LEEF Tapas

Lange Houtstraat 25 2511 CV Den Haag Nederland Kaart
31-707620150

Over het restaurant LEEF Tapas

In het bruisende hart van de Hofstad

Aan de rand van het statige Voorhout en te midden van de dagelijkse drukte in de Hofstad, zit LEEF Tapas. LEEF Tapas serveert jou de meest uiteenlopende overheerlijke Tapas. Het is een plek waar het allemaal draait om genieten; van goed eten, heerlijke wijnen en uitstekende service. De chef werkt het liefst met eerlijke, biologische producten en creëert heerlijke, kleine gerechtjes. Alles is ter grote van een voorgerecht, dus je kunt lekker veel proeven! Laat je adviseren in een lekker glas wijn en je gaat diep en diep tevreden weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant LEEF Tapas

Vanaf Den Haag Centraal station neem je tram 9. Je stapt uit op Den Haag Malieveld en vanaf hier is het ongeveer 4 min lopen.
  • Kom je met de auto?
    Komende vanaf de A12 volg je de Utrechtsebaan richting de Bezuidenhoutseweg. Vanaf hier rijdt je richting de Korte Voorhout.

Dinsdag t/m zaterdag 15:00 – 23:00
Maandag gesloten

(Indien je graag een zakelijke bijeenkomst, feest of partij wenst op andere tijden, is dit uiteraard bespreekbaar!)

Sonja L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Lekkere verrassende tapas
Vriendelijk personeel
Topavond gehad!
Hebben lang getafeld maar werden niet weggekeken
Voelden ons welkom
mark J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Erg leuke inrichting, fijne bediening die trots is op hun werk. Ik heb voorgesteld om het (goedkope plastic) spandoekje dat buiten hangt weg te halen - het haalt de sfeer van dit restaurant helemaal omlaag.
essie1711 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekkere tapas,een leuk, niet te groot, gezellig restaurant, kleine kaart met tapas maar wel voldoende keuze. Vriendelijk personeel,zal er zeker nog terugkomen.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Erg goede tapas met een chique tintje! Je moet wel ietsje langer wachten, maar dan krijg je ook wat! Ik zal hier zeker nog een keer terug komen!
karel M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
ja vorige week gegeten bij leef leuke resencies ik mis wel is hier en daar Spaanse smaken ik weet niet hoe komen ze zo hoge resencies als jij even verder kijk zijn de resencie vorige restaurant winecode ik kom niet snel terug service was goed
jois J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
lekker gegeten in prettige omgeving, maar vooral aangenaam verrast door bijzonder hartelijke en kindvriendelijke personeel.
Tim K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten was heerlijk en tegen een hele mooie prijs. Service was uitstekend en persoonlijk. Komen hier zeker nog een keer terug!
charles_emanuel .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Lekker gegeten en echt ... zoveel als je wilt! Niet alle tapas waren even goed maar de Manchego met vijgenjam is een aanrader. De bediening was absoluut top en de rose overheerlijk!
G V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Muziek mag wat relaxter, stevige rockers, niet echt passend bij het diner wat mij betreft.
Cecile S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heel lekker gegeten bij dit restaurant. Gerechtjes allemaal heel lekker! Bediening op zich prima maar mag wat attenter zijn, moest op momenten heel veel moeite doen om de aandacht van de bediening te trekken.
Ikke64 B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Onverwacht leuke tent voor een heel schappelijke prijs! Anders dan die bekende tapas keten is het eten hier wel van een behoorlijke kwaliteit voor en heel nette prijs.
Personeel is vriendelijk en het tempo ligt niet te hoog. Je krijgt alle tijd voor de tapas en je hoeft niet binnen twee uur weg te zijn.
Absolute aanrader in hartje Den Haag!
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We werden vriendelijk welkom geheten door Sebastiaan , hij was onze ober voor die avond, prima uitleg gekregen en de tafel werd steeds netjes opgeruimd. De tapas zijn echt heerlijk ! Het serveertempo is ook prima .De sangria vond ik ook erg lekker en de wijnen zijn ook goed. na afloop nog lekker dessert gegeten met goede koffie . Wij komen hier zeker terug !
Karina S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Afgelopen vrijdag geweest. Super service van gezellig en vriendelijk personeel, heerlijk eten, gezellige locatie, leuke sfeer qua inrichting van het restaurant en de muziek. Niks negatiefs te zeggen!
Josje B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Vriendelijke service en leuk concept van all-you-can-eat tapas. Gerechten waren lekker en afwisselend. Wel jammer dat er zo veel mayo of de gerechten zat, zoals op de caprese salade. Wij misten ook wat groente/salade (en niet-gefrituurde) gerechten op de kaart.
ana paula W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
weinig echte tapas, zelfs patat met mayo wordt geserveerde. er is veel eten, maar met veel frituur: vooral de derde ronde. truffelsmayo bovenop carpaccio was overheersende. slechts 2 soort bieren: simpele Bavaria pilsje en niet zo bijzonder Spaanse San Miguel lager.
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Via Iens hier terecht gekomen. Weinig woorden nodig, het was heerlijk, leuke gezellige zaak met heerlijke tapas gerechten.
Lucía G.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij hebben hier vorige week vrijdag gegeten met een groepje van 6 en echt genoten! Heerlijke tapas, lekkere sangria en leuke aankleding! Het was gezellig druk in de zaak en de bediening was vriendelijk, snel en servicegericht, echt top. Al met al: dikke aanrader!!
Michaël V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Goed en snel geholpen door erg attente bediening. Eten was op zich vrij lekker, maar een groot deel van de hapjes was aan de zoute kant. Al met al leuke avond gehad
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Waren hier zaterdagavond met z'n vijven om 18.30 uur en tot 20 uur ging alles prima. Leuke bediening, tapas kwamen snel en erg lekker en we zaten lekkerst schema voor de bioscoop om 21.15 uur. Hadden we dat maar niet gedacht want Op de laatste 4 tapas hebben we zeker 35 min moeten wachten . we hebben 3 keer aangegeven dat het wel heel lang duurde en. Dat we echt om 21 uur weg moesten maar meer dan dat er een probleem in de keuken was kregen we niet. Om 20.50 uur kwamen de tapas dan eindelijk maar ja daar kan je dan niet echt meer van genieten als je om 21 uur weg moet. Toen wij bij het betalen aan gaven dat we de bediening erg netjes vonden maar dat de keuken zich toch beter z'n best moest doen, kwam ineens het verhaal dat het zolang geduurd had omdat er nog meer mensen bediend moesten worden op de 1e etage. Aangegeven dat dat natuurlijk een belachelijk argument is. Dan kan de keuken een volle zaak dus niet aan. Er werd ons een drankje aangeboden maar dat was toch echt een gemiste kans. Dat had een half uur eerder moeten gebeuren en niet op het moment dat we geen tijd meer hadden.
We werden bediend door een jong meisje en een man met licht accent. Netjes en voorkomend. Bij het gedeeltijk afruimen door de serveerster omdat er 3 niets meer wilde begon er ineens een derde ober zich er mee te bemoeien op een zeer onprofessionele manier.
Al met al, we hebben echt lekker gegeten maar hebben er wel een nare nasmaak van overgehouden. Of we nog eens terug komen ? Daar moeten we allemaal nog eens goed over nadenken.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Leuke formule je kunt per ronde ieder twee kleine tapas bestellen en zo veel rondes als je wilt. Attente bediening. Ruime keuze aan gerechten. Alleen overal mayonaise op vind ik geen goed idee , bijv mayo op de jamon iberico (die overigens heerlijk is) brr . Ook de aanduiding "met groene sla" vind ik niet van toepassing op de zielige verdwaalde blaadjes die er verschijnen op het bordje. Meer groenten op de kaart is mijn tip.