Over het restaurant Le Petit Bistro

Ongecompliceerd tafelen

Wanneer je op zoek bent naar een gezellig restaurant in Sneek, dan kan je zeker terecht in Le Petit Bistro! Hier staat ongecompliceerd tafelen met als basis de boeren Franse keuken voorop. Le Petit Bistro is een bistro zonder pretenties! Je kan hier genieten van de lekkerste gerechten met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Meer informatie over restaurant Le Petit Bistro

Emmy H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Meino H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Dit was niet ons eerste bezoek en zal zeker ook niet de laatste zijn. Telkens weer genieten.
Aaldrik P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Beste Jan Gerard, wat heb jij net je team ons weer een fijne avond bezorgd!! Ik ben niet snel onder de indruk van eten maar ik waas zelfs tot tranen geroerd! De kabeljauw met kokkels en de kalfswang.... God wat lekker!!! Jan Gerard je bent heel erg attent en je zorgt voor een onvergetelijke avond. Bedankt hiervoor en graag tot een volgende keer!!!! We kijken er nu al naar uit!
Aaldrik P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Lieve mensen wat een beleving! Gekozen voor het 5 gangen menu zonder kaart en met bijpassende wijnen. Echt een aanrader voor de liefhebbers onder ons. Ik wordt niet snel emotioneel van eten maar hier was het raak! De kabeljouw met kokkels en de kalfswang hebben mij tot tranen geroerd! Jan Gerard en crew heel erg bedankt voor deze ervaring!!! Tot de volgende keer!!!!!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Uitstekende bediening en een geweldige kwaliteit, alleen het dessert viel in verhouding tot de rest van het menu licht tegen. Niet dat het niet goed was maar gezien de kwaliteit en creativiteit van het
Voorgerecht en hoofdgerecht en wat er om heen geserveerd werd, waren onze verwachtingen hooggespannen.
Al met al een hele fijne avond gehad, een absolute aanrader als je in Sneek echt eens fijn culinair in Franse sfeer wilt dineren.
Gerdau .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Fijne avond gehad, heerlijk gegeten. Lekkere wijn. Zeer attente gastheer. De (hernieuwde) kennismaking is ons zeer goed bevallen. Komen graag terug.
proever177 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Een topper! Fijn om hier terug te komen.. Persoonlijk welkom bij binnenkomst en ook bij het weg gaan. Verfijnde, veelal Franse gerechten, met liefde en aandacht bereid!
Voor ons echt een avond uit! We bevelen Le Petit Bistro van harte aan!
irenehb .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het eten was verrassend menu, lekker en smaakvol. hoofdgerecht , mals tam konijn in lekker soort saus.

Alleen stond er al op tafel een fles tafelwater en kregen we een plankje met brood , heerlijk zachte knofloken, olijven en kruidenboter.. absoluut erg lekker. alleen was het ons onduidelijk dat het niet bij het menu hoorde. een mooie en gezellige aangelegenheid.
L H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke en attente bediening en chef
leeuw88 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Restaurant Petit Bistro is inderdaad perit maar het diner was Grandiose. Genoten van de avond en de persoonlijke benadering van het personeel. Dit was een heel plezierige ervaring.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten, ik ben fan
lammert A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Te kleine ruimte, een airconditioning in je rug niet fijn en koud, bediening en eten goed, dranken duur en kaasplankje bij AH diner moest betaald worden. Was niet gemeld bij eigen bijdrage.
De sfeer was goed.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heel verrassend en lekker.
jhoogland .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Een perfect klein en gezellig restaurant, waar het eten voortreffelijk is. We hebben gelijk weer een nieuwe reservering gemaakt.
Vanessa V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Uitstekend eten, goed warm op de borden.
Bij binnenkomst wordt zonder te vragen meteen (plat) water uit een fles ingeschonken.
Misschien beter om te vragen: wilt u bruis of plat water!
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Super gastheren met heerlijk eten. Echt een avondje uit.
Hendrik V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
top gegeten kost wel wat maar prima tent
196203 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
hier is het verwennerij van begin tot einde. mooie gerechten, fijne omgeving. het is lang geleden dat we in een restaurant begroet werden met een vriendelijke handdruk en de eigenaar zich aan ons voorstelde, zoals het hoort! we komen zeker een keer terug.
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, mooie gerechten met verassende smaken.
1 klein detail: er wordt geen wijnarrangement besproken, wel in rekening gebracht.
J.H.M. G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten, met een goede huiswijn. Opviel was de persoonlijke ontvangst, niet alleen van ons maar van alle gasten. In de bistro heerste een gezellige sfeer (zonder muziek) en bezoek dus voor herhaling vatbaar