Le Primeur

Lohuisstraat 1 7627 NL Bornerbroek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Le Primeur

• Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Met een gezelschap van zo'n 40 personen heerlijk genoten van een 3 gangen diner.
Zoals altijd is de bediening uitermate vriendelijk.
Men had de keus uit 3 voor- en hoofdgerechten.
Het nagerecht bestond uit ijs.
Ik nam de champignons in bierbeslag,lekkere romige saus erbij. Daarna een heerlijke schnitzel met stroganoffsaus. En het dessert was tongstrelend.
Bij het serveren werd uitgelegd wat we kregen.
Kortom een bezoek meer dan waard.
Arends1981 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Aanta keren wezen eten nu,
Kwaliteit Van de voorgerechten zijn goed, soep mag wel iets meer binding hebben.

Hoofdgerecht zijn goed alleen de ene kerr een stuk hoger op smaak als de andere keer.

Bijlagen goed en voldoende.
Standaard wordt er geen friet bij geserveerd.

Bediening redelijk jong en weinig kennis met betrekking tot het vak
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Bij Le Primeur heerlijk geluncht.
Ik bestelde als voorgerecht een tomatensoep.Als hoofdgerecht saté met kroepoek, patat en salade.
De soep smaakte voortreffelijk.
Het hoofdgerecht was ook goed van smaak.

Een nadeel was, dat het koud was in de bistro.

Cock V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Tijdens onze vakantie 2 keer bij dit restaurant gegeten. Beide keren heerlijke gegeten. Beide keren een menu gekozen, waarbij duidelijk rekening werd gehouden met de wensen van de gasten. Bediening is zeer vriendelijke, correct en weet hoe je het de gasten naar hun zin moet maken.
Hans2105 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Met z'n 2en hier gegeten, mixed grill vlees en vis. Een prima klaargemaakt, goed op smaak. Met verschillende groenten en aardappelgerechten erbij. Bijbestelde groente direct gebracht (en niet zoals vaak als de rest van het eten al op is). Bediening uitstekend; correct, vriendelijk, snel en gemoedelijk. We voelden ons zeer op onze plaats. Prijs - kwaliteit verhouding zeer goed. Prima eten voor een schappelijke prijs. Aanrader.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Met twee personen vroeg op zondagavond hier een paar aangename uurtjes doorgebracht. Het voorgerecht van Champions in een deegjasje smaakte prima. We hadden beiden vis welke ook in beide gevallen goed was, alleen het sausje bij de zalm was voor mij wat aan de pittige kant. De hoeveelheden waren voor ons ruim voldoende. Zeker zo belangrijk, de bediening was bijzonder attent en vriendelijk, zie je niet overal. Als je net binnenkomt is de open grill qua geur duidelijk aanwezig. Het decor is een kwestie van smaak, maar zou best iets intiemer mogen zijn.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Aangetrokken door het pand en de uitstraling plus de reacties die ik over dit restaurant had gehoord, besloot ik op een doordeweekse, vroege avond in 'Le Primeur' een hapje te gaan eten. Bij binnenkomst viel me meteen de duisternis op. Schemerig, het licht op half gedraaid, waarschijnlijk bedoeld om een intieme sfeer te creëren. En een inrichting en kleurstelling van zwart en donkerrood, wat niet bijdraagt aan wat licht in de duisternis.
Tafeltjes genoeg, plaats voor één persoon ook. Ik werd niet weggezet op een onmogelijke plek bij de deur, maar door een allervriendelijkste gastvrouw verwezen naar elk tafeltje dat mij maar goed leek. Meteen werd ik bediend. Ik had wat speciale wensen met betrekking tot het eten, en die werden vlot ingewilligd. Een soep vooraf, keuze genoeg uit de uitgebreide menukaart. Mij trok het fluweelzachte knoflooksoepje met gamba en gefrituurde prei wel aan, vooral door de benoeming: fluweelzacht. Nou, dat was-ie ook. Fluweelzacht en pittig van smaak. Inderdaad twee gamba's en subtiel verweven preireepjes in de soep. Lekker, en machtig.
Het hoofdgerecht dat ik bestelde bestond uit een mixed grill van zalmfilet en victoriabaars met gedroogde tomaatjes, knoflook en lintpasta. Heel veel lintpasta, te veel zelfs. Maar misschien wilde de kok mij iets extra geven, omdat ik afzag van de gemengde salade, die er anders ook bij geserveerd zou worden. Naast de bloemkool in kaassaus en een klein groentetaartje. Alles zeer smakelijk, de beide vissen mooi gaar en de bloemkool nog knapperig. Met een cappuccino sloot ik deze copieuze maaltijd af. Die me nog geen drie tientjes kostte, een net bedrag voor eten en de gastvrijheid.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Met een gezelschap van 44 personen hier heerlijk gegeten.
Keuze uit 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en als dessert ijs of koffie.
De indeling van het restaurant gedeelte is overzichtelijk en gezellig. De bediening was vlot en vriendelijk.

De kleedjes op de tafels mogen wel veranderd worden. Het waren een soort tafellopers. Die niet helemaal over de tafel pasten, waardoor je bord wiebelig stond. Dat is lastig met het vlees snijden.
Johanna D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Onlangs op zondag hier etentje gehad met 7 personen. Prijs/kwaliteit goed. Eten in het algemeen goed. Erg jammer dat er over het vlees een veel te zoute saus/jus zat. Suggestie: serveer dit altijd apart. Nu was de smaak van het vlees niet goed herkenbaar. Dessert wat bij het menu hoorde was redelijk; wel mierzoet.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Gezellig en goed restaurant . Je hebt wel de tijd nodig om iets te eten. Een goede prijs kwaliteit verhouding.kangeroe is een goede aanrader. Soep ook goed op smaak.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Ik ben hier met een gezelschap van 46 mensen geweest. We werden zeer gastvrij ontvangen. Het eten was top, vooral het grand dessert was grand. We zijn allemaal met een goed gevulde maag weer naar huis gegaan. Deze bistro beveel ik ook van harte aan.