le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Verwersstraat 18 5211 HW Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Heerlijk dineren

Bij restaurant le VIN ‘x verrassen ze je graag met hun eigentijdse, wereldse gerechten met een flinke flirt naar Azië. Ze steken veel tijd, liefde en expertise in het samenstellen van het wijnarrangement en de wijnkaart, om je een optimale smaakbeleving te laten ervaren. Vraag vooral ook eens naar het ‘exclusieve boekje’ voor een bijzondere fles wijn.

Ook voor een borrel met een goed glas wijn en fijne hapjes van onze barkaart ben je hier van harte welkom!

Meer informatie over restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

9,2

Jouw recensie over het restaurant le VIN 'x - Restaurant | Wijn

Auke S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten met mooie combinatie van wijn. Aanrader.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten! Fijne bediening. Wij hebben een fantastische avond gehad. 5-gangen menu + wijnarra. Wijn en spijs was super. Ik las meerdere recensies over het leidinggeven van de eigenaresse ik was best bevooroordeeld maar wilde het toch een kans geven. Gelukkig maar want deze manier van leidinggeven is prima, kort maar krachtig! Je kan zien dat ze trots is op haar hele team. Dikke pluim voor Marieke! Wij komen als we in shertogenbosch zijn zeker terug.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Geweldig goed gegeten, prima bediening en goede wijnadviezen.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Uitzonderlijk mooie wijnkaart, heerlijk gegeten!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
All, loop eens weg uit Uilenburg en de Korte Put, en ga hier eens heen!
Wauw! Lang geleden dat ik zo goed een heerlijk avondvullende eetgelegenheid heb meegemaakt.
Hier wordt alles met liefde en aandacht klaargemaakt en geserveerd.
Intoleranties is perfect mee omgegaan, gerechten waren super, wijn was super.
Hier kom ik zeker nog terug!
HANS S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekker eten en zéér gastvrij team!
Aanrader!
HAnneke H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne wijn, erg gastvrij
Hester E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
Soms iets te hoog op smaak.
Lekkere wijnen, gewoon een avond genieten!
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Wij hebben weer een waanzinnig lekkere culinaire avond mogen beleven bij Le Vin’x. Fantastisch 5-gangen verrassingsmenu van de chef genomen met heerlijke, verrassende smaak combinaties! Met goed advies van de eigenaresse/sommelier Marieke een heerlijke wijn uitgekozen uit het ‘speciale boekje’ gekozen, wat werkelijk weer een top combinatie bleek te zijn! Culinair genieten ten top! Dankjewel team Le Vin’x voor een geweldige avond!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
het eten is zonder meer goed, maar de wachttijden tussen de gerechten was te groot, waardoor de kwaliteit van het eten minder opvalt. een beetje meer coördinatie tussen de keuken en de bediening is een must.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Altijd een feestje om bij Le Vin’x te eten. Borden zijn prachtig opgemaakt en je leert nieuwe smaken kennen. Ook de bijpassende wijnen zijn vaak origineel en verrassend. De sfeer is relaxed, je bent echt een avondje uit. Kortom, wij hebben weer heerlijk genoten en komen graag weer terug!
Annelies T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Bij de telefonische reservering werd mijn zoon kortaf te woord gestaan.
Ook aan tafel een te harde en te strakke toon.Personeel wordt ook te direct en onplezierig aangestuurd. Dit komt over bij de gast.
Eten was zeer smakelijk en op tijd geserveerd en met al onze wensen werd rekening gehouden.
Als de mevrouw die de leiding heeft op een zachtere en vriendelijker manier zou praten is het een stuk prettiger en zeker een aanrader om er te gaan eten.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten en gedronken bij mijn favoriete Bossche restaurant. Zeker ook een aanrader voor vegetariërs; de chef-kok is zeer creatief. De vegetarische rendang is het lekkerste vega-gerecht dat ik ooit heb op. Hoewel er tegenwoordig veel vleesvervangers zijn, zijn de structuur en smaak vaak lastig te evenaren. Toch is dat gelukt, erg knap! Eigenaresse en sommelier Marieke kent inmiddels mijn smaak op wijngebied en weet mij iedere keer te verrassen met spannende wijn-spijs combinaties. Tussen kaas en zoet vind ik het altijd lastig kiezen, omdat het hier allebei een feestje is. Dit keer ben ik gegaan voor de kaas. Je mag zelf kiezen van de kaastrolley en ik ging onder meer kaas uit Lunteren en een heerlijke pittige geitenkaas. Volgende maand heb ik weer een etentje bij le Vin'x, dan ga ik voor het zoet!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Leuke ambiance met lekker eten. Het duurde allemaal erg lang voordat we het eten kregen. Het personeel kwam wat gestrest over, het jonge personeel kreeg op (voor ons) hoorbare toon regelmatig 'standjes' wat voor ons niet prettig was. Er was hierdoor te weinig aandacht voor ons als gast. Gelukkig maakte het eten het goed, het waren smakelijke porties (niet te groot) en de wijnen pasten er perfect bij.
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Sfeervol Restaurant met verrassende gerechten en lekkere wijnen. Heel geschikt om feestelijk uit eten te gaan.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijke lunch. Start met oesters en vervolgens met een voortreffelijke twee gangen lunch. Verrassend voorgerecht en een heerlijke zeebaars als hoofdgerecht. Perfecte riesling erbij.
Erica H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Genoten van een urgebreide lunch op een doordeweekse dag met alles erop en eraan. De gerechten zagen er mooi uit en de smaken waren heerlijk. De bijpassende wijnen waren smaakvol en goed uitgekozen. Een aanader!
Bert .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
mooie en goede gerechten, variatie en goede wijnen, met een zeer gastgerichte eigenaar.
goede sfeer en persoonlijke wensen worden gehonoreerd.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wat een fijne bediening en wat een voortreffelijk menu. Echt een restaurant om iets bijzonders te vieren!
R. E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
De Gastvrouw Marieke gaat er vol voor. Wil het de gasten heel erg naar de zin maken en mooie gerechten serveren. Op onze avond was het wat te druk waardoor er hier en daar wat gaten vielen. Mooie zaak, met mooie wijnen! Succes Marieke en wij komen zeker nog een keer.