le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Verwersstraat 18 5211 HW Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Heerlijk dineren

Bij restaurant le VIN ‘x verrassen ze je graag met hun eigentijdse, wereldse gerechten met een flinke flirt naar Azië. Ze steken veel tijd, liefde en expertise in het samenstellen van het wijnarrangement en de wijnkaart, om je een optimale smaakbeleving te laten ervaren. Vraag vooral ook eens naar het ‘exclusieve boekje’ voor een bijzondere fles wijn.

Ook voor een borrel met een goed glas wijn en fijne hapjes van onze barkaart ben je hier van harte welkom!

Meer informatie over restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

9,2

Jouw recensie over het restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Eppo V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijke en fraai opgemaakte gerechten met een perfect daarbij passend wijnarrangement. Enthousiaste en deskundige bediening. Geluidsniveau vrij hoog, maar dat lag misschien vooral aan de tafel naast ons.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Iedere keer als we bij Le Vin'x eten worden we weer verrast. Verrast door 't menu van de chef, verrast door 't personeel en de talenten van de chefkok, sommelier en gastvrouw Marieke. Dat dit restaurant nog geen Michelin ster heeft is ons een raadsel! De kwaliteit van het eten in combinatie met de wijnen is elke keer van TOP kwaliteit. Ons culinair hart begint telkens opnieuw te kloppen als we bij Le Vin'x eten. Het grote talent van chefkok Stephan Kaak in samenwerking met eigenaresse/sommelier/gastvrouw Marieke Vennix is een gouden combinatie!
M&M N.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het beste restaurant van Den Bosch. Fantastische smaak combinaties en even goede wijnen.
Wij blijven komen hoor!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Fantastisch gegeten in een fantastische atmosfeer. Een aaneenschakeling van lekkere combinaties met een leuke verrassende keuze van wijnen. Het personeel was vriendelijk en altijd paraat.
Dewi W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Hoewel ik even bang was dat mijn zeer, charmante tafelgenoot met zijn directieve vraag bij de introductie van het menu door de gastvrouw (meteen of gelijk) het restaurant zou worden uitgezet, bedaarden gelukkig de gemoederen en konden wij voor de rest van de avond genieten van een prima vijfgangen menu. De garings- en bereidingswijze van de verschillende gerechten toonden creativiteit en inzet. Er werd met enthousiasme gesproken over de bijpassende wijnen en de wijn complementeerde de dis!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten (4-gangen verrassingsmenu - aanrader) in een erg sfeervol restaurant met vlotte bediening en een leuke jonge sommelier! Top!
Cecile T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Verfijnde gerechten, goede wijn-spijs combi, soms wel wat lang wachten op volgende gerecht waardoor onze wijn al bijna op was.
wanda J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
5 gangen menu gekozen...alles even heerlijk en prachtig opgemaakt.
aardige bediening!
fles water vonden we duur...slaan we volgende keer over maar we komen zeker terug.
André B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Voor al weer de derde keer hier gegeten en het blijft een feestje. Alles van het verrassingsmenu van verschillende gangen is van hoog niveau en wordt prachtig op het bord gelegd. De smaakexplosies kunnen nog eens worden versterkt door een mooi geselecteerd wijnarrangement. Marieke en haar team leveren een topprestatie!
simpelmaargoed .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Voortreffelijk gegeten, viergangenmenu met demi wijnarrangement. Heerlijke en verrassende wijnen, prachtig opgemaakte en zeer smaakvolle gerechten. Zwaardvis met structuren van komkommer en allerlei smaakvolle toevoegingen, bisque met polenta en coquille, een heel smakelijk stukje witvis met hollandaise en paddestoeltjes en een nagerecht met gepocheerde pruim.. We zaten heerlijk, bediening attent en gastvrij. Aan te bevelen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijke avond. Gekozen voor het 6 gangen menu. Portionering erg prettig met heerlijke gerechten zoals een tartaar van gamba's, een krachtige, verfijnde bisque met polenta en coquille, een mooi gerecht met de aardse smaken van boleet, 'perfect ei' en truffel en als piece short rib. Bijpassende wijnen genoten en afgesloten met een heerlijke Armagnac uit 1980. Meer dan aan te bevelen restaurant.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke culinaire, verfijnde gerechten met mooie bijpassende wijnen. Tussen de gerechten door krijg je ruim de tijd zodat je gezellig kunt tafelen. Uitstekende bediening met veel kennis van producten en persoonlijke aandacht. Wij komen zeker terug!
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Prima gegeten, lekkere wijn.
BobbyB .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vooraf heerlijke oesters bij een erg lekkere Sekt. Vervolgens vier gangen gegeten uit het verrassingsmenu, stuk voor stuk topgerechten. Alle wijnen uit het arrangement waren vakkundig uitgezocht om de gerechten te begeleiden.
Niets dan lof!
Nicole C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten met heerlijke wijnen en ontzettend gastvrije bediening.
Absolute aanrader!
margareth H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad, we zaten lekker buiten in de tuin. De borden waren hele mooie plaatjes en het smaakte ook nog heerlijk. De sfeer was er goed en de medewerkers van het restaurant allemaal heel attent en correct.
Hier ga ik zeker weer naar terug, wat een fijn restaurant is het.
marita V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten in de knusse binnentuin. Prachtige gerechten, alle smaken klopten. Speciaal compliment voor de echt gelijkwaardige glutenvrije varianten.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker gegeten, superbediening, fijn enthousiaste sommelier en aangenaam buitenterras
Alexandra K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Restaurant met veel aandacht voor de gast! Je moet wel de tijd hebben. Mooie gerechten maar kleine porties.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Subliem gegeten en top bediening. Jonge gasten die met veel passie en hard werken de mooie gerechten en wijnen serveren. De gastvrouw heeft alles onder controle en let op de details. Wij hebben n top avond gehad!