Le Steak

Edeseweg 13 6721 JN Bennekom Nederland Kaart

Over het restaurant Le Steak

Perfect vlees van de grill

De naam zegt het al: hier eet je steak. Perfect gegaard en goed op smaak, ze hebben het duidelijk goed begrepen! Het vlees bereiden ze op een houtskoolgrill, dit zorgt voor een heerlijke en authentieke smaak. Visliefhebbers en vegetariërs kunnen hier ook hun lol op, met iedereen wordt rekening gehouden.

Meer informatie over restaurant Le Steak

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras
I O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
gerda J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig..knus..sfeervol...al met al heerlijk gegeten met onze kinderen. Met de AH kortingsbonnen hadden we keuze uit een prima menu. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mariek C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig aangekleed restaurant en zeer lekker vlees!
De aankleding is erg leuk en past ook helemaal bij de sfeer en het eten!
Het eten was heel lekker en bourgondisch.
Vriendelijk personeel, ze moesten even op gang komen maar hebben ons de rest van de avond prima geholpen.
Zeker een aanrader!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij prijs, kwaliteit staat geen kopje, zeer slecht! Want dat is het. Met ah zegelactie daar gegeten, te absurd voor woorden. Voor een 3 gangen menu betaal je 49,50 terwijl ze een soortgelijk menu voor 24,95 aanbieden. Je hebt gewoon geen korting hier. Voor apart ah menu hebben ze de prijs verdubbeld. En voor een sausje bij de steak betaal je per persoon 2,95 extra. Voor de mayonaise 1,25 enz enz. Alle extra's betaal je.. kwaliteit van het eten is prima, maar de ergenis des te groter. Met afrekenen gaven ze Het ah zegelboekje terug, de actie wordt 2 maanden verlengd is het verhaal. Maar met actie is het duurder eten dan zonder. Restaurant ziet dollartekens. Ondanks het lekkere eten zien ze ons hier niet meer terug. Hun reclame werkt averechts. Een dikke nul voor dit restaurant.
gerda J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig.. sfeervol..knus...al met al een zeer geslaagde avond. We hebben heerlijk gegeten met onze kinderen... de gerechten waren echt heel lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
lenss151 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
wij waren met familie met albert heyn bonnen hebben wij niets van gemerkt goed eten vriendelijke bediening wij komen zeker terug
Ellis T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker vlees. spareribs vooraf heel lekker en het vlees was lekker bereid!
De tiramisu ook lekker. Aardige bediening goede service!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Le Steak is een bijzonder, verrassend restaurant. Van buiten zie je niet hoe groot en gezellig het binnen is. Daarnaast een zeer uitgebreide en diverse kaart, er lijkt geen einde aan de keuzemogelijkheden te komen. Alles wat ik tot nu toe hier gegeten heb was erg lekker! Ook een prima ambiance.
Jean-Paul M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Le Steak is een goed restaurant met hoge kwaliteit eten tegen een schappelijke prijs. Wij aten het AH-restaurant-actie menu, wat van goede kwaliteit was. De bediening is zeer pro-actief en vriendelijk. Minpuntje is misschien dat de gerechten elkaar snel opvolgden, het dessert volgde misschien wel iets te snel. Het leek er een beetje op alsof ze de AH actie zo snel mogelijk wilden verwerken. Desalniettemin een gezellige avond met goed eten gehad!
Carl V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het restaurant voor het eerst bezocht met vrienden, totaal 6 personen, kregen een ronde tafel in een goede ambiance. Het was druk in het restaurant maar daar merkten wij niet veel van. De tijd tussen binnenkomst en het eerste gerecht was lang, bijna een uur maar het was gezellig met de vrienden. Het driegangen diner was voortreffelijk in het bijzonder het vlees. Het was een fijne avond.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Uitstekend vlees en goede bereiding. Zeer smakelijk. Kom hier weer terug. Inrichting sfeervol en Western-achtig maar wel redelijk kort op elkaar.
Sorin S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Le Steak heeft de verwachtingen omtrent de kwaliteit en de smaak van het vlees meer dan waargemaakt. Daarnaast is de ambiance zodanig, dat je je in een western film voelt. Tel daar de geur van op houtskool gebarbecued vlees en je hebt de perfecte avond voor de vleesliefhebber.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het restaurant is gezellig en leuk.
Wij werden netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht. Daarna moesten wij best lang wachten om te vragen aan ons of we eventueel vast wat wilde drinken. Vreemd want er liep best veel personeel rond,maar dat is het enige minpuntje. Verder de actie was top en het eten was heerlijk en een prima avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar ????
riannehoksbergen .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en omdat we met z'n zevenen waren, mocht één persoon kiezen van de gewone kaart. Het eten dat je bij Le Steak krijgt is heel goed, misschien wat aan de dure kant doordat je voor alle extra's moet bijbetalen, maar je krijgt wel waar voor je geld. Super lekker gegeten????????
bdenboer .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
zeer sfeervol ingericht restaurant . Er was een speciaal menu voor de AH-actie met genoeg keuze. Wij vonden de prijs achteraf voor 2 personen wel aan de hoge kant.
K D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit van het vlees is uitermate goed (spareribs glijden van het bot en de biefstuk is zeer mals). Wel behoorlijk prijzig als je bedenkt dat de hoofdgerechten zonder saus of groenten wordt geserveerd. Bijgerechten zijn alleen aardappelen en koolsla. Ook hier geldt, zonder saus. Overige bijgerechten (zelfs gebakken uien à €2,75) of sauzen dienen betaald te worden.
Met AH actie €49,50 p.p. en gewoon 3-gangen menu is €24,95. Wel aan te raden qua kwaliteit, maar zonde van de AH-bonnen.
Zikko .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten op zich was prima maar een maaltijd is hier niet zomaar compleet. Je krijgt alleen wat vettige aardappelbolletjes en witte kool erbi. Dit kun je onbeperkt bij bestellen zonder extra kosten. Maar wil je een complete maaltijd, dus een sausje bij je vlees, of gebakken uitjes, champignons, heb je liever (overigens wel goed en niet vet) gebakken frietjes of... of..., dan wordt het bijbetalen. Wil je dat niet dan is het een heel kaal gerecht wat je eet. Behalve dat de prijzen hier al hoog liggen (logisch voor wagyu steak maar de rest was mee omhoog getrokken in prijs) moet je er dus rekening mee houden dat je per persoon al snel een tientje extra kwijt bent om je hoofdgerecht compleet te maken.
jeanettenhove .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Erg lekker gegeten! De spareribs vooraf waren superlekker. Mat ook de salade met wasabi shrimps was top. Als hoofd gerecht gekozen voor de drie soorten biefstuk voor 2 personen. Dat is echt het lekkerste vlees dat ik ooit gegeten heb. Heel erg tevreden. Toetje: kokosijs. Ook heerlijk. We komen hier zeker vaker terug. ????
Corina M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig sfeervol restaurant, waar je heerlijk kunt eten en samenzijn. Fijne bediening , welke tijd en aandacht geven aan de gasten en gerechten. Kortom een restaurant wat de moeite waard is.
SUSAN H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
we hebben heerlijk gegeten, en soms lees je het ah meunu minder zorg er aan besteed, was hier niet van toepassing, echt heerlijk gegeten en ruime keus uit ah meneu , komen zeker terug.