Leef eten & drinken

Hoofdstraat 172 7311 BD Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Leef eten & drinken

Een beetje van beide

In het gezellige centrum van Apeldoorn vind je Leef Eten & Drinken. Naar eigen zeggen een beetje brasserie en een beetje restaurant. In ieder geval is deze mix goed voor ongedwongen gezelligheid en lekker eten! Leef serveert een driegangenmenu voor een fijne prijs en er is veel keus. Of je nou het liefst saté, steak of vis eet; ze hebben het allemaal. Hou een plekje over voor het toetje, want ook dat wil je niet missen!

Meer informatie over restaurant Leef eten & drinken

Zaterdag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Leef eten & drinken

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
een vriendelijk restaurant met heerlijke producten welke mooi gepresenteerd worden opgediend
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Gezellig en lekker eten! Alle gerechten waren mooi opgemaakt. Wij hadden een drie gangen menu en dat is leuk voor de portomonee! We zullen zeker nog is komen!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten in een gezellige en ontspannen sfeer!
Willem G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zeer prettige avond gehad.
Hartelijk bedankt.
Juul B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gezellige en correcte bediening. Verrassend Grand Dessert.
aakoopmans01 K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
eten was prima en personeel was hartelijk en attent.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wij zijn op vrijdag 22-06-2017 geweest om 17:45 via een bon een hapje eten goed ontvangen rekening gehouden met mijn rolstoel electries
Goede service s lekker eten en zeker voor herhaarling vatbaar zo lekker
Die saté menu jonge jonge dat was nou is een stokje met vlees 2 keer
Mmmm heb genoten en goed geeten buikje vol tot de volgende keer rene van de pol en vrouw een tevreden klant toppie
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We hebben op 21/5 gegeten bij Leef eten & drinken in ugchelen.
Op zich was het goed bediening ontvangst, Brood plankje 100%
Gerecht Oer patat - entrecote Patat 100% de salade ok maar dan de Entrecote wat niet echt goed te dun, te droog, niet op temperatuur, en vervolgs in drie stukken gesneden waarom is mij een raadsel.

Duidelijk was voor mij dat de liefde voor het maken gerecht ontbrak jammer!
Jacob L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het eten is heerlijk. Zowel de zalm als de kip waren beiden mals en zacht. Er ging wat fout in de keuken en met
de bediening maar dat is prima opgelost. We komen zeker terug!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Een lekkere maaltijd voor een goede prijs. Heerlijk op een terras zitten, terwijl je tijdens het eten lekker mensen kan kijken.
Alleen het nieuwe "bordje"was geen succes. Het sap van het vlees liep er direct af en gaf een plakkerige tafel. Verder TOP!
Joram H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuk restaurantje, geen ingewikkelde gerechten, vriendelijke bediening, mooie open keuken en heerlijke gerechten. Prima voor een lekker gezelig avondje voor een hele mooie prijs
Klaas F.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Een prima restaurant met goed eten. Redelijk druk maar toch een snelle bediening en doorstroming van de gerechten. Een mooie avond gehad!
Jelly K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heel tevreden een minpuntje we zaten achterin r toilet. Ik rook steeds een toiletspray. Behoorlijk overheersend !!
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Woensdag 26 april 2017. Ik kom alleen aan bij Leef en heb keuze uit twee tafeltjes bij het raam, of achterin de zaak. Ik kies voor bij het raam. Dit keer niet met m'n vrouw, maar met een vriend die al snel aansluit. Bij onze reservering had ik me niet gerealiseerd dat het Prinsennacht is in Apeldoorn. Dat blijkt later een mooie gelegenheid om te blijven hangen. Dat ter zijde. We kiezen voor Menu Leef. Ik kies champignons Dordogne en daarna de Burger Leef. Lekker! En de service was prima. Ze hadden een nieuwe kaart, dus er moest nog wat nagevraagd worden in de keuken. En dat mijn tafelgenoot geen bacon op z'n burger wilde was geen probleem. Mijn bacon werd even later apart in een bakje gebracht. De burger was GROOT en werd geserveerd met friet en salade. Het enige dat je erop kan aanmerken is dat het er zo eentje is waarbij je twijfelt: met mes en vork of lekker met de handen, maar om dat Leef aan te rekenen?! De vriend waarmee ik was had zich al vooraf verheugd op een dessert waarvan hij de naam niet meer wist. Hij had het hier bij een eerder bezoek uit een mooi glas gegeten. Eton mess. Nu niet uit een glas, maar wederom heerlijk. Het staat trouwens niet op de kaart die we op de website vonden. Dat komt vast, omdat de kaart nét nieuw is. Ik koos sorbetijs. Ook al zo'n goede keuze. Het was nog lang gezellig. Aan de tafel naast ons kwamen twee vrienden eten en zo was het met een (alcoholarm) biertje plezierig natafelen. En terwijl de zaak langzaam vol(ler) druppelde met mensen die er voor een drankje kwamen, verdwenen de tafeltjes en stoelen om een dansvloer te creëren en ruimte te maken voor DJ Gerlof. Leuke avond! En hier komen we zeker weer terug...
Marike B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
De bediening vond het een drukke avond waardoor we 1,5uur hebben gewacht op het hoofdgerecht. Toen deze geserveerd werd bleken het héle kleine porties te zijn.
De smaak was uitstekend, dat wel! Ik denk niet dat ik hier terug kom vanwege de combi lange wachttijd en zeer kleine porties.
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gezellige avond gehad. Lekker gegeten, prima bediening. Niets op aan te merken! We komen zeker terug.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Voor mijn verjaardag via Social Deal heerlijk gegeten. Het 3-gangen keuzemenu speciaal voor Social Deal was gevarieerd en voor elk wat wils. De gerechten waren keurig netjes opgemaakt met oog voor detail. De sided-dishes friet en salade waren vers en met zorg bereid. De salade afgemaakt met een balsamico, dus zoals het hoort. Heerlijke Merlot en Sauvignon Blanc voor bij de Ribeye en het vishoofdgerecht. Uitstekende wijnkeuze. Zelfs mijn dessertbord werd opgemaakt met Gefeliciteerd in chocolade. Persoonlijke touch van de kok. Prijs/kwaliteit-verhouding is uitstekend. Niets meer dan lof voor dit fijne restaurant in hartje Apeldoorn. We komen gauw weer terug! Bedankt Leef!-team
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gerechten zijn heerlijk klaar gemaakt en mooi opgediend. Het is gewoon heel gezellig en lekker tafelen bij Leef.
Het kan wat rumoerig zijn maar dat ligt meer aan het bezoek. De indeling en sfeer is prima.
Jeremy H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wij (collega's van gemeente Apeldoorn) hebben gisteren op een dinsdag heerlijk ons bedrijfsborrel gehouden bij Leef eten & drinken, ondanks dat ze normaal gesproken op een dinsdag dicht waren.

Op basis van onze wensen hebben zij voor ons een mooi menukaart opgesteld, het restaurant opengesteld en rekening gehouden met overige wensen.

Het was top geregeld, communicatie en informatie was helder. Hulde aan de bediening over de wijze waarop ze ons hielpen. Complimenten aan de koks hoe het eten voor 23 personen gelijktijdig werden uitgeserveerd. Het eten zag er mooi opgemaakt uit en het smaakte erg goed.

Wij kunnen het restaurant alleen maar aanbevelen om ernaar toe te gaan. Wij van gemeente Apeldoorn hebben met 23 personen genoten!!

Bedankt voor de goede service en heerlijk eten!!
natasja1973 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig restaurant met zeer vriendelijke en gezellige bediening! Verrassende gerechten, niet het gangbare menu. Voldoende variatie. Zeker voor herhaling vatbaar.