Le Thai Cuisine

Grote Overstraat 30 7411 JC Deventer Nederland Kaart

Over het restaurant Le Thai Cuisine

Met een prachtige decoratie...

Met de meest vriendelijke en professionele bediening is dit dé plek om heen te gaan wanneer je goed Thais wilt gaan eten en je wilt laten verwennen door de Thaise gastvrijheid. Hier word je op je wenken bediend! Geniet van de pittigheid van de gerechten en kijk binnen je ogen uit. Het interieur is gevuld met prachtige beelden, warme kleuren en mooi aangekleed personeel. Geniet van je Thaise avond!

Meer informatie over restaurant Le Thai Cuisine

9,3
9,2
Thaitanium .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Met drie personen (waaronder een Thaise) hier wezen eten. In totaal vier hoofdgerechten besteld, die we allemaal konden delen. Het eten oogt goed en smaakt ook best lekker, maar de porties zijn te klein. Verder vroegen wij om de gerechten pittig te maken. Je zou dan Thaise chilipepers verwachten, maar het werd 'kunstmatig' scherp gemaakt door zwarte pepers. Verder vonden we het aan de prijs, zeker gezien de te kleine portiers.
demoor .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2012
Afgelopen dinsdagavond met vriendin uit Zwolle bijgepraat en heerlijk gegeten bij dit restaurant. We kregen een fijn plekje om te kunnen kletsen, er was een groep, maar die zaten ver genoeg, het stoorde niet. Gevarieerde kaart, met goede toelichting. Genoeg vegetarische gerechten, vis en vlees. Verse producten, lekkere curry, vriendelijke bediening die kon uitleggen hoe de gerechten in elkaar zaten, een aanwinst voor Deventer! Helaas konden we geen nagerecht meer eten, die zagen er ook goed uit.
Voor herhaling vatbaar! Ingeborg (Nijmegen) en Gea (Zwolle)
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Op 6-10-2012 hebben we hier gegeten, we kregen een mooie plek in het eerste gedeelte van het restaurant: de sfeervolle gewelvenkelder. De ruimte erachter is ook gezellig maar wat groter. De bediening is uiterst vriendelijk en correct, het eten was heerlijk, de prijzen redelijk. Enig minpuntje wat ons betreft: bij het gerecht kai kriathian gaf de serveerster aan dat er weinig groente bij was, zij adviseerde ons er extra groenten bij te bestellen. Op de menukaart stond als bijgerecht roergebakken groenten voor de prijs van €8.50,een beetje te duur naar onze mening. Ondanks deze kleinigheid een aanrader!
September29092012 .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Van het weekend voor de tweede keer gegeten bij Le Thai. Thaise sferen in een oude gewelvenkelder in de mooie oude binnenstad van Deventer, echt heel bijzonder. De bediening is informeel, maar heel servicegericht. Het verassingsmenu werd op maat geserveerd, rekening houdend met voorkeuren qua vis, vlees en hoeveelheid peper. We werden verrast met een proeverij van verschillende Thaise voorgerechten, waaronder scampi's en Thaise saté. Het hoofdgerecht bestond uit traditionele Thaise gerechten. Heerlijk, geen ingewikkelde liflafjes maar gewoon heerlijke curry's, salades en andere heerlijkheden. Naast de perfecte prijs / kwaliteit is ook de taxi-service heel bijzonder. Vanaf 4 personen word je gratis gehaald en gebracht met de taxi. Al met al heerlijk avondje uit en heerlijk gegeten. Wat ons betreft echt een aanrader voor de liefhebber van ongecompliceerd lekker Thais eten.
Susan D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Wij zijn nu voor de 2e keer bij Le Thai en voor de 2e keer was het fantastisch. Zeer vriendelijk personeel, intiem en authentiek thais kledij. Paar fouten tijdens de bediening maar alles werd op een zeer vriendelijk manier opgelost en recht gezet. Le Thai is zeker de moeite waard? Hopelijk volgt er een authentiek thaisavond met dans dan zijn wij er zeker aanwezig. T&T bedankt voor een fijne avond. Tot gauw. Fam. De Vries
Gert N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Heerlijk Thais eten in Deventer bij Le Thai. Ondanks dat het restaurant zich in een kelder bevindt is de sfeer (intiem) en de aankleding goed. Zowel de eigenaar als de bediening is erg (op zijn Thais) aardig.
De smaken zijn goed en de prijzen redelijk, voorgerecht wat prijzig maar het hoofdgerecht voordelig en je krijgt echt veel. Al met al een aanwinst voor Deventer waar we zeker nog wel eens terugkomen.
vevi75 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Thais behoort tot mijn favorieten en heb al in veel restaurantjes gegeten, maar nog nooit zo lekker als in Deventer. De buitenkant - plastic rode vloerbedekking op een trap naar beneden - nodigt niet echt uit om naar binnen te gaan, maar de recensies op Iens deden dat gelukkig wel. Binnen is het heel sfeervol ingericht, vriendelijke bediening en het eten... mmmmmmm! Vooral de meervalfilet met knoflook en oestersaus was goddelijk. We bezoeken Deventer graag nog eens voor dit Thaise restaurant.
hansenmanon .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Gisteravond in dit gezellige restaurantje gegeten.
Wij hadden de vis met mango in curry en kip in curry, beide waren heerlijk. Een echte aanrader voor mensen die van Thais eten houden.De bediening is vriendelijk.
Gerbrand-en-Marieke .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Wanneer je in Deventer lekker wilt eten is Le Thai zeker een aanrader.

De authentieke Thaise keuken samen met de sfeer van de kelder en inrichting bezorgt het een fantastische beleving.

Kortom traditioneel Thais eten, leuke bediening en gastheer. Een mooie aanwinst voor de binnenstad van Deventer.
Stefan W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Top restaurant. Echt authentiek thais. Ik neem graag vrienden en bekenden mee ter introductie en altijd ter volle tevredenheid. Fantastische gastheer en als je er op dinsdag komt kookt de eigenaresse zelf, onovertroffen!!
JacquelineMHV .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Super lekker en echt traditioneel Thais eten!
Leuke en vriendelijke bediening.
Erg mooi en sfeervol ingericht.
Een aanrader voor iedereen die Echt thais wil eten!
lekker38 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Wij houden erg van authentiek Thai eten en zo'n restaurant had Deventer helaas nog niet. Maar nu wel.

Het eten was top! De bediening was prima, mag best iets minder onzeker zijn, maar verder prima.

Echt een aanrader om te gaan eten.
suusje186 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Afg.zondag daar heerlijk gegeten met z'n 2-en. Goede en vriendelijke bediening. Het eten was erg goed en smakelijk. Kwaliteit & prijsverhouding is goed. Zeker de moeite waard om hier vaker terug te komen! Top restaurant voor Deventer!
Max H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Tijdens ons weekend in deventer hier wezen eten op aanraden van iens. Moet zeggen datn we lekker hebben gegeten maar zeker niet uitstekend. Sommige dingen werden vergeten en de bediening kwam een beetje rommelig over