Le Triangle

Elburgerweg 1 7345 ED Wenum-Wiesel Nederland Kaart

Over restaurant Le Triangle

Dineren middenin de natuur!

Wat vroeger een theeschenkerij is, is nu zoveel meer. De vriendelijke bediening en mooie locatie is behouden, het menu en drankkaart is meer dan uitgebreid. Dineren met de gezelligheid van een camping? Dan zit je bij restaurant Le Triangle goed, het ligt namelijk naast camping de Parelhoeve.

Meer informatie over restaurant Le Triangle

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 12:00
Zondag vanaf 11:00

• Catering
Proevenmaar .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Woensdag 10 augustus hebben we met een Groupon gegeten in dit restaurant. Het eten was voortreffelijk. De bediening uitermate vriendelijk. Er waren echter twee dingen die ons tegen de borst stuitte. We aten met 7 personen (4 hadden een groupon). Een van deze personen wilde een glaasje kraanwater en dat mocht ze alleen bestellen als ze er ook een glas ander drinken bij bestelde. Deze dame drinkt alleen water en alle andere gasten bestelde gewoon een drankje. Dat vind ik uitermate klant onvriendelijk! De voor- en hoofd gerechten waren stuk voor stuk een succes. Als nagerecht bestelde we ambachtelijke appeltaart. De lat werd hoog gelegd met deze omschrijving. Hetgeen we kregen was een ontdooide (natte) fabriekstaart. Even een tip. Veranderd de omschrijving maar nog beter... verander de taart.
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
zaterdag 18 juni heb ik mijn 80e verjaardag gevierd met familie en vrienden bij le Triangle.
Na afloop was iedereen het er unaniem over eens dat we een geweldig leuk feestje hebben gehad met een heerlijk buffet als besluit. De bediening was heel bescheiden aanwezig en niet opdringerig zoals helaas nog vaak voorkomt. Wij komen zeker nog eens terug.
Treespelgrom .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten. Mijn voorgerecht Le Triangle salade was heerlijk! En mijn man heeft het meest genoten van zijn entre-cote als hoofdgerecht. Lekker warme groente erbij en niet alleen rauwkost. Kortom: wij hebben heerlijk gegeten en het personeel was zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Eadvdburgt .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het was een prettige sfeer en het eten was heerlijk. Het bestelde nagerecht mochten we omruilen voor een kop koffie. We zaten vol. Ik heb namelijk een maagverkleining gehad.
HJAltena .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hebben heerlijk gezeten, op het terras in de prachtig groene omgeving van het restaurant. Het eten was prima en ruim voldoende. De ontvangst en bediening was goed.
Bart-René T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wisselvallige ervaring qua eten maar bediening maakte veel goed. Ik had als hoofdgerecht de tong. Die smaakte echter een beetje naar schoonmaakmiddel. Toen ik dat tegen de bediening zei, kwam het op mij over dat ik niet de eerste was die dat opmerkte. Ze pakte namelijk gelijk het bord weg en wou een nieuwe ophalen. Toen ze terugkwam en zei dat ze allemaal zo zouden smaken, stelde ze voor dat ik de zalm zou nemen. Die was prima. Het ijs van de Dame Blanche bevatte ijskristallen maar was voor de rest prima. Belangrijk bij een bezoek aan Le Triangle is om te weten dat het weinig kost en dat daar een reden voor is. Dus ben je niet zo kieskeurig is het gezien de uitstekende service en het leuke terras de moeite waard.
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We konden uit Veel dingen kiezen. Maar niet uit het complete menu.
Ze kwamen met een speciale kaart die blijkbaar bij de Shell-actie hoort
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
De bediening is geweldig en loopt de hele avond hard door. Vooraf de gratis stokbroodjes en olijven gehad. Als voorgerecht de runderlende, wat beter smaakt dan carpaccio. Daarna hadden mijn man 2 schnitzels en ik de entrecote. Daarbij zaten schaaltjes met de heerlijkste bloemkool met saus, super goede sla, heerlijke appeltjes, gebakken krieltjes en friet. Als toetje. Als toetje had je veel keuze en alles zag er goed uit. De tijd tussen de gerechten was voor ons precies goed. We hebben weer heerlijk genoten.
Jverbeten01-c .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Met 8 personen gegeten bij Le Triangel.
Als voorgerecht waren de champions duidelijk favoriet maar ook de salade zag er prima en ruim voldoende uit.
Bijna iedereen had een ander hoofdgerecht. Iedereen vond zijn of haar hoofdgerecht heerlijk.
Het nagerecht was ook ruim voldoende, van een flinke coup ijs tot een geweldige stuk honing/notentaart..
Iedereen was zeer tevreden.
Gerrydamkat .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
wij vinden alles lekker bij de triangel we weten nooit wat we moeten kiezen en de bediening is ook heel goed ik kan niet anders zeggen een vette 10 .
_Jan_ .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
We hebben er een 'Veluwse proeverij' gegeten met een bon via Vakantieveilingen. In de eerste instantie kon ik niet meer reserveren aangezien alles vol was. Een telefoontje naar Vv leverde alleen de reactie 'het kan alleen als er voldoende plaatsen beschikbaar zijn' op. Een telefoontje naar het restaurant had beter resultaat; mevrouw stelde alles in het werk om ons toch de mogelijkheid te geven te komen eten. De ontvangst was hartelijk; echter duurde nogal even eer we naar onze plaats gebracht werden. Toen we eenmaal zaten werden de drankjes snel geserveerd en even later volgde de eerste gang. Het duurde vrij lang eer alles weer afgeruimd was. Vervolgens duurde ook behoorlijk lang voor de tweede gang kwam. Om nog maar te zwijgen over de komst van de derde; tussen de tweede en de derde gang zat ongeveer een uur. Volgens de bediende een fout in de electronica. Oke, dan nemen we dat voor lief. 'k Heb vanaf de tweede gang zonder drankje gezeten; halverwege de derde gang werd er gevraagd of ik nog iets beliefde. De koude en lauwwarme voorgerechtjes waren lekker, maar niet spectaculair. Het typisch Veluws is hier echter nergens in terug gekomen. De romige kerriesoep was lauwwarm, maar heet door de kerrie. De warme hoofdgerechtjes waren lekker; vooral de appeltjes'het stoofpotje en de aardappelgratin. Kort samengevat; heerlijk gegeten, in een 13- in- een- dozijn- restaurant, met een service die beter kan!
2ho1buik .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
De gerechten waren ouderwets maar wel lekker.
De entourage was wat oubollig maar wel schoon. Het personeel was uiterst correct en vriendelijk.
De.ruiter .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Met de AH bon hier gereserveerd, enigste mogelijkheid was nog op vrijdag om 17.00 uur.
We gingen er vanuit dat er dan wel veel animo voor was, maar toen we aankwamen waren we de eerste.
Mooie open haard maar nogal oudbollig interieur, hier zouden ze toch echt wel een trendy, sfeervol restaurant van kunnen maken.

Vriendelijk ontvangen en gekozen voor de kipsaté en hamburger. Kipsaté was heerlijk zacht, hamburger ook lekker, maar het broodje erg hard. Patat en salade erg lekker.
We verheugden ons al op het toetje, de ambachtelijk gebakken appeltaart. Nou.... dat kunnen ze beter de diepvries appeltaart noemen want hier is dus echt NIETS ambachtelijks aan. Nog nooit zo'n koude, sompige en niet krokante appeltaart geproefd.
Bij de ober nog navraag gedaan, maar die informeerde dat deze in Zwolle word gemaakt met een project van verstandelijk gehandicapten en nooit krokant is..... juist ja...

Echt een tegenvaller dus voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Hoornbloem .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
we hadden roodbaarsfilet, smaakte goed en de bijlagen waren goed en voldoende.

de bediening zou wat vriendelijker kunnen, het leek net of er een cd afgedraaid werd.
Coto.wolfs .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Was druk bezet die avond maar werden vriendelijk geholpen!
Eten was prima en goed verzorgd!
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Aan te bevelen!
Gplucker .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De sfeer was goed en de bediening ook wel,al duurde het wel een beetje lang, misschien kwam dit omdat het zo druk was. Het vegetarisch taartje was uitstekend.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Eten was prima. Service gezellig en professioneel. Decor: te gek, we zaten namelijk bij de Open Haard. Wat wil een mens nog meer. Eén minpuntje: zowel de soep als de dubbele espresso waren niet heet. Slotconclusie: als je een gezellige en sfeervolle avond wilt met heerlijk eten: ga naar Le Triangle!
An.roosma .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Gezellig restaurant. We zaten tegen de open haard aan, eerst erg warm, maar hij werd op een lager pitje gezet.
Het eten was lekker en zag er verzorgd uit.
Joco.egeter .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
De veluwse proeverij is een aanrader! Gevarieerd en lekker, vooral de stoofappeltjes vielen erg in de smaak, evenals de hertengoulash.
Millaml .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
schnitzel was erg lekker en heerlijke groente en natuurlijk het ijs!!!!
de bediening was prima.
en weer bij de openhaard gezellig!!!!