Le Steak

Edeseweg 13 6721 JN Bennekom Nederland Kaart

Over het restaurant Le Steak

Perfect vlees van de grill

De naam zegt het al: hier eet je steak. Perfect gegaard en goed op smaak, ze hebben het duidelijk goed begrepen! Het vlees bereiden ze op een houtskoolgrill, dit zorgt voor een heerlijke en authentieke smaak. Visliefhebbers en vegetariërs kunnen hier ook hun lol op, met iedereen wordt rekening gehouden.

Meer informatie over restaurant Le Steak

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras
Reenen35 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We waren hier kort geleden ook nog. Onze mening is niet veranderd. Het eten is prima; de bediening is erg aardig en doet zijn best,niets op aan te merken. De inrichting is echter wat ons betreft onaangenaam: veel te donker, want weinig en zwakke lampen en bijna alles is zwart of donkerrood. Doorgang met rollator ( mijn partner) is te nauw.
g.smakman .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vriendelijk personeel, prettige sfeer, we hebben het AH menu geboekt, prima keuze mogelijkheden, heerlijk gegeten. Voor wie het restaurant niet kent is dit zeker een aanrader.
A S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Karige verzorging van de bestelling: 2 kleine schaaltjes bijgerechten voor 4 personen. Weliswaar de mogelijkheid om bij te bestellen, maar die bestelling werd wel opgenomen maar liet zo lang op zich wachten dat het hoofdgerecht al geconsumeerd was.
Reenen35 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We zijn hier vaker geweest. Het eten is uitstekend en de bediening is ook prima. Daarom komen we er zo nu en dan ook terug. Maar we vinden de inrichting nogal rommelig en de slechte verlichting - het is er heel erg donker - ronduit storend voor mensen van onze leeftijd.
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Fijn restaurant, met een unieke sfeer. Menulijst is gevarieerd en erg lekker. De kok maakt echt een klik met de gasten en doet ook een deel van de service.
Aanrader
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Om 18.00 waren we de tweede klant maar om 19.00 een volle (kleinschalige en gezellige) zaak met nog zoekend personeel. Toch snel, goed en vriendelijk geholpen. Ook flexibel in de keuze van de gerechten (Bijv. Irischkoffie ipv toetje op de kaart, mayo bij friet of gebakken aardappelen) moesten (2 pers) totaal € 70 betalen.
Klein min puntje van ouds is de sanitaire ruimte op de bovenverdieping te bereiken via steile trap. Handen kun je overigens wel wassen in het restaurantgedeelte beneden.
We hebben een kleine 2 uur gezellig gezeten en gingen voldoen naar huis!
Nijman
Willem Jan K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Bij Le Steak geweest, het was de tweede keer. Ditmaal de special genomen van '1 Kg steak en shrimp' met de verdeling 400-600. Wederom een gezellige drukte. Vooraf een vers broodje met boter, gewoon lekker. Het hoofdgerecht was een plank met een mooie steak en grote garnalen. De steak was mooi sappig en mals. De garnalen waren lekker gebakken en prima te pellen. Beide zeer smakelijk. Gelukkig zaten we dicht bij het kraantje :) De bijbehorende rode wijn paste goed. Kortom weer een geslaagde ervaring bij Le Steak.
B W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Twee weken geleden via de AH restaurantactie hier gegeten met de kinderen. Het menu waaruit je kon kiezen was zeer beperkt, maar de gerechten waren prima. Onze jongste zoon wilde liever geen biefstuk of vis als hoofdgerecht en dus vroegen we of hij de spareribs die als voorgerecht besteld konden worden ook als hoofdgerecht kon bestellen. Dat was geen probleem. Alleen wel vreemd dat hij toen niet dezelfde spareribs van het voorgerecht kreeg, maar spareribs met een andere marinade, zonder overleg. Wij bestelden twee glazen wijn en toen lieten ze de fles op tafel staan. Wij konden dan zelf bijvullen en aan het eind zouden ze dan inschatten hoeveel glazen er uit de fles geschonken waren. Dit vonden wij wel een beetje vreemd en erg onduidelijk.
WF B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten; duidelijke uitleg over hoe de AH actie werkte. Een aantal minpunten:
1) een Brand bokbier kost EUR 4,75 per glas. Dat vind ik exorbitant duur.
2) hoewel het vlees heerlijk was, was het al wel lauw geworden voordat het op ons bord lag. Helaas wordt het gebracht op een houten plank ipv bijvoorbeeld hete steen.
3) Viermaal (bij 3 verschillende serveersters) vroeg ik of ik in plaats van het dessert een bokbier kon bestellen, vier maal ja. Toch verscheen de bokbier op de bon; slordig :(.
dhertog .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij komen hier al heel veel jaren regelmatig. Eten is heerlijk. Punt van kritiek; de trap en de bekleding dat kan 100x beter, nu gevaarlijk!! Ook mag de prijs iets naar beneden.
Betsie D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima restaurant en vriendelijke bediening.
Het eten was heerlijk, voldoende keus met de AH actie.
Niet te grote porties, precies goed!
Voor herhaling vatbaar.
I O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Alle extra's, zoals patat en mayo moet je extra betalen. Geen salade, alleen een koolsalade erbij. Biefstuk medium besteld maar kwam rare op tafel. Leuke gelegenheid maar erg prijzig
gerda J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig..knus..sfeervol...al met al heerlijk gegeten met onze kinderen. Met de AH kortingsbonnen hadden we keuze uit een prima menu. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mariek C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig aangekleed restaurant en zeer lekker vlees!
De aankleding is erg leuk en past ook helemaal bij de sfeer en het eten!
Het eten was heel lekker en bourgondisch.
Vriendelijk personeel, ze moesten even op gang komen maar hebben ons de rest van de avond prima geholpen.
Zeker een aanrader!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij prijs, kwaliteit staat geen kopje, zeer slecht! Want dat is het. Met ah zegelactie daar gegeten, te absurd voor woorden. Voor een 3 gangen menu betaal je 49,50 terwijl ze een soortgelijk menu voor 24,95 aanbieden. Je hebt gewoon geen korting hier. Voor apart ah menu hebben ze de prijs verdubbeld. En voor een sausje bij de steak betaal je per persoon 2,95 extra. Voor de mayonaise 1,25 enz enz. Alle extra's betaal je.. kwaliteit van het eten is prima, maar de ergenis des te groter. Met afrekenen gaven ze Het ah zegelboekje terug, de actie wordt 2 maanden verlengd is het verhaal. Maar met actie is het duurder eten dan zonder. Restaurant ziet dollartekens. Ondanks het lekkere eten zien ze ons hier niet meer terug. Hun reclame werkt averechts. Een dikke nul voor dit restaurant.
gerda J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig.. sfeervol..knus...al met al een zeer geslaagde avond. We hebben heerlijk gegeten met onze kinderen... de gerechten waren echt heel lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
lenss151 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
wij waren met familie met albert heyn bonnen hebben wij niets van gemerkt goed eten vriendelijke bediening wij komen zeker terug
Ellis T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker vlees. spareribs vooraf heel lekker en het vlees was lekker bereid!
De tiramisu ook lekker. Aardige bediening goede service!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Le Steak is een bijzonder, verrassend restaurant. Van buiten zie je niet hoe groot en gezellig het binnen is. Daarnaast een zeer uitgebreide en diverse kaart, er lijkt geen einde aan de keuzemogelijkheden te komen. Alles wat ik tot nu toe hier gegeten heb was erg lekker! Ook een prima ambiance.
Jean-Paul M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Le Steak is een goed restaurant met hoge kwaliteit eten tegen een schappelijke prijs. Wij aten het AH-restaurant-actie menu, wat van goede kwaliteit was. De bediening is zeer pro-actief en vriendelijk. Minpuntje is misschien dat de gerechten elkaar snel opvolgden, het dessert volgde misschien wel iets te snel. Het leek er een beetje op alsof ze de AH actie zo snel mogelijk wilden verwerken. Desalniettemin een gezellige avond met goed eten gehad!