LEEF Tapas Den Haag

Lange Houtstraat 25 2511 CV Den Haag Nederland Kaart
31-707620150

Over het restaurant LEEF Tapas Den Haag

In het bruisende hart van de Hofstad

Aan de rand van het statige Voorhout en te midden van de dagelijkse drukte in de Hofstad, zit LEEF Tapas. LEEF Tapas serveert jou de meest uiteenlopende overheerlijke Tapas. Het is een plek waar het allemaal draait om genieten; van goed eten, heerlijke wijnen en uitstekende service. De chef werkt het liefst met eerlijke, biologische producten en creëert heerlijke, kleine gerechtjes. Alles is ter grote van een voorgerecht, dus je kunt lekker veel proeven! Laat je adviseren in een lekker glas wijn en je gaat diep en diep tevreden weer huiswaarts.

Meer informatie over restaurant LEEF Tapas Den Haag

Vanaf Den Haag Centraal station neem je tram 9. Je stapt uit op Den Haag Malieveld en vanaf hier is het ongeveer 4 min lopen.
  • Kom je met de auto?
    Komende vanaf de A12 volg je de Utrechtsebaan richting de Bezuidenhoutseweg. Vanaf hier rijdt je richting de Korte Voorhout.
  • : Phoenix parkeergarage

Dinsdag t/m zondag 12:00 – 23:00
Maandag gesloten

(Indien je graag een zakelijke bijeenkomst, feest of partij wenst op andere tijden, is dit uiteraard bespreekbaar!)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant LEEF Tapas Den Haag

• Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
we waren uur eerder dan gereserveerd maar dat was geen probleem. Prima verzorging, lekker eten. En voor een redelijke prijs.
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een aanrader
Sharida V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Porties waren, zelfs voor tapas, echt héél klein.
Het was er erg koud, we zaten met onze sjaal om.
Een van ons kreeg een kroket met ham ipv garnalen terwijl zij zwaar allergisch is voor varkensvlees. Toen zij dit meldde aan de serveerster bood deze een beetje ongemakkelijk haar excuses aan maar meer niet. Terwijl zulke fouten echt niet gemaakt mogen worden en hier minimaal een compensatie aangeboden had moeten worden.
Los daarvan was de bediening wel vriendelijk en behulpzaam.
L.nijst N.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Er werd goed rekening gehouden met het feit dat wij op tijd weg moesten om naar het theater te gaan. Personeel was heel attent en het eten was erg lekker. Prijs/ kwaliteit verhouding is uitstekend. Er wordt ook niet moeilijk gedaan over een karaf water aan tafel, wat ik altijd een groot voordeel vind. De wijn smaakte ook prima.
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Heerlijk pintxos gegeten tijdens de lunch, gezellige bediening die uitleg gaf wat wat was, op een mooie locatie..

Jammer dat het zo rustig was., maar dat had vermoedelijk met het slechte weer te maken.

Wij komen zeker terug!!!
Sem R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Het eten zeer Amateuristisch. Straalde geen sfeer uit, je mocht maar 2 gerechtjes per ronde en daar 5uur overdoen?? No go
Vicenta R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Het was maar beperkt Tapas eten want veel tapas waren niet aanwezig. Er zat zelfs geen fruit in de Sangria want dat was niet bezorgd. en de menu kaarten warwen ronduit te vies om aan te pakken
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Super lekker gegeten,
heerlijke broodjes, keuze genoeg.
we hebben de hele middag gezeten.
gezellige bediening.
voor herhaling vatbaar.
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Leuk tentje, vriendelijke bediening, maar kwaliteit van de tapas viel soms wat tegen. Niet alles goed warm, en soms andere verwachtingen dan wat werd geserveerd. Sommige tapas maak ik zelf beter...
Eten is niet duur, maar wijnen zijn stevig aan de prijs.
Pieter C.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Zeer lekker, redelijk veel keuze en goede bediening.
Terence V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Personeel vriendelijk, kaart was karig qua variatie vlees/vis, de zomerse kaart had meer keuze. Sommige gerechtjes waren (te) ‘simpel’ bereid en niet even ‘tapas-waardig’ . Jammer gezien de locatie wel top is!
Beppie V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Je zit wel TE dicht op elkaar. Toen wij weggingen moesten de buren van hun tafel af voor wij eruit konden. De bediening was erg vriendelijk en je voelde dat zij het leuk vinden als de gasten het naar de zin hebben
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We komen hier nu al 1 jaar. Bediening was zoals gewoonlijk top! Niets is hen te veel, echt super.
De kaart was helaas veranderd, tartaar van tonijn, varkenshaas en spare ribs verdwenen.
Garnalen cocktail met meloen is garnalen met tomaat; ook niet echt lekker.
Diana P.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
We zijn vriendelijk ontvangen, aardige bediening. De keus voor twee tapas per ronde vond ik erg weinig. Hoewel het niet erg druk was, had het personeel niet door dat onze bestelling niet doorgekomen was in de keuken. Wij hebben hen hierop moeten attenderen. Wel excuus aangeboden en gratis drankje als goedmakertje gekregen.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Leuke bediening en erg lekker eten
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Als je na 1,5 uur slechts 3 kippenpoten hebt gehad en ook nog eens erg lang moet wachten op een biertje gaat er iets niet goed in de bediening.
Niet voor herhaling vatbaar
Wil J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellige sfeer en de gerechtjes waren prima. Personeel was erg vriendelijk. Een restaurant waar we graag nog een keer terugkomen.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wij zijn zaterdag 20 oktober 2018 bij Leef gaan eten , was weer prima .
We waren met zijn vieren , 2 van de gasten hadden hier nog niet gegeten en kregen van Dion een korte uitleg hoe alles werkte, hij is een goede gastheer en gaf een prima service.
Het was gezellig en de Sangria was erg lekker.
We komen hier zeker weer terug voor de Carpaccio , Gamba's ,gemarineerde Kippenpootjes en de Ossehaaspuntjes ????. p.s. ze hebben een nieuwe kaart.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten, bediening heel aardig en alert.
De tapas waren lekker en weinig kant en klaar maar vers gemaakt! Ook nog pinchos mogen proeven, die waren ook erg goed, lekker knapperig broodje en ruim beleg!
Wel heel rumoerig , gezellig druk maar soms lastig elkaar te verstaan.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het eten was opzich lekker. We moesten wel lang wachten. Drinken kwam sowieso niet en toen kregen we een drankje van het huis, erg aardig. Alleen na afrekenen zag ik dat het drankje toch gewoon op de bon stond!....
In mijn carpaccio zat een stukje glas......!! Aan de bediening doorgegeven en hij schrok alleen verder NIKS meegedaan. Hij heeft het nog besproken met een collega en ook bij hem gaf hij aan er verder niks mee te doen.
Ook was de rosé op en de verse munt voor de thee.
Vorige ervaringen met eten etc waren beter.