Le Troubadour

31-402070775

Meer informatie over restaurant Le Troubadour

Heerlijk_eten_80 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
We kregen de keus of we gebruik wilden maken van de Wereldse Gerechten of de A la carte. In verband met de tijd, konden we helaas geen gebruik maken van de Wereldse Gerechten. Maar de gerechten van de kaart waren erg lekker. De borden waren mooi opgemaakt, met een goede balans van groenten en vlees en/of vis. Daarnaast was het personeel vriendelijk en behulpzaam.
Wij waren er op een vrijdag, aan het einde van de middag, dus het was op dat moment nog erg rustig. Tegen de tijd dat wij uitgegeten waren, werd het al wat drukker in het restaurant. Over het geluidsniveau kan ik dan ook niet veel zeggen.
Marjan F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Als voorgerecht hadden we de gerookte zalm met wasabidressing en salade thaise garnalen. Het hoofdgerecht bestond uit kogelbiefstuk met pepersaus en gerookte zalm met kaasgratin uit de oven.
Wij vonden de gerechten weinig verrassend en erg 'op safe' klaargemaakt. Er werden weinig kruiden gebruikt en dat is jammer. Bij thaise garnalen verwacht je geurige curry, kokos en kruiden en bij wasabidressing wil je pit! Echt niets van dat alles, zelfs een snufje zout ontbrak.
De hoofdgerechten waren echt heel simpel klaargemaakt. En er werd dezelfde salade geserveerd op het bord als bij de voorgerechten. Jammer, echt fantasieloos.
De gebruikte producten waren goed maar de bereidingswijze onvoldoende.
Overigens leuke ambiance en aardige bediening.
David S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Afgelopen zaterdag hier met twee personen genoten van de wereldse gerechten. Werkelijk alle gerechten smaakten voortreffelijk, een aanrader! Ook de service en de timing van het zeer attente personeel is bewonderenswaardig. Wij hebben ongeveer drie uur uitgebreid getafeld en kwamen niets te kort. Wat wel vreemd is, is dat de menukaart van de wereldse gerechten niet op tafel ligt maar wij er zelf om moesten vragen. Het lijkt erop dat men liever heeft dat bezoekers van de reguliere kaart bestellen.. dus als je naar le Troubadour gaat, vraag naar de wereldse gerechtenkaart!
Jawita .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Wereldse gerechten gegeten met drie personen. Heel veel gerechtjes (klein maar zeker niet te klein) dus wel geproefd en we hebben allemaal genoten! Favoriet waren de kip yakatori, de salade trois fromages, de tongfilet en de gebakken mosselen. De (Spaanse) wijn was ook lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Kwamen hier voor een snelle simpele lunch. Zelf had ik omelet die op een erg snotterig broodje lag. De bediening is vlot, maar meer ook niet. Het interieur heeft wel een kleine update nodig.
Koos Koetse K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Om mijn verjaardag te vieren togen we naar Valkenswaard om daar de verwennerijen te gaan proeven die dit restaurant de gewaardeerde gast voorschoteld middels de zg. wereldse gerechten kaart. Dat is zeker niet te veel gezegd want er staan er zo'n 26 op die ongetwijfeld allemaal lekker zijn. Wij kwamen niet verder dan een keuze van vijf , ook al omdat dit zeker geen tapas zijn maar normale kleine porties. De bediening was vriendelijk en alert , zo werden de verwarmingslampen zonder daar specifiek om te vragen al aangezet toen de temperatuur in snel tempo daalde op het grote buitenterras. We hebben volop genoten van de goede en smaakvolle gerechten en komen hier zeker terug. Bij het afrekenen viel de totaalprijs enorm mee dus ook weer een positieve ervaring. In hartje Valkenswaard vlakbij de grote kerk met zeer luide klokken dus verslik je niet als deze om het uur de tijd aangeven...Al met al een prettige ervaring waarbij de ouderwetse Brabantse gezelligheid en de mooie locatie zeker een rol speelt.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
We kwamen vanavond met 7 personen waaronder een peuter. We kwamen goed getimed aan, en kregen een lekker grote ronde tafel.

Nadat het menu werd gebracht, moesten we zelf nog even vragen naar het wereld menu (daar had iemand ons over verteld). De keus is eigenlijk - a la carte - of het wereld menu. Het wereld menu is een 'all you can eat' formule met 24 gerechten. Iedereen besteld hier een gerechtje van, met een maximum van 4 verschillende gerechten per tafel. Na het nodige getwijfel zijn we hier voor gegaan. Achteraf wellicht de verkeerde keus aangezien een en ander niet vlot verliep, en dat is een nadeel met een peuter erbij.

Na de eerste keuze duurde het redelijk lang tot de eerste gang werd uitgeserveerd. Om het iets sneller te laten verlopen hebben we geprobeerd de 2e gang te bestellen tijdens het eten van de 1e gang. Dit lukte met wat moeite. Na een aantal gangen (het zijn allemaal wat kleinere gerechtjes) werden de borden weggehaald, en werd ons beloofd dat de volgende gang direct zou worden opgenomen.

Blijkbaar zorgde een stortbui voor een plotselinge toestroom van publiek, en werd deze ronde pas opgenomen een minuut of 20 later nadat we dit zelf hadden gevraagd! Twee personen uit ons gezelschap (die nog een lange rit voor de boeg hadden) hebben daarvoor al afgehaakt, ondanks dat ze eigenlijk nog wel een laatste hapje wilden.

Na de laatste gang zijn we er snel vandoor gegaan, aangezien onze peuter erg aan bed toe was.

Mbt het eten, dit was redelijk. Wat er positief uitsprong was de paela en de maleise sate. Negatief was de hoeveelheid dressing bij de japanse tonijn salade, de saus bij de carpaccio die ging overheersen, de spaghetti die wat harde stukken had en het lambs rack dat niet lekker was.

Helaas werd er ook niet zo goed rekening gehouden met onze dreumes. Wellicht dat een en ander te wijten was aan de onervarenheid van het personeel (een deel kwam redelijk jong op ons over).

Het wereld menu is prijs technisch intresant, echter de kwaliteit zou op een iets hoger niveua moeten zijn om dit aan te raden.

Ook leek het er op dat de mensen die -a la carte- aten wel redelijk snel werden geserveerd. Wellicht is de combinatie a la carte en de andere keuze wereld menu niet ideaal. Het was in elk geval redelijk druk, dus vermoedelijk zal onze ervaring wat negatiever zijn uitgepakt dan wat het gros van de mensen er van dacht.

Mocht ik hier terug komen dan zal ik voor a la carte gaan.

Sefre6262 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Heel aardig eten voor een vriendelijke prijs, goede huiswijn. De bediening is vlot en attent, maar de uitbaatster die luidkeels haar personeelsproblemen stond te bespreken achter onze tafel droeg bepaald niet bij aan een verder genoeglijke lunch.
Leuk als je gewoon even een hap wil eten.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2012
We hebben met z'n vieren hier gegeten en we hadden allemaal een driegangen menu met ruime keus van de kaart. Vriendelijke bediening en het allerbelangrijkste heerlijk eten. Mooi opgemaakte borden, lekker mals vlees en goede porties.Met name de toetjes, appeltaart en brownie, waren erg lekker. Grote portie, flink wat slagroom erbij en ook nog n bolletje ijs! Goede prijs/kwaliteitverhouding. Daarna hebben we hier ook nog koffie gedronken en daar kregen we n bonbon en een toefje slagroom in n likeurglaasje met onderin, jawel, n heerlijk likeurtje. Kortom we hebben alle vier heerlijk gegeten, dus zeker een aanrader!
Pinoccio .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Vriendelijke personeel, prijs/kwaliteit is goed, je kunt lekker eten. Wil je in Valkenswaard ouderwets lekker eten, dan is dit een aanrader. Geen sterre restraurant, maar goed degelijk.