Le Steak

Edeseweg 13 6721 JN Bennekom Nederland Kaart

Over het restaurant Le Steak

Perfect vlees van de grill

De naam zegt het al: hier eet je steak. Perfect gegaard en goed op smaak, ze hebben het duidelijk goed begrepen! Het vlees bereiden ze op een houtskoolgrill, dit zorgt voor een heerlijke en authentieke smaak. Visliefhebbers en vegetariërs kunnen hier ook hun lol op, met iedereen wordt rekening gehouden.

Meer informatie over restaurant Le Steak

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras
B W.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Twee weken geleden via de AH restaurantactie hier gegeten met de kinderen. Het menu waaruit je kon kiezen was zeer beperkt, maar de gerechten waren prima. Onze jongste zoon wilde liever geen biefstuk of vis als hoofdgerecht en dus vroegen we of hij de spareribs die als voorgerecht besteld konden worden ook als hoofdgerecht kon bestellen. Dat was geen probleem. Alleen wel vreemd dat hij toen niet dezelfde spareribs van het voorgerecht kreeg, maar spareribs met een andere marinade, zonder overleg. Wij bestelden twee glazen wijn en toen lieten ze de fles op tafel staan. Wij konden dan zelf bijvullen en aan het eind zouden ze dan inschatten hoeveel glazen er uit de fles geschonken waren. Dit vonden wij wel een beetje vreemd en erg onduidelijk.
WF B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten; duidelijke uitleg over hoe de AH actie werkte. Een aantal minpunten:
1) een Brand bokbier kost EUR 4,75 per glas. Dat vind ik exorbitant duur.
2) hoewel het vlees heerlijk was, was het al wel lauw geworden voordat het op ons bord lag. Helaas wordt het gebracht op een houten plank ipv bijvoorbeeld hete steen.
3) Viermaal (bij 3 verschillende serveersters) vroeg ik of ik in plaats van het dessert een bokbier kon bestellen, vier maal ja. Toch verscheen de bokbier op de bon; slordig :(.
dhertog .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij komen hier al heel veel jaren regelmatig. Eten is heerlijk. Punt van kritiek; de trap en de bekleding dat kan 100x beter, nu gevaarlijk!! Ook mag de prijs iets naar beneden.
Betsie D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Prima restaurant en vriendelijke bediening.
Het eten was heerlijk, voldoende keus met de AH actie.
Niet te grote porties, precies goed!
Voor herhaling vatbaar.
I O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Alle extra's, zoals patat en mayo moet je extra betalen. Geen salade, alleen een koolsalade erbij. Biefstuk medium besteld maar kwam rare op tafel. Leuke gelegenheid maar erg prijzig
gerda J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig..knus..sfeervol...al met al heerlijk gegeten met onze kinderen. Met de AH kortingsbonnen hadden we keuze uit een prima menu. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mariek C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig aangekleed restaurant en zeer lekker vlees!
De aankleding is erg leuk en past ook helemaal bij de sfeer en het eten!
Het eten was heel lekker en bourgondisch.
Vriendelijk personeel, ze moesten even op gang komen maar hebben ons de rest van de avond prima geholpen.
Zeker een aanrader!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bij prijs, kwaliteit staat geen kopje, zeer slecht! Want dat is het. Met ah zegelactie daar gegeten, te absurd voor woorden. Voor een 3 gangen menu betaal je 49,50 terwijl ze een soortgelijk menu voor 24,95 aanbieden. Je hebt gewoon geen korting hier. Voor apart ah menu hebben ze de prijs verdubbeld. En voor een sausje bij de steak betaal je per persoon 2,95 extra. Voor de mayonaise 1,25 enz enz. Alle extra's betaal je.. kwaliteit van het eten is prima, maar de ergenis des te groter. Met afrekenen gaven ze Het ah zegelboekje terug, de actie wordt 2 maanden verlengd is het verhaal. Maar met actie is het duurder eten dan zonder. Restaurant ziet dollartekens. Ondanks het lekkere eten zien ze ons hier niet meer terug. Hun reclame werkt averechts. Een dikke nul voor dit restaurant.
gerda J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gezellig.. sfeervol..knus...al met al een zeer geslaagde avond. We hebben heerlijk gegeten met onze kinderen... de gerechten waren echt heel lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!
lenss151 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
wij waren met familie met albert heyn bonnen hebben wij niets van gemerkt goed eten vriendelijke bediening wij komen zeker terug
Ellis T.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker vlees. spareribs vooraf heel lekker en het vlees was lekker bereid!
De tiramisu ook lekker. Aardige bediening goede service!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Le Steak is een bijzonder, verrassend restaurant. Van buiten zie je niet hoe groot en gezellig het binnen is. Daarnaast een zeer uitgebreide en diverse kaart, er lijkt geen einde aan de keuzemogelijkheden te komen. Alles wat ik tot nu toe hier gegeten heb was erg lekker! Ook een prima ambiance.
Jean-Paul M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Le Steak is een goed restaurant met hoge kwaliteit eten tegen een schappelijke prijs. Wij aten het AH-restaurant-actie menu, wat van goede kwaliteit was. De bediening is zeer pro-actief en vriendelijk. Minpuntje is misschien dat de gerechten elkaar snel opvolgden, het dessert volgde misschien wel iets te snel. Het leek er een beetje op alsof ze de AH actie zo snel mogelijk wilden verwerken. Desalniettemin een gezellige avond met goed eten gehad!
Carl V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Het restaurant voor het eerst bezocht met vrienden, totaal 6 personen, kregen een ronde tafel in een goede ambiance. Het was druk in het restaurant maar daar merkten wij niet veel van. De tijd tussen binnenkomst en het eerste gerecht was lang, bijna een uur maar het was gezellig met de vrienden. Het driegangen diner was voortreffelijk in het bijzonder het vlees. Het was een fijne avond.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Uitstekend vlees en goede bereiding. Zeer smakelijk. Kom hier weer terug. Inrichting sfeervol en Western-achtig maar wel redelijk kort op elkaar.
Sorin S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Le Steak heeft de verwachtingen omtrent de kwaliteit en de smaak van het vlees meer dan waargemaakt. Daarnaast is de ambiance zodanig, dat je je in een western film voelt. Tel daar de geur van op houtskool gebarbecued vlees en je hebt de perfecte avond voor de vleesliefhebber.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het restaurant is gezellig en leuk.
Wij werden netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht. Daarna moesten wij best lang wachten om te vragen aan ons of we eventueel vast wat wilde drinken. Vreemd want er liep best veel personeel rond,maar dat is het enige minpuntje. Verder de actie was top en het eten was heerlijk en een prima avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar ????
riannehoksbergen .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie en omdat we met z'n zevenen waren, mocht één persoon kiezen van de gewone kaart. Het eten dat je bij Le Steak krijgt is heel goed, misschien wat aan de dure kant doordat je voor alle extra's moet bijbetalen, maar je krijgt wel waar voor je geld. Super lekker gegeten????????
bdenboer .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
zeer sfeervol ingericht restaurant . Er was een speciaal menu voor de AH-actie met genoeg keuze. Wij vonden de prijs achteraf voor 2 personen wel aan de hoge kant.
K D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit van het vlees is uitermate goed (spareribs glijden van het bot en de biefstuk is zeer mals). Wel behoorlijk prijzig als je bedenkt dat de hoofdgerechten zonder saus of groenten wordt geserveerd. Bijgerechten zijn alleen aardappelen en koolsla. Ook hier geldt, zonder saus. Overige bijgerechten (zelfs gebakken uien à €2,75) of sauzen dienen betaald te worden.
Met AH actie €49,50 p.p. en gewoon 3-gangen menu is €24,95. Wel aan te raden qua kwaliteit, maar zonde van de AH-bonnen.