Over het restaurant Le Vieux Jean

Franse gerechten

Le Vieux Jean is gelegen in een historische wijk van Delft, aan de voet van het Oude Jan. De locatie van dit restaurantje zorgt voor een geslaagde combinatie van geschiedenis en gastronomie. Het restaurantje heeft een intieme sfeer, perfect voor een romantisch diner voor twee. Daarom kan je er samen met je partner volop genieten van lekkere Franse gerechtjes. Le Vieux Jean heeft ook een uitmuntende wijnkaart, waarvan liefhebbers en professionals zeker kunnen genieten. Goed om te weten: Le Vieux Jean heeft twee gesepareerde ruimtes voor gezelschappen tot 40 personen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Vieux Jean

Tramlijn 1, halte prinsenhof. NS station Delft, 10 minuten wandelen.
  • : Betaald parkeren in parkeergarages nabije omgeving. Phoenixgarage-Marktgarage-Zuidpoortgarage

Dinsdag t/m Vrijdag

John S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
bigou .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk eten en wijn in Franse ambiance. De service en presentatie van de gerechten is van hoog niveau. Aanrader voor een bijzonder (lekker) diner!
johan R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg lekker gegeten in een fijn kader, professionele bediening. Als we nog eens in Delft zijn gaan we zeker terug !
Ziou G.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
heel lekker eten, uitstekende service. zeker aanrader in deze prijscategorie.
Hein P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Top service, top kwaliteit eten en drinken en prachtige inrichting
Rene &amp; Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Prima kleinschalig restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel
André D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Waar voor je geld. Vakkundige bediening.
Brenies .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gisteravond gegeten bij Vieux Jean. Wat een ongelooflijk leuk restaurant, gasvrij en super eten met een heerlijk wijnarrangement erbij. Zeker voor herhaling vatbaar. We komen snel weer terug.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Fantastisch lekker gegeten. Zonder nadenken gewoon het 5 gangen menu bestellen incl bijbehorende wijnen. Het nadenken kun je hier écht aan de chef en de bediening overlaten; ze stellen nooit teleur. Alles perfect gegaard en perfect getimed geserveerd. De wijnen zijn verrassend en bijzonder en altijd subliem gecombineerd met het eten. Aanrader!
Leo J.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Met een groep van 6 personen gegeten en allemaal het menu d'anniversaire genomen. Vooraf de presse van eend, viel bij mij in de smaak, maar is wel iets waar niet iedereen gek van is. De coquilles daarentegen wel, maar deze waren echt te ver doorgegaard en droog. De hertenrug was heerlijk. Als dessert een redelijk karige selectie van kaas. Al eerder tot tevredenheid gegeten, maar viel deze keer toch wel iets tegen. Jammer.
George W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heel gezellig klein restaurant op prima locatie in Delft. Uitstekend eten. Mooie wijnkaart. Zeer prettige bediening. Tijdig reserveren noodzakelijk. Altijd vol.
Leenert M.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Menu Le Vieux Jean met bijpassende wijnen! Goed bereid eten, eerlijke producten voor een nette prijs! Hier en daar wat kleine foutjes, maar bovenal een plezierige ervaring! Goede wijn spijs keuzes.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, mooie combinaties van gerechten. Ontvangst zeer hartelijk. Het restaurant is niet groot maar wel druk bezocht. Goede wijn. Aanrader!
Rogier K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Onze eerste maar zeker niet de laatste keer. Heerlijk gegeten, goede bediening en presentatie. Het wijnarrangement was prima, maar kan beter, terwijl de wijnkaart gevuld is met superwijnen.
Jurriaan S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ergens heeft het kleine Delft voor een ieder die wil een stukje Hemel op Aarde, je kan het herkennen aan het uithangbord met "Le Vieux Jean".
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Prima restaurant, goed gegeten.
Arnaut D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Zeer smakelijke en scherp geprijsd lunchmenu genoten: leuke amuze met twee hapjes, voorgerecht met rundertartaar en tonijn, hert in drie bereidingen in het hoofdgerecht en een kaasplankje met zes kaasjes. Ook de friandises bij de afsluitende koffie waren heerlijk. Bediening was vriendelijk en accuraat. Snelheid van de lunch was keurig, ruim binnen de twee uur de vijf gangen.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten ter gelegenheid van onze trouwdag, gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten èn verrast met een tussengerecht door de kok! Wij hebben genoten, hartelijk dank
Marlous S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het was weer fantastisch! Ze zijn zo attent en gaan echt heel goed om met alle allergieën die wij hebben. Zelfs met een opmerking dat we graag een bepaald product in het verrassingsmenu wilde werd uitgevoerd. Aanrader!