Lee's Garden

Service7,7/10
Decor7,9/10
Jacqueline M. Expertproever (7 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Hier gister avond gegeten. Het is een erg mooi sfeervol restaurant. Helaas is het eten niet net zo goed. Lauw opgediende Chinese bami en babipangang. Werd wel wat warmer door de warhoudplaten. Smaak was ok maar niet voor herhaling vatbaar. Bananen royaal dessert was erg goed. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam, wel langzaam.
Ronald M. Expertproever (7 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Haal al jaren hier eten af, het eten had een dieptepunt maar tegenwoordig al meerdere malen heel erg goed bevallen. Favoriete gerechten Babi Panghang in ketjapsaus en Gado Gado met nasi.
Raimond F. Expertproever (8 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Met een oud-collega voor het eerst gegeten hier. Lekker eten en beetje bijpraten was het idee. Hij nam de Peking eend en ik de Chinese rijsttafel voor 1 persoon. Keurig opgediend en zag er goed uit en was zeer smakelijk. Sowieso die avond zeer goede service gehad, hopelijk niet alleen door het feit dat we de hele avond de enige eters waren. Echt top service, bravo! Ze bleven zelfs zonder klagen nog een halfuur langer open omdat wij er nog waren en geen idee hadden dat ze om 22.00 uur dicht gingen. Restaurant zelf is stuk groter dan je van buiten zou verwachten en was zeer leuk in Chinese stijl ingericht met grote schilderijen en ornamenten aan muur en plafond. Zeker voor herhaling vatbaar, ook met meerdere mensen erbij. Alleen die irritante muzak moet weg! Gewoon rustige Chinese muziek op de achtergond zou het helemaal af maken...
Splint . Expertproever (5 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Waar is de kwaliteit van Lee's Garden gebleven ? De laatste jaren is er mijn inziens een verval in kwaliteit van het eten gaande waardoor ik steeds minder graag bij dit restaurant kom. Laatst nog een keer geprobeerd met het afhalen van een traditioneel hollands- chinees gerecht. Een hele kale nassi en bijgerechten die zeer ruim overgoten waren met dezelfde standaard tomatensaus waardoor alle gerechten hetzelfde smaakten . Gewoon niet lekker. Dit gerecht was domweg niet met aandacht gemaakt. Jammer.
Jammer.
Ivana C. Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Met twee schoonmoeders en nichtje gegeten, gasten erg onder de indruk van entourage en lekker eten. Personneel erg vriendelijk, restaurant en wc's schoon.
Gaby F. Meesterproever (12 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
We komen hier al enkele jaren om te halen. Heerlijk eten. Vers bereid en ruime porties. Favorieten for young hai, daging roedjak, babi pangang, mihoen Singapore. Altijd vriendelijke bediening. Ook zijn we enkele malen in het restaurant geweest. Decor is prima. Schone toiletten. Voor ons blijft dit restaurant nummer 1 in Statenkwartier.
Rene D. Fijnproever (2 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2013
We komen hier inmiddels al heel wat jare en het smaakt er altijd erg goed. Voorafjes zijn erg lekker (vb dim sum) maar ook de gerechten die op een hete plaat worden geserveerd.
Bobowu . Fijnproever (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2013
wederom weer heerlijk gegeten in deze restaurant. deze keer een pekingeendmenu. service is weer van ouds. goed. prijs verhouding is goed. we komen snel weer eens langs. gr v bob ouwenuren
Bobowu . Fijnproever (3 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
na jaren in het buitenland terug naar nederland.veel in azie gereisd en gegeten. deze week 2 keer gegeten in deze restaurant. eerste keer ben ik meegenomen door een collega. in de middag hebt me collega aangeboden om in deze restaurant te eten. we hebben een lunch menu genomen. het was geweldig. we waren geholpen door een jonge heer. zeer vriendelijk en goede service. complumenten. geen op of aanmerking.en eten was ook zeer smakelijk. tweede keer wilde ik me vrouw verrassen in deze restaurant. het restaurant met als decor is nog steeds authentiek. dat vind je bijna niet meer terug. erg mooi vinden wij. alleen deze avond werden we door een mevrouw geholpen. de jonge heer is helaas niet aanwezig.(erg jammer). we hebben een rijsttafel genomen van het huis. op het eten hadden geen op of aan merking. alleen de service is erg groot verschil.weinig overzicht en veel haast bij het serveren. na de eerst de gang. uitgebreid dim sum. kwam het soep letterlijk al in 2 sec. we hadden geen haast bij.ook de derde gang(hoofdgerecht) kwam vrij snel opgediend. totaal geen pauze. ook de houding van deze mevrouw in vergelijking met de jonge heer erg groot. hangend aaan tafel wordt onze bestelling genomen en constant gehoest.wat erg stoort. wat een grote verschil in het zelfde restaurant. deze serveerster kan heel wat leren van haar jonge collega. we komen zekers nog eens in deze mooie restaurant. wel hopen we dat de jonge heer aanwezig zal zijn.