le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Verwersstraat 18 5211 HW Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Heerlijk dineren

Bij restaurant le VIN ‘x verrassen ze je graag met hun eigentijdse, wereldse gerechten met een flinke flirt naar Azië. Ze steken veel tijd, liefde en expertise in het samenstellen van het wijnarrangement en de wijnkaart, om je een optimale smaakbeleving te laten ervaren. Vraag vooral ook eens naar het ‘exclusieve boekje’ voor een bijzondere fles wijn.

Ook voor een borrel met een goed glas wijn en fijne hapjes van onze barkaart ben je hier van harte welkom!

Meer informatie over restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Zaterdag vanaf 15:00

• Af te huren , Bar , Wi-Fi
Plien202 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende combinaties. Feel good en pittig gekruid. Twee lekkere amuses vooraf en hele mooie wijnen, die fantastisch bij het eten pasten. Borden ook een lust voor het oog
N S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten, menu du chef, maar ze houden goed rekening met speciale dieetwensen. Mooie gerechten, aparte combinaties, goede bereiding. Porties hadden iets groter gemogen, maar kwalitatief zeer goed. Fijne bediening, zeer professioneel. Net even dat beetje extra. Rustig kunnen converseren met tafelgenoten en dat op een drukke zaterdagavond. Je moet wel de tijd nemen, niet voor een snelle hap, meer een culinaire avondvullende beleving.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Fantastisch. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De wijn was verrukkelijk--------------------------------------------
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Uitstekend gegeten en bij iedere gang weer een verrassing uit de keuken. Fijne bediening. Enige opmerking is dat de wachttijd tussen de gangen die avond soms te lang was.
berensvandenbesselaar .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Goede keuken. Enthousiaste bediening goede aanbevelingen voor de wijn. Hele leuke lokatie. Het team was goed op elkaar ingespeeld.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Goede ontvangst met aandacht zoals ook met aandacht afscheid werd genomen. Iedereen heeft oog voor je.
Zeer deskundige bediening.
Het eten is smaakvol, gevarieerd, een feest van verschillende smaken met een combinatie van ondersteunende overtuigende wijn.
Ondanks dat het druk was en er veel werd gesproken zat je toch privé.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Prachtige gerechten, erg lekker. Geweldige vegetarische gerechten. Heel goede service en bediening. Absolute aanrader!!
Kurtie S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We zijn heel aangenaam ontvangen door de warme gastvrouw. Het eten was lekker; prijs/kwaliteit top! De sommelier is een gepassioneerde vakman die 2 jaar geleden nog sommelier van Nederland was. Een echte aanrader.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en prima bijpassende wijnen (beter dan gemiddeld, ook voor een wijnbar). Bediening was professioneel, alleen het weggaan ging wat rommelig. Enige minpunt vond ik de hoeveelheid in combinatie met de prijs van met name het hoofdgerecht. Gelukkig had ik in de borrelgelegenheid voor het restaurant een schaal nachos gegeten, anders had ik niet voldoende gehad. En dat terwijl ik vaak in een restaurant voor 2 voorgerechten kies ipv een voor- hoofdgerecht. De optie om bijgerechten te kiezen zou prima zijn.
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De hartelijke ontvangst, de correcte en vriendelijke bediening en de intieme sfeer maken Vin x een fijne plek om te eten. Het eten daarentegen is prima, maar niet super. We kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu, dat 3,5 uur duurde om uitgeserveerd te worden. We vonden dat te lang. De kok experimenteert met combinaties van smaken en texturen, waardoor de borden er prachtig uitzien - maar het blijft helaas vlak van smaak, de onderdelen komen niet tot hun recht.
Ronde S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima bediening. Gezellige atmosfeer. Driegangenmenu was ok. Eerste en tussengerecht lekker maar hoofdgerecht van ossobucco en hertfilet was matig en lauw.
Wijnen prima.
Ruben D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellige sfeer en een mooi restaurant. Nette en prima bediening. Lekker eten met goeie wijnen... miste een beetje muziek op de achtergrond.
Shirley G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk eten en geweldige bediening en service
hfmlt .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gisteren weer heerlijk genoten bij le Vin'x. Fantastische combinatie van bijzondere gerechten en verrassende bijpassende wijnen. Gastvrije ontvangst en plezierige uitleg over hetgeen er op tafel geserveerd wordt. Top! Absolute aanrader voor iedereen die van een culinaire avond wil genieten.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Mooie lunch, prachtige wijnen en een uitstekende gastheer en gastvrouw! Echt een aanrader. Kom zeker terug en raad de le Vin'x aan!
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Fantastisch 5 gangen diner ter ere van het 2-jarige bestaan van Het restaurant genuttigd met bijbehorend wijnarrangement! Super mooie gerechten, zeer goede en verassende wijnen en een heerlijke smaak sensatie! Weer top zoals elke keer!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wederom genoten van een geweldige avond bij Le VIN'x. Heerlijke, verrassende gerechten met fijne wijnen geserveerd met een groot gevoel voor gastvrijheid.
Het was redelijk vol en de muziek stond vrij hard, waardoor het soms moeilijk was om elkaar goed te verstaan.
Maar terugkeren, dat sowieso! Bedankt Marieke & team!
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Bediening uitstekend, zeer kundig. Gerechten verassend met passende wijnen. We hebben genoten!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Verrassend menu. Heerlijke wijnen. Goede bediening. Tip: volume stem van sommig bedienend personeel mag iets omlaag.
Clemens M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Met vrienden gegeten en gedronken bij le Vin'x. Wij kozen voor 5 gangen met bijbehorende wijnarrangement. De smaak sensaties waren als een parel in de oester. Alle gangen waren een verrassing en wijken af van een veelvuldig traditioneel door mij gekozen menu van carpaccio, vlees of vis en dessert. Deze gangen zijn mooie combinaties van lekkere componenten waarbij elk product, al is het nog zo klein een smaakje oplevert. De wijnen waren super lekker en pasten perfect bij de maaltijd.