Lebkov & Sons Rotterdam

Maandag t/m Vrijdag 06:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag 07:00 - 19:00

Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Guilty pleasure for lunch! Mijn favoriete sandwich gegeten voor de lunch: Luchtig wit brood met heerlijk knapperige korst, verse eiersalade en rauwe ham! Hier kan je me echt voor wakker maken. Leuk tentje naast Rotterdam CS en zeker de moeite waard om langs te gaan!
Jonneke V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Hier een vroege ontbijtafspraak gehad vanwege de handige locatie (naast CS) + er waren nog geen andere zaken open. Personeel was duidelijk nog niet goed wakker: erg traag en werd 2 keer gevraagd wat ik ook alweer wilde drinken. Het was totaal niet druk, maar toch best lang moeten wachten op thee (!) en een yoghurtshake. De shake was oke, maar niet zo bijzonder. Prima locatie en een leuk aanbod, maar ik geef de voorkeur aan leukere ontbijttentjes.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Lebkov is in mijn ogen een van de beste koffietentjes/lunchlocaties rond Rotterdam Centraal.
De koffie is erg goed en lekker. Ze serveren ook erg lekkere, verse en betaalbare broodjes. In tegenstelling tot andere reacties hier word ik doorgaans snel bedient. Ook de inrichting ziet er strak uit.
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
We hadden een overstap gemist en zijn toen hier wezen lunchen. We hadden Italiaanse tomatensoep, bospaddestoelensoep, een sandwich mozzarella/tomaat/pesto en eentje geitenkaas/appelstroop/geroosterde amandelen. De sandwiches liggen ingepakt klaar maar alles smaakt prima. Het personeel is erg vriendelijk maar soms staat er een rij die door 1 persoon bediend moet worden. We zijn hier ook eens eerder geweest. De gevulde koeken zijn inderdaad uitmuntend.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Uitstekende gelegenheid voor een uitmuntende koffie 'on-the-run', door enthousiaste crew bereidt, in een fris-zakelijke ambiance. Prima lunch-selectie aan salades en sandwiches, die best wel een iets meer uitgesproken smaak mogen ambiëren. Alles is vrij neutraal nu, waardoor er minder incentive is om terug te komen - behalve natuurlijk voor die fantastische koffie!
Annelies L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Voor de derde keer geluncht. De eerste twee keren tijdens een overstap op centraal station Rotterdam, ze zitten namelijk op een steenworp afstand van het station. Afgelopen weekend tijdens een citytrip Rotterdam opnieuw bezocht. Alle keren goede kwaliteit al hebben we tot op heden alleen de sandwiches geprobeerd. Deze keer de sandwich met hummus met rucola en zongedroogde tomaat en de sandwich geitenkaas met appelstroop en amandelen ze waren allebei geweldig. Alle broodjes liggen voorverpakt klaar dus ook als je niet al te veel tijd hebt kun je er prima langs gaan. Broodjes die niet meer voorradig zijn worden ter plekke voor je gemaakt al duurt het dan wel wat langer. De cappuccino was mooi versierd (blaadje in het melkschuim gemaakt) en de smaak was prima
Moderne lichte inrichting, maar de stoelen zitten niet echt comfortabel en buiten zit je op houten picknickbankjes. Het is dus echt voor de snelle lunch/koffiepauze.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
De koffie bij Lebkov is echt lekker! Ook de broodjes zijn goed. Handig dat ze zijn voorverpakt zodat als je snel weg moet, je de trein niet mist. De tonijnsalade is mijn grote favoriet, maar ook de pastasalade en de muffins (op z'n tijd) zijn goed gemaakt.
Snelle vriendelijke service en een schone wc (erg fijn bij het station)!
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Prima koffie, broodjes zijn voorverpakt (genoeg keuze). Prima plek om te lunchen, redelijke prijzen, vriendelijke bediening.
Lola767 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Ze hebben hier lekkere koffie en goede broodjes. Alle producten smaken dagvers. De koffie vind ik persoonlijk beter dan die van de Starbucks. Minder is het dat je niet echt lekker kan zitten op de houten banken. Ik haal hier wel regelmatig mijn lunch :)
Moque .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2013
Sandwich Humus met rucola en tomaat is heerlijk! Het brood is lekker. Die met kipfilet vind ik inderdaad wat te simpel belegd. Vrij prijzig voor een sandwich. Wel handig dat ze ook op kantoor bezorgd kunnen worden.
Foka .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2013
Heerlijke sandwiches, vooral die met humus. Koffie is ook uitstekend. Zou wel, al je er gaat zitten, in porcelein mogen van mij. De bediening is echt uit de kunst, vriendelijk en snel.
Emilie F.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2013
Lekkere bammetjes gegeten bij Lebkov! Ik had tonijnsalade en mijn vriend de eiersalade met ham en de filet american met ei. Na mijn broodje tonijn had ik wel nog zin in een pain au chocolat. Erg lekker! De bediening is fijn en maakt goede koffie. Het interieur is leuk, maar mag nog wel iets gezelliger, zeker achterin. Huisstijl is leuk doorgevoerd in de bekers en verpakkingen van de boterhammen.
Josijn .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2013
Erg lekkere koffie. Die geef ik sowieso een 8! Ondanks de kartonnen bekertjes. Voor een to-go handig. Maar als ik even ga zitten liever niet. De broodjes zijn lekker vers en er is veel keus. Je wordt eigenlijk altijd snel geholpen, ook als het druk is. Heel fijn. (Mede) door de lokatie soms erg druk en de inrichting is er niet echt naar om even rustig te gaan werken. Bankjes zijn niet echt comfortabel.
slotsom: voor to-go krijgen ze van mij een 8,5
Als je rustig wil lunchen 'slechts' een 7 (want blijft staan dat ze goede producten verkopen)
TantEs .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2012
Lebkov & Sons is in Rotterdam de ideale tent om snel een broodje en een koffie voor onderweg te halen. Het zit vlakbij het centraal station en heeft door de wit met zwarte kartonnen bekers, broodzakjes, tegeltjes en labels een hippe uitstraling. Niet de meest gezellige locatie om lang te blijven zitten, maar verse sandwiches en lekker sterke koffie voor onderweg!