Le Steak

Edeseweg 13 6721 JN Bennekom Nederland Kaart

Over het restaurant Le Steak

Perfect vlees van de grill

De naam zegt het al: hier eet je steak. Perfect gegaard en goed op smaak, ze hebben het duidelijk goed begrepen! Het vlees bereiden ze op een houtskoolgrill, dit zorgt voor een heerlijke en authentieke smaak. Visliefhebbers en vegetariërs kunnen hier ook hun lol op, met iedereen wordt rekening gehouden.

Meer informatie over restaurant Le Steak

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras
José K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een toprestaurant!! Uitgebreide menukaart en bijzonder smakelijke gerechten. Altijd kwaliteit voor je geld en je voelt je er erg welkom. Zeer fijne en vriendelijke bediening. Ons favoriete restaurant!
Gemma B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Altijd gezellig, altijd lekker, altijd weer genieten van een lekker avondje uit! De vorige keer heerlijk in de patio gegeten, dit keer door het weer als spelbreker binnen maar ook daar is het goed toeven.
Bertha R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Verbaasd over ahmenuprijs. Deze is 49.95 euro en het drie gangenmenu op de kaart 27,95.
verrassend interieur en heerlijk gegeten.
f.koolen16 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zowel ontvangst als het diner waren zeer goed.
Voor een herhaling vatbaar.
Alles mooi opgediend, op een zeer leuke wijze.
Veel succes voor de toekomst.
Thea F.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Speciale menukaart van ah spaarders resulteert in een uiteindelijk voordeel van 5,50 euro t.o.v 2 personen met regulier 3 gangen menu .Bijgerechten en wijn zeer prijzig.
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ik was hier in het verleden al eerder geweest en vanwege de goede kwaliteit nu weer hierheen. Een prima sfeer, vrolijke bediening waren onveranderd. De spareribs die we allebei hadden, de normale & pittige, vielen echter nogal tegen, niet mals en qua smaak "gewoontjes". De aardappeltjes waren lekker, zij het nogal vet.
Robbert R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Op de menukaart van de AH actie stond dat het 50 euro koste pp. Later keek ik op de gewone kaart, stond 27,50 euro pp op
paulinetange .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, aardig personeel, het vlees viel zo van de spareribs en de steak was perfect. Moeite waard om er eens te aan eten.
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Afgelopen zondag bij Le Steak in Bennekom gegeten met ouders en partner. Ontvangst was fijn, tafels stonden wel dicht op elkaar. Geholpen door verschillende serveersters, niet heel storend maar liever toch door één vaste is fijner. Prima muziek op de achtergrond, wij zaten buiten dus geluidsniveau was te doen. Eten was lekker, wel met een paar aanmerkingen; vis was na de eerste al snel koud, het serveren van vis op een warm bord zou de vis wel langer warm houden en de T-bone was niet de beste kwaliteit, had veel pezen en hierdoor minder te genieten. Op de voorgerechten niks aan te merken.
wendy D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima prijs/kwaliteit verhouding al ben je door de AH actie niet goedkoper uit en is de keuze m.b.t. het menu wel beperkter (restaurant hanteerde vast kaart).

Wagyu vlees was heerlijk overigens dus zeker voor herhaling vatbaar!
m.fluit3 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Het was heerlijk eten en het personeel was heel vriendelijk de tijden tussen de gerechten was goed de prijs is goed sfeer was goed
Jannie K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ja het was heerlijk eten en de stoelen zaten heerlijk en het vlees was heerlijk mals!
Het voorgerecht was voortreffelijk !
Reenen35 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We waren hier kort geleden ook nog. Onze mening is niet veranderd. Het eten is prima; de bediening is erg aardig en doet zijn best,niets op aan te merken. De inrichting is echter wat ons betreft onaangenaam: veel te donker, want weinig en zwakke lampen en bijna alles is zwart of donkerrood. Doorgang met rollator ( mijn partner) is te nauw.
g.smakman .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vriendelijk personeel, prettige sfeer, we hebben het AH menu geboekt, prima keuze mogelijkheden, heerlijk gegeten. Voor wie het restaurant niet kent is dit zeker een aanrader.
A S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Karige verzorging van de bestelling: 2 kleine schaaltjes bijgerechten voor 4 personen. Weliswaar de mogelijkheid om bij te bestellen, maar die bestelling werd wel opgenomen maar liet zo lang op zich wachten dat het hoofdgerecht al geconsumeerd was.
Reenen35 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
We zijn hier vaker geweest. Het eten is uitstekend en de bediening is ook prima. Daarom komen we er zo nu en dan ook terug. Maar we vinden de inrichting nogal rommelig en de slechte verlichting - het is er heel erg donker - ronduit storend voor mensen van onze leeftijd.
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Fijn restaurant, met een unieke sfeer. Menulijst is gevarieerd en erg lekker. De kok maakt echt een klik met de gasten en doet ook een deel van de service.
Aanrader
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Om 18.00 waren we de tweede klant maar om 19.00 een volle (kleinschalige en gezellige) zaak met nog zoekend personeel. Toch snel, goed en vriendelijk geholpen. Ook flexibel in de keuze van de gerechten (Bijv. Irischkoffie ipv toetje op de kaart, mayo bij friet of gebakken aardappelen) moesten (2 pers) totaal € 70 betalen.
Klein min puntje van ouds is de sanitaire ruimte op de bovenverdieping te bereiken via steile trap. Handen kun je overigens wel wassen in het restaurantgedeelte beneden.
We hebben een kleine 2 uur gezellig gezeten en gingen voldoen naar huis!
Nijman
Willem Jan K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Bij Le Steak geweest, het was de tweede keer. Ditmaal de special genomen van '1 Kg steak en shrimp' met de verdeling 400-600. Wederom een gezellige drukte. Vooraf een vers broodje met boter, gewoon lekker. Het hoofdgerecht was een plank met een mooie steak en grote garnalen. De steak was mooi sappig en mals. De garnalen waren lekker gebakken en prima te pellen. Beide zeer smakelijk. Gelukkig zaten we dicht bij het kraantje :) De bijbehorende rode wijn paste goed. Kortom weer een geslaagde ervaring bij Le Steak.
B W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Twee weken geleden via de AH restaurantactie hier gegeten met de kinderen. Het menu waaruit je kon kiezen was zeer beperkt, maar de gerechten waren prima. Onze jongste zoon wilde liever geen biefstuk of vis als hoofdgerecht en dus vroegen we of hij de spareribs die als voorgerecht besteld konden worden ook als hoofdgerecht kon bestellen. Dat was geen probleem. Alleen wel vreemd dat hij toen niet dezelfde spareribs van het voorgerecht kreeg, maar spareribs met een andere marinade, zonder overleg. Wij bestelden twee glazen wijn en toen lieten ze de fles op tafel staan. Wij konden dan zelf bijvullen en aan het eind zouden ze dan inschatten hoeveel glazen er uit de fles geschonken waren. Dit vonden wij wel een beetje vreemd en erg onduidelijk.