le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Verwersstraat 18 5211 HW Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Heerlijk dineren

Bij restaurant le VIN ‘x verrassen ze je graag met hun eigentijdse, wereldse gerechten met een flinke flirt naar Azië. Ze steken veel tijd, liefde en expertise in het samenstellen van het wijnarrangement en de wijnkaart, om je een optimale smaakbeleving te laten ervaren. Vraag vooral ook eens naar het ‘exclusieve boekje’ voor een bijzondere fles wijn.

Ook voor een borrel met een goed glas wijn en fijne hapjes van onze barkaart ben je hier van harte welkom!

Meer informatie over restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Kim G.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Ons paasdiner bij Vin x was een waar feestje, van de prachtige en smaakvolle gerechtjes en wijnen, tot de vlekkeloze service! Ondanks dat het restaurant vol zat, volgden de gerechten elkaar in een prettig tempo op en gaf de bediening veel persoonlijke aandacht. De gerechtjes waren stuk voor stuk interessant, smaakvol en schitterend opgemaakt. Hier wordt met liefde gekookt en geserveerd.

Echt een aanrader!
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Leuke kaart, zeer mooie presentatie, uitstekende wijnen. Vlotte bediening maar af en toe iets te vlot door onervarenheid. Is een aanrader!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
We hebben ons laten verrassen met een 3-gangen diner. Het was heerlijk, kleine prachtig gepresenteerde kadootjes die overheerlijk smaakten! Geweldige service en kwaliteit. Afgetopt met een enthousiaste eigenaresse met passie voor haar zaak!
Kjell M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk gastvrij restaurant. Vaak hadden we de bijbehorende wijn op, voordat het gerecht werd geserveerd, had wat beter op elkaar kunnen worden afgestemd. Verder zeer goed gegeten, veel kennis over gerechten en wijnen en erg gastvrij!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Een uitstekend restaurant. Wij aten respectievelijk een verrassings-acht- en verrassingszesgangenmenu met wijnarrangement. De bediening was attent, correct en vriendelijk. Toen wij in de loop van de avond mededeelden dat wij op zeker moment weg moesten (wij hadden om 18.30 uur gereserveerd en vertelden om 21.30 uur dat wij om 22.15 weg wilden), reageerde het team adequaat door in overleg met ons een gang naar keuze te schrappen. En zij communiceerden onderling goed. Ook toen wij na het eerste glas besloten om op halve glazen wijn over te stappen werd hier probleemloos op ingespeeld. Het eten was mooi, origineel en heel lekker. De wijnen waren bijzonder en smakelijk. De sommelier verstond zijn vak. De eigenares heette ons welkom en nam de bestelling op, en kwam later enkele malen op prettige wijze informeren hoe het beviel.
CC V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Bijzonder goed gegeten en gedronken bij Le Vin X. Een van de top zaken van DB.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
In één woord geweldig.
Smaak sensatie ten top
Goed vakkundig personeel met liefde voor het vak.
Echt een aanrader voor de liefhebbers
W.H.Leushuis W.
verrassende smaken........
Fijne inrichting.........
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
been there a second time and will for sure go there again many time. been amazed how passionate everybody been about delivering a great experience, supported with awesome food and wine. it been an explosion and celebration of great taste. the combination of all made it another rememberable night out that i will talk about for a long time.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Alles was werkelijk perfect! Het eten, de service, de kennis en natuurlijk vooral de combinatie van onze gerechten met de wijn. Verrassende combinaties in de gerechten. Persoonlijke bediening. We komen zeker terug!
Boris K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Heerlijk gegegeten. De persoonlijke touch is fantastisch. Zeker aanrader.
Bastian L.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Leuke plek in hartje Den Bosch. Hier met mijn vriendin gegeten en we zijn goed ontvangen. De amuses vonden we minder. Vooral de bietenmacaron met pecan was niet heel smaakvol.
We zijn voor het 4-gangen Menu de Chef gegaan en dat was erg lekker.
Voorgerecht was een erg lekkere tartaar met een stukje gebakken kip in zoet saus. Die combinatie voegde niets toe, maar het stukje kip smaakte goed.
Het tussengerecht was een paar stukjes kort gegrilde tonijn met wat zure groenten en een erg zure miso achtige bouillon. Dat was een goede smaakmaker, maar naar ons idee toch echt te zuur als je nog wat van de bouillon alleen wilde eten.
Hoofdgerecht was een heerlijk stuk lende (helaas niet erg warm) en een stuk buikspek. Dat hadden ze van mij weg mogen laten, want te vet en daarom niet erg lekker. Ook waren ze zuinig met de jus. Minpunt hier is echt dat je moet zoeken naar groeten. De borden zijn perfect opgemaakt en de gerechten smaken heerlijk, maar de porties zijn erg klein. Daarom zou het beter zijn als ze meer groeten serveren of de prijs verlagen, want nu komt het de prijs-kwaliteit niet ten goede.
Tot slot een heerlijk dessert gegeten: popcorn ijs met karamel en zeezout. Leuk bedacht en hele fijne smaken.
Verbeterpunt is de doorlooptijd: we moesten zo lang wachten tot het volgende gerecht kwam... En omdat de porties zo klein zijn, kijkt je maag echt uit naar een volgende gang. Heel aardige bediening en correcte service.
Ramon W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prijs/kwaliteit verhouding kan beter. Bij dit prijsniveau hoort een professionelere bediening. De bediening loopt zeer rommelig en de wachttijd is echt te lang.
Dewi V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Ontzettend lekker gegeten!
Ook het vegetarische menu is een aanrader
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Een aantal erg goede gerechten maar relatief kleine porties en behoorlijk lang wachten.
Plien202 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, de borden worden heel mooi opgemaakt en dan smaakt het ook nog zo goed. Hier en daar een echte smaakverassing. Enthousiast en super vriendelijk personeel. Klein verbeterpuntje is dat de wijn veel eerder komt dan het gerecht dat erbij hoort. Het wachten tussen de gerechten is ietwat te lang. maar zeker een aanrader.
Jochgem V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Viergangenmenu plus half wijnarrangement. Erg lekker plus ontspannen sfeer in een strak afgewerkt design. Lekkere, mooi opgemaakte combinaties van traditionele keuken met Aziatische touch. Prima prijs/kwaliteit (135 euro voor 2 alles inclusief). Uitstekende gastvrouw, vriendelijke en kundige bediening.