Le Temps Perdu

Meer informatie over restaurant Le Temps Perdu

• Af te huren , Terras
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
'Wrap gevuld met kipfilet, pittige bonensalsa en groenten, geserveerd met
tomatensalsa, crème fraîche en verse frieten.' staat op de menukaart. Maar de bonensalsa heb ik niet terug kunnen vinden en ook niet de tomatensalsa. Wel een soort van guacomole, welke duidelijk uit een potje kwam. De duidelijke Mexicaanse smaak was niet te herkennen. Het was wel erg lekker hoor, maar er zat niet in wat ze beloofden en zeker niet Mexicaans.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Prima gegeten bij Le Temps Perdu. Het eten is hier duidelijk beter dan in een gemiddeld eetcafé, mijn voorgerecht (carpaccio) en hoofdgerecht (wraps) waren erg lekker. Ook de toetjes (van de anderen) zagen er goed uit. Alle porties zijn ruim en extra frietjes zijn gratis. Service is vriendelijk, behulpzaam, maar soms onervaren. Zo duurde het lang voordat de bestelling was opgenomen en bleven bij het serveren van drinken de lege glazen staan. Zowel binnen als buiten is de sfeer goed en ziet het er gezellig uit. Zeker een tip voor een vervolg.
Milou K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Het eten is echt heerlijk, goede prijs kwaliteit verhouding en gezellige sfeer.
Vriendelijk personeel. Probeer vooral de spareribs.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Heerlijk eten, gezellige ambiance. Lekkere snelle hap. Prijs kwaliteit verhouding is super. Gezellige achtergrondmuziek. Probeer zeker de spareribs en de tapasschaal
Emiel11 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2013
Heerlijke avond gehad! Gisterenavond de spareribs besteld, het was er snel en met een lach. Goede prijs-kwaliteit verhouding en zowel voor lang tafelen als een snelle hap. Ook leuk om door te borrelen na het eten.
Tedje K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Heerlijk gegeten, ontzettende vriendelijk personeel en goddelijke monchoutaart! Deze tent is echt een aanrader, ik kom zeker nog terug!