Le Petit Bistro

Muntstraat 2 8601 CJ Sneek Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Salade met groenten en kruiden van Us Hof, scharreleitje en Roquefort
      Zuid Franse vissoep met rouille
      Slakken in hun huisje met kruiden en veel knoflook
  • Hoofdgerechten
    • Visschotel van de dag met seizoen garnituur
      Coq au vin van Kromhoeksterkip
      Boeuf bourguignon van biologosch vlees
  • Nagerecht
    • Crème brûléé getrokken met vanille
      Ile flottante
      Franse en Friese kazen

Over het restaurant Le Petit Bistro

Ongecompliceerd tafelen

Wanneer je op zoek bent naar een gezellig restaurant in Sneek, dan kan je zeker terecht in Le Petit Bistro! Hier staat ongecompliceerd tafelen met als basis de boeren Franse keuken voorop. Le Petit Bistro is een bistro zonder pretenties! Je kan hier genieten van de lekkerste gerechten met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Petit Bistro

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00
Laatste zondag van de maand gesloten.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,4

Jouw recensie over het restaurant Le Petit Bistro

Jos H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Een hartelijk welkom. Mooie combinatie van ingrediënten en smaken. Heerlijk gegeten.
Heel hartelijk dank voor uw bezoek aan mijn bistro. Leuk dat u via de AH restaurantactie op deze wijze kennis met ons heeft kunnen maken. À bientôt. Jan Gerard van der Wal
Veerle W.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Klein en fijn restaurant. Topkeuken
Wat een geweldig compliment waarvoor dank. Heel graag tot een volgende keer. 3 x een 10! Super. Hartelijk dank, Jan Gerard van der Wal
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Goede sfeer en lekker eten:).
Hoi Monica, wat leuk dat je hier een mooie aanbeveling hebt geplaatst. Heel hartelijk dank en tot een volgende keer. À bientôt.
Riekje K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Goed eten, gezellig, fijne bedienig
Heel hartelijk dank voor uw recensie en mooie score die u ons toebedeeld. À bientôt.
Doede K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
O.b.v. AH-actie hier gegeten. In het kader van deze actie is er een 3 gangen-menu, waarbij een keus gemaakt kan worden tussen 2 voor-, hoofd en nagerechten.
Die keus vonden wij wat mager, maar tegen extra betaling, konden wij ook gerechten kiezen. Na het lezen van de lovende recensies, waren onze verwachtingen hoog gespannen. Dat hebben wij helaas niet zo ervaren. Het eten was prima, maar wij hadden daar toch meer van verwacht. De bediening, entourage en de wijnen waren prima.
Zo zie je maar weer dat de ene gast niet de andere is en iedere menig wordt gerespecteerd uiteraard. De recensie hiervoor betreft hetzelfde menu en dezelfde actie van AH. Een totaal andere beleving zo blijkt. Geen probleem mee maar jammer dat wij niet aan uw verwachtingspatroon hebben kunnen voldoen. Kreeft, oesters, coquilles en kaviaar zult u bij ons voor deze actie niet aantreffen, immers moet er wel wat verdiend worden. In dat kader ben ik van mening dat wij bij Le Petit Bistro een zeer verdedigbaar menu serveren voor de AH actie. Eenvoudig? ja dat klopt, dat is ook wat de Franse boerenkeuken is. Maar wel met de beste en verste producten waarvan heel veel uit de directe regio ter tafel komen. Vive la France!
Minke H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het was altijd al goed maar dit keer onovertroffen binnen deze categorie!
Nogmaals heel hartelijk dank voor deze prachtige woorden waarbij u ons aan anderen van harte aanbeveelt. À bientôt. Jan Gerard van der Wal
Elsbeth A.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Jammer dat er niet veel keuze in drankjes is. Prettige bediening, jongere bediening moet wat losser komen en geen toneelstukje op voeren. Was een fijne ervaring.
Heel hartelijk dank voor uw recensie en uw bezoek. Het klopt idd dat wij met onze beperkte koel ruimte nooit alle gewenste drankjes in ons assortiment kunnen voeren en daar door de meest gangbare serveren. Dat daar door de Bitterlemon buiten de boot valt, het zij zo. De jongeman in de bediening is nog volop in opleiding, gelukkig maar want onze branche zit te springen om goede enthousiaste medewerkers, en met het maken van vlieguren op de werkvloer zal het lossere contact tussen de gast en hem wel goed komen. Ik heb daar alle vertrouwen in. We doen ons best. Hartelijke groet, Jan Gerard van der Wal
Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Lekker gegeten. Mooie klassieke gerechten, en lekkere wijnen, bediend door kundig personeel.

Prachtig dat u op deze wijze andere gasten een indruk van Le Petit Bistro geeft. Hartelijk dank hiervoor.
A.W. S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten
3 x een 8! Hartelijk dank voor uw mooie score. À bientôt.
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
super avond gehad heerlijk gegeten . mooie wijnen en echt zoals je het van de franse keuken verwacht. volle smaken en lekker knoflook
Heel hartelijk dank voor uw mooie recensien waarbij u andere gasten uw ervaring bij ons laat weten.
Hartelijke groet, Jan Gerard van der Wal
De tafel van Elzeline D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Sfeervolle ambiance , vriendelijke ontvangst en heerlijke gerechten. Klassiek maar niet saai.
Ik wilde u nog even persoonlijk dank melden voor de mooie score en recensie die u hier heeft achter gelaten. Hartelijke groet, Jan Gerard van der Wal
Egbert K.
Heerlijk gegeten, prettige sfeer
Hartelijk dank voor uw kort maar krachtige recensie. À bientôt.
Strietman R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Een zeer warm onthaal , heerlijk gegeten
3 x een 10! Waarvoor onze dank van het gehele team van Le Petit Bistro. À bientôt. Jan Gerard van der Wal
Iteke K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar!
3 x een 10! Geweldig, wat prachtig dat u ons deze score heeft gegeven, waarvoor heel hartelijk bedankt. À bientôt. Jan Gerard van der Wal
jildert D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben voor de tweede keer gegeten bij Le Petit Bistro. Weer uitstekend, in een klein maar sfeervol restaurant met een uitstekende kok en plezierige, kundige bediening. We hebben genoten.
Wederom bedankt voor uw bezoek en de fraaie uitleg aan andere gasten! Altijd mooi om te lezen. Heel hartelijk dank. À bientôt. Jan Gerard van der Wal
Cor M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Typisch Franse bistrot met goede akoestiek, sfeervolle en comfortabele inrichting maar vooral persoonlijke en gastvrije ontvangst.
Een kaart waaruit je niet kunt kiezen omdat alles heerlijk lijkt. Gelukkig kan je het ook aan Gerard, de eigenaar over laten en je laten verassen. Een echte aanrader dus!
Nog even reageren en u heel hartelijk bedanken voor uw prachtige recensie en score die u op de site van Iens bij ons heeft gemeld. Wij waarderen uw bezoeken en enthousiasme voor Le Petit Bistro van harte waarvoor heel veel dank. À bientôt. Jan Gerard van der Wal
Jeannette Z.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk gegeten , verrassende gerechten, en in een hele gezellige, ongedwongen sfeer.
Groot compliment
Heel hartelijk dank voor de complimenten en prachtige score die u hier aan ons toebedeeld. À bientôt.
Nicolet B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
Stemvork D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Goede ontvangst, leuke sfeer zodra het restaurant gevuld is, anders heb je de neiging om te gaan fluisteren tegen je gezelschap.
Eten goed, niet fantastisch maar mooie smaken en balans.
Anke M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een heel warm en persoonlijke ontvangst door de eigenaar, die duidelijk hart heeft voor zn vak en gasten. Klein en vriendelijk team, in een ambiance die het gegeven Bistro waarlijk doet stijgen cq de naam eer aan doet. Geweldig eten (gespecialiseerde kaart). Absolute aanrader.
anno V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Je voelt je meteen welkom, uitstekende gastvrijheid, mensen met liefde voor hun vak. En dat stralen ze uit naar de gasten. Wat een verademing, zo kan het dus ook. Een plekje in Sneek, het kleinste, maar wel het fijnste.