LEEF Tapas

Lange Houtstraat 25 2511 CV Den Haag Nederland Kaart
31-707620150

Over het restaurant LEEF Tapas

In het bruisende hart van de Hofstad

Aan de rand van het statige Voorhout en te midden van de dagelijkse drukte in de Hofstad, zit LEEF Tapas. LEEF Tapas serveert jou de meest uiteenlopende overheerlijke Tapas. Het is een plek waar het allemaal draait om genieten; van goed eten, heerlijke wijnen en uitstekende service. De chef werkt het liefst met eerlijke, biologische producten en creëert heerlijke, kleine gerechtjes. Alles is ter grote van een voorgerecht, dus je kunt lekker veel proeven! Laat je adviseren in een lekker glas wijn en je gaat diep en diep tevreden weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant LEEF Tapas

Vanaf Den Haag Centraal station neem je tram 9. Je stapt uit op Den Haag Malieveld en vanaf hier is het ongeveer 4 min lopen.
  • Kom je met de auto?
    Komende vanaf de A12 volg je de Utrechtsebaan richting de Bezuidenhoutseweg. Vanaf hier rijdt je richting de Korte Voorhout.

Dinsdag t/m zaterdag 15:00 – 23:00
Maandag gesloten

(Indien je graag een zakelijke bijeenkomst, feest of partij wenst op andere tijden, is dit uiteraard bespreekbaar!)

Jouw recensie over het restaurant LEEF Tapas

Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gezellig gegeten en gedronken
We kenden het van strandtent, dit qua ruimte wel krap zitten!
Karen R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten met een aantal vrienden ter gelegenheid van een verjaardag. We kregen een tafel op de zolder, hierdoor hadden wij alle ruimte voor ons 'feestje'. Al het personeel is uiterst vriendelijk en proberen het naar je zin te maken. Super avond gehad! Komen zeker terug!!!!
Edward K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk eten
Warm onthaal door de bediening
Dit was de hele avond zo,ook toen het erg druk was
Goede sangria
AANRADER!!!
Sabrina H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij waren met 7 man en het eten was heerlijk maar best veel. Wij hadden de populaire gerechten van de kaart en die bestond uit 3 rondes 1e ronde waren de koude gerechten en daarna 2 rondes warme gerechten. Voor ons waren 2 rondes voldoende. Maar wel een hele gezellige avond gehad en de bediening was heel aardig
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Super gezellige sfeer, lekkere tapas en leuk personeel! Aanrader voor tapas liefhebbers die geen vreetschuur willen en toch een goede prijs/kwaliteit :)
jessyvos .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Voor de tweede keer geweest. De hapjes waren weer heerlijk en de bediening heel vriendelijk. De inrichting is zo gezellig. We komen zeker terug.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Lekkere Spaanse tapas in een lfijne spaanse setting. Heerlijk sangria en keuze genoeg. Tortilla, spaanse kip, kabeljauwkroketjes, carpaccio, champignons met Iberico. Allemaal lekker er is ook veel vegetarisch. Prima service en ook nog eens prettig geprijsd.
Erwin O.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Erg lekker en gevarieerde kaart. Niet de gebruikelijke 'teveel' olie gerechten! Champignon in knoflook was het toppertje????
Aanrader!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Huiselijk, gastvrij restaurant. De bediening is heel persoonlijk en vriendelijk, kwaliteit van het eten was fantastisch en de gerechtjes waren heerlijk. Als wij terug zijn in Den Haag gaan we zeker weer bij LEEF! eten.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik heb hier goeie tapas gegeten, werd leuk en hartelijk ontvangen en de bediening was top! Alle tafels waren bezet, maar het personeel had aandacht voor iedereen. Ik kom zeker terug!
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wederom een heerlijke avond gehad bij Leef. Heerlijk eten en erg vriendelijk en gezellig personeel.
Wijnand S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Gezellig restaurant met lekkere gerechtjes.
Edward K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekkere verrassende tapas
Vriendelijk personeel
Topavond gehad!
Hebben lang getafeld maar werden niet weggekeken
Voelden ons welkom
mark J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Erg leuke inrichting, fijne bediening die trots is op hun werk. Ik heb voorgesteld om het (goedkope plastic) spandoekje dat buiten hangt weg te halen - het haalt de sfeer van dit restaurant helemaal omlaag.
essie1711 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekkere tapas,een leuk, niet te groot, gezellig restaurant, kleine kaart met tapas maar wel voldoende keuze. Vriendelijk personeel,zal er zeker nog terugkomen.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Erg goede tapas met een chique tintje! Je moet wel ietsje langer wachten, maar dan krijg je ook wat! Ik zal hier zeker nog een keer terug komen!
karel M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
ja vorige week gegeten bij leef leuke resencies ik mis wel is hier en daar Spaanse smaken ik weet niet hoe komen ze zo hoge resencies als jij even verder kijk zijn de resencie vorige restaurant winecode ik kom niet snel terug service was goed
jois J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
lekker gegeten in prettige omgeving, maar vooral aangenaam verrast door bijzonder hartelijke en kindvriendelijke personeel.
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten was heerlijk en tegen een hele mooie prijs. Service was uitstekend en persoonlijk. Komen hier zeker nog een keer terug!