Le Verre

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Le Verre

Henk K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Met drieën gegeten, twee dames respectievelijk 70 en 83 jaar. Door de mannelijke bediening verwelkomd met
“ jonge dames “. Tot vijf keer tot ook persoonlijk met “ jonge dame “ aangesproken. Ondanks enige hilariteit onder ons, begon het knap te irriteren. Éénmaal is al niet ok, maar dit is echt ongepast en popie Jopie-gedrag. Dit fenomeen komt veel voor bij marktkooplieden; kun je verwachten...
Ik zat in een stikdonker hoekje en moest met de zaklamp van mijn iphone kijken wat er op m’n bord lag. Later een staande schemerlamp naast me neer gezet.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Wanneer we in de regio zijn gaan we hier soms weleens binnen om een hapje te eten. Gerechten zijn redelijk maar niet opzienbarend. Zoals op veel plaatsen worden enorme plakken brood gebruik om een tekort aan ingrediënten te maskeren. Wat deze zaak en de personeel niet heeft is enig gevoel voor klantvriendelijkheid. De wachttijden voor 'zelfs eenvoudige gerechten' zijn veel te lang; een simpel soepje kost 30 minuten schijnbaar. Menukaarten en gerechten worden regelmatig voor je op tafel gesmeten zonder enig commentaar. Problemen worden niet opgelost. En personeel loopt liever met lege handen naar buiten dan dingen die vergeten zijn te bezorgen. Hier gaan we dus never nooit niet mee naar toe. Eigenaar maak eerst maar eens orde op zaken.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Zeer slechte ervaring gisteren smakeloos duur en meer dan 1 uur wachten!!!!! Zo lang gewacht dat ik het niet eens heb terug gestuurd !!!! Meisje van de bediening zeer vriendelijk en trok de .......slechtste salade die ik ooit heb gegeten ........van de toch al hoge rekening af !!!!!
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vijf gerechten de keus uit een niet hele grote kaart maar allen met erg veel kwaliteit. De kleine werd geaccepteerd en de sfeer was top. De wachttijd was de eerste drie gangen wat lang, daarna konden we bij het ophalen van de borden direct de volgende gang bestellen.
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Afgelopen zaterdagavond met familie gegeten op het terras van de Glazen Boerderij. Het was een gemengde ervaring. Het gebouw ziet er van buiten heel bijzonder uit, van binnen ook mooi: erg ruimtelijk maar toch gezellig ingericht. Er bleek toevallig sprake van een soort zomerse happening buiten op de markt: "Schijndel at the beach", dat snoeiharde muziek opleverde. Intussen liep het restaurant en het terras al snel vol. Dat betekende helaas dat deze avond vooral bestond uit veel en lang wachten. Opnemen en weer brengen van de drankjes ging nog wel, maar het wachten op de voorgerechten en hoofdgerechten nam wel erg veel tijd in beslag. Bij wijze van service (of om kritiek voor te zijn?) vertelde de medewerker bij het weghalen van de borden van het voorgerecht dat vanaf dat moment het nog zeker 20 minuten zou duren voordat het hoofdgerecht zou worden geserveerd. Hoe goed bedoeld dat ook mag zijn, toch is zo'n mededeling behoorlijk ontmoedigend. Grootste dieptepunt was de eindeloze wachttijd op het nagerecht voor twee van ons. Terwijl de koffie van de anderen allang gebracht en opgedronken was, zaten die twee maar te wachten en te wachten, tot we binnen nog maar eens aan de bel gingen trekken.
Met het eten is overigens niets mis en ook de mensen in de bediening zijn aardig en van goede wil.
De sfeer van het restaurant is buiten op het terras natuurlijk niet goed te beoordelen. Op deze drukke zaterdagavond maakte het allemaal wel een erg hectische indruk, ook binnen. Als je daar even van het toilet gebruik maakte (waarvoor je langs een lange trap omhoog moet klimmen, lijkt me lastig voor ouderen en mensen die slecht ter been zijn!), moest je je echt zijdelings door alle volgepakte tafels wringen. Misschien nog eens proberen op een wat rustiger moment.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Gezellige avond gehad. Helaas een taaie stoofpot waarvan ik direct n nieuwe aangeboden kreeg. Gezien de tijd (5 gangen proeverij en kleine tafel gast) heb ik dit afgeslagen. Overige gerechten lekker. De varkenshaas had bij elke tafelgenoot een topscore. Bedankt voor weer een gezellige avond.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Liepen afgelopen dinsdag toevallig tegen 'le verre' aan. Grappig gebouw, staalt wat gezelligs uit. We kwamen voor een klein (snel) hapje. Het was niet druk dus dat was ideaal. Ik koos voor een ceasar salade. Wat veel kaas, dat wel maar een prima salade. Mijn vriend nam de spare ribs. Prima klaargemaakt met lekkere frites. Al
Met al prima eten. Amuses niet gebruikt, maar vond ze wat prijzig. Nadeel: vliegen binnen.
Ella W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Mooi restaurant gelegen in het hartje van Schijndel in de 'Glazen Boerderij'. Ik ben hier eens wezen eten toen er sundays @ le verre was. Dat is een menu op zondag waar je 5 gerechtjes voor een bepaald bedrag krijgt. Weet niet precies meer hoeveel het kostte, maar het was in ieder geval goed betaalbaar. De gerechtjes waren van groot formaat en na de vijf gerechtjes heb je dus meer dan genoeg gehad. Ik vond zelf het rundersteakje en de kikkerbillen verrukkelijk. We hebben lekker op ons gemak zitten eten en we konden iedere keer zelf bepalen na hoe lang we het volgende gerechtje kregen. We hebben hier een fantastische avond gehad. Personeel was zeer vriendelijk en het restaurant ziet er geweldig uit. Verder heeft Le Verre een heel mooi groot terras wat in de zomer vaak lekker vol zit.