Le Troubadour

Markt 35 5554 CA Valkenswaard Nederland Kaart
31-402070775

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Le Troubadour

Welkom bij Le Troubadour in Valkenswaard. Hier bestaat de inmiddels beroemde wereldse menukaart uit 25 kleine gerechten, waarvan je onbeperkt mag kiezen tussen 17.00 en 22.00 uur. Per ronde bestel je 1 gerecht per keer, frietjes en stokbrood met kruidenboter kun je bij iedere ronde extra bestellen. Daarnaast is er ook een gewone á-la-carte-kaart bij Le Troubadour, met daarop de lekkerste gerechten.

Le Troubadour heeft een fantastisch terras waar je heerlijk zit en ook binnen is het bijzonder gezellig. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam en zorgt er echt voor dat je het helemaal naar je zin hebt.

Ook zin in een ontspannen etentje en lekker onbeperkt van de wereldse gerechtjes proeven? Reserveer dan bij Le Troubadour in Valkenswaard.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Troubadour

Bus
  • : Achter de kerk en achter de banken gratis parkeren

Maandag 14-23 Dinsdag gesloten Woensdag 12-23 Donderdag 10-23 Vrijdag Zaterdag en Zondag 12-00

Jouw recensie over het restaurant Le Troubadour

Valerie V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Spontane bediening en lekker op ons gemak kunnen tafelen. Lekker gerechtjes, heerlijke huiswijn. Lekkere frisse inrichting!
Jeta T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vriendelijke bediening en lekkere gerechtjes
rob H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Door ons zeer goed, voor herhaling vatbaar!
John V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De eerste keer dat wij hier kwamen.
Eten was lekker.
Vriendelijk personeel
Voor ons zeker de moeite om nog eens terug te komen.
pvdoorn V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima restaurant met eenvoudige maaltijden, maar het was dan ook niet duur. Omdat we de enige gasten waren was de sfeer wat kil. Later kwam er nog een stel, maar daar bleef het bij. Verder prima gegeten.
K K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij hebben met de familie heerlijk gegeten. de visgerechten als ook de vleesgerechten waren lekker.
Zo mogelijk komen wij nog een keer terug.
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening.
De gerechten waren overheerlijk. Echt een aanrader.
Hier gaan we zeker vaker naar toe.
w.schaik3 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ondanks dat het heel rustig was in het restaurant (vermoedelijk stil vanwege de komende feestdagen) hebben wij heerlijk gegeten. Alles was met zorg en smaak bereid. De bestelde Tournedos had precies onze gewenste gaarheid van bereiding. Compliment aan de kok en de bediening.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker gegeten maar inrichting niet gezellig naar mijn smaak.
Jackie-Esther J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Goed, heerlijk gegeten voor goed prijs en snelle bediening.
Zij waren wel onze broodjes vergeten, na 2x vragen kwamen ook heerlijke warme broodjes, helaas alleen maar kruidenboter en geen tapenade of knoflook boter.
Verder goed !!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige en ongedwongen sfeer.
Prettige bediening.
Eten was van goede kwalititeit en heerlijk van smaak.
Wij gaan zeker terugkomen.
Ramona R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Hier gereserveerd om 17.00 uur voor het Wereldse gerechten menu. Als eerste kregen wij te horen dat waar ze ons geplaatst hadden om 19.30 uur gereserveerd was en we dan ergens anders moesten gaan zitten. Toen wij aangaven dat dit geen probleem was omdat wij rond 19.30 uur wilde vertrekken mochten we ineens geen gebruik meer maken van het wereldse gerechten menu. 2,5 uur was volgens hun te kort want de hele zaak zou vol te komen zitten. Toen wij binnen kwamen waren wij pas de tweede klanten.... Tegen de tijd dat we vertrokken zat het restaurant nog niet eens half vol dus wij voelde ons een beetje afgewimpeld. Al met al dus een flinke domper....
De Wereldse gerechtenkaart is een avondvullend programma, dus niet geschikt voor gasten die op tijd willen vertrekken, wat ze hadden aangegeven. Echter door het lange twijfelen van deze gasten omdat ze het samen niet eens waren over de keuze van de a la carte kaart of de Wereldse gerechten kaart, hebben wij aangeraden, gezien de drukte later op de avond, van de reguliere kaart gebruik te maken. Gezien de recensie van deze mensen waren zij hier niet tevreden over. De wachttijd van de twee Schnitzels die ze besteld hebben was dan ook wel erg lang volgens hen. ( 8 minuten )
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We hebben verassend lekker gegeten alles was prima.
Bediening was vriendelijk, het eten was wat wij hadden besteld van de wereldse gerechten prima.
Favoriet van de avond de gamba’s en carpaccio. Het was een gezellige avond met lekker eten en zullen hier zeker nog vaker naar toe gaan.
Hanny K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten, er mocht wel wat meer tijd tussen de gerechten zitten ,dat hadden we misschien aan moeten geven. Compliment voor de uiensoep.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
kok en bediening hebben hun uiterste best gedaan om het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken. we komen hier vaker. prima!!
angelo A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Was geslaagd! Tot snel
JMA P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima avondje gehad. Zeer goed gegeten. Zeker aan te raden. We komen hier zeker nog eens terug om ook de overige gerechten te proberen.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Woensdag 25 oktober 2017.
We zijn uitgenodigd door vrienden voor een diner “wereldse gerechten “ bij de Troubadour in Valkenswaard. Bij binnenkomst krijgen we een ronde tafel toegewezen aan het raam.
Onze gastvrouw en gastheer waren nog onderweg. De serveerster vraagt of we alvast een drankje willen bestellen. We bestellen droge witte wijn en water. De wijn is heerlijk. Het is niet druk maar wat wil je op een doordeweekse woensdag zo vlak na de herfstvakantie.
Als onze gastvrouw en gastheer gearriveerd zijn legt de serveerster het principe uit van het onbeperkt “ wereldse gerechten” diner. Je mag bestellen wat je wilt en hoe vaak je wilt maar telkens een gerecht p.p. per gang. Als je liever wilt beginnen met een hoofdgerecht of dessert mag dat ook, geen enkel probleem, gastvrijheid alom. We bestellen alle vier een voorgerecht en het is werkelijk een feestje. Heerlijke Carpaccio zoals Carpaccio hoort te zijn, vers en een goede portie. We bestellen veel overheerlijke gerechtjes uit het 34 verschillende gerechtjes tellende menukaartje. 12 voorgerechten, 16 hoofdgerechten en 6 nagerechten. Alles is in iets kleinere porties geserveerd dan op de a la carte menukaart. Kortom een heerlijke belevenis in een gezellige ambiance en ook nog eens in goed gezelschap. Een aanrader voor eenieder die ongedwongen wil genieten, tegen een meer dan redelijke prijs, van een avondvullend diner.
Janneke L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prijs kwaliteit is erg goed, restaurant ziet er tip top uit, en vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.
David B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een goed, dorps eetcafé aan de markt, met een eenvoudige doch verrassend veelzijdige kaart.
We kiezen 'quiche spinazie brie' (2 kleine) + salade + friet (€9,50) en 2 kaaskroketten + salade + friet (ook €9,50), en delen zodat we beiden een quiche en een kaaskroket hebben. Heel smakelijk! En met een grote kom perfect gebakken friet zijn we heel tevreden!
Toch kunnen we de verrukkelijke nagerechten niet afslaan: een grote portie 'meringata/ijs' (€5,50) en een crême brulée (grappig geschreven op de kaart als 'brullée'... samen met de vele andere tik-/taalfouten is de kaart een bron van vermaak voor mij als taalliefhebber!). Beide toetjes zijn voortreffelijk.
Daarbij bestel ik een cappuccino, die me ook bijzonder smaakt. De koffie, van Hesselink, wordt geserveerd met een knapperig voorverpakt koekje en een kleine portie slagroom met likeur - lekker! - en kost maar €2,25.
De achtergrondmuziek is niet mijn smaak, maar het werd iets zachter gezet op mijn verzoek.
De sanitaire voorzieningen zijn schoon, netjes en eenvoudig.