Le Poutre

Elftweg 3 5361 CZ Grave Nederland Kaart

Over het restaurant Le Poutre

Het lekkerste frietje van Wijchen

Voor jou geen exclusief gedoe als je een avondje uit eten wilt? Ben jij dol op klassieke snacks als het ‘patatje oorlog’, loopt het water je in de mond als je denkt aan een goede kroket en maak je jou niet gelukkiger dan met een volwaardig vleesgerecht als de ‘mixed grill’? Dan is Le Poutre echt iets voor jou! En het mooie aan deze snackbar is dat je niet met een tas vol lekkers over straat hoeft, zodat het koud is als je thuiskomt. Hier kun je gezellig aan een tafeltje zitten en genieten van producten die allemaal in plantaardige olie worden bereid. Maak kennis met het gezondste frietje van Nederland!

Meer informatie over restaurant Le Poutre

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Erg lekker gegeten met AH-actie. Grote porties, goede kwaliteit en zeer vriendelijke bediening. Een echter aanrader. We komen zeker terug.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Drie gangen menu gegeten met als hoofdgerecht spareribs.. Grote porties. Dus volgende keer eten we in de middag een broodje minder. De serveerster boodt ons een doggiebag aan. Dus daags erna nogmaals genoten.
RaataurDin B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Is 5 euro duurder geworden dan vorig jaar. Prijs mag vermeld staan. Portie was veelste groot. Friet mag meer. Voor de rest alles super.
Nee E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was boven verwachting lekker! Carpaccio als voorgerecht en spareribs als hoofdgerecht. De spareribs waren precies goed: erg mals met lekkere marinade. Voorzien van friet, gebakken aardappeltjes en verschillende soorten groenten was het méér dan genoeg eten! Uiteindelijk hebben we een toetje gedeeld, want meer hoefde echt niet. We komen hier zeker terug!
Anja F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Het voorafje (soep) was ook echte soep een geen water dat naar soep smaakt. Een erg lekker pilsje. en het toetje (ijs) was helemaal geweldig. Ook het vlees (de schnitzel) zag er goed uit en was ook heerlijk.
Echt een aanrader.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten, verse gerechten en erg veel! We konden het niet op en dat met de AH actie. Goede keuze en diversiteit in de gerechten!
marjan54 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima service; goede terugkoppeling ivm glutenvrij dieet; smakelijk, grote portie. Via AH actie uitgebreid keuzemenu. We komen nog eens weer!
Philip112 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gisteren hier gegeten met de AH-restaurantactie. Er is een goede scheiding gemaakt tussen het keurige eethuis en de cafetaria. Voor de restaurantactie is er een ruim en duidelijk keuzemenu met voor elk wat wils. Prima bediening door vriendelijk personeel. De gerechten zijn alle uitstekend bereid en tezamen met de bijgerechten meer dan voldoende voor een volle maag. Het toetje: softijs met chocoladesaus, vruchten of kersen maakt het driegangendiner compleet.
Alles bij elkaar een verrassend goed adres om tegen een redelijke prijs een hapje te gaan eten!
arnoldina C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Weer helemaal tevreden lekker gegeten en nette bieding echt een aanrader.
Waren er met de AH actie ruime keuze.
Gaan er zeker nog een keer naar toe.
W F.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Uiterst vriendelijk en kundig personeel. Een perfecte kok. Wij hebben met 4 personen hier heerlijk en gezellig getafeld. Zeker voor herhaling vatbaar. ????
TvUM .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Er was geen tafeltje gereserveerd, zoek zelf maar iets uit; 6 opersoons, 2 persoons of 1 hoge tafel. De drankjes vooraf werden vergeten. Weinig soepel met dieetwensen. Toen de uiterst vriendelijke bedrijfsleider (vr) kwam was er ineens wel veel mogelijk en werden we alsnog prima verzorgd. Zonder haar was de recensie anders geweest.
Tip; werk met duidelijk gereserveerde tafeltjes en wat minder met uiterst jong personeel dat nog veel moet leren.
René S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een prima service door mee te denken over de grote van ons gezelschap. Bovendien is er vooraf nog een keer gebeld met de bevestiging van de reservering; Prima service!
Een ruime keuze bij iedere gang van het menu van de AH actie! De opmaak van de plates was erg netjes en de gerechten waren erg lekker. Ook de bediening was erg aardig en hulpvol en vriendelijk. Een aanrader zijn de heerlijke spare-ribs. Heerlijk gekruid en gebakken; een culinair hoogstandje.
Lepoutre is een geweldige friettent, dat wisten we al, maar... het is ook een geweldig restaurant! Complimenten aan de kok!
M O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg lekker en niet duur voor het geld dat je betaald.
Sfeer was goed en bediening goed en netjes.
Restaurant gedeelte was mooi apart van snackbar
famvanheumen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het samengestelde AH menu, was uitstekend.
Voldoende keuze uit voor, hoofd en nagerechten.
Een aanrader, we komen hier zeker op terug.
patriciavdgraaf .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De gerechten die wij hadden besteld waren heerlijk.De tomaten soep,en champignonsoep was prima.Ook de schnitzel en zalm was prima.
Het was wel fijn dat er een afscheiding was tussen het eet gedeelte en de cafetaria.
Je kunt er heerlijk eten,en de bediening is goed.

Leon V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De carpaccio was prima, alhoewel er een beperkte keuze was voor het voorgerecht, smaakte zowel de varkens- als kipschnitzel uitstekend.
Qua prijs- kwaliteitsverhouding kan men hier een prima maaltijd nuttigen.
daanenpeter .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Eten is van goede kwaliteit en lekker. Veel voor weinig geld. Vriendelijke en vlotte bediening. Zeker waard om terig te komen.
annie.goorts .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Verrassend menu voor de AH-actie, prima in verhouding tot de prijs en kwaliteit. Vriendelijke bediening. De gerechten waren ruim voldoende en zagen er keurig netjes uit. Een aanrader.
Elise S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij gingen met de AH-bon de beroemde spareribs eten. Deze zijn inderdaad erg lekker. Grote porties met lekkere bijgerechten. Daarna heerlijk toetje met vers fruit, ijs en slagroom. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Kortom een echte aanrader.
FamTheunissen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben super lekker gegeten met de AH actie bij Le Poutre gisteren. Goed menu en heerlijk eten. Vond het alleen erg lang duren met onze jonge kinderen erbij. 3 gangen duurde totaal 2 uur, dat is best lang, zeker omdat we bij een cafetaria meer snelheid hadden verwacht. Maar het eten was echt super goed, heerlijk en meer dan voldoende. Hele goede actie, gaan we zeker vaker doen in de vakantie, maar dan geven we wel aan dat we meer haast hebben :-).