Le Petit Bistro

Muntstraat 2 8601 CJ Sneek Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Salade met groenten en kruiden van Us Hof, scharreleitje en Roquefort
      Zuid Franse vissoep met rouille
      Slakken in hun huisje met kruiden en veel knoflook
  • Hoofdgerechten
    • Visschotel van de dag met seizoen garnituur
      Coq au vin van Kromhoeksterkip
      Boeuf bourguignon van biologosch vlees
  • Nagerecht
    • Crème brûléé getrokken met vanille
      Ile flottante
      Franse en Friese kazen

Over het restaurant Le Petit Bistro

Ongecompliceerd tafelen

Wanneer je op zoek bent naar een gezellig restaurant in Sneek, dan kan je zeker terecht in Le Petit Bistro! Hier staat ongecompliceerd tafelen met als basis de boeren Franse keuken voorop. Le Petit Bistro is een bistro zonder pretenties! Je kan hier genieten van de lekkerste gerechten met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Le Petit Bistro

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 18:00 - 22:00
Laatste zondag van de maand gesloten.

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Le Petit Bistro

J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het eten was heerlijk en het was erg gezellig.
Mcmook M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad en heel lekker gegeven. vriendelijke betrokken bediening. alles prima!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wat was het weer gezellig! Aanvankelijk een beetje teleurgesteld, omdat we geen "gewone" tweepersoons tafel kregen terwijl we wel gereserveerd hadden. Zo kwamen we aan een hoge tafel met zicht op de keuken. Wat een lust voor het oog en wat een vakman is Wouter. Razend druk en hij blijft de rust zelve. Bovendien vermaakte hij ons! Gerard en Henri en vooral Wouter, jullie hebben onze avond heel bijzonder gemaakt. Dank daarvoor! We komen zeker (weer) terug.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Frankrijk in Sneek, herl erg prettig. Prettig ontvangst en heerlijk gegeten.
AH actie menu gereserveerd.. Hier wordt met aandacht gekookt, super gegeten.
Yp B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Heerlijk
Gezellig.
Kom graag terug!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Klein maar goed restaurant met vriendelijke bediening.
Bertina H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het is echt een petit bistro! klein en gezellig. De eigenaar doet alles eraan om het zijn gasten naar de zin te maken. Kwaliteit staat voorop. Hij wil de franse keuken graag kenbaar maken bij de gasten. Dat is geslaagd. Het is een wat duurder restaurant, maar erg de moeite waard.
Tiny A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Middels ah spaaractie hapje gegeten. Een ander wisselend menu aangeboden dan dat op de site vermeld staat.. heerlijke boter, olijven en gepofte knoflook, super start! Daarna vissoep besteld, maar kreeg een bisque, die was zeer zout, dus na een paar lepels heb ik die laten staan. de gastheer ging daar niet op in. Sws waren alle gerechten aan de zoute kant, mijn vriendin vond dat lekker, maar mij zat dat in de weg..ik voeg liever aan tafel zout toe.. veel vaste gasten, dus dat is een compliment voor de kok/ gastheer. Heekfilet was zeer goed bereid en smaakvol en ook t kaasplankje was goed van smaak met een prima opbouw. Echter opmerkelijk toen ik een cappuccino bestelde, gaf gastheer aan dat het een Franse bistro was , maar kaasplankje zaten Friese kazen in i.p.v. Franse. Is voor mij geen probleem, maar komt niet constistent over. Ben wel erg benieuwd geworden naar de menukaart, twijfel over of dit restaurant wel weer opnieuw mee moet doen met de actie, want dat stond de gastheer in mijn beleving in de weg.
Marit K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Na het lezen van de lovende recensies, waren onze verwachtingen hoog gespannen. Klein gezellig restaurant, de keuze in de AH menu vonden wij mager. Het eten was prima, maar wij hadden daar toch meer van verwacht. De bediening was gewoon goed.
Lex J.
Een aanrader
Anja O.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We werden erg vriendelijk ontvangen. De gastheer was rustig aanwezig evenals de kok. Het menu was goed qua samenstelling en we konden erg gemakkelijk een ander gerecht kiezen dan wat het menu aangaf. Heerlijke verfijnde smaken. Kortom voor herhaling vatbaar.
Mevrouw Oost, heel hartelijk dank voor uw bezoek aan Le Petit Bistro. Wat leuk dat u ons heeft bezocht in het kader van de AH restaurantactie. À bientôt.
Hennie J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hadden gekeken of er in Sneek een restaurant was voor de dinerkaartjes van AH. Via internet kwamen we bij Le Petit Bristro terecht. We waren met 4 personen zaten gezellig in de hoek, het AH diner was perfect en ze schenken er een goed glas wijn.
De bediening was goed en vriendelijk. Is een aanrander!
B D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Als je geen doorsnee restaurant wil, mag je deze niet missen. Met een echte gastheer, goede service en prachtige gerechten.
Heel hartelijk bedankt voor uw mooie score en tijd die u heeft besteed aan het noteren van deze recensie. À bientôt.
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Een aanrader heerlijke gerechtjes Franse stijl perfecte bediening een belevenis!
Hartelijk bedankt voor uw recensie waarbij u nieuwe gasten een indruk geeft van mijn bistro! À bientôt, Jan Gerard van der Wal
Silvia R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Geweldig gegeten in een sfeervol restaurant. Een aanrader!
Geweldig dat u hier uw ervaring bij Le Petit Bistro heeft achter gelaten. Heel hartelijk bedankt hiervoor!
José D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Met de albert Heijn actiezegels zijn we hier terecht gekomen en Wat een heerlijke avond hebben we hier gehad. Geweldig eten, fijn ontvangst, prettige sfeer en super service! Ontzettend fijn dat er zo rekening gehouden werd met allergieën en dieetwensen. Ondanks mijn koemelkvrije dieet kon ik gewoon drie gangen mee eten. Daar werd heel fijn rekening mee gehouden. Geweldig!
Heel hartelijk bedankt dat u hier uw ervaring deelt met andere gasten. Super leuk en zeker gewaardeerd!
Larissa L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Warme sfeer, wel een duidelijk keuze om "AH"klanten een eigen menu voor te schotelen, maar dat was dan ook prima eten! We kregen een tafeltje bij de deur, waar het wel erg tochtig was, koud. Fijn dat alles biologisch was en dat er een hoop lokale producten gebruikt werden.
Hartelijk dank, andere andere tafel. In september een nieuw AH menu.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Geweldig lekker gegeten op 29-08-2018 in dit zeer sfeervolle kleine bistrootje. We werden aan tafel heel fijn geholpen en in de keuken staat één persoon de sterren van de hemel te koken voor de gasten. Want dat is wat je hier nog écht bent : "een gast" ! We hadden op onze AH-kortingskaart de keuze uit een speciaal geselecteerd menu waarbij we verrast werden door zowel voor als hoofdgerecht met respectievelijk zalm en schol zoals we die niet eerder hebben geproefd en keuze uit zoet of kaas voor het nagerecht. We hebben beide geproefd en het was een geweldige afsluiter van een fantastisch etentje. We wonen niet in de buurt maar hopen zeker weer eens le petit bistro te kunnen bezoeken!
Wat een prachtige welgemeende recensie, waarvoor wij u heel hartelijk bedanken. Super leuk en ook deze is door ons kleine team gelezen. Daar doen we het voor!! À bientôt.
Katrijn Z.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Super lekker gegeten. Ze waren zeer gastvrij, we hadden een kleine hond bij ons, maar het is in dit restaurant, vanwege de grootte van het restaurant, niet toegestaan voor honden. Maar onze hond mocht gelukkig binnen en heeft uiteraard rustig onder de tafel gelegen. Verder een smaakvol restaurant dat mooie gerechten serveert.
Bedankt nogmaals voor uw bezoek en de mooie beleving die u hier achter heeft gelaten! Super leuk.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Bijzonder plezierige sfeer en erg goede aandacht voor het eten. Mooie combinaties in smaak. Zeker voor herhaling vatbaar.