Le Pain Quotidien (Stadshart)

Nieuw Loopveld 2 1181 ZK Amstelveen Nederland Kaart
31-203542180

Meer informatie over restaurant Le Pain Quotidien (Stadshart)

Maandag t/m Woensdag 08:00 - 19:00

Erg rumoerig
Lang
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heb dit restaurant bezocht op 8/11. Dat zal ook de laatste keer zijn. Bestelde warme beenham met gryere.
kreeg eerst een verkeerd gerecht. Kan gebeuren. Ik verwachtte warme been ham op brood, maar kreeg een tosty, te vet, in een koekenpan gebakken, weinig beenham. Volgens mij was het geen beenham!!! Het bruine brood is niet te eten ( misschien een kwestie van smaak)
NN2 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vreemd genoeg verschijnt dit niet op de kaart als je zoekt, maar niet getreurd, we weten het te vinden. Vandaag (16-10) hier voor de zoveelste keer geweest, maar wederom viel het wat tegen. Dat ligt enerzijds aan de zeer matige service (lang wachten voor bestelling, lang wachten voor betaling, uiteindelijk zelf maar naar de kassa gegaan, vervolgens mensen achter in de rij eerst helpen, vier keer vragen waar we hebben gezeten), anderzijds aan de beperkte keuze. We komen al jaren in andere filialen (Amsterdam op meerdere locaties, Parijs op meerdere locaties, Washington waar het allemaal begon), maar dit is wel de minst aanbevolen locatie. Redelijke cappuccino, redelijke latte macchiato, maar geen tartelette fruit-de-bois. Jonge mensen die vriendelijk proberen te zijn, maar kennelijk te weinig training hebben gehad. Er was markt, en dan moeten sommige mensen kennelijk schreeuwen.
Mr. O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
LPQ is een keten, en dus een standaardformule. Maar toch voelt het alsof je aanschuift bij een eethuis ergens in Frankrijk. De bediening is steeds vriendelijk, jonge mensen met een glimlach. Het eten is lekker en de porties niet te groot of klein. (Hoewel, de croque is wel een héle flinke tosti!) In ons gezelschap zaten een paar mensen met speciale wensen/allergieën, maar dat losten ze snel en prima op. Alles kon geregeld worden.
Sing S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Vorige week zaterdag weer heerlijk geluncht hier, lekkere en eindelijk eens een niet te zoete ijsthee gekregen (enige plaats die dit heeft volgens ons). Wij hadden 3 salades: Botanique, Caesar en Quinoa, waarvan vooral de eerste 2 echte winners zijn. Bediening was zoals altijd aardig vlot en vriendelijk, dus ons zullen ze zeker nog wel weer terug zien!
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Tijdens het winkelen in het stadshart geluncht bij Le pain dat wij kenden uit Knokke. Helaas hier niet zulke vriendelijke bediening. Tafels nog vol met borden en glazen zodat we aan de grote stamtafel in een hoekje met twee personen gingen zitten. Wat ons opviel is dat onze gerechten niet tegelijk werden gebracht. Er zat zoveel tijd tussen dat de een al bijna klaar was toen het andere gerecht werd gebracht. Ongeïnteresseerde nonchalante houding van personeel doet ons niet meer terugkomen.
J1989 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het is hier vaak druk en niet zonder reden! Het eten is hier van goede kwaliteit, maar wel wat aan de dure kant (alles is biologisch en dat merk je ook wel aan de prijs).
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Hier vandaag geluncht. Op zich was het eten goed, alleen de prijs kwaliteit verhouding was niet goed. Waarschijnlijk doordat het puur biologisch was. Wat zeer tegenviel was de bediening. We waren met het gezin, met 2 kleine kinderen. Die kregen als laatste, niet echt handig! Alles werd toch in etappes geserveerd (zelfs het drinken). Jammer!
BaasYva .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Gisteren voor de tweede keer geluncht in Le Pain Quotidien. Het was weer bijzonder druk daar. Er is veel bediening en je wordt snel en goed geholpen door de uiterst vriendelijke bediening. 2 keer Omelette met ham en Gruyeres-kaas besteld. Smullen !!! Lekkere koffie. Het is prijzig, echt wel. Maar de kwaliteit is prima en, nogmaals, de bediening is erg vriendelijk en attent. Gaan zeker vaker.
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Brunch genuttigd in Le Pain. Lekkere koffie in royale koppen. Vriendelijke bediening die attent zijn.
Ondanks dat het druk was, was het mogelijk om mijn roerei enigszins op maat te laten maken.
Het was wel erg rumoerig, de akoestiek is niet geweldig. Stevig aan de prijs maar de kwaliteit is goed. Leuke kaart met hier en daar wat superfoods.