Over het restaurant Le Thai Cuisine

Met een prachtige decoratie...

Met de meest vriendelijke en professionele bediening is dit dé plek om heen te gaan wanneer je goed Thais wilt gaan eten en je wilt laten verwennen door de Thaise gastvrijheid. Hier word je op je wenken bediend! Geniet van de pittigheid van de gerechten en kijk binnen je ogen uit. Het interieur is gevuld met prachtige beelden, warme kleuren en mooi aangekleed personeel. Geniet van je Thaise avond!

Meer informatie over restaurant Le Thai Cuisine

• Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk eten. Attente bediening. Beetje gehorig
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De Thaise keuken is een echte aanrader. Het personeel is zeet vriendelijk en legt alles uit. We hebben genoten.
Senta B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk eten fijne sfeer. Bediening was anders dan we hier gewend zijn, beetje afwezig en we moesten zelf steeds om een drankje, extra rijst e.d. Vragen. Helemaal niet erg want iedereen kan eens een mindere dag hebben maar t viel ons wel op in vergelijking met andere keren.
Marylou G.
Heerlijk gegeten!
Jan Kees D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
In 1 woord, fantastisch!
Luigi M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het begon gelijk al goed met de ontvangst. We voelden ons meer dan welkom, dat we naar de film moesten was genoteerd zodat ze precies wisten hoe lang we de tijd hadden.
De salade met meerval was briljant! Smaak en textuur waren perfect. Ook de hoofdgerechten, we hadden een curry, waren heerlijk. Bediening was zeer attent, altijd op het goede moment aanwezig. De aandacht bleef tot het eind, we werden naar buiten geleid waar de weg werd gewezen naar de bioscoop.
Kortom, een restaurantbezoek zoals je het wenst, maar eigenlijk zelden krijgt. Meer dan een aanrader!
ed W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Sfeervol restaurant, heerlijke gerechten, alleen de eendenborst was iets te gaar en had iets malser gemogen. Ossenhaas was perfect.
Ivar W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Onwijs lekker eten, personeel matig
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Top in alle opzichten, leuke bediening en good food. We oomen terug
AJ S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk Thais gegeten op een
sfeervolle locatie in het centrum van Deventer. Vriendelijke ontvangst. Ruime keuze aan gerechten. Een aanrader.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat een ontzettende mooie locatie, heel gezellig. Na het Dickens Festijn hier lekker wezen eten. Vooraf : kipsate met koriander en oestersaus en lamssate met huisgemaakte satesaus. Beiden heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we Phad Priow Waan, kip met ananas, babymais, peultjes, paprika, tomaat, komkommer en Keng Phed Ped Hang : gegrilde eendenborst in rode curry met ui, mango, druif, cherry tomaten, basilicum en kokosmelk met gebakken rijst ei en groenten. Alles had een lekkere smaak/goed in balans. Mocht naar mijn mening nog wel pittiger (ondanks 2 pepers aanduiding). Goede witte wijn. Helaas werd ons puppie wat onrustig waardoor we geen nagerecht meer hebben genomen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het restaurant is knus, mede door de locatie. De bediening was correct en vriendelijk. Het eten was erg smakelijk maar het had van ons wel wat pittiger gemogen. Ondanks de 2 'pepertjes' (3 was max maar geen enkel gerecht kreeg 3 pepertjes) achter de gerechten (curry van eendenborst en massaman curry), hadden beide geen echte 'bite'. De massaman met zoete aardappel en cashews i.p.v. pinda's beviel overigens erg goed.
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was weer echt verrukkelijk. De gefrituurde groentekoekjes waren niet super bijzonder, maar de soep van mijn vriendin en onze hoofdgerechten waren beide echt fantastisch. Het is echt een wonder hoe ze zoveel smaak aan een gerecht weten te geven. De prijs/kwaliteitsverhouding is daarnaast ook erg goed (zeker voor de vegetarische gerechten). Ik ken daarnaast geen restaurant waar de service zo netjes en vriendelijk is. Ook ziet het restaurant er gezellig uit en heb je al met al een leuke avond als je hier gaat eten.
Tenslotte: erg geschikt voor vegetariërs/veganisten omdat je een grote keuze hebt aan vegetarische gerechten en die vaak ook zonder ei of zuivel zijn bereid.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig Sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening . Het eten was prima maar kon iets warmer zijn. Heerlijk eten als je van pittig houd. Lekker Glas Cabernet Sauvignon Wijn erbij.
John S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Eten overheerlijk jammer dat de lamsgerechten van de kaart zijn
Hendrik Jan M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Geweldig gegeten en genoten. Blij het advies van de bediening te hebben opgevolgd.
iwanbos .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prima gegeten, uitstekende service. Het is wel in een kelder dus je kunt niet buiten zitten als het lekker weer is, maar als je lekker Thais wilt eten is dit wel hét adres in Deventer.
suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk eten, super service. Tip:menu nemen met soep als tussengerecht. Heerlijek: massaman ossenhaas. Kippensoep was ook top.
yolanda_kenter .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten in Le Thai Cuisine. Ze krijgen van mij gewoon een dikke 10. Zou namelijk geen verbeterpunten kunnen noemen. Heerlijk eten, fantastische bediening. Gewoon zo doorgaan!!
Jacco K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Op vrijdag hebben we tijdens Deventer op stelten fantastisch gegeten in dit restaurant. We werden erg goed ontvangen door de gastheer en hebben heerlijk gegeten. Dit restaurant is een echte aanrader als je in Deventer ergens heerlijk wilt eten!