Over restaurant Le Thai Cuisine

Met een prachtige decoratie...

Met de meest vriendelijke en professionele bediening is dit dé plek om heen te gaan wanneer je goed Thais wilt gaan eten en je wilt laten verwennen door de Thaise gastvrijheid. Hier word je op je wenken bediend! Geniet van de pittigheid van de gerechten en kijk binnen je ogen uit. Het interieur is gevuld met prachtige beelden, warme kleuren en mooi aangekleed personeel. Geniet van je Thaise avond!

Meer informatie over restaurant Le Thai Cuisine

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was weer echt verrukkelijk. De gefrituurde groentekoekjes waren niet super bijzonder, maar de soep van mijn vriendin en onze hoofdgerechten waren beide echt fantastisch. Het is echt een wonder hoe ze zoveel smaak aan een gerecht weten te geven. De prijs/kwaliteitsverhouding is daarnaast ook erg goed (zeker voor de vegetarische gerechten). Ik ken daarnaast geen restaurant waar de service zo netjes en vriendelijk is. Ook ziet het restaurant er gezellig uit en heb je al met al een leuke avond als je hier gaat eten.
Tenslotte: erg geschikt voor vegetariërs/veganisten omdat je een grote keuze hebt aan vegetarische gerechten en die vaak ook zonder ei of zuivel zijn bereid.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gezellig Sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening . Het eten was prima maar kon iets warmer zijn. Heerlijk eten als je van pittig houd. Lekker Glas Cabernet Sauvignon Wijn erbij.
John S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Eten overheerlijk jammer dat de lamsgerechten van de kaart zijn
Hendrik Jan M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Geweldig gegeten en genoten. Blij het advies van de bediening te hebben opgevolgd.
Iwanbos .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Prima gegeten, uitstekende service. Het is wel in een kelder dus je kunt niet buiten zitten als het lekker weer is, maar als je lekker Thais wilt eten is dit wel hét adres in Deventer.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Heerlijk eten, super service. Tip:menu nemen met soep als tussengerecht. Heerlijek: massaman ossenhaas. Kippensoep was ook top.
Yolanda_kenter .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten in Le Thai Cuisine. Ze krijgen van mij gewoon een dikke 10. Zou namelijk geen verbeterpunten kunnen noemen. Heerlijk eten, fantastische bediening. Gewoon zo doorgaan!!
Ja_Kr .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Op vrijdag hebben we tijdens Deventer op stelten fantastisch gegeten in dit restaurant. We werden erg goed ontvangen door de gastheer en hebben heerlijk gegeten. Dit restaurant is een echte aanrader als je in Deventer ergens heerlijk wilt eten!
ANeuteboom .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Voor het eerst gegeten bij Le Thai Cuisine gister.
Er lekker gegeten en de service was top! Kom zeker nog een keer terug om de rest van de kaart te proeven.
Ran1972 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben hier tijdens een spontaan weekend Deventer echt een heerlijke avond gehad. Alles klopt: uiteraard het gezelschap, de sfeervolle entourage, de gastvrijheid, het eten. We hebben ons laten verrassen door de keuken, gerechten waren authentiek (beiden in Thailand geweest), waaronder een heerlijke Tom Ka Khai, een gerecht met eend en een gerecht met grote garnalen. De bediening is er voor je als dat nodig is, maar niet overdreven aanwezig. Al met al is ons een heerlijke avond bezorgd!
S.m.peters .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Een echte aanrader! Hartelijk ontvangst, goede uitleg en menu aanpassingen volledig naar onze wens. Maar bovenal zeer goed eten met pure smaken. Zeker gaan proeven bij een bezoek aan Deventer!
Fraukedeg .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Ontzettend attent, afgestemd. Zeer verfijnde keuken, elk detail klopte. We proefden de smaak nog uren daarna. Een mooie verassing: zo ver weg wonen we niet, hier moeten we terug komen!
Brimmeuk .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Super lekker gegeten in prettige atmosfeer. Heerlijke mild pittige smaken en het ijs was verrukkelijk.
Aanrader voor iedereen.
Ian B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Super ervaring. Na aanraden van een kennis toch maar eens geprobeert.
Prettige ontvangst, kaart werd kort en bondig, maar duidelijk uitgelegd. Verassingsmenu gekozen. Voorgerecht vlees(lamssaté) nog nooit zo lekker berid gehad, daarnaast een viskoekje en loempia. Mooi palet van smaken. Twee hoofdgerechten met vlees en vis. Één kom rijst, maar gastheer controleerde tussendoor of er genoeg van was voor ons beiden. Super gegeten. Gastheer nam de tijd voor persoonlijk gesprek. Al met al een aanrader en het geld waard.
Etenisonzehobby O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heerlijk hoofdgerecht gegeten en een volgende keer nemen we geen drie-gangen verrassingsmenu meer. Zoals het werd beschreven leek ons dat heel lekker en voordeliger dan los bestellen, maar dat pakte verkeerd uit.
Het voorgerecht vertegenwoordigde niet de gemiddelde prijs van de voorgerechten op de kaart en er werd geen dessert van de dessertkaart geserveerd, maar een veel te koude, in elkaar geflanst variant met wat ijs, slagroom en meloen. Niet echt een Thais gerecht dus. En zeker niet dezelfde waarde als de Thaise soep die als alternatief voor het dessert als tussengerecht had kunnen worden gekozen. Hadden we moeten doen!
En met die tegenvallers was het al met al veel geld voor een geweldig hoofdgerecht.
De bediening gaf vervolgens geen enkele sjoege toen we bij het afruimen opmerkten dat het dessert wel erg koud was. De beste man was hier blijkbaar niet op voorbereid. Bij het afrekenen informeerde de (ik neem aan) eigenaar of we een fijne avond hadden gehad. Toen ik aangaf dat met name de hoofdgerechten geweldig waren, maar het dessert te koud om te eten gaf hij aan dat we dat hadden moeten melden; we zouden dan nieuwe hebben gekregen.
Wellicht een idee om de bediening eens wat beter te informeren of instrueren over het beleid dan. En ik heb er niet om gevraagd, maar het had niet misstaan de desserts in mindering te brengen op de rekening.
Kortom; een volgende keer bestellen we alle gangen van de kaart.
Dirkvansoelen .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
heerlijk Thais super restaurant
We namen 3 heerlijke gerechten van en deze waren supoer vers en lekker
Huiswijn prima en goed betaalbaar
Al met al een leuke avond ook mede dankzij bediening.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Leuk restaurant in de gezellige Deventer binnenstad. Goede uitleg over de pittigheid van de gerechten. Gerechten aangeduid met 3 pepertjes zijn ook echt scherp! Het eten was smaakvol. Bediening is heel correct en snel. Dit alles in een sfeervolle, maar wel wat donkere kelder. Prijs/kwaliteit verhouding absoluut in orde.
Jacqueline G.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Zeer sfeervol restaurant in een soort oude wijnkelder. Eten was geweldig, denk dat ik nergens beter Thais heb gegeten. De service was netjes en vlot, zeer vriendelijk en de borden lekker warm. Het eten was vers en met zorg bereid. Ik kom zeker terug!
L.J> K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het eten was zoals Thais eten in andere Thai restaurants vaak is, teveel aangepast naar de Nederlandse smaak. Service was goed: direct jas aanpakken en aan tafel zonder te vragen kan met water. Het restaurant voelt gezellig en intiem aan.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Ik eet hier regelmatig en het is altijd goed. Rustige ambiance, over het algemeen prettige bediening (er was nu 1 jongen die ik ietwat joviaal vond, een beetje te: bij binnenkomst een wat jolig 'haaaai' vind ik zo'n restaurant onwaardig). Het eten is altijd vers en fantastisch van smaak en de sfeer is knus omdat het restaurant in een aantal wat kleinere ruimtes is onderverdeeld. Eén van de beste plekken waar je in Deventer kunt eten!