Leef eten & drinken

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Leef eten & drinken

Een beetje van beide

In het gezellige centrum van Apeldoorn vind je Leef Eten & Drinken. Naar eigen zeggen een beetje brasserie en een beetje restaurant. In ieder geval is deze mix goed voor ongedwongen gezelligheid en lekker eten! Leef serveert een driegangenmenu voor een fijne prijs en er is veel keus. Of je nou het liefst saté, steak of vis eet; ze hebben het allemaal. Hou een plekje over voor het toetje, want ook dat wil je niet missen!

Meer informatie over restaurant Leef eten & drinken

Zaterdag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Leef eten & drinken

Madelon R.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We waren als eerste in het restaurant waardoor de service vlot was, iets te vlot voor mij om rustig te kunnen bedenken wat ik wilde drinken en er stond hiervoor ook geen drankenkaart. Dus maar met mijn tafelgenoot meegegaan in de rode wijn, lekker! Het eten was erg lekker, goeie combinaties. Echter vond mijn tafelgenoot tot keer toe een stukje plastic in haar eten (waarschijnlijk in de salade). Dit hadden wij aangeven en zij deed ons gelijk een aanbod. Goede service dus en lekker eten!
Daniëlle S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Mijn man en ik gingen afgelopen zaterdag hier eten en bestelde beide de spare ribs deze waren niet wat we ervan verwachtte ze waren vet en geen smaak heel jammer
miriam Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima eten alleen jammer dat bij de afrekening gevraagd moest worden om de 20% korting van iens.
vera L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Dit is een restaurant waar ik vaker zou (terug-)komen. De timing van de bediening was erg goed, geen lange wachttijden, kwaliteit van het eten was goed, geen herrie of harde muziek. Prima!
Cheryl Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Personeel is top! Eten viel iets tegen.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima gegeten, zeer gunstig geprijsd. We gingen naar theater daar werd voldoende rekening mee gehouden.
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten, voor een eerlijke prijs! Fijne ligging en leuk aangekleed restaurant!
bert H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Gezellig restaurant prima eten goede service. Aanrader zeker gezien kwaliteit prijsverhouding.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Inrichting van het restaurant is eenvoudig, ergens tussen industrieel/modern en gezellig, kwam prima over. Vriendelijke personeel en goede bediening. Uiteindelijk hebben we gekozen voor het driegangen menu: carpaccio, schelvisfilet en de wafel als toetje. Alle gerechten zagen en goed verzorgd uit en waren prima op smaak.

Heerlijk gegeten, als we weer in Apeldoorn zijn gaan we zeker een keertje terug.
Jacko D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Door omstandigheden later en een afspraak daarna zijn ze creatief in het vinden van een oplossing. De geadviseerde saté van echt super mals, een aanrader.
De tafel van Joke D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
super. lekker niks aan toe te voegen
Henk D.
Het eten was heerlijk! Het dessert was superlekker!
Compliment voor de kok!
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gunstig geprijsd 3 gangen diner. Ruime keuze en een zeer smakelijke maaltijd. Eten kwam heet op tafel. Wij komen zeker een keer terug.
BrittEsmee .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Twee hoofdgerechten van de vier waren koud. Daarnaast twee maal notenallergie doorgegeven en twee keer eten met noten erin gehad. Erg slecht! Wel een compensatie gekregen hiervoor.
Sissy T.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten! De service was top en bediening zeer vriendelijk!
B. B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
jammer dat de rode kool en de spruitjes onvoldoende waren gegaard. beetgaar is weliswaar de kreet maar daar is ook weer verschil in. de groenten waren te beetgaar om het maar zo te zeggen. verder prima en lekker gegeten
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxXxxxxxxxxxxxxxxxx
Mieke W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Niet bijzonder, ik vond het er niet echt gezellig. (Belichting was fel) Eten was matig. Ik had een varkenshaas met brie en chorizo. Dit bleek maar 1 plakje brie en 1 chorizo schijfje ...ook van de groenten was er van alles 1 stukje. Toetje daarentegen verrukkelijk.
Douwe B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Voor 25 euro een 3-gangendiner. Ook diverse vegetarische gerechten op de kaart.
Restaurant is leuk ingericht. Tafels staan niet te dicht bij elkaar, is wel prettig.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Prima gegeten hier in een prettige ambiance! Voor herhaling vatbaar!
Ferrie K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Jammer dat er alleen een groep aanzat en wij