Le Salonard Table d'Hôte

Rechtstraat 84 6221 EL Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant Le Salonard Table d'Hôte

Private Dining in hartje Maastricht

In het oude centrum van de wijk Wyck ligt Le Salonard, een combinatie van winkel met ambachtelijke broden en andere heerlijke producten. In de avonduren als de winkel gesloten is wordt hier gekookt op niveau. Chefkok Remco legt zijn passie voor eten bij u op het bord. Hij laat zich inspireren door de Franse keuken en kookt met de mooiste dagverse regionale en seizoensgebonden producten. Geen enkel ingrediënt verliest zijn herkenbaarheid. Voor de wijnen wordt er nauw samengewerkt met de exclusieve wijnimporteur Xate-O die zorgt voor de beste wijn/spijs-combinaties. De intieme huiskamersfeer maakt je avond helemaal compleet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Salonard Table d'Hôte

Elke dag te reserveren voor diner vanaf 6 personen tot 30 personen

• Af te huren , Catering , Doorlopende service , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Kookcursus , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi