Lebkov & Sons Leiden

• Mastercard , Pin
  • Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Barrabas .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
De mensen zijn erg vriendelijk, maar er is geen bediening waardoor je, als je zoals ik wat langer in de rij moet staan, de helft van je afspraak niet met je gezelschap kunt zijn. De koffie is heerlijk, de sandwich gezond was ook lekker maar de salade was niet zo goed (dit is trouwens het enige glutenvrije product dat ze hebben). De zaak is gezellig maar ook een beetje rommelig.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Kom hier graag voor koffie en een broodje. Brood is altijd goed vers en koffie erg lekker. Vind het alleen niet goedkoop, voor een goede lunch heb je eigenlijk wel 2 broodjes nodig en dan met wat te drinken erbij ben je al snel meer dan 10 euro kwijt en het is niet echt een tentje waar je lang gaat zitten, vaak zijn er zelfs geen zitplaatsen. De service is wisselend, het ligt er erg aan wie je treft; soms duurt een koffie maken erg lang en dat is vervelend als je even komt voordat je de trein in stapt.
Valinor .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Leuke sfeer, kom er vaak om even een cappuccino te drinken. Erg lekkere koffie! Kan echt genieten van hun cappuccino! Ligt helaas wel aan de barista of de cappucino echt fantastisch is, maar zelfs de slechtste cappuccino die ik er heb gedronken was beter dan op vele andere plekken waar ik ben geweest.
Broodjes ook altijd lekker en vers!
Chantalle W.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Kom er bijna wekelijks, in Leiden of in Rotterdam. Koffie is van goede kwaliteit, en wordt met aandacht bereidt, ook als het erg druk is (moet soms dus wel even wachten) Haal er ook regelmatig een pastasalade als lunch, en zo nu en dan een broodje.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2013
Lekkere koffie, wel duur, prima broodjes, bediening heeft niet veel aandacht voor je, maar het is ook vaak erg druk en ik heb liever dat de koffie alle aandacht krijgt.
Anton32 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Ik vind deze zaak echt op en top. Lebkov bezoek ik ook weleens in Den Haag, maar het voordeel van Leiden is dat ze ook een groot 'terras' hebben. Totaal zijn er meer dan 50 buitenzitjes waar je even snel een hapje en een drankje kunt nuttigen. Voor langer zitten is het niet comfortabel, maar dat is niet storend, want daar is het concept ook neit voor bedoeld. Als ik dit tentje bezoek is dat meestal in de namiddag, en dan is de tomatensoep met een broodje en een fruitsalade erbij voor mij een voedzame en sublieme avondmaaltijd.