Le Steak

Edeseweg 13 6721 JN Bennekom Nederland Kaart

Over restaurant Le Steak

Perfect vlees van de grill

De naam zegt het al: hier eet je steak. Perfect gegaard en goed op smaak, ze hebben het duidelijk goed begrepen! Het vlees bereiden ze op een houtskoolgrill, dit zorgt voor een heerlijke en authentieke smaak. Visliefhebbers en vegetariërs kunnen hier ook hun lol op, met iedereen wordt rekening gehouden.

Meer informatie over restaurant Le Steak

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras
Sorin S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het restaurant is gezellig en leuk.
Wij werden netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht. Daarna moesten wij best lang wachten om te vragen aan ons of we eventueel vast wat wilde drinken. Vreemd want er liep best veel personeel rond,maar dat is het enige minpuntje. Verder de actie was top en het eten was heerlijk en een prima avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar ????
Riannehoksbergen .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en omdat we met z'n zevenen waren, mocht één persoon kiezen van de gewone kaart. Het eten dat je bij Le Steak krijgt is heel goed, misschien wat aan de dure kant doordat je voor alle extra's moet bijbetalen, maar je krijgt wel waar voor je geld. Super lekker gegeten????????
Bdenboer .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
zeer sfeervol ingericht restaurant . Er was een speciaal menu voor de AH-actie met genoeg keuze. Wij vonden de prijs achteraf voor 2 personen wel aan de hoge kant.
K D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit van het vlees is uitermate goed (spareribs glijden van het bot en de biefstuk is zeer mals). Wel behoorlijk prijzig als je bedenkt dat de hoofdgerechten zonder saus of groenten wordt geserveerd. Bijgerechten zijn alleen aardappelen en koolsla. Ook hier geldt, zonder saus. Overige bijgerechten (zelfs gebakken uien à €2,75) of sauzen dienen betaald te worden.
Met AH actie €49,50 p.p. en gewoon 3-gangen menu is €24,95. Wel aan te raden qua kwaliteit, maar zonde van de AH-bonnen.
Zikko .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten op zich was prima maar een maaltijd is hier niet zomaar compleet. Je krijgt alleen wat vettige aardappelbolletjes en witte kool erbi. Dit kun je onbeperkt bij bestellen zonder extra kosten. Maar wil je een complete maaltijd, dus een sausje bij je vlees, of gebakken uitjes, champignons, heb je liever (overigens wel goed en niet vet) gebakken frietjes of... of..., dan wordt het bijbetalen. Wil je dat niet dan is het een heel kaal gerecht wat je eet. Behalve dat de prijzen hier al hoog liggen (logisch voor wagyu steak maar de rest was mee omhoog getrokken in prijs) moet je er dus rekening mee houden dat je per persoon al snel een tientje extra kwijt bent om je hoofdgerecht compleet te maken.
Jeanettenhove .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker gegeten! De spareribs vooraf waren superlekker. Mat ook de salade met wasabi shrimps was top. Als hoofd gerecht gekozen voor de drie soorten biefstuk voor 2 personen. Dat is echt het lekkerste vlees dat ik ooit gegeten heb. Heel erg tevreden. Toetje: kokosijs. Ook heerlijk. We komen hier zeker vaker terug. ????
Corina M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig sfeervol restaurant, waar je heerlijk kunt eten en samenzijn. Fijne bediening , welke tijd en aandacht geven aan de gasten en gerechten. Kortom een restaurant wat de moeite waard is.
SUSAN H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
we hebben heerlijk gegeten, en soms lees je het ah meunu minder zorg er aan besteed, was hier niet van toepassing, echt heerlijk gegeten en ruime keus uit ah meneu , komen zeker terug.
Caja V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Nadat we lang in de file hadden gestaan kwamen we een uur later aan dan gepland was. Hier had ik natuurlijk wel even over gebeld. Dit was geen probleem. We kregen gewoon ander tafeltje toegewezen. Het eten was heerlijk. We kregen eerst een broodje met kruidenboter, het broodje was nog lekker warm. Als voorgerecht heb ik uiensoep genomen en m'n metgezel ham met meloen. Beide gerechten waren heerlijk. Hoofdgerecht nam ik de Le Steak special. Deze was echt geweldig ...om je vingers bij af te likken! Mn metgezel nam de Mexicaanse biefstuk waar hij erg van genoten heeft. Als toetje kozen we voor het flensje en de Pino colada lips. Kortom het was een geweldige en vooral overheerlijke avond! We komen zeker nog eens terug!
Marja H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Gisteren met z'n vieren bij Le Steak gegeten. AH menu voor 50 euro p.p.
Vlees was heerlijk, maar weinig en voor een sausje, uitjes, champignons, overal moest je extra voor betalen.
Met een gewoon menu eet je vast net zo lekker en veel goedkoper!!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Netjes ontvangen, een prima bediening door leuke meiden, een heel gezellig sfeertje met de open haard voor in de ruimte en bovendien heerlijke gerechten. Kortom: een aanrader.
Tboon .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben genoten van onze keuze uit het AH-menu. Wij kozen het hoofdgerecht voor 2 personen, waaronder een Wagyu biefstuk die overheerlijk en tongstrelend zacht was. Een gezellig, knus restaurant met vriendelijke bediening. Ook het entreegerecht wasabi gamba's en het dessert Dame Blanche met echte hardwordende chocola en goed vanille ijs waren overheerlijk. Hier komen we nog eens terug!
M J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Prima kaart en aanbod! Hoeveelheid was voldoende, van de mogelijkheid om extra te bestellen van het huis, geen gebruik van gemaakt. Voor herhaling vatbaar! We gaan er zeker nog een keer eten!
Diane H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Ruime keuze voor IENS menu. Voor ieder wat wils. Voor het hoofdgerecht zou iedereen verplicht Its all meat moeten nemen. Echt voortreffelijk. Bij het voorgerecht was er een met carpaccio die alleen maar peper proefde en in een hoestbui terecht kwam. Hier hebben we een nieuwe voor gekregen en een glaasje water van het huis. Netjes opgelost. De nieuwe carpaccio was overigens goed.
Piil .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Voor een perfect stukje vlees moet je zeker naar Le Steak! Ook het voorgerecht met wasabi garnalen is een aanrader. Jammer is alleen dat het AH-menu al behoorlijk prijzig is (50 euro) en dat je dan voor bijgerechten (groenten, mayonaise) ook nog extra moet bijbetalen.
Femmy B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten Personeel is erg vriendelijk. Het restaurant heeft een gezellige sfeer. Het is echt een aanrader helaas komen we niet uit de buurt maar als we in de buurt zijn gaan we zeker terug.
Toos1967 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lekker eten. Bediening laat wel lang op zich wachten en de bijgerechten zijn erg karig, alleen aardappels en een koolrauwkostsalade. Je mocht zo vaak als je wilde bijbestellen maar de bediening kwam maar 1x vragen of wij nog wat bij wilden bestellen.
Gelinda V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Super avond gehad! Bediening was goed en we hadden onze gerechten snel op tafel. De kwaliteit van het eten was top. Bedankt!
Sabine K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het eten was zeer lekker. Alleen het personeel bied veel bijgerechten aan zoals frietjes en mayonaise, hier zeggen ze alleen niet bij dat je dit moet betalen. Ze blijven hier erg mee doorgaan en de rekening loopt hierdoor behoorlijk snel op!