Le Petit Bistro

Muntstraat 2 8601 CJ Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Le Petit Bistro

Ongecompliceerd tafelen

Wanneer je op zoek bent naar een gezellig restaurant in Sneek, dan kan je zeker terecht in Le Petit Bistro! Hier staat ongecompliceerd tafelen met als basis de boeren Franse keuken voorop. Le Petit Bistro is een bistro zonder pretenties! Je kan hier genieten van de lekkerste gerechten met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Petit Bistro

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00
Laatste zondag van de maand gesloten.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,5
9,4

Jouw recensie over het restaurant Le Petit Bistro

Elsbeth A.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Jammer dat er niet veel keuze in drankjes is. Prettige bediening, jongere bediening moet wat losser komen en geen toneelstukje op voeren. Was een fijne ervaring.
Heel hartelijk dank voor uw recensie en uw bezoek. Het klopt idd dat wij met onze beperkte koel ruimte nooit alle gewenste drankjes in ons assortiment kunnen voeren en daar door de meest gangbare serveren. Dat daar door de Bitterlemon buiten de boot valt, het zij zo. De jongeman in de bediening is nog volop in opleiding, gelukkig maar want onze branche zit te springen om goede enthousiaste medewerkers, en met het maken van vlieguren op de werkvloer zal het lossere contact tussen de gast en hem wel goed komen. Ik heb daar alle vertrouwen in. We doen ons best. Hartelijke groet, Jan Gerard van der Wal
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker gegeten. Mooie klassieke gerechten, en lekkere wijnen, bediend door kundig personeel.

Prachtig dat u op deze wijze andere gasten een indruk van Le Petit Bistro geeft. Hartelijk dank hiervoor.
A.W. S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten
3 x een 8! Hartelijk dank voor uw mooie score. À bientôt.
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
super avond gehad heerlijk gegeten . mooie wijnen en echt zoals je het van de franse keuken verwacht. volle smaken en lekker knoflook
Heel hartelijk dank voor uw mooie recensien waarbij u andere gasten uw ervaring bij ons laat weten.
Hartelijke groet, Jan Gerard van der Wal
De tafel van Elzeline D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Sfeervolle ambiance , vriendelijke ontvangst en heerlijke gerechten. Klassiek maar niet saai.
Ik wilde u nog even persoonlijk dank melden voor de mooie score en recensie die u hier heeft achter gelaten. Hartelijke groet, Jan Gerard van der Wal
Egbert K.
Heerlijk gegeten, prettige sfeer
Hartelijk dank voor uw kort maar krachtige recensie. À bientôt.
Strietman R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een zeer warm onthaal , heerlijk gegeten
3 x een 10! Waarvoor onze dank van het gehele team van Le Petit Bistro. À bientôt. Jan Gerard van der Wal
Iteke K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar!
3 x een 10! Geweldig, wat prachtig dat u ons deze score heeft gegeven, waarvoor heel hartelijk bedankt. À bientôt. Jan Gerard van der Wal
jildert D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben voor de tweede keer gegeten bij Le Petit Bistro. Weer uitstekend, in een klein maar sfeervol restaurant met een uitstekende kok en plezierige, kundige bediening. We hebben genoten.
Wederom bedankt voor uw bezoek en de fraaie uitleg aan andere gasten! Altijd mooi om te lezen. Heel hartelijk dank. À bientôt. Jan Gerard van der Wal
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Typisch Franse bistrot met goede akoestiek, sfeervolle en comfortabele inrichting maar vooral persoonlijke en gastvrije ontvangst.
Een kaart waaruit je niet kunt kiezen omdat alles heerlijk lijkt. Gelukkig kan je het ook aan Gerard, de eigenaar over laten en je laten verassen. Een echte aanrader dus!
Nog even reageren en u heel hartelijk bedanken voor uw prachtige recensie en score die u op de site van Iens bij ons heeft gemeld. Wij waarderen uw bezoeken en enthousiasme voor Le Petit Bistro van harte waarvoor heel veel dank. À bientôt. Jan Gerard van der Wal
Jeannette Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten , verrassende gerechten, en in een hele gezellige, ongedwongen sfeer.
Groot compliment
Heel hartelijk dank voor de complimenten en prachtige score die u hier aan ons toebedeeld. À bientôt.
Nicolet B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
Stemvork D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goede ontvangst, leuke sfeer zodra het restaurant gevuld is, anders heb je de neiging om te gaan fluisteren tegen je gezelschap.
Eten goed, niet fantastisch maar mooie smaken en balans.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een heel warm en persoonlijke ontvangst door de eigenaar, die duidelijk hart heeft voor zn vak en gasten. Klein en vriendelijk team, in een ambiance die het gegeven Bistro waarlijk doet stijgen cq de naam eer aan doet. Geweldig eten (gespecialiseerde kaart). Absolute aanrader.
anno V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Je voelt je meteen welkom, uitstekende gastvrijheid, mensen met liefde voor hun vak. En dat stralen ze uit naar de gasten. Wat een verademing, zo kan het dus ook. Een plekje in Sneek, het kleinste, maar wel het fijnste.
Dirk H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
zeer gezellige huiselijke sfeer, goede wijnen, plezierige gastheer
Izaak V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Wij komen zeker weer terug! Ook de kennissen waren vol lof!
Hf B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Klein gezellig restaurant met een goed team en heerlijk Frans eten.
Dolf C.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Geweldige gastheer, heerlijk eten
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een leuke Petit Bistro,zeker een aanrader voor Sneek in een leuke sfeer .
Bediening vlot ,met een goed gesprek in uitleg over het diner,

Zeker een compliment aan de kok ,alles was heerlijk vers ,en goed warm werd het hoofd gerecht op gediend.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geweldig gegeten, super gastvrij en fijne sfeer. Kom zeker terug!

1 nadeel: tafeltjes dicht op elkaar, dit maakt t wat lastig af en toe als je naar het toilet wilt.