Leafs

Boerestreek 1 8426 BM Appelscha Nederland Kaart

Over het restaurant Leafs

Proef de sfeer en het heerlijke eten! Wilt u een gezellig avondje uit in Appelscha? En wilt u proeven wat onze prachtige streek zoal te bieden heeft? Dan heten wij u van harte welkom in Brasserie Restaurant Leafs! Brasserie Restaurant Leafs is een modern ingericht restaurant met een gezellige serre. In de zomer kunt u genieten van een hapje en een drankje op ons sfeervol ingerichte terras. Leafs is een plek waar u zich snel thuis zult voelen! Geniet van een heerlijke maaltijd of drink een drankje: bij Leafs kan het allemaal. Wij willen u van harte uitnodigen om te komen genieten van al het goede dat Leafs u te bieden heeft

Halve fles mineraalwater

Joop V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
met vier personen van het verrassingsmenu genoten, alles was heerlijk en werd op een leuke manier gepresenteerd. ook de vegetarische gerechten (ook geen ei of melkproducten) waren heerlijk van smaak en zagen er prachtig uit! een aanrader en we komen zeker terug!
m.moerel .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Alles prima, bediening, eten, ontvangst, locatie. Een aanrader voor Appelscha en omgeving. Ook voor vakantiegangers op doorreis.
Verassende gerechten en prima keuze.
jeehaa44 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het eten was prima, de ontvangst, service en inrichting helemaal goed. Ruime tafels en niet al te dicht bij elkaar. En toen het erg warm werd konden we zonder problemen buiten ons toetje eten. En dat was heeeel erg lekker, evenals het voorgerecht overigens. Vis en vlees van het verrassingsmenu waren gewoon goed. Een aanrader voor ieder.
Albert M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Voor en nagerecht uitstekend verzorgd en lekker. Hoofdgerecht goed verzorgd, vlees was aan de taaie kant. Gezellig ingericht, tafels staan niet dicht bijelkaar, prima.
Nicoline G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Leafs. Alles was goed verzorgd en werd mooi gepresenteerd. Het personeel was erg vriendelijk. Ook de prijzen zijn schappelijk.
lijdie S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Waren met ah zegels ,, hebben verrassings menu genomen
veel zorg aan het eten en opdienen besteed
een aanrader
komen zeker nog keer terug
sgh07 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Professionele keuken met verse mooie producten.
We namen de proeverij van vis dat echt een aanrader is.
Met afsluiting van keuze uit kleine nagerechtjes op een bord.
Kom zeker nog een keer terug.
Eliane G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Hier met de AH restaurant actie gegeten. Zelf gekozen voor het verassingsmenu met vis en geen moment spijt gehad. Heerlijk gegeten en goede service.
t.s.huitema .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
We hadden verassings menu wat heerlijk was.Bij mij werd het toetje aangepast omdat ik geen ijs mag hebben. De bediening was uitstekend tussen de eerste en tweede gang duurde wat lang ,maar het was het wachten waard. We gaan hier nog wel eens eten. vriendelijke groeten van Janneke en Theo en stevige poot van een zeer rustige Silke
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goed eten, vriendelijke mensen. Mooie locatie. Vind alleen de extra's bij een kop koffie karig. Zeker een aanrader. Proeverij was geslaagd.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Bij het AH arragement konden we kiezen voor een verrassingsmenu. Dit is zekeraan te bevelen ! Vriendelijk personeel en een gezellige lokatie.
Gert-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij kregen een tafeltje in de serre, waar al enkele gasten zaten. Vrij sobere inrichting maar toch gezellig. In het restaurant zelf was het druk met een familiegezelschap met veel kinderen, maar bij ons was het rustig. Er was verse jus d'orange (altijd een pré) en een kleine amuse. We kozen het verrassingsmenu met vlees als hoofdgerecht. Vooraf een soepje en koude mini-schotels. Het hoofdgerecht bleek te bestaan uit een flinke kalfs-ribeye, zeer smakelijk. Hierbij dronken wij een karaf niet te zware huiswijn, die er wel bij paste. Drie toetjes (ijs, puddinkje en vruchtenmousse) maakten het geheel af. Wij vonden het een smakelijke verrassing.
jhendriks.6 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten, ruime opstelling van de tafels in het restaurant. We hadden een bon van AH En konden kiezen uit 2 menu's. We komen zeker een keer terug.
aukjekasimier .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met vrienden op de AH bon bij Leafs gegeten, heerlijk buiten genoten van het lekkere eten, vlotte en goede bediening. Komen hier vast en zeker nog een keer terug!
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
het enige "minipuntje "van kritiek waren de stoelen, de zitting zakte nogal door, zat niet prettig.
Voor de rest niets dan lof, fijne sfeer, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. porties waren precies goed, hoeft er ook geen eten te worden weggegooid.
we hebben genoten.....
info499 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening, vrolijk, 1 minpuntje (maar dat is persoonlijk): het ontbreken van tafellaken/placemat.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Voortreffelijk gegeten van het gekozen verrassingsmenu. Zowel voorgerecht, hoofdmenu en dessert waren mooi opgediend en heerlijk van smaak. De bediening is aardig, vrolijk en snel