Le Steak

Edeseweg 13 6721 JN Bennekom Nederland Kaart

Over het restaurant Le Steak

Perfect vlees van de grill

De naam zegt het al: hier eet je steak. Perfect gegaard en goed op smaak, ze hebben het duidelijk goed begrepen! Het vlees bereiden ze op een houtskoolgrill, dit zorgt voor een heerlijke en authentieke smaak. Visliefhebbers en vegetariërs kunnen hier ook hun lol op, met iedereen wordt rekening gehouden.

Meer informatie over restaurant Le Steak

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras

Jouw recensie over het restaurant Le Steak

Henk V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellige inrichting en erg lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Het plankje met de steaks( 2 personen) is een aanrader.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
prima restaurant, lekker eten en vlotte bediening. We vragen ons alleen af wat nu het werkelijke voordeel is als je ziet wat je uiteindelijk moet afrekenen.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben hier gegeten met de AH actie Twee drie-gangen diners voor de prijs van Zogenaamd een 2e diner dus 'gratis'. Dat bleek beslist niet het geval. Normaal kost een drie gangen menu hier €27,95. Voor twee betaal je normaliter dan €55,80 en met deze actie €49,50. Eigenlijk is dit een aanfluiting en of dit nou ligt aan AH of aan het Steakhouse, dat weet ik niet.
Willeke H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Kwaliteit van het eten goed, Qua AH menu is de prijs voor twee personen goed aangeven wel wat hoger dan normaal maar dat weet je van te voren. . Alleen jammer dat er wordt gevraagd of je gebakken uien,gebakken champignons,mayonaise en een saus erbij wilde dat je daarvoor behoorlijk voor bijbetaald.(kleine bakjes) Euro 18,65.
K.M. W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gegeten met de AH restaurant actie. Leuke bistro, prima eten en vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit verhouding is echter zoek. Voor alles moet (soms pittig) extra worden betaald; van het broodje met kruidenboter tot de saus en de bijgerechten bij het hoofdgerecht (salade, gebakken uitjes, gebakken champignons, frietjes, kruidenboter). De gerechten neigen allemaal naar de zoete kant, zelfs de Ceasar salad. We hebben lekker gegeten maar de extra, niet genoemde, kosten laten toch een beetje een nare nasmaak achter.
Trudy G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Ik eet vaker bij Le Steak, en het eten is altijd goed. Kwaliteit vlees is erg lekker maar ook de bijgerechten zijn prima. Altijd vriendelijke ontvangst en goede bediening. Ze laten al langere tijd goede kwaliteit zien.
Chiel T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goed gegeten. Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Vergelijkbare menukaart als vorig jaar. Het Wagiyu vlees was heerlijk mals. De salade Americana (voorafje) was erg lekker.
Maria4321 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben een erg gezellige avond gehad, leuke sfeer en lekker eten. Maar als ik 50 euro moet betalen voor een 3 gangen diner heb ik hoge verwachtingen en die werden eerlijk gezegd niet waargemaakt. Het eten was lekker maar de prijs/kwaliteit verhouding vond ik niet passend. Zeker als dan achteraf blijkt dat je voor bijna alle supplementen extra moet betalen, zelfs de mayonaise en het sausje bij de steak (die anders wel erg kaal geserveerd zou worden, er zat ook geen groente bij, die kon je wel extra bestellen tegen extra kosten). Dat vind ik altijd een beetje jammer, een maaltijd hoort compleet te zijn, Maar verder hebben we een gezellige avond gehad.
J.M.J. B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, beide hadden we de steak, welke uitstekend en precies naar onze smaak was bereid. Verder had is als nagerecht de tiramisu welke heerlijk wwas maar toch wat zwaar op de maag lag.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heel prettig restauarant met lekkere gerechten, zowel het vlees als de garnalen gerechten vielen goed in de smaal. Wij hebben met het gezin een heerlijke avond gehad.
Rieanne M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben een heel gezellige avond gehad, het eten was werkelijk heerlijk. Vriendelijke serveersters, duidelijke uitleg over het eten. Ik zou het iedereen aanraden. Hetgeen we moesten betalen was een goede prijs voor hetgeen we kregen. Ik kom hier zèker terug..!
devandam .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Mijn/onze verwachtingen waren denk ik te hoog. Kort gezegd heel gewoontjes allemaal en voor gewoontjes zijn ze (te) duur. Het "wauw" effect mist op eigenlijk alle fronten.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben er heerlijk gegeten vanavond en komen zekers weer terug
Anneke L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met vriendelijke en correcte bediening. Niets was teveel en alles was mogelijk. We gaan zeker nog een keer!
alexander.looijen .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zeer goed vlees. De bijgerechten waren ook goed!
Slimme truc is wel dat ze de fles wijn op tafel laten staan en achteraf meten hoeveel eruit is gegaan. Dan drink je toch iets meer.
Qua prijs segment is het in de hogere categorie, maar de kwaliteit ook. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Service van de dames was ook prima!
Taede V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De reservering is prima gegaan, het werd een fijne en gezellige avond. Prima verzorgde opmaak van de gerechten, goede smaak. Kortom het was in deze bistro fijn om er te kunnen dineren. Parkeren voor de deur en voor zover bekend was dat s,avonds gratis.
Lynsey V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was erg lekker, precies zoals we van ons favoriete restaurant gewend zijn. We waren er met de AH-actie. Voorgerecht spare ribs: héérlijk en zeker ook genoeg. Hoofdgerecht Wagyu-steak. Lekker, maar kleiner dan we gewend waren. De aardappelen werden laat gebracht: we hadden de steak al bijna op.... Dessert was prima. Hopelijk voert Le Steak ooit nog eens een kaasplankje in als dessert-mogelijkheid.
In veel recensies lazen we iets over een lange wachttijd: we hebben aan het begin vd avond aangegeven dat we nog een vervolgprogramma hadden en daar is prima rekening mee gehouden. We stonden na 1,5 uur weer buiten. Dat is echt klasse voor een 3-gangen menu.
We komen zeker weer eens terug.
A B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten, biefstuk was erg goed. Bediening was goed en vriendelijk, maar loopt wel heel vaak door het restaurant..
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Eten was lekker maar vond dat je wel erg matige porties krijgt. Bijna alles wat je erbij besteld moet betaald worden a 3euro per bakje. Voor de prijs die je daar al moet betalen vind ik dit echt belachelijk. Voor mij geen tweede keer.
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Leuk restaurant. Leuke inrichting en vlotte bediening. Het eten was prima. Lekkere steaks en heerlijke desserts. Wel vonden we de extra's zoals bakje saus en bakje champignons a 3 euro aan de dure kant.