le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Verwersstraat 18 5211 HW Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Heerlijk dineren

Bij restaurant le VIN ‘x verrassen ze je graag met hun eigentijdse, wereldse gerechten met een flinke flirt naar Azië. Ze steken veel tijd, liefde en expertise in het samenstellen van het wijnarrangement en de wijnkaart, om je een optimale smaakbeleving te laten ervaren. Vraag vooral ook eens naar het ‘exclusieve boekje’ voor een bijzondere fles wijn.

Ook voor een borrel met een goed glas wijn en fijne hapjes van onze barkaart ben je hier van harte welkom!

Meer informatie over restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

9,3

Jouw recensie over het restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Erica H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We kozen voor het verrassingsmenu, en kregen heerlijke gerechten die er ook heel mooi uitzagen. De bijpassende wijnen waren niet altijd voor de hand liggend maar wel erg lekker.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wederom uit de kunst. Gerechten zien er fantastisch uit en smaken ook fantastisch. Service is uiterst vriendelijk. Tweede bezoek en zeker niet de laatste.
GW W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Uitstekende ontvangst en service, ze voelen goed de sfeer van het gezelschap aan. Heerlijk gegeten (lunch). Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Herald & Mireille .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk 5- gangen diner genoten , verrassende gerechten top kwaliteit met goede bijpassende wijnen erbij geserveerd. Leuke bediening , juiste aandacht voor de gasten zonder overheersend over te komen.
We gaan hier absoluut vaker komen.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het valt niet te betwisten volgens ons! Bij verre ons favoriete restaurant in Den Bosch. Wij komen met grote regelmaat graag dineren bij Le Vin’x en zijn nog nooit teleurgesteld in de geweldige bereiding van de gerechten door de chef-kok, de ontvangst door eigenaresse Marieke Vennix, de geschonken wijnen of het bedienend personeel. Van amuse tot kaasplank, Le Vin’x geeft je een fijne culinaire beleving van begin tot eind.
Luuk C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
fenomenaal gegeten!!! ongelooflijk dat hier nog steeds geen ster is! Tom producten, top sommelier en top sfeer! Ik zou het iedereen aanraden
Van Hoeven G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg lekker gegeten. Goede bediening en goede ambiance!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Van reservering tot aan jas aanreiken bij vertrek, alles was professioneel, áf! Het interieur ademt gastvrijheid, respect voor de leeftijd van het pand, achtergrondmuziek/geluidsniveau erg prettig discreet aanwezig.
Het menu du chef bracht ons culinaire verrassingen van zeer hoog niveau. Kleur, geur en smaak tot in perfectie samengebracht in en op zorgvuldig gekozen serviesgoed.
Wat opviel was de complete uitleg bij ieder gerecht, het doordenken in details als ménage, een verrassende en met zorg gekozen wijn-/spijscombinatie én de vriendelijke, persoonlijke benadering van ieder lid van het team. Het is een genot om de chef gewoon bij je aan tafel te hebben voor een praatje, een belevingscheck maar ook om de mens achter de passie te zien.
Je kunt echt met een gerust hart reserveren, culinair door de wol geverfd of niet. De kaart is verrassend, kwalitatief hoogstaand maar tegelijkertijd heel toegankelijk. Een absolute verrijking van gastronomisch 's-Hertogenbosch
judith T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Een heerlijk 4gangen menu du chef gegeten met bijpassend wijnarrangement. Mooie spijs/ wijn combinaties en alles is mogelijk. Zoals altijd goede service van het personeel en een goede gastvrouw die je meteen weer thuis laat voelen! We kijken weer uit naar een volgend bezoek!
Kevin S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Onwijs lekker gegeten met een heel vriendelijke bediening!
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Na een hartelijk welkom, een glas champagne met superverse oesters, vandaag genoten van een overheerlijke lunch, met een mooie frisse Oostenrijkse wijn. De gerechtjes vonden wij een plaatje op de mooie borden en zeer mooi op smaak. De lunch afgesloten met smakelijk kaasplateautje. De friandises met het pittig kopje koffie vonden we ook lekker.
Aardige, correcte en deskundige bediening! Dankjewel en tot de volgende keer.
Ingo R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Precies een week later zitten we weer bij le VIN'x op uitnodiging van de patronne n.a.v. onze kritiek op het hoofdgerecht de vorige keer. We vonden dit mooi gebaar waar we graag op in gingen. De voorgerechtjes kwamen deze keer van de kaart, met pit, prima in orde en een uitstekend wijnadvies erbij (kerner spätlese). Het hoofdgerecht bestond deze keer o.a. uit een goed geproportioneerde hoeveelheid edamame, paddenstoeltjes en antiboise als smaakmaker. Bij het nagerecht, caramel, weer zo'n mooie spätlese, van Dr. Hermann. Deze keer geen mixed feelings, we waren erg tevreden en komen zeker terug.
Ingo R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
N.a.v. een feestelijk gelegenheid naar le VIN'x getogen. Gekozen voor de vegetarische variant van het viergangen menu du Chef met bijpassend wijn arrangement. Eerst twee amusetjes, toen een lekker voorgerechtje met gerookte tofu, vervolgens een perfect eitje met wat geraspte truffel. Alles begeleid door prima wijn, geschonken door een enthousiaste jongeman. En toen kwam het hoofdgerecht, een bordje van wat geblancheerde groentetjes met een pistacheschuim. Dat vonden wij wat al te eenvoudig voor een hoofdgerecht, maakten daar dus opmerking over tegen de patronne en dat viel niet in goede aarde. We kregen te horen dat dat dus vegetarisch was en dat er met liefde gekookt werd in de keuken. Ja, groenten zijn inderdaad vegetarisch en dat er met liefde gekookt wordt geloof ik graag, maar je mag toch hopelijk wel verwachten daar in het huidige tijdsgewricht wat creatiever mee om gegaan wordt. Voorbeelden genoeg bij de collega's, zou ik denken. Bovendien kunnen de porties voor een viergangen menu wel wat groter, het zou niet hetzelfde moeten zijn als een zesgangen menu waar je twee gerechtjes uit weg laat. Het nagerechtje was wel weer prima in orde. We vertrokken met mixed feelings. Lekkere wijnen en gerechtjes, een vreemde discussie over het hoofdgerecht.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Hartelijke ontvangst, waarna de zeer professionele Sommelier met zijn enthousiasme, kennis en bevlogenheid ons het aperitief inschonk. Lieten ons verrassen door het 4-gangen menu en de bijzondere amuses. Wat een explosie aan smaken! Hoge kwaliteit van zowel de gerechten als de adviezen van de Sommelier. De oprechte aandacht & professionaliteit van Marieke & haar team, de ongelofelijke prijs-kwaliteit verhouding & de ambiance hebben ons blij verrast en laten ons zeker terugkomen!
Isabel B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Fantastische ervaring gehad bij Le VIN 'x. Wijnen met diepgang, verrassende gerechten (ook voor de vegetariërs onder ons), bijzonder vriendelijk personeel en een hele fijne sfeer. Het concept staat als een huis. Hier kom ik zeker terug!
Els N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gisteravond onder eeuwenoude balken in een modern interieur heerlijk gegeten. Prachtige combi tussen spijs en wijn. Het restaurant doet zijn naam eer aan. De wijnen waren verrassend. Het personeel deskundig en toegewijd. Het tempo prettig en ontspannen.
Eppo V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijke en fraai opgemaakte gerechten met een perfect daarbij passend wijnarrangement. Enthousiaste en deskundige bediening. Geluidsniveau vrij hoog, maar dat lag misschien vooral aan de tafel naast ons.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Iedere keer als we bij Le Vin'x eten worden we weer verrast. Verrast door 't menu van de chef, verrast door 't personeel en de talenten van de chefkok, sommelier en gastvrouw Marieke. Dat dit restaurant nog geen Michelin ster heeft is ons een raadsel! De kwaliteit van het eten in combinatie met de wijnen is elke keer van TOP kwaliteit. Ons culinair hart begint telkens opnieuw te kloppen als we bij Le Vin'x eten. Het grote talent van chefkok Stephan Kaak in samenwerking met eigenaresse/sommelier/gastvrouw Marieke Vennix is een gouden combinatie!
M&M N.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het beste restaurant van Den Bosch. Fantastische smaak combinaties en even goede wijnen.
Wij blijven komen hoor!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Fantastisch gegeten in een fantastische atmosfeer. Een aaneenschakeling van lekkere combinaties met een leuke verrassende keuze van wijnen. Het personeel was vriendelijk en altijd paraat.