Lee Ho Fook

Dorpsstraat 43 6561 CA Groesbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lee Ho Fook

Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Doorsnee Chinees restaurant op centrale plek in Groesbeek. Met drie personen aan een net iets te kleine ronde tafel. Bediening een jongedame en vrij onhandig. Eten was wel lekker, drie gerechten, ossenhaas, groente en kip, goed op smaak, ossenhaas lekker pittig. Niet echt top, maar voor een snelle Chinese maaltijd een voldoende.
Ferry3 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Gegeten met 3 volwassenen en een 7- jarig kind.
Vriendelijke bediening die echter nogal vergeetachtig was en wat foutjes maakte. Storend was dat het stevig morsen op de kleding van één van ons wel héél luchtig werd afgedaan.
Voor verschillende gerechten gekozen, zodat we onderling wat konden uitwisselen. Het was allemaal een beetje aan de vette kant maar niet onsmakelijk.
We hadden hier anderhalf jaar geleden ook al eens gegeten, en toen was de "overall" indruk over de hele linie beter. Hoewel het spitsuur had moeten zijn waren er nauwelijks andere gasten....een teken aan de wand? Wél heel wat afhalers. De rekening van de stomerij hebben we maar niet opgestuurd.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Heerlijk gegeten! De Pekingsoep moet je gewoon proberen. De bediening is vriendelijk. Wij hadden buffet aan tafel en dat is erg leuk. Kleine gerechten worden klaargemaakt en aan tafel geserveerd. Er is keuze genoeg. Aanrader! Buffet aan tafel is van maandag tot en met zaterdag.
Yvie111 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
gister vegetarische nasi en mihoen gehaald, de nasi leek meer op witte rijst, met wat ei en , echt waar, 3 stukje prei! Verder was er geen groente te bekennen. Ook in de mihoen was de groente ver te zoeken. Opgebeld en het enige commentaar was dat we de volgende keer naar groente moesten vragen. Hoezo volgende keer? Nooit meer!