Le Train Bleu (Best Western City Hotel Goderie)

Stationsplein 5B 4702 VX Roosendaal Nederland Kaart

Over restaurant Le Train Bleu (Best Western City Hotel Goderie)

Franse charme

Een elegante sfeer van wit linnen en keurige obers in dit hotel-restaurant in Roosendaal. Elk seizoen creëren de chefs weer een compleet nieuwe kaart, maar altijd Frans klassiek. Geniet in stijl van een hartverwarmende lunch of een delicaat diner. Uiteraard ben je tevens welkom in een van de prachtige hotelkamers.

Meer informatie over restaurant Le Train Bleu (Best Western City Hotel Goderie)

Kees M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Goed klaargemaakt eten, vriendelijk geprijsd. Prettige bediening, niet heel snel, wel aardig en behulpzaam. Seizoenskaart, nu met asperges, precies zoals ze moeten zijn. Brasserie en klein "echt" restaurant naast elkaar.
Ze doen hun best, daar in Roosendaal (tegenover het station).
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Het kerstmenu gegeten, eten was op voorhand al gekozen, iets wat de snelheid ten goede zou moeten komen, bediening leek echter wat onderbezet, waardoor alles toch weer wat langer duurde.
Eten was voldoende, lekker en netjes geserveerd.
Wijn was pittig geprijsd, maar ja het is maar een keer kerstmis.
Jaak V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Op 14 februari 2014 hebben wij het Valentijn arrangement genoten in dit hotel en restaurant. Na een héél lekker voorgerecht van garnalen cocktail genoten we van een paprikasoep met een chorizo crumble. Het hoofdgerecht was een uitstekende eendenborst met beeldige groentenbegeleiding en ten slotte een origineel chocolade nagerecht, voor Valentijn, opgediend op één bord om samen te degusteren. Schitterend gevonden ! Kortom, het was voor ons een prachtige Valentijn.
Marianne46 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Onlangs heb ik met een grote groep gegeten in Le Train Bleu.
De warme (asperge) lunch was heel goed verzorgd en alle gerechten waren zeer smakelijk. Op een moderne wijze werd invulling gegeven aan het thema "asperges" Wij hebben genoten van het eten en de vriendelijke service. Tevens een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Wij komen zeker terug.