LEEF Tapas

Lange Houtstraat 25 2511 CV Den Haag Nederland Kaart
31-707620150

Over het restaurant LEEF Tapas

In het bruisende hart van de Hofstad

Aan de rand van het statige Voorhout en te midden van de dagelijkse drukte in de Hofstad, zit LEEF Tapas. LEEF Tapas serveert jou de meest uiteenlopende overheerlijke Tapas. Het is een plek waar het allemaal draait om genieten; van goed eten, heerlijke wijnen en uitstekende service. De chef werkt het liefst met eerlijke, biologische producten en creëert heerlijke, kleine gerechtjes. Alles is ter grote van een voorgerecht, dus je kunt lekker veel proeven! Laat je adviseren in een lekker glas wijn en je gaat diep en diep tevreden weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant LEEF Tapas

Vanaf Den Haag Centraal station neem je tram 9. Je stapt uit op Den Haag Malieveld en vanaf hier is het ongeveer 4 min lopen.
  • Kom je met de auto?
    Komende vanaf de A12 volg je de Utrechtsebaan richting de Bezuidenhoutseweg. Vanaf hier rijdt je richting de Korte Voorhout.

Dinsdag en woensdag 16:00 – 22:00
Donderdag t/m zaterdag 12:00 – 23:00
Maandag en zondag gesloten

(Indien je graag een zakelijke bijeenkomst, feest of partij wenst op andere tijden, is dit uiteraard bespreekbaar!)

Marc P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gewoon lekker gegeten met een makkelijk concept: eten wat je wenst voor een vaste prijs.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ruimte is simpel maar redelijk. stoelen zouden comfortabeler kunnen, en de zitting van de bankjes vonden wij te kort. Verder voelden we elke keer als er iemand binnenkwam of vertrok een klap koude lucht. Misschien kan hier een oplossing voor worden gevonden door bv. de deur de andere kant op te laten draaien?
Het eten was prima. Eén advies: door de porties kleiner te maken kunnen de gasten meer gerechten proberen. Nu hadden we na drie gangen (van elk 2 gerechten) echt meer dan voldoende gegeten terwijl we graag nog wat andere items hadden willen proeven.
petraa70 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Aangenaam verrast. Gezellige locatie met rustige vriendelijke bediening. Bijzondere selectie aan smaakvolle gerechtjes. Huiswijn lekker en goed op temperatuur. Alleen de koffie gourmand viel ons tegen. De friandises stelde teleur.
Pauline T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Lekker gegeten, goede service.
Minder fijn: het was veels te koud, een extra vest aangetrokken (hielp niet, zo koud) en de neiging om mijn jas over mijn benen te leggen. Dit kan echt niet!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Bediening was niet aandachtig, eten was niet bijzonder voor die prijs en zag er niet vers uit. Restaurant ziet er prima en modern uit.
mariette V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen ambiance!
Prijs kwaliteit verhouding prima!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Leef op het strand was bij ons al bekend maar Leef in het centrum is ook prima!
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Erg gezellig restaurantje, zelfs op een woensdagavond zat het hier helemaal vol (even reserveren dus).
Onze ober was wel erg bedeesd en verlegen, sprak heel zacht. Maar de bediening was erg vriendelijk, gerechtjes waren lekker (in tegenstelling tot veel tapas-restaurants tenminste niet alles druipend in het vet) en ondanks de drukte kwamen de bestellingen snel.
Een aanrader.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een prima avond met heerlijke tapa's. De kaart is klein maar volledig en van goede kwaliteit. Aanrader voor een gezellige avond!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten.
Wat ik zelf alleen jammer vind is dat de tapas kaart precies hetzelfde is als op het strand. Vind de keuze heel beperkt voor een strandtent begrijp ik dat wel voor een restaurant alleen niet. Bediening super aardig en goed.
F T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gezellig tapas restaurant, dicht bij het Plein, mooi en sfeervolle inrichting, vriendelijke bediening, het culinair niveau van de tapas ligt toch wel iets boven het gemiddelde niveau van tapas restaurants. Aanrader!
ArjenenHester .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten maar helaas waren de kipdrumsticks iets aan de droge kant en was de kalfskotelet iets te vet naar mijn mening.
Verder een leuke tent waar ik graag nog eens terug kom.
Arno S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heel lekker gegeten in een gezellige sfeer met leuke muziek.
Bediening is super vriendelijk en staat de hele avond voor je klaar.
Echt gezellig knus restaurant met kwaliteit voor weinig superrrr!!!!
ProeverVanDenHaag .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Eten was redelijk, maar zeer slechte service van de eigenaar. Achterdeur ging steeds open om kratten met lege flesjes door de zaak te duwen met 1 arm en telefonerend . Evenals een grote zak vol met plastic flesjes. Daarnaast ook roken met de deur open. Niemand voelden zich welkom in deze zaak.. Een echte no go!
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Leuke amicale sfeer gecombineerd met heerlijke gerechten en een goede service.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten. Weinig verassende tapas wel heel lekker. Mooi geserveerd.
Bediening was vriendelijk en vlot. Mij iets te snel soms.
Leuk aangekleed restaurant
Zeker een aanrader
Wijnand S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Goed eten en vriendelijke service!
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellige sfeervolle plek met enthousiasme gerund. Lekkere anders dan anders tapas.Goeie wijn, bank zit prima, de stoelen iets minder.
taw E.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
LEEF Tapas is een fijne tent. Het eten is heerlijk, goed betaalbaar en de bediening is heel vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug!
JRoskam .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk tapas gegeten! De bediening was top en de sfeer in het restaurant is ook erg goed. Het doet zijn naam eer aan, LEEF!

Zeker een aanrader om hier je avond in Den Haag te beginnen.
Ramy M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Eén van de betere tapas restaurants in Den Haag. Betaalbaar en lekker. Tip zou wel zijn om de stoelen te vervangen of in elk geval een kussentje neer te leggen. Verder top.