Le Tapage

Meer informatie over restaurant Le Tapage

• Mastercard , Pin
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. De sfeer is huiselijk en het menu voor 25.00 heeft een zeer goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.
Hkooren .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten en goede service van de gastvrouw. We hadden het menu genomen en de grotchampignons waren heerlijk en de tournedos was zeer mals. We hebben genoten.
Louisevs .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Voor een verjaardag daar gegeten.
Een menu voor 25 EUR pp , varkenshaas saté was smakeloos en saus idem. Garnituur , schijfjes augurk uit een pot.
Dessert, gekristalliseerd ijs met een dot slagroom.
Al met al een waardeloze maaltijd zonder liefde gekookt!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij hebben heerlijk genoten van het dagmenu,prijs 25 euro
Bediening was zeer vriendelijk en ook niet opdringerig met drankjes aansmeren.
Zo hoort het ook.
Klijn minpuntje was de prijs van de koffie en thee. 3,25 euro is niet goedkoop te noemen als je bij vergelijkbare restaurants 2,25 euro kwijt bent.
Entrecote was super mals. Goede hoeveelheden. Net goed. Dus verder een aanrader.
Richardpil .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Heel lekker eten voor een goede prijs. Het dagmenu was de prijs meer dan waard. Verder bezit het restaurant een fijne wijnkaart met mooie wijnen, wij hebben dan ook zeker genoten.

De bediening was bekwaam en viel niks op aan te merken.

Het enige wat we iets minder vonden was het decor, maar dat blijft een kwestie van smaak. Het sluit iets minder aan op een jonger publiek. De muziekkeuze vonden wij aan het begin van de avond ook apart te noemen.
Echter nam dat niet weg dat we hier fijn hebben gegeten!
Trudy&Jan V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Gekozen voor het 3-gangenmenu voor 25 euro. Rundercarpaccio, entrecote met pepersaus en meloensoep met kokosijs. Gang 1 was goed op temperatuur, voldoende sla maar weinig rundsvlees. Gang 2 viel tegen want de entrecote was te lang gegaard, dus niet medium rare. De wortel, kriel en boon maakten het enigszins goed en de pepersaus was flauw. Bij navraag was de chef een andere mening toegedaan over de garing van het vlees, dat schoot niet op. Gang 3 was heerlijk fris en fruitig en mooi opgediend. Onze gastheer was attent en lichtte de naam "tapage" toe (nachtelijk geklak van hakken in een steegje). De gastvrouw versierde haar "smakelijk" en "alstublieft" met een extra "eh" en dat was wel grappig. Nog twee dingen: mag het dessertlepeltje weg en doe niet moeilijk over kraanwater (we hebben alleen flessewater).
Harald M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Voor de tweede keer een 4 gangen verrassingsmenu met wijnarrangement uitgekozen. En weer was het fantastisch. Heerlijke stoelen aan ruime tafels, heerlijke verrassende gerechten. Al doe je je best, je kunt gewoon niets op het eten aanmerken. Een avond uit vol verwennerij.
To B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Wat een geweldige patio en gastvrouw! Speciaal voor ons werd het terras geopend. Gezellige pastelkleurige tafels en stoelen en fleurige bloemen. Toen het toch iets te koud werd, toch maar naar binnen gegaan. Ook binnen is het gezellig vertoeven. Het eten is heerlijk en met aandacht bereid. Hebben het dagmenu genomen voor EUR 25. Vooral de kabeljauw met kerrie/limoen saus was fantastisch. Als we weer in Maastricht zijn, komen we zeker terug.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Tijdens een dagje Maastricht vonden we vlakbij een terrasje waar we toevallig zaten via de Iens site "Le Tapage", een leuk restaurantje buiten het toeristengedoe met heerlijke gerechten voor een super prijs.

Het simpele eetcafé klapbord buiten met het dagmenu (3 gangen voor 25, Carpaccio - Salade Zalm - Soepje, Entrecote - Kabeljauw - Sateetje, Vanillemousse - Koffie compleet) doet echt af aan wat geserveerd wordt.

Carpaccio is een salade van allerhande groen op heerlijk vers dungesneden vlees met dressing, de Salade Zalm idem en alles prachtig opgemaakt.

Entrecote is een mooi stukje goed gebakken vlees op twee asperges, met verse gewokte groentes, vers pepersausje erover en weer heel mooi om te zien.

Vanillemousse is huisgemaakt met een bergje vers gesneden fruit er op.

Echt super lekker, en dat in een leuke modern ingerichte kamer, een beetje modern sjiek, met rustige gasten en heel vriendelijke bediening.

De prijs - kwaliteit verhouding is buitengewoon goed. Echt een aanrader.

Rietje10 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Menu van de dag gekozen à 25€ aspergesoep, zalm met asperge, pannacotta. Prima prijs kwaliteit. Binnen lijkt t een beetje vergane glorie, maar prima gastvrouw, eten goed!
Ncopini .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Zaterdagavond 6 december een dag/keuze menu gegeten.
Van buiten ziet het pand er zeker niet zo fraai uit als je binnen gaat zien. Een trendy interieur met een hartelijke ontvangst.
Van het menu kozen wij 2 verschillende voorgerechten, n.l. De carpaccio die prachtig verzorgd gepresenteerd werd en een salade van voortreffelijke artisjok met Italiaanse ham, helemaal mooi en in orde.
Voor het hoofdgerecht hebben we beide gekozen voor een vis duet van tonijn en zeegolf. De tonijn was een beetje droog, iets te lang gebakken maar de zeewolf perfect.
Als dessert een eenvoudig kaasplanken met 4 kazen en daarna een koffie complet met chocolade.
Voor wijn was er de huiswijn chardonnay uit Portugal.
Kortom prima adres in prijs kwaliteit en presentatie.
Ferry C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen. Helaas was dit het hoogtepunt van de avond. Namen het 3-gangen dagmenu. Dit was smakelijk. Hoewel de nagerechten (kaasplankje en appeltaart) te wensen over lieten. Het eten liet erg op zich wachten. Zaten zeker 45 minuten met lege borden voor ons. Eenmaal uitgeruimd duurde het nog enige tijd voor de volgende gang kwam. Wilde net de rekening vragen omdat ons geduld op was toen de ober net met de nagerechten aankwam. Al met al viel het tegen.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Op zich wel een fijne avond gehad in dit restaurant.
Toch hadden we er vooraf hogere verwachtingen van. Die waren wellicht gewekt door de uitstraling, de foto's op de website, het menu?
Vooral het voorgerecht (carpaccio en zalm met véél sla) viel tegen. De witte wijn (Apostelhoeve) die er binnen het wijnarrangement bij werd geserveerd, viel er volledig bij weg.
Het hoofdgerecht met de wijn was wel veel beter. Ook het nagerecht was erg lekker.
Niets te zeggen van de bediening, die was prima. Het restaurant is goed ingericht met voldoende ruimte om de tafels en met de uitstekende stoelen.
En in deze periode erg gezellig aangekleed in kerstsfeer.
Marjon53 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Top gegeten. Dagmenu van 25 euro. Was een driegangenmenu. Heerlijke carpaccio, malse entrecote en verrassend lekker dessert. Leuk zitten binnen en buiten. We hebben genoten. Aanrader!
Phyllis T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Heerlijk gegeten, prijs / kwaliteit verhouding kan niet beter.
Prettige ambiance.
Charmante gastvrouw.
Eindelijk een zaak met prettige stoelen met rugleuning.
Aanrader voor iedereen die in Maastricht gaat eten.

Steven V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Leuk en klein restaurant in het centrum. Smaakvol en warm ingericht over twee kamers waardoor het een knus gevoel geeft. Sommige tafeltjes staan wel wat onhandig op de doorloop. Prettige stoelen met zijleuningen. Attente service. Laatste wijn van wijnarrangement werd vergeten, maar werd zelf gecorrigeerd. Wijnen werden adequaat bij gerechten gematched en er werd bijgeschonken. Al met al prettige ambiance. Kaart is overzichtelijk, maar biedt voldoende keus in overigens wel veel traditionele gerechten die ook mooi, maar wat weinig fantasievol, worden gepresenteerd. Daarnaast was er ook een mooi dagmenu. Prijs-kwalitatiefgezien mag het iets goedkoper. Maar nog altijd goed waar voor je geld. Het appart aanbieden en afrekenen van frietjes (en mayonaise!), zeker als een gerecht al aardappelpuree meekrijgt, begrijp ik niet geheel. Al met al derhalve een iets lager punt voor het eten. Wij hadden een genoegelijke avond.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Zelden een betere prijs/ kwaliteit verhouding gezien bij een dergelijk restaurant. De inrichting met tafellinnen en blinkend bestek eb glazen doet vermoeden dat je een luxe restaurant bezoekt, de prijs doet meer een eetcafe vermoeden. Wij waren verheugd te mogen constateren dat het eten zonder meer van het niveau was van de inrichting en niet van de prijs. Geen moeilijke of ingewikkelde gerechten maar wat werd geserveerd was subliem van smaak en kwaliteit. Ook nog een compliment waardig was de gastvrouw. Zo zouden er meer mogen zijn. Een aanrader voor iedereen die in Maastricht Gied wil eten.