Leafs

Boerestreek 1 8426 BM Appelscha Nederland Kaart

Over het restaurant Leafs

Restaurant Leafs is ideaal als je op zoek bent naar een gezellig plekje om onder het genot van een kopje koffie bij te kunnen kletsen met vrienden of om van een uitstekende lunch of diner te kunnen genieten. Het restaurant bevindt zich aan de rand van het bekende Drents-Friese Woud, wat het de ideale locatie maakt om even te ontspannen na een lange wandeling of fietstocht. Restaurant Leafs is eigentijds en knus ingericht, waardoor je je er al snel zult thuis voelen en ongedwongen kunt genieten van de smakelijkste gerechten. Daarnaast kun je ook gebruik maken van de romantische serre en in de zomer biedt het zonovergoten terras meer dan genoeg ruimte, ook voor grotere groepen.

Dagverse producten met liefde voor het vak, dit is waar restaurant Leafs voor staat. Je kunt hier niet alleen een overheerlijke cappuccino met vers gebak nuttigen, maar ook een hartige lunch of een klassiek diner. Het gevarieerde menu biedt vlees, vis en vegetarische gerechten en wisselt met elk seizoen. Ook fantastische wijnen zijn hier verkrijgbaar. Zoek je een plek voor een vergadering, feest of receptie, dan kun je gebruik maken van de ruime zaal naast het restaurant.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Leafs

Woensdag t/m zaterdag vanaf 16:00 uur
Zondag vanaf 12:00 uur
Met pinksteren zijn wij geopend!

Jouw recensie over het restaurant Leafs

Joke Y.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk, voor het eerst allebei een vegetarisch gerecht gekozen. Dat was prima! Een aanrader in Appelscha!
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Ambiance, ontvangst en service heel gezellg en heerlijk gegeten van voortreffelijk bereiden diner!
Rembrandt B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Lekker gegeten in dit restaurant.
Gino C.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Prijs/ kwaliteit prima restaurant. Een aanrader ????
Geesje D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Er zat helaas zand in de spinazie waardoor er 2 borden terug moesten. Er werd door de bediening verder niet op gereageerd, dit vonden wij een gemiste kans. Jammer, de prijs kwaliteit was niet in verhouding.
Astrid E.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Het eten is goed maar het duurde allemaal ontzettend lang. Na een uur hadden we pas het voorgerecht en na weer een hele lange tijd het hoofdgerecht. Na 2 en een half uur hebben we maar betaald want ze kwamen niet met de kasrt voor het nagerecht.
Imelda S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Het was goed bezorgd en erg lekker.
Wesley H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was erg lekker. In het begin wat lang moeten wachten op ons voorgerechtje, maar de gerechten daarna volgden elkaar redelijk goed op qua tijd. Door waarschijnlijk onderbezetting was het personeel nogal druk met alle bestellingen opnemen, dus dat duurde wat langer voor ze weer bij je kwamen, maar verder prima geregeld!
Gea S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het is een gezellig restaurant met een mooie uitstraling en leuke personeel en het eten was heerlijk
NynkeK .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vriendelijke bediening, inrichting neutraal/prima, maar eten viel erg tegen. Vooraf brood met smeersels en geitenkaassalade. Brood goed, kruidenboter smaakte alsof het al een week in de vriezer/koelkast lag, onvers. Tapenade eveneens muf. Geitenkaassalade zeer eenvoudig, fantasieloos, geen dressing. Beide hoofdgerechten (portobello en kipdijen) bedolven onder een laag vette Hollandaisesaus, waarom? Bijgerechten ook matig. Patat smaakte naar oud frituurvet en de bijgeleverde salade was exact hetzelfde als de salade van het voorgerecht, maar dan zonder geitenkaas. Bij beide hoofdgerechten wat sperzieboontjes en wortel. Wederom fantasieloos. Kip smaakte niet naar citroen en rozemarijn, zoals op de kaart vermeld stond. We nemen vrijwel altijd een dessert, maar durfden het hier niet aan. voor ons geen volgende keer.
J.D. V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Geen avontuurlijke gerechten, maar wel perfect bereide klassiekers met mooi en uitgebreid garnituur. Snelle en attente bediening. Inrichting wat aan de grijze kant. Zeer goede akoestiek voor mij als slechhorende. Tafelgenote zeer ter spreken over haar vegetarische gerecht.
Bezemsteel R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
De hoofdgerechten waren prima, de vegetarische portobello was zeer smakelijk. De geitenkaassalade was veels te duur voor dat kleine beetje sla en een paar stukjes geitenkaas. Tot slot het toetje, het mokkaijs was lekker maar de appeltaart was wel heel erg zoet. Al met al best lekker gegeten, met deze puntjes voor verbetering. En een compliment voor de aardige bediening.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
We hebben een bevestiging gehad voor woensdag 31 januari 2018.
We hebben een heinnering gehad woensdag middag na 1500 h..
We stonden op woensdag 31 jan. om 18.25 h. voor de dichte deur van een donker restaurant Leafs.

Dit lijkt me niet de bedoeling. Op de site staat 7 dagen open. Op de deur ma, di, wo, gesloten.

Het lijkt me handig als u deze fout kunt herstellen. Vr. Gr , namens Joop Henk.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het eten was, zoals altijd lekker. Ditmaal hadden we het verrassingsmenu. Een aanrader
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Bij binnenkomst wordt je enthousiast onthaald en naar de net gedekte tafel geleid. De jassen worden naar de garderobe gebracht. De inrichting is keurig, maar ietwat steriel. Met een paar elementen is de ruimte wat intiemer te maken. De bediening is accuraat en vriendelijk. Voor de huiswijn, zowel wit als rood, hoeft men zich niet te schamen. Het eten is ondermeer goed. Wij hadden hert en eend en zowel de smaak als gering perfect. De porties zijn goed. Voor mij had het driedelige garnituur niet twee bereidingsvormen van aardappel hoeven te bevatten, maar naast sla ook iets van extra gekookte groente. Al met al een goed adres en zeer aan te bevelen.
Mariel S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We zouden dit restaurant zeker aanbevelen
Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De reservering van Iens was niet doorgekomen. Direct werd er voor een oplossing gezocht. Heerlijk gegeten en een toppie service!
Benjamin V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Afgelopen vrijdagavond heerlijk gegeten en avondje uit gehad met zn tweeen, mooie kaart, waar met liefde gekookt én geserveerd wordt, dat zie en proef je terug. Kortom; aanrader en wij komen zeker terug!
helena M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voorgerecht met veel verschillende smaken. Kleine porties en toch genoeg (dus geen eten verspild). Heerlijk risotto en een malse biefstuk inclusief knapperig randje. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!
Jacobus V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
We gingen hier met 6 personen eten met AH-bonnen en namen het verrassingsmenu, dat ons aangenaam verraste. Zowel voor-, hoofd- als nagerecht waren heerlijk, waarbij we een keuze hadden tussen vis, vlees of vegetarisch. De bediening was correct en vlot, kortom een aanrader.