LE SOUQ Delfshaven

Dinsdag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 23:30
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Le Souq. We kozen voor het 3 gangen menu waarbij je 4 mezzes en het hoofdmenu naar keuze kan uitkiezen. Alles wat super lekker en op het einde van de avond zaten we propvol.
Jammer dat er weinig andere mensen waren want dat zou de sfeer nog leuke gemaakt hebben, maar de bediening en het eten was top.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
hier terecht gekomen via goede vriend die hier regelmatig komt. We kozen ervoor om voor 3 personen de 12 soorten mezze's te nemen. warm en koud. Heerlijk gegeten. als je echt grote eters hebt is het misschien net even iets te weinig en wij hebben dan ook nog wat extra brood en nog een kleine ronde mezze's erbij genomen. Ze schenken hier inderdaad geen alcohol, maar dat weet je als het goed is van te voren en voor een iemand die normaal een biertje of wijntje bij het eten gewend is geeft het dus de mogelijkheid om eens op avontuur te gaan qua drinken. het werd een limonade met munt. Vooral bij warm weer een zeer goede keus. Dan de prijs-kwalitiet verhouding die is meer dan prima...de prijs-hoeveelheid...sja sja...er zijn restaurants waar je voor het zelfde bedrag (21,50 pp voor 12 mezzes) voller zit..dat klopt...maar het is een keuze die je maakt...een keer eens wat anders en gezellig allemaal diverse hapjes op tafel of ga je voor je standaard eetcafe?? ... de service was prima. De 2 meiden hielpen ons vriendelijk en goed. Het decor..mm He is netjes en schoon maar mag best wel iets gezelliger/warmer...al kan je met warm weer ook heerlijk buiten zitten bij het water. Voor ons was het een zeer aangename avond.
Egbert S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Mezze's als voorgerecht zijn prima bereid en ook grote keuze in vegetarische mezze. Hoofdgerechten zijn prima in orde en baklava met ijs is goddelijk. Bediening was vanavond door ziekte onderbezet. In haar eentje deed ze haar uiterste best.
Dylan V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Moderne, Arabische inrichting die een nette indruk achterlaat. Geen grote menukaart, maar de falafel als voorgerecht mag er zeer zeker zijn. Ook de vleesspiezen zijn uitstekend bereid en lekker gekruid. Het personeel is gastvrij, behulpzaam en werkt hard om het de klant naar wens te maken. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Le SOUQ vervangt de Parel en ook het prachtige waterthema in de inrichting is daarmee verdwenen en nu is er een Arabisch ogend moderne inrichting met Marokkaanse lampen en heldere kleuren. De kaart is nog steeds Libanees maar toch heel anders. De Parel had een ruime selectie vegetarische gerechten en nu staan er alleen hoofdgerechten met vlees op de kaart. Er wordt ook geen alcohol meer geschonken. De bediening was vriendelijk. Het eten vond ik tegenvallen. Ik had kip met champignons en het smaakte niet speciaal maar meer als iets dat je ook bij veel Nederlandse restaurants kan bestellen.