LEEF Tapas

Lange Houtstraat 25 2511 CV Den Haag Nederland Kaart
31-707620150

Over het restaurant LEEF Tapas

In het bruisende hart van de Hofstad

Aan de rand van het statige Voorhout en te midden van de dagelijkse drukte in de Hofstad, zit LEEF Tapas. LEEF Tapas serveert jou de meest uiteenlopende overheerlijke Tapas. Het is een plek waar het allemaal draait om genieten; van goed eten, heerlijke wijnen en uitstekende service. De chef werkt het liefst met eerlijke, biologische producten en creëert heerlijke, kleine gerechtjes. Alles is ter grote van een voorgerecht, dus je kunt lekker veel proeven! Laat je adviseren in een lekker glas wijn en je gaat diep en diep tevreden weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant LEEF Tapas

Vanaf Den Haag Centraal station neem je tram 9. Je stapt uit op Den Haag Malieveld en vanaf hier is het ongeveer 4 min lopen.
  • Kom je met de auto?
    Komende vanaf de A12 volg je de Utrechtsebaan richting de Bezuidenhoutseweg. Vanaf hier rijdt je richting de Korte Voorhout.

Dinsdag t/m zaterdag 15:00 – 23:00
Maandag gesloten

(Indien je graag een zakelijke bijeenkomst, feest of partij wenst op andere tijden, is dit uiteraard bespreekbaar!)

Ikke64 B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Onverwacht leuke tent voor een heel schappelijke prijs! Anders dan die bekende tapas keten is het eten hier wel van een behoorlijke kwaliteit voor en heel nette prijs.
Personeel is vriendelijk en het tempo ligt niet te hoog. Je krijgt alle tijd voor de tapas en je hoeft niet binnen twee uur weg te zijn.
Absolute aanrader in hartje Den Haag!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We werden vriendelijk welkom geheten door Sebastiaan , hij was onze ober voor die avond, prima uitleg gekregen en de tafel werd steeds netjes opgeruimd. De tapas zijn echt heerlijk ! Het serveertempo is ook prima .De sangria vond ik ook erg lekker en de wijnen zijn ook goed. na afloop nog lekker dessert gegeten met goede koffie . Wij komen hier zeker terug !
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Afgelopen vrijdag geweest. Super service van gezellig en vriendelijk personeel, heerlijk eten, gezellige locatie, leuke sfeer qua inrichting van het restaurant en de muziek. Niks negatiefs te zeggen!
ana paula W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
weinig echte tapas, zelfs patat met mayo wordt geserveerde. er is veel eten, maar met veel frituur: vooral de derde ronde. truffelsmayo bovenop carpaccio was overheersende. slechts 2 soort bieren: simpele Bavaria pilsje en niet zo bijzonder Spaanse San Miguel lager.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Via Iens hier terecht gekomen. Weinig woorden nodig, het was heerlijk, leuke gezellige zaak met heerlijke tapas gerechten.
Lucía G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij hebben hier vorige week vrijdag gegeten met een groepje van 6 en echt genoten! Heerlijke tapas, lekkere sangria en leuke aankleding! Het was gezellig druk in de zaak en de bediening was vriendelijk, snel en servicegericht, echt top. Al met al: dikke aanrader!!
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Goed en snel geholpen door erg attente bediening. Eten was op zich vrij lekker, maar een groot deel van de hapjes was aan de zoute kant. Al met al leuke avond gehad
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Waren hier zaterdagavond met z'n vijven om 18.30 uur en tot 20 uur ging alles prima. Leuke bediening, tapas kwamen snel en erg lekker en we zaten lekkerst schema voor de bioscoop om 21.15 uur. Hadden we dat maar niet gedacht want Op de laatste 4 tapas hebben we zeker 35 min moeten wachten . we hebben 3 keer aangegeven dat het wel heel lang duurde en. Dat we echt om 21 uur weg moesten maar meer dan dat er een probleem in de keuken was kregen we niet. Om 20.50 uur kwamen de tapas dan eindelijk maar ja daar kan je dan niet echt meer van genieten als je om 21 uur weg moet. Toen wij bij het betalen aan gaven dat we de bediening erg netjes vonden maar dat de keuken zich toch beter z'n best moest doen, kwam ineens het verhaal dat het zolang geduurd had omdat er nog meer mensen bediend moesten worden op de 1e etage. Aangegeven dat dat natuurlijk een belachelijk argument is. Dan kan de keuken een volle zaak dus niet aan. Er werd ons een drankje aangeboden maar dat was toch echt een gemiste kans. Dat had een half uur eerder moeten gebeuren en niet op het moment dat we geen tijd meer hadden.
We werden bediend door een jong meisje en een man met licht accent. Netjes en voorkomend. Bij het gedeeltijk afruimen door de serveerster omdat er 3 niets meer wilde begon er ineens een derde ober zich er mee te bemoeien op een zeer onprofessionele manier.
Al met al, we hebben echt lekker gegeten maar hebben er wel een nare nasmaak van overgehouden. Of we nog eens terug komen ? Daar moeten we allemaal nog eens goed over nadenken.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Leuke formule je kunt per ronde ieder twee kleine tapas bestellen en zo veel rondes als je wilt. Attente bediening. Ruime keuze aan gerechten. Alleen overal mayonaise op vind ik geen goed idee , bijv mayo op de jamon iberico (die overigens heerlijk is) brr . Ook de aanduiding "met groene sla" vind ik niet van toepassing op de zielige verdwaalde blaadjes die er verschijnen op het bordje. Meer groenten op de kaart is mijn tip.
Dave F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten, vooral de jamon was echt heerlijk!
Thomas G.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heel lekkere tapas, vooral de calamares en huisgemaakte tonijn.
Sauvignan blanc is ook een aanrader.
winnieteunissen .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Eten en bediening zijn prima, jammer dat het meubilair te wensen over laat: tafel staan erg dicht bij elkaar en de bank is veel te hoog voor de tafels, zodat jij en je tafelgenoot op verschillende hoogte zitten.
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Ik ben gisteravond bij Leef wezen eten, wat een leuke zaak. Heerlijk eten, heel betaalbaar en supergoede en vriendelijke service. Een dikke 10!
Ana M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Vriendelijke bediening en ook heel oplettend. De tapas waren lekker en de porties middel tot groot. Je krijgt waar voor je geld. Wij komen zeker nog een keer langs!
Marian I.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Lekker gegeten, veel om te kiezen.Hier en daar misschien een iets kleinere portie zodat je meer dingen kan proeven.Kort om een aanrader
Mitchell S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Het eten was echt fantaschtisch en het personeel was vriendelijk! Gemoedelijke sfeer! Echt een ritje uit Amsterdam waard
Mitchell S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Net gegeten bij leef tapas. Heel vriendelijk personeel en echt fantaschies eten. Zeker nog een ritje uit Amsterdam waard!
Carola H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vriendelijk personeel. Verlenen goede service. Fijne ambiance. Kwaliteit tapas was prima. Was de eerste keer en kom zeker nog terug.
¨Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Sfeervolle plek! Vlotte vriendelijke bediening. Ruime keuze aan lekkere en eveneens mooi verzorgde tapas.
Edith L.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
We hadden een hele gezellige avond met heerlijk eten en goede porties.