Le Sud

Woensdag t/m Zaterdag
Zondag

Criston S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
vandaag voor een lunch bij Le Sud geweest. Broodjes zijn oversized en nemen teveel smaak weg van het beleg/van wat je ertussen wilt hebben. ik zou hier toch een aantal lunch gerechten op de kaart zetten waarbij het broodcomponent niet zozeer aanwezig was. Salade die we erbij kregen had een roze (frambozen...?) dressing. Meisje van de bediening was correct, echter in deze allure mag het wat losser zijn. Iedereen kan leren. we gaan er nog eens een hoofdgerecht proberen, kijken of dit we een dikke voldoende kan opleveren. Open haard is gelukkig weer teruggekeerd in het restaurant, hopelijk in de winter weer aan met echt hout...
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
2 avonden achter elkaar bij Le Sud gegeten. Heerlijk voor een prima prijs! Vooral het 3 gangen keuze menu is een aanrader.
Harrie221 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Vandaag bij Le Sud gaan eten op aanraden van vrienden. Echt een heel lekkere verse pasta gegeten. En niet duur. Goede bediening, lekkere koffie ook natuurlijk. Ook de zelfgebakken broodjes zijn top.
STahon .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
We zijn hier op aanraden van vrienden gaan eten. Het eten is echt heerlijk, de kok weet precies de Italiaanse smaken te combineren tot een mooi geheel. Het eten is helemaal niet duur en prijs/kwaliteit is dan ook zeker in orde.
De service is uiterst vriendelijk en heel attent.
We zullen dan zeker dit restaurant aanbevelen aan onze familie/vrienden en we komen hier zelf graag snel weer eens een hapje eten.
Inging .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Gezien er nieuwe eigenaars in Le Sud zijn gekomen hebben we de gok gewaagd om er weer eens te gaan eten.
Dit is zeer goed bevallen we hadden beiden een visgerecht, de vis was goed doorbakken en mooi sappig.
De service was zeer vriendelijk ondanks dat het druk was en de serveerster die avond alleen was.
De bediening liep vlot evenals het brengen van de drank en het eten.
Toen we het restaurant verlieten was het reeds laat en omdat het hier een half open keuken betreft konden we zien dat de kok de keuken aan het poetsen was zoals we dat nog nergens gezien hadden, dus met de hygiëne zit het zeker goed.
Wij vinden het restaurant zeker een aanrader en zullen ook weer terug gaan, mede dat ze een terras hebben waar het zomers denken we ook goed vertoeven is.
Jeanb .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Pastadagen: kok/eigenaar komt uit italie dus zou hij moeten weten hoe de pasta zou moeten zijn.
Mijn penne arabiata waren niet pikant,erg zout en doorgkookt.
De lasange van mijn vrouw leek wel een vegatarische met een beetje gehakt en erg vettig.
Er werd niet gevraagd of het gemaakt heeft of dat er opmerkingenzijn.
Bovenden werd de wijn terug geschud in de fles??
Gebeurd dit ook met het eten?