Le Petit Bistro

Muntstraat 2 8601 CJ Sneek Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Salade met groenten en kruiden van Us Hof, scharreleitje en Roquefort
      Zuid Franse vissoep met rouille
      Slakken in hun huisje met kruiden en veel knoflook
      Dit is een impressie van gerechten die u tegen kunt komen op onze menukaart, echter kunnen hier geen rechten aan worden ontrokken!
  • Hoofdgerechten
    • Visschotel van de dag met seizoen garnituur
      Coq au vin van Kromhoeksterkip
      Boeuf bourguignon van biologosch vlees
  • Nagerecht
    • Crème brûléé getrokken met vanille
      Ile flottante
      Franse en Friese kazen

Over het restaurant Le Petit Bistro

Ongecompliceerd tafelen

Wanneer je op zoek bent naar een gezellig restaurant in Sneek, dan kan je zeker terecht in Le Petit Bistro! Hier staat ongecompliceerd tafelen met als basis de boeren Franse keuken voorop. Le Petit Bistro is een bistro zonder pretenties! Je kan hier genieten van de lekkerste gerechten met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Petit Bistro

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00
Laatste zondag van de maand gesloten.

• Mastercard , Pin , Visa

• Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijk verrassend menu!
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Altijd fantastisch. Geweldig eten en geweldig gastheerschap.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige omgeving. Een echte aanrader.
Meine P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Lekker gegeten, zoals we gewend zijn in le petit bistro.
J.D. P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Prijs goed,kwaliteit uitstekend,rustige ambiance kortom een plek om terug te komen.
Heel hartelijk bedank voor deze mooie woorden en score die u ons hier toebedeeld! Hartelijke groet,
Jan Gerard van der Wal
Teunis M D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Het eten was goed. De welkom als AH gast was minder. We mochten geen plaats uitzoeken ondanks dat niemand aanwezig was, maar werden op een koude plek bij de deur geplaatst. Latere gasten zonder AH mochten wel een plek uitkiezen Het was geen prettige plek waar wij zaten en werden als een tweederangs gast behandeld. Ondanks dat het eten goed was zal ik hier niet meer boeken. Ik houd niet van onderscheid en voelde me niet erg welkom
Met verbazing lees ik uw resencie en wel om de volgende reden. Op geen enkele wijze heeft u uw tafel ongenoegen kenbaar gemaakt. Deze avond waren en meer gasten met de AH aktie te gast en die zaten niet direct naast u. Iedere gast wordt ontvangen met een handdruk en bij het afscheid idem dito. Geen enkele onderscheidt hierin. Uw opmerking dat u als tweederangs gasten bent behandeld heeft mij gekwetst. Ik doe mijn uiterste best elke gast een leuke avond te bezorgen. Vorige resencies op deze site onderstrepen mijn gevoel en passie hierin. Dat u niet meer bij ons komt, ach, laten we eerlijk zijn: ik betaal uit eigen portomonee uw gratis aangeboden drie-gangen diner, u gebruikt op deze avond met twee personen één glas wijn en vervolgens moet ik hier lezen over u ongenoegen? Ik hoop voor mijn collega's dat u door de bonnen heen bent. Jan Gerard van der Wal
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Slechts 3 (!) mensen die 24 (meer kunnen er niet in) gasten verwennen met koken en gastheerschap op hoog niveau!. Een bijzondere vermelding uit mijn eerste kennismaking met dit kleine, zeer smaakvol ingerichte restaurant verdient de vissoep en de huiswijn, maar daarmee doe ik eigenlijk de rest van het culinaire feestje tekort! Wij komen snel terug. Tot besluit: prijs en kwaliteit zijn perfect in balans.
Heel hartelijk bedankt nogmaals voor uw bezoek en mooie recensie die u hier achter heeft gelaten! À bientôt.
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Het was een smaakvolle en gezellige avond. Het menu was goed, wel wat veel olie in alle gerechten.
Bedank voor uw mooie score. Graag melden van de olijfolie, was beter geweest dan achteraf. Hartelijke groet, Jan Gerard.
Wicher V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Kleinschalig, maar daardoor zeer gezellig restaurant. Foto op op Iens oogt formeel, maar zaak is informeel. Mede dankzij zeer attente gastheer een bijzonder genoeglijke avond gehad. Moet ik nog zeggen dat het eten top was?
Hartelijk dank voor deze mooie recensie! Super leuk om te lezen. À bientôt.
Meidenpost T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Leuk te worden verwelkomt met een handdruk..!
Betreffende het eten:Het waren maar kleine porties maar ze waren verrukkelijk.
Restaurant is zeker aan te bevelen.!!
3 x een 10! Daar worden wij als team blij van. Bedankt voor uw bezoek. Á bientôt.
Gerbrand S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We hebben een prachtige avond gehad met heerlijk eten. Tot de volgende keer!
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Op een zaterdag hier gereserveerd. Er was alleen nog plek aan de bar. Wij kenden het restaurant niet, maar dachten "we wagen de gok". Gelukkig, want het was echt een superleuke ervaring. Wij kozen voor het 5 gangen menu met wijnarrangement en hebben echt genoten. In de eerste plaats van het eten en de wijnen, maar zeker ook van de entourage. De kok vindt het heel leuk om van alles toe te lichten en doet dat heel ontspannen, terwijl hij toch echt wel zijn handen vol had. De plek aan de bar bleek gewoon hartstikke leuk. Het eten was ook heel goed. Je ziet niet meer zo vaak een echt bistro menu. Maar in Sneek (of all places) hebben we het weer gevonden. De heerlijke marbré als voorgerecht staat me nog helder voor de geest. Mochten we ooit weer in Friesland zijn, is het zeker voor herhaling vatbaar.
Nogmaals hartelijk bedankt voor uw bezoek, mooie gesprekken aan de keukenbar met Wouter en uw enthousiasme! À bientôt, Jan Gerard van der Wal
Paula C.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk gegeten en een prima bediening. De gerechten werden heel mooi opgediend en smaakten verrukkelijk! Voor herhaling vatbaar!
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken. 5 gangen verrassingsdiner met heerlijke bijpassende wijnen. Attente zorgzame bediening. Pareltje!
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het eten was heerlijk en het was erg gezellig.
Mcmook M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad en heel lekker gegeven. vriendelijke betrokken bediening. alles prima!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wat was het weer gezellig! Aanvankelijk een beetje teleurgesteld, omdat we geen "gewone" tweepersoons tafel kregen terwijl we wel gereserveerd hadden. Zo kwamen we aan een hoge tafel met zicht op de keuken. Wat een lust voor het oog en wat een vakman is Wouter. Razend druk en hij blijft de rust zelve. Bovendien vermaakte hij ons! Gerard en Henri en vooral Wouter, jullie hebben onze avond heel bijzonder gemaakt. Dank daarvoor! We komen zeker (weer) terug.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Frankrijk in Sneek, herl erg prettig. Prettig ontvangst en heerlijk gegeten.
AH actie menu gereserveerd.. Hier wordt met aandacht gekookt, super gegeten.
Yp B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk
Gezellig.
Kom graag terug!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Klein maar goed restaurant met vriendelijke bediening.