niet te betalen, zeer coulant!!! Wij komen terug !!!!!!
Leonardus S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Onbeperkte rondes met fijne hoeveelheid per gerecht. Komen zeker terug.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Pas na reservering ontdekten we dat t 'all you can eat' is. Gelukkig zijn we toch gegaan; smakelijk eten, prima drank-opties en vriendelijk, attent personeel dat nog even moet wennen aan het grappige lichtjes-systeem om de aandacht te trekken. Klein minpuntje: de koude lucht zou toch buiten te houden moeten zijn?
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Sfeer (warm) en bediening (uiterst attent) waren helemaal in orde. Kwaliteit van de tapas boven verwachting.
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
We kennen Leef al van het Zuiderstrand en hadden gisteravond Leef Tapas in de stad geprobeerd. Wat een prachtige passende locatie en wat hebben we weer genoten van de toppers zoals de paprikasoep, de gamba's in knoflooksaus, de minihamburgers, de salades en de lekkere Spaanse wijn. De ontvangst was hartelijk en de verdere service prima. We kunnen niet wachten om weer naar Leef op het strand te gaan en daar ook weer de tapas te gaan eten.
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij zijn trouwe klanten van Leef Beachclub aan het Zuiderstrand en hebben nu ook Leef Tapas in de stad geprobeerd. Wat een prachtige passende locatie in het Centrum en wat een vriendelijke ontvangst. De Spaanse wijnen zijn prima voor bij de gevarieerde tapas. Voor een vaste prijs hadden wij een ruime keuze uit koude en warme tapas. De paprikasoep was een topper evenals de gamba's in knoflooksaus, de minihamburgers en de salades. Het was voor ons een geslaagde avond. We kunnen niet wachten om ook weer naar Leef op het strand te gaan.
Ursula V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Echt heerlijk gegeten en gemoedelijke sfeer. Een aanrader!
Joëlle D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Dit was voor ons de 1e keer bij Leef! Tapas. Een sfeervol restaurant met vlotte en vriendelijke bediening. De gerechten zijn zeer smaakvol en er is voldoende keus. Verwacht echter geen "Spaanse Tapas" maar lekkere kleine hapjes met Spaanse invloeden waar je onbeperkt (echt onbeperkt) van kan genieten. Leef! Tapas is zeker voor herhaling vatbaar!
welmoed V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
heerlijk gegeten, lekkere wijn!
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Echt lekkere vers bereide Tappas komen hier uit de keuken. Vlotte vriendelijke bediening. Prima huiswijnen.
Stoelen en bank zaten niet echt lekker, erg hard. Dat mag wel iets comfortabeler. Verder prima adres, wij komen terug!
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Gezellige sfeer. Heerlijk eten. Het smaakt zoals het in Spanje smaakt! Goed advies toen mijn dochter de pittige paprikasoep wilde bestellen. Later zelf toch geprobeerd:-) overheerlijk maar wel pittig inderdaad. Enige minpunt is dat het wel even duurt voor je tapas geserveerd worden.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Een ruime keuze uit tapas. De bediening was vriendelijk en adviseerde ook om wat dingen uit te proberen.
Chardonnay huiswijn was erg lekker.

Kortom; een aanrader!
Prizze En Youri K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
we moesten in eerste instantie even wachten. Al gauw kregen we een tafel (gereserveerd) ondanks drukte vlotte bediening. En als het wat drukker was in de keuken gaf de serveerster dit netjes aan. Eten was lekker. Wel veel knoflook maar achteraf pepermunt van het huis.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het eten was lekker en de omgeving goed. Helaas waren er tijdens ons bezoek een aantal tapas niet meer te bestellen omdat ze zo veel mogelijk met verse producten werken.
Daarbij moesten we tussen de rondes ook erg lang wachten. Gelukkig mochten we na een rond heel lang wachten, meteen de nieuwe bestellen toen de ronde net gebracht werd. Zo hebben we toch in schappelijke tijd onze buik goed vol gegeten.
evanrompuy .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijke kleine porties van goede kwaliteit tapas. Leuk ingerichte plek en de bediening was zeer vriendelijk. Beetje in een zijstraatje, dus gevonden via Iens en echt de moeite waard voor een 2e keer.
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gewoon lekker gegeten met een makkelijk concept: eten wat je wenst voor een vaste prijs.