Le Steak

Edeseweg 13 6721 JN Bennekom Nederland Kaart

Over het restaurant Le Steak

Perfect vlees van de grill

De naam zegt het al: hier eet je steak. Perfect gegaard en goed op smaak, ze hebben het duidelijk goed begrepen! Het vlees bereiden ze op een houtskoolgrill, dit zorgt voor een heerlijke en authentieke smaak. Visliefhebbers en vegetariërs kunnen hier ook hun lol op, met iedereen wordt rekening gehouden.

Meer informatie over restaurant Le Steak

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Le Steak

Petra B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten....Er was een nieuwe kaart met heerlijke gerechten...Voor iedereen ruime keus en ruime porties.....Altijd meer dan tevreden bij Le Steak Bennekom....We komen dan ook graag weer terug
aartje1 .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Hartelijk bedankt!! We hebben een heel fijne avond gehad met prettige, betrokken bediening. Heerlijk eten en een grote hoeveelheid. Het was super. We mochten samen testen van jullie nieuwe kaart.
Uiensoep en tomatensoep was rijk gevuld bijna een maaltijd op zich. Mixed gril was erg veel maar zo lekker dat mijn man het toch op wilde eten. Gamba's drie soorten, alle drie geweldig van smaak. De overheerlijke koolsalade was ook niet te weerstaan. Helaas kon er geen dessert meer bij en hebben we afgesloten met een cappuccino en een latte met een heerlijke bonbon. Het was geweldig en hopen zeker terug te komen. Bedankt!!
Marga B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk vlees. En vriendelijk personeel .
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zeker aan te bevelen.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Dit is een geweldig restaurant, je kunt hier heerlijk eten, alles wat we hebben gehad was echt heel lekker,en het eten ziet prachtig verzorgt uit. Vriendelijk personeel.
De prijs is wat aan de hoge kant, maar af en toe moet dat kunnen
Catharie S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
We zijn hier Baker geweest en de kwaliteit van het eten is altijd goed!
Freddy O.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Een leuk, romantisch ingericht restaurant. Wel wat vol, maar past wel bij deze plek.
Eten is echt uitstekend en zeer veel waar voor je geld. Niet het meest goedkoop, wel het lekkerst in de hele regio. Personeel is zeer vriendelijk en weet veel over de gerechten en wijnen. Leuke en lekkere avond weg? Ga dan hier heen.
René P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Hėt restaurant voor vleesliefhebbers! Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Klasse!
Daphne I.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Deze keer hebben wij de Wagyu Tournedos op, dit was het beste vlees wat wij ooit op hebben! Zo zacht en heerlijk van smaak! De service, klantvriendelijkheid en aanspraak was zeer goed zoals altijd!
Stéphanie R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Het eten/drinken duurt net iets te lang en het eten mag warmer geserveerd worden. Spaanse garnalen werden helaas geserveerd met geroosterd brood ipv stokbrood. Desondanks is de kwaliteit van het eten erg goed!
José D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Goed eten in een gezellige sfeer. Vriendelijk personeel met aandacht voor presentatie. Wij hebben genoten.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening, 3 gangen menu, prima porties, heerlijke wijn, heel tevreden! Aanrader! Was een zondag special, kwam voorbij op Facebook.
Ilse B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Een bezoek aan me Steak is altijd een feestje. We hebben hier dan ook weer heerlijk gegeten! Bedankt Marcel en de rest voor de leuke avond en tot gauw!
Roos-anne B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Goede bediening nog beter eten! Voor de echte vleesliefhebber een aanrader maar ook de vialiefhebber komt aan zn trekken
bas K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wat een afknapper zeg, Voor deze prijzen kun je echt betere restaurants vinden. Vlees totaal niet mals, en als je er iets van zegt dan kunnen ze er niks aan doen. Slechte service hier!
Mariken B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zoals altijd weer ontzettend gezellig en heerlijk gegeten, een aanrader!
D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten en ondanks dat het restaurant vol zat in verband met Valentijnsdag niet lang hoeven te wachten op onze gerechten, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Renske R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was goed, de soep had warmer gemogen en de salade was wat karig.
Het duurde lang voor wij ons eten kregen, het duurde 1:45 uur voor wij het hoofdgerecht kregen, ook het opnemen van de drankjes duurde erg lang.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ontzettend lekker gegeten maar verschrikkelijk lang(veel te lang daardoor geen nagerecht gebruikt) moeten wachten tussen de gerechten in.
Maar kwaliteit van eten is subliem.
Elke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed ontvangen in een gezellige tent. Voorgerecht, de gamba’s in knoflook, waren veel te pittig! Was haast happen naar lucht. Hoofdgerecht daarentegen, de Japanse biefstuk, was wel erg lekker. De bediening was langzaam. Maar 1 keer een nieuw drankje aangeboden gekregen en we moesten wachten op het moment dat ze vroeg of we waren uitgegeten. Hierdoor zelf naar de kassa gelopen. Jammer!