Le Sud

Zondag

Jouw recensie over het restaurant Le Sud

dick W.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Prima lunch gehad. Lekkere bruschetta, overheerlijke lasagne was zeer lekker en een heerlijke panna cotta als dessert. Alles gewoon top.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Helaas, er komt geen volgende keer. Ontvangst, wij voelden ons niet welkom. Bediening erg zwak en sfeer was ver te zoeken. De kaart mag uitgebreider en het eten is niks bijzonders. Voor dat geld kan je op veel plaatsen beter terecht.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
vandaag voor een lunch bij Le Sud geweest. Broodjes zijn oversized en nemen teveel smaak weg van het beleg/van wat je ertussen wilt hebben. ik zou hier toch een aantal lunch gerechten op de kaart zetten waarbij het broodcomponent niet zozeer aanwezig was. Salade die we erbij kregen had een roze (frambozen...?) dressing. Meisje van de bediening was correct, echter in deze allure mag het wat losser zijn. Iedereen kan leren. we gaan er nog eens een hoofdgerecht proberen, kijken of dit we een dikke voldoende kan opleveren. Open haard is gelukkig weer teruggekeerd in het restaurant, hopelijk in de winter weer aan met echt hout...
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
2 avonden achter elkaar bij Le Sud gegeten. Heerlijk voor een prima prijs! Vooral het 3 gangen keuze menu is een aanrader.