Le Pain Quotidien (Johannes Verhulststraat)

Johannes Verhulststraat 104 1071 NL Amsterdam Nederland Kaart
31-203795900

Meer informatie over restaurant Le Pain Quotidien (Johannes Verhulststraat)

John D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
De geitenkaas salade was echt verrukkelijk. Verse ingrediënten en lekkere smaak combinaties. Leuk ook was de losse honing erbij.
Helaas was men, ondanks dat het niet druk was, de bestelling vergeten. Al met al duurde het 40 (!!) minuten voordat onze kleine lunch op tafel kwam. Een glaasje sap en een nederig sorry.... daar konden we het mee doen.
Bedankt voor uw recensie. Wat fijn dat de geitenkaassalade u goed heeft gesmaakt, maar wat vervelend dat de service die u geboden is niet volgens uw en onze standaard is geweest. Zou u wellicht uw ervaring kunnen mailen naar social@lepainquotidien.nl, zodat wij u wellicht op een ander moment wel een positieve ervaring kunnen geven?
Rosalinde V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Het is gewoon een leuke en fijne tent. De tartines zijn heerlijk. En wat zo fijn is in mijn geval is dat er tegenwoordig ook van dat heerlijke glutenvrijebrood is. Overigens duur als je het los wilt kopen en volgens mij steeds duurder. Maar dankzij Le Pain is lunchen en ontbijten met brood en lactose-allergie weer een feestje geworden. Wat echt anders moet bij Le Pain is de wijn. De witte en rose wijnkeuze is begrijpelijkerwijze beperkt, maar ik weet zeker dat er lekkerder wijn op de kaart kan. Verdejo is te vinden in betere kwaliteit. Hoe dan ook, ik blijf terugkomen.
Len K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Heerlijke lunch, uiterst vriendelijk personeel waarbij service nog tot in detail wordt vormgegeven. Buiten de heerlijke verse producten voelde ik mij er direct op mijn gemak. Ga dat ervaren!
Pamw .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Fout! Gisteren bij LPQ in Amsterdam (Joh. Verhulsstraat 104): voordat we naar ons tafeltje boven gingen een foldertje van een stapel naast de kassa gepakt “Taarten & Gebakjes” Op de achterkant staat een foto van een aardbei-rabarber crumble voor E.5.95 “(inclusief bowl)” . Bij een eerder bezoek had ik inderdaad het kommetje waarin het geserveerd werd meegekregen. Deze keer werd de crumble echter geserveerd in een weggooi bakje. Ik vroeg naar het kommetje, de LPQ medewerker zei dat dat niet meer gebeurde. Ik liet hem het foldertje zien dat ik zojuist bij de kassa gepakt had en waarvan ik besteld had, toen zei hij, oh, dat moeten we dan weghalen.
Echter, toen we later bij de kassa betaalden stonden de folders er nog steeds. Ook moesten we de inclusief bowl prijs van E. 5.95 betalen. En geen excuses.
Arrogant… of erger?
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Prima lunchtent waar het bij tijd en wijle gewoon te druk is waardoor alles echt te lang duurt. Kaart is goed en uitgebreid met (voor Nederland) best bijzondere lunchgerechten. Een omeletje kaas zit er niet in.
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Locatie Johannes Verhulststraat: ok het was druk, maar drie kwartier wachten op een glaasje limo, daarna het verkeerde broodje brengen en dan "sorry het is verkeerd gegaan": nee, dit was 2 uit 2 slechte ervaringen bij Le Pain Quotidien (weliswaar 2 verschillende locaties). Goed en genoeg personeel, dat is mijn tip. Lunchen doe ik vanaf nu sowieso niet meer daar.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Lekker tentje voor uitgebreid ontbijt of lunch. Goede, biologische ingrediënten en lekkere samenstellingen.
In de winter is het fijn binnen zitten in de basic inrichting die een verademing is in vergelijking met de drukte en bombarie van enkele straat-genoten. In de zomer is het fijn mensen kijken op het terras. Bediening is ontzettend vriendelijk, soms is het wel even wachten tot er iemand komt.