Le Petit Bistro

Muntstraat 2 8601 CJ Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Le Petit Bistro

Ongecompliceerd tafelen

Wanneer je op zoek bent naar een gezellig restaurant in Sneek, dan kan je zeker terecht in Le Petit Bistro! Hier staat ongecompliceerd tafelen met als basis de boeren Franse keuken voorop. Le Petit Bistro is een bistro zonder pretenties! Je kan hier genieten van de lekkerste gerechten met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Meer informatie over restaurant Le Petit Bistro

• Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Weer heerlijk gegeten.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Erg krap, wijnig ruimte tussen de tafels. Wel huiselijk ingericht. Jammer dat er geen keuze menu was. Eten was matig van smaak. Er werd maar 1 groente geserveerd. De ober had wel wat enthousiaster en vrolijker kunnen zijn. Wij vonden prijs qua de gerechten wel erg aan de hoge kant aangezien wij gebruik maakten van de Albert Heijn actie.
Hartelijk dank voor uw recensie.Tja dat de bistro klein is doet de naam al vermoeden, dat er geen keuze was is dan niet helemaal correct. Op deze avond is er aan tafel vermeld dat er een surprise menu zou worden geserveerd voor de AH actie. Ook is u gevraagd of er ingrediënten of producten waar u niet tegen kunt, dan wel niet prefereert, zodat deze niet in het menu zou worden verwerkt. Dat u de smaken matig vindt is jammer om dat hier te lezen, het was chiquer geweest omdat tijdens de avond te melden. Dat de u ondanks uw korting " 1 diner gratis" de prijs nog aan de hoge kant vindt geeft in mijn beleving aan: verkeerd gekozen etablissement. Jan Gerard van der Wal
EatSnake .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst. Een mooie amuze met brood en kruidenboter en gepofte knoflook. Een mooi menu gehad. Vooraf een pate. Heerlijk bereid. Als hoofdgerecht de zeebaars op de huid gebakken, met heerlijke aardappeltjes en een bijzondere groente. Nagerecht een kaasplankje. Echt Frans. Alles erg smaakvol en mooi opgediend. Zal het bijna vergeten. Er worden ook mooie wijnen geschonken. Wij waren positief verrast. Een aanrader.
Waar de één Le Petit Bistro verafschuwd, zijn er andere die daar weer anders over denken. Zoveel mensen, zoveel wensen, zoveel smaken etc etc. Heel hartelijk dank voor uw leuke recensie. Vriendelijke groet; Jan Gerard van der Wal
Raa T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Uniek in Sneek!

Eten en sfeer komen hier zéér goed tot hun recht.
In een huiselijke sfeer (petit) , de smaakpapillen verwennen.
Wat een top tent een echte aanrader.
Heel hartelijk dank voor de lovende beoordeling! Hartelijke groet; Jan Gerard van der Wal
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Een zeer gezellig huiskamer-restaurant met een prima sfeer en een uitstekende keuken!
Geachte Jan van der Heide. Hartelijk dank voor de leuke recensie, dat doet ons goed. Graag tot ziens. Jan Gerard van der Wal
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten, verassende gerechten en smaken, kwaliteit dat je verder in Sneek niet tegenkomt, persoonlijke setting, uitstekende service!
Wat leuk en fijn om te lezen dat gasten die bewust voor Le Petit Bistro hebben gekozen, een lovende recensie achterlaten op deze site. Dank daarvoor. Groet Jan Gerard van der Wal
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Super super lekker gegeten , voor een goede prijs. Bij wachttijd en geluid heb ik gemiddeld ingevuld, maar dat is positief. Prima om tussen de gerechten even tijd te hebben, en een beetje rumoer in de zaak is alleen maar gezellig, zeker niet storend. Heerlijke avond gehad, leuke bediening, alles TOP!
Wat een mooie recensie heeft u hier achter gelaten. We begroeten u graag nogmaals. PS vanaf 10 februari 2017 is de bistro geheel opnieuw gedecoreerd... Maar de service, smaken en gastvrijheid zijn als vanouds. Groeten uit Sneek. Jan Gerard van der Wal.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gezellig klein bistrootje, verrassingsmenu uitermate goed verzorgd. Uitermate vriendelijke bediening en ook volop extra waar niet direct voor betaald hoeft te worden. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.
Beste Jos, Dank voor de mooie woorden en leuke aanbeveling. Nogmaals bedankt voor jullie bezoek aan Le Petit Bistro. Culinaire groet, Jan Gerard van der Wal
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima gegeten met ah restaurantzegelaktie. Attente bediening en we gingen met een goed gevoel naar buiten. We willen zeker vaker hier komen!
Wat fijn om te lezen dat u na uw komst met de AH actie van plan bent om ons nog eens te bezoeken. Heel hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Jan Gerard van der Wal.
Adjo V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijk verwelkomd en het hoekplaatsje dat ik had gevraagd was gehonoreerd!
De gerechten waren goed bereid maar niet verrassend of origineel.
Het wijn-advies daarentegen was uitstekend.
Daar waar het kan honoreren wij alles, service en gastvrijheid staan voorop. Dank voor de mooie aanbeveling. Jan Gerard van der Wal
z.marcan .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Jammer dat onze hond niet naar binnen mocht, terwijl wij op het reserveringsformulier vermeld hebben dat wij met onze hond zouden komen.
Dank voor de recensie en vervelend voor uw hond. U heeft gelukkig met eigen ogen kunnen aanschouwen dat Le Petit Bistro een kleine zaak is. Hoe dol ik zelf ook op honden ben, zijn er altijd gasten die het ongepast vinden een hond van anderen naast of dichtbij hun tafel te vernemen. Ik heb per abuis, bij uw reservering, uw opmerking over het hoofd gezien dat er een hond mee zou komen. Daar heb ik op de bewuste avond excuses voor gemaakt en biedt deze u nogmaals aan. tevens staat dit inmiddels vermeld op onze website. Jan Gerard van der Wal
Happyhapper .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Helaas een teleurstellende ervaring. De de vorige dag telefonisch gemaakte reservering bleek niet genoteerd te zijn. Er was geen plaats voor ons. Of we dan eerst iets wilden drinken, maar daar is helemaal geen plaats voor in dit kleine restaurant. We besloten ergens anders wat te drinken en een uur later terug te komen. "Ik maak het goed met jullie". Dat stemde hoopvol. Teruggekeerd stelde de eigenaar voor dat we het verrassingsmenu zouden nemen. Gebaseerd op onze wijnkeuze (rood, Merlot) zouden we 4 gangen krijgen. De terrine was erg lekker, paste ook goed bij de wijn. Daarna kregen we coquilles in saffraansaus. Mijn tafelgenoot had vooraf aangegeven geen zeevruchten te lusten, daar zou rekening mee worden gehouden. Ikzelf vind het wel lekker, al had men er een een passende wijn bij moeten schenken. Later sprak ik de eigenaar erover aan, hij vond de Merlot wel passend(?). Het derde gerecht was gestoofde zwijnenwang met gebakken aardappeltjes en pastinaak. Noch mijn partner, noch ik vond het echt heel lekker, maar dat zal een kwestie van smaak zijn. Als nagerecht een schaaltje met crême brulee, niet echt heel bijzonder. We gingen weg met het gevoel dat het "verrassingsmenu" eigenlijk meer was wat de kok kwijt wilde. Wij komen er niet weer.
Hartelijk dank voor uw verwoording van de avond. Hier en daar juist, hier en daar iets anders. Maar duidelijk is dat u niet meer een bezoek brengt aan Le Petit Bistro. Heel erg jammer maar het gaat u goed. Vriendelijke groeten, Jan Gerard van der Wal
U K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Een Sfeervolle bistro met persoonlijke en prettige bediening. Een uitstekende keuken met verrassende culinaire gerechten! Topper in Friesland ????
Heel hartelijk dank voor de mooie bewoording mevrouw Kloosterman. Tot snel. Hartelijke groet, Jan Gerard van der Wal
tjerkstra .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Na een warme ontvangst konden we zelf een tafeltje uitzoeken.
Vervolgens hebben we heerlijk gegeten en werden we met de nodige zorg en attenties bediend.
Na een uitgebreid en persoonlijk afscheid gingen we zeer voldaan naar huis.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Ik wilde u nog even dank zeggen voor de mooie recensie die u hier heeft achter gelaten. Dank! Jan Gerard van der Wal
Chrstina-51 D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het diner was voortreffelijk en voor mij was het diner heel mooi aangepast.
Gewoon weg weer een top avond. Jan Gerard kookt de sterren van de hemel.
Heel hartelijk dank voor de mooie recensie die u hier heeft achter gelaten. Vinden we altijd leuk! Groet JG
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
we genieten daar van de knusheid en het persoonlijk kontakt. Het eten is voortreffelijk en komen daar graag met vrienden en familie.
Jan, nog even bedanken vor de leuke recensie. In februari ook nog welkom met de AH actie hoor, met uitzondering van de zaterdagavond. Reserveren kan via de site van le Petit Bistro onder vermelding van AH
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Genoten van een zalig 4 gangendiner, samegesteld,door de kok, rekening houdend met onze wensen. Een gastvrije, vriendelijke en persoonlijke ontvangst en bediening. Heel prettig om te ervaren. Vader en zoon geven een mooie en persoonlijke invulling en deze intieme, sfeervolle bistrot met heerlijk eten zonder al te veel poeha of tierlantijnten, meer puur natuur. Dank jullie wel!
Lucy B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
We hebben bijzonder lekker gegeten in een mooie ontspannen omgeving. Bewondering voor de vriendelijke bediening, hier is klant nog koning! Ons avondje uit, is mede door het thuisgevoel, helemaal geslaagd.! We komen beslist terug.
r.bouma1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer met een familiare uitstraling.
de entourage valt wat tegen, maar de huiselijke sfeer en het voortreffelijke eten maakt veel goed.
bernadetteboot .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Een gezellig restaurant met vriendelijke, leuke mensen. En het eten .... was uitmuntend!
Komen zeker nog een keer terug :)