Leef eten & drinken

Hoofdstraat 172 7311 BD Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Leef eten & drinken

Een beetje van beide

In het gezellige centrum van Apeldoorn vind je Leef Eten & Drinken. Naar eigen zeggen een beetje brasserie en een beetje restaurant. In ieder geval is deze mix goed voor ongedwongen gezelligheid en lekker eten! Leef serveert een driegangenmenu voor een fijne prijs en er is veel keus. Of je nou het liefst saté, steak of vis eet; ze hebben het allemaal. Hou een plekje over voor het toetje, want ook dat wil je niet missen!

Meer informatie over restaurant Leef eten & drinken

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zoals ik de vorige keer al aangaf; voor herhaling vatbaar. Deze keer niet voor de soep maar voor de carpaccio gekozen. Heerlijke smaken, helaas iets teveel vocht. Uit de koeling? Biefstuk was prima. Niets aan veranderen. De groeten, aardappelen en patat zijn gewoon goed waarbij ik de radijsjes de maaltijd altijd laat overleven. Lekker ijs met stevige slagroom om het geheel af te ronden. De biertjes smaakten goed en de bediening was weer klasse. Positief, vlot en attent.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Voor- en hoofdgerecht zijn prima, al was mijn stoofpotje iets aan de zoute kant. Toetje en de service zijn geweldig! Dat alleen al is een reden om terug te komen!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer goed bevallen. Knap dat ze met 2 man personeel dit kunnen behappen! TOP! Leuk ook dat onze complimenten aan de kok gelijk overgebracht werden.
Joketijdgat .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, en de bediening was erg vriendelijk, zeker een aanrader. we komen zeker nog een keer terug Erg gezellig trouwens de hoofdstraat in Apeldoorn.
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het eten was werkelijk heerlijk!!! verhoudingen waren helemaal goed!!! Niet te veel, niet te weinig.
Wel erg rumoerig!!!
Yola L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Voor het eerst op bezoek bij Leef. Gezellige plek en kregen leuk tafeltje. Aardig en attent personeel. Het eten was heerlijk! Genoten.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vlotte bediening, prijs kwaliteit prima.
Ivoor888 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, leuke ambiance ( mogen wel iets aan de verlichting doen)
Leuk en goed personeel. Lekker eten voor een eerlijke prijs.
M.B. B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben met vijf vriendinnen hier gegeten, we hadden verschillende voor- hoofd- en nagerechten en stuk voor stuk waren ze heerlijk! Prima bediening, leuk interieur, fijne sfeer. Een echte aanrader!
Tomensanne .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk eten voor goede prijzen. Leuke gerechten, klassiekers, soms met een twist. Service was goed, we waren er vroeg (half zes), dus we hoefden niet lang te wachten, maar we hadden wel telkens een redelijke "adempauze" tussen de gangen, wel zo prettig.
Hilco V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekker gegeten, maar redelijk fantasieloze gerechten. Champignons in bierbeslag waren smakelijk, maar de mayonaise erbij was een gemiste kans. Hoofdgerecht burger was lekker! Sauzen en desserts hadden een hoog pakjes-gehalte naar mijn mening. Bediening was snel en beleefd.
Essadam .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk 3- gangen menu gegeten. Leuke ontspannende sfeer. We zeker vaker hier eten. Vlotte bediening. Echt een aanrader.
Marie-José D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
In het kader van de AH restaurantactie hier gegeten. Je mag uit de hele kaart kiezen (die overigens niet zo groot is). Je kunt dan een 3-gangendiner voor € 24,50 per persoon krijgen. Het eten was goed (biefstuk= € 2,-- extra en varkenshaas als hoofdgerechten gehad). Alleen de daarbij geserveerde groente was niet mijn smaak en overigens ook vrij weinig. De salade (voornamelijk sla) was ook niet geweldig. Voorgerechten en toetjes prima, al correspondeerden sommige niet helemaal met wat je volgens de menukaart zou krijgen.
Riekruberta .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Gezellige sfeer, prettige bediening en lekker gegeten, vooral het hoofd- en nagerecht waren erg smakelijk. Een aanrader!
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker gegeten bij Leef. Vooral het hoofd- en nagerecht waren heerlijk. Niet onbelangrijk is de prettige bediening met een positieve uitstraling.
Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.
Goede prijs kwaliteit. Gastvrije bediening.
De sate en de cheesecake zijn heerlijk.
Marije109 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was goed, maar niet bijzonder. De broodjes kwamen bijna tegelijk met het voorgerecht.

Bediening was vriendelijk, maar zagen niet alles.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Is de 4e keer dat we bij Leef gegeten hebben. Kwaliteit blijft constant hoog!! Bediening is goed en vriendelijk. Absolute aanrader.
Yvettehabets .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Erg lekker gegeten en vriendelijk personeel. Gebruik gemaakt vd ah-actie. Porties waren goed, niet te weinig en niet teveel. Al met al voor herhaling vatbaar!
Nsc .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk bij jullie gegeten. Salade geitenkaas is echt een aanrader. Portionering van de gerechten klopt helemaal. Zeker voor herhaling vatbaar. Volgende keer wel binnen, terras vond ik wat minder gezellig ogen.