le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Verwersstraat 18 5211 HW Den Bosch Nederland Kaart

Over restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Heerlijk dineren

Een restaurant met een passie voor wijn en dan merk je meteen! De lekkerste wijnen worden bij binnenkomst al aangeboden en laat je vooral adviseren welke wijn het beste bij je gerecht te combineren valt. Door de combinatie van wijn en heerlijke Wereldse gerechten ben je even helemaal weg. Het stijlvolle interieur zorgt voor een warme intieme sfeer, een perfect setting voor een fijne avond uit!

Meer informatie over restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prachtige gerechten, erg lekker. Geweldige vegetarische gerechten. Heel goede service en bediening. Absolute aanrader!!
Kurtie S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We zijn heel aangenaam ontvangen door de warme gastvrouw. Het eten was lekker; prijs/kwaliteit top! De sommelier is een gepassioneerde vakman die 2 jaar geleden nog sommelier van Nederland was. Een echte aanrader.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en prima bijpassende wijnen (beter dan gemiddeld, ook voor een wijnbar). Bediening was professioneel, alleen het weggaan ging wat rommelig. Enige minpunt vond ik de hoeveelheid in combinatie met de prijs van met name het hoofdgerecht. Gelukkig had ik in de borrelgelegenheid voor het restaurant een schaal nachos gegeten, anders had ik niet voldoende gehad. En dat terwijl ik vaak in een restaurant voor 2 voorgerechten kies ipv een voor- hoofdgerecht. De optie om bijgerechten te kiezen zou prima zijn.
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De hartelijke ontvangst, de correcte en vriendelijke bediening en de intieme sfeer maken Vin x een fijne plek om te eten. Het eten daarentegen is prima, maar niet super. We kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu, dat 3,5 uur duurde om uitgeserveerd te worden. We vonden dat te lang. De kok experimenteert met combinaties van smaken en texturen, waardoor de borden er prachtig uitzien - maar het blijft helaas vlak van smaak, de onderdelen komen niet tot hun recht.
Ronde S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima bediening. Gezellige atmosfeer. Driegangenmenu was ok. Eerste en tussengerecht lekker maar hoofdgerecht van ossobucco en hertfilet was matig en lauw.
Wijnen prima.
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellige sfeer en een mooi restaurant. Nette en prima bediening. Lekker eten met goeie wijnen... miste een beetje muziek op de achtergrond.
Shirley G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk eten en geweldige bediening en service
Hfmlt .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gisteren weer heerlijk genoten bij le Vin'x. Fantastische combinatie van bijzondere gerechten en verrassende bijpassende wijnen. Gastvrije ontvangst en plezierige uitleg over hetgeen er op tafel geserveerd wordt. Top! Absolute aanrader voor iedereen die van een culinaire avond wil genieten.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Mooie lunch, prachtige wijnen en een uitstekende gastheer en gastvrouw! Echt een aanrader. Kom zeker terug en raad de le Vin'x aan!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Fantastisch 5 gangen diner ter ere van het 2-jarige bestaan van Het restaurant genuttigd met bijbehorend wijnarrangement! Super mooie gerechten, zeer goede en verassende wijnen en een heerlijke smaak sensatie! Weer top zoals elke keer!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wederom genoten van een geweldige avond bij Le VIN'x. Heerlijke, verrassende gerechten met fijne wijnen geserveerd met een groot gevoel voor gastvrijheid.
Het was redelijk vol en de muziek stond vrij hard, waardoor het soms moeilijk was om elkaar goed te verstaan.
Maar terugkeren, dat sowieso! Bedankt Marieke & team!
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Bediening uitstekend, zeer kundig. Gerechten verassend met passende wijnen. We hebben genoten!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Verrassend menu. Heerlijke wijnen. Goede bediening. Tip: volume stem van sommig bedienend personeel mag iets omlaag.
Clemens M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Met vrienden gegeten en gedronken bij le Vin'x. Wij kozen voor 5 gangen met bijbehorende wijnarrangement. De smaak sensaties waren als een parel in de oester. Alle gangen waren een verrassing en wijken af van een veelvuldig traditioneel door mij gekozen menu van carpaccio, vlees of vis en dessert. Deze gangen zijn mooie combinaties van lekkere componenten waarbij elk product, al is het nog zo klein een smaakje oplevert. De wijnen waren super lekker en pasten perfect bij de maaltijd.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Fijne avond bij Le Vin'x. Prettig personeel, no-nonsense, met kennis van zaken. Heel fijn dat iedereen, ook de andere gasten, er een avond vullend programma van maakt. Iedereen heeft de tijd. En het was lekker, verrassend, veelzijdig, creatief. We hadden het vegetarische verrassingsmenu van de chef en dat was heel goed.

Een klein minpuntje vond ik de muziek die uit een boxje kwam. Net niet genoeg muziek of volume om van te genieten, maar te veel geluid waardoor het een beetje hinderde. Dat zou beter kunnen. Bv klassiek of instrumentaal, dan niet hard maar wel hoorbaar. Nu deed het me aan de "muzak" zoals bij de tandarts denken.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Onlangs met vrienden een heerlijke avond gehad in dit restaurant. Genoten van het 4-gangen verrassingsmenu. Heerlijke smaken, gangen goed op elkaar afgestemd, prachtig opgemaakte borden. Ook de huiswijnen die we hebben gedronken waren lekker. De bediening is deskundig en geeft je het gevoel echt gast te zijn. De sfeer is zeer relaxed. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer in Den Bosch zijn.
Sjeeltje71 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heel wrg genoten van verrassingsmenu met wijnarrangement! Echt heel goed op elkaar afgestemd.
Wel zijn de flessen water erg duur. Zou voor dit bedrag wel minder kunnen. Ook veel verschillende gezichten aan tafel. Maar dat is persoonlijk. Verder echt heel enthousiast!
Elbert V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Eten was heerlijk van het eerste tot het laatste gerecht.
Heel vriendelijk personeel zeer attente gastvrouw met verstand van zaken.
Een aanrader
Bjschellekens .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hadden het geluk om in de tuin te kunnen zitten. Heel gezellig en knusse sfeer. We hebben ons laten verrassen met het 6-gangenmenu. En het was allemaal heerlijk. Mooi geserveerd op het bord en ook de hoeveelheden. Het bijpassend wijnarrangement was ook uitstekend. Alles was overigens mogelijk en we werden daarin goed geadviseerd. Kortom, een aanrader!