Over het restaurant Le Vieux Jean

Franse gerechten

Le Vieux Jean is gelegen in een historische wijk van Delft, aan de voet van het Oude Jan. De locatie van dit restaurantje zorgt voor een geslaagde combinatie van geschiedenis en gastronomie. Het restaurantje heeft een intieme sfeer, perfect voor een romantisch diner voor twee. Daarom kan je er samen met je partner volop genieten van lekkere Franse gerechtjes. Le Vieux Jean heeft ook een uitmuntende wijnkaart, waarvan liefhebbers en professionals zeker kunnen genieten. Goed om te weten: Le Vieux Jean heeft twee gesepareerde ruimtes voor gezelschappen tot 40 personen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Vieux Jean

Tramlijn 1, halte prinsenhof. NS station Delft, 10 minuten wandelen.
  • : Betaald parkeren in parkeergarages nabije omgeving. Phoenixgarage-Marktgarage-Zuidpoortgarage

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 18:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, mooie combinaties van gerechten. Ontvangst zeer hartelijk. Het restaurant is niet groot maar wel druk bezocht. Goede wijn. Aanrader!
Rogier K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Onze eerste maar zeker niet de laatste keer. Heerlijk gegeten, goede bediening en presentatie. Het wijnarrangement was prima, maar kan beter, terwijl de wijnkaart gevuld is met superwijnen.
Jurriaan S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ergens heeft het kleine Delft voor een ieder die wil een stukje Hemel op Aarde, je kan het herkennen aan het uithangbord met "Le Vieux Jean".
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Prima restaurant, goed gegeten.
Arnaut D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Zeer smakelijke en scherp geprijsd lunchmenu genoten: leuke amuze met twee hapjes, voorgerecht met rundertartaar en tonijn, hert in drie bereidingen in het hoofdgerecht en een kaasplankje met zes kaasjes. Ook de friandises bij de afsluitende koffie waren heerlijk. Bediening was vriendelijk en accuraat. Snelheid van de lunch was keurig, ruim binnen de twee uur de vijf gangen.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van onze trouwdag, gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten èn verrast met een tussengerecht door de kok! Wij hebben genoten, hartelijk dank
Marlous S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was weer fantastisch! Ze zijn zo attent en gaan echt heel goed om met alle allergieën die wij hebben. Zelfs met een opmerking dat we graag een bepaald product in het verrassingsmenu wilde werd uitgevoerd. Aanrader!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Duidelijk een restaurant waarin klant, kwaliteit met daarbij kennis en passie voor het vak en eten tot zijn recht komen. Met heerlijke bijpassende wijnen bij de gerechten komt alles bij elkaar. Een plek om absoluut weer terug te komen.
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Voortreffelijke en verrassende gerechten,verbazingwekkende wijnkaart,vriendelijke en adequate bediening,een aanrader
DaanV07 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Laatst naar Le Vieux Jean in Delft geweest. Het eten was voortreffelijk en dit in combinatie met goede wijnen maakte de avond voortreffelijk. Daarnaast is de bediening super vriendelijk en erg attent. Een absolute aanrader.
Goatie .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk genoten van het viergangen vieux Jean menu. Fles van de rode wijnsuggestie erbij en smullen maar! Het eten was erg puur en lekker op smaak. De wijn en kazen waren perfect op temperatuur. Hele vriendelijke bediening ook. Al met al een knus en goed restaurant waar ze zeker nog eens heen gaan.
Movablefeast V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Ik hou van restaurants zonder pretenties maar met een hoge kwaliteit van de kookkunst, zorg voor de voorbereiding, vakkundige uitstraling en dit is zo'n restaurant.
Verbruggen R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben het 4 gangen menu genomen met aangepaste wijnen. Zeer lekkere gerechtjes en wijnen. Prijs kwaliteit verhouding is top. Zeer vriendelijke bediening. Kortom een absolute aanrader.
vanbronswijk .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Voortreffelijk gegeten met vier personen! We waren voor het eerst in dit restaurant en het is zeker dat we terugkomen. Aangename bediening die zeer vakbekwaam overkomt.
Vlinder-1974 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten in Le Vieux Jean. Het restaurant is klein en knus en is smaakvol ingericht. Vanuit het raam kijk je op de oude kerk.
Heb gekozen voor een 4 gangen keuze menu. Alle onderdelen van het menu waren perfect samengesteld: zowel qua kleur als qua smaak. Echt een genot voor de tong en ook voor het oog.
De bediening was vriendelijk en correct. Zeker een restaurant om aan anderen aan te bevelen.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wij hebben hier met vrienden gegeten en het was in 1 woord heerlijk! Alles klopte: de gerechten en de bijpassende heerlijke wijnen! Daarnaast een heel persoonlijke bediening! Kortom: geweldige avond gehad en we komen hier zeker terug!
westvleteren .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
mooi restaurant erg sfeervol en met veel smaak ingericht.
ontvangst hartelijk en aangenaam, witte huiswijn heerlijk. ook het eten was goed maar ikzelf vond het allemaal niet zo spannend en het hoofdgerecht vond ikzelf wat flauw. porties oké en zeker vakkundig bereid. de wijnkaart is er 1 om zeker door te bladeren en iets moois uit te kiezen.
bediening kundig en weet wat ze serveren.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Aanvankelijk had het niet mijn voorkeur om te kiezen voor de Franse keuken.
Het 4-gangen verassingsmenu van Vieux Jean was/is een absolute topper.
Zeker in combinatie met het wijnarrangement & de uitstekende gastvrije service.
EEN ABSOLUTE AANRADER, wij komen zeker terug.
Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Omdat we niet konden kiezen voor het 5 gangen verrassingsmenu gegaan met een wijnarrangement. Top! Heerlijke combinaties van spijs en wijn. Omdat onze smaken nogal uiteenlopen veel verschillende gerechten voorbij zien komen. Vooral de zeeduivelwangetjes in citroengras bouillon en de kazen als nagerecht, heerlijk! Bediening vriendelijk en geruisloos. Inrichting van restaurant eenvoudig. Verlichting wat 'hard', maar daardoor uitstekend zicht op onze mooi opgemaakte gerechten. Komen graag nog eens terug!
Maarten1805 .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Op uitnodiging van mijn goede neef Willem, gisteren kennis mogen maken met Le Vieux Jean. Het was een feest ! In een prachtig pand, aan perfectie grenzende service, een top 4-gangen verrassingsmenu gegeten.
Vanaf 2 heerlijke amuses, heerlijke wintersalade, coquilles, herte fillets tot een prachtig mango dessert was alles genieten, incluis een heerlijk wijnarrangement.
Kortom, een topavond. Maarten