Le Zocco Chico

Rue Saint Jean en Isle 22-24 4000 Luik België Kaart

Over het restaurant Le Zocco Chico

HARTJE LUIK - Gezelligheid te over bij Spaans-Baskisch Restaurant Zocco Chicco. Met vooral tapas, heerlijke drankjes én garantie voor een top-avond, lokken ze vrijwel iedereen naar binnen.

SPAANSE TAPASBAR - De kaart is uitgebreid en zowel in een formule als losstaand kan u proeven van het beste wat Spanje te bieden heeft. Kies voor de garnaalkroketjes met chorizo, verse mosseltjes, paella, knapperige patatas bravas of gamba’s à-la-plancha en u zit nooit verkeerd.

BLIJF HANGEN - Ook de desserts en zuiderse wijnen brengen de zon aan tafel en doen u vast en zeker blijven hangen tot in de vroege uurtjes.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Zocco Chico

Lunch: van 12u tot 14u00 (van maandag tot en met vrijdag)
Diner: van 18u tot 23u00 (elke dag)

• MasterCard , Visa card
  • Engels gesproken , Frans gesproken , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Uitmuntend
Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
9,3
9,2
9,1
frankinet A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
A recommander
Lucas B.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Un repas entre amoureux qui s'est très bien déroulé. Seul hic, on ne vit pas la même soirée si on se retrouve au devant du restaurant ou dans le fond (qui est plus intime). Les tapas étaient tous très bons ! Préparez juste un chewing-gum à la menthe à la sortie car vous risquez d'avoir une haleine d'ail.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Blijkbaar was onze online reservering niet doorgekomen en we kregen meteen een aperitief met tapas aangeboden van het huis terwijl we aan de bar even moesten wachten op een tafeltje dat vrij kwam. Heerlijke tapas; grote porties en prima prijs. Wij gaan zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het was zoals steeds weer erg lekker.
Het zou wel fijn zijn als het mogelijk is om de tapas één per één (of per 2) te brengen ipv alles tegelijk.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Perfect als altijd.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Het was nog vrij rustig toen we binnenkwamen waardoor er te weinig tijd was om te aperitieven omdat het eten al zeer snel werd opgediend (had wat langer mogen duren). Voor de rest top.
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Zeer lekker gegeten, met een zeer goede bediening in een gezellig restaurantje!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Vriendelijke bediening voor een lekker eenmaal, dit voldeed meer aan onze wensen dan we verwachtten!