Leef eten & drinken

Hoofdstraat 172 7311 BD Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Leef eten & drinken

Een beetje van beide

In het gezellige centrum van Apeldoorn vind je Leef Eten & Drinken. Naar eigen zeggen een beetje brasserie en een beetje restaurant. In ieder geval is deze mix goed voor ongedwongen gezelligheid en lekker eten! Leef serveert een driegangenmenu voor een fijne prijs en er is veel keus. Of je nou het liefst saté, steak of vis eet; ze hebben het allemaal. Hou een plekje over voor het toetje, want ook dat wil je niet missen!

Meer informatie over restaurant Leef eten & drinken

Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jeremy H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij (collega's van gemeente Apeldoorn) hebben gisteren op een dinsdag heerlijk ons bedrijfsborrel gehouden bij Leef eten & drinken, ondanks dat ze normaal gesproken op een dinsdag dicht waren.

Op basis van onze wensen hebben zij voor ons een mooi menukaart opgesteld, het restaurant opengesteld en rekening gehouden met overige wensen.

Het was top geregeld, communicatie en informatie was helder. Hulde aan de bediening over de wijze waarop ze ons hielpen. Complimenten aan de koks hoe het eten voor 23 personen gelijktijdig werden uitgeserveerd. Het eten zag er mooi opgemaakt uit en het smaakte erg goed.

Wij kunnen het restaurant alleen maar aanbevelen om ernaar toe te gaan. Wij van gemeente Apeldoorn hebben met 23 personen genoten!!

Bedankt voor de goede service en heerlijk eten!!
natasja1973 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke en gezellige bediening! Verrassende gerechten, niet het gangbare menu. Voldoende variatie. Zeker voor herhaling vatbaar.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima eten voor een prima prijs in een relaxte omgeving. Een aanrader!
yvonne P.
We zijn hier voor de 2 de keer geweest. Ontzettend goed eten
Bediening echt top. Waren met de ah bon maar zonder de bon ook uitstekende prijs.wij zijn fan en komen zeker terug. Lelia en yvonne
yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Voor de2de keer hier geweest.eten heerlijk en mooi opgediend.service ongekend goed.zijn geweest met de ah bon maar zonder bon ook echt een aanrader.wij komen zekers terug.we zijn fan.andere restaurants kunnen echt een voorbeeld nemen aan leef chapeau.
Jari V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Goed restaurant!
Zeer goede service, inrichting en sfeer.
De friet was zeer lekker en een goed assortiment aan smaakvolle desserts.
Mia B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We werden hartelijk ontvangen, de bediening was verder ook erg goed, het eten was heerlijk, de borden waren mooi opgemaakt en de prijs was prima
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De opmaak van de borden was erg mooi, vooral bij het voor- en nagerecht. Hoofdgerecht was ook goed, voor ons alleen te veel. Wij hadden nog extra groenten besteld omdat we dachten dat er geen groente bij onze gerechten zat, maar dat was wel zo waardoor we uiteindelijk veel over hadden.
Nette en aardige bediening. Een aanrader!
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Je kan hier prima eten. Ook voor kinderen maken ze iets lekkers klaar. Wat ik minder goed vind, is de beperkte keuze voor vegetariers (1 hoofdgerecht) en de kleine porties. Een vegetarisch gerecht vult minder goed dan een hoofdgerecht met vlees of vis. In dit geval is een klein stukje quiche dan wel heel karig en heb je liever een goed gevuld bord.
Harrie G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Vrijdagavond voor Kerst bij Leef gegeten ihkv de ah-actie. Leuk restaurant. Keuze vanaf de kaart. We hebben slechts vier gerechten gekozen door overlappende keuzes. Alleen t voorgerecht verschilde, champignons in bierbeslag voor m'n partner en salade met geitenkaas voor mij. Voor enkel n salade mocht t wat meer zijn. Ik was er zo mee klaar, terwijl m'n partner nog diverse champignons moest verorberen. Als hoofdgerecht namen we beide de biefstuk (2 euro opslag) en daarbij een zak frieten. Mooi grote, knetterend hete frieten kwamen op tafel. Echt voortreffelijk. Nooit zulke het frieten gegeten, wat als voordeel heeft dat ze nog lang warm blijven. De brief was tegen medium aan lekker mals en sappig. Beetje aardappel, groente erbij. Zonder friet en/of groente erbij is het wat weinig, dus dat zou ik zeker doen. Fles rode wijn besteld, merlot, val ik me nooit n buil aan. Water op aanvraag, gewoon uit de kraan. Zo hoort het. Nagerecht, chocolade cheesecake, erg lekker. Attente en heel erg aardige bediening.
diny S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten en bediening was goed.
Alleen de gezelligheid binnen mag wel wat veranderen.
Henriette F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Teveel tafeltjes per vierkante meter waardoor je erg krap zit.De menukaart was simpel en niet heel erg schoon. De ambiance nodigt niet uit om er nog eens heen te gaan.
Missus T.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Ik vond het een redelijk bistro zonder persoonlijke uitstraling; geen bijzonderheden (positief of negatief). Inrichting en belichting kan gezelliger. De prijzen mogen goedkoper dan elders zijn maar de porties zijn ook karig, behalve de dessert. Echt vreemd maar ze hebben geen (0) salade op het menu en maar een (1) vegetarisch hoofdgerecht ( en niet glutenvrij). Bediening is aardig en ze hebben mij een mooie gin-tonic in een grote ronde glas geserveerd.
Leontine A.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Gezellige inrichting, alleen erg felle lampen boven de bar.
De bediening was vriendelijk maar mag iets enthousiaster. Eten was lekker, geen enorme porties maar dat vind ik juist prettig!
Al met al een goede indruk voor een eerste keer bij Leef.
marianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker eten. Ongedwongen sfeer. Leuke bediening. Een aanrader.
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zoals ik de vorige keer al aangaf; voor herhaling vatbaar. Deze keer niet voor de soep maar voor de carpaccio gekozen. Heerlijke smaken, helaas iets teveel vocht. Uit de koeling? Biefstuk was prima. Niets aan veranderen. De groeten, aardappelen en patat zijn gewoon goed waarbij ik de radijsjes de maaltijd altijd laat overleven. Lekker ijs met stevige slagroom om het geheel af te ronden. De biertjes smaakten goed en de bediening was weer klasse. Positief, vlot en attent.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Voor- en hoofdgerecht zijn prima, al was mijn stoofpotje iets aan de zoute kant. Toetje en de service zijn geweldig! Dat alleen al is een reden om terug te komen!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer goed bevallen. Knap dat ze met 2 man personeel dit kunnen behappen! TOP! Leuk ook dat onze complimenten aan de kok gelijk overgebracht werden.
joketijdgat .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, en de bediening was erg vriendelijk, zeker een aanrader. we komen zeker nog een keer terug Erg gezellig trouwens de hoofdstraat in Apeldoorn.
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het eten was werkelijk heerlijk!!! verhoudingen waren helemaal goed!!! Niet te veel, niet te weinig.
Wel erg rumoerig!!!