Over het restaurant Le Petit Bistro

Ongecompliceerd tafelen

Wanneer je op zoek bent naar een gezellig restaurant in Sneek, dan kan je zeker terecht in Le Petit Bistro! Hier staat ongecompliceerd tafelen met als basis de boeren Franse keuken voorop. Le Petit Bistro is een bistro zonder pretenties! Je kan hier genieten van de lekkerste gerechten met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Meer informatie over restaurant Le Petit Bistro

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Uitstekend eten, goed warm op de borden.
Bij binnenkomst wordt zonder te vragen meteen (plat) water uit een fles ingeschonken.
Misschien beter om te vragen: wilt u bruis of plat water!
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Super gastheren met heerlijk eten. Echt een avondje uit.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
top gegeten kost wel wat maar prima tent
196203 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
hier is het verwennerij van begin tot einde. mooie gerechten, fijne omgeving. het is lang geleden dat we in een restaurant begroet werden met een vriendelijke handdruk en de eigenaar zich aan ons voorstelde, zoals het hoort! we komen zeker een keer terug.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, mooie gerechten met verassende smaken.
1 klein detail: er wordt geen wijnarrangement besproken, wel in rekening gebracht.
J.H.M. G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, met een goede huiswijn. Opviel was de persoonlijke ontvangst, niet alleen van ons maar van alle gasten. In de bistro heerste een gezellige sfeer (zonder muziek) en bezoek dus voor herhaling vatbaar
tjerkstra .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We werelden erg persoonlijk ontvangen en behandeld.
We hebben ons door de kok laten verrassen, zodat je vaak gerechten buiten je comfortzone uit probeert.
Heerlijk gegeten in een erg prettige en relaxte sfeer.
jantsjekuipers .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Goed eten .
Even wat anders dan een gemiddeld restaurant.
Gastheer vriendelijk en belangstellend.
Kortom wij hebben een plezierige avond gehad.
Ruimte is wat te klein. Omdat wij in een hoek zaten hadden wij hier minder last vvan,
Maar wij komen zeker terug.
mqboeije .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
altijd weer een gezellige avond en heerlijk gegeten bij dit restaurant. Ondanks de drukte spelen ze goed in op wensen van de klant.
Gerda G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Allemaal verschillende gerechtjes gehad, stuk voor stuk bojzonder van genoten. Bediening was goed, ontspannen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijke gerechten, verfijnd en zeer smaakvol gepresenteerd, kortom: ondanks de warmte heerlijk gedineerd.
De sfeer was perfect, leuke vlotte bediening die met je meedacht qua gerechten.
Bedankt.
j. W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten! Alles klopt hier gewoon! Prettige ontvangst, fijne ambiance en heerlijk eten en prima prijs-kwaliteitverhouding! ????
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima keuken met simpele Franse boeren gerechten van goede kwaliteit en een gedeeltelijke Friese kaas plateau. Helaas geen port in huis. Wij hadden een wc tafel die er normaal niet staat gezien de aparte bistro stoelen en de beperkte ruimte, gasten vragen telkens of er even langs konden. Wij hadden er geen moeite mee. Prima avond gehad.
cor102 M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk en gastvrij. Royaal met de wijnen en verrassend menu. Echt een aanrader in Sneek en omgeving.
De tafel van Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fijne persoonlijke ontvangst, petit in omvang maar grand in beleving en smaak. De chef heeft ons zonder kaart voortdurend verrast met heerlijke authentieke franse smaken. Avondvullend, top kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.
Wietse D.
Eerste keer hier gegeten en maakt zijn naam helemaal waar. Heerlijke Franse keuken. Je waant je even in Frankrijk.
Anton E.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wederom een perfecte avond gehad, heerlijk eten en drinken. Le petit bistro steekt met kop en schouders boven de rest van de restaurants in Sneek uit.
Nelleke W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Leuk die 3-gangenmenu. Gerard, de kok, kwam persoonlijk aan tafel, om te vragen waar je absoluut niet van hield of dieet wensen. Zowel mijn partner als ik kregen verschillende gerechten. Heel bijzonder. Bij binnenkomst en bij het weggaan werden persoonlijk begroet.
Lilian A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Inmiddels al een aantal maal heerlijk gegeten in dit knusse restaurant. We hebben ons heerlijk laten verassen! De sfeer was gemoedelijk. En de wijnen goed uitgekozen! Wederom voor herhaling vatbaar!
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Meerdere keren heerlijk gegeten. Echt een avondje uit; lekker lang tafelen, heerlijke gerechten met mooie bijpassende wijnen, gezellige sfeer en vriendelijk personeel.
Anton E.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017