Over het restaurant Le Steak

Perfect vlees van de grill

De naam zegt het al: hier eet je steak. Perfect gegaard en goed op smaak, ze hebben het duidelijk goed begrepen! Het vlees bereiden ze op een houtskoolgrill, dit zorgt voor een heerlijke en authentieke smaak. Visliefhebbers en vegetariërs kunnen hier ook hun lol op, met iedereen wordt rekening gehouden.

Meer informatie over restaurant Le Steak

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Le Steak

bas K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Wat een afknapper zeg, Voor deze prijzen kun je echt betere restaurants vinden. Vlees totaal niet mals, en als je er iets van zegt dan kunnen ze er niks aan doen. Slechte service hier!
Mariken B.
D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten en ondanks dat het restaurant vol zat in verband met Valentijnsdag niet lang hoeven te wachten op onze gerechten, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Renske R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het eten was goed, de soep had warmer gemogen en de salade was wat karig.
Het duurde lang voor wij ons eten kregen, het duurde 1:45 uur voor wij het hoofdgerecht kregen, ook het opnemen van de drankjes duurde erg lang.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ontzettend lekker gegeten maar verschrikkelijk lang(veel te lang daardoor geen nagerecht gebruikt) moeten wachten tussen de gerechten in.
Maar kwaliteit van eten is subliem.
Elke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goed ontvangen in een gezellige tent. Voorgerecht, de gamba’s in knoflook, waren veel te pittig! Was haast happen naar lucht. Hoofdgerecht daarentegen, de Japanse biefstuk, was wel erg lekker. De bediening was langzaam. Maar 1 keer een nieuw drankje aangeboden gekregen en we moesten wachten op het moment dat ze vroeg of we waren uitgegeten. Hierdoor zelf naar de kassa gelopen. Jammer!
Elise J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gezellig bij de haard een drankje! Fijne sfeer en heerlijk gegeten!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Top restaurant, heerlijk eten en erg vriendelijk personeel!! Komen hier al jaren.
Pamela B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Blijft onze go to restaurant! Altijd goed eten en een fijne sfeer! Bediening super vriendelijk! De enige steakhouse voor ons!
Ilonka R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Weer heerlijk gegeten
De hot ribs blijven de beste van Nederland.

Een echte aanrader om hier te eten.
Buiten de ribs hebben ze nog meer lekkere gerechten op de kaart staan.
Brigitte M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Het vlees is lekker mals en precies goed gebakken. Erg lekker voorgerecht ook, met paling. Leuke ambience, zo in de western sfeer.
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Werden vriendelijk ontvangen en het personeel was ook aardig. Toen wij aangaven dat we het koud hadden werd gelijk een extra kacheltje aangezet. De bediening was ook prima. Niets op aan te merken.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten echt een aanrader????
Zeker de moeite waard om nog een keer terug te komen.
Goede service en gezellige inrichting.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
goed en gezellige bistro. bediening goed en snel en keurig. Eten was ook heerlijk jammer dat de slibtongetjes niet gefileerd werden terwijl mijn man blind is. Ook de hoge trap naar boven is een belemmering, jammer.
John D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
In een woord geweldig uitermate vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten dankzij het perfect bereiden van de maaltijd door de keuken
Luc N.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
We hadden de (kritische) recensies gelezen en waren een beetje alert. Dit viel dus heel positief uit. Prima gegeten, goede verse ingrediënten (tonijn), mooie porties en voldoende bijgerechten, goed klaargemaakt en heerlijk dessert met lichte chocolademousse en verse aardbeien. Niks mis met prijs/kwal. Plaatsje naast de open haard was met buiten sneeuw natuurlijk top!
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
De rucola bij het voorgerecht zag er wat ‘oud’ uit. De steak was wel smaakvol alleen eerder wat aan de rauwe kant als medium. Met alleen koolsalade en gebakken aardappeltjes is het wat karig. Extra bijgerechten uiteraard bij te bestellen. De chocolade mousse toe was echter verrukkelijk met aardbeien en slagroom.
Ik had er echter in zijn totaliteit iets meer van verwacht door de goede recensies. Voor het voorgerecht kwam en het hoofdgerecht duurde wel wat langer. Wij hadden gerechten van het 3-gangen menu. Je zou juist verwachten dat deze sel snel kunnen komen. Al met al nog wel een ruime voldoende, maar niet meer dan dat.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Was gezellig en erg lekker. 3 gangen menu was prima. Alleen jammer dat er geen soep bij de keuze voorgerechten was. Komen zeker terug.
Annelein W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Een absolute aanrader!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima eten, volop keuze (a la carte, specialiteiten en 3 gangen menu) en goede en vriendelijke bediening in een sfeervolle ambiance. Komen hier graag weer terug.