Le Petit Bistro

Muntstraat 2 8601 CJ Sneek Nederland Kaart

Over restaurant Le Petit Bistro

Ongecompliceerd tafelen

Wanneer je op zoek bent naar een gezellig restaurant in Sneek, dan kan je zeker terecht in Le Petit Bistro! Hier staat ongecompliceerd tafelen met als basis de boeren Franse keuken voorop. Le Petit Bistro is een bistro zonder pretenties! Je kan hier genieten van de lekkerste gerechten met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Meer informatie over restaurant Le Petit Bistro

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Super super lekker gegeten , voor een goede prijs. Bij wachttijd en geluid heb ik gemiddeld ingevuld, maar dat is positief. Prima om tussen de gerechten even tijd te hebben, en een beetje rumoer in de zaak is alleen maar gezellig, zeker niet storend. Heerlijke avond gehad, leuke bediening, alles TOP!
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig klein bistrootje, verrassingsmenu uitermate goed verzorgd. Uitermate vriendelijke bediening en ook volop extra waar niet direct voor betaald hoeft te worden. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima gegeten met ah restaurantzegelaktie. Attente bediening en we gingen met een goed gevoel naar buiten. We willen zeker vaker hier komen!
Adjo V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijk verwelkomd en het hoekplaatsje dat ik had gevraagd was gehonoreerd!
De gerechten waren goed bereid maar niet verrassend of origineel.
Het wijn-advies daarentegen was uitstekend.
Z.marcan .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Jammer dat onze hond niet naar binnen mocht, terwijl wij op het reserveringsformulier vermeld hebben dat wij met onze hond zouden komen.
Happyhapper .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Helaas een teleurstellende ervaring. De de vorige dag telefonisch gemaakte reservering bleek niet genoteerd te zijn. Er was geen plaats voor ons. Of we dan eerst iets wilden drinken, maar daar is helemaal geen plaats voor in dit kleine restaurant. We besloten ergens anders wat te drinken en een uur later terug te komen. "Ik maak het goed met jullie". Dat stemde hoopvol. Teruggekeerd stelde de eigenaar voor dat we het verrassingsmenu zouden nemen. Gebaseerd op onze wijnkeuze (rood, Merlot) zouden we 4 gangen krijgen. De terrine was erg lekker, paste ook goed bij de wijn. Daarna kregen we coquilles in saffraansaus. Mijn tafelgenoot had vooraf aangegeven geen zeevruchten te lusten, daar zou rekening mee worden gehouden. Ikzelf vind het wel lekker, al had men er een een passende wijn bij moeten schenken. Later sprak ik de eigenaar erover aan, hij vond de Merlot wel passend(?). Het derde gerecht was gestoofde zwijnenwang met gebakken aardappeltjes en pastinaak. Noch mijn partner, noch ik vond het echt heel lekker, maar dat zal een kwestie van smaak zijn. Als nagerecht een schaaltje met crême brulee, niet echt heel bijzonder. We gingen weg met het gevoel dat het "verrassingsmenu" eigenlijk meer was wat de kok kwijt wilde. Wij komen er niet weer.
U K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Een Sfeervolle bistro met persoonlijke en prettige bediening. Een uitstekende keuken met verrassende culinaire gerechten! Topper in Friesland ????
Tjerkstra .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Na een warme ontvangst konden we zelf een tafeltje uitzoeken.
Vervolgens hebben we heerlijk gegeten en werden we met de nodige zorg en attenties bediend.
Na een uitgebreid en persoonlijk afscheid gingen we zeer voldaan naar huis.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Chrstina-51 D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het diner was voortreffelijk en voor mij was het diner heel mooi aangepast.
Gewoon weg weer een top avond. Jan Gerard kookt de sterren van de hemel.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
we genieten daar van de knusheid en het persoonlijk kontakt. Het eten is voortreffelijk en komen daar graag met vrienden en familie.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Genoten van een zalig 4 gangendiner, samegesteld,door de kok, rekening houdend met onze wensen. Een gastvrije, vriendelijke en persoonlijke ontvangst en bediening. Heel prettig om te ervaren. Vader en zoon geven een mooie en persoonlijke invulling en deze intieme, sfeervolle bistrot met heerlijk eten zonder al te veel poeha of tierlantijnten, meer puur natuur. Dank jullie wel!
Lucy B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
We hebben bijzonder lekker gegeten in een mooie ontspannen omgeving. Bewondering voor de vriendelijke bediening, hier is klant nog koning! Ons avondje uit, is mede door het thuisgevoel, helemaal geslaagd.! We komen beslist terug.
R.bouma1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer met een familiare uitstraling.
de entourage valt wat tegen, maar de huiselijke sfeer en het voortreffelijke eten maakt veel goed.
Bernadetteboot .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Een gezellig restaurant met vriendelijke, leuke mensen. En het eten .... was uitmuntend!
Komen zeker nog een keer terug :)
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten in een klein restaurant waarnaar je even moet zoeken.
Persoonlijke ontvangst, vlotte bediening die iedere gast ziet.
Na ons broodplankje kwam er ruimte aan een tafeltje met meer privacy, werd ons meteen aangeboden om te verhuizen: zeer attent!
Het eten was heerlijk: goed klaargemaakte zeebaars, een verrukkelijke lamsstoofpot. Het zoete toetje was echt hemels: heel lekker van smaak en structuur.
Wij hadden dus een top avond!!
Janyvos .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij waren met vrienden en hebben genoten van de gastvrijheid en het heerlijke eten. Door de restaurantactie van AH hebben we kennis gemaakt met dit restaurant en komen na onze lekkere eetervaring zeker terug. Eten op niveau in Sneek!!
Janneke Z.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk, eerlijk eten. Verse streekgebonden producten zonder teveel tierlantijnen waardoor je de "echte" smaak van een gerecht proeft. Prima wijnen voor erbij (volg vooral het advies van de bediening).
Heel attente, persoonlijke bediening en een fraaie inrichting. Klein, maar daardoor voel je je als gast gezien. Een absolute aanrader voor wie van goed eten en drinken in een persoonlijke sfeer houdt!
Lekker-iete .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het AH menu van Le Petit Bistro bestaat uit een 2 keuzemenu. Wij hadden vooraf salade met een heerlijk geitenkaasje (van Doetie) en een prachtige gemarineerde zalm met groene kruidensla. Simpele pure smaken. Topgerechten. Hoofdgerechten konijn; super mals en sappig vlees, de scholfilets precies goed gebakken. Begeleid door gele wortels en aardappeltjes. De bijgaande wijnen, keus van de bediening, pasten er prima bij. Als dessert kaasplank, altijd goed als de kaas kwaliteit heeft en dat was hier het geval. Kortom een aanrader. Je voelt je welkom en krijgt plezierige aandacht bij Le petit Bistro. (petit is overigens zeer toepasselijk) Echt een lekker avondje uit.
Farwevers .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Zowel voorgerecht, als hoofdgerecht en nagerecht qwaren in smaak en kwaliteut
heel goed op elkaar afgestemd. Het is een puik restaurant.