Over het restaurant Le Thai Cuisine

Met een prachtige decoratie...

Met de meest vriendelijke en professionele bediening is dit dé plek om heen te gaan wanneer je goed Thais wilt gaan eten en je wilt laten verwennen door de Thaise gastvrijheid. Hier word je op je wenken bediend! Geniet van de pittigheid van de gerechten en kijk binnen je ogen uit. Het interieur is gevuld met prachtige beelden, warme kleuren en mooi aangekleed personeel. Geniet van je Thaise avond!

Meer informatie over restaurant Le Thai Cuisine

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
9,1
Meylan H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Prima ontvangen, aardige eigenaar en bediening, mooi ingericht restaurant. Gerechten mooi gepresenteerd, vers en erg smaakvol! Erg goed adres dus voor goed Thais eten!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Service was echt 100% top. Vriendelijk, behulpzaam, echt fijn vertoeven in gezellige omgeving.
Het eten zelf in het bord is gematigd OK lekker maar zeker geen Thaise hoogvlieger.
Niet de echte rijke smaken van Thailand, te weinig gebruikmakend van de verse kruiden en sommige ingrediënten. ... lekker maar geen culinaire ervaring.
geleveld .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Voortreffelijke, creatieve keuken in een verrassende en zeer prettige ambiance. Ruim aandacht voor vragen over de menukaart , die zo uitgebreid is dat er aangename keuze-twijfels ontstonden. Die persoonlijke attentie ging niet ten koste van de wachttijden tussen de diverse gangen. We voelden ons (spreekwoordelijk) in de Thaise watten gelegd. Dat laten we ons vaker gebeuren!
Coby en Gerard.
Lorraine K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Eten was erg lekker, personeel was erg vriendelijk en de sfeer was goed.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijke smaaksensatie van de Thaise cuisine, absolute aanrader! Je proeft dat er uitsluitend verse producten gebruikt worden, wij komen hier zeker vaker in de toekomst!
Herma H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een thais sfeervol restaurant, gastvrije bediening, vooe herhaling vatbaar
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Super eten. Je proeft de verse kruiden. Jammer dat er geen plek meer was in het voorgedeelte.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Na een dagje Deventer kwamen we uit bij dit restaurant. Het is gevestigd in een smalle straat in een kelder (let op trap naar beneden). In het voorste gedeelte is de kelderwand nog duidelijk zichtbaar. Het tweede gedeelte, wat naar achteren is wat klassieker ingericht. De ontvangst wat allerhartelijkst. Uitgebreide maar goed doordachte menukaart. Wij zijn voor het 4-gangen verrassingsmenu gedaan. Uitstekende gerechten en mooi gepresenteerd. We hebben hier een uitstekende avond gehad. Aanbevolen.
MarcelvdMeer .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk eten onder Deventer in de gewelfde kelder, erg mooie ambiance. Goede bediening, had soms iets sneller/alerter gekund, maar wel erg aardig. Gedachte is vaak dat het hier nogal prijzig is, maar dat valt erg mee. Je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Uitgebreide kaart met voldoende voor- en nagerechten, ook verschillende koffies. Ruime keus ook qua vlees, vis én twee pagina's vegetarisch. Voor herhaling zeer vatbaar!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Heerlijk eten. Attente bediening. Beetje gehorig
Wendy T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De Thaise keuken is een echte aanrader. Het personeel is zeet vriendelijk en legt alles uit. We hebben genoten.
Senta B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk eten fijne sfeer. Bediening was anders dan we hier gewend zijn, beetje afwezig en we moesten zelf steeds om een drankje, extra rijst e.d. Vragen. Helemaal niet erg want iedereen kan eens een mindere dag hebben maar t viel ons wel op in vergelijking met andere keren.
Marylou G.
Heerlijk gegeten!
Jan Kees D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
In 1 woord, fantastisch!
Luigi M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het begon gelijk al goed met de ontvangst. We voelden ons meer dan welkom, dat we naar de film moesten was genoteerd zodat ze precies wisten hoe lang we de tijd hadden.
De salade met meerval was briljant! Smaak en textuur waren perfect. Ook de hoofdgerechten, we hadden een curry, waren heerlijk. Bediening was zeer attent, altijd op het goede moment aanwezig. De aandacht bleef tot het eind, we werden naar buiten geleid waar de weg werd gewezen naar de bioscoop.
Kortom, een restaurantbezoek zoals je het wenst, maar eigenlijk zelden krijgt. Meer dan een aanrader!
ed W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Sfeervol restaurant, heerlijke gerechten, alleen de eendenborst was iets te gaar en had iets malser gemogen. Ossenhaas was perfect.
Ivar W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Onwijs lekker eten, personeel matig
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Top in alle opzichten, leuke bediening en good food. We oomen terug
AJ S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk Thais gegeten op een
sfeervolle locatie in het centrum van Deventer. Vriendelijke ontvangst. Ruime keuze aan gerechten. Een aanrader.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat een ontzettende mooie locatie, heel gezellig. Na het Dickens Festijn hier lekker wezen eten. Vooraf : kipsate met koriander en oestersaus en lamssate met huisgemaakte satesaus. Beiden heerlijk. Als hoofdgerecht hadden we Phad Priow Waan, kip met ananas, babymais, peultjes, paprika, tomaat, komkommer en Keng Phed Ped Hang : gegrilde eendenborst in rode curry met ui, mango, druif, cherry tomaten, basilicum en kokosmelk met gebakken rijst ei en groenten. Alles had een lekkere smaak/goed in balans. Mocht naar mijn mening nog wel pittiger (ondanks 2 pepers aanduiding). Goede witte wijn. Helaas werd ons puppie wat onrustig waardoor we geen nagerecht meer hebben genomen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.