Le Thai Cuisine

Grote Overstraat 30 7411 JC Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Le Thai Cuisine

Met een prachtige decoratie...

Met de meest vriendelijke en professionele bediening is dit dé plek om heen te gaan wanneer je goed Thais wilt gaan eten en je wilt laten verwennen door de Thaise gastvrijheid. Hier word je op je wenken bediend! Geniet van de pittigheid van de gerechten en kijk binnen je ogen uit. Het interieur is gevuld met prachtige beelden, warme kleuren en mooi aangekleed personeel. Geniet van je Thaise avond!

Meer informatie over restaurant Le Thai Cuisine

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Alleen voor Diner open Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00.

Vakantie sluiting: 23 Juli t/m 7 Augustus

Uitmuntend
9,3
9,2
Dini P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Vrijdagavond weer heerlijk gegeten bij Le Thai. Toch wel één van onze favoriete restaurants in Deventer.
Goede uitleg van het menu en we waren eensgezind: met z'n vijven het verrassingsmenu. Als voorgerecht o.a. een heerlijke lamssaté: heerlijk mals, lekker gekruid: om je vingers bij af te likken.
Als hoofdgerecht overlegd wat we lekker vinden: dus er kwam zalm, garnalen, ossehaas, massamancurry en een heerlijk vleesgerecht met druiven en tomaten. En de salade was dit keer met mango.
Nagerecht erbij, heerlijk!
Goede ontvangst, attente bediening, druk restaurant, maar eten op tijd en bediening blijft rustig en blijft oog houden voor iedere tafel.
We komen snel weer terug.
Fam. Polman
fati777 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2013
Mijn ervaring met La Thai is geweldig
De service is vriendelijk ze zijn gastvrij
De prijzen zijn goed en het eten is erg lekker
Eos .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Wij (2 personen) werden zeer vriendelijk ontvangen bij dit restaurant. We hadden niet gereserveerd, maar er werd snel een tafel voor ons klaar gemaakt.

We werden zeer netjes bediend en er was een perfecte timing bij het uitserveren van de gerechten (wij hadden 3-gangen).

Als hoofdgerecht had ik gele curry met garnalen, ui en zoete aardappel. Mijn vriend had lamsfilet met gember, chilipeper, bamboe, kouseband en lente-ui. Allebei heerlijk! Lekker pittig, maar niet te heet.
Aanrader als bijgerecht: phad thai (soort noodles).

Wij komen hier zeker nog eens terug!!
Cathelijne V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Erg goed Thais gegeten. Heerlijke gerechten, met de authentieke smaak zoals ik het ook in Thailand heb geproefd. De meeste restaurants in Deventer waren op deze regenachtige zondagavond bijna leeg, behalve Le Thai Cuisine. Dat vind ik al een goed teken.
Ik was alleen en op mijn verzoek heeft de kok speciaal voor mij twee kleine hoofdgerechten gemaakt. De bediening was ook erg aardig.
Mooie locatie in de gewelvenkelder.
Nicolette P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Afgelopen vrijdag heb ik her gegeten met mijn familie. We hebben heerlijk gegeten. We hadden een verrassingsmenu waarbij de ene helft vis had en de andere vlees. Bediening was super aardig en de lokatie is echt geweldig. Als ik weer eens in deventer ben ga ik zeker weer langs.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Restaurant met een echte thaise kokkin die heerlijk authentiek thais kookt.
Gezellige knusse kelder goede sfeer.
Een aanrader!
Daphna J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Afgelopen zaterdagavond, heerlijk gegeten bij Le Thai Cuisine.De serveerster was erg vriendelijk maar weinig ervaring.herhaling vatbaar!
Feestwinkel .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Gisteren heerlijk gegeten. Een 3 gangen verrassingsmenu gekozen. Werd naar voorkeuren gevraagd en de maaltijd werd hier op aangepast. Porties waren goed. Niet te veel. Bediening vriendelijk , mag iets formeler. Voor de rest wel veel kennis van de producten. Jammer was dat ze geen wijnkaart aanbieden. Chardonnay was prima maar het serveren kan professioneler. Wijn schenken uit een schroefdop fles uit de losse hand kan mooier en eleganter. De eigenaar was op-en top horecaman.
De aankleding van de zaak kan iets warmer. Wat groene planten voor de Oosterse sfeer zouden niet misstaan. Voor de rest een mooie locatie in een kelder. Ga zeker weer eens terug.
Thaitanium .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Met drie personen (waaronder een Thaise) hier wezen eten. In totaal vier hoofdgerechten besteld, die we allemaal konden delen. Het eten oogt goed en smaakt ook best lekker, maar de porties zijn te klein. Verder vroegen wij om de gerechten pittig te maken. Je zou dan Thaise chilipepers verwachten, maar het werd 'kunstmatig' scherp gemaakt door zwarte pepers. Verder vonden we het aan de prijs, zeker gezien de te kleine portiers.
demoor .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
Afgelopen dinsdagavond met vriendin uit Zwolle bijgepraat en heerlijk gegeten bij dit restaurant. We kregen een fijn plekje om te kunnen kletsen, er was een groep, maar die zaten ver genoeg, het stoorde niet. Gevarieerde kaart, met goede toelichting. Genoeg vegetarische gerechten, vis en vlees. Verse producten, lekkere curry, vriendelijke bediening die kon uitleggen hoe de gerechten in elkaar zaten, een aanwinst voor Deventer! Helaas konden we geen nagerecht meer eten, die zagen er ook goed uit.
Voor herhaling vatbaar! Ingeborg (Nijmegen) en Gea (Zwolle)
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Op 6-10-2012 hebben we hier gegeten, we kregen een mooie plek in het eerste gedeelte van het restaurant: de sfeervolle gewelvenkelder. De ruimte erachter is ook gezellig maar wat groter. De bediening is uiterst vriendelijk en correct, het eten was heerlijk, de prijzen redelijk. Enig minpuntje wat ons betreft: bij het gerecht kai kriathian gaf de serveerster aan dat er weinig groente bij was, zij adviseerde ons er extra groenten bij te bestellen. Op de menukaart stond als bijgerecht roergebakken groenten voor de prijs van €8.50,een beetje te duur naar onze mening. Ondanks deze kleinigheid een aanrader!
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Wij zijn nu voor de 2e keer bij Le Thai en voor de 2e keer was het fantastisch. Zeer vriendelijk personeel, intiem en authentiek thais kledij. Paar fouten tijdens de bediening maar alles werd op een zeer vriendelijk manier opgelost en recht gezet. Le Thai is zeker de moeite waard? Hopelijk volgt er een authentiek thaisavond met dans dan zijn wij er zeker aanwezig. T&T bedankt voor een fijne avond. Tot gauw. Fam. De Vries
Gert N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Heerlijk Thais eten in Deventer bij Le Thai. Ondanks dat het restaurant zich in een kelder bevindt is de sfeer (intiem) en de aankleding goed. Zowel de eigenaar als de bediening is erg (op zijn Thais) aardig.
De smaken zijn goed en de prijzen redelijk, voorgerecht wat prijzig maar het hoofdgerecht voordelig en je krijgt echt veel. Al met al een aanwinst voor Deventer waar we zeker nog wel eens terugkomen.
vevi75 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Thais behoort tot mijn favorieten en heb al in veel restaurantjes gegeten, maar nog nooit zo lekker als in Deventer. De buitenkant - plastic rode vloerbedekking op een trap naar beneden - nodigt niet echt uit om naar binnen te gaan, maar de recensies op Iens deden dat gelukkig wel. Binnen is het heel sfeervol ingericht, vriendelijke bediening en het eten... mmmmmmm! Vooral de meervalfilet met knoflook en oestersaus was goddelijk. We bezoeken Deventer graag nog eens voor dit Thaise restaurant.
Gerbrand-en-Marieke .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Wanneer je in Deventer lekker wilt eten is Le Thai zeker een aanrader.

De authentieke Thaise keuken samen met de sfeer van de kelder en inrichting bezorgt het een fantastische beleving.

Kortom traditioneel Thais eten, leuke bediening en gastheer. Een mooie aanwinst voor de binnenstad van Deventer.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Top restaurant. Echt authentiek thais. Ik neem graag vrienden en bekenden mee ter introductie en altijd ter volle tevredenheid. Fantastische gastheer en als je er op dinsdag komt kookt de eigenaresse zelf, onovertroffen!!
lekker38 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Wij houden erg van authentiek Thai eten en zo'n restaurant had Deventer helaas nog niet. Maar nu wel.

Het eten was top! De bediening was prima, mag best iets minder onzeker zijn, maar verder prima.

Echt een aanrader om te gaan eten.
suusje186 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Afg.zondag daar heerlijk gegeten met z'n 2-en. Goede en vriendelijke bediening. Het eten was erg goed en smakelijk. Kwaliteit & prijsverhouding is goed. Zeker de moeite waard om hier vaker terug te komen! Top restaurant voor Deventer!
Max H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Tijdens ons weekend in deventer hier wezen eten op aanraden van iens. Moet zeggen datn we lekker hebben gegeten maar zeker niet uitstekend. Sommige dingen werden vergeten en de bediening kwam een beetje rommelig over