Le Troubadour

Markt 35 5554 CA Valkenswaard Nederland Kaart
31-402070775

Over het restaurant Le Troubadour

Welkom bij Le Troubadour in Valkenswaard. Hier bestaat de inmiddels beroemde wereldse menukaart uit 25 kleine gerechten, waarvan je onbeperkt mag kiezen tussen 17.00 en 22.00 uur. Per ronde bestel je 1 gerecht per keer, frietjes en stokbrood met kruidenboter kun je bij iedere ronde extra bestellen. Daarnaast is er ook een gewone á-la-carte-kaart bij Le Troubadour, met daarop de lekkerste gerechten.

Le Troubadour heeft een fantastisch terras waar je heerlijk zit en ook binnen is het bijzonder gezellig. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam en zorgt er echt voor dat je het helemaal naar je zin hebt.

Ook zin in een ontspannen etentje en lekker onbeperkt van de wereldse gerechtjes proeven? Reserveer dan bij Le Troubadour in Valkenswaard.

Meer informatie over restaurant Le Troubadour

Bus
  • : Achter de kerk en achter de banken gratis parkeren

Maandag 14-23 Dinsdag gesloten Woensdag 12-23 Donderdag 10-23 Vrijdag Zaterdag en Zondag 12-00

Jouw recensie over het restaurant Le Troubadour

J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten. Super gezellig. Nieuwe wereldse gerechten. Komen zeker terug .Er staan nog zoveel gerechten op de kaart die wij ook nog willen proeven.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
hadden een fles wijn merlot besteld kregen een karaf wijn?????
P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Zou het wat ruimtelijker kunnen ivm zou het drukker worden dat er dan plaats weet natuurlijk niet hoe druk het is maar als sugggestie dat we andere collega's evt mee nemen .
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Prima tent, eten heerlijk en leuk opgediend.
Niet opdringerig wanneer het gerecht op was of wanneer er geen drinken meer was.
Het was rustig, wachttijd rond 10-15m per wereldgerecht.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Voor het eerst smakelijk gegeten in Le Trtroubadour. Met een diner cadeaukaart.
Erg lekker gegeten,komen zeker nog eens terug!
W.L. D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wereldgerechten kaart. Onbeperkt eten van voor-, hoofd- en nagerechtjes voor een vaste prijs. Veel keus. Geen tijdslimiet. Bediening vriendelijk en vlot. Bjj het eerste gerechtje krijg je stokbrood met kruidenboter vanaf de volgende ronde onbeperkt frites. Zijn de bordjes leeg dan worden deze weggehaald en na ongeveer 5 minuten komen ze vragen of je alweer een keuze voor het volgende gerechtje hebt gemaakt. Heerlijk gegeten. Mijn persoonlijke aanrader: de Angus Bavette gerecht. Kom zeker nog eens terug als wij in de buurt zijn.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten! We hebben van de wereld gerechtenkaart gegeten, veel keus en variatie.
Een aanrader. Mooie aankleding van het restaurant.
Janneke L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk eten in dit sfeervolle restaurant, fijne bediening. Prijs kwaliteit is top
Pieter E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wij hadden een diner bon gekregen en online gereserveerd. De locatie, de ruime keuze bij de Wereldse gerechten en de kwaliteit van het eten is goed. De bediening was echter saai, maar wel correct. Toen wij om 19.00 uur op vrijdagavond binnenkwamen zat er slechts 1 stel te eten. Vanaf 20.00 uur hebben wij helemaal alleen gezeten. Heel ongezellig. Dat verwacht je niet op vrijdagavond. We hadden het gevoel dat men ons weg zat te kijken. Dat was jammer. Wij zullen niet meer teruggaan. Helaas.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
gamba's waren mijns inziens niet gaar. Het gerecht is meegenomen en opnieuw opgewarmd, kreeg dezelfde schotel terug. Wel aanbod gekregen om gratis kopje koffie te drinken.
Het was erg rustig in het restaurant. Ook niet gezellig, maar dit is uiteraard niet te plannen. Maar zegt misschien wel iets van het restaurant. Het gerecht van mijn partner was wel prima
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het eten was oke maar niet bijzonder.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Super lekker gegeten, echt een aanrader. Gunstige ligging. Vriendelijk personeel. Ook heel goed rekening gehouden met koemelkallergie.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima restaurant met lekker eten, goed verzorgd. Vanaf het terras heb je mooi zicht op het plein en de bediening is erg vriendelijk; deden de terrasheaters aan zodra we er om vroegen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij hadden de wereld gerechten formule, en er stonden zoveel lekkere gerechten op dat wij moeilijk konden kiezen. We komen zeker nog eens terug om de rest te proeven !!! Mijn man en ik hebben echt heerlijk gegeten !!!
M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
De saladegerechten waren lekker en fijn van smaak, maar redelijk prijzig.
Bediening was prettig.
Inrichting vind ik aan de "koele" kant (kwestie van smaak), maar de stoelen zitten uitstekend.
John R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Na een uur wachten ons bestelde eten gekregen. Helaas waren ze de soep vergeten te serveren. Wel een wijntje van het huis gekregen voor het ongemak. Verder was het eten perfect
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We waren zeer tevreden prijs kwaliteit goed alleen jammer dat het zeer rustig was. Stille zaterdag. Maar zeker geen reden om een volgende keer terug te gaan.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
we hebben al vaak bij Le Troubadour gegeten en gedronken en zoals altijd was het weer prima naar onze zin.
lekker eten, vriendelijke bediening en goede sfeer.
De tafel van Kees H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Nette eetgelegenheid met vriendelijke en vlotte bediening. Verschillende mooie en lekkere gerechten. Alleszins acceptabel prijsniveau.
Jeannette H.
Prima verzorgd en vlotte bediening. Royale porties, prima op smaak.
Romain C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018