Over het restaurant Le Thai Cuisine

Met een prachtige decoratie...

Met de meest vriendelijke en professionele bediening is dit dé plek om heen te gaan wanneer je goed Thais wilt gaan eten en je wilt laten verwennen door de Thaise gastvrijheid. Hier word je op je wenken bediend! Geniet van de pittigheid van de gerechten en kijk binnen je ogen uit. Het interieur is gevuld met prachtige beelden, warme kleuren en mooi aangekleed personeel. Geniet van je Thaise avond!

Meer informatie over restaurant Le Thai Cuisine

Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
ROELOF L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Voor het eerst gegeten in Le Thai Cuisine.
Een fantastische ambiance.
Uitstekende en gastvrije bediening door de gastheer/eigenaar Ibrahim met zijn beide dochters ( een tweeling ) die prachtig gekleed waren.
Het eten ( garnalen, meerval, ossenhaas en kip in diverse sausen ) waren waanzinnig lekker. De ingrediënten waren stuk voor stuk voortreffelijk en goed gekruid bereid.
De wijnen die geadviseerd waren door de gastheer pasten er uitstekend bij.
Prijs/kwaliteit prima in orde.
Niet eerder zo lekker Thais gegeten. Top.
Een heerlijke en gezellige avond gehad.
Een absolute aanrader en wij komen zeker terug.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Super eten beste thai ooit! onverwachte locatie (kelder) beetje benauwd geen raam open, ik zou op 30graden dagen er niet eten.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Erg lekker gegeten! Genoten van de diverse smaken. De ingrediënten waren stuk voor stuk precies goed bereid. Niet te gaar, een lekkere bite in elke groente. Met recht de beste Thai van Overijssel!
Wilko D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima en goed gekruide gerechten welke door iedereen gegeten kan worden,zonder dat het te pittig is.
Ikzelf had voor mij alleen wel een schaaltje met gesneden pepertjes nodig,m.a.w de gerechten zijn volgens mij naar westerse maatstaven gekruid.
Guido J. V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ik kon niet via Iens reserveren, omdat we met meer dan 8 personen waren, 14 welgeteld. Op een zaterdagavond met veel te doen in de stad en de hotels bijna volgeboekt.
Het is voor een restaurant niet altijd makkelijk om er tempo in te houden en de mensen goed te helpen met een groter gezelschap. Degene die ons hielp deed dat professioneel en stijlvol. Hij stelde voor een gezamenlijk menu te nemen van verschillende gerechten, een soort Thaise rijsttafel, om te voorkomen dat mensen moesten gaan wachten of gerechten moesten wachten (afkoelen en smaak verliezen). Dat was een zeer goed advies en na het noteren van een paar voorkeuren, niet teveel peper en niet teveel koriander, werden er uitstekende gerechten voorgeschoteld door een paar prachtige in Thai kostuum geklede dames opgediend met vriendelijke lach en hoog tempo.

We hebben allen genoten, maar er is wel een minpuntje: De wijnen zijn in verhouding tot de geboden kwaliteit erg hoog geprijsd....ik had de kaart niet gezien. Ik had hem ook niet aangeboden gekregen...toen bleek dat het bedrag aan drank even veel was als het bedrag aan eten, moest ik wel even slikken....
peter H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant. Aardige goede, bediening.
Perfecte oplossing voor een niet helemaal goed overgekomen bestelling!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vriendelijke bediening en gastheer. Heerlijk gegeten op een verrassend leuke plek.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Goede sfeer, heerlijk eten, goede timing en temperatuur. We hadden hoge verwachtingen en die zijn helemaal waar gemaakt. Zeker aan te raden!
Proever uit Waspik D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Werkelijk prima! Dit is zeker één van de beste Thaise restaurants waar we ooit gegeten hebben! Alles even lekker, geurig, smakelijk en in zeer royale porties opgediend. De pittige gerechten kunnen zelfs op verzoek wat minder pittig. De bediening was super-vriendelijk en attent. Niets aan te merken! We hebben genoten en gaan hier zeker een keer terugkomen!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Ons eerste bezoek, de menukaart werd duidelijk uitgelegd, zeer aangename sfeer, zeker een aanrader!!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Fantastische smaken in een leuke sfeer. Errug goed....
Patrick T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Leuk restaurant met een goede ambiance. Heerlijk gegeten en fijn dat je kan aangeven hoe pittig je een gerecht wilt hebben.
Vriendelijk ontvangen en goede en aardige bediening die aan tafel uitleg geeft over de gerechten en de mogelijkheden.
Als we weer een keer in Deventer zijn dan gaan we hier zeker nog een keer heen.
René D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Weer voortreffelijk gegeten! Erg vriendelijke bediening!
Tineke O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk gegeten! Zeer prettig ontvangen, gastvrij, persoonlijk, vriendelijk.

Eten was heel puur. Mijn man is geen echte liefhebber van Thais eten, maar ook hij is om ;-).

Vlees was mals, je proefde echt de puurheid, niet overgoten met sauzen. Extra groente ervbij, lekkere wijn.
Kortom, zalig gegeten in een prettige sfeer.
Elia Q.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geweldig eten waarbij je proeft dat er met liefde en zonder toevoegingen wordt gekookt. De diverse curies variëren van mild tot zeer pittig maar zijn allemaal heel smaakvol. Persoonlijke favoriet is het dessert met kokosmelk. Zeer aanbevolen!
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Hebben echt heerlijk gegeten in dit mooie restaurant. Leuke sfeer, zeer klantvriendelijk personeel en het eten is uitstekend! Absoluut waar voor je geld. Top!
DdLvW D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Als starter twee voorgerechten gedeeld en daarna drie gerechten besteld met zijn tweeën. Een salade, een curry gerecht en vleesgerecht.
Het was goed gekruid en bereid met verse ingrediënten.
Fijn dat je van alles wat kunt eten en zelf kan bepalen hoe pittig je het gerecht wilt.
Wat over was, hebben we mee naar huis genomen, zo kunnen we nog nagenieten.
We komen zeker terug!