Leafs

Boerestreek 1 8426 BM Appelscha Nederland Kaart

Over het restaurant Leafs

Proef de sfeer en het heerlijke eten! Wilt u een gezellig avondje uit in Appelscha? En wilt u proeven wat onze prachtige streek zoal te bieden heeft? Dan heten wij u van harte welkom in Brasserie Restaurant Leafs! Brasserie Restaurant Leafs is een modern ingericht restaurant met een gezellige serre. In de zomer kunt u genieten van een hapje en een drankje op ons sfeervol ingerichte terras. Leafs is een plek waar u zich snel thuis zult voelen! Geniet van een heerlijke maaltijd of drink een drankje: bij Leafs kan het allemaal. Wij willen u van harte uitnodigen om te komen genieten van al het goede dat Leafs u te bieden heeft

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Leafs

Maandag t/m zaterdag vanaf 16:00 uur
Zondag vanaf 12:00 uur

Uitmuntend
9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Leafs

J.A. M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Doordat het druk was werd de wachttijd wat langer.
Ondanks dat hebben we heerlijk gegeten en was de bediening voorkomend.
Voor herhaling vatbaar.
Hilde J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Erg vriendelijk, lekker eten. Goed ingericht voor kinderen met apart kindermenu. Snelle service. Zeker een aanrader
wagoossens .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
erg lekker gegeten, verrassend vegetarisch menu. En dan ook nog een vriendelijke ober! Al met al een geslaagd etentje. En langer weet ik het niet te maken!
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Uitstekend gegeten. Voor het AH verrassingsmenu gekozen, 1X vis en 1X vlees. Beide van goede kwaliteit.
In plaats van Chardonnay (per karaf) kon ook Sauvignon worden geschonken. Lekkere wijn bij de vis.
We komen zeker nog een keertje terug.
janneke A.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en perfecte bediening. Heerlijk gegeten met de AH actie. Verrassingsmenu was ook echt een verrassing. Leafs, echt een aanrader!!!
dukaatje .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Tijdens onze vakantie gegeten bij Leafs in Appelscha met de AH actie. Leuk restaurant, beetje modern maar wel sfeervol en nog aardig bezet voor een woensdagavond. Aardige en vlotte bediening. Wij kozen voor het verrassingsmenu vlees, wat bestond uit 3 voorgerechtjes, het hoofdgerecht en daarna 3 nagerechtjes. Eten was lekker en mooi verzorgd. In plaats van wijn kozen we voor het streekbier Maallust. Ook een aanrader. Kortom leuke avond gehad
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu en was ook echt een verrassing in positieve zin. Vlotte, attente bediening. Kortom een aanrader, maar dat wisten we al langer. Met dank ook aan AH.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Voor en hoofdgerechten was goed. Het nagerecht was zeer matig. Dit betreft het verrassingsmenu 3gangen.
Annalies V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel; de gerechten waren heel mooi opgemaakt; het verrassingsmenu was inderdaad een hele verrassing.
J V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
De menukaart had aan de ene kant een verrassingsmenu, aan de andere kant een keuzemenu. Het keuzemenu stond min of meer vast, het verrassingsmenu had iets meer variatie, bv. een proeverij van zowel voor- als nagerecht. Het hoofdgerecht ervan had keuze uit vlees, vis of vegetarisch. Het vaste nagerecht van het keuzemenu, de tompoes, bleek vervangen door de proeverij van het verrassingsmenu. Maar alles was prima! Goede en vriendelijke bediening.
Henk I.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Komen er vaker leuk personeel, en uit leg bij de gerechten. Deze keer een verassing menu gehad,de diverse smaken past perfect bij elkaar.
Martine F.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Het voor- en hoofdgerecht kwamen mooi achter elkaar. Op het nagerecht moesten we ineens veel langer wachten. Maar al met al top!
Johanna T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hadden gereserveerd voor 4 personen met de AH dinerbon .Oudste dochter (woont het westen ) belde ons op of zij met man en kids van 6,4 en 1,5 ook bij ons kunnen voegen. Wij kwamen met ons vieren aan en vroegen of er nog 2 volwassenen en 3 kids bij kunnen.Ze maakte geen probleem ging direct met tafels en stoelen schuiven en een kinderstoel erbij .Fantastisch.
Het eten was SUPER lekker en niet zomaar op een schaal neen heel creatief samen gesteld .
We waren allemaal zeer tevreden komen zeer zeker weer terug.
Niek Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Niets mis mee maar geen hoogvlieger. Kwaliteit van het eten was niet slecht maar ook niet bijzonder. Bediening was wel goed snel maar niet dat je je opgejaagd voelde.
Trudie J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heel goed gegeten en vriendelijke bediening. Werd niet afgeraffeld. Wijn was ook heel lekker. Had verrassings menu, voortreffelijk.Zeker een aanrader.
advermo .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hadden gekozen voor het verrassingsmenu wat lekker was maar we hadden wel het idee dat de prijs voor dit menu wel extra hoog was om de actie van het 2e menu gratis te compenseren.
D.J. B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was er gezellig en heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Ook goede parkeervoorziening. We gaan daar zeker weer eens naartoe. ????
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prima menu voorgeschoteld gekregen. Wij hadden het verrassingsmenu van de AH actie en het was ruim voldoende eten om de verbrande calorieën, na een wandeldagje, weer aan te vullen :)
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het was een hartelijk ontvangst bediening erg vriendelijk. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu en dit was subliem. 3 kleine voorgerechten en een hoofdgerecht dat je kon kiezen uit vis,vlees of vegetarisch voor ieder wat wils en 3 kleine nagerechten. Kan niet anders zeggen als top. We hebben meteen nog een keer gereserveerd bij de Leafs.
MCPMCP .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Verrukkelijk! Heerlijk gegeten bij Leafs: smakelijk eten, vlotte en nette bediening, prettige ambiance. Wat ons betreft een aanrader!