Lebbink

Bergse Dorpsstraat 138 3054 Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lebbink

Kertje .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Een "sandwich" kannibaal gegeten. Echt erg qua prijs/kwaliteit. 2 platgewalste tijgerboterhammen, zo dun dat je het amper kon snijden ! Besmeerd met filet americain, eitje en beetje sla tussen de 2 flinterdunne naast elkaar gelegde boterhammen en dat was het ! Voor & 9,50 was dit de helft teveel betaald. Jammer, was voor mij de laatste keer. Volgende keer naar een andere zaak in de buurt. Terras en de bediening was goed en leuk !
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
1 woord!!!super!!!!!vooral bij een eetcafe verwacht je basic food!!!Hier niet..goede huiswijn,warme broodjes en heerlijk vers met smeersels,heerlijke carpaccio die super mals en rood van de versheid was,met mijn favoriete truffelmayo,daarna een ceaser salade en geitenkaas salade...eet ik nooit meer ergens anders!!heerlijk!!goede malse kip en geitenkaas met iberico ham....waauuww! Ga zo Door! !!en service is top!!!! Ook fijn.. munkaart geeft gelijk alle voedsel allergieën weer dmv plaatjes!!fijn want mijn vriend heeft noten allergie!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Bediening zeer vriendelijk,Koffie zeer goed, Uitstekende varkens haas,Heerlijke scherpe messen, Prijs is ook redelijk, van de Rookruimte heb je geen last. Toppy.
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Eten met onze jonge dochters; geen zin om zelf te koken. Lebbink heeft dezelfde keuken als van Eijk. Snel en efficiënt. Je krijgt wat je verwacht (snelle eetcafegerechten zoals spare ribs) en de bediening is snel en plezierig. Volks eetcafé. Prijs/kwaliteit is ok.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Eet hier graag met een vriendin samen , gisteren mijn vader mee genomen en met zijn drie en zonder te reserveren binnen gevallen.
Onwijs leuke zaak met voor ieder wat wils , simpele kaart maar onwijs goed en smaakvol eten met een perfecte prijs kwaliteit verhouding !
Bediening super vriendelijk, attent , vlot, en niet opdringerig . Gerechten zijn bij ons tot nu toe altijd snel geserveerd en van goede kwaliteit. Lebbink is een begrip ! ga zo door !
Rogier A.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Hier kun je echt lekker eten voor weinig geld. De bediening door Paultje is prettig. Hij helpt je graag met het maken van je keuze. Ik had laatst een ossenhaas van de hete plaat, geweldig, echt een aanrader. Mijn vrouw had het mosselpannetje met friet en brood en diverse sauzen. Ook voor dit gerecht komen wij graag terug.
Rednael .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2013
Hier geluncht met 10 personen. Eten liet lang op zich wachten, anderen die na ons binnen kwamen kregen eerder hun eten. Toen het eten uiteindelijk werd opgediend bleek dat er voor 2 mensen het eten vergeten was. Hierdoor was de rest van de groep al klaar met eten voordat de andere 2 konden beginnen. Eten was verder top, vooral de clubsandwich was een toppertje.

Nu nog even werken aan de bediening en op serveren en dan wordt het vanzelf beter!
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2013
eet hier vaak, altijd 3 soorten week menu waarvan een voor slechts 10 euro. gezellige bediening.afgelopen week een perfecte lamsrack gegeten. pampa steak en spare ribs zijn echt de moeite waard. Neem in het seizoen de zeetong, zo groot en heerlijk.belangrijke voetbal wedstrijden worden op groot scherm getoond
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Aantal keer gegeten. Eten is uitstekend. De sate vind ik erg goed. Bediening is heel gezellig. Decor is top!! Je blijft er altijd hangen.
Henk56 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2012
Altijd goed eten en geweldige gastvrije en attente bediening. Kom hier vaak en ben nooit ontevreden. Gezellige Hillegersbergs en Rotterdams sfeertje