Le Troubadour

Markt 35 5554 CA Valkenswaard Nederland Kaart
31-402070775

Over het restaurant Le Troubadour

Welkom bij Le Troubadour in Valkenswaard. Hier bestaat de inmiddels beroemde wereldse menukaart uit 25 kleine gerechten, waarvan je onbeperkt mag kiezen tussen 17.00 en 22.00 uur. Per ronde bestel je 1 gerecht per keer, frietjes en stokbrood met kruidenboter kun je bij iedere ronde extra bestellen. Daarnaast is er ook een gewone á-la-carte-kaart bij Le Troubadour, met daarop de lekkerste gerechten.

Le Troubadour heeft een fantastisch terras waar je heerlijk zit en ook binnen is het bijzonder gezellig. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam en zorgt er echt voor dat je het helemaal naar je zin hebt.

Ook zin in een ontspannen etentje en lekker onbeperkt van de wereldse gerechtjes proeven? Reserveer dan bij Le Troubadour in Valkenswaard.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Troubadour

Bus
  • : Achter de kerk en achter de banken gratis parkeren

Maandag 14-23 Dinsdag gesloten Woensdag 12-23 Donderdag 10-23 Vrijdag Zaterdag en Zondag 12-00

Jouw recensie over het restaurant Le Troubadour

Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Het eten was oke maar niet bijzonder.
V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Super lekker gegeten, echt een aanrader. Gunstige ligging. Vriendelijk personeel. Ook heel goed rekening gehouden met koemelkallergie.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Prima restaurant met lekker eten, goed verzorgd. Vanaf het terras heb je mooi zicht op het plein en de bediening is erg vriendelijk; deden de terrasheaters aan zodra we er om vroegen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij hadden de wereld gerechten formule, en er stonden zoveel lekkere gerechten op dat wij moeilijk konden kiezen. We komen zeker nog eens terug om de rest te proeven !!! Mijn man en ik hebben echt heerlijk gegeten !!!
M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
De saladegerechten waren lekker en fijn van smaak, maar redelijk prijzig.
Bediening was prettig.
Inrichting vind ik aan de "koele" kant (kwestie van smaak), maar de stoelen zitten uitstekend.
John R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Na een uur wachten ons bestelde eten gekregen. Helaas waren ze de soep vergeten te serveren. Wel een wijntje van het huis gekregen voor het ongemak. Verder was het eten perfect
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We waren zeer tevreden prijs kwaliteit goed alleen jammer dat het zeer rustig was. Stille zaterdag. Maar zeker geen reden om een volgende keer terug te gaan.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
we hebben al vaak bij Le Troubadour gegeten en gedronken en zoals altijd was het weer prima naar onze zin.
lekker eten, vriendelijke bediening en goede sfeer.
De tafel van Kees H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Nette eetgelegenheid met vriendelijke en vlotte bediening. Verschillende mooie en lekkere gerechten. Alleszins acceptabel prijsniveau.
Jeannette H.
Prima verzorgd en vlotte bediening. Royale porties, prima op smaak.
Romain C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Nice & quiet :)
Toon B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heel lekker gegeten in een heel gezellig restaurant. Heel fijn personeel en zeker voor herhaling vatbaar. Ik zal dit restaurant ook zeker aanbevelen bij andere
H.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten en vriendelijk personeel ,alleen zou de kaart van de wereldse gerechten een keer vernieuwd mogen worden de gerechten opzich waren allemaal erg lekker
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het viel helaas tegen. Het restaurant was op 1 tafel na leeg maar wij kregen een tafel bij de deur! De voorgerechten waren lekker ,niets op aan te merken. Alleen de entrecote die we medium hadden besteld waren door gebakken. Is wel opgelost met een nieuwe maar die was rauw. Uiteindelijk wel van de rekening gehaald maar het valt toch tegen en we kregen het idee dat we niet meer vriendelijk werden geholpen. En dat in een bijna lege zaak!? Jammer.
Egon D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Lekker gegeten vriendelijke dame die erg haar best deed.
Zeker een adres om nog eens te eten.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
een aangename zaak waar je rustig en gezellig kunt "tafelen". lekker eten, voldoende niet overdadig. goede bediening zonder franje. goede prijs/kwaliteit verhouding.
Valerie V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Spontane bediening en lekker op ons gemak kunnen tafelen. Lekker gerechtjes, heerlijke huiswijn. Lekkere frisse inrichting!
Jeta T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vriendelijke bediening en lekkere gerechtjes
rob H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Door ons zeer goed, voor herhaling vatbaar!
John V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
De eerste keer dat wij hier kwamen.
Eten was lekker.
Vriendelijk personeel
Voor ons zeker de moeite om nog eens terug te komen.
pvdoorn V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Prima restaurant met eenvoudige maaltijden, maar het was dan ook niet duur. Omdat we de enige gasten waren was de sfeer wat kil. Later kwam er nog een stel, maar daar bleef het bij. Verder prima gegeten.