Over het restaurant Le Thai Cuisine

Met een prachtige decoratie...

Met de meest vriendelijke en professionele bediening is dit dé plek om heen te gaan wanneer je goed Thais wilt gaan eten en je wilt laten verwennen door de Thaise gastvrijheid. Hier word je op je wenken bediend! Geniet van de pittigheid van de gerechten en kijk binnen je ogen uit. Het interieur is gevuld met prachtige beelden, warme kleuren en mooi aangekleed personeel. Geniet van je Thaise avond!

Meer informatie over restaurant Le Thai Cuisine

9,1
9,1
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ons eerste bezoek, de menukaart werd duidelijk uitgelegd, zeer aangename sfeer, zeker een aanrader!!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Leuk restaurant met een goede ambiance. Heerlijk gegeten en fijn dat je kan aangeven hoe pittig je een gerecht wilt hebben.
Vriendelijk ontvangen en goede en aardige bediening die aan tafel uitleg geeft over de gerechten en de mogelijkheden.
Als we weer een keer in Deventer zijn dan gaan we hier zeker nog een keer heen.
René D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Weer voortreffelijk gegeten! Erg vriendelijke bediening!
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten! Zeer prettig ontvangen, gastvrij, persoonlijk, vriendelijk.

Eten was heel puur. Mijn man is geen echte liefhebber van Thais eten, maar ook hij is om ;-).

Vlees was mals, je proefde echt de puurheid, niet overgoten met sauzen. Extra groente ervbij, lekkere wijn.
Kortom, zalig gegeten in een prettige sfeer.
Elia Q.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geweldig eten waarbij je proeft dat er met liefde en zonder toevoegingen wordt gekookt. De diverse curies variëren van mild tot zeer pittig maar zijn allemaal heel smaakvol. Persoonlijke favoriet is het dessert met kokosmelk. Zeer aanbevolen!
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Hebben echt heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Leuke sfeer, zeer klantvriendelijk personeel en het eten is uitstekend! Absoluut waar voor je geld. Top!
DdLvW D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Als starter twee voorgerechten gedeeld en daarna drie gerechten besteld met zijn tweeën. Een salade, een curry gerecht en vleesgerecht.
Het was goed gekruid en bereid met verse ingrediënten.
Fijn dat je van alles wat kunt eten en zelf kan bepalen hoe pittig je het gerecht wilt.
Wat over was, hebben we mee naar huis genomen, zo kunnen we nog nagenieten.
We komen zeker terug!
m A.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
lekker (vers) gegeten (menu gekozen), vriendelijk geholpen, uitleg over echte Thaise producten, Leuk.
fijne omgeving en leuk gezelschap!
Betsy H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima rn lekker gegeten!
Meylan H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Prima ontvangen, aardige eigenaar en bediening, mooi ingericht restaurant. Gerechten mooi gepresenteerd, vers en erg smaakvol! Erg goed adres dus voor goed Thais eten!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Service was echt 100% top. Vriendelijk, behulpzaam, echt fijn vertoeven in gezellige omgeving.
Het eten zelf in het bord is gematigd OK lekker maar zeker geen Thaise hoogvlieger.
Niet de echte rijke smaken van Thailand, te weinig gebruikmakend van de verse kruiden en sommige ingrediënten. ... lekker maar geen culinaire ervaring.
geleveld .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Voortreffelijke, creatieve keuken in een verrassende en zeer prettige ambiance. Ruim aandacht voor vragen over de menukaart , die zo uitgebreid is dat er aangename keuze-twijfels ontstonden. Die persoonlijke attentie ging niet ten koste van de wachttijden tussen de diverse gangen. We voelden ons (spreekwoordelijk) in de Thaise watten gelegd. Dat laten we ons vaker gebeuren!
Coby en Gerard.
Lorraine K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Eten was erg lekker, personeel was erg vriendelijk en de sfeer was goed.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke smaaksensatie van de Thaise cuisine, absolute aanrader! Je proeft dat er uitsluitend verse producten gebruikt worden, wij komen hier zeker vaker in de toekomst!
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een thais sfeervol restaurant, gastvrije bediening, vooe herhaling vatbaar
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Super eten. Je proeft de verse kruiden. Jammer dat er geen plek meer was in het voorgedeelte.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Na een dagje Deventer kwamen we uit bij dit restaurant. Het is gevestigd in een smalle straat in een kelder (let op trap naar beneden). In het voorste gedeelte is de kelderwand nog duidelijk zichtbaar. Het tweede gedeelte, wat naar achteren is wat klassieker ingericht. De ontvangst wat allerhartelijkst. Uitgebreide maar goed doordachte menukaart. Wij zijn voor het 4-gangen verrassingsmenu gedaan. Uitstekende gerechten en mooi gepresenteerd. We hebben hier een uitstekende avond gehad. Aanbevolen.
MarcelvdMeer .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk eten onder Deventer in de gewelfde kelder, erg mooie ambiance. Goede bediening, had soms iets sneller/alerter gekund, maar wel erg aardig. Gedachte is vaak dat het hier nogal prijzig is, maar dat valt erg mee. Je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Uitgebreide kaart met voldoende voor- en nagerechten, ook verschillende koffies. Ruime keus ook qua vlees, vis én twee pagina's vegetarisch. Voor herhaling zeer vatbaar!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017