Le Vieux Jean

Heilige Geestkerkhof 3 2611 HP Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Le Vieux Jean

Franse gerechten

Le Vieux Jean is gelegen in een historische wijk van Delft, aan de voet van het Oude Jan. De locatie van dit restaurantje zorgt voor een geslaagde combinatie van geschiedenis en gastronomie. Het restaurantje heeft een intieme sfeer, perfect voor een romantisch diner voor twee. Daarom kan je er samen met je partner volop genieten van lekkere Franse gerechtjes. Le Vieux Jean heeft ook een uitmuntende wijnkaart, waarvan liefhebbers en professionals zeker kunnen genieten. Goed om te weten: Le Vieux Jean heeft twee gesepareerde ruimtes voor gezelschappen tot 40 personen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Vieux Jean

Tramlijn 1, halte prinsenhof. NS station Delft, 10 minuten wandelen.
  • : Betaald parkeren in parkeergarages nabije omgeving. Phoenixgarage-Marktgarage-Zuidpoortgarage

Dinsdag t/m Vrijdag

• Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Top!!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Fijn en attente staf, heerlijk en mooi bereid met kleine smakelijke attenties. Prima wijn. Volledig rekening gehouden met dieet beperkingen.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Ik ken dit restaurant al meer dan tien jaar, ik beveel dit restaurant van uitstekende kwaliteit. De service is ook zeer attent.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Fijne bediening en heerlijk eten.
H.W. B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Ik was er samen met mijn zoon. Het eten was super, zowel qua smaakbeleving en hoe het opgediend werd. personeel was erg aardig en gastvrij. Het is een gezellig klein knus restaurant, waarbij je een soort huiskamergevoel krijgt. Niets dan lof, we zullen hier zeker nog eens terug gaan en het aanbevelen aan anderen!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Vlotte bediening en erg lekkere klassieke franse gerechten.
Akoestiek kan beter.
meermuziek V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Ondanks de minder gunstige akoestiek (je moet erg hard praten om elkaar te verstaan) is dit een top-restaurant.
Buitengewoon heerlijke gerechten met uitgelezen smaakcombinaties en mooi opgemaakt.. Wij waren met drie personen en kozen verschillende gerechten. Niemand had ook maar één negatieve opmerking ! Van voorgerecht tot en met nagerecht; alles perfect. Mooie wijnkaart! Ontvangst en bediening zeer vriendelijk en attent zonder opdringerig te zijn.
Wij komen zeker terug! Meer dan aanbevelingswaardig.
Sylviadh .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Een waar feestje, heerlijk gegeten, zeer mooie smaakcombinaties, fantastische wijnkaart. Elke cent waard. Wij komen beslist terug!
Yildiz V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Van begin tot het eind een feestje. Tongstrelend , gerechten die nog beter tot hun recht komen door de wijnen die erbij geserveerd worden
Arjan (Adriano) V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een zeer aangename verrassing. Heerlijk eten, prima bijpassende wijn, vriendelijke en alerte bediening, intieme locatie.
André R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Deze keer a la carte gegeten. We werden ontvangen met 2 warme amuses, een knolselderij soepje en een loempiaatje van tonijn, beide goed op smaak. Elke gang was vervolgens een plaatje en fantastisch van smaak. De barbarie eend van het hoofdgerecht was perfect gegaard en voorzien van een heerlijke saus en mooi garnituur. De sommelier gevraagd om bijpassende wijn per glas te schenken. Wijnen waren top en paste goed bij de gerechten. Tenslotte maakte de heerlijke friandises bij de koffie het helemaal af. Absoluut een aanrader in Delft!
Anne-mer V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Goed bediend, met interesse en een glimlach. Decor minder. Koud licht.
Claudia O.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk verwend. Gastvrouw was erg aardig en attent en rest van het personeel ook heel erg vriendelijk en de gerechten waren verrukkelijk. Kortom een heeeeerlijk avondje uit gehad.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Tafels stonden iets te dicht op elkaar. Hierdoor waren er momenten dat ik en mijn partner elkaar slecht konden verstaan, maar het gesprek van de tafel naast ons letterlijk meekregen.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Mooi klein en rustig restaurant; kookniveau hoog; mooie wijnkaart. Prima prijs kwaliteitverhouding.
De eis van Iens om minstens 120 tekens te gebruiken vind ik erg kang
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Wij vonden de tijd tussen het eerste drankje, en amuse, wat lang.
Maar verder heel erg lekker en verassend gegeten.
Zeker voor herhaling.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk eten en een gastvrije en attente bediening staan garant voor een geweldige avond! Een echte aanrader. Wij komen graag terug!
John K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Alles klopte, van ontvangst tot vertrek. Fantastisch eten en drinken. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zouden een Ster verdienen!
jos V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Met 8 mensen die elkaar een tijdje niet gezien hadden, en dus een hoop te bespreken, was het plezierig dat er voldoende tijd tussen de gangen zat. De gerechten zelf waren zonder uitzondering voortreffelijk, met mooie bijpassende wijnen. Al met al hadden we een zeer geslaagde avond.