Le Sud

31-206864880

Meer informatie over restaurant Le Sud

Mwdr .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
In Le Sud vind je waarschijnlijk de beste humus van Nederland. Het is echt klein, zeer schoon, zij maken alles zelf. Beter om mee te nemen.
Kaffir Limoen .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Bij Le Sud vind je fantastische salades uit de keukens van het Midden Oosten en het Middellandse Zeegebied. Als ik een feestje heb, ga ik bijna altijd langs Le Sud om mezzes te halen. Het is dan lastig kiezen uit bijna 40 soorten, maar wat ik ook kies: het is altijd een groot succes! Aanraders: de courgettesalade, de houmous met walnoten, de geroosterde auberginesalade met kappertjes en zongedroogde tomaat, de aardappelkoekjes, de dolma's en de dadels met kokos.

Nouz .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Wat een heerlijke traiteur. De geur komt je van buiten al tegemoet. Alle specialiteiten kun je hier proeven. De humus en courgette smaakten heerlijk. De bediening is erg vriendelijk. Echt een aanrader!