Le Steak

Edeseweg 13 6721 JN Bennekom Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 49.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Japanse Rib Fingers: Heerlijke malse, zoet pittige spareribs
      Wagyu Carpaccio: Dun gesneden ossenhaas van het Wagyu-rund met een lichte thijmdressing, Grana Padano, gemengde sla, basilicummayonaisedressing en geroosterde pijnboompitten.
      Dynamite Shrimps: Krokante gamba’s in een jasje van beslag met pittige Dynamite saus overgoten.
      Wasabi Prawns: Grote gepelde gegrilde gamba’s met een huidje van wasabi-caesar, op een bedje van gemengde sla met verse mango (beetje pittig, lekker fris).
      Tuna Rucola: Licht gegrilde rode tonijn op een bedje van rucola sla, met sperzieboontjes, pijnboompitjes, licht pikante dressing en wasabi.
  • Hoofdgerechten
    • Wagyu Bavette: Botermalse flanksteak van het Wagyu rund. Woorden kunnen het niet omschrijven zulk lekker vlees is het.
      It’s all meat: Proeverij voor 2 personen van 3 soorten biefstuk: Wagyu Bavette, Noord Amerikaanse Teres Major en Zuid Amerikaanse Hereford Steak.
      Teres Major: Heerlijke diamanthaas van het hoge kwaliteit Black Angus rund uit Amerika. Knapperig van buiten en heerlijk zacht van binnen, met gebakken wilde bospaddenstoelen, rode wijnsaus en vers gepofte knoflook
      Salade Americano: Romaine sla met caesardressing, gegrilde gamba’s, uitgebakken ham, croutons, Grana Padano kaas en een licht pittige dressing.
      Wilde Zeebaars: Zeebaars met knoflookolie, kikkoman sojasaus en sla uitjes.
  • Nagerecht
    • Strawberry Chocolate: Heerlijke lichte chocolade mousse met chocoladeknispers, verse aardbeien en slagroom
      Homemade Tiramisu: Amaretto-crème met Italiaanse lange vingers en espresso
      USA Chocolate Brownie: Stevige chocolade walnoot brownie met caramel, met witte chocolade ijs, echte chocolade saus en slagroom
      Dame Blanche Bourbon: Vanille ijs met echte (hard wordende) chocolade saus en slagroom
      Chocolonely Karamel Zeezout: Gezouten karamel roomijs met onvergetelijke chocoladesaus gemaakt van Tony’s Chocolonely Karamel Zeezout en stukjes Tony’s Chocolonely
      Irish Coffee
      Le Steak Coffee: met Baileys, Wodka, kaneellikeur en licht geslagen room.
      B52: Coffee met Kahlua, Baileys en Grand Marnier en licht geslagen room.
      Koffie, Cappuccino of Thee

Over het restaurant Le Steak

Perfect vlees van de grill

De naam zegt het al: hier eet je steak. Perfect gegaard en goed op smaak, ze hebben het duidelijk goed begrepen! Het vlees bereiden ze op een houtskoolgrill, dit zorgt voor een heerlijke en authentieke smaak. Visliefhebbers en vegetariërs kunnen hier ook hun lol op, met iedereen wordt rekening gehouden.

Meer informatie over restaurant Le Steak

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Le Steak

Dyonne V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Met de AH actie heerlijk gegeten. Wel jammer dat bleek dat je voor alle extras sausje en groente nog wat moest betalen dat was niet echt duidelijk. Maar heerlijk gegeten! De sfeer was gezellig en vriendelijk.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Een aanrader is ook 1kg spare ribes (een menu voor € 23,50 met frites, groente en incl. 2 sausen) afhalen en thuis nuttigen ( geen bezorging!)
Lekker gemarineerd zoet- of pikant-vlees, dat makkelijk van de bot gaat.
Tip: dubbele frites zak licht geopend meenemen dan worden de frites niet slap!
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De Casina Rib eye was heerlijk ,mijn man was sprakeloos !!,de Le steak special ook heerlijk .de cappuccino was wat aan de sterke kant maar niet zo heel erg .wij vonden het personeel ook erg vriendelijk. We komen hier zeer zeker nog eens vaker eten.Anja en Mariyano .
Géke G.
Absoluut geen aanrader!
Ester L.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Leuk steakhouse met een persoonlijk tintje om gezellig samen uit eten te gaan.
Mooie aankleding.
Vriendelijk personeel
Lekker eten
Erwin W.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Samen met mijn partner geweest.
We hebben heerlijk (buiten) gegeten.
Heel vriendelijk personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Fbraaksma B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Met AH-restaurantactie geweest. Voor ons was het restaurant nieuw, we hadden een eerste goede ervaring. Als voorgerecht hadden wij spareribs, heerlijk mals, goed gekruid, daarna als hoofdgerecht een steak met garnituur welke precies was zoals deze hoort te zijn. Over het dessert niets te klagen al hadden de porties ijs iets groter gekund. We zaten lekkker buiten op het terras maar binnen vonden we de sfeer wel wat bedompt. De sfeer was verder goed en de bediening was vlot en zeer vriendelijk. We komen vast nog wel een keer terug.
U.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het was heerlijk eten en de bediening kon een grapje ook waarderen en door het weer konden wij buiten zitten bij een goede sfeervol ingerichte eetplaats . Wij komen graag nog eens terug.
Zuchouwski .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Mijn man was tester van de nieuwe kaart, de nieuwr steaks met extra toppings zijn super zo ook de geweldige king size prawns. Top komen snel weer terug.
Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Goede kaart met genoeg keuze voor iedereen.
De bediening zou wat meer aanwezig mogen zijn. Te vaak moeten vragen of ze langs kwamen.
Harriët V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Gelukkig weer meer personeel.
Kwaliteit is altijd goed.
De trap naar de toiletten blijft eng met die smalle treetjes!
John K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Een eerlijke zaak waar kwaliteit kwaliteit is en een zeer gemoedelijke ongedwongen sfeer is, echt een aanrader.
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
De drankjes waren oké! Mijn partner had als voorgerecht fusion tonijn heel lekker veel groentenerbij. Zelf Japanse spare ook lekker en makkelijk van het bot. partner als (hoofd)voorgerecht dynamite shrimps die als zeer goed en lekker beoordeeld werden. Zelf als hoofdgerecht de aanbevolen casina rib eye 300 gram met extra de Japanse saus erbij en natuurlijk met aardappelen en zoete kool (samen koste dit gerecht alleen al € 40,45 dus wat aan de dure kant !) koffie en een Drambuie toe.
Al met al ca 2,5 uur later € 111 armer maar voldaan naar huis!!
Aanrader is ook spare ribes afhalen en thuis nuttigen( geen bezorging)
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Gisteravond gezellig met een vriendin wezen eten. Was zoals gewoonlijk weer top!! Heb nog nooit zulk lekker vlees gegeten als bij Le Steak. Kan het echt iedereen aanraden!
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Het eten was heerlijk en de ontvangst zeer hartelijk. Wij gaan hier zeker nog een keer eten. Vauit Wageningen is het maar een stukje fietsen dus makkelijk te doen.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Altijd lekker en aardige bediening! Ook prima geschikt voor families.Fles wijn op tafel nodigt uit om 'm op te drinken! Naast drie gangenmenu (wat wij kozen) ook genoeg buiten de kaart.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Personeel was heel vriendelijk en het eten was lekker. Ga zo door.
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Jammer dat ze vantevoren niet even hadden aangegeven dat de kingprawns op waren, maar verder echt weer ongelooflijk top!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten....Er was een nieuwe kaart met heerlijke gerechten...Voor iedereen ruime keus en ruime porties.....Altijd meer dan tevreden bij Le Steak Bennekom....We komen dan ook graag weer terug
Aartje S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Hartelijk bedankt!! We hebben een heel fijne avond gehad met prettige, betrokken bediening. Heerlijk eten en een grote hoeveelheid. Het was super. We mochten samen testen van jullie nieuwe kaart.
Uiensoep en tomatensoep was rijk gevuld bijna een maaltijd op zich. Mixed gril was erg veel maar zo lekker dat mijn man het toch op wilde eten. Gamba's drie soorten, alle drie geweldig van smaak. De overheerlijke koolsalade was ook niet te weerstaan. Helaas kon er geen dessert meer bij en hebben we afgesloten met een cappuccino en een latte met een heerlijke bonbon. Het was geweldig en hopen zeker terug te komen. Bedankt!!