Le Steak

Edeseweg 13 6721 JN Bennekom Nederland Kaart

Over het restaurant Le Steak

Perfect vlees van de grill

De naam zegt het al: hier eet je steak. Perfect gegaard en goed op smaak, ze hebben het duidelijk goed begrepen! Het vlees bereiden ze op een houtskoolgrill, dit zorgt voor een heerlijke en authentieke smaak. Visliefhebbers en vegetariërs kunnen hier ook hun lol op, met iedereen wordt rekening gehouden.

Meer informatie over restaurant Le Steak

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Terras

Jouw recensie over het restaurant Le Steak

Annelein W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Een absolute aanrader!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima eten, volop keuze (a la carte, specialiteiten en 3 gangen menu) en goede en vriendelijke bediening in een sfeervolle ambiance. Komen hier graag weer terug.
annetenloek V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten hoor, maar de prijs van bijvoorbeeld het voorgerecht Gamba Criolla (slechts 4 gamba's !) voor € 12,75 is wel erg hoog.
Femme O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Lekker gegeten, veel keuze. Grote porties.
Cees C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
kort maar krachtig: PERFECT. voor iedereen aan te raden. Bediening OK. Kwaliteit eten prima. We hebben het erg gezellig gehad, bedankt en tot ziens.
Jeanette H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige avond gehad met heerlijk eten en goede bediening
Ward V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We waren hier al heel lang niet geweest maar met name de uitbouw is een aanwinst: ruim, mooi, sfeervol. Het eten is prima, en de wagyu steak zelfs uitstekend! De wijnen op de wijnkaart zijn goed, maar wel wat aan de prijzige kant.
Elly A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Groep van 5 personen, dus even wachten aan het begin, maar dat was goed. Vlotte aardige bediening en echt heerlijk eten! Zowel de vlees als de visgerechten. Veel smaken binnen ons gezin. Spicy (naar keuze), mals, groenten, lekkere bijgerechten, en niet te grote (dus goede) nagerechten. Wij komen nog wel vaker terug. Wel voor speciale gelegenheden zoals verjaardag ivm ons budget. Maar het was de uitgave zeker waard.
bobby J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Beter steak restaurant dan dit bestaat niet! Tijdens de telefonische reservering weet marcel (eigenaar/chef kok) al gelijk te vertellen dat ik een pinda allergie heb! De serveersters weten supergoed wat service is en geven goede uitleg wat er geserveerd wordt! Kort samengevat: wil je echt goed vlees/vis eten en een fantastisch avondje uit moet je zeker bij le steak eten!!!
Remco L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bij het bestellen van nieuwe drank geen schone glazen, hierdoor ook geen nieuw ijs in onze drankjes.
hoeveelheid was in onze optiek niet erg veel... de bijgeleverde groeten waren zeer karig en alle sausen komen appart op de rekening.
wij zullen hier ook niet meer terug gaan en of aanbevelen...
mijn zoon had een dame blanche zonder slagroom en chocolade saus besteld, als het mijn zaak was geweest had ik een kind van 11 daarvoor een extra bolletje ijs gegeven...
Ray A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
uitstekende qualiteit wat eten en service betreft! Sfeer, erg gezellig. Vlees gerecht ( huis specialiteit, geloof ik ) was
perfect gekookt, naar mij beschijden mening, ( medium ).
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Er was duidelijk verschil tussen de menukaart van de Bistro en A.H.
Jammer was toch nog veel geld kwijt en we moesten erg lang wachten
Ik ga hier niet meer zo snel naar toe
ali.smink .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Ik vond het eten prima,vind het behoorlijk aan de PRIJS.
Wat een BELACHELIJKE HOGE PRIJS VOOR EEN GLAASJE!!!!! BIER en de wijn geven in een fles HEEEEL SLIM>
Maar wij hebben ons
daar niet toe laten verlijden.
de keuze zou ik niet weer maken om bij U te eten.
Met vriendelijke Groet
Rianne M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
De kwaliteit v vlees en vis was goed. De bereidingen waren te simpel in verhouding tot het hoge bedrag wat gerekend wordt voor het menu. Daarbij komt ook dat voor alle extra s extra kosten gerekend worden. Bij het hoofdgerecht is een minimiem bakje aardappels en een minimiem bakje koolsalade inbegrepen. De wijn wordt langs een meetlat gelegd, waardoor ik voor 2 glazen 12,90 moest betalen. Ik vond het al met al geldklopperei.
annetenloek V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eten, gezellig zitten, zeker het tafeltje aan het raam is lekker rustig voor twee personen, en prima bediening. Komen er graag een keer terug !
Ron A.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Gegeten met de AH actie. Voldoende keuze mogelijkheden. Gekozen voor de Triple meat. Zeer smakelijk gegeten. Vriendelijk personeel
Als we weer in de buurt zijn,zullen we er zeker weer gaan eten.
Wera S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
een prima restaurant, wel heel donker binnen en de opgezette koeienkoppen aan de muur vond ik verschrikkelijk
Hingen bijna boven je bord. Ik denk niet dat ik er nog een keer heen ga. Alhoewel de biefstuk prima was!
Gertjan L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het vlees was smakelijk en voldoende, veel pogingen tot bijbestellingen bij het AH menu, ook het toetje was lekker. Het keuze menu is goed gevarieerd.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellige inrichting en erg lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Het plankje met de steaks( 2 personen) is een aanrader.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
prima restaurant, lekker eten en vlotte bediening. We vragen ons alleen af wat nu het werkelijke voordeel is als je ziet wat je uiteindelijk moet afrekenen.