Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Le Sandre

Verser dan vers

Visrestaurant Le Sandre is gevestigd in een monumentaal grachtenpand in het oude centrum van Leeuwarden. Van oesters tot bonbons, alles is hier tot in de puntjes geregeld! De verse vis is afkomstig van de visafslag in Harlingen en het rundvlees wordt ter plaatse gerijpt. Verser dan vers dus! Bestel hier een goed glas wijn naast en jouw avond kan niet meer stuk!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Le Sandre

Dinsdag t/m Zaterdag 16:30 - 22:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Le Sandre

joosten53 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gewoon goed eten met vriendelijke bediening. Prima uitleg van hett bedienend personeel wat er op het bord lag. Gezellige niet al te ggrote ruimte met goede zitmogelijkheden.
deboer1 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hebben heerlijk gegeten. Goede uitleg. Ook de wijn was een goede aanrader in combinatie met het eten. Komen beslist nog eens weer.
René F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijke gerechten, kunstenaars met veel smaak en diversiteit. kwalitatief uitstekende vis! Met een heerlijke frisse witte wijn en zeer goed gezelschap!
mgboon .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
net restaurant iets aan de kleine kant , gemoedelijke sfeer, niet geschikt voor grote eters , het voorgerecht dun gefileerde kabeljauw had weinig smaak , het hoofdgerecht de vis was perfect maar vergeten de aardappeltjes te geven [moesten we zelf om vragen] sla was niet zo lekker. nagerecht aardbei mousse met slagroom en sinaasappel ijs was perfect . tenslotte het grootste euvel dat de cola over datum was , flesje gekregen van 04-2017,
dus 6 maanden over tijd . de serveerster zei hiervan af te weten . en vond dit geen probleem .flesje werd wel van de bon gehaald. uiteindelijk een nare nasmaak over gehouden aan deze ervaring. ik zal hier niet meer terugkomen . echt een misstap om zo met je klanten om te gaan.
wilma D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijke verse producten,met name de paling.Vriendelijke professionele bediening,zonder dat het overdreven werd.Goede koks.Al met al een zeer geslaagde avond.
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Daar we met de AH kaart waren hadden we de keus tussen vegetarisch of een verrassingsmenu.
Het eten was prima klaargemaakt maar vrij koud opgediend.
Bovendien was het summier wat je kreeg.
Bediening was prima , in een leuke omgeving.
wobbina E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Met vrienden en met gebruikmaking van de AH restaurantactie heerlijk en verrassend gegeten. Dit was zeker voor herhaling vatbaar!
Riekele H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Plezierige ontvangst en attente bediening.
Visgerechten uiotstekend bereid en prima bijpassende wijn.
Ze verdienen een tien.
Eelkje S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ongelofelijk lekker gegeten met mijn vriend via de AH restaurant actie. Het eten was heerlijk en een super service van een jonge dame die leuke dingen kon vertellen over het eten en goede aanbevelingen deed. Top!
Dorinde R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het is lang geleden dat we zo'n fijne ervaring in een restaurant gehad hebben. Werkelijk alles wat we kregen was lekker en van hoge kwaliteit. Tot aan de lekkernijen bij de koffie aan toe. De leuke bediening maakte het helemaal compleet. Zonder het te beseffen hebben we er ruim 2 1/2 uur gezeten, zonder lang op een gerecht te wachten. De amuse en het brood met de heerlijke tapenade stelden we ook erg op prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!
lilyhuinink .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Mosselen waren prima, oesters redelijk tot goed, ze lagen op een soort steentjes ipv op ijs. De schol was niet zo goed bereid. Wat vettig en slap.

Gegeten met AH zegels
Douwe V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten was voortreffelijk; de deskundige vrouwelijke medewerkster was zeer vriendelijk en sociaal. Zij was een echte G A S T V R O U W.
Helmy D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker puur eten! Heerlijke avond
Reani V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk vis gegeten. Prima sfeer en bediening. Prettig dat het restaurant niet zo groot is. We komen graag een keer terug.
Luk D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Perfect een aanrader.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Eten op creatief culinair niveau, vlotte en gezellige bediening, mooie wijnkaart. En als je dan ook nog mee doet aan de ah actie dan wordt de prijs/kwaliteit verhouding positief overstegen. Een aanrader!
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Genoten van een driegangen surprisemenu. Eten lekker en degelijk, mooi opgemaakte gerechten. De witte wijn, een jonge (2016) Sauvignon was een feest!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Kleine porties. Heel lang wachten en voor een visrestaurant weinig vis op de kaart.
loesbergkamp .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Samen met een vriendin hebben we van een heerlijk diner genoten. De ambiance kwam me vertrouwd
omdat ik toen het net nog "Het kookpunt heette er regelmatig heb gegeten.
Rita P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten, we waren erg blij met deze keuze! Vriendelijke vlotte bediening, gezellig restaurant. En dat allemaal met een Albert Heijn bon... Dan wordt de prijs/kwaliteitsverhouding wel heel gunstig :-)