LEEF Tapas

Lange Houtstraat 25 2511 CV Den Haag Nederland Kaart
31-707620150

Over het restaurant LEEF Tapas

In het bruisende hart van de Hofstad

Aan de rand van het statige Voorhout en te midden van de dagelijkse drukte in de Hofstad, zit LEEF Tapas. LEEF Tapas serveert jou de meest uiteenlopende overheerlijke Tapas. Het is een plek waar het allemaal draait om genieten; van goed eten, heerlijke wijnen en uitstekende service. De chef werkt het liefst met eerlijke, biologische producten en creëert heerlijke, kleine gerechtjes. Alles is ter grote van een voorgerecht, dus je kunt lekker veel proeven! Laat je adviseren in een lekker glas wijn en je gaat diep en diep tevreden weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant LEEF Tapas

Vanaf Den Haag Centraal station neem je tram 9. Je stapt uit op Den Haag Malieveld en vanaf hier is het ongeveer 4 min lopen.
  • Kom je met de auto?
    Komende vanaf de A12 volg je de Utrechtsebaan richting de Bezuidenhoutseweg. Vanaf hier rijdt je richting de Korte Voorhout.

Dinsdag t/m zaterdag 15:00 – 23:00
Maandag gesloten

(Indien je graag een zakelijke bijeenkomst, feest of partij wenst op andere tijden, is dit uiteraard bespreekbaar!)

Jouw recensie over het restaurant LEEF Tapas

Jolien S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gisteravond gegeten bij restaurant Leef. Ik had er zin in, want de tapas op de kaart zagen we lekker uit. Het was druk voor een zondagavond en er was maar 1 ober. Na een uur kreeg hij gelukkig versterking. Echter maakte dit weinig verschil. De tapas lieten lang op zich wachten en zeker 6 gerechtjes van de kaart waren op. Toen ik mijn laatste ronde had besteld, heb ik zeker een 20 minuten gewacht, maar nog steeds geen eten. Wij hadden na het eten andere plannen, dus er was haast geboden. De ober gaf aan dat het zeker nog 10 minuten zou duren. Laat dan maar! We hebben snel afgerekend en zijn vertrokken. De tapas waren redelijk qua smaak, maar de service was super slecht! Voor mij geen tapas meer bij restaurant Leef.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Zeer lekker geten en een uitstekende sfeer, men kan erg op zijn gemak eten. Toppie!!!!
Carel G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
De bediening was aardig maar de bestelling liet tot tweemaal toe lang op zich wachten. Een maal was de volledige bestelling in de prullenbak verdwenen.
De laatste gang hebben we na 45 minuten wachten afgezegd omdat we wilden vertrekken. Beetje jammer.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Super lekker gegeten, echt top !
Gerechtjes mochten wel wat sneller komen, bij navraag bleek dat de keuken niet ingesteld was op onverwachte drukte op dinsdagavond....
Komen zeker terug, we hebben gesmuld.
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij LEEF Tapas. Zou het aan iedereen aanraden. Goede service!
Tom N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heel authentiek. Alles smaakt anders. Meeste wordt vers bereid dat proef je. Doordeweeks 22,50 onbeperkt tapas is niet duur. Drank apart natuurlijk. Goede wijn. Neem gerust de huiswijn niks mis mee. Ook sangria is een aanrader. Al meerderde keren geweest en altijd oké. Ze hebben net een nieuwe kaart die zeer uitgebreid is. Moeilijk kiezen uit zoveel lekkers.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten en wat een vriendelijk personeel.
Een aanrader om naar toe te gaan. Wij gaan zeker nog een keer terug
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We werden bij binnenkomst gelijk aangesproken en konden zelf een tafel uitzoeken. We kozen voor een tafeltje achterin, waar het iets rustiger was. Het eten was erg lekker en we hebben niet lang hoeven wachten. Enigste puntje is dat we vlakbij een deur zaten waar personeel af en toe naar buiten ging. Dit was erg koud! Prijs- kwaliteit verhouding is precies goed!
essie1711 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
voor de 2de x gegeten ,de tapas is lekker,maar de kaart is klein in keuze. De serveerster vertelde dat ze bezig zijn met een nieuwe kaart, dus dat ga ik wel uittesten de volgende x. Het viel ons op dat bij sommige tapas de porties 2x zoveel waren als de vorige x,voor de rest was alles weer lekker, het 'kleine hamburgertje", was daarentegen vrij droog
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke verse tapas en uitstekend attent personeel. All-you-can-eat principe zonder tijdsdruk zoals bij andere tapasrestaurants.
NathalieBogte .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
lekker eten, korte wachttijd tussen de gerechten. Zou wel graag iets gunstigere prijsstelling willen voor doordeweekse dagen bijvoorbeeld. Ook jammer dat je niet a la carte kan bestellen als je niet zo veel trek hebt.
A D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Bediening is vriendelijk en adequaat, het eten is top, er wordt meerdere malen naar jouw mening gevraagd. Mocht je iets niet lekker vinden, willen ze het ook weten om de kok feedback te geven.
Heel servicegericht
Aukje W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitch F.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was heel erg lekker, helaas waren een aantal ingrediënten op waardoor een paar gerechten iets anders waren. De bediening was prima, maar doordat er een grote groep in het restaurant was moesten we wel steeds behoorlijk lang wachten. De bediening bood ons zijn excuses daarvoor aan en ter compenstie kregen we het volgende drankje van hen. Gelukkig zat er geen tijdslimiet aan deze all you can eat, waardoor we uiteindelijk wel met een volle buik naar huis gingen. Heerlijk!
sissle-kiss .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Leuk, sfeervol en klein restaurantje. De bank tegen de muur is erg hoog waardoor het wat vreemd zit en eet. Advies: reserveer op aan een tafel zonder bank.
Verder zeker aan te raden!
sabine G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Buitengewoon prettig ontvangen. Lekker gegeten en gedronken. Ik kan het iedereen aanraden. Hele fijne avond gehad.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heeft niets met tapas te maken, maar wel met all you can eat concept en kant en klaar hapjes van de Sligro. Verder slechts 1 (!) soort rode wijn in het aanbod, wel een Spaanse, dat dan weer wel. Kortom teleurstellende ervaring, jammer
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten. Bank aan de muur is te hoog voor de tafels dus dat zit niet echt lekker. Vriendelijk personeel, alleen jammer dat ze rond 21.15 uur vroegen of we nog een ronde wilden eten want dan ging de keuken dicht. Onze reservering was om half 8 dus erg jammer dat je minder dan 2 uur hebt om te eten! Hierdoor zijn we op het plein verder gegaan voor een drankje, anders waren we lekker blijven zitten.
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellig gegeten en gedronken
We kenden het van strandtent, dit qua ruimte wel krap zitten!
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten met een aantal vrienden ter gelegenheid van een verjaardag. We kregen een tafel op de zolder, hierdoor hadden wij alle ruimte voor ons 'feestje'. Al het personeel is uiterst vriendelijk en proberen het naar je zin te maken. Super avond gehad! Komen zeker terug!!!!