Le Verre

Dinsdag t/m Zaterdag
- Ontbijt 10:00 - 17:00
Zondag

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Lift aanwezig , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eefje V. Gastronoom (26 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Liepen afgelopen dinsdag toevallig tegen 'le verre' aan. Grappig gebouw, staalt wat gezelligs uit. We kwamen voor een klein (snel) hapje. Het was niet druk dus dat was ideaal. Ik koos voor een ceasar salade. Wat veel kaas, dat wel maar een prima salade. Mijn vriend nam de spare ribs. Prima klaargemaakt met lekkere frites. Al
Met al prima eten. Amuses niet gebruikt, maar vond ze wat prijzig. Nadeel: vliegen binnen.
Kimscgnit . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Het was een drukke zomerdag toen ik met mijn man een hapje kwam eten bij Le Verre. Het terras was goed vol, maar toch werden we snel geholpen. Er werd gevraagd of we een hapje wilde eten en toen we ja zeiden werd er al heel fijn tegen ons verteld dat het wat aan de drukke kant was en het dus misschien wat langer zou kunnen duren en of we dat een probleem vonden. We hadden alle tijd dus dat was fijn, goed dat ze het aangeven. Vantevoren kregen we een lekker broodje met verschillende soorten brood met aioli en kruidenboter. Als voorgerecht had ik een vissoep en mijn man een tomatensoep. Allebei erg lekker en het wachten viel me reuze mee. Na het voorgerecht werd ons gevraagd of het hoofdgerecht al meegevraagd mocht worden of dat we het rustig aan wilde doen. Ze vonden het duidelijk belangrijk dat het ons naar ons zin werd gemaakt, fijn om te merken. Als hoofdgerecht had ik een vega wrap besteld die ik verrassend lekker vond en mijn man had een kabeljauw, ook erg lekker. Na de hoofdgerechten zaten we allebei goed vol en we hebben als afsluiting nog een irish coffee gedronken. We voelde ons zeer welkom en hebben ons goed vermaakt, mede door de gezelligheid van het personeel en de sfeer op het terras!!
Limpd . Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Ben hier al diverse keren geweest. Ik vind het personeel juist erg vriendelijk en ervaren. De prijzen zijn wat hogere maar daardoor is het eten dan ook hartstikke lekker en de ambiance erg mooi. Het mag zich, naar mijn mening, het beste restaurant van schijndel noemen.
G-vd-weide . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Zaterdagavond met 4 personen gegeten bij Le Verre in de Glazen Boerderij in Schijndel. Als voorgerecht hadden 3 van de 4 het Japans Proeverijtje. Heerlijke sushi, sashimi en scampi. Ook de Vitello Tonato werd goed beoordeeld.
Als hoofdgerecht zelf de Scampi's gegeten. Ruim voldoende scampi's en erg lekker. De Black Angus Steack die de heren besteld hadden voldeed ook zeer goed. Medium was medium en rood was ook rood. De bediening zorgde er voor dat we niets te kort kwamen. Na het eten heb ik een kopje verse muntthee genomen. Het kaasplankje en de (grote) profiterole zagen er overigens ook goed uit. Al met al een geslaagde avond.
Onles . Fijnproever (5 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Zijn met vieren wezen eten , vond het erg tegenvallen, erg duur!!
Stukje vis of vlees met mandje friet en sla, niks bijzonders! Stonden na een uur weer buiten 160 euro armer! Gaasje wijn 4.50 !Zeker geen avondvullend programma!