Le Thai Cuisine

Grote Overstraat 30 7411 JC Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Le Thai Cuisine

Met een prachtige decoratie...

Met de meest vriendelijke en professionele bediening is dit dé plek om heen te gaan wanneer je goed Thais wilt gaan eten en je wilt laten verwennen door de Thaise gastvrijheid. Hier word je op je wenken bediend! Geniet van de pittigheid van de gerechten en kijk binnen je ogen uit. Het interieur is gevuld met prachtige beelden, warme kleuren en mooi aangekleed personeel. Geniet van je Thaise avond!

Meer informatie over restaurant Le Thai Cuisine

9,4
9,3
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Goede sfeer door de super attente bediening!
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Weer uitstekend gegeten! Het eten is heerlijk: verse ingredienten, prima smaak. Bediening is vriendelijk, inrichting is gezellig. Echt een aanrader: in Nederland nergens anders zo lekker Thais gegeten!
Martien B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het is gewoon altijd fantastisch eten bij Le Thai in Deventer. We komen er al jaren met plezier. Het eten is voortreffelijk en de bediening zeer gastvrij in de mooie kelder. Top!
Tinybouma B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Super lekker gegeten wij hadden het verrassingsmenu dat was helemaal onze smaak.
De bediening was ook top!
Irina R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Omdat het restaurant in een kelder is klinkt lawaai behoorlijk door. De groep aan de tafel naast ons was luidruchter dan we fijn vonden (we konden elkaar soms niet verstaan).

Wat wel stoorde was dat na iedere gang werd gevraagd of het eten wel genoeg was, zelfs toen we van het hoofdgerecht iets overhielden omdat het te veel was!
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Het was alweer een tijdje geleden hier te hebben gegeten. Mijn verwachtingen zijn altijd hoog en ik ben nog nooit teleurgesteld. Ook dit
keer was het eten weer fantastisch. Ik waan me altijd weer even in Thailand. Wat een heerlijke smaakcombinaties.Toprestaurant! Ik kijk nu alweer uit naar de volgende keer!
Joey V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Een heerlijk avondje uit gehad met goed eten waarbij we de Thaise smaken goed hebben leren kennen. We komen zeker terug. Wat een vriendelijke bediening!
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Uitstekend eten, goede service
Els.witte W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hadden allen het driegangenmenu gekozen.
Dat was een aangename ervaring.
Willem A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
mooie porties en alles super vers.
groen V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
als je echt trek hebt kun je beter niet voor dit restaurant kiezen: het was gezellig druk maar het eten liet ruim een UUR op zich wachten!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Gezellige sfeer, lekkere, authentieke Thaise smaken. Zeer goede, nette bediening. Let op met de pepertjes op de kaart, dit zijn "Thaise"pepertjes. Ik kan redelijk goed pittig eten, één pepertje was voor mij pittig genoeg, nog net om te doen.
ludi D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
We werden erg vriendelijk welkom geheten en het personeel was zeer correct en vriendelijk. Het eten was heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar.
Siska H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goede en authentieke Thaise gerechten. Wij namen het driegangen menu. Met een goede fles witte wijn en Chang bier. Mooie locatie en professionele bediening en uitleg van de gerechten. Goed maar wel stevig aan de prijs.
Mirthe T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten, alsof we weer in Azië waren. Een mooie plek, authentieke inrichting en vriendelijke service. Topavond gehad!
Dorien H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk Thais verrassingsmenu en fijn personeel. Een feestje om hier te eten!
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Na onze adviesvraag hebben we gekozen voor verrassingsmenu. Daarbij aangegeven niet van gember te houden. Bij voorgerecht werden 2 sausjes gepresenteerd. Na gebruik aangegeven dat 1 echt niet lekker was. Wat bleek
: dat was een sausje met hoofdbestanddeel gember. TJa!!! Giga misser dus.
Vooraf is niet door de ober gevraagd hoeveel pepers wij wilden. Na de te-pittige soep, die we half hebben moeten laten staan, onze graat van gewenste pittigheid doorgegeven.
Hierbij is gelukkig wel bij het hoofdgerecht rekening gehouden..waardoor het hoofdgerecht gelukkig mild was.
De rekening was ook een verrassing d.w.z. Erg hoog!
Wel top service voor gastvrijheid.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Sfeervol en authentiek Thais eten! Een ruime keuze in voor en hoofdgerechten welke je zo pittig/mild kunt maken als je zelf wilt en alle ingrediënten zijn vers! Het is niet goedkoop maar het wel waard!
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het meest verrassende vond ik de locatie. Zo onder in de gewelven van Deventer.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018