Le Pompidou

Wesselerweg 15 7544 RP Enschede Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Le Pompidou

Riny V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Nadat ik al een paar keer eerder bij Le Pompdidou had gegeten en dit goed was bevallen hebben we 6 maart met 6 pers. en 1 peuter bij Le Pompidou gegeten. Het eten was perfect zowel de pannenkoeken als de andere gerechten 1persoon moest glutenvrij ook zij was zeer tevreden, ik had de mixed grill was wel erg veel. Het eten is er heel betaalbaar.
De bediening was heel vriendelijk en correct.
En dan de locatie die is ook heel mooi en kindvriendelijk dus een absolute aanrader.
Barrysub .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Op mijn verjaardag dachten we tussendoor even lekker te eten hier. Ik had een pannenkoek sate besteld maar kreeg een pannenkoek shoarma. Bediening erbij geroepen maar die zeiden nee dit is sate terwijl het toch echt shoarma was. Ik werd niet geloofd door de bediening het smaakte ook totaal niet naar sate maar echt naar shoarma. Dus stond ik erop dat het terug ging naar de kok en hij het zelf kon proeven want als je dat verschil niet proeft..... Zo gezegd zo gedaan, komt de serveerster terug zegt ze de kok kan niet proeven want hij is moslim..... (Echt gebeurt dit..) maar toch volhouden dat het sate was. Toen vertelde ze dat ze voor de sate en de shoarma hetzelfde vlees gebruiken alleen met andere kruiden. Tja dat kan blijkbaar in een restaurant. Uiteindelijk maar een naturel genomen als de sate al naar shoarma smaakt hoe zal de rest dan zijn? Daarna de serveerster niet meer gezien om te vragen of alles naar wens was etc. zoals ze in een normale eetgelegenheid doen. Uiteindelijk kwam er een andere serveerster voor het afruimen. Ik kan niet anders dan adviseren hier niet naartoe te gaan slechte service, nou ja het eten heb ik het over gehad en de kok........ Tja als hij zijn eigen eten al niet proeft....
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Goed gegeten prijs/kwaliteit is oké.
Gegeten 2 haasbiefstukjes met gebakken aardappelen en pepersaus, de salade bestond uit
een bolletje huzaren met kool en een schijfje komkommer.
De bediening is zeer vriendelijk maar wat onervaren leek het ons.
Gaan zeker nog eens.
M O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Dit pannenkoekenhuis ligt naast de kinderboerderij wat het een leuk combinatie-uitje maakt. Buiten een prettig terras. Lekker stokbrood met knoflookboter. Er staan veel pannenkoeken op de kaart maar ook een ruim aanbod van ander eten (broodjes, saté, etc.). Het stokbroodje exotische kip is lekker. De prijs-kwaliteitverhouding is goed. Koffie verkeerd vrij redelijk maar geen topper. Kindjes mogen een klein kadootje uitkiezen bij verlaten van het restaurant, dat vinden ze erg leuk.
Co B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Erg leuk feest meegemaakt bij le Pompidou.
Mooie lokatie in boerderij-achtige omgeving met mooie speeltuin voor de kinderen.

Vooral het buffet was top!
Petersmit2 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Zeer slechte ervaring, raad niemand aan om hier te eten.

Zeer lang wachten(meer dan een uur op het hoofdgerecht)
Personeel kon je merken dat ze onervaren waren (de meeste serveersters zullen niet veel ouder geweest dan 16).

Voedsel was behoorlijk slecht, weinig smaak aan het vlees, de pannenkoeken waren zeer vet niet smakelijk.
Om het nog een klein beetje positief te houden de patat en de bijhorende saus is zeer goed.

In het verleden heb ik meerdere keren bij Pompidou gegeten en toen was het een stuk beter.

Voedsel is dus zeer slecht, idem voor de bediening maar de lokatie is dan wel heel goed gemakkelijk bereikbaar en een mooie locatie.

Fep68 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Dit is de 2e keer dat we hier eten. En helaas is er in de snelheid van pannenkoeken bakken geen verbetering gekomen. Je moet minstens een uur wachten voor de pannenkoeken verschijnen. En dat is met kleine kinderen veel te lang. Nadat de pannenkoeken op zijn, een toetje en wederom lang wachten. We schrijven dit live. We kwamen om 18.00 uur. Het is nu 20.45 (te laat voor kinderen) (We zijn met zijn vieren, dus geen grote groep).
Belachelijk gewoon. Tijd voor personeel die van aanpakken weet!
Daisy O.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Wauw, ik woon mijn hele leven in Enschede, maar de komst van Le Pompidou was mij compleet ontgaan! Wat een geweldige plek! Superlekker eten, betaalbaar en zo sfeervol! Een heerlijk pannekoek gegeten, waarbij er ruimte was om een extra ingrediënt toe te kunnen voegen. Personeel was enorm vriendelijk.
Janwillemdocter .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Met het hele gezin (7 pers) prima gegeten bij le Pompidou. De meesten kozen voor een pannenkoek, een kind voor een kindermenu en ikzelf voor de gamba's met een prima kruidensaus en dito garnituur. De bediening was zeer attent en het eten stond snel op tafel. Met name de ijsdesserts waren heerlijk. Volgens mij herpakt dit restaurant zich, na eerdere ervaringen die toch wat matter waren hebben we nu een heerlijke avond gehad