LEEF Tapas Den Haag

Lange Houtstraat 25 2511 CV Den Haag Nederland Kaart
31-707620150

Over het restaurant LEEF Tapas Den Haag

In het bruisende hart van de Hofstad

Aan de rand van het statige Voorhout en te midden van de dagelijkse drukte in de Hofstad, zit LEEF Tapas. LEEF Tapas serveert jou de meest uiteenlopende overheerlijke Tapas. Het is een plek waar het allemaal draait om genieten; van goed eten, heerlijke wijnen en uitstekende service. De chef werkt het liefst met eerlijke, biologische producten en creëert heerlijke, kleine gerechtjes. Alles is ter grote van een voorgerecht, dus je kunt lekker veel proeven! Laat je adviseren in een lekker glas wijn en je gaat diep en diep tevreden weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant LEEF Tapas Den Haag

Vanaf Den Haag Centraal station neem je tram 9. Je stapt uit op Den Haag Malieveld en vanaf hier is het ongeveer 4 min lopen.
  • Kom je met de auto?
    Komende vanaf de A12 volg je de Utrechtsebaan richting de Bezuidenhoutseweg. Vanaf hier rijdt je richting de Korte Voorhout.
  • : Phoenix parkeergarage

Dinsdag t/m zondag 12:00 – 23:00
Maandag gesloten

(Indien je graag een zakelijke bijeenkomst, feest of partij wenst op andere tijden, is dit uiteraard bespreekbaar!)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant LEEF Tapas Den Haag

Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten, bediening heel aardig en alert.
De tapas waren lekker en weinig kant en klaar maar vers gemaakt! Ook nog pinchos mogen proeven, die waren ook erg goed, lekker knapperig broodje en ruim beleg!
Wel heel rumoerig , gezellig druk maar soms lastig elkaar te verstaan.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het eten was opzich lekker. We moesten wel lang wachten. Drinken kwam sowieso niet en toen kregen we een drankje van het huis, erg aardig. Alleen na afrekenen zag ik dat het drankje toch gewoon op de bon stond!....
In mijn carpaccio zat een stukje glas......!! Aan de bediening doorgegeven en hij schrok alleen verder NIKS meegedaan. Hij heeft het nog besproken met een collega en ook bij hem gaf hij aan er verder niks mee te doen.
Ook was de rosé op en de verse munt voor de thee.
Vorige ervaringen met eten etc waren beter.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We hebben wel vaker gegeten omdat we zo tevreden waren. Dit keer viel het helaas erg tegen. Bij binnenkomst deed de lucht ons denken aan kattenpis. Een vernieuwde kaart waar weinig lekkers meer op stond. Prijzen zijn verhoogd. Smaken verschillen natuurlijk ook, maar het was voor ons persoonlijk daardoor nogal een eenzijdige, wat saaie kaart. Ook geen extra gerechtjes (specials) meer buiten de kaart om. Als klap op de vuurpijl was er nog een ander gerechtje op de kaart op. En er was al zo lekker veel keuze... (!)
Eén van de obers had wat ons betreft beter thuis kunnen blijven, want hij blééf maar hoesten! Ook niet fijn was dat er een hele luidruchtige grote groep naast ons kwam zitten. Wij waren met z'n tweeën en konden elkaar amper verstaan. Misschien een tip om de mensen die met z'n tweeën komen niet naast een grote groep te plaatsen? Ik had mijn verzoek om een rustig plekje indien mogelijk ook aangeven op de reservering van Iens. De ene ober zei dat het niet mogelijk was. De ander zei later op de avond dat dat wel kon, maar ja, toen waren we al bijna klaar...
Peteruitetenin S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gerechtjes waren goed. Kennelijk waren er personele en logistieke problemen in de keuken. Restaurant gezellig vol. Na de vriendelijke ontvangst, de drankbestelling en 1e bestelling van 2 gerechtjes duurde het een uur voordat deze geserveerd werden. Helaas waren de kippepootjes al op....en kregen we ook niet alle bestelde gerechtjes. Ook was de Cava-Sangria al op. Zo was het 21.00 uur. Gelijk maar de volgende 2 gerechten besteld. Dit duurde wederom een uur en zo was het 22.00 uur. Gelukkig bleef de keuken langer open. Doordat het iets rustiger was geworden mochten we nu drie ipv twee gerechtjes tegelijk bestellen en deze kwamen al na een half uur. Helaas waren de tapas-garnalen ook op... Vervolgens was het de laatste ronde want de keuken ging dicht. De gerechtjes waren er nu wel binnen 10 minuten.
Pluspunt is dat de bediening probeerde te redden wat er te redden viel. Men bood o.a. een gratis karaf Sangria aan. Al met al kostelijk om alles gelachen maar het management moet hier absoluut iets aan doen.
Manuela R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
De wachttijd was heeeeeel lang, er zat blijkbaar een groep van 30 personen boven. Daar moesten de mensen beneden onder lijden. Er zat minimaal een half uur tussen, zelfs tot 45 min. En als het kwam was bet nagenoeg koud. Er werd sorry gezegd, maar meer niet. Er stond niets tegenover, ja op het eind konden we een glaasje limoncello krijgen. Als je geen alcohol drinkt , krijg je niets. Als je weet dat er zo,n grote groep komt, pas je keukenpersoneel daar dan op aan, of neem anders geen reserveringen meer aan, als je bet niet aan kunt. Er was een nieuw menu, degene die ons bediende kende het verschil tussen tonijnsalade en rauwe ossenhaas niet eens. En de kwaliteit was echt niet goed. Nee het was de eerste en de laatste keer.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Telkens anderhalf uur op een ronde gewacht. Jammer want ken jullie restaurant als een plek waar je lekker kan eten maar ook dat vond ik tegen vallen
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Smakelijk eten en heerlijke sangria - tapas tuesday was zeer geslaagd. Fijne inrichting met aardige staf, dus zou graag terug willen komen.
Rowy V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We hadden gereserveerd op een zondagavond voor 8 en werden netjes de dag zelf gebeld dat het zou gaan om 2 rondes waarbij de hapjes geselecteerd zouden zijn (1 warm, 1 koud) en dat we vanaf ronde 3 zelf hapjes konden uitkiezen. Ook konden we kiezen voor onbeperkt drankjes erbij. Prima! Eenmaal in het restaurant was er geen eenduidigheid onder het personeel over het aantal rondes, hoeveel hapjes er zelf besteld mochten worden in de laatste ronde en wist de bediening niks van het arrangement met onbeperkt drankjes. Het duurde vrij lang voordat de rondes doorkwamen, maar het eten was prima! Halverwege de avond was er echter een misverstand en werd er een fles wijn op tafel gezet die niet besteld was, het had een cola moeten zijn. Na meerdere keren melden gaf de serveerster de bar de schuld..maar bedacht niet zelf even het colaatje te pakken. Achteraf stond de fles wijn nog op de rekening..zonde! Restaurant met potentie en de meeste gerechtjes waren smakelijk, maar de bediening kan drukke avonden niet aan.
Ohmyfoodness E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De medewerkers van vrijdagavond leken hun werk niet superleuk te vinden, op de dame na. Het vispannetje was zuur, en de verklaring ervoor was dat het met crème fraiche gemaakt was... Het gerecht was duidelijk aan het schiften en in het filiaal in Nootdorp smaakte het toch echt anders. We werden continu vergeten, het duurde best lang eer gerechten kwamen, en de dienstdoende leidinggevende van die avond leek het wel zo druk te hebben dat hij ervan zweette, maar hij liep nog het minste. Toen we gingen afrekenen zei ik dat ik normaal graag goeie fooi gaf, maar dat de avond een teleurstelling was. De leidinggevende haalde een beetje zijn schouders op en zei dat hij het druk had. Als dat het criterium is, dan hoeven wij niet heel nodig terug te komen...
glenn .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
gewoon gezellig, genoeg keuze, goeie service met een smile en ik heb gehoord dat ze binnenkort weer een nieuwe kaart gaan introduceren, dus afwisseling genoeg. Ik wens het "LEEF" team veel succes..Keep it Up!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Uitstekend gegeten bij LEEF. Nu heb ik hier vaker gegeten en mocht dit geen verrassing zijn. Vanwege concept en prijs/kwaliteitsverhouding steekt LEEF er bovenuit ten opzichte van concurrende restaurants.

Daarbij wil ik opmerken dat de bediening deze avond uitmuntend was.
Ilana D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heb hier het all in leef borrel arrangement gedaan met 9 vrienden. Super goede service van heel fijn personeel! Lekkere drankjes en hapjes gehad voor 3uur lang.
Iedereen had het naar z'n zin en het is zeker een aanrader om hier een borrel te houden!
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Pintxos lunch is een aanrader! Alle broodjes zijn even lekker. De wijn die erbij werd aangeraden was ook goed. Bediening mag wat mij betreft nog iets vlotter, eerste ronde van bestellen en uitserveren duurde ietwat lang.
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker gegeten van de kleine gerechtjes, vriendelijk personeel en zeker het toetje niet vergeten..
Fijne avond gehad.!!!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijke tapas..ruime keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Tafeltjes erg klein en staan dicht op elkaar.. Het was druk maar we hoefden niet lang te wachten op onze tapas...
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wederom erg lekker gegeten!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Voor de tweede keer gegeten en deze keer weer erg goed. Zeer vrolijke en vlotte bediening. Op dinsdag voor nog geen 30 euro onbeperkt eten en drinken (fris, bier, wijn en sangria). De witbiertjes van de tap zijn heerlijk evenals de tapas. Geen trage bediening omdat het onbeperkt is. Ik kan gaan opnoemen wat allemaal lekker is maar dan komt er een hele lijst. Nou eentje dan, de ossehaaspuntjes zijn wel echt een aanrader. Ik zou zeggen ga het zelf proeven!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Restaurant is aan de krappe kant. Je zit dicht op andere gasten. De service is vriendelijk, maar niet erg snel. Het assortiment is aan de kleine kant maar de kwaliteit is erg goed.
Angelique R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
precies wat je mag verwachten lekkere gerechten met een goede doorstrooming en heerlijke wijnen , de tafels zijn wat klein en het kan er behoorlijk levendig zijn.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We eten hier vaker. Eten was lekker (behalve de ossenhaaspuntjes die waren te doorbakken) maar de bediening was bijzonder traag. We hebenn elke ronde zelf moeten vragen of we iets mochten bestellen. Er is ons niet gevraagd of wij koffie thee of een dessert wilde aan het eind. Drinken moesten we ook aanvragen. Dit is niet war we gewend zijn van leef. Misschien was het gewoon een keer een mindere dag....