LEEF Tapas Den Haag

Lange Houtstraat 25 2511 CV Den Haag Nederland Kaart
31-707620150

Over het restaurant LEEF Tapas Den Haag

In het bruisende hart van de Hofstad

Aan de rand van het statige Voorhout en te midden van de dagelijkse drukte in de Hofstad, zit LEEF Tapas. LEEF Tapas serveert jou de meest uiteenlopende overheerlijke Tapas. Het is een plek waar het allemaal draait om genieten; van goed eten, heerlijke wijnen en uitstekende service. De chef werkt het liefst met eerlijke, biologische producten en creëert heerlijke, kleine gerechtjes. Alles is ter grote van een voorgerecht, dus je kunt lekker veel proeven! Laat je adviseren in een lekker glas wijn en je gaat diep en diep tevreden weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant LEEF Tapas Den Haag

Vanaf Den Haag Centraal station neem je tram 9. Je stapt uit op Den Haag Malieveld en vanaf hier is het ongeveer 4 min lopen.
  • Kom je met de auto?
    Komende vanaf de A12 volg je de Utrechtsebaan richting de Bezuidenhoutseweg. Vanaf hier rijdt je richting de Korte Voorhout.
  • : Phoenix parkeergarage

Dinsdag t/m zondag 12:00 – 23:00
Maandag gesloten

(Indien je graag een zakelijke bijeenkomst, feest of partij wenst op andere tijden, is dit uiteraard bespreekbaar!)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant LEEF Tapas Den Haag

Sveta H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Helga D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Nieuwe menukaart, heerlijk gegeten, ook de Sangria met Cava was heerlijk. De bediening uiterst attent en vriendelijk.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Was weer prima, alleen wel jammer dat we bij ieder bezoek meemaken dat er een gerecht niet voorradig is, of net opgegaan is. Bij minder drukte mag men 3 of 4 tapasgerechtjes per persoon bestellen, dat is wel fijn.
Ruby V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Doordat het eten met flinke vertraging wordt gebracht, kun je niet het maximale uit het ‘onbeperkt’ eten halen als je dat niet weet. Tip: bestel niet de geadviseerde 2 gerechtjes per gang, maar minimaal 3 of 4 aangezien je best lang moet wachten op de volgende.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Super warm, geen uitleg wat de bedoeling was met bestellen, kip van matige kwaliteit en ambiance erg rumoerig. Jammer...
Tess B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het eten was wel lekker maar de service was echt heel slecht. Heel onprofessioneel, rommelig en chaotisch. Ambiance was best gezellig. Ik kon alleen moeilijk mijn vrienden verstaan omdat het zo rumoerig was, maar dat kan ook persoonlijk zijn. Al met al was de avond echt een flop. Het duurde allemaal zo lang dat de keuken al gesloten was voordat we een nagerecht konden bestellen. En we waren er al om 7 uur he!
Ted S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening,gastvrij en gezellig.
marian_van_noort .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Gezellig restaurant. Leuke ambiance. Onbeperkt tapas-gerechtjes bestellen. Wel oppassen dat je niet teveel eet want sommige gerechten zijn wel wat aan de vette kant.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Het eten was weer prima. Wel jammer dat de gazpacho na 1x bestellen niet meer op voorraad was, mijn tafelgenoot had die nl ook graag willen bestellen. Dat zou voor haar de eerste kennismaking geweest zijn... Toilet is wel erg krap. Prullenbak stond open inclusief uitpuilende inhoud, kraantje is gammel.
Evelien L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Super lekker gegeten! Een relaxed sfeertje niet super druk maar wel gezellig. Op een rustig tempo kunnen genieten van al het lekkers op de kaart. En een dikke pluim voor de dame die ons geholpen heeft!! Gezellig dame neemt de tijd voor je en een klei praatje zit er ook in ook zeer netjes behandeld
Adrie D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Eten was heerlijk een ruime keuze. Muziek top, bediening prima. Hierboven komt het cijfer 8, maar dat is wat mij betreft een 9!
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Bediening slecht, duck face botox serveerster was onbeschoft, te lang moet wachten op het eten, tapas waren prima op zich, maar mas a meno, de calamaris waren top, eindelijk echte inktvis ipv geplakte witvis :) misschien overwegen om nog een derde persoon in de bediening te zetten op de vrijdag als je weet dat het druk gaat worden.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Eten was lekker maar sommige warme tapas waren koude of lauwe tapas.
Het wachten op je tapas duurde soms 20 minuten wat we erg lang vonden
De dame van de bediening deed erg haar best maar traag was het ook het bestellen van drinken ging traag.
Jammer leuke zaak te weinig personeel.
Anne-Rose H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker, mag alleen iets vlotter. Verder echt wel genoten!
Dhdhsjsjsjsjsjxhxjxjxjxjxbxjjxnxjsjsiaajsnjsjssjsisjjsjsjsjjss
Jasmin E.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Het was erg gezellig, hele vriendelijke bediening. Bediening had humor. Jammer dat er deze keer geen asperges waren, maar er waren gelukkig genoeg andere lekkere dingen om uit te kiezen. Kwaliteit/prijs verhouding was erg goed.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Enige tijd geleden geweesteten was lekker maar duurde erg lang voordat het elke keer kwam tussenpozen van soms meer dan een half uur dus met nog lege maag naar huis gegaan!
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten was lekker maar de bediening traag en incompleet. Leuke aankleding maar niet iedereen zat comfortabel op de bankjes aan de muur.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het eten was verder goed, maar de rest was teleurstellend. Het eten duurde heel erg lang, er waren een aantal dingen op (wat ik bij onbeperkt tapas niet vind kunnen) en de mevrouw die ons bediende was buitenlands en begreep ons heel vaak niet. Ze was ook niet erg vriendelijk, wat de beleving erg omlaag hield. We kregen wel voor het wachten een gratis drankje, dat was wel netjes.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Eten was goed, maar wat een slechte service heeft dit restaurant. Je zit een uur tot 1.5 uur te wachten op een ronde. Ook verkeerde gerechten geleverd en gerechten die we besteld hadden kregen we niet. Als excuus gaven ze aan dat ze ook op een foodfestival stonden. Ondertussen zat heel het restaurant te wachten op eten. Hier wordt duidelijk gekozen voor massa = kassa ipv.kwaliteit.Er was een fles wijn besteld, die het restaurant zelf had uitgekozen, daar werd doodleuk 29.50 per fles voor gevraagd. Kortom, eten goed, maar zeker niet voor herhaling vatbaar
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Je kunt lekker, gezellig de hele avond eten met familie, vrienden. Wij waren eerder al op het strand van Kijkduin gaan eten. Maar het was net zo gezellig in het centrum van Den Haag en de witte sangria is een aanrader☺️