le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Verwersstraat 18 5211 HW Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Heerlijk dineren

Bij restaurant le VIN ‘x verrassen ze je graag met hun eigentijdse, wereldse gerechten met een flinke flirt naar Azië. Ze steken veel tijd, liefde en expertise in het samenstellen van het wijnarrangement en de wijnkaart, om je een optimale smaakbeleving te laten ervaren. Vraag vooral ook eens naar het ‘exclusieve boekje’ voor een bijzondere fles wijn.

Ook voor een borrel met een goed glas wijn en fijne hapjes van onze barkaart ben je hier van harte welkom!

Meer informatie over restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

9,1
9,1
BobbyB .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vooraf heerlijke oesters bij een erg lekkere Sekt. Vervolgens vier gangen gegeten uit het verrassingsmenu, stuk voor stuk topgerechten. Alle wijnen uit het arrangement waren vakkundig uitgezocht om de gerechten te begeleiden.
Niets dan lof!
Cordia N.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten met heerlijke wijnen en ontzettend gastvrije bediening.
Absolute aanrader!
margareth H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad, we zaten lekker buiten in de tuin. De borden waren hele mooie plaatjes en het smaakte ook nog heerlijk. De sfeer was er goed en de medewerkers van het restaurant allemaal heel attent en correct.
Hier ga ik zeker weer naar terug, wat een fijn restaurant is het.
marita V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten in de knusse binnentuin. Prachtige gerechten, alle smaken klopten. Speciaal compliment voor de echt gelijkwaardige glutenvrije varianten.
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker gegeten, superbediening, fijn enthousiaste sommelier en aangenaam buitenterras
Alexandra K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Restaurant met veel aandacht voor de gast! Je moet wel de tijd hebben. Mooie gerechten maar kleine porties.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Subliem gegeten en top bediening. Jonge gasten die met veel passie en hard werken de mooie gerechten en wijnen serveren. De gastvrouw heeft alles onder controle en let op de details. Wij hebben n top avond gehad!
hapje70 E.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Vandaag voor het eerst het 4 gangen keuzemenu gegeten!
Goede afstemming tussen de gerechten en wijn perfect in balans.
Verrassende smaken, bijvoorbeeld venkel/aubergine kaviaar.

Heerlijke amuses en super verse oesters traditioneel geserveerd.

Snel weer een keer terug!!
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Werkelijk fantastisch gegeten en dito bediend. Gerechten waren niet alleen kunstwerkjes maar ook zeer goed op smaak. Bijpassend wijnarrangement inclusief aperitief was heerlijk. De eigenaresse die een praatje komt maken en de bevlogen sommelier vertelt met passie over de wijnen.
Samenvattend: De avond was af, alles klopte, niets op aan te merken.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vanavond meer dan fantastisch gegeten. We hebben genoten van een meer dan voortreffelijk verrassingsmenu met dito wijnarrangement. Zeer deskundige en vriendelijke bediening en bevlogen sommelier. Een aanrader!
Annelieke D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Genoten van een heerlijk 3-gangen verrassingsmenu: mooie presentatie, lekker buiten gezeten en de gerechten waren bijzonder smaakvol.
De ober was heel correct, maar plichtmatig en niet altijd goed te verstaan. Hij weet weet zeker waar hij het over heeft.
De eigenaresse heeft veel aandacht voor de gasten, zoals het hoort!
Kortom, Le Vin'X: een dikke aanrader!
Uilenburg78 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Wat een verrassing. We hebben erg genoten van de heerlijke lunch.

Elk gerecht was een waar kunstwerkje, mooie smaakcombinaties aangevuld met zeer welkome wijnen. Personeel en gastvrouw doen er alles aan om het naar de zin te maken en dat is zeker gelukt.

Het was wat rustig, maar dat mocht de pret niet drukken. Gerechten goed verzorgt, mooie smaakcombinaties, heerlijke wijnen, prijs/kwaliteit top en zeer gastvrij personeel.

Wij komen zeker nog eens terug.
Jos P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Kwaliteit van de schotels sterk wisselend. Een smakelijk mootje vis werd gevolgd door taaie -en saaie - eendenborst. Ook de prijs-kwaliteit wisselde sterk. Negatieve uitschieters, een glas port van 6 euro mag toch wel wat meer zijn dan 3 karige slokken en 14 euro voor 4 minieme (maar heerlijke, dat dan weer wel) stukjes eenvoudige kaas vind ik buitensporig. Maar het eindbedrag van de rekening was toch aanvaardbaar.
Ik denk dat de kok erg hoog op smaak kookt, een eufemisme voor veel zout gebruikt. Op onderdelen heb ik dat niet zo gemerkt op het smakelijke bolletje brood na. Maar na thuiskomst hadden wij beiden dorst en ik heb 3 glazen water gedronken om die te lessen.
De bediening was overigens heel aardig en vriendelijk en het was er aangenaam toeven.
Kjeld J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Ober meldt plichtmatig wat er op de borden ligt, maar maakt geen 'contact' met de gasten.
Voor de prijs die ze vragen, mag je meer kwaliteit in bediening en het eten verwachten. Niet de top-avond die we hadden verwacht.
immy B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het eten is heerlijk en het ziet er prachtig uit. Daarnaast is de bediening hartverwarmend. Zo erop gericht om het ons naar de zin te maken. Waar vind je nog zo'n plek? Het is de vijfde keer dat ik hier at en elke keer is het gewoon uitstekend!
Joolz V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Voor de 2e keer hier en alweer heerlijk gegeten. Een ster waardig zouden wij zeggen!
Luuk C.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Elke keer weer een verrassend menu, heerlijk huiselijke sfeer met fenomenaal eten en lekkere wijntjes!! Complimenten voor alles!
Aviva H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Fantastisch eten, fantastische wijnen en wat een leuke en goede bediening. Een aanrader!!
marty V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
wij hebben genoten van de heerlijke gerechten en van de leuke en kundige bediening!
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Samen een 3 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement gekozen. Dat bleek een goede keus! Het leuke is dat je mooie combinaties geserveerd krijgt die je normaal niet zo snel zou kiezen. Met de amuses tussen de gerechten was het een avondvol programma. We komen zeker nog een keer terug!