Lebkov & Sons Den Haag

Maandag t/m Vrijdag 06:00 - 19:00
Zaterdag 09:00 - 17:00

S. K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Net een broodje gehaald hier. De dame achter de toonbank stond wat te zuchten en steunen en keek ook gewoon verveeld de andere kant op toen we onze bestelling aan het doen waren. Het broodje op zich (sandwich carpaccio, tomatenmayonaise en rucola) was op zich prima, maar qua grootte en beleg eigenlijk niet de 3,95 eur waard.
C.B. G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Met een oud collega voor de tweede keer geluncht in deze uitspanning. Dit keer met een prima vers broodje met oude kaas en een goed glas verse muntthee en een verse salade met dressing naar keuze. Uitermate efficiënte en goed overzichtbare glazen toonbank met enthousiaste en goede bediening. Ondanks de drukte kon je goed met elkaar praten. De inrichting is strak en zonder poespas, geen luie stoelen maar een iets hardere variant het geen de doorstroming van de klandizie bevorderd. Prima zaak en wederom voor herhaling vatbaar.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
In de gierende tochtgang tussen de nieuwste Haagse spooktorens zit deze grote rumoerige uitspanning met haar industriële inrichting. Het bestellen geschiedt aan een glazen toonbank met daarachter enthousiaste jonge medewerkers. De akoestiek in het overigens gezellige lokaal is oorverdovend, maar door de dynamische, grootstedelijke uitstraling neem je dat voor lief. De sandwiches zijn hygiënisch verpakt, ruim belegd, vers en fris en voor een zeer redelijk bedrag verkrijgbaar. Dat geldt ook voor de frisse salades. Aan de koffie zou iets meer aandacht kunnen worden besteed dan je hier zou verwachten. Ook al wordt wel eens iets vergeten (een ontbrekende salade, die niet meteen voorradig is, wordt alsnog vers bereid en aan tafel gebracht), de service is goed. Hoewel het niet volgens de regels is - het is hier halen en betalen - wordt voor langer blijvende gasten eten en drinken op een servetje bijgehouden en na afloop gefactureerd. Aardig. Samengevat: voor wie voordelig, vers, vermakelijk en vullend wil lunchen, is dit een aanrader. Qua prijs is men vele malen beter uit dan de zogenaamde hotspots bij het Binnenhof.
Marie-José R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Wij hebben hier 2 sandwiches gegeten. de een was zalm met mierikswortel en die was zo scherp dat de tranen in onze ogen sprongen. Met de opmerking dat het iets te veel van het goede was, werd niets gedaan. De sandwich carpaccio was bijzonder smaakvol, net als de muntthee met kaneel en lekkere koffie.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Op een druilerige zaterdagmiddag hier geluncht.
De sfeer en het eten was enigzins vergelijkbaar met Puur in Groningen, zij het dat hier duidelijk meer op de omzetsnelheid gewerkt werd. Zo werden de broodjes niet eerst na bestelling gemaakt, maar lagen zij reeds in geseald papier klaar voor de verkoop.
Je zou kunnen zeggen dat Lebkov een soort fast food sandwich bar is.

Bijzonder aangenaam waren de prijzen. Zo'n 60% van wat Puur in Groningen rekent. De vraag is nu: "Is Puur duur of rekent Lebkov zeer interessante prijzen?" Ik ga voor het laatste.

De sandwich filet américain/bieslook/ei verraste door zijn goede (lees: smakelijke en verse) brood, waarbij het beleg normaal goed was.
Mijn tafelgenote had een sandwich geitenkaas/appelstroop/gerookte amandel. Dit is het onthouden waard. Werkelijk erg lekker. (Het brood was uiteraard ook vers en smakelijk ...).
Het verse bosvruchtensap was een heerlijke begeleiding van de broodjes.

De inrichting van de zaak is voor mijn smaak te modern, maar past wonderwel in het concept dat men kennelijk voor ogen heeft. Snel en 'clean'.

Dat brengt ons bij de sanitaire voorzieningen. Ietwat moeilijk te vinden (d.i. niet echt goed aangegeven) maar schoon en netjes.

Deze recensie gaat over Lebkov & Sons in Den Haag. Of Leiden en Rotterdam net zo scoren, dat is de moeite van het onderzoeken waard ;-)
Anton32 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Dit is zo'n geweldige zaak en meteen mijn favoriet voor als ik in Den Haag werk. Eten is goed en vers. Fijn is dat je niet lang hoeft te wachten, zelf als er wachtrijen zijn, ben je zo aan de beurt. Mijn favoriet is een bruine boterham met kipfilet en rode pesto. Ik neem er meestal een bosvruchtensapje bij.

Het personeel is ook super. Je merkt dat er een hecht team aan het werk is die plezier heeft met elkaar, en ook met de gasten. En de medewerkers die het eten bereiden dragen keurig handschoentjes, dat is ook fijn.

Good food, en een hippe zaak!
TantEs .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2012
Lebkov is ideaal voor een snelle, gezonde lunch en een pittige bak koffie. De sandwiches zijn er in het bruin en wit en worden elke dag belegd met verse ingrediënten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Koffie van eigen branding, van ristretto tot soja cappucino; sterk en in een handige meeneembeker.