Le Poutre

Elftweg 3 5361 CZ Grave Nederland Kaart

Over restaurant Le Poutre

Het lekkerste frietje van Wijchen

Voor jou geen exclusief gedoe als je een avondje uit eten wilt? Ben jij dol op klassieke snacks als het ‘patatje oorlog’, loopt het water je in de mond als je denkt aan een goede kroket en maak je jou niet gelukkiger dan met een volwaardig vleesgerecht als de ‘mixed grill’? Dan is Le Poutre echt iets voor jou! En het mooie aan deze snackbar is dat je niet met een tas vol lekkers over straat hoeft, zodat het koud is als je thuiskomt. Hier kun je gezellig aan een tafeltje zitten en genieten van producten die allemaal in plantaardige olie worden bereid. Maak kennis met het gezondste frietje van Nederland!

Meer informatie over restaurant Le Poutre

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
W F.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Uiterst vriendelijk en kundig personeel. Een perfecte kok. Wij hebben met 4 personen hier heerlijk en gezellig getafeld. Zeker voor herhaling vatbaar. ????
TvUM .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Er was geen tafeltje gereserveerd, zoek zelf maar iets uit; 6 opersoons, 2 persoons of 1 hoge tafel. De drankjes vooraf werden vergeten. Weinig soepel met dieetwensen. Toen de uiterst vriendelijke bedrijfsleider (vr) kwam was er ineens wel veel mogelijk en werden we alsnog prima verzorgd. Zonder haar was de recensie anders geweest.
Tip; werk met duidelijk gereserveerde tafeltjes en wat minder met uiterst jong personeel dat nog veel moet leren.
René S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten en een prima service door mee te denken over de grote van ons gezelschap. Bovendien is er vooraf nog een keer gebeld met de bevestiging van de reservering; Prima service!
Een ruime keuze bij iedere gang van het menu van de AH actie! De opmaak van de plates was erg netjes en de gerechten waren erg lekker. Ook de bediening was erg aardig en hulpvol en vriendelijk. Een aanrader zijn de heerlijke spare-ribs. Heerlijk gekruid en gebakken; een culinair hoogstandje.
Lepoutre is een geweldige friettent, dat wisten we al, maar... het is ook een geweldig restaurant! Complimenten aan de kok!
M O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Erg lekker en niet duur voor het geld dat je betaald.
Sfeer was goed en bediening goed en netjes.
Restaurant gedeelte was mooi apart van snackbar
Famvanheumen .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het samengestelde AH menu, was uitstekend.
Voldoende keuze uit voor, hoofd en nagerechten.
Een aanrader, we komen hier zeker op terug.
Patriciavdgraaf .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De gerechten die wij hadden besteld waren heerlijk.De tomaten soep,en champignonsoep was prima.Ook de schnitzel en zalm was prima.
Het was wel fijn dat er een afscheiding was tussen het eet gedeelte en de cafetaria.
Je kunt er heerlijk eten,en de bediening is goed.

Leon V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De carpaccio was prima, alhoewel er een beperkte keuze was voor het voorgerecht, smaakte zowel de varkens- als kipschnitzel uitstekend.
Qua prijs- kwaliteitsverhouding kan men hier een prima maaltijd nuttigen.
Daanenpeter .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Eten is van goede kwaliteit en lekker. Veel voor weinig geld. Vriendelijke en vlotte bediening. Zeker waard om terig te komen.
Annie.goorts .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Verrassend menu voor de AH-actie, prima in verhouding tot de prijs en kwaliteit. Vriendelijke bediening. De gerechten waren ruim voldoende en zagen er keurig netjes uit. Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij gingen met de AH-bon de beroemde spareribs eten. Deze zijn inderdaad erg lekker. Grote porties met lekkere bijgerechten. Daarna heerlijk toetje met vers fruit, ijs en slagroom. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Kortom een echte aanrader.
FamTheunissen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben super lekker gegeten met de AH actie bij Le Poutre gisteren. Goed menu en heerlijk eten. Vond het alleen erg lang duren met onze jonge kinderen erbij. 3 gangen duurde totaal 2 uur, dat is best lang, zeker omdat we bij een cafetaria meer snelheid hadden verwacht. Maar het eten was echt super goed, heerlijk en meer dan voldoende. Hele goede actie, gaan we zeker vaker doen in de vakantie, maar dan geven we wel aan dat we meer haast hebben :-).
Arnoldina .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gebruik gemaakt van de AH actie.
Champignonsoep voortreffelijk,schnitzel champignonsaus prima ,de spareribs mochten volgens mijn man meer gekruid zijn vond ze een beetje flauw,coupe zonder pit lekker.
Portie's waren ruim voldoende borden zagen er goed uit.
Bediening vriendelijk en correct.
Decor sober maar netjes en schoon.
Marianneoma .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten .
Vooraf een super lekkere carpatio .hij was daarbij nog behoorlijk aan de maat
Als hoofd gerecht is er gekozen:voor spareribs mijn man vond het heerlijk .
Ik had een boerenkipfilet die was super . Hij was niet te zien door de champignons , uien en paprika . SUPER lekker . daarbij friet,gebakken aardappels en groente.
Als toetje een heerlijk softijsje
Zeker aan te raden
Personeel was zeer vriendelijk en we waren zeker welkom
Alleen voor de sfeer was het niet echt een restaurant te noemen , maar we hebben er niet minder om gegeten .
Zeker een herhaling waard
Houtertj .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wij zijn vaker bij le poutre geweest, maar ik vond het de vorige keer lekkerder, we hadden allebei de spareribs, maar ze waren dit keer minder lekker. En ik heb een opmerking over de blonde mevrouw die achter de balie staat om voor de drank te zorgen, we hebben dit de vorige keer ook al gezien, als het druk is dan kan zij dat niet aan want dan wordt ze zeer onvriendelijk tegen de klanten en ook tegen het personeel, wij vinden haar Niet geschikt om in een druk restaurant te werken.
J.kingma40 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Wij kwamen aan bij Le Poutre en toen bleek dat wij ons hadden vergist in de datum.
Dit was echter totaal geen probleem. Wij waren de eerste gast die kwamen eten
met A.H.bonnen. Het was in een woord meer dan goed. Ruime keus bij het voorgerecht,hoofdgerecht en nagerecht. Heel vriendelijke bediening in een woord
perfect.Zondermeer een aanrader.
Gerritroefs .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
het eten was lekker . de bediening was uitstekend en vriendelijk. het tempo van opdiening was prima entourage kan beter.
Jo50 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De gerechten (zalm, schnitzel en kip) waren heerlijk zeer smaakvol en goed warm gebracht door een vriendelijke juffrouw alles was prima verzorgd.
De 6 voor deco is niet dat het niet netjes want het zag er allemaal netjes en keurig uit maar het betreft de voorkmer van een cafetaria. Kwaliteit/ prijs kunnen we beoordelen met een 10.
Groet, Joop
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
We voelden ons welkom, de sfeer was gezellig.
Het eten was prima van smaak en goed verzorgd. Bij voorbeeld een warm broodje bij de soep.
Er is een ruime parkeerplaats achter.
Tonnie.van.halen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We hebben heerlijk gegeten,de tafelgenoten dus ook. We kenden Le Poutre al van andere keren. De bediening was prima. De soep was heerlijk, zalm heel goed, en het softijs helemaal goed, de groenten en frietjen en aardappeltjes, evenals de rest goed warm geserveerd. De vraag of alles voldoende was werd meerdere malen gesteld.

Bedankt voor dit alles, we hebben een geslaagde avond gehad.
Ldrews .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Lekker gegeten met de ah kortingsbonnen,alleen jammer dat je niet zelf je 3 gangen menu samen kon stellen,maar verder was het goed